En Bettinaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar hebben we Charissa voor. Als die tenminste nog een keer plotseling opduikt ofzo.![]()
Charlie zwanger van Bing was een grapje.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:32 schreef Angelic_Rose het volgende:
Anita......![]()
Voor mij hoeft het niet zo nodig..
Heb haar nooit een interessant personage gevonden..
En trouwens........ GTST, ONM, GTST?.....![]()
En Charlie zwanger van Bing..
Best triest om Dorothea als oma te moeten hebben..
Maar die zwangerschap zal wel weer fout lopen, zoals al 70 keer is
gebeurt bij Charlie..![]()
Die is echt al veel zwanger geweest zeg..![]()
En dan komt Isabella terug (gerecast natuurlijk) om Charlie te helpenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
Alleen ik denk dat ze dit keer het kind gaat houdenOf Ludo pakt dat kind af
![]()
Volgend jaar komt ze dan terug als 16 jarige puberquote:Op donderdag 13 april 2006 23:44 schreef Canisfire het volgende:
Wel raar dat Anita dat kind van der niet mee neemt.
Rikkie. Normaal krijgt de moeder de voogdij over een kind...
Nee joh.. anders 3 maanden later van 12 jaar naar 16 jaar niet snel (Nina)quote:Op donderdag 13 april 2006 23:48 schreef Canisfire het volgende:
Hehe over 4 jaar
Volgend jaar is zelfs voor gtst begrippen te snel.
Wel raar dat juist Anita terug komt het is natuurlijk nog steeds een aids patient in de wacht..
Marcus! Dé tofste mannelijke Sanders ooit...quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:21 schreef Urquhart het volgende:
Marcus moet weer eens terugkomen, die had altijd een leuke rol
Inderdaad, ik hoop dat Monica Bellucci een gastrol krijgt als oude liefde van Ludo, maar ze raakt dan stapelverliefd op Jack.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:51 schreef Perico het volgende:
Ik zit niet op Anita te wachten, ze had beter met Rick in Hotel Big Brother kunnen zitten... ik vind haar altijd ietwat zurig, niets toevoegend eigenlijk. Ze is ook geen neukpartij voor Jack...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:11 schreef pberends het volgende:
Jack is niet zo gespierd omdat ie tijdens de commandotraining de hele tijd met Tim zat te bellen.
En tijdens een groot huwelijk of een begrafenis komen ineens allemaal mensen opdraven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef inasras het volgende:
Waarom hebben de mensen in gtst trouwens nooit vrienden buiten de andere personages van gtst? De bedoeling van een soap is toch dat er enig realisme in zit?
Alleen Jack heeft Tim en Nina heeft Gabriella ofzo maar alleen als Florien op vakantie is... Slaat helemaal nergens op..
Marcus was echt de grootste sukkel die er rondliep in Meerdijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:21 schreef Urquhart het volgende:
Marcus moet weer eens terugkomen, die had altijd een leuke rol
Dian heeft Gwen hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:20 schreef Frey het volgende:
[..]
En tijdens een groot huwelijk of een begrafenis komen ineens allemaal mensen opdraven.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:42 schreef pberends het volgende:
Wat is het nut van zo'n irritante personage als Sjors eigenlijk? Krijg je dan meer kijkers?
Zo gaan er meer christenen kijken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:42 schreef pberends het volgende:
Wat is het nut van zo'n irritante personage als Sjors eigenlijk? Krijg je dan meer kijkers?
De broer van Ludo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:06 schreef fleur22 het volgende:
Marcus?![]()
Heeft geen indruk achter gelaten blijkbaar..
Wie-wat-hoe is Marcus?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |