Je laat me enorm schrikken zo op de vroege morgen!quote:
Onthaasting is goedquote:Op donderdag 6 april 2006 09:24 schreef Stofje het volgende:
Ik had om 9:16 de trein moeten halen. Maar om 9:05, toen ik de deur uit had gemoeten, had ik nog niet ontbeten. Toen dacht ik: Wat is wijsheid?
Ik ga weg. Waarom ben je er nu pasquote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Chowi het volgende:
Hai.
Ik ben net wakker.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga weg. Waarom ben je er nu pas.
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Stofje het volgende:
Herstel.
Goedemorgen, Chowi. Je bent lief. Maar helaas moet ik ervandoor. Ik mis je, kusjes.
Omdat je weg moetquote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Ik ga trouwens stoppen met modden.
Echt waar? Waarom?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Grappig.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Je bent scherp. Ik niet.quote:
Toen ik op invoeren drukte, vond ik de grap ook al niet leuk. Maar, omdat het belangrijk is om toch achter je eigen grapjes te staan.quote:
Dank je. Je hoort nog van ons.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen ik op invoeren drukte, vond ik de grap ook al niet leuk. Maar, omdat het belangrijk is om toch achter je eigen grapjes te staan.
NEE JOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA GEWOON WEG EN VANAVOND GA IK GEWOON WEER MODDEN HWHWAHHAHAHQAHWHHAHAHHAHAHAHAH
![]()
Och. Bupatih doet ook mee, dus je zit wel gebakken.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Stofje het volgende:
[..]Er zijn zeker veel grappigere kandidaten.
Stel je voor: Alles is kut. Alles is dan te beffenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:38 schreef Stofje het volgende:
Ik kom te láát. Kutzooi. KutBeF. Kut-alles.
Dus jij vindt elke kut te beffen?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je voor: Alles is kut. Alles is dan te beffen
Dat zegt ie niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus jij vindt elke kut te beffen?.
Nou, ik pas toch bij een hoop hoor..
Hij zegt dat als alles kut is alles te beffen is, maar het ligt er toch aan wat voor alles is.quote:
Alles is te beffen, niet alles moet gebeft worden.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij zegt dat als alles kut is alles te beffen is, maar het ligt er toch aan wat voor alles is.
Dank.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
Tot zover de les begrijpend lezen voor vandaag.
Dank voor het invallen tijdens mijn afwezigheid.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
*vinger opsteektquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
Kut... gemistquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
*c_c een hele dikke knuffel geeftquote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben zielig en dien geknuffeld te worden. Hallo?.
Hihi, dankuquote:Op donderdag 6 april 2006 11:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
*c_c een hele dikke knuffel geeft
Hihi, hou op hoor, ik ga ervan blozenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik voel een zekere affectie jegens jou lievelijke persoontje
Right back at ya.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:33 schreef rompompom het volgende:
BRIEOFEBOWFEOWUFHE!
NEVER!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:33 schreef rompompom het volgende:
BRIEOFEBOWFEOWUFHE!
Hai!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef JDude het volgende:
Stage. Lunchpauze. Hoi!
Hai!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Terug van de tandarts. at een dom wijs is die tandartsassistente zeg. Tot 2 keer toe laat ze die stoel per ongeluk op en neer gaan..
Hai!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb daadwerkelijk niéts te melden maar post toch. Gewoon. Uit verveling.
Waar denk je dat deze reeks zijn bestaansrecht aan ontleent?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb daadwerkelijk niéts te melden maar post toch. Gewoon. Uit verveling.
Meetsquote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi! Kom jij ook de 21e?
Waarom loop ik zo te zeuren over die meet? Ik haat meets
Waarquote:
Watvoor meet? Nee?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi! Kom jij ook de 21e?
Leuk grapje.quote:
Ik wil geen natte potquote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meets, meetings, afspraken, dates, seks, 1 pot nat.
Je bent vast bang dat je er straks alléén zit.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi! Kom jij ook de 21e?
Ok. Meeten?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Meets, meetings, afspraken, dates, seks, 1 pot nat.
Oh. Delft. Ja. Handig.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
21e, Delft, BeF. Althans, dat is McD's plan.
Ja nou ja, ik wist niet of ik zeg maar het recht heb om te klagen, maar ik stem sowieso tegen de Koornbeurs (wat McD wou doen)quote:
het maakt niet uit welke stad je kiest, dr is altijd wel iemand die wat te zeiken heeft.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wist niet of ik zeg maar het recht heb om te klagen, maar ik stem sowieso tegen de Koornbeurs (wat McD wou doen). Andere stad kan ook lijkt me.
Ik kom dus niet, dat begrijp je, hè?quote:
nee!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kom dus niet, dat begrijp je, hè?.
Doe dan een fatsoenlijke plaats. Er komt toch niemand.quote:
ok, volgende keer gaan we naar lutjebroekquote:Op donderdag 6 april 2006 12:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe dan een fatsoenlijke plaats. Er komt toch niemand..
Utrecht! Zwolle! Anything! Maar geen Delft.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, volgende keer gaan we naar lutjebroek
Breda. Chillburg. Rotterdam. Roosendaal. Antwerpen. Raamdonksveer. Etten-Leur. Prinsenbeek. Moddergat. Boerenhol.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef Chowi het volgende:
Utrecht! Zwolle! Anything! Maar geen Delft.
Ja, maar weet je wat het punt is. Volgens mij hebben jullie allemaal wel OV. En ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Breda. Chillburg. Rotterdam. Roosendaal. Antwerpen. Raamdonksveer. Etten-Leur. Prinsenbeek. Moddergat. Boerenhol.
Zo kun je wel bezig blijven.
Ik kan overigens ook niet echt, maar bij mij ligt het meer aan de (vrij)dag dan aan de locatie.
We wachten nog even op zijn reactie.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef Chowi het volgende:
BS!
Het blijft een verrassing.quote:
quote:
Ach... dan betaal je een paar euroquote:Op donderdag 6 april 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat het punt is. Volgens mij hebben jullie allemaal wel OV. En ik niet.
[afbeelding].
*Mee instemt.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, hm. Zullen we pogen iets te vinden wat iedereen goed vindt dan?.
33,70. Dus niet hè.quote:
Nee... da's klote... dan rij je mee met een andere fokker/sterquote:
De humor wordt er niet van ingezienquote:
Gewoon een andere stad is veel handiger. Wtf moet ik nou in Delft?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... da's klote... dan rij je mee met een andere fokker/ster
Tja, wat moeten mensen uit het bewoonde deel van Nederland in Zwolle?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
Gewoon een andere stad is veel handiger. Wtf moet ik nou in Delft?
STFU.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, wat moeten mensen uit het bewoonde deel van Nederland in Zwolle?
Geen geld in de gracht gooien dan he?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Utrecht is immer leuk. Iemand daar problemen mee?
Ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Utrecht is immer leuk. Iemand daar problemen mee?
ik heb ook geen ovquote:Op donderdag 6 april 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat het punt is. Volgens mij hebben jullie allemaal wel OV. En ik niet.
[afbeelding].
Waar woon je?quote:
Puickend.quote:
Er is anders vast wel iemand die het eruit vist.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen geld in de gracht gooien dan he?
euh, bier drinken?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gewoon een andere stad is veel handiger. Wtf moet ik nou in Delft?
Dat kan, like, overal.quote:
Mits bier.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is anders vast wel iemand die het eruit vist.
Jij doet alles voor bier, hm?quote:
Ná bier ook.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij doet alles voor bier en/of tieten, hm?
So true.quote:
Even better.quote:
De baggermeet?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef Litso het volgende:
Zeg Chow.
Je komt morgen gewoon stiekem toch op de meet.
Ph.. gaat echt niet naar een meeting hoorquote:
nijmegenquote:
Ja, weet ik niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ph.. gaat echt niet naar een meeting hoor
Tenzij er bier isquote:Op donderdag 6 april 2006 12:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ph.. gaat echt niet naar een meeting hoor
Doornroosje / Matrixxquote:
Ik geloof er niks vanquote:
Ik begreep van niet... nu wel als er bier is blijkbaarquote:
Cool.quote:
wel mijn voorkeur, lauw bierquote:
Bier is er altijd wel... al moet je et zelf meenemenquote:
probleem: ik drink niet als ik moet rijdenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik begreep van niet... nu wel als er bier is blijkbaar
Oh. Nou. Nee.quote:
Gefeliciteerd alvast.quote:
Moet je rijden danquote:Op donderdag 6 april 2006 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
probleem: ik drink niet als ik moet rijden
Die gaat in de archievenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
Oké. Dit is mijn tofste post in de geschiedenis.
Want weet je, stiekem hè, ben ik een transseksueel jongetje die geniet van alle aandacht van het mannelijke volk. Fok! is voor mij een afspiegeling van de maatschappij, maar dan met een eigen draai eraan. Het filtert de onbelangrijke dingen zodat de belangrijke dingen in een ander perspectief naar voren komen.
Daarom hou ik zoveel van Fok!.
Ik heb geen vrienden in het echte leven, maar dat geeft niet, want alles wat ik nodig heb in mijn leven is dit forum. Ik kan er klagen, huilen, lachen, gek doen, en dat álles in een verschillend sub. Ik denk dat ik mijn leven eraan ga wijden. Gewoon. Verder niets, alleen maar Fok!.
Want ik ben immers maar een transseksueel jongetje die geniet van de mannelijke aandacht.
Kusjes,
Barbie.
Al het tussenliggende had niet gehoevenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
Barbie.
Verdacht vaakquote:
"Kroehgiej". Tof.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Die gaat in de archieven
Als je dan over een paar jaar helemaal platgespoten met een witte jas met lange mouwen door een zachte kamer rolt en alleen nog maar Kroeehggggiieeeeejj kan roepen weten je twee misvormde dochters tenminste wat voor een ziek leven je hebt geleid
Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al het tussenliggende had niet gehoeven
Een befaamde chinese wijsgeer zei ooit eens iets tegen mij wat daar totaal niet op leek.quote:
Interessant, zeg.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Een befaamde chinese wijsgeer zei ooit eens iets tegen mij wat daar totaal niet op leek.
Cool! Hoi!quote:
Geen meet voor jou dusquote:
Dan doe je het beter dan ik vandaagquote:
Du, dus, da da dat betekend dat je geen tie tie tieten heb?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
Want weet je, stiekem hè, ben ik een transseksueel jongetje die geniet van alle aandacht van het mannelijke volk. Fok! is voor mij een afspiegeling van de maatschappij, maar dan met een eigen draai eraan. Het filtert de onbelangrijke dingen zodat de belangrijke dingen in een ander perspectief naar voren komen.
Daarom hou ik zoveel van Fok!.
Ik heb geen vrienden in het echte leven, maar dat geeft niet, want alles wat ik nodig heb in mijn leven is dit forum. Ik kan er klagen, huilen, lachen, gek doen, en dat álles in een verschillend sub. Ik denk dat ik mijn leven eraan ga wijden. Gewoon. Verder niets, alleen maar Fok!.
Want ik ben immers maar een transseksueel jongetje die geniet van de mannelijke aandacht.
Kusjes,
Barbie.
Altijd al!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan ik vandaag
Klopt. Sorry.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Du, dus, da da dat betekend dat je geen tie tie tieten heb?.
Hm. Zo heb ik 's verteld over hoe ik een kale racist ben wiens enige doel in het leven zoveel mogelijk Marokkaantjes neerschoppen is.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
*knip*
Kusjes,
Barbie.
Haha... Je krijgt het voordeel van de twijfelquote:
Jij snapt hetquote:
Kut, ik ben een neger, telt dat ook?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Zo heb ik 's verteld over hoe ik een kale racist ben wiens enige doel in het leven zoveel mogelijk Marokkaantjes neerschoppen is.
Mijn ware aard komt naar boven borrelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:08 schreef Litso het volgende:
Chowi, wat is er met je aan de hand. Je klinkt heel.. anders
Halloquote:
Hey.quote:
Ik vond je internet-aard toch lieverquote:Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ware aard komt naar boven borrelen.
En mij. Misschien. Ook. Hm-hm.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goedemiddag Pheno!
Zal er om denken jou volgende keer ook even te noemen
Omdat die tieten had?quote:
*wacht in spanning afquote:Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ware aard komt naar boven borrelen.
Sory, Chow. Wilde niet storen in jouw "goede" gesprek... Maar meid, jij ook een goedemiddag!!!quote:
Hoe ironisch.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Zo heb ik 's verteld over hoe ik een kale racist ben wiens enige doel in het leven zoveel mogelijk Marokkaantjes neerschoppen is.
Je zei ook altijd dat die geen tieten had.quote:
Whehe. Ja leuk is dat hè. Dingen zeggen die nergens op slaan.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je zei ook altijd dat die geen tieten had.
Omdat die minder cynisch klonk. Al diequote:
koeien zijn dom omdat ze gras etenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Ja leuk is dat hè. Dingen zeggen die nergens op slaan.
gelukkig maarquote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah. Ik heb geblessuurde knietjes dus ik schop niet meer zoveel.
Hey, heb je dat vandaag op school geleerd??quote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
koeien zijn dom omdat ze gras eten
En gras is groen! Dat moet je er dan nog even bij zeggen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
Probeer het maar eens te ontkennen. Moeilijker dan je denktquote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey, heb je dat vandaag op school geleerd??![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Ja leuk is dat hè. Dingen zeggen die nergens op slaan.
hoeft niet perse natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
En gras is groen! Dat moet je er dan nog even bij zeggen.
je leest terugquote:
gewoon hoiquote:Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voorheen zei je nog wel eens gewoon hoi!![]()
Sorry.quote:
Ja, toen je e-mail nog in je profiel stond had ik daarmee eens op google gezocht. Weet niet meer precies wat er stond. Was benieuwd of ik je toevallig kon toen je zei dat je uit Pendrecht kwam.quote:
ik?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En je wordt enorm voorspelbaar!
Ah, ok. Ik ben vrij ongooglebaarquote:Op donderdag 6 april 2006 13:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, toen je e-mail nog in je profiel stond had ik daarmee eens op google gezocht. Weet niet meer precies wat er stond. Was benieuwd of ik je toevallig kon toen je zei dat je uit Pendrecht kwam.
Voer je eigen e-mail eens in in google. Was van een paar jaar geleden dacht ik dat resultaat.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik ben vrij ongooglebaar. Ook niet kaal overigens. Te lief om te schoppen ook.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Soort van hete dans actie. Maar dan anders.
Tof.
quote:
Nog niet. Ze hebben wel mn referentie nagetrokken, maar ik heb nog geen terugkoppeling van ze. Ik wacht nog even af.quote:
roze tieten welteverstaanquote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
BS heeft een immense penis. En een tenger lichaampje. En waarom bedek jij je tieten?
Mijn tieten zijn gewoon felroze!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
BS heeft een immense penis. En een tenger lichaampje. En waarom bedek jij je tieten?
Dat ís ironisch jaquote:Op donderdag 6 april 2006 13:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voer je eigen e-mail eens in in google. Was van een paar jaar geleden dacht ik dat resultaat.
* Gaat zoekenquote:
ik nietquote:Op donderdag 6 april 2006 14:01 schreef Stofje het volgende:
NJ. Morgen ga ik je in het echt zien.
Valt tegen.quote:
Hè?quote:
Bespaar me al dat gezoek en onthul gewoon je identiteitquote:Op donderdag 6 april 2006 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Dát wordt lachen. Ah nee, dat is echt té lame
.
Wist je niet dat ik ook naar de meet kom?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Allang geëdit, geef antwoord, I'm dying over here.
Nee. Echt? Ja? Echt? Ja?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik ook naar de meet kom?
Unbe-fucking-lievable?quote:
Ik ben een kloon van Paultjuhh.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Bespaar me al dat gezoek en onthul gewoon je identiteit.
Paultjuhh + Hersenen.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een kloon van Paultjuhh.
Z'n hersenen, zeg maar.
Hm. Je hebt een punt. Ja hey, ík heb al geprobeerd een meet te regelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Paultjuhh + Hersenen.
Dat lijkt me niet.
Dat is net zoiets als Ajax + Kampioen.
Truequote:Op donderdag 6 april 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Je hebt een punt. Ja hey, ík heb al geprobeerd een meet te regelen.. Niet mijn schuld
Ik nietquote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
True.
Nou, over anderhalf uur sta ik weer op het station, hoor
Nee, dat dacht ik alquote:
vraag je je toch af in wat voor wereld we in hemelsnaam levenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Een Britse man is aangehouden op verdenking van terrorisme omdat hij in een taxi meezong met een nummer van de punkgroep The Clash. De taxichauffeur waarschuwde de politie, omdat de man zong 'het is nu oorlog, de strijd komt eraan'. De politie haalde de 24-jarige Harraj Mann uit het vliegtuig dat van Durham, in het noorden van Groot-Brittanië, naar Londen zou vertrekken.
Ja ik kan er in principe wel om lachen maar die vent niet denk ik. En dan ook nog uit een vliegtuig halen. Mênquote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
vraag je je toch af in wat voor wereld we in hemelsnaam leven
maar opzich ook wel weer funny om te lezen
Zal zo eens kijken of dat op Rotterdam Centraal ook lukt.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Een Britse man is aangehouden op verdenking van terrorisme omdat hij in een taxi meezong met een nummer van de punkgroep The Clash. De taxichauffeur waarschuwde de politie, omdat de man zong 'het is nu oorlog, de strijd komt eraan'. De politie haalde de 24-jarige Harraj Mann uit het vliegtuig dat van Durham, in het noorden van Groot-Brittanië, naar Londen zou vertrekken.
Zal ik langsrennen terwijl ik Arabische leuzen roep?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken of dat op Rotterdam Centraal ook lukt.
ja wat is er gebeurt met het oerhollandsche, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:59 schreef cerror het volgende:
Paranoïde gedoe.
We worden opgehitst door de media, dat weten we allang.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja wat is er gebeurt met het oerhollandsche, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg?
Whehehe, doe dat!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal ik langsrennen terwijl ik Arabische leuzen roep?
truequote:Op donderdag 6 april 2006 15:06 schreef cerror het volgende:
[..]
We worden opgehitst door de media, dat weten we allang.
Ja goftedomme, laatst dat spel gedownload omdat ik het al weken weer 's wil spelen, doet hij het niet!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
true
wat dat betreft he, zullen wij maar eens een potje real life lemmings gaan spelen?
In een donkere grot?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
true
wat dat betreft he, zullen wij maar eens een potje real life lemmings gaan spelen?
ik heb het gewoon orrigineel op men atari lynxquote:Op donderdag 6 april 2006 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja goftedomme, laatst dat spel gedownload omdat ik het al weken weer 's wil spelen, doet hij het niet!
Ik wil ooook.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb het gewoon orrigineel op men atari lynx
moet vast wel ergens een versie te vinden zijn die werkt, of mischien is er zelfs wel een opensource versiequote:
Oeh, heersch.quote:
jij hebt niet toevallig 6 penlites voor me liggen he, heb spontaan zin om men atari te bootenquote:
Bijna net zo tof als je eigen feest organiserenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:30 schreef killswitch het volgende:
oke ik ben er vandoor, ff 7000 euro aan microfoons neerzetten en bekabelen [/gepats]
loaterz
Teh horror... ik ookquote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef Janetje het volgende:
Argh kut, nummer 500 gemist..
Sowwyquote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef Janetje het volgende:
Argh kut, nummer 500 gemist..
Wil je een kloon van me lenen om dat te posten?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Hoi Janetje,
Je hebt deel 500 gemist. Wij hebben je ook gemist. Tijdens deel 500. Zorg dus dat je voortaan niet meer dergelijke topics mist. Want in dergelijke topics missen wij je ook.
Groetjes,
Een stille aanbidder.
Ligt het zo gevoeligquote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Stofje, kun jij niet een paar posts van jezelf wissen om zo ruimte voor J. te maken?
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Stofje, kun jij niet een paar posts van jezelf wissen om zo ruimte voor J. te maken?
Je moet et willen maargoed.... waarom ook nietquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Jah... zo is hetquote:Op donderdag 6 april 2006 16:59 schreef JDude het volgende:
501 is ook mooi.
Ze zei poepie tegen mequote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Zo erg is het nou ook weer niet hoor poepie..
Wyko vind ik het bestquote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Eindelijk een satésaus gevonden die thuis ook zoals bij de Chinees smaakt. Feest!
347x woordwaarde trouwens.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie, opofferingsgezindheid...
Ik heb nu Suzi Wan van AH, goed te vreten spul. Als ik Wyko tegenkom zal ik hem 's meenemen. 1 van de weinigen die ik nog niet heb gehad geloof ikquote:
Wyko is heiligquote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb nu Suzi Wan van AH, goed te vreten spul. Als ik Wyko tegenkom zal ik hem 's meenemen. 1 van de weinigen die ik nog niet heb gehad geloof ik.
En geheel terecht...quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
En geheel terecht...
Tof.. vandaag om 12 uur begonnen.. mag nu (16.00) naar huis..
Neuh, niets pittigs aan.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Wyko is heilig
En ik ben groot satesaus freak![]()
Die Suzi Wan zal ik ook eens proberen dan. Is wat pittiger denk ofniet?
Heb net in 3 dagen 29 uur gewerkt..quote:
Ooh... dat dacht ik altijdquote:
Hee, ik kan er nu net niet bij!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik leg *nu* die zak Bounty's héél ver weg.
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb net in 3 dagen 29 uur gewerkt..Dan mag het ook wel..
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, ik kan er nu net niet bij!
[..]Ja, dik verdiend
Ik zeg net dat ik er niet bij kanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neem ze mee en ga in een ver hoekje zitten dan, zolang ik er maar niet bij kan.
Puike topickill.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:36 schreef Janetje het volgende:
Naar huis..
Toedeloe en misschien tot morgen..
Ik gaf ze alweer aan maar dat zag je niet!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik er niet bij kan
[..]
Puike topickill.
Ah, daar! Dankjewel!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik gaf ze alweer aan maar dat zag je niet!
Zo een met kokos? Nee. Dat is me te exotisch. Dat zou ik niet trekken, mijn hoofd zou ervan uit elkaar spatten.quote:
Hm. Ik heb verder eigenlijk alleen maar aardbeien in de aanbieding. In partjes gesneden, dat wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo een met kokos? Nee. Dat is me te exotisch. Dat zou ik niet trekken, mijn hoofd zou ervan uit elkaar spatten.
Een Twix is wel goed, trouwens. Of een Mars. Lekker.
Ik geloof niet in aardbeien.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Ik heb verder eigenlijk alleen maar aardbeien in de aanbieding. In partjes gesneden, dat wel.
Hoe time je ze zo?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:24 schreef Misstique het volgende:
Hoor ik daar sokiela?
*wijst naar rppquote:Op donderdag 6 april 2006 18:24 schreef Misstique het volgende:
Hoor ik daar sokiela?
Zo nep.quote:
Bemoei je er niet mee!quote:
Ik bemoei me waarmee ik maar wil!quote:
euj tiekquote:
je PI bevalt me nietquote:Op donderdag 6 april 2006 18:54 schreef Chowi het volgende:
O. Bizz.
Hartje.
Ik vind je lief, Bizz.
Hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |