Nou, dat overduidelijk niet gay zegt niet zoveel...Ik heb daar overduidelijk niet gay mannen toch behoorlijk gay dingen zien doen...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef Roellio het volgende:
Op zich is een homotent wel relaxed. Ik ben overduidelijk niet gay dus mannen laten me met rust en dan kan ik eindelijk eens rustig een biertje drinken, zonder dat al die vrouwen me lastig vallen!
Dat snap ik, maar hoe wanhopig moet je zijn om de vrouwen die laten merken NIET versierd te willen worden, juist te gaan versieren?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:04 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Is al eens een bericht over geweest, dat vrouwen steeds vaker naar homo-barren gingen om zo van die versierders af te komen. Tja, blijkbaar kunnen die lui ook lezen
niet alles op jezelf betrekkenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, dat overduidelijk niet gay zegt niet zoveel...Ik heb daar overduidelijk niet gay mannen toch behoorlijk gay dingen zien doen...
OT: nee, ik ben niet lelijk, niet bi en ik lijk niet op een she-male, en dit geldt ook voor mijn vriendinnen.
Niet zeiken en gewoon blij zijn dat je uberhaupt nog aandacht krijgt... over een paar jaar ben je zo wanhopig dat een compliment van de vuilnisman je al spontaan nat maakt.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, dat overduidelijk niet gay zegt niet zoveel...Ik heb daar overduidelijk niet gay mannen toch behoorlijk gay dingen zien doen...
OT: nee, ik ben niet lelijk, niet bi en ik lijk niet op een she-male, en dit geldt ook voor mijn vriendinnen.
Lelijk wel. Bi denk ik niet, maar ik heb geen goede gay-dar.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef schaakkipje het volgende:
waren die mannen soms lelijk en mogelijk bi?
Jij snapt het, dat heb ik dus als ik koffiequote:Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef Roellio het volgende:
Op zich is een homotent wel relaxed. Ik ben overduidelijk niet gay dus mannen laten me met rust en dan kan ik eindelijk eens rustig een biertje drinken, zonder dat al die vrouwen me lastig vallen!
Wat zeik je eigenlijk, je hebt er niet eens wat te zoeken daarquote:Op donderdag 6 april 2006 20:08 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Lelijk wel. Bi denk ik niet, maar ik heb geen goede gay-dar.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:09 schreef Leandra het volgende:
Heel simpel: Leuke vrouwen zijn daar waar ze t minst worden lastig gevallen.... een nichtentent dus.
De hetrosexuele mannen die er komen gedragen zich meestal een stuk beter dan in andere tenten.
De echte homofoob komt er niet en een deel van de mannen is gewoon koest omdat ze heel stevig met hun rug tegen de muur staan.
En: het is er vaak een stuk gezelliger dan in een hoop andere kroegen e.d.
Doorzettingsvermogen, zeldzaam in deze tijd.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe wanhopig moet je zijn om de vrouwen die laten merken NIET versierd te willen worden, juist te gaan versieren?![]()
Touchequote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Zegt de term 'bij gebrek aan beter' je iets? Dat waren jullie blijkbaar
Meen je dat nu echt, dat je niet versierd wil worden? Ook niet door de leukste vent die je je kan voorstellen? Ik denk van wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe wanhopig moet je zijn om de vrouwen die laten merken NIET versierd te willen worden, juist te gaan versieren?![]()
Dan moet je ook niet uitgaan. Als je in een kroeg bent of waar dan ook dan kan dat gebeuren. Wat een zeikwijf ben je ook. Ga lekker naar de Libelle fanclubdagen met je vriendinnen, word je zeker niet versierd.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat meen ik echt. Ik heb al een vriend, en ik ben niet op zoek naar een andere. Ik geef het toe: aandacht is altijd vleiend, maar ik vraag er niet om, en als ik zeg niet geinteresseerd te zijn moeten ze gewoon auftyfen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:23 schreef vruitig het volgende:
Meen je dat nu echt, dat je niet versierd wil worden? Ook niet door de leukste vent die je je kan voorstellen? Ik denk van wel.
mja maar vind een opm dat als je in een gay tent gaat je absoluut geen aandacht wilt beetje overdreven, kijk een domme actie als:quote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat meen ik echt. Ik heb al een vriend, en ik ben niet op zoek naar een andere. Ik geef het toe: aandacht is altijd vleiend, maar ik vraag er niet om, en als ik zeg niet geinteresseerd te zijn moeten ze gewoon auftyfen.
Ja en?? Dat los je (zeker in een gay-bar) toch simpel op??quote:Op donderdag 6 april 2006 20:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Je noemt nu ongeveer de redenen op waarom ik erheen ging. Maar dat viel dus tegen.
Leuk kletsen? Ik weet niet waar jij uitgaat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als een man je aanspreekt, hoe dan ook, over welk onderwerp dan ook, wil ie gewoon neuken, en niet gezellig kletsen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja maar vind een opm dat als je in een gay tent gaat je absoluut geen aandacht wilt beetje overdreven, kijk een domme actie als:
EHJ mooie schoenen, NEUKEN?
dat gaat wat ver, maar gewoon leuk kletsen en beetje flirten is gewoon leuk waar je ook bent
Ik ben anders wel in voor gezellig ketsen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Leuk kletsen? Ik weet niet waar jij uitgaat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als een man je aanspreekt, hoe dan ook, over welk onderwerp dan ook, wil ie gewoon neuken, en niet gezellig kletsen.
En daar heb ik dus geen zin in. Ik kom daar om met mijn vriendinnen uit te gaan. Niet met allerlei mannen die ik niet ken en waar ik niks mee wil. En doen alsof je lesbisch bent heeft ook geen zin, dat vinden ze alleen maar leukquote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?? Dat los je (zeker in een gay-bar) toch simpel op??
Daar stikt het nl van de leuke mannen die je niet willen versieren... ook daar kun je mee babbelen/dansen/lachen enz... dat is meestal wel afdoende tegen hetro's met overijverige hormoontjes.
nou sorry hoor, ging er nooit van uit dat het om het neuken ging, je ging voor de lol en dan als het neuken werd mooi meegenomen, anders gewoon leuke avond! tenminste dat is de insteek bij mij en mijn vriendenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Leuk kletsen? Ik weet niet waar jij uitgaat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als een man je aanspreekt, hoe dan ook, over welk onderwerp dan ook, wil ie gewoon neuken, en niet gezellig kletsen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef Roellio het volgende:
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat meen ik echt. Ik heb al een vriend, en ik ben niet op zoek naar een andere. Ik geef het toe: aandacht is altijd vleiend, maar ik vraag er niet om, en als ik zeg niet geinteresseerd te zijn moeten ze gewoon auftyfen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En daar heb ik dus geen zin in. Ik kom daar om met mijn vriendinnen uit te gaan. Niet met allerlei mannen die ik niet ken en waar ik niks mee wil. En doen alsof je lesbisch bent heeft ook geen zin, dat vinden ze alleen maar leuk![]()
Maar goed, ik ga ophouden met zeuren, ik neem voortaan mn vriend wel mee, dat is het enige dat helpt.
ja wat danquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:30 schreef Adfundum het volgende:
Joh, jullie waren gewoon onderwerp van een weddenschap. "als je één van die meiden versiert dan..."
"......krijg je van mij een shandy."quote:
Dat gezeik ook altijd. Als je er geen zin in hebt, geef dat dan meteen aan bij de desbetreffende gozer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:35 schreef liefie_ het volgende:
"ow ik heb het zo zwaar want ik ben zo sexy dat ik niet eens normaal naar een gaybar kan"
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Verhaal
Geweldig!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Hetero vrouwen in gay discotheken, das ronduit KUT.
Het is het begin van het einde. Het gaat zo:
Een histerische flikker neemt zijn faghag mee omdat ie geen vriendje heeft, de faghag komt in de gaydisco waar het vol staat met mooie mannen die haar niet lastig vallen. Dat gay´s mooie mannen waren wist ze niet, want ze was faghag van de histerische flikker. Ze gaat er vaker heen en verteld dat haar vriendinnen en neemt die mee, Zooooooo leuk, lekker geilen op mooie jongens die elkaar zoenen.
Vervolgens nemen die vriendinnen eens een vriendje mee, en die denkt, wow, een disco waar het barst van lekkere wijven zonder vriend. Vervolgens neemt ie zijn vrienden mee.
Einde van de leuke gay disco.
kutmutsen
Wijven als TS hebben niets te zoeken in een gaydisco
quote:
je neemt voortaan dus je faghag niet mee naar het glijpaleis?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Abonides het volgende:
[..]
Nog nooit zo over nagedacht... je hebt wel helemaal gelijk!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je neemt voortaan dus je faghag niet mee naar het glijpaleis?
![]()
whehequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Hetero vrouwen in gay discotheken, das ronduit KUT.
Het is het begin van het einde. Het gaat zo:
Een histerische flikker neemt zijn faghag mee omdat ie geen vriendje heeft, de faghag komt in de gaydisco waar het vol staat met mooie mannen die haar niet lastig vallen. Dat gay´s mooie mannen waren wist ze niet, want ze was faghag van de histerische flikker. Ze gaat er vaker heen en verteld dat haar vriendinnen en neemt die mee, Zooooooo leuk, lekker geilen op mooie jongens die elkaar zoenen.
Vervolgens nemen die vriendinnen eens een vriendje mee, en die denkt, wow, een disco waar het barst van lekkere wijven zonder vriend. Vervolgens neemt ie zijn vrienden mee.
Einde van de leuke gay disco.
kutmutsen
Wijven als TS hebben niets te zoeken in een gaydisco
De eerste keer wel, daarna vinden ze het jammer dat ze geen aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:13 schreef Skorpija het volgende:
Ik was een jaar of twee terug met m'n vriendin en een paar gay vrienden naar een gay disco gegaan. Daar waren ook een paar vrouwen (die onze vrienden dan weer kende). Mijn vriendin stond gewoon met andere gasten te dansen, en ik met die gay vriend.
Toen kwamen de meiden bij ons staan, waarbij er 1-tje mij wilde versieren
Dusss je kan me niet vertellen dat vrouwen daar komen om niet versierd te worden.
Is dat vragen om een date?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:13 schreef Abonides het volgende:
[..]
![]()
(Als ik nu tegen je zeg dat ik nog nooit in een homobar ben geweest geloof je me zeker niet...)
![]()
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:21 schreef SHE het volgende:
Heel verwarrend vond ik dat .
niet zo nors Piet...onder gays vallen ook die wezens die met regelmaat elkaars oestertje uitlikken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De eerste keer wel, daarna vinden ze het jammer dat ze geen aandacht krijgen.
Hoe verkanker je een leuke gay disco, vrouwen toelaten.
Ik kwam regelmatig in Mannheim in een enorme gay disco, die hadden een strikt beleid, GEEN VROUWEN
quote:
fijn, gaan maar naar het vrouwencafequote:Op vrijdag 7 april 2006 10:24 schreef SHE het volgende:
[..]
niet zo nors Piet...onder gays vallen ook die wezens die met regelmaat elkaars oestertje uitlikken.
Valse nichtquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
fijn, gaan maar naar het vrouwencafe
nee, jij moet naar de men only clubs.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
fijn, gaan maar naar het vrouwencafe
Ah. Jouw vriend dus ookquote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:21 schreef SHE het volgende:
In die laatste heb ik namelijk mannen gezien met sjaaltjes om hun nek , die bier dronken uit een glas , maar na enkele uren toch neuuuukuhhhhhhhh gingen roepen.
Heel verwarrend vond ik dat .
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef Guillerm0 het volgende:
http://img133.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=bf52f_787491.jpg![]()
Nee, je begrijpt het niet. Ik heb niets tegen vrouwen, behalve dat als ze naar gay disco´s komen ze altijd vriendinnen mee willen slepen, en ook eens een vriendje. Gay disco´s zijn altijd uitermate relaxed. Hetero mannen verpesten dat altijd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:48 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, jij moet naar de men only clubs.
gays zijn zowel man als vrouw en mijn vriendje wil me gewoon meehebben als hij uitgaat. De tenten waar we komen zijn gemixt ( her en der een verdwaalde twijfelaar ) maar zowel bo's , bi's als gays.
Ik begrijp je gay purisme heus wel hoor...jij zit niet te wachten op het aanblik van een paar loeders, maar ook voor jou zijn er plekjes om je te vermaken.
Waarschijnlijk komt dat door je uitstraling......(of gewoon omdat je niet inteligent genoeg bent voor een leuk gesprekquote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk uit? Blijf dan gewoon gezellig thuis met je vriendinnenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En daar heb ik dus geen zin in. Ik kom daar om met mijn vriendinnen uit te gaan. Niet met allerlei mannen die ik niet ken en waar ik niks mee wil. En doen alsof je lesbisch bent heeft ook geen zin, dat vinden ze alleen maar leuk![]()
Maar goed, ik ga ophouden met zeuren, ik neem voortaan mn vriend wel mee, dat is het enige dat helpt.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:14 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen die zichzelf zien als God's gift to men terwijl alleen een stel latente homo's interesse in ze toont, het komt op mij een beetje sneu over.
Wees blij met dat kleine beetje aandacht dat je krijgt met dat opgeschoren pottenkapsel en die 2 buiken over je broekrand heen.
Lol, dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Zegt de term 'bij gebrek aan beter' je iets? Dat waren jullie blijkbaar
Zien hetero mannen er anders uit dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
't Enige goeie van hetero mannen in een gay disco is, dat er eindelijk eens leuk uitzicht is.
Je hebt er verder niks an natuurlijk...
blijkbaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zien hetero mannen er anders uit dan?
nee dus.quote:
nou moet ik eerlijk zeggen dat in veel tenten inderdaad stereotype mensen rondlopen, maar die heb je overal. en ik kom zat mensen tegen aan wie je niet kan aflezen dat ze homo zijn...quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nee dus.
Maar denk dat hij naar de verkeerde tenten gaat.
Kijk, dat bedoel ik nou, die TS kutmuts neemt haar vriendje mee naar een gaydiscoquote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
och, waarom geen hetero's, beetje fout dat ze m om een bepaalde reden meeneemt in plaats van omdat het er tof en egzellig isquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou, die TS kutmuts neemt haar vriendje mee naar een gaydisco
FUCK OP, GA JE EIGEN TENT ZOEKEN!
Omdat hetero´s de sfeer verkankeren in een gaydiscoquote:
als mijn heterovrienden meegaan heb ik de grootste lol!quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat hetero´s de sfeer verkankeren in een gaydisco
#Heb je wel eens een gay disco meegemaakt waar nooit hetero´s komen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als mijn heterovrienden meegaan heb ik de grootste lol!.
ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
#Heb je wel eens een gay disco meegemaakt waar nooit hetero´s komen?
En het verschil in sfeer opgevallen tussen deze en de tenten waar jij je heterovrienden mee naar toe neemt?quote:
nou, de tenten waar ik alleen homo's zag had zo zijn voordelen en nadelen. voordelen zijn toch wel dat je je als homoseksueel wat meer op gemak kon voelen en dat de sfeer er toch wat uitbundiger is. aan de andere kant vond ik juist die homoseksualiteit een barricade en een te groot aanwezig factor, en dat merkte ik onder andere in veel hitsige mensen om me heen, puur omdat je homoseksueel bent, als ik naar feesten ga waar ook heteros komen, en dan noem ik bijv. een betty ford, dan heb je juist die voordelen van het feit dat je je als homoseksueel op gemak voelt gemengd met het feit dat je er veel minder een lustobject bent dan in een pure homokroeg. die mensen die er komen komen voor het feest, de muziek en de sfeer en niet per se om het feit dat ze homoseksueel zijn en zich moeten bevinden onder mensen die daarin hetzelfde zijn...quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En het verschil in sfeer opgevallen tussen deze en de tenten waar jij je heterovrienden mee naar toe neemt?
En dus begrijp ik niet wat een vrouwenversierende hetero daar doet!quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:45 schreef Jerruh het volgende:
...dat je er veel minder een lustobject bent dan in een pure homokroeg.
misschien dat die vrouwversierende hetero zo gebrand is op vrouwen zoeken dat hij dat ziet als zijn laatste hulplijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
En dus begrijp ik niet wat een vrouwenversierende hetero daar doet!
Dat lijkt mij een té grote barrière. Daar komt dan uiteraard bij dat ik donders goed begrijp dat de vrouw in de gaybar daar met een reden is.
Overigens is versieren in uitgaansgelegenheden überhaupt een kansloze missie, de instant gratification is natuurlijk way too ungratifying, maar dat terzijde,.
het is alleen leuk als je er goeie grappen mee kan uithalenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef bolivian het volgende:
Daarnaast vind ik het zijn van een lustobject sowieso al geen pré, gaybar of niet,.
Het is inderdaad erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef bolivian het volgende:
Daarnaast vind ik het zijn van een lustobject sowieso al geen pré, gaybar of niet,.
Als jij een lustobject bent, dan toch eerder aan de onderkant van de markt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is alleen leuk als je er goeie grappen mee kan uithalen.
Gelukkig heb ik me dat vroeger (quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:06 schreef Jerruh het volgende:
en versieren tijdens uitgaan is op zich wel leuk, alleen je moet het niet als serieus doel zien om er iets uit te slepen. zat mensen die denken in de kroeg hun perfecte partner te vinden en die de volgende ochtend erachter komen dat bij daglicht een gezicht wat onaangenamer kan overkomen dan in een donkere kroeg8-).
Ach, schei uit,quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg vermoeiend.
hoezo?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij een lustobject bent, dan toch eerder aan de onderkant van de markt.
hahaha, indeed. maar goed, met uitgaan zijn mensen wat losser, alcohol doet ene beetje zijn werk, mensen zijn in een wat gemoedelijkere en tegelijkertijd veiligere omgeving om andere mensen te benaderen, je verdwijnt immers zo weer naar de achtergrond of een andere kroeg. Ik kan het wel begrijpen, alleen ikzelf ga eigenlijk liever uit om te genieten van de muziek en de sfeer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik me dat vroeger () vaak al op de avond zelf gerealiseerd en kon ik me er met een smoesje uitredden. Ik bedoel, die hormonen hou je niet indefinitely in bedwang, maar zorg wel dat je je bijtijds realiseert wat je jezelf eventueel aandoet. Zeg maar een mentaal 'voor het zingen de kerk uit', terwijl je je realiseert dat je überhaupt niet naar de mis had moeten gaan,
.
waarom onderkant?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik keek hier
http://fotoboek.fok.nl/Jerruh
Smaken verschillen klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik keek hier
Bite me.quote:
Mr Fok eh!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik keek hier
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom onderkant?
je had zin in een bitchfight ofzo?
Amen to that!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:14 schreef Jerruh het volgende:
[..] alleen ikzelf ga eigenlijk liever uit om te genieten van de muziek en de sfeer.
like wha'eva biatch!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
Zit je gewoon te stangen, trut.
hahaha ik ken het!!!!! maar dan huisgenotinnen van vriendenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:19 schreef bolivian het volgende:
[..]
Amen to that!
Chicks scoren doe ik wel op Fok,.
Of gewoon lekker opportunistisch thuis, vriendinnen van huisgenoten &c.
In de kroeg had ik je gevraagt of je aangekomen was.quote:
'k Denk niet dat Jerruh in dergelijke kroegjes komt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
In de kroeg had ik je gevraagt of je aangekomen was.
![]()
ja, allemaal spierenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de kroeg had ik je gevraagt of je aangekomen was.
![]()
Dat was haar overweging vonlgens mij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Jerruh het volgende:
ofwel: is het ontvluchten van heterojongens de enige reden om dan maar uit te gaan in een homokroeg?
LOLquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, allemaal spieren.
en nee, ik kom niet in de cockring.
dus mij ontmoeten zit er niet in.
Maakt geen enkele kans in reguliere gelegenheden,quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds, als je de nick van TS in google intypt kom je een foto tegen van TS nadat ze uit was
[[url=wegurl]]
Ja, ik weet het, ben een vals secreet.
ooooowww, wat ben jij errrrug.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds, als je de nick van TS in google intypt kom je een foto tegen van TS nadat ze uit was
[[url=weg[/url]]
Ja, ik weet het, ben een vals secreet.
Wat ben je toch een heerlijk dingquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
Een foto op een Tsjechische site... Right.
ja he! overigens... jouw tag is leuk!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat was haar overweging vonlgens mij.
Wat een vertoon van disrespect,.
Nee, tof!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja he! overigens... jouw tag is leuk!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:34 schreef SHE het volgende:
Wat een vreselijk onaardige kutflikkers zijn jullie![]()
Love it!!![]()
Hou mij erbuiten,quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:34 schreef SHE het volgende:
Love it!!![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:55 schreef roze-meisje het volgende:
heb altijd al eens naar een gaybar gewild, maar ik weet er zo geen in de buurt![]()
![]()
hoe heet die tent ook weer daar achter het station in arnhem?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:18 schreef verliefdekloon het volgende:
ik ben ook wel eens in een gay-tent geweest, kom er eigenlijk voor de gezelligheid en soms om gratis bier te schooieren van hitsige homo's
Een man met principes dus,quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:18 schreef verliefdekloon het volgende:
ik ben ook wel eens in een gay-tent geweest, kom er eigenlijk voor de gezelligheid en soms om gratis bier te schooieren van hitsige homo's
breuls had ooit beloofd mijn naam es roze te maken, maar da is nog niet gebeurdquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nee, tof!
En daarvoor mag je overigens Dagonet bedanken, die heeft dat in een vlaag van uiterste verstandsverbijstering gedaan.
.
love ya tooquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:34 schreef SHE het volgende:
Love it!!![]()
khad fotos gevonden van TS en toen snapte ik het volkomen... maar die mochten niet op forum schijnbaar...quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Jerruh het volgende:
maar goed, de topicstartster is nog niet gesignaleerd. ik wil wel eens van haar horen waarom ze naar een gay kroeg zou gaan om uit te gaan, heeft dat alleen te maken met het feit dat ze geen opdringerige heteros tegenkomt? vind ze de sfeer daar zo anders en beter? de muziek beter? de mensen toffer? gaan haar vrienden daar heen of wil ze juist haar vrienden ontvluchten door daarheen te gaan?
ofwel: is het ontvluchten van heterojongens de enige reden om dan maar uit te gaan in een homokroeg?
pstquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we nu dan weer on topic?
Geen foto's van TS meer, ook.
www.bolke.nlquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:55 schreef roze-meisje het volgende:
heb altijd al eens naar een gaybar gewild, maar ik weet er zo geen in de buurt![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Alcarin het volgende:
Ik was laatst in een gay-discotheek. Ik ben zelf een vrouw, en hetero, dus je zou je kunnen afvragen wat ik daar deed. Dat zal ik u uitleggen: ik wilde graag gezellig een avond uit met mijn vriendinnen, zonder lastig gevallen te worden door wanhopige mannetjes.
Tuurlijk gaan mannen die vrouwen alsnog opzoeken. Maakt het uit waar ze zitten?quote:Goed, mijn vraag: Wat bezielt mannen om in een gay-discotheek hetero vrouwen te zoeken?
Maar dan ga je die vrouwen toch niet alsnog opzoeken, als je al van tevoren weet dat ze daar geen zin in hebben?
Wanneer gaan wij eens stappen snuitje?quote:
Dan heb je de foto's nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Is bolke nog steeds gay? de website ziet er eerder uit als gewoon vermaakcentrum en disco
we moeten snel weer es gaan stappen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens stappen snuitje?
Deze faghag heeft plenty attitude voor nog een paradepaardje![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Alcarin het volgende:
Ik zat nog te twijfelen of ie wel hier hoort, dus als t ergens anders moet merk ik het wel![]()
Ik was laatst in een gay-discotheek. Ik ben zelf een vrouw, en hetero, dus je zou je kunnen afvragen wat ik daar deed. Dat zal ik u uitleggen: ik wilde graag gezellig een avond uit met mijn vriendinnen, zonder lastig gevallen te worden door wanhopige mannetjes.
Maar helaas, dat zat er niet in.
Maar liefst 6 mannen deden een trieste versierpoging, waarvan er 1 zelfs al mijn vriendinnen af ging om ze allemaal te 'versieren'. En dan echt letterlijk: 'oh, ok, je hebt een vriend, maar dat maakt niet uit! Oh, het maakt jou wel uit? Nou, ik vind die vriendin van je daar in de hoek wel leuk, hoe heet zij?'![]()
Goed, mijn vraag: Wat bezielt mannen om in een gay-discotheek hetero vrouwen te zoeken? Ik zou het nog begrijpen als ze een lesbisch stel zoeken voor een trio (ik wens ze veel succes, maar dat terzijde). Maar deze waren echt op zoek naar 1 dame. Ik weet dat mannen onderhand door hebben dat vrouwen die geen zin hebben in kerels die op ze kwijlen naar een homotent gaan. Maar dan ga je die vrouwen toch niet alsnog opzoeken, als je al van tevoren weet dat ze daar geen zin in hebben?
Wie snapt het? Ik niet.
Fout. Als ik naar een homotent zou gaan, maakt het me geen zier uit. D'r zijn blijkbaar genoeg faghags daar (briljante term, btw), en ik ga er nog steeds vanuit dat bisexuele vrouwen graag versierd willen worden door een leuke vent.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Alcarin het volgende:
...Ik weet dat mannen onderhand door hebben dat vrouwen die geen zin hebben in kerels die op ze kwijlen naar een homotent gaan.
Aannames maken over waar vrouwen mogelijk geen zin in hebben werkt alleen maar in je nadeel. Ergo: als je als vrouw geen moeite hebt met het afwijzen van een vent, dan heb ik net zomin problemen met het proberen te scoren van een leuke meid, ongeacht waar. Als je oprecht niet geinteresseerd bent - prima. Als je chagerijnig en klagerig gaat doen, dan zal dat ook vast niet de laatste keer zijn...quote:Maar dan ga je die vrouwen toch niet alsnog opzoeken, als je al van tevoren weet dat ze daar geen zin in hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |