Ow ja, sorry SanDiegoGrl, is het nu weer goed? Zin in potje make upsex?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
het spijt me zo.
godverdomme, wat ben ik een klootzak.
Nu kunnen we wel weer neuken toch?
Vuile tyfuslijer!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Cosworth het volgende:
Ik vind jullie allemaal kut, en heb derhalve niets goed te maken.![]()
Waarom open je dan ook zo'n kuttopic mên?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:11 schreef Backhander het volgende:
Sorry allemaal.
EN NU WEER RUZIE MAKEN GODVERDOMME!!
Geeft niet zoon, het is je vergeven!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef Gebs het volgende:
srry c0nd0r dat ik je voor stom uit maakte![]()
Sorry dat ik nooit ruzie met je heb gemaaktquote:Op donderdag 6 april 2006 10:16 schreef martinlutherking het volgende:
Ik sta open voor excuses. Kom maar.
Het is je vergeven. Next.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry dat ik nooit ruzie met je heb gemaakt
Ik vind het een vieze vuile klootzak!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je bent echt te goed voor deze wereld![]()
Racist.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind het een vieze vuile klootzak!
Ze is ook dikquote:Op donderdag 6 april 2006 10:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
FatSanDiegoGirl... sorry dat ik je dik noemde
Ben jij dan een neger, of doe je ook maar alsof?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
net als martinlutherneger.....
no spangquote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ze is ook dikEn jij bent een kleurling...
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Tobbes het volgende:
Beste Nienke,
Sorry dat ik je neukte, ik dacht echt dat je het wilde! Je speelde toch gewoon een beetje hard-to-get? Toch? Dat dacht ik echt. Het was wel lekker strak zo, als je niet ontspant. Sorry als ik je pijn gedaan heb. Het kind mag je houden. Lief he?
Groetjes,
Tobbes.
Respect moet je verdienen, kutnegerquote:Op donderdag 6 april 2006 10:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind het hoogst onrespectvol knorretje.
Voortaan word ik graag aangesproken met 'boy'
je weet wat negers doen met blanke meisjes he?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:41 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen, kutneger![]()
Hey, enge neger, ga wegquote:Op donderdag 6 april 2006 10:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
je weet wat negers doen met blanke meisjes he?
Lekker rondrennen in je beddengoed... leuk.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Hey, enge neger, ga weg![]()
M'n neven zitten bij de KKK
Working on itquote:Op donderdag 6 april 2006 10:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lekker rondrennen in je beddengoed... leuk.
Hey maarje had het net over afvallen. Doe je dat ook echt of blijf je liever 'larger than life'?
Niet... Ik ben veels te lekker zo.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Working on it![]()
En wanneer laat jij je huid bleken?![]()
Ik vind jou een kut user.quote:
valt reuze meequote:Op donderdag 6 april 2006 10:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
O, maar je bent nog steeds de lelijkste op FOK!
Mwah... als je effe een minuutje had gewacht had je misschien iets mild humoristisch kunnen verzinnen. Je moet het niet forceren, dat werkt niet.quote:Vraag me af in welke wereld je dan lekker bent? Misschien in de JostiBand, waar je de triangel bespeelt?
En jij hebt helemaal geen foto's staan. Ik neem aan dat dat genoeg zegtquote:Op donderdag 6 april 2006 10:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vind jou een kut user.
Je hebt geluk dat je er op sommige foto's wel geil uitziet. Op die foto's waar je weerzinwekkend oogt let ik dan maar even niet.
Sex maakt veel goed, is mij verteld! [14.gif]quote:Op donderdag 6 april 2006 10:54 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind jou een kut user.
Je hebt geluk dat je er op sommige foto's wel geil uitziet. Op die foto's waar je weerzinwekkend oogt let ik dan maar even niet.
Als jij ff een jaar of 6 had gewacht met het uit de baarmoeder komen, was je misschien mild lelijk geweestquote:Op donderdag 6 april 2006 10:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
valt reuze mee
[..]
Mwah... als je effe een minuutje had gewacht had je misschien iets mild humoristisch kunnen verzinnen. Je moet het niet forceren, dat werkt niet.
Hoe grappig is bovenstaande post (1 is kansloos - 5 is ROFL)quote:Op donderdag 6 april 2006 10:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
O, maar je bent nog steeds de lelijkste op FOK!Vraag me af in welke wereld je dan lekker bent? Misschien in de JostiBand, waar je de triangel bespeelt?
Als je echt aantrekkelijk bent, zeggen foto's niets.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:57 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
En jij hebt helemaal geen foto's staan. Ik neem aan dat dat genoeg zegt![]()
Kijk, dat lijkt er al een beetje op.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Als jij ff een jaar of 6 had gewacht met het uit de baarmoeder komen, was je misschien mild lelijk geweest![]()
Jij zult het er vast niet ingestopt hebben...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
Bij zou zit er ook al 6 jaar iets overdwars in je baarmoeder he bolle?
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:01 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Jij zult het er vast niet ingestopt hebben...![]()
Heb je al een PS3?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:01 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Schijt topic trouwens
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef Tobbes het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in: Het grote maak-hier-ruzie-topic?
Ik ben inderdaad even lelijk, maar beweer nergens het tegendeel.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Overigens:
[afbeelding]
Zou ik ook niet vrolkijk van worden van zo'n jodenkop
Mjah... we zijn een beetje offtopic gegaanquote:Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef Tobbes het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in: Het grote maak-hier-ruzie-topic?
Heb je soms iets tegen joden, kleurling?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Overigens:
[afbeelding]
Zou ik ook niet vrolijk van worden van zo'n jodenkop
Nouwwww... ietsie lelijker danquote:
Niks. Hoezo?quote:Wat is er overigens mis met joden?
Je bent daar absoluut niet lelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad even lelijk, maar beweer nergens het tegendeel.
Wat is er overigens mis met joden?
Ben je half voor ajax?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen joden, kleurling?![]()
Ik = half joods![]()
Ook dat nogquote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik = half joods![]()
Komt zij weer... neem een foto van de eerste beste mongool en het zeugje loopt te knorren hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 11:05 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Je bent daar absoluut niet lelijk![]()
Ben je gek, lekker nijlpaardje van mequote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Voor een foto van de eerste de beste mongool, moet je toch echt in je fotoboek kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Komt zij weer... neem een foto van de eerste beste mongool en het zeugje loopt te knorren hoor![]()
bedoel jou niet hoor cosworth
Oude koeien...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dat klaagtopic van je gelezen, over je ouders.![]()
![]()
![]()
Ik durf prima over straat.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Voor een foto van de eerste de beste mongool, moet je toch echt in je fotoboek kijken![]()
Dat je met zo'n kop überhaupt over straat durft![]()
Jammer.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
bedoel jou niet hoor cosworth
Wist je het dan nog niet? Ik word elke ochtend mn bed uitgetakeld naar de koelkast... ik kom al járen niet meer op straat!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik durf prima over straat.
Dat jij met dat lijf uberhaupt de straat op kunt.
In bed komt het inderdaad vast beter tot zijn recht!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat jij met dat lijf uberhaupt de straat op kunt.
Wel een bed van een gerenommeerd staalconstructiebedrijf mag ik hopenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:09 schreef Cosworth het volgende:
[..]
In bed komt het inderdaad vast beter tot zijn recht!![]()
Moeilijke woorden joh!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wel een bed van een gerenommeerd staalconstructiebedrijf mag ik hopen![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:09 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Wist je het dan nog niet? Ik word elke ochtend mn bed uitgetakeld naar de koelkast... ik kom al járen niet meer op straat!![]()
Ben jij zo ruig als je bovenop je opblaaspop ligt?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
* Kijkt in broekmaatlabeltjequote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Rot jij effe lekker een end naar de klaagmuur ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 11:13 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ben jij zo ruig als je bovenop je opblaaspop ligt?
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:13 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ben jij zo ruig als je bovenop je opblaaspop ligt?
quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Rot jij effe lekker een end naar de klaagmuur ofzo![]()
Nog niet zo oud hoorquote:
Waarom? CuteSanDiegoGrl is te dom om een image in te voegen. Ik corrigeer hemquote:
Lachen om je eigen grappen is prima... maar zo'n dijkenkletser was dit ook weer niet.quote:
Wou net zeggen. Hij zou een schande zijn voor het negerrasquote:
ik ben in totaal al 5 keer gebanned ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Hey ben gebanned geweest. I'm a better person now
Het is geen grap. Ik ben bloedserieus en lach je uit.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lachen om je eigen grappen is prima... maar zo'n dijkenkletser was dit ook weer niet.
Moet je vooral doen met die jodenkop van je... Zelfbedrog is een deugdquote:Op donderdag 6 april 2006 11:20 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Het is geen grap. Ik ben bloedserieus en lach je uit.
![]()
Je vind het wel heel stoer om 'joden' in je infantiele postings te betrekken he? Stoere kerel!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Moet je vooral doen met die jodenkop van je... Zelfbedrog is een deugd
Met die vent?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:23 schreef Backhander het volgende:
MAKE LOVE, NOT WAR!!!
Als ik je daarmee op de kast krijg, prima. Bovendien is het de waarheidquote:Op donderdag 6 april 2006 11:24 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Je vind het wel heel stoer om 'joden' in je infantiele postings te betrekken he? Stoere kerel!![]()
Blijkt toch vrij duidelijk uit je reacties dat je het wat minder prettig vindt.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:29 schreef Cosworth het volgende:
Wat zijn volgens jou de kenmerken van Joden en waarom lijk ik daarop (terwijl ik nota bene Duitse voorouders heb...)?
En nee hoor, je krijgt me zeker niet op de kast. Je zet jezelf een beetje voor lul, da's alles.
Ik vind slecht beargumenteerde 'aanvallen' (want zo bedoel jij het) minder prettig. Oh, en waar zeggen mensen 'ja inderdaad' over mij?quote:Blijkt toch vrij duidelijk uit je reacties dat je het wat minder prettig vindt.
Ja ehhhh.. jij komt met je 3 pixel fotootje aankakken...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:35 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik vind slecht beargumenteerde 'aanvallen' (want zo bedoel jij het) minder prettig. Oh, en waar zeggen mensen 'ja inderdaad' over mij?
Overigens wordt mij af en toe alleen gevraagd of ik Marokkaans of Turks ben, dus je moet denk ik nog iets aan je ogen laten doen...
Politieke correctie, daar kots ik opquote:Op donderdag 6 april 2006 11:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Blijkt toch vrij duidelijk uit je reacties dat je het wat minder prettig vindt.
Maar goed. Voor mij is de lol er alweer af.
En wat is een jodenkop... goeie vraag. Je herkent 'm als je 'm ziet. En daar hoef je ook niet joods voor te zijn. Grappige is dat iedereen heel moeilijk doet als je zoiets zegt, maar bijna iedereen als je zegt 'echt een jodenkop' wel zegt 'ja inderdaad'.
Politiek correct gelul omdat anderen meelezen... bah.
En ga jij ff met je PSP spelen of tegen je ouders zeurenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:32 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Waarom is dit topic nog niet dicht
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En ga jij ff met je PSP spelen of tegen je ouders zeuren![]()
Kan ie niet betalen.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En ga jij ff met je PSP spelen of tegen je ouders zeuren![]()
Waar woont ie? dan zal ik is ff komen inbreken op bezoek komenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jewel, maar hij heeft ook al een DVD Speler, PS2, Telefoon, PSP, DS!
Jij kent hem!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jewel, maar hij heeft ook al een DVD Speler, PS2, Telefoon, PSP, DS!
Check zijn profielquote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
Waar woont ie? dan zal ik is ff komen inbreken op bezoek komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |