Ow ja, sorry SanDiegoGrl, is het nu weer goed? Zin in potje make upsex?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
het spijt me zo.
godverdomme, wat ben ik een klootzak.
Nu kunnen we wel weer neuken toch?
Vuile tyfuslijer!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Cosworth het volgende:
Ik vind jullie allemaal kut, en heb derhalve niets goed te maken.![]()
Waarom open je dan ook zo'n kuttopic mên?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:11 schreef Backhander het volgende:
Sorry allemaal.
EN NU WEER RUZIE MAKEN GODVERDOMME!!
Geeft niet zoon, het is je vergeven!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef Gebs het volgende:
srry c0nd0r dat ik je voor stom uit maakte![]()
Sorry dat ik nooit ruzie met je heb gemaaktquote:Op donderdag 6 april 2006 10:16 schreef martinlutherking het volgende:
Ik sta open voor excuses. Kom maar.
Het is je vergeven. Next.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry dat ik nooit ruzie met je heb gemaakt
Ik vind het een vieze vuile klootzak!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je bent echt te goed voor deze wereld![]()
Racist.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind het een vieze vuile klootzak!
Ze is ook dikquote:Op donderdag 6 april 2006 10:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
FatSanDiegoGirl... sorry dat ik je dik noemde
Ben jij dan een neger, of doe je ook maar alsof?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
net als martinlutherneger.....
no spangquote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ze is ook dikEn jij bent een kleurling...
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Tobbes het volgende:
Beste Nienke,
Sorry dat ik je neukte, ik dacht echt dat je het wilde! Je speelde toch gewoon een beetje hard-to-get? Toch? Dat dacht ik echt. Het was wel lekker strak zo, als je niet ontspant. Sorry als ik je pijn gedaan heb. Het kind mag je houden. Lief he?
Groetjes,
Tobbes.
Respect moet je verdienen, kutnegerquote:Op donderdag 6 april 2006 10:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind het hoogst onrespectvol knorretje.
Voortaan word ik graag aangesproken met 'boy'
je weet wat negers doen met blanke meisjes he?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:41 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen, kutneger![]()
Hey, enge neger, ga wegquote:Op donderdag 6 april 2006 10:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
je weet wat negers doen met blanke meisjes he?
Lekker rondrennen in je beddengoed... leuk.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Hey, enge neger, ga weg![]()
M'n neven zitten bij de KKK
Working on itquote:Op donderdag 6 april 2006 10:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lekker rondrennen in je beddengoed... leuk.
Hey maarje had het net over afvallen. Doe je dat ook echt of blijf je liever 'larger than life'?
Niet... Ik ben veels te lekker zo.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:48 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Working on it![]()
En wanneer laat jij je huid bleken?![]()
Ik vind jou een kut user.quote:
valt reuze meequote:Op donderdag 6 april 2006 10:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
O, maar je bent nog steeds de lelijkste op FOK!
Mwah... als je effe een minuutje had gewacht had je misschien iets mild humoristisch kunnen verzinnen. Je moet het niet forceren, dat werkt niet.quote:Vraag me af in welke wereld je dan lekker bent? Misschien in de JostiBand, waar je de triangel bespeelt?
En jij hebt helemaal geen foto's staan. Ik neem aan dat dat genoeg zegtquote:Op donderdag 6 april 2006 10:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vind jou een kut user.
Je hebt geluk dat je er op sommige foto's wel geil uitziet. Op die foto's waar je weerzinwekkend oogt let ik dan maar even niet.
Sex maakt veel goed, is mij verteld! [14.gif]quote:Op donderdag 6 april 2006 10:54 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind jou een kut user.
Je hebt geluk dat je er op sommige foto's wel geil uitziet. Op die foto's waar je weerzinwekkend oogt let ik dan maar even niet.
Als jij ff een jaar of 6 had gewacht met het uit de baarmoeder komen, was je misschien mild lelijk geweestquote:Op donderdag 6 april 2006 10:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
valt reuze mee
[..]
Mwah... als je effe een minuutje had gewacht had je misschien iets mild humoristisch kunnen verzinnen. Je moet het niet forceren, dat werkt niet.
Hoe grappig is bovenstaande post (1 is kansloos - 5 is ROFL)quote:Op donderdag 6 april 2006 10:55 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
O, maar je bent nog steeds de lelijkste op FOK!Vraag me af in welke wereld je dan lekker bent? Misschien in de JostiBand, waar je de triangel bespeelt?
Als je echt aantrekkelijk bent, zeggen foto's niets.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:57 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
En jij hebt helemaal geen foto's staan. Ik neem aan dat dat genoeg zegt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |