quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
ZO, even een kickje want het probleem is nu van de ene op de andere voet overgesprongen
Je moet ze ook eigenlijk niet rond knippen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:32 schreef Marsepein het volgende:
Als het iets is wat terugkomt knip je structureel je teennagels te kort (Iets wat 80% van de NL mensen doet)
Je kunt om de pijn iets te verzachten een V te knippen midden in de nagel:
[afbeelding]
Hee zo ziet mijn nagel er ook al 2 jaar uitquote:Op donderdag 6 april 2006 12:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
http://www.artshole.co.uk/arts/artists/Edward%20Kelly/TOE.jpg
Klopt helemaal, maar veel mensen (ik ook) hebben de verkeerde nagelschaar voor hun grote teennagel. Daarmee kun je alleen maar rond knippen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:50 schreef Zero2Nine het volgende:
Je moet ze ook eigenlijk niet rond knippen.
Als t goed is niet, bij mij is ie gewoon bij het vlees gestopt...quote:Op zondag 23 april 2006 01:03 schreef Razorback het volgende:
Ik vraag me eigenlijk 1 ding af,
Bij mij hebben ze verticaal een rand van mijn nagel afgeknipt tot bovenaan en dat is ondertussen weer aan het terug groeien.
Maar nu vraag ik me dus af,
Groeit die nagel nou niet weer opnieuw in?![]()
Yep, heb het ook gehad. Vooral als je het gaasje moet vervangen. ahhhquote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef woutabest het volgende:
ik heb eens zo'n operatie meegemaakt, opzich doet dat geen pijn vanwege de verdoving.
Maar die dagen erna![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, heb het ook gehad. Vooral als je het gaasje moet vervangen. ahhh![]()
Hebben de hele nagel eraf getrokken.... Never again i tell you.
De pijn man, de pijn... Tijdens is ok, maar erna... pffffquote:
Bij mij hebben ze alleen de rand weg geknipt tot bovenaan, nooit geweten dat een nagel schaar zo ver kon gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, heb het ook gehad. Vooral als je het gaasje moet vervangen. ahhh![]()
Hebben de hele nagel eraf getrokken.... Never again i tell you.
3 dagen puur gamen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:54 schreef Razorback het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze alleen de rand weg geknipt tot bovenaan, nooit geweten dat een nagel schaar zo ver kon gaan
En na 2 dagen mocht het verband eraf en daarna huppelde ik weer vrij rond.
2 dagen totale verveling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |