abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36719713
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat meen ik echt. Ik heb al een vriend, en ik ben niet op zoek naar een andere. Ik geef het toe: aandacht is altijd vleiend, maar ik vraag er niet om, en als ik zeg niet geinteresseerd te zijn moeten ze gewoon auftyfen.
mja maar vind een opm dat als je in een gay tent gaat je absoluut geen aandacht wilt beetje overdreven, kijk een domme actie als:

EHJ mooie schoenen, NEUKEN?

dat gaat wat ver, maar gewoon leuk kletsen en beetje flirten is gewoon leuk waar je ook bent
  donderdag 6 april 2006 @ 20:54:21 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_36720196
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je noemt nu ongeveer de redenen op waarom ik erheen ging. Maar dat viel dus tegen.
Ja en?? Dat los je (zeker in een gay-bar) toch simpel op??
Daar stikt het nl van de leuke mannen die je niet willen versieren... ook daar kun je mee babbelen/dansen/lachen enz... dat is meestal wel afdoende tegen hetro's met overijverige hormoontjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_36721070
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:42 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

mja maar vind een opm dat als je in een gay tent gaat je absoluut geen aandacht wilt beetje overdreven, kijk een domme actie als:

EHJ mooie schoenen, NEUKEN?

dat gaat wat ver, maar gewoon leuk kletsen en beetje flirten is gewoon leuk waar je ook bent
Leuk kletsen? Ik weet niet waar jij uitgaat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als een man je aanspreekt, hoe dan ook, over welk onderwerp dan ook, wil ie gewoon neuken, en niet gezellig kletsen.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:19:04 #29
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_36721119
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Leuk kletsen? Ik weet niet waar jij uitgaat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als een man je aanspreekt, hoe dan ook, over welk onderwerp dan ook, wil ie gewoon neuken, en niet gezellig kletsen.
Ik ben anders wel in voor gezellig ketsen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_36721141
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja en?? Dat los je (zeker in een gay-bar) toch simpel op??
Daar stikt het nl van de leuke mannen die je niet willen versieren... ook daar kun je mee babbelen/dansen/lachen enz... dat is meestal wel afdoende tegen hetro's met overijverige hormoontjes.
En daar heb ik dus geen zin in. Ik kom daar om met mijn vriendinnen uit te gaan. Niet met allerlei mannen die ik niet ken en waar ik niks mee wil. En doen alsof je lesbisch bent heeft ook geen zin, dat vinden ze alleen maar leuk

Maar goed, ik ga ophouden met zeuren, ik neem voortaan mn vriend wel mee, dat is het enige dat helpt.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:21:05 #31
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_36721220
Als je als kerel op een vrouw in een gaybar afstapt, heeft die kerel waarschijnlijk meteen het gevoel dat hij een 'band' heeft met die vrouw omdat zij als enige twee hetero's in de bar zijn (wat natuurlijk niet zo is, maar da's een tweede ...)

De keren dat ik in zo'n kroeg kom is omdat ik daar dan met een aantal bevriende homo's en homiënne's ben, maar ik kom er niet graag.
No Soup For You!
pi_36721859
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

nou sorry hoor, ging er nooit van uit dat het om het neuken ging, je ging voor de lol en dan als het neuken werd mooi meegenomen, anders gewoon leuke avond! tenminste dat is de insteek bij mij en mijn vrienden
pi_36722081
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:00 schreef Roellio het volgende:
Op zich is een homotent wel relaxed. Ik ben overduidelijk niet gay dus mannen laten me met rust en dan kan ik eindelijk eens rustig een biertje drinken, zonder dat al die vrouwen me lastig vallen!
pi_36727867
blijf gewoon thuis. Geen gezeik aan je hoofd enzo
Aap uit de mouw
  vrijdag 7 april 2006 @ 02:10:53 #35
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36728384
haha mannen, je bent nergens veilig voor ze

serieus: de verklaring is denk ik dat homo mannen stiekum toch een beetje hetero zijn. Ze zeggen wel eens dat je nooit volledig hetero of homo bent. Homo's zijn bijvoorbeld voor 90 % "homo" (dat ze echt op mannen vallen) en 10% hetero. Jullie zagen er waarschijnlijk zo goed uit dat dat kleine stukje hetero het voor het zeggen had in ze.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 7 april 2006 @ 02:18:04 #36
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36728426
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat meen ik echt. Ik heb al een vriend, en ik ben niet op zoek naar een andere. Ik geef het toe: aandacht is altijd vleiend, maar ik vraag er niet om, en als ik zeg niet geinteresseerd te zijn moeten ze gewoon auftyfen.
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En daar heb ik dus geen zin in. Ik kom daar om met mijn vriendinnen uit te gaan. Niet met allerlei mannen die ik niet ken en waar ik niks mee wil. En doen alsof je lesbisch bent heeft ook geen zin, dat vinden ze alleen maar leuk

Maar goed, ik ga ophouden met zeuren, ik neem voortaan mn vriend wel mee, dat is het enige dat helpt.

maar hoe moeten mannen zoals ik dan iemand krijgen.

het is altijd hetzelfde: ze hebben al een vriend en zijn in niks anders meer geintereseerd
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_36728530
Joh, jullie waren gewoon onderwerp van een weddenschap. "als je één van die meiden versiert dan..."
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 7 april 2006 @ 02:31:37 #38
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36728546
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 02:30 schreef Adfundum het volgende:
Joh, jullie waren gewoon onderwerp van een weddenschap. "als je één van die meiden versiert dan..."
ja wat dan
  vrijdag 7 april 2006 @ 02:33:22 #39
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_36728555
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 02:31 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ja wat dan
"......krijg je van mij een shandy."
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_36728565
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Alcarin het volgende:

Wie snapt het? Ik niet.
Wat wil je niet snappen? Dat er zulke kansloze rukkers zijn?
pi_36728566
pfff dat is echt zo normaal
toen ik nog vaak naar een gaybar ging werd ik sneller versierd door een vent dan door een vrouw
het blijft de natte droom van elke vent he...
en veel zijn er wel echt opzoek naar een trio

vind het trouwens een beetje een vreemde manier van aandacht vragen...
"ow ik heb het zo zwaar want ik ben zo sexy dat ik niet eens normaal naar een gaybar kan"
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_36728595
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 02:35 schreef liefie_ het volgende:
"ow ik heb het zo zwaar want ik ben zo sexy dat ik niet eens normaal naar een gaybar kan"
Dat gezeik ook altijd. Als je er geen zin in hebt, geef dat dan meteen aan bij de desbetreffende gozer.
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:10:14 #43
141994 Dickies
Since 1922
pi_36729350
Daar hebben ze minder of geen concurrentie. Dus juist de grootste losers maken daar meer kans dan ze gemiddeld hebben.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:15:52 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36729410
Hetero vrouwen in gay discotheken, das ronduit KUT.
Het is het begin van het einde. Het gaat zo:
Een histerische flikker neemt zijn faghag mee omdat ie geen vriendje heeft, de faghag komt in de gaydisco waar het vol staat met mooie mannen die haar niet lastig vallen. Dat gay´s mooie mannen waren wist ze niet, want ze was faghag van de histerische flikker. Ze gaat er vaker heen en verteld dat haar vriendinnen en neemt die mee, Zooooooo leuk, lekker geilen op mooie jongens die elkaar zoenen.
Vervolgens nemen die vriendinnen eens een vriendje mee, en die denkt, wow, een disco waar het barst van lekkere wijven zonder vriend. Vervolgens neemt ie zijn vrienden mee.
Einde van de leuke gay disco.
kutmutsen
Wijven als TS hebben niets te zoeken in een gaydisco

[ Bericht 4% gewijzigd door Pietverdriet op 07-04-2006 08:51:16 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:46:29 #45
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_36729741
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Verhaal
Dit is pas een touché
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_36730487
quote:
Hetero vrouwen in gay discotheken, das ronduit KUT.
Het is het begin van het einde. Het gaat zo:
Een histerische flikker neemt zijn faghag mee omdat ie geen vriendje heeft, de faghag komt in de gaydisco waar het vol staat met mooie mannen die haar niet lastig vallen. Dat gay´s mooie mannen waren wist ze niet, want ze was faghag van de histerische flikker. Ze gaat er vaker heen en verteld dat haar vriendinnen en neemt die mee, Zooooooo leuk, lekker geilen op mooie jongens die elkaar zoenen.
Vervolgens nemen die vriendinnen eens een vriendje mee, en die denkt, wow, een disco waar het barst van lekkere wijven zonder vriend. Vervolgens neemt ie zijn vrienden mee.
Einde van de leuke gay disco.
kutmutsen
Wijven als TS hebben niets te zoeken in een gaydisco
Geweldig!!
Ik zal het onthouden voor als ik me ooit in de buurt van een gaydisco bevind.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:03:26 #47
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_36731276
quote:

Verhaal
Nog nooit zo over nagedacht... je hebt wel helemaal gelijk!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:06:18 #48
45206 Pietverdriet
pi_36731345
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Abonides het volgende:

[..]

Nog nooit zo over nagedacht... je hebt wel helemaal gelijk!
je neemt voortaan dus je faghag niet mee naar het glijpaleis?
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:09:43 #49
45206 Pietverdriet
pi_36731416
http://20six.nl/tosca/art/223314
Hier heb je weer zo een muts..
pi_36731492
Ik was een jaar of twee terug met m'n vriendin en een paar gay vrienden naar een gay disco gegaan. Daar waren ook een paar vrouwen (die onze vrienden dan weer kende). Mijn vriendin stond gewoon met andere gasten te dansen, en ik met die gay vriend.

Toen kwamen de meiden bij ons staan, waarbij er 1-tje mij wilde versieren

Dusss je kan me niet vertellen dat vrouwen daar komen om niet versierd te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')