mja maar vind een opm dat als je in een gay tent gaat je absoluut geen aandacht wilt beetje overdreven, kijk een domme actie als:quote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat meen ik echt. Ik heb al een vriend, en ik ben niet op zoek naar een andere. Ik geef het toe: aandacht is altijd vleiend, maar ik vraag er niet om, en als ik zeg niet geinteresseerd te zijn moeten ze gewoon auftyfen.
Ja en?? Dat los je (zeker in een gay-bar) toch simpel op??quote:Op donderdag 6 april 2006 20:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Je noemt nu ongeveer de redenen op waarom ik erheen ging. Maar dat viel dus tegen.
Leuk kletsen? Ik weet niet waar jij uitgaat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als een man je aanspreekt, hoe dan ook, over welk onderwerp dan ook, wil ie gewoon neuken, en niet gezellig kletsen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja maar vind een opm dat als je in een gay tent gaat je absoluut geen aandacht wilt beetje overdreven, kijk een domme actie als:
EHJ mooie schoenen, NEUKEN?
dat gaat wat ver, maar gewoon leuk kletsen en beetje flirten is gewoon leuk waar je ook bent
Ik ben anders wel in voor gezellig ketsen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Leuk kletsen? Ik weet niet waar jij uitgaat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als een man je aanspreekt, hoe dan ook, over welk onderwerp dan ook, wil ie gewoon neuken, en niet gezellig kletsen.
En daar heb ik dus geen zin in. Ik kom daar om met mijn vriendinnen uit te gaan. Niet met allerlei mannen die ik niet ken en waar ik niks mee wil. En doen alsof je lesbisch bent heeft ook geen zin, dat vinden ze alleen maar leukquote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?? Dat los je (zeker in een gay-bar) toch simpel op??
Daar stikt het nl van de leuke mannen die je niet willen versieren... ook daar kun je mee babbelen/dansen/lachen enz... dat is meestal wel afdoende tegen hetro's met overijverige hormoontjes.
nou sorry hoor, ging er nooit van uit dat het om het neuken ging, je ging voor de lol en dan als het neuken werd mooi meegenomen, anders gewoon leuke avond! tenminste dat is de insteek bij mij en mijn vriendenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Leuk kletsen? Ik weet niet waar jij uitgaat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als een man je aanspreekt, hoe dan ook, over welk onderwerp dan ook, wil ie gewoon neuken, en niet gezellig kletsen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef Roellio het volgende:
Op zich is een homotent wel relaxed. Ik ben overduidelijk niet gay dus mannen laten me met rust en dan kan ik eindelijk eens rustig een biertje drinken, zonder dat al die vrouwen me lastig vallen!
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat meen ik echt. Ik heb al een vriend, en ik ben niet op zoek naar een andere. Ik geef het toe: aandacht is altijd vleiend, maar ik vraag er niet om, en als ik zeg niet geinteresseerd te zijn moeten ze gewoon auftyfen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En daar heb ik dus geen zin in. Ik kom daar om met mijn vriendinnen uit te gaan. Niet met allerlei mannen die ik niet ken en waar ik niks mee wil. En doen alsof je lesbisch bent heeft ook geen zin, dat vinden ze alleen maar leuk![]()
Maar goed, ik ga ophouden met zeuren, ik neem voortaan mn vriend wel mee, dat is het enige dat helpt.
ja wat danquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:30 schreef Adfundum het volgende:
Joh, jullie waren gewoon onderwerp van een weddenschap. "als je één van die meiden versiert dan..."
"......krijg je van mij een shandy."quote:
Dat gezeik ook altijd. Als je er geen zin in hebt, geef dat dan meteen aan bij de desbetreffende gozer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:35 schreef liefie_ het volgende:
"ow ik heb het zo zwaar want ik ben zo sexy dat ik niet eens normaal naar een gaybar kan"
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Verhaal
Geweldig!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Hetero vrouwen in gay discotheken, das ronduit KUT.
Het is het begin van het einde. Het gaat zo:
Een histerische flikker neemt zijn faghag mee omdat ie geen vriendje heeft, de faghag komt in de gaydisco waar het vol staat met mooie mannen die haar niet lastig vallen. Dat gay´s mooie mannen waren wist ze niet, want ze was faghag van de histerische flikker. Ze gaat er vaker heen en verteld dat haar vriendinnen en neemt die mee, Zooooooo leuk, lekker geilen op mooie jongens die elkaar zoenen.
Vervolgens nemen die vriendinnen eens een vriendje mee, en die denkt, wow, een disco waar het barst van lekkere wijven zonder vriend. Vervolgens neemt ie zijn vrienden mee.
Einde van de leuke gay disco.
kutmutsen
Wijven als TS hebben niets te zoeken in een gaydisco
quote:
je neemt voortaan dus je faghag niet mee naar het glijpaleis?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Abonides het volgende:
[..]
Nog nooit zo over nagedacht... je hebt wel helemaal gelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |