Met die vent?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:23 schreef Backhander het volgende:
MAKE LOVE, NOT WAR!!!
Als ik je daarmee op de kast krijg, prima. Bovendien is het de waarheidquote:Op donderdag 6 april 2006 11:24 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Je vind het wel heel stoer om 'joden' in je infantiele postings te betrekken he? Stoere kerel!![]()
Blijkt toch vrij duidelijk uit je reacties dat je het wat minder prettig vindt.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:29 schreef Cosworth het volgende:
Wat zijn volgens jou de kenmerken van Joden en waarom lijk ik daarop (terwijl ik nota bene Duitse voorouders heb...)?
En nee hoor, je krijgt me zeker niet op de kast. Je zet jezelf een beetje voor lul, da's alles.
Ik vind slecht beargumenteerde 'aanvallen' (want zo bedoel jij het) minder prettig. Oh, en waar zeggen mensen 'ja inderdaad' over mij?quote:Blijkt toch vrij duidelijk uit je reacties dat je het wat minder prettig vindt.
Ja ehhhh.. jij komt met je 3 pixel fotootje aankakken...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:35 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik vind slecht beargumenteerde 'aanvallen' (want zo bedoel jij het) minder prettig. Oh, en waar zeggen mensen 'ja inderdaad' over mij?
Overigens wordt mij af en toe alleen gevraagd of ik Marokkaans of Turks ben, dus je moet denk ik nog iets aan je ogen laten doen...
Politieke correctie, daar kots ik opquote:Op donderdag 6 april 2006 11:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Blijkt toch vrij duidelijk uit je reacties dat je het wat minder prettig vindt.
Maar goed. Voor mij is de lol er alweer af.
En wat is een jodenkop... goeie vraag. Je herkent 'm als je 'm ziet. En daar hoef je ook niet joods voor te zijn. Grappige is dat iedereen heel moeilijk doet als je zoiets zegt, maar bijna iedereen als je zegt 'echt een jodenkop' wel zegt 'ja inderdaad'.
Politiek correct gelul omdat anderen meelezen... bah.
En ga jij ff met je PSP spelen of tegen je ouders zeurenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:32 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Waarom is dit topic nog niet dicht
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En ga jij ff met je PSP spelen of tegen je ouders zeuren![]()
Kan ie niet betalen.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En ga jij ff met je PSP spelen of tegen je ouders zeuren![]()
Waar woont ie? dan zal ik is ff komen inbreken op bezoek komenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jewel, maar hij heeft ook al een DVD Speler, PS2, Telefoon, PSP, DS!
Jij kent hem!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jewel, maar hij heeft ook al een DVD Speler, PS2, Telefoon, PSP, DS!
Check zijn profielquote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef Backhander het volgende:
[..]
Waar woont ie? dan zal ik is ff komen inbreken op bezoek komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |