Je laat me enorm schrikken zo op de vroege morgen!quote:
Onthaasting is goedquote:Op donderdag 6 april 2006 09:24 schreef Stofje het volgende:
Ik had om 9:16 de trein moeten halen. Maar om 9:05, toen ik de deur uit had gemoeten, had ik nog niet ontbeten. Toen dacht ik: Wat is wijsheid?
Ik ga weg. Waarom ben je er nu pasquote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Chowi het volgende:
Hai.
Ik ben net wakker.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga weg. Waarom ben je er nu pas.
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Stofje het volgende:
Herstel.
Goedemorgen, Chowi. Je bent lief. Maar helaas moet ik ervandoor. Ik mis je, kusjes.
Omdat je weg moetquote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Ik ga trouwens stoppen met modden.
Echt waar? Waarom?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Grappig.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Je bent scherp. Ik niet.quote:
Toen ik op invoeren drukte, vond ik de grap ook al niet leuk. Maar, omdat het belangrijk is om toch achter je eigen grapjes te staan.quote:
Dank je. Je hoort nog van ons.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen ik op invoeren drukte, vond ik de grap ook al niet leuk. Maar, omdat het belangrijk is om toch achter je eigen grapjes te staan.
NEE JOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA GEWOON WEG EN VANAVOND GA IK GEWOON WEER MODDEN HWHWAHHAHAHQAHWHHAHAHHAHAHAHAH
![]()
Och. Bupatih doet ook mee, dus je zit wel gebakken.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef Stofje het volgende:
[..]Er zijn zeker veel grappigere kandidaten.
Stel je voor: Alles is kut. Alles is dan te beffenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:38 schreef Stofje het volgende:
Ik kom te láát. Kutzooi. KutBeF. Kut-alles.
Dus jij vindt elke kut te beffen?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je voor: Alles is kut. Alles is dan te beffen
Dat zegt ie niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus jij vindt elke kut te beffen?.
Nou, ik pas toch bij een hoop hoor..
Hij zegt dat als alles kut is alles te beffen is, maar het ligt er toch aan wat voor alles is.quote:
Alles is te beffen, niet alles moet gebeft worden.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij zegt dat als alles kut is alles te beffen is, maar het ligt er toch aan wat voor alles is.
Dank.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
Tot zover de les begrijpend lezen voor vandaag.
Dank voor het invallen tijdens mijn afwezigheid.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
*vinger opsteektquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
Kut... gemistquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
*c_c een hele dikke knuffel geeftquote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben zielig en dien geknuffeld te worden. Hallo?.
Hihi, dankuquote:Op donderdag 6 april 2006 11:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
*c_c een hele dikke knuffel geeft
Hihi, hou op hoor, ik ga ervan blozenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik voel een zekere affectie jegens jou lievelijke persoontje
Right back at ya.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:33 schreef rompompom het volgende:
BRIEOFEBOWFEOWUFHE!
NEVER!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:33 schreef rompompom het volgende:
BRIEOFEBOWFEOWUFHE!
Hai!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef JDude het volgende:
Stage. Lunchpauze. Hoi!
Hai!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Terug van de tandarts. at een dom wijs is die tandartsassistente zeg. Tot 2 keer toe laat ze die stoel per ongeluk op en neer gaan..
Hai!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb daadwerkelijk niéts te melden maar post toch. Gewoon. Uit verveling.
Waar denk je dat deze reeks zijn bestaansrecht aan ontleent?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb daadwerkelijk niéts te melden maar post toch. Gewoon. Uit verveling.
Meetsquote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi! Kom jij ook de 21e?
Waarom loop ik zo te zeuren over die meet? Ik haat meets
Waarquote:
Watvoor meet? Nee?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi! Kom jij ook de 21e?
Leuk grapje.quote:
Ik wil geen natte potquote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meets, meetings, afspraken, dates, seks, 1 pot nat.
Je bent vast bang dat je er straks alléén zit.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi! Kom jij ook de 21e?
Ok. Meeten?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Meets, meetings, afspraken, dates, seks, 1 pot nat.
Oh. Delft. Ja. Handig.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
21e, Delft, BeF. Althans, dat is McD's plan.
Ja nou ja, ik wist niet of ik zeg maar het recht heb om te klagen, maar ik stem sowieso tegen de Koornbeurs (wat McD wou doen)quote:
het maakt niet uit welke stad je kiest, dr is altijd wel iemand die wat te zeiken heeft.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wist niet of ik zeg maar het recht heb om te klagen, maar ik stem sowieso tegen de Koornbeurs (wat McD wou doen). Andere stad kan ook lijkt me.
Ik kom dus niet, dat begrijp je, hè?quote:
nee!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kom dus niet, dat begrijp je, hè?.
Doe dan een fatsoenlijke plaats. Er komt toch niemand.quote:
ok, volgende keer gaan we naar lutjebroekquote:Op donderdag 6 april 2006 12:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe dan een fatsoenlijke plaats. Er komt toch niemand..
Utrecht! Zwolle! Anything! Maar geen Delft.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, volgende keer gaan we naar lutjebroek
Breda. Chillburg. Rotterdam. Roosendaal. Antwerpen. Raamdonksveer. Etten-Leur. Prinsenbeek. Moddergat. Boerenhol.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef Chowi het volgende:
Utrecht! Zwolle! Anything! Maar geen Delft.
Ja, maar weet je wat het punt is. Volgens mij hebben jullie allemaal wel OV. En ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Breda. Chillburg. Rotterdam. Roosendaal. Antwerpen. Raamdonksveer. Etten-Leur. Prinsenbeek. Moddergat. Boerenhol.
Zo kun je wel bezig blijven.
Ik kan overigens ook niet echt, maar bij mij ligt het meer aan de (vrij)dag dan aan de locatie.
We wachten nog even op zijn reactie.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef Chowi het volgende:
BS!
Het blijft een verrassing.quote:
quote:
Ach... dan betaal je een paar euroquote:Op donderdag 6 april 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat het punt is. Volgens mij hebben jullie allemaal wel OV. En ik niet.
[afbeelding].
*Mee instemt.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, hm. Zullen we pogen iets te vinden wat iedereen goed vindt dan?.
33,70. Dus niet hè.quote:
Nee... da's klote... dan rij je mee met een andere fokker/sterquote:
De humor wordt er niet van ingezienquote:
Gewoon een andere stad is veel handiger. Wtf moet ik nou in Delft?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... da's klote... dan rij je mee met een andere fokker/ster
Tja, wat moeten mensen uit het bewoonde deel van Nederland in Zwolle?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
Gewoon een andere stad is veel handiger. Wtf moet ik nou in Delft?
STFU.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, wat moeten mensen uit het bewoonde deel van Nederland in Zwolle?
Geen geld in de gracht gooien dan he?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Utrecht is immer leuk. Iemand daar problemen mee?
Ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Utrecht is immer leuk. Iemand daar problemen mee?
ik heb ook geen ovquote:Op donderdag 6 april 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat het punt is. Volgens mij hebben jullie allemaal wel OV. En ik niet.
[afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |