abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36704168
Daar heb ik dus last van, en als iemand op mijn teen gaat staan doet dat zeer joh. Ik haal em wel elke dag ff los want ik heb geen zin in een pijnlijke operatie. Maar de nagel werkt niet echt mee weet je.

Dus dat was mijn klacht.

Wees gegroet.
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_36704214
Beffe!

//Edit: dat mag niet meer in de KLB. Maar het is idd wel kut, gewoon zorgen dat er niemand op gaat staan zou ik zeggen. Lijkt me toch niet zo heel ingewikkeld?

(en groeten terug)
Aut viam inveniam aut faciam
pi_36704223
Pijnlijk.
Je kan hem misschien in een bak met warm water en soda oid doen, zodat het los weekt, en daarna met de punt van een vijl onder de nagel komen etc. En als dat niet helpt langs de dokter.
pi_36704294
Die is dus gauw op zn teentjes getrapt
pi_36704298
amputeer em gewoon
pi_36704321
ik heb eens zo'n operatie meegemaakt, opzich doet dat geen pijn vanwege de verdoving.

Maar die dagen erna
  donderdag 6 april 2006 @ 12:39:13 #7
82589 S-Two
barba macacu
pi_36704322
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
Daar heb ik dus last van, en als iemand op mijn teen gaat staan doet dat zeer joh. Ik haal em wel elke dag ff los want ik heb geen zin in een pijnlijke operatie. Maar de nagel werkt niet echt mee weet je.

Dus dat was mijn klacht.

Wees gegroet.
Nu je mij er van op de hoogte hebt gesteld wel ja.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_36704350
Wij willen foto's !
pi_36704415
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Pijnlijk.
Je kan hem misschien in een bak met warm water en soda oid doen, zodat het los weekt, en daarna met de punt van een vijl onder de nagel komen etc. En als dat niet helpt langs de dokter.
Hé kijk, dat was ik ook net van plan vandaag te doen En dokter doe ik niet aan, dat is voor mietjes
pi_36704441
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef -Jewcookie- het volgende:
Wij willen foto's !
http://www.artshole.co.uk/arts/artists/Edward%20Kelly/TOE.jpg

[ Bericht 11% gewijzigd door The_Terminator op 06-04-2006 14:37:30 (Plaatje achter een linkje gezet.) ]
pi_36704462
Ok laat maar !! Die wil ik eigenlijk liever niet zien bedenk ik me nu...
pi_36704502
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Hé kijk, dat was ik ook net van plan vandaag te doen En dokter doe ik niet aan, dat is voor mietjes
Haha, jah de dokter was ook bedoeld als uiterste noodzak hè, als die er zo uit ziet zoals op die foto ofzo.
pi_36704503
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ok laat maar !! Die wil ik eigenlijk liever niet zien bedenk ik me nu...
nja dat was mijn teen niet hoor maar ik kon het niet laten een plaatje van een ranzige teen te posten. Die van mij ziet er nu gewoon normaal uit hoor. Hij is alleen aan een kant klein beetje dik en rood he
pi_36704551
-Edit: reageer eens normaal zeg-

[ Bericht 83% gewijzigd door The_Terminator op 06-04-2006 14:38:02 ]
  donderdag 6 april 2006 @ 13:03:24 #15
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_36705025
Die nagel is ook alleen maar ontstoken. niet eens ingegroeid...
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
  Donald Duck held donderdag 6 april 2006 @ 13:12:03 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36705281
ga gewoon naar de huisarts mietje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36705664
OMFG! Wat goor!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36705761
Je moet gewoon zorgen dat als je je nagel opwipt dat die niet terug gaat, dus schuif er iets duns onder, dat zal gerust even zeer doen maar voorkomt wel dat je nagel terug ingroeit.
Iets van watten of een gaasje of zo, hoeft niet dik te zijn je voelt zelf wel tot hoe dik je kan gaan.
Sterkte ermee.
pi_36705870
Ga nou gewoon naar je dokter. Ingreep van niks, en dan weet je zeker dat het goed en schoon gebeurt. Als je iets met je voeten hebt, heb je daar zo'n last van, daar wil je niet mee gaan kutten waardoor je er veel langer dan nodig last van hebt. Of niet dan ?
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 6 april 2006 @ 13:31:06 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36705934
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:03 schreef mistraldk het volgende:
Die nagel is ook alleen maar ontstoken. niet eens ingegroeid...
We hebben een kenner.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  donderdag 6 april 2006 @ 13:32:39 #21
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_36705989
Maar gelukkig is het geen kanker.

Denk ik.
  donderdag 6 april 2006 @ 13:33:56 #22
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_36706033
daar zou ik niet al te zeker van zijn
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  donderdag 6 april 2006 @ 13:41:21 #23
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_36706301
Bij mij had de dokter mijn teen verdoofd met spray die m'n teen bevroor, daarna trok hij de nagel eraf. Voel je niks van, daarna moet je een paar dagen met een verband om je teen lopen
pi_36706467
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:41 schreef Serious_Sven het volgende:
Bij mij had de dokter mijn teen verdoofd met spray die m'n teen bevroor, daarna trok hij de nagel eraf. Voel je niks van, daarna moet je een paar dagen met een verband om je teen lopen
  donderdag 6 april 2006 @ 13:54:50 #25
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_36706735
Het viel wel mee Raissa
  donderdag 6 april 2006 @ 13:55:38 #26
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_36706766
Zo vies
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 6 april 2006 @ 13:56:23 #27
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_36706780
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 10:34:27 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 6 april 2006 @ 13:57:26 #28
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_36706807
Gewoon nagelknipper flink eind onder wurmen en afknippen....
Doet zeer als een Turk, maar helpt wel....
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 6 april 2006 @ 13:58:36 #29
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_36706844
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:56 schreef Mikkie het volgende:

[..]

En nu heb je daar ook gewoon echt niks meer zitten, of groeit er dan een nieuwe nagel overheen
Nagel groeit gewoon weer terug, hij had ongeveer de helft van de nagel eraf getrokken, was iets meer dan dat hij wilde maar je ziet er nu niks meer van.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:05:14 #30
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_36707061
Ik had dat ook een keer maar toen had ik gewoon een klein nagelschaartje gepakt, eronder gewipt en toen een stuk afgeknipt.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_36707419
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:41 schreef Serious_Sven het volgende:
bij mij hadden ze een deel van mijn nagel afgezaagd, dát doet wel pijn.
pi_36708074
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef woutabest het volgende:
bij mij hadden ze een deel van mijn nagel afgezaagd, dát doet wel pijn.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36708163
Gadver dit topic doet me denken aan een film waar ik zware nachtmerries van gehad heb toen ik klein was.

Ging een of andere grafgranny nagels van mensen eraf trekken met een spijker-uittrek-tang.
pi_36708465
jullie doen allemaal net alsof het een zwaar probleem is. Maar dat is het ten zeerste niet, zoals BrauN als zei, het is geen kanker. Ik heb dit al wel vaker gehad en dan druk je inderdaad gewoon een vijl ofzo onder die nagel en dan druk je dat ding gewoon omhoog. Doet even zeer maar werkt altijd, alleen nu heeft het nog geen resultaat gehad.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:48:07 #35
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_36708519
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
jullie doen allemaal net alsof het een zwaar probleem is. Maar dat is het ten zeerste niet, zoals BrauN als zei, het is geen kanker. Ik heb dit al wel vaker gehad en dan druk je inderdaad gewoon een vijl ofzo onder die nagel en dan druk je dat ding gewoon omhoog. Doet even zeer maar werkt altijd, alleen nu heeft het nog geen resultaat gehad.
Mijn pik klapte spontaan naar binnen toen ik dat stukje over die vijl las!
pi_36708598
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:48 schreef BrauN het volgende:

[..]

Idd, volgens mij kun je toch beter kanker hebben in dit geval .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_36708610
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:48 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ach, het is nog geen kanker he. Nee maar zo erg is dat niet hoor BrauN. Kijk het zit zo, je ramt die vijl gewoon aande zijkant knettershard onder je nagel. Dan druk je die vijl zo door totdat deze er goed onder zit. Ondertussen kerm je het uit van de pijn, maar oke. Je drukt dus door, zet wat kracht op de achterkant van de vijl en de nagel komt zo een klein beetje omhoog. Dan haal je de vijl er via de zijkant zo schuin weer uit. Snap je ?
pi_36708686
Ik denk toch dat ik de optie dokter zou prefereren, dit klinkt niet echt aantrekkelijk.
Maar wat is de oorzaak van een ingegroeide teennagel eigenlijk, of is dat gewoon pech hebben?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_36708737
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:34 schreef M3THoD_MAN het volgende:

[..]

ik was serieus
pi_36708803

pi_36708858
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:57 schreef Koalabier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Nee, zo erg is het nog niet. Er komt geen pus uit Die fase heb ik gehad. En hij bloedt ook niet dus
  donderdag 6 april 2006 @ 15:00:58 #42
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_36708892
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 10:34:28 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_36708942
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ja okay, dan had je dus nog een stuk nagel. Ik wil weten wat er gebeurt als je héle nagel verwijderd wordt, of er dan nog iets teruggroeit...?
Argh, dat lijkt me echt zo ranzig
pi_36709055
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Argh, dat lijkt me echt zo ranzig
Volgens mij kan het er niet meer goor uitzien dan dat het nu doet. Tevens kan die vijl ook aan de goorheid bijgedragen hebben.
pi_36709097
Nog even een vraagje:
Wat heb je in godsnaam met je teen zelf gedaan?
Het is gewoon een brok korst man!
pi_36709317
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:07 schreef Woutey het volgende:
Nog even een vraagje:
Wat heb je in godsnaam met je teen zelf gedaan?
Het is gewoon een brok korst man!
Euhmz, even voor de duidelijkheid. Geen van de in dit topic vertoonde tenen is eigendom van mij. Die van mij ziet er lang niet zo goor uit. De hier vertoonde tenen zijn ranzig
pi_36709429
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:15 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Euhmz, even voor de duidelijkheid. Geen van de in dit topic vertoonde tenen is eigendom van mij. Die van mij ziet er lang niet zo goor uit. De hier vertoonde tenen zijn ranzig
pi_36709593
Auw, ik voel de pijn weer in m'n linkerteen, als ik denk hoe de dokter afgelopen zomer 2 zenuwverdovende spuiten in m'n grote teen zette en vervolgens m'n halve nagel eraf knipte. Daarna paar dagen met verband lopen, m'n teen omhooghouden.

Oké, om even een indicatie te geven van het gevoel: De zenuwprikken legden dus de twee zenuwbanen naar m'n grote teen plat, die injecties voelden alsof iemand met een botte spijker recht op het botje in je teen mept. Twee keer dus. Daarna het snijwerk (waar ik niet naar heb gekeken), wat aanvoelde alsof iemand in het midden onder je teennagel een scherp voorwerp onder je nagel doorsteekt. Die verdoving helpt dus wel enigszins door de pijn naar één punt te centreren. Het doet wel minder pijn dan zonder verdoving, mag ik aannemen, maar desondanks knarsten m'n tanden onder de hoge druk van mijn kaakspieren die de pijn wel even zouden compenseren. De verdoving hield de rest van de middag aan en dat voelt sowieso al heel kut, je teen die als een fantoomonderdeeltje aan je voet is verbonden, waar doorheen nog steeds pijn je lichaam in stroomt.

Enkele dagen daarna had ik overigens het geluk om op een stoep te flikkeren met m'n fiets en over de kop te slaan, waardoor ik aanvankelijk niet meer kon opstaan en m'n rug niet kon bewegen zonder het uit te schreeuwen van de pijn. Gelukkig was m'n bekken niet gebroken, maar gewoon zwaar gekneusd, wel evenveel pijn dus, maar voor enkele dagen in plaats van weken/maanden.
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_36709641
Soda FTW!
Ich bin der Führer.
pi_36709677
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef Gronnaephos het volgende:
Auw, ik voel de pijn weer in m'n linkerteen, als ik denk hoe de dokter afgelopen zomer 2 zenuwverdovende spuiten in m'n grote teen zette en vervolgens m'n halve nagel eraf knipte. Daarna paar dagen met verband lopen, m'n teen omhooghouden.

Oké, om even een indicatie te geven van het gevoel: De zenuwprikken legden dus de twee zenuwbanen naar m'n grote teen plat, die injecties voelden alsof iemand met een botte spijker recht op het botje in je teen mept. Twee keer dus. Daarna het snijwerk (waar ik niet naar heb gekeken), wat aanvoelde alsof iemand in het midden onder je teennagel een scherp voorwerp onder je nagel doorsteekt. Die verdoving helpt dus wel enigszins door de pijn naar één punt te centreren. Het doet wel minder pijn dan zonder verdoving, mag ik aannemen, maar desondanks knarsten m'n tanden onder de hoge druk van mijn kaakspieren die de pijn wel even zouden compenseren. De verdoving hield de rest van de middag aan en dat voelt sowieso al heel kut, je teen die als een fantoomonderdeeltje aan je voet is verbonden, waar doorheen nog steeds pijn je lichaam in stroomt.

Enkele dagen daarna had ik overigens het geluk om op een stoep te flikkeren met m'n fiets en over de kop te slaan, waardoor ik aanvankelijk niet meer kon opstaan en m'n rug niet kon bewegen zonder het uit te schreeuwen van de pijn. Gelukkig was m'n bekken niet gebroken, maar gewoon zwaar gekneusd, wel evenveel pijn dus, maar voor enkele dagen in plaats van weken/maanden.
Volgens mij hangt TS na het lezen aan een koort om zn nek in het trapgat.
pi_36709831
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:29 schreef Woutey het volgende:

[..]

Als hij het nu nog kan stoppen hoeft het niet zo ver te komen. Bij mij was het dus echt al rood en ontstoken, u begrijpt.

Hoe weet je wanneer het ontstoken is? Als het veel pijn doet wanneer je er ook maar lichte druk op uitoefent, wanneer het opgezwollen en rood is en al helemaal als er troep uit komt.
pi_36709861
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:29 schreef Woutey het volgende:

[..]

Neu, ik ben niet zo'n mietje. Pijn is fijn

Maar ik moet natuurlijk wel even vermelden dat ik al eerder met deze situatie heb gehandeld. En het is altijd goed afgelopen
  donderdag 6 april 2006 @ 15:43:51 #53
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_36710091
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

GOTHIC!
pi_36710132
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:43 schreef Asmodean het volgende:

[..]

GOTHIC!
hoe krijg je mij uit de boom ?

Maar ot: Ik ga het wel overleven
pi_36710207
Ingreep van niks .
  donderdag 6 april 2006 @ 15:51:11 #56
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_36710306
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

hoe krijg je mij uit de boom ?

Maar ot: Ik ga het wel overleven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D:D:D!!!!oneone
pi_36710903
quote:

en dan als de verdoving uitgewerkt is, het nog eventjes uitschreeuwen van de pijn. Hierdoor mistte ik in groep 7 dus mijn kerstvakantie
pi_36711399
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Pijnlijk.
Idd. Mijn huisarts zei (toen ik er eens last van had) dat je elke avond je voet een halfuurtje moet weken in warm water + Biotex (da tzou beter zijn dan soda om een reden die me even ontschoten is). Na een week of 2 zou je er dan met een vijl makkelijk bij kunnen.

Helaas had ik hier zelf het geduld niet voor, heeft hij een stuk van de nagel afgesneden. Onder verdoving uiteraard, dat soort dingen wil je niet zonder verdoving (marteltechnieken met nagels anyone? ).
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_36712614
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Wat zeur je dan?!?
pi_36712806
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef m021 het volgende:

[..]

Idd. Mijn huisarts zei (toen ik er eens last van had) dat je elke avond je voet een halfuurtje moet weken in warm water + Biotex (da tzou beter zijn dan soda om een reden die me even ontschoten is). Na een week of 2 zou je er dan met een vijl makkelijk bij kunnen.

Helaas had ik hier zelf het geduld niet voor, heeft hij een stuk van de nagel afgesneden. Onder verdoving uiteraard, dat soort dingen wil je niet zonder verdoving (marteltechnieken met nagels anyone? ).
Ik kan er nu ook wel met de vijl onder. Daarom is BrauN's pik ook naar binnen geklapt, omdat ik dat proces even beschreef
pi_36713109
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:02 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ik kan er nu ook wel met de vijl onder. Daarom is BrauN's pik ook naar binnen geklapt, omdat ik dat proces even beschreef
Well done. Hierbij heb je het gemiddeld aantal ingeklapte pikken per topic van mij (0) overtroffen.
pi_36714585
quote:

Tja, heb er op het moment ook last van. Dinsdag mag ik daarvoor dus ook naar de dokter. En het ergste is, voor de 7e keer. Ze blijven maar ingroeien hier. Probleem is dat het de laatste keer niet goed gebeurd is en nu zit er een stuk nagel verticaal in mijn teen te groeien. Moet zeggen doet nog meer pijn dan de vorige 6 keer samen.

En die verdovingsspuit is idd het ergste. Doet pijn...... voorlaatste keer hebben ze er 3 spuiten in leeggespoten omdat mijn teen niet verdoofd wilde raken 1tje klapte zelfs uit elkaar :p stond teveel druk op mijn teen.

Dus axel kijkt weer uit naar volgende week dinsdag
Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_36714619
Met alle respect maar hoe krijg je het voor elkaar....Gewoon om de maand ff knippen en klaar.
pi_36715330
quote:

Hehe die operatie heb ik ook gehad. Die verdoving deed écht pijn. Maar goed, ik dacht dan heb ik er straks tijdens de 'operatie' geen pijn. Wel dus.

Maar in principe is het beter dan nog tijden rondlopen met zo'n teen natuurlijk.

Mensen die vaak ingegroeide teennagels hebben moet gewoon een nagelbeugel nemen natuurlijk.
<b>Facing what consumes you is the only way to be free.
Released from those poisonous fears.
Resurrected once and for all.</b>
  donderdag 6 april 2006 @ 18:33:05 #65
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36715511
ik heb hier zeer veel ervaring mee

je hebt geen operatie nodig, sterker nog, zelfs zonder dokter kan het.

als je nog meer wilt weten zeg het even

waar woon, je misschien kan ik je komen helpen, wel je voeten wassen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 6 april 2006 @ 18:34:24 #66
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36715553
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:01 schreef renz0r het volgende:
Met alle respect maar hoe krijg je het voor elkaar....Gewoon om de maand ff knippen en klaar.

niks operatie
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 18:35:22 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36715588
Ingreep ingegroeide teennagel

Misschien heb je daar nog iets aan. Vol sappige verhalen, waaronder het mijne
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 6 april 2006 @ 18:35:34 #68
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36715595
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:59 schreef AxeldeM. het volgende:

[..]

Tja, heb er op het moment ook last van. Dinsdag mag ik daarvoor dus ook naar de dokter. En het ergste is, voor de 7e keer. Ze blijven maar ingroeien hier. Probleem is dat het de laatste keer niet goed gebeurd is en nu zit er een stuk nagel verticaal in mijn teen te groeien. Moet zeggen doet nog meer pijn dan de vorige 6 keer samen.

En die verdovingsspuit is idd het ergste. Doet pijn...... voorlaatste keer hebben ze er 3 spuiten in leeggespoten omdat mijn teen niet verdoofd wilde raken 1tje klapte zelfs uit elkaar :p stond teveel druk op mijn teen.

Dus axel kijkt weer uit naar volgende week dinsdag
dokter is NIET nodig, verdoving is NIET nodig, operatie is NIET nodig
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 18:39:05 #69
13151 crew  Rewimo
pi_36715715
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:35 schreef McCarthy het volgende:
Dat had je me dan voor afgelopen maandag even moeten vertellen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 6 april 2006 @ 18:40:09 #70
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36715749
sorry

nogmaals, de medische sector kiest uiteraard voor de oplossing die het beste is voo rhun portemonee, en dat is opereren
pi_36715813
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:35 schreef McCarthy het volgende:

[..]

OK meneer de medicus, ooit een vergevordere teennagelingroeiing gezien? Zonder dokter krijg je dat niet 'gerepareerd' hoor.
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 18:42:27 #72
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_36715828
hehe,
ik heb al meer dan 6 maand last van 2 ingegroeide teennagels en allebij de groteteen..
Daar is nu ook een kleinere bijgekomen
ik las ergens hier terug dat als er spul uitkomt dat het dan ontstoken is ?
Nou dan ziijn ze 2/3 maand terug al ontstoken geweest
Opzich heb ik er niet veel last van ..
Alleen als ik soms naar bed ga en ik doe die dekens over me heen en ze komen langs me voeten/ofwel ze blijven hangen doet dat al pijn
  donderdag 6 april 2006 @ 18:43:19 #73
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36715853
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:41 schreef m021 het volgende:

[..]

OK meneer de medicus, ooit een vergevordere teennagelingroeiing gezien? Zonder dokter krijg je dat niet 'gerepareerd' hoor.
1. Ja, zelf meerde malen gehad. Oetlul van een dokger gaf mij aanvankelijk een zalfje Hij is ingegroeid, dan helpt een zalfje natuurlijk niet. Nu kan ik het zelf zonder zalfje, zonder spuit en andere tools en zonder pijn

2. dokters
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 18:45:01 #74
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_36715907
Edit: ik ga wel elke dag even met mijn Vingernagel onder de Rand langs
Edit: oeps ik deed nieuwe post ipv edit
pi_36715916
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:43 schreef McCarthy het volgende:

[..]

1. Ja, zelf meerde malen gehad. Oetlul van een dokger gaf mij aanvankelijk een zalfje Hij is ingegroeid, dan helpt een zalfje natuurlijk niet. Nu kan ik het zelf zonder zalfje, zonder spuit en andere tools en zonder pijn
Dat is niet de mate van ernst die ik bedoel. Een écht ernstig ingegroeide teennagel kan je niet zelf behandelen.

Het staat je natuurlijk vrij om te denken dat jouw 0,5mm ingegroeide teennagel een ernstig geval was.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:47:39 #76
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36715982
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

deze kan ik wel aan denk ik

die ene is niet eens ingegroeid, zo ziet het er naar uit

bij mij betaal je naar resultaat
  donderdag 6 april 2006 @ 18:49:14 #77
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36716034
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:45 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat is niet de mate van ernst die ik bedoel. Een écht ernstig ingegroeide teennagel kan je niet zelf behandelen.

Het staat je natuurlijk vrij om te denken dat jouw 0,5mm ingegroeide teennagel een ernstig geval was.
probleemoplossend vermogen medische sector: 0.0
probleemoplossend vermogen Technische universiteit: 10.0

kut medici
pi_36716252
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:01 schreef renz0r het volgende:
ik knip mijn nagels ook gewoon hoor. Maar zelfs de podotherapeut kon er niets aan doen en nagelbeugels enzo is ook niet meer mogelijk. Maar om een of andere vage reden blijven ze ingroeien. Pijnlijk. En ik kan niet zeggen dat ik er niets aan doe, had ook gewoon raad van de podo opgevolgd en draag goed schoeisel.
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_36716408
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:33 schreef McCarthy het volgende:

waar woon, je misschien kan ik je komen helpen, wel je voeten wassen
geef je me dan ook een pijpbeurt?

OT: ik heb hier zelf ook wel ervaring mee du het moet wel lukken. Heb het al meerdere malen gehad, nagel krabben he, en nog nooit naar de dokter geweest
pi_36717061
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef McCarthy het volgende:

probleemoplossend vermogen medische sector: 0.0
probleemoplossend vermogen Technische universiteit: 10.0
Zoooheee wat goed dat jij een technische opleiding doet/hebt gedaan. Nou ben je stoer... Hé ik heb een idee, ga afgeven op de medische sector, dan lijk je nog stoerderder!
pi_36717258
Hé porn-addict onder de naam McCarthy,

Vertel ons eens even wat jij anders doet? Je zit er de hele tijd over op te scheppen en geheimzinnig over te doen. Is het soms dat je een copyright op je speciale methode hebt of lul je maar wat raak?

Nu nu, over de brug met die methode zou ik zeggen.
pi_36717354
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:27 schreef Gronnaephos het volgende:

Vertel ons eens even wat jij anders doet? Je zit er de hele tijd over op te scheppen en geheimzinnig over te doen. Is het soms dat je een copyright op je speciale methode hebt of lul je maar wat raak?

De methode is simpel denk ik. Wees er optijd bij en ram die vijl eronder. En als je er later bij bent moet je die zooi losweken in een sodabad en eventueel wild vlees weg trekken en dan die nagel opwippen
pi_36718768
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef McCarthy het volgende:

[..]

deze kan ik wel aan denk ik

die ene is niet eens ingegroeid, zo ziet het er naar uit

bij mij betaal je naar resultaat
Als ie niet (meer) ingegroeid zit, maar hij is wél ontstoken hoe dien je dan te handelen meneer de techneut? Als soda niet helpt.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:18:26 #84
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36721090
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:27 schreef Gronnaephos het volgende:

ik heb het heel vaak gehad. In het begin moest er een dokter en een pedicuur aan te pas komen. Die konden het niet op lossen. Omdat ze gewoon te dom zijn.

ik doe het zo:
Gewoon lichtjes inknippen op het hoekje nadat je in bad of zo bent geweest. Elke 2, 3 dagen bijhouden. Zorgen dat je hem niet stoot. Zo moet het lukken.

niks zalfjes. Met wildvlees is niks mis, dat gaat zodra er geen irritatie meer is binnen 2 dagen weg (na 1 dag is het al veel minder). De kut dokter die het gaat wegsnijden moeten ze hangen

medici
  donderdag 6 april 2006 @ 21:20:08 #85
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36721173
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

De methode is simpel denk ik. Wees er optijd bij en ram die vijl eronder. En als je er later bij bent moet je die zooi losweken in een sodabad en eventueel wild vlees weg trekken en dan die nagel opwippen
zelfs zonder nagel opwippen kan het. gewoon met eemn klein/speciala schaartje een stukje er af knippen. Hoeft niet eens volledig. Als d eknip groot genoeg is kan je hem er zo uit trekken zonder dat het pijn doet.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:20:28 #86
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36721194
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:13 schreef I_will_be_heard het volgende:

[..]

Als ie niet (meer) ingegroeid zit, maar hij is wél ontstoken hoe dien je dan te handelen meneer de techneut? Als soda niet helpt.
het gaat hier over ingegr. teenn.
niet ontstekingen
  donderdag 6 april 2006 @ 21:22:43 #87
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36721283
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:21 schreef m021 het volgende:

[..]

Zoooheee wat goed dat jij een technische opleiding doet/hebt gedaan. Nou ben je stoer... Hé ik heb een idee, ga afgeven op de medische sector, dan lijk je nog stoerderder!
he een geneeskunde student

ik praat er wel eens mee en ze beamen dat elke debiel het kan studeren, het is alleen veel stampen. Kortom: jij kan problemen die je kent oplossen, ik kan nieuwe onbekende problemen oplossen.

ik het denkwerk, jij de handarbeid.

nou opzouten
  donderdag 6 april 2006 @ 22:30:30 #88
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_36723656
sterkte
Lijkt me zo kut he
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
pi_36728116
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik praat er wel eens mee en ze beamen dat elke debiel het kan studeren, het is alleen veel stampen. Kortom: jij kan problemen die je kent oplossen, ik kan nieuwe onbekende problemen oplossen.

nou opzouten
Ga jezelf aftrekken op Jenny
Ik wed dat jij zo'n arrogante corpsbal bent. Wat doe je dan bij een technische bèta-studie Je maakt alle (aardige) nerds te schande. En ik ga nota bene zelf ook een bèta-studie doen volgend jaar.
  vrijdag 7 april 2006 @ 01:47:41 #90
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_36728170
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:59 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Nee, zo erg is het nog niet. Er komt geen pus uit Die fase heb ik gehad. En hij bloedt ook niet dus
wat zeur je dan....je kunt gewoon nog lopen toch? en een schoen aantrekken?

ik krijg alweer flashbacks naar die week dat ik jankend van de pijn op de grond lag en de trap op moest KRUIPEN om boven te komen

en nog zag het er niet zo ranzig uit als op die foto's trouwens....maargoed als je 1x zoiets meemaakt knip je nooit meer de zijkanten van je nagels te ver in.....tenminste dat is mijn voornemen
Nobody fucks with The Jesus
  vrijdag 7 april 2006 @ 01:53:19 #91
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36728229
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:43 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Ga jezelf aftrekken op Jenny
Ik wed dat jij zo'n arrogante corpsbal bent. Wat doe je dan bij een technische bèta-studie Je maakt alle (aardige) nerds te schande. En ik ga nota bene zelf ook een bèta-studie doen volgend jaar.
je studeert gvd nog niet eens, weet je wel waar je het over hebt joh
pi_36728323
Gadver de gadverm dacht dat ik die beelden nooit meer hoefde te zien.
Heb het zelf 3 keer gehad, en 3 keer operatief verholpen. De laatste van de 3 keer begon een arts met opereren terwijl de plaatselijke verdoving niet werkte (na een half uur intrekken)
Ik mocht me niet aanstellen toen ik brulde van de pijn... heb hem uitgelegd, dat ik alles nog voelde....
Vervolgens weer ontdoving en pas na een uur durfden ze te gaan snijden...

Heb die teen geloof ik anderhalve dag niet gevoeld... maar met de hier getoonde foto's... tis net alsof ik weer op de tafel int Dijkzigt lig...
Its the twinkle in your eyes that reveals your through inside....
pi_36730826
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef McCarthy het volgende:

[..]

nou opzouten

Heb je enig idee hoeveel nieuwe geneeskundige kennis (lees: pathologische achtergronden, nieuwe behandelingsmethoden, etc.) er elk jaar bij komt? Wie dacht je dat die ontdekkingen doet, de kaboutertjes? Guess again, dat zijn de medici.

En je mag mij laten zien hoe je onbekende problemen op kunt lossen. Knap hoor, een probleem oplossen waarvan je niet eens wat het is. Wij medici wachten liever eerst af tot we weten wat het probleem is.
pi_36731928
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij mij zat er meer wildvlees op..

Raad het alleen aan om het niet te proberen zelf te verwjideren..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36738970
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:53 schreef McCarthy het volgende:

[..]

je studeert gvd nog niet eens, weet je wel waar je het over hebt joh
Nee, ik oriënteer me totaal niet op die wereld, heb er geen mening over klaarstaan, weet niet wat 'studenten' eigenlijk zijn, laat staan 'corpsballen'( ). En aangezien ik zelf superarrogant ben, kan er verder niemand zo arrogant zijn als ik. Dus mijn excuses voor mijn opmerking, die heb ik geplaatst in een staat van geestelijke afwezigheid.

nou opzouten
pi_36739427
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:46 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Nee, ik oriënteer me totaal niet op die wereld, heb er geen mening over klaarstaan, weet niet wat 'studenten' eigenlijk zijn, laat staan 'corpsballen'( ). En aangezien ik zelf superarrogant ben, kan er verder niemand zo arrogant zijn als ik. Dus mijn excuses voor mijn opmerking, die heb ik geplaatst in een staat van geestelijke afwezigheid.

nou opzouten
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:19:26 #97
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36740082
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:46 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

nou opzouten

hoe jonger hoe bijdehandter
waar leren ze dat
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:23:05 #98
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_36740213
Ik las "Ingegroeide tepel"
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_36740421
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:19 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hoe jonger hoe bijdehandter
waar leren ze dat
op het fok-forum, van mensen die de achternaam van een pornoster als username hebben.
pi_36749668
Als ie pornoster een ingegroeide teennagel heeft zou het ontopic zijn, maar dat heeft ze vast niet dus opzouten met dat gezeik. Stelletje (wannabe) studenten.
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:40:21 #101
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_36749690
Gatverdamme

Waarom moet je ons daarmee lastig vallen?

Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_36749817
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:40 schreef anti-virus het volgende:
Gatverdamme

Waarom moet je ons daarmee lastig vallen?

Omdat ik gaarne mag klagen
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:47:43 #103
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_36749845
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:46 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Omdat ik gaarne mag klagen
Viezerd!
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_36749935
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:47 schreef anti-virus het volgende:

[..]

Viezerd!
Mijn teen is pas vies. Nee grapje, ik heb er vanochtend nog even naar gekeken en hij begint volgens mij alweer bij te trekken. Hoop ik
pi_36750851
Paar jaar terug een keer gehad. Even naar het ziekenhuis toe, spuit d'r in, schaar d'r in en middagje met voet omhoog zitten. Opgelost.
Nee.
pi_36751153
Als het iets is wat terugkomt knip je structureel je teennagels te kort (Iets wat 80% van de NL mensen doet)

Je kunt om de pijn iets te verzachten een V te knippen midden in de nagel:
pi_36751334
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:32 schreef Marsepein het volgende:

[afbeelding]
Wat is daar de achterliggende gedachte van?
pi_36751722
Er onstaat ruimte, en de druk is dan (voor een groot deel) weg bij de nagelhoek. Wel moet je nog in een sodabadje en 'liften; dmv een rolletje watten onder de nagel te stoppen.

Al met al kun je dan e.e.a. weer goed laten komen zonder doktersbezoek.

En als je het in de toekomst wilt voorkomen, nagels echt langer laten.
pi_36751774
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:49 schreef Marsepein het volgende:
Er onstaat ruimte, en de druk is dan (voor een groot deel) weg bij de nagelhoek. Wel moet je nog in een sodabadje en 'liften; dmv een rolletje watten onder de nagel te stoppen.

Al met al kun je dan e.e.a. weer goed laten komen zonder doktersbezoek.

En als je het in de toekomst wilt voorkomen, nagels echt langer laten.
Die v lijkt me ranzig dus een slecht idee. En sja, in de toekomst voorkomen gaat zo lastig als je verslaafd bent aan nagel krabben
pi_36754195
tvp
  zaterdag 8 april 2006 @ 03:17:36 #111
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_36758124
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Die v lijkt me ranzig dus een slecht idee. En sja, in de toekomst voorkomen gaat zo lastig als je verslaafd bent aan nagel krabben
jij krabt aan je teennagels

ok nagelbijten doe ik ook, maar niet de nagels van mijn tenen
Nobody fucks with The Jesus
pi_36762032
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:17 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

jij krabt aan je teennagels

ok nagelbijten doe ik ook, maar niet de nagels van mijn tenen
sja klinkt vreemd he, maar als ik zo in bed lig en ik lees een boek he. Dan sja, dan zijn die teennagels wel dichtbij mijn handen enzo
pi_36766813
Helsesteenstift
Dit heeft voorkomen dat de dokter bij mij weer zo'n spuit in mijn teen moest zetten Voel de pijn van een paar jaar geleden nog als ik aan die spuit terugdenk, 2x, en nog niet verdoofd die teen
pi_36830455
helse steen of helses teen Anyway, mijn teen is het zo gewend dat hij eens in de zoveel tijd een ingegroeide nagel te verwerken krijgt dat hij het nu vanzelf oplost. Althans daar lijkt het op
pi_36840331
jeej... morgen weer de spuit erin

heb er dus totaal geen zin in maar dat zullen sommigen van jullie wel begrijpen. Doet nog steeds pijn als ik aan de vorige keer terugdenk :/
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_36860608
nou.... behandeling is geweest. Ging eigenlijk heel vlotjes. Spuit deed niet zo'n pijn, teen zal wel gewend zijn na 6 keer (nu 7) en de teen was snel verdoofd. Door de nagel heen knippen ging in het begin vrij stroef maar naarmate ze tegen het eind zat ging het vlotjes.
Het stuk nagel ging er eigenlijk vlug uit, en gelukkig ook in 1 keer. Had mp3speler met wat metal meegenomen en zat ondertussen nog wat te smsén, dus nergens last van gehad. Verdoving begint uit te werken dus het begint een beetje te prikken, net een paar paracetamol ingenomen dus nu wachten.
Morgen kan het verband eraf en dan houd ik mijn voet nog wel ff omhoog. En dan donderdagmiddag gewoon weer werken.
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_36860628
sukkel dus dit al de zoveelste keer en je bent er nog steeds niet wijzer van geworden
pi_36860685
en wat willen we daarmee suggereren?
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:36:01 #119
144685 BobdG
..dùs..
pi_36860713
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef woutabest het volgende:
ik heb eens zo'n operatie meegemaakt, opzich doet dat geen pijn vanwege de verdoving.

Maar die dagen erna
late quote maare, bij mij was die verdoving niet goed, fantastische ervaring
-
pi_36860835
probleem bij mij was deze keer dat het de vorige keer niet goed gebeurd was. Dus er groeide een apart stuk nagel langs mijn gewone nagel. En het probleem was dat dat stuk nagel gekanteld was en dus verticaal stond. En die sneed dus recht in mijn teen. Ik kon er dus zelf helemaal niets aan doen.
Ik draag gewoon normale schoenen die niet te smal zijn enzo en ik heb gewoon geluisterd naar tips van de podo. En voer de tips ook uit. En op een of andere manier komt het bij mij vaak voor.
DVD-Profiler
FOTOBOEK!
pi_36860907
Hmm, ik heb het nu ook (weer). Eerst dus de rechterkant rechterteen. Toen linkerkant rechterteen. En nu linkerkant linkerteen .

Naja ben nu een beetje biotex aan het baden enzo. V erin helpte vorig keer wel een beetje, vooral de druk ging er af ja en er onstond ruimte.
pi_36861241
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
helse steen of helses teen Anyway, mijn teen is het zo gewend dat hij eens in de zoveel tijd een ingegroeide nagel te verwerken krijgt dat hij het nu vanzelf oplost. Althans daar lijkt het op
AgNO3
Het werkte wel, stipte t erop en een paar dagen later was het weg. Weet niet of dat allemaal daaraan te danken is, maar heb er ook geen last meer van. De volgende keer haal ik t gewoon weer

Oja, t kleurt wel ontzettend. Mijn hele nagel is bruin, omdat ik t daar ook heb opgesmeerd, en t er niet af kan wassen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 19:01:53 #123
13151 crew  Rewimo
pi_36863280
Zilvernitraat, heb ik ook een poosje gebruikt, jaren geleden. Dat maakt gewoon het vlees dood of zo, mijn huid werd helemaal zwart. En uiteindelijk hielp het dus niet.
pi_37171432
ZO, even een kickje want het probleem is nu van de ene op de andere voet overgesprongen
pi_37172700
ok ik heb ut ook zo vaak en hier een tip:

pak een sherp/smal iets , bijv een punaise / paperclip
wrik deze onder dr nagel
omhoog wippen
afknippen
zalf zoals bacrtoban erop
pleister erop
en binnen 2 dagen is het weer oké
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_37186161
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
ZO, even een kickje want het probleem is nu van de ene op de andere voet overgesprongen

Ik heb ook 3 á 4 maanden rond gelopen en toen uiteindelijk toch maar de dokter het laten verwijderen.
Moest toen 2 á 3 dagen mijn voet laten rusten, dus niet werken
Heerlijk thuis gezeten en gewoon gedaan wat je altijd op een normale vrije dag doet en nergens last van gehad.
pi_37186287
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_37188670
Heb het een paar jaar geleden ook door de dokter laten behandelen en het valt best wel mee hoor.
Ze prikken eerst 2 dikke naalden tussen je tenen, daarna knipt hij zo in je nagel van boven tot aan beneden, dan vernaggeld hij die nagel zo dat hij noooit meer aangroeit aan de zijkant.
En dan heb je dus ook noooit meer last van je teen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 17:32:50 #129
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_37188835
Hoi hier ervaring

Heb een paar jaar geleden m'n teen gebroken (wat niet ), de nagel is daarna in mijn teen gegroeid. Huisarts heeft toen een stuk van mijn nagel t/m de wortel verwijderd, sindsdien geen last meer van.

Deed wel een beetje pijn want de verdoving was na een kwartier al uitgewerkt
Maar na die tijd
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_37190555
Mijn nagel is ook ingegroeid:( Auw! Vooral pijnlijk als ik mijn teen stoot.
pi_37190905
Ja, precies Lotje. Of als een of andere randdebiel er op gaat staan
pi_37194269
ik kan hier ook over meepraten. tering wat is dit toch een gezeik. heb er nu weer last van.

gelukkig ben ik gezegend met enige medische aanleg :p

om de zoveel tijd heb ik weer de mogelijkheid enige korte operaties uit te voeren op mijn dikke teen.

meestal verhit ik een naald, en prit ik hiermee door de zwelling heen. als al het pus weg is, probeer is zoveel mogelijk van de nagel te zien er druk ik hier een pincet onder, en kan ik de nagel zelf wegknippen.

al zag ik de vorige keer geen enkele nagel meer in mijn huid zitten, maar was de pijn nog steeds ongelooflijk. toen zat er dus een soort gat in mijn teen, en toen ik daar in keek zag ik een los stuk nagel zitten. verwijderd en klaar was het.
you and I ain't done Zeke!
  zaterdag 22 april 2006 @ 20:50:57 #133
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_37194862
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:32 schreef Marsepein het volgende:
Als het iets is wat terugkomt knip je structureel je teennagels te kort (Iets wat 80% van de NL mensen doet)

[afbeelding]
Je moet ze ook eigenlijk niet rond knippen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_37201888
Ik vraag me eigenlijk 1 ding af,

Bij mij hebben ze verticaal een rand van mijn nagel afgeknipt tot bovenaan en dat is ondertussen weer aan het terug groeien.
Maar nu vraag ik me dus af,
Groeit die nagel nou niet weer opnieuw in?
  maandag 24 april 2006 @ 10:37:00 #135
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_37237796
quote:
Hee zo ziet mijn nagel er ook al 2 jaar uit , dokters zijn voor mietjes
:r Patty Brard :r
pi_37238083
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 20:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Je moet ze ook eigenlijk niet rond knippen.
Klopt helemaal, maar veel mensen (ik ook) hebben de verkeerde nagelschaar voor hun grote teennagel. Daarmee kun je alleen maar rond knippen.
pi_37248288
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:03 schreef Razorback het volgende:
Ik vraag me eigenlijk 1 ding af,

Bij mij hebben ze verticaal een rand van mijn nagel afgeknipt tot bovenaan en dat is ondertussen weer aan het terug groeien.
Maar nu vraag ik me dus af,
Groeit die nagel nou niet weer opnieuw in?
Als t goed is niet, bij mij is ie gewoon bij het vlees gestopt...
  dinsdag 2 mei 2006 @ 08:14:01 #138
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_37477991
Hoe is het er nu mee ?
:r Patty Brard :r
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:17:41 #139
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_37481479
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef woutabest het volgende:

Maar die dagen erna
Yep, heb het ook gehad. Vooral als je het gaasje moet vervangen. ahhh

Hebben de hele nagel eraf getrokken.... Never again i tell you.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_37481595
Ranzig.
pi_37481644
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Graag op anoniem
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:24:32 #142
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37481698
Ik heb ook jaren gelopen met een ingegroeide teennagel. Ik ben in juli naar de chirurg geweest. 3 dagen 3 keer daags 1 paracetamol en je voelt er niets van. Na 2 weken kon ik alles weer doen.

Hint: Voor je naar de chirug gaat moet je gewoon 1-2 paracetamolletjes innemen. Hierdoor voel je de spijt ook een stuk minder
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:45:36 #143
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_37482466
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:21 schreef most_wanted het volgende:
Ranzig.
De pijn man, de pijn... Tijdens is ok, maar erna... pffff
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_37487589
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze alleen de rand weg geknipt tot bovenaan, nooit geweten dat een nagel schaar zo ver kon gaan

En na 2 dagen mocht het verband eraf en daarna huppelde ik weer vrij rond.
2 dagen totale verveling
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:19:18 #145
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37489574
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:54 schreef Razorback het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze alleen de rand weg geknipt tot bovenaan, nooit geweten dat een nagel schaar zo ver kon gaan

En na 2 dagen mocht het verband eraf en daarna huppelde ik weer vrij rond.
2 dagen totale verveling
3 dagen puur gamen.
pi_37490377
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:19 schreef BMH het volgende:

[..]

3 dagen puur gamen.
Dat was het probleem juist, de volgende dag heb ik mijn computer de vernieling ingebracht
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2006 @ 18:07:15 #147
25682 2cv
Niet subtiel
pi_37490581
Mijn teennagel is ook ingegroeid. Het rot nog niet, maar probeer het ding voorzichtig (kan dat?) door m'n teen te laten groeien. Ondanks m'n stalen neuzen in m'n schoenen (stalen neuzen roeleren ) toed het soms nog wel flink pijn als ik op de 'juiste' manier m'n voet/teen stoot. Om nog maar te zwijgen van hoe het voelt als ik alleen sokken aan heb
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_37491163
Dat er door heen laten groeien gaat niet werken kan ik je uit ervaring vertellen.
  Spellchecker dinsdag 2 mei 2006 @ 22:07:45 #149
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_37496578
heb het vroeger al eens een keer gehad (grote teen), toen heeft de dokter de helft die ingegroeid was gewoon weggeknipt (de andere helft is blijven zitten)...

Later kwam het op beide grote tenen terug, toen is de gehele nagel weggehaald...

En in 2004/2005 heb ik ook last gehad van een ingegroeide nagel aan de linker grote teen... Iedere avond vlak voordat je gaat slapen is het dan heel erg verleidelijk om even een stukje nagel weg te 'krabben' zodat de druk weer even weg is aan de rand. Alleen juist dat zorgt ervoor dat je er last van blijft houden....

Ergens rond september/oktober besloot ik om het gewoon zn gang te laten gaan en er niets maar dan ook niets meer aan te doen.. Ik denk sinds november ergens is het helemaal hersteld
Scheelt weer een pijnlijke/dure operatie, waarbij je door het verband ook nog eens een paar dagen uit de roulatie bent (wat ik me niet kan veroorloven i.v.m. school/werk)

En kinders, als ik één ding geleerd heb in mijn leven dan is het wel dat de wet van Murphy bepaald heeft dat je met een ingegroeide teennagel altijd net _die_ teen ergens tegenaan stoot ipv de goede teen

[ Bericht 6% gewijzigd door NoBody122 op 03-05-2006 03:20:02 ]
Tevens -purist.
pi_37497874
Ik heb ook last van een ontsteking/ingegroeide nagel aan mn grote teen
zijn er geen mensen die ervaring hebben met het plaatsen van nagelbeugels? Dit lijkt mij een goede oplossing.
pi_37519586
dat heb ik ook gehad maar deed geen pijn gek alleen die 2 spuiten dan
pi_39268709
Kut kut ik heb er ook last van en het wil maar niet weg gaan (doe een paar weken soda badje nu). Ik heb een paar keer gehad dat het eruit zag alsof het echt weg zou gaan maar het kwam terug
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:00:38 #153
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39270902
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:04 schreef Roi het volgende:
Kut kut ik heb er ook last van en het wil maar niet weg gaan (doe een paar weken soda badje nu). Ik heb een paar keer gehad dat het eruit zag alsof het echt weg zou gaan maar het kwam terug
Huisarts -> podoloog(/chirurg -> weekje vrij + Nintendo DS lite) = FUN
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:39:13 #154
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_39275066
Ik heb ook last gehad van een ingegroeide teennagel. Ik was als de dood voor de ingreep, omdat ik er zoveel last van had. Het hoeft trouwens niet zo'n "kleine ingreep" te zijn zoals sommigen hier beschrijven. Bij mij was het dusdanig ingegroeid en ontstoken dat een ingreep van de dokter (bevriezen + nagel eraf knippen) niet meer zou volstaan. Je hebt normaal gesproken je nagel en een stukje daarnaast groeide nog een punt recht naar voren mijn teen in. Op het laatste zat deze zowat voor in mijn teen.

Anyway...Bij mij is het uiteindelijk door de chirurg gefixt, omdat het gewoon niet meer te harden was (leuk als je mee mag kijken trouwens ). Hij heeft mijn teen opengesneden en de punt verwijderd. Daarna ging hij nog even lekker met een vijl over het bot om ervoor te zorgen dat de punt niet meer terug zou komen.

Voor zover mijn smakelijke bijdrage
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:40:58 #155
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_39275087
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:00 schreef BMH het volgende:

[..]

Huisarts -> podoloog(/chirurg -> weekje vrij + Nintendo DS lite) = FUN
Als je de pijn eventjes niet meerekent is het harstikke leuk ja
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:33:38 #156
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_39275821
Ik dacht al, die TT komt me bekend voor
pi_39275930
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:40:12 #158
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39277343
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:40 schreef matige_muis het volgende:

[..]

Als je de pijn eventjes niet meerekent is het harstikke leuk ja
Welke pijn? Van de spuit? Misschien ligt het aan mij, maar zo'n kleine intramusculaire naald deed mij geen pijn. Het enige wat ik vervelend vond was het gevoel. Je voelt alles wat de chirurg doet, dus schrapen, knippen, snijden.. Natuurlijk wel zonder pijn, maar het blijft vervelend.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:58:58 #159
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_39277834
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:40 schreef BMH het volgende:

[..]

Welke pijn? Van de spuit? Misschien ligt het aan mij, maar zo'n kleine intramusculaire naald deed mij geen pijn. Het enige wat ik vervelend vond was het gevoel. Je voelt alles wat de chirurg doet, dus schrapen, knippen, snijden.. Natuurlijk wel zonder pijn, maar het blijft vervelend.
Ik heb het ook meegemaakt. Bij mij hebben ze dus lekker een groot stuk van mijn nagel aan de zijkant weggeknipt, waardoor ik een week heb liggen creperen zo ongeveer
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:04:08 #160
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39279685
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:58 schreef matige_muis het volgende:

[..]

Ik heb het ook meegemaakt. Bij mij hebben ze dus lekker een groot stuk van mijn nagel aan de zijkant weggeknipt, waardoor ik een week heb liggen creperen zo ongeveer
Ik heb 4 dagen lang +- 2 dd 2 paracetamolletjes genomen... Helemaal geen pijn gevoelt
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:22:57 #161
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_39280240
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:04 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb 4 dagen lang +- 2 dd 2 paracetamolletjes genomen... Helemaal geen pijn gevoeltd
Fijn dat dat bij jou wel werkte dan
pi_39280519
als ik al die verhalen hier zo lees ben ik erg blij dat ik het altijd zelf nog heb kunnen verhelpen
pi_48431271
Heejj

Ik ben vandaag bij de dokter geweest en ik moet geopereerd worden aan mijn dikke teen.
Hij is echt super hard ontstoken! En ik heb wel wat schrik.
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:53:06 #164
144685 BobdG
..dùs..
pi_48432186
Verdoving doet even pijn, daarna voel je alleen dat er iets beweegt, en dan valt het allemaal wel mee. DAgen erna even rustig aan doen emt je teen.
-
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 19:57:13 #165
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48432382
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:35 schreef Dinosaur_PopX het volgende:
Heejj

Ik ben vandaag bij de dokter geweest en ik moet geopereerd worden aan mijn dikke teen.
Hij is echt super hard ontstoken! En ik heb wel wat schrik.
Goeie modderfokking kick, bravo.

Ga jij eens de FAQ lezen.
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 19:58:10 #166
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48432426
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef BobdG het volgende:
Verdoving doet even pijn, daarna voel je alleen dat er iets beweegt, en dan valt het allemaal wel mee. DAgen erna even rustig aan doen emt je teen.
heb je toevallig verdoving in je vingers?
pi_48433985
teengegroeide innagel
Don't judge a duck by its brother
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 21:21:50 #168
25682 2cv
Niet subtiel
pi_48435894
MIjn teen is ook nog lekker verrot.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_48445538
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef AxeldeM. het volgende:
probleem bij mij was deze keer dat het de vorige keer niet goed gebeurd was. Dus er groeide een apart stuk nagel langs mijn gewone nagel. En het probleem was dat dat stuk nagel gekanteld was en dus verticaal stond. En die sneed dus recht in mijn teen. Ik kon er dus zelf helemaal niets aan doen.
Ik draag gewoon normale schoenen die niet te smal zijn enzo en ik heb gewoon geluisterd naar tips van de podo. En voer de tips ook uit. En op een of andere manier komt het bij mij vaak voor.
Daar heb ik nu ook last van...een stuk nagel dat gewoon verticaal groeit. Geen idee wat ik kan doen behalve een paar keer per week lopen klooien en omhoog proberen te wippen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')