Je laat me enorm schrikken zo op de vroege morgen!quote:
Onthaasting is goedquote:Op donderdag 6 april 2006 09:24 schreef Stofje het volgende:
Ik had om 9:16 de trein moeten halen. Maar om 9:05, toen ik de deur uit had gemoeten, had ik nog niet ontbeten. Toen dacht ik: Wat is wijsheid?
Ik ga weg. Waarom ben je er nu pasquote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Chowi het volgende:
Hai.
Ik ben net wakker.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga weg. Waarom ben je er nu pas.
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Stofje het volgende:
Herstel.
Goedemorgen, Chowi. Je bent lief. Maar helaas moet ik ervandoor. Ik mis je, kusjes.
Omdat je weg moetquote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Ik ga trouwens stoppen met modden.
Echt waar? Waarom?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Grappig.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Je bent scherp. Ik niet.quote:
Toen ik op invoeren drukte, vond ik de grap ook al niet leuk. Maar, omdat het belangrijk is om toch achter je eigen grapjes te staan.quote:
Dank je. Je hoort nog van ons.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen ik op invoeren drukte, vond ik de grap ook al niet leuk. Maar, omdat het belangrijk is om toch achter je eigen grapjes te staan.
NEE JOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA GEWOON WEG EN VANAVOND GA IK GEWOON WEER MODDEN HWHWAHHAHAHQAHWHHAHAHHAHAHAHAH
![]()
Och. Bupatih doet ook mee, dus je zit wel gebakken.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Stofje het volgende:
[..]Er zijn zeker veel grappigere kandidaten.
Stel je voor: Alles is kut. Alles is dan te beffenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:38 schreef Stofje het volgende:
Ik kom te láát. Kutzooi. KutBeF. Kut-alles.
Dus jij vindt elke kut te beffen?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je voor: Alles is kut. Alles is dan te beffen
Dat zegt ie niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus jij vindt elke kut te beffen?.
Nou, ik pas toch bij een hoop hoor..
Hij zegt dat als alles kut is alles te beffen is, maar het ligt er toch aan wat voor alles is.quote:
Alles is te beffen, niet alles moet gebeft worden.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij zegt dat als alles kut is alles te beffen is, maar het ligt er toch aan wat voor alles is.
Dank.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
Tot zover de les begrijpend lezen voor vandaag.
Dank voor het invallen tijdens mijn afwezigheid.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
*vinger opsteektquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
Kut... gemistquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
*c_c een hele dikke knuffel geeftquote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben zielig en dien geknuffeld te worden. Hallo?.
Hihi, dankuquote:Op donderdag 6 april 2006 11:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
*c_c een hele dikke knuffel geeft
Hihi, hou op hoor, ik ga ervan blozenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik voel een zekere affectie jegens jou lievelijke persoontje
Right back at ya.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:33 schreef rompompom het volgende:
BRIEOFEBOWFEOWUFHE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |