misschien dat die vrouwversierende hetero zo gebrand is op vrouwen zoeken dat hij dat ziet als zijn laatste hulplijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
En dus begrijp ik niet wat een vrouwenversierende hetero daar doet!
Dat lijkt mij een té grote barrière. Daar komt dan uiteraard bij dat ik donders goed begrijp dat de vrouw in de gaybar daar met een reden is.
Overigens is versieren in uitgaansgelegenheden überhaupt een kansloze missie, de instant gratification is natuurlijk way too ungratifying, maar dat terzijde,.
het is alleen leuk als je er goeie grappen mee kan uithalenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef bolivian het volgende:
Daarnaast vind ik het zijn van een lustobject sowieso al geen pré, gaybar of niet,.
Het is inderdaad erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef bolivian het volgende:
Daarnaast vind ik het zijn van een lustobject sowieso al geen pré, gaybar of niet,.
Als jij een lustobject bent, dan toch eerder aan de onderkant van de markt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is alleen leuk als je er goeie grappen mee kan uithalen.
Gelukkig heb ik me dat vroeger (quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:06 schreef Jerruh het volgende:
en versieren tijdens uitgaan is op zich wel leuk, alleen je moet het niet als serieus doel zien om er iets uit te slepen. zat mensen die denken in de kroeg hun perfecte partner te vinden en die de volgende ochtend erachter komen dat bij daglicht een gezicht wat onaangenamer kan overkomen dan in een donkere kroeg8-).
Ach, schei uit,quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg vermoeiend.
hoezo?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij een lustobject bent, dan toch eerder aan de onderkant van de markt.
hahaha, indeed. maar goed, met uitgaan zijn mensen wat losser, alcohol doet ene beetje zijn werk, mensen zijn in een wat gemoedelijkere en tegelijkertijd veiligere omgeving om andere mensen te benaderen, je verdwijnt immers zo weer naar de achtergrond of een andere kroeg. Ik kan het wel begrijpen, alleen ikzelf ga eigenlijk liever uit om te genieten van de muziek en de sfeer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik me dat vroeger () vaak al op de avond zelf gerealiseerd en kon ik me er met een smoesje uitredden. Ik bedoel, die hormonen hou je niet indefinitely in bedwang, maar zorg wel dat je je bijtijds realiseert wat je jezelf eventueel aandoet. Zeg maar een mentaal 'voor het zingen de kerk uit', terwijl je je realiseert dat je überhaupt niet naar de mis had moeten gaan,
.
waarom onderkant?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik keek hier
http://fotoboek.fok.nl/Jerruh
Smaken verschillen klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik keek hier
Bite me.quote:
Mr Fok eh!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik keek hier
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom onderkant?
je had zin in een bitchfight ofzo?
Amen to that!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:14 schreef Jerruh het volgende:
[..] alleen ikzelf ga eigenlijk liever uit om te genieten van de muziek en de sfeer.
like wha'eva biatch!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
Zit je gewoon te stangen, trut.
hahaha ik ken het!!!!! maar dan huisgenotinnen van vriendenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:19 schreef bolivian het volgende:
[..]
Amen to that!
Chicks scoren doe ik wel op Fok,.
Of gewoon lekker opportunistisch thuis, vriendinnen van huisgenoten &c.
In de kroeg had ik je gevraagt of je aangekomen was.quote:
'k Denk niet dat Jerruh in dergelijke kroegjes komt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
In de kroeg had ik je gevraagt of je aangekomen was.
![]()
ja, allemaal spierenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de kroeg had ik je gevraagt of je aangekomen was.
![]()
Dat was haar overweging vonlgens mij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Jerruh het volgende:
ofwel: is het ontvluchten van heterojongens de enige reden om dan maar uit te gaan in een homokroeg?
LOLquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, allemaal spieren.
en nee, ik kom niet in de cockring.
dus mij ontmoeten zit er niet in.
Maakt geen enkele kans in reguliere gelegenheden,quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds, als je de nick van TS in google intypt kom je een foto tegen van TS nadat ze uit was
[[url=wegurl]]
Ja, ik weet het, ben een vals secreet.
ooooowww, wat ben jij errrrug.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds, als je de nick van TS in google intypt kom je een foto tegen van TS nadat ze uit was
[[url=weg[/url]]
Ja, ik weet het, ben een vals secreet.
Wat ben je toch een heerlijk dingquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:30 schreef DennisMoore het volgende:
Een foto op een Tsjechische site... Right.
ja he! overigens... jouw tag is leuk!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat was haar overweging vonlgens mij.
Wat een vertoon van disrespect,.
Nee, tof!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja he! overigens... jouw tag is leuk!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:34 schreef SHE het volgende:
Wat een vreselijk onaardige kutflikkers zijn jullie![]()
Love it!!![]()
Hou mij erbuiten,quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:34 schreef SHE het volgende:
Love it!!![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:55 schreef roze-meisje het volgende:
heb altijd al eens naar een gaybar gewild, maar ik weet er zo geen in de buurt![]()
![]()
hoe heet die tent ook weer daar achter het station in arnhem?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:18 schreef verliefdekloon het volgende:
ik ben ook wel eens in een gay-tent geweest, kom er eigenlijk voor de gezelligheid en soms om gratis bier te schooieren van hitsige homo's
Een man met principes dus,quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:18 schreef verliefdekloon het volgende:
ik ben ook wel eens in een gay-tent geweest, kom er eigenlijk voor de gezelligheid en soms om gratis bier te schooieren van hitsige homo's
breuls had ooit beloofd mijn naam es roze te maken, maar da is nog niet gebeurdquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nee, tof!
En daarvoor mag je overigens Dagonet bedanken, die heeft dat in een vlaag van uiterste verstandsverbijstering gedaan.
.
love ya tooquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:34 schreef SHE het volgende:
Love it!!![]()
khad fotos gevonden van TS en toen snapte ik het volkomen... maar die mochten niet op forum schijnbaar...quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Jerruh het volgende:
maar goed, de topicstartster is nog niet gesignaleerd. ik wil wel eens van haar horen waarom ze naar een gay kroeg zou gaan om uit te gaan, heeft dat alleen te maken met het feit dat ze geen opdringerige heteros tegenkomt? vind ze de sfeer daar zo anders en beter? de muziek beter? de mensen toffer? gaan haar vrienden daar heen of wil ze juist haar vrienden ontvluchten door daarheen te gaan?
ofwel: is het ontvluchten van heterojongens de enige reden om dan maar uit te gaan in een homokroeg?
pstquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:52 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we nu dan weer on topic?
Geen foto's van TS meer, ook.
www.bolke.nlquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:55 schreef roze-meisje het volgende:
heb altijd al eens naar een gaybar gewild, maar ik weet er zo geen in de buurt![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Alcarin het volgende:
Ik was laatst in een gay-discotheek. Ik ben zelf een vrouw, en hetero, dus je zou je kunnen afvragen wat ik daar deed. Dat zal ik u uitleggen: ik wilde graag gezellig een avond uit met mijn vriendinnen, zonder lastig gevallen te worden door wanhopige mannetjes.
Tuurlijk gaan mannen die vrouwen alsnog opzoeken. Maakt het uit waar ze zitten?quote:Goed, mijn vraag: Wat bezielt mannen om in een gay-discotheek hetero vrouwen te zoeken?
Maar dan ga je die vrouwen toch niet alsnog opzoeken, als je al van tevoren weet dat ze daar geen zin in hebben?
Wanneer gaan wij eens stappen snuitje?quote:
Dan heb je de foto's nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Is bolke nog steeds gay? de website ziet er eerder uit als gewoon vermaakcentrum en disco
we moeten snel weer es gaan stappen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens stappen snuitje?
Deze faghag heeft plenty attitude voor nog een paradepaardje![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Alcarin het volgende:
Ik zat nog te twijfelen of ie wel hier hoort, dus als t ergens anders moet merk ik het wel![]()
Ik was laatst in een gay-discotheek. Ik ben zelf een vrouw, en hetero, dus je zou je kunnen afvragen wat ik daar deed. Dat zal ik u uitleggen: ik wilde graag gezellig een avond uit met mijn vriendinnen, zonder lastig gevallen te worden door wanhopige mannetjes.
Maar helaas, dat zat er niet in.
Maar liefst 6 mannen deden een trieste versierpoging, waarvan er 1 zelfs al mijn vriendinnen af ging om ze allemaal te 'versieren'. En dan echt letterlijk: 'oh, ok, je hebt een vriend, maar dat maakt niet uit! Oh, het maakt jou wel uit? Nou, ik vind die vriendin van je daar in de hoek wel leuk, hoe heet zij?'![]()
Goed, mijn vraag: Wat bezielt mannen om in een gay-discotheek hetero vrouwen te zoeken? Ik zou het nog begrijpen als ze een lesbisch stel zoeken voor een trio (ik wens ze veel succes, maar dat terzijde). Maar deze waren echt op zoek naar 1 dame. Ik weet dat mannen onderhand door hebben dat vrouwen die geen zin hebben in kerels die op ze kwijlen naar een homotent gaan. Maar dan ga je die vrouwen toch niet alsnog opzoeken, als je al van tevoren weet dat ze daar geen zin in hebben?
Wie snapt het? Ik niet.
Fout. Als ik naar een homotent zou gaan, maakt het me geen zier uit. D'r zijn blijkbaar genoeg faghags daar (briljante term, btw), en ik ga er nog steeds vanuit dat bisexuele vrouwen graag versierd willen worden door een leuke vent.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Alcarin het volgende:
...Ik weet dat mannen onderhand door hebben dat vrouwen die geen zin hebben in kerels die op ze kwijlen naar een homotent gaan.
Aannames maken over waar vrouwen mogelijk geen zin in hebben werkt alleen maar in je nadeel. Ergo: als je als vrouw geen moeite hebt met het afwijzen van een vent, dan heb ik net zomin problemen met het proberen te scoren van een leuke meid, ongeacht waar. Als je oprecht niet geinteresseerd bent - prima. Als je chagerijnig en klagerig gaat doen, dan zal dat ook vast niet de laatste keer zijn...quote:Maar dan ga je die vrouwen toch niet alsnog opzoeken, als je al van tevoren weet dat ze daar geen zin in hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |