quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je neemt voortaan dus je faghag niet mee naar het glijpaleis?
![]()
whehequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Hetero vrouwen in gay discotheken, das ronduit KUT.
Het is het begin van het einde. Het gaat zo:
Een histerische flikker neemt zijn faghag mee omdat ie geen vriendje heeft, de faghag komt in de gaydisco waar het vol staat met mooie mannen die haar niet lastig vallen. Dat gay´s mooie mannen waren wist ze niet, want ze was faghag van de histerische flikker. Ze gaat er vaker heen en verteld dat haar vriendinnen en neemt die mee, Zooooooo leuk, lekker geilen op mooie jongens die elkaar zoenen.
Vervolgens nemen die vriendinnen eens een vriendje mee, en die denkt, wow, een disco waar het barst van lekkere wijven zonder vriend. Vervolgens neemt ie zijn vrienden mee.
Einde van de leuke gay disco.
kutmutsen
Wijven als TS hebben niets te zoeken in een gaydisco
De eerste keer wel, daarna vinden ze het jammer dat ze geen aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:13 schreef Skorpija het volgende:
Ik was een jaar of twee terug met m'n vriendin en een paar gay vrienden naar een gay disco gegaan. Daar waren ook een paar vrouwen (die onze vrienden dan weer kende). Mijn vriendin stond gewoon met andere gasten te dansen, en ik met die gay vriend.
Toen kwamen de meiden bij ons staan, waarbij er 1-tje mij wilde versieren
Dusss je kan me niet vertellen dat vrouwen daar komen om niet versierd te worden.
Is dat vragen om een date?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:13 schreef Abonides het volgende:
[..]
![]()
(Als ik nu tegen je zeg dat ik nog nooit in een homobar ben geweest geloof je me zeker niet...)
![]()
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:21 schreef SHE het volgende:
Heel verwarrend vond ik dat .
niet zo nors Piet...onder gays vallen ook die wezens die met regelmaat elkaars oestertje uitlikken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De eerste keer wel, daarna vinden ze het jammer dat ze geen aandacht krijgen.
Hoe verkanker je een leuke gay disco, vrouwen toelaten.
Ik kwam regelmatig in Mannheim in een enorme gay disco, die hadden een strikt beleid, GEEN VROUWEN
quote:
fijn, gaan maar naar het vrouwencafequote:Op vrijdag 7 april 2006 10:24 schreef SHE het volgende:
[..]
niet zo nors Piet...onder gays vallen ook die wezens die met regelmaat elkaars oestertje uitlikken.
Valse nichtquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
fijn, gaan maar naar het vrouwencafe
nee, jij moet naar de men only clubs.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
fijn, gaan maar naar het vrouwencafe
Ah. Jouw vriend dus ookquote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Leuk kletsen? Ik weet niet waar jij uitgaat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als een man je aanspreekt, hoe dan ook, over welk onderwerp dan ook, wil ie gewoon neuken, en niet gezellig kletsen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:21 schreef SHE het volgende:
In die laatste heb ik namelijk mannen gezien met sjaaltjes om hun nek , die bier dronken uit een glas , maar na enkele uren toch neuuuukuhhhhhhhh gingen roepen.
Heel verwarrend vond ik dat .
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef Guillerm0 het volgende:
http://img133.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=bf52f_787491.jpg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |