Kijk, dat lijkt er al een beetje op.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Als jij ff een jaar of 6 had gewacht met het uit de baarmoeder komen, was je misschien mild lelijk geweest![]()
Jij zult het er vast niet ingestopt hebben...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
Bij zou zit er ook al 6 jaar iets overdwars in je baarmoeder he bolle?
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:01 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Jij zult het er vast niet ingestopt hebben...![]()
Heb je al een PS3?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:01 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
Schijt topic trouwens
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef Tobbes het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in: Het grote maak-hier-ruzie-topic?
Ik ben inderdaad even lelijk, maar beweer nergens het tegendeel.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Overigens:
[afbeelding]
Zou ik ook niet vrolkijk van worden van zo'n jodenkop
Mjah... we zijn een beetje offtopic gegaanquote:Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef Tobbes het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in: Het grote maak-hier-ruzie-topic?
Heb je soms iets tegen joden, kleurling?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Overigens:
[afbeelding]
Zou ik ook niet vrolijk van worden van zo'n jodenkop
Nouwwww... ietsie lelijker danquote:
Niks. Hoezo?quote:Wat is er overigens mis met joden?
Je bent daar absoluut niet lelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad even lelijk, maar beweer nergens het tegendeel.
Wat is er overigens mis met joden?
Ben je half voor ajax?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen joden, kleurling?![]()
Ik = half joods![]()
Ook dat nogquote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Ik = half joods![]()
Komt zij weer... neem een foto van de eerste beste mongool en het zeugje loopt te knorren hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 11:05 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Je bent daar absoluut niet lelijk![]()
Ben je gek, lekker nijlpaardje van mequote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Voor een foto van de eerste de beste mongool, moet je toch echt in je fotoboek kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Komt zij weer... neem een foto van de eerste beste mongool en het zeugje loopt te knorren hoor![]()
bedoel jou niet hoor cosworth
Oude koeien...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dat klaagtopic van je gelezen, over je ouders.![]()
![]()
![]()
Ik durf prima over straat.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Voor een foto van de eerste de beste mongool, moet je toch echt in je fotoboek kijken![]()
Dat je met zo'n kop überhaupt over straat durft![]()
Jammer.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
bedoel jou niet hoor cosworth
Wist je het dan nog niet? Ik word elke ochtend mn bed uitgetakeld naar de koelkast... ik kom al járen niet meer op straat!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik durf prima over straat.
Dat jij met dat lijf uberhaupt de straat op kunt.
In bed komt het inderdaad vast beter tot zijn recht!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat jij met dat lijf uberhaupt de straat op kunt.
Wel een bed van een gerenommeerd staalconstructiebedrijf mag ik hopenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:09 schreef Cosworth het volgende:
[..]
In bed komt het inderdaad vast beter tot zijn recht!![]()
Moeilijke woorden joh!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wel een bed van een gerenommeerd staalconstructiebedrijf mag ik hopen![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:09 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Wist je het dan nog niet? Ik word elke ochtend mn bed uitgetakeld naar de koelkast... ik kom al járen niet meer op straat!![]()
Ben jij zo ruig als je bovenop je opblaaspop ligt?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
* Kijkt in broekmaatlabeltjequote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Rot jij effe lekker een end naar de klaagmuur ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 11:13 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ben jij zo ruig als je bovenop je opblaaspop ligt?
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:13 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ben jij zo ruig als je bovenop je opblaaspop ligt?
quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Rot jij effe lekker een end naar de klaagmuur ofzo![]()
Nog niet zo oud hoorquote:
Waarom? CuteSanDiegoGrl is te dom om een image in te voegen. Ik corrigeer hemquote:
Lachen om je eigen grappen is prima... maar zo'n dijkenkletser was dit ook weer niet.quote:
Wou net zeggen. Hij zou een schande zijn voor het negerrasquote:
ik ben in totaal al 5 keer gebanned ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Hey ben gebanned geweest. I'm a better person now
Het is geen grap. Ik ben bloedserieus en lach je uit.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lachen om je eigen grappen is prima... maar zo'n dijkenkletser was dit ook weer niet.
Moet je vooral doen met die jodenkop van je... Zelfbedrog is een deugdquote:Op donderdag 6 april 2006 11:20 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Het is geen grap. Ik ben bloedserieus en lach je uit.
![]()
Je vind het wel heel stoer om 'joden' in je infantiele postings te betrekken he? Stoere kerel!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Moet je vooral doen met die jodenkop van je... Zelfbedrog is een deugd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |