Zijn jouw balletjes al ingedaald dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:12 schreef Bjoro het volgende:
en ballen raden kan natuurlijk ook
Het "Raad waar de bal is" spel #2 (nieuwe stijl)
Dat was mijn gedachte ookquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet wat erger is: dat je pa binnenkomt terwijl jij met je tieten zit te bengelen of dat je pa in een Manchester Unted-shirt rondloopt...
Dat laatste lijkt mij erger.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet wat erger is: dat je pa binnenkomt terwijl jij met je tieten zit te bengelen of dat je pa in een Manchester Unted-shirt rondloopt...
vrijdag is het 7 april, dus precies 9 maanden na 07-07, dus zijn we volledig ontzwangertquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn jouw balletjes al ingedaald dan?
Ik zal Carmen haar pa eens een SCUM shirt geven en dan haar moeder vragen hoe het antwoordt op je stelling luidtquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Mag je dan eindelijk weer een keer neuken met B. ?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:16 schreef Bjoro het volgende:
vrijdag is het 7 april, dus precies 9 maanden na 07-07, dus zijn we volledig ontzwangert
ik hoop het, dat zal inderdaad een keer tijd worden zegquote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef golfer het volgende:
Mag je dan eindelijk weer een keer neuken met B. ?![]()
Hier was de 2e toen al onderweg, er zit hier maar 15 maanden en 1 dag tussen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vrijdag is het 7 april, dus precies 9 maanden na 07-07, dus zijn we volledig ontzwangert
was dat dat kleine boerderij-achtige ding ?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Maar Bjoor, hoe vond jij dat huis in Brakel?
Roger Rabbitquote:Op woensdag 5 april 2006 23:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier was de 2e toen al onderweg, er zit hier maar 15 maanden en 1 dag tussen.
Je weet wel beter, he?quote:
oh ja, die is van de championnen liga natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Je weet wel beter, he?
Voor die liga moeten je balletjes nog wet verder indalen, daar ben je nog niet aan toe, qua ontwikkeling.
Het glazen huis in Leerdam... prachtig, maar ik zou er niet willen wonenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:21 schreef Bjoro het volgende:
was dat dat kleine boerderij-achtige ding ?
was opzich wel grappig, allen de indeling was niet zo gelukkig vond ik !
En dat huis van Glas ?
Heb niet alles gezien hoor, wat flitsen tijdens het zappen![]()
Hele grote champignonnen, inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:25 schreef Bjoro het volgende:
oh ja, die is van de championnen liga natuurlijk
vloerverwarming in de opritquote:Op woensdag 5 april 2006 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Het glazen huis in Leerdam... prachtig, maar ik zou er niet willen wonen
In Leerdam wil je sowieso niet wonen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het glazen huis in Leerdam... prachtig, maar ik zou er niet willen wonen
Nope.quote:
Als je van shoarmazaken houdt ben je wel aan het goede adresquote:Op woensdag 5 april 2006 23:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In Leerdam wil je sowieso niet wonen.
Als je dorp daarom bekend staat, weet je wel dat het voor de rest niet best is.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je van shoarmazaken houdt ben je wel aan het goede adres
Vertel mij wat,ben er in het verleden iets te vaak geweestquote:Op woensdag 5 april 2006 23:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je dorp daarom bekend staat, weet je wel dat het voor de rest niet best is.
Slaap lekker en een kusje voor B. en M.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:50 schreef Bjoro het volgende:mensen slaap lekker.
* Bjoro gaat een tukkie doen en laat morgen weer van zich horen lezen
Stel ons niet teleur en voldoe aan het beeld?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:51 schreef Spideyman het volgende:
TV Oost wil mij morgen een dag lang volgen
Een dag uit het leven van een student.
Ze hopen natuurlijk dat ik er op los zuip en neuk
Lijkt me wel wat om een dag lang te gaan mikadoën met wat vrienden, gewoon om die lui te sarrenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Stel ons niet teleur en voldoe aan het beeld?
En je pas om 14.00 uur wakker wordt, je een vaat van 2 weken hebt, amper weet hoe te koken en derhalve maar fast of magnetronfood eet, een teringzooi als huis hebt etc.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:51 schreef Spideyman het volgende:
Een dag uit het leven van een student.
Ze hopen natuurlijk dat ik er op los zuip en neuk
anders haal je gewoon je Playmobiel en Lego van zolder en ga je de hele middag zitten spelenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat om een dag lang te gaan mikadoën met wat vrienden, gewoon om die lui te sarren![]()
Sjezus, moet ik eerst wat vrouwen zien te regelen. Dronken worden lukt natuurlijk wel.
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders haal je gewoon je Playmobiel en Lego van zolder en ga je de hele middag zitten spelen![]()
quote:
OMG.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
Meer dan de helft van de stemmers bij B&vD stemt voor Verdonk als Minister-President.
alles opnoemen wat er gaat gebeuren 15 seconden voordat het gebeurt en dan halverwege de film stoppen en zeggen dat je normaal gesproken niet verder komtquote:Op donderdag 6 april 2006 00:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig. En dan alle titels uit je hoofd kennen en het alleen maar daar over hebben.
"Ja, ik vond Free My Willy toch echt beter dan ET The Extra Testical"
Dat wordt de nieuwe band die in de omloop gaat.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:51 schreef Spideyman het volgende:
Hey, knijn.quote:
Je doet nog steeds alsof je vrolijk bent...quote:
Ik heb gehoord dat Arsenal is gediskwalificeerd.quote:
Man,ik geniet nog steeds met volle teugen maar ben bekaf.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je doet nog steeds alsof je vrolijk bent...
Ik denk dat ik zo ook maar weer even achter die befaamde billen aankruip.quote:
Nee, je F&F vraag blijft nog even lay-out-opfuckend staan.quote:
quote:
Ik vertrouw haar ook niet op het gebied van mannen uitzoeken.quote:Op donderdag 6 april 2006 02:17 schreef popolon het volgende:
Nee, geen papyrus. Volgens m'n vrouw komen er vanzelf nieuwe dingen aan maar ik vertrouw haar niet op het gebied van tuinieren.
Trusten Golfer.quote:Op donderdag 6 april 2006 02:27 schreef golfer het volgende:
Maar nu ga ik echt even een paar uurtjes slapen.
Trusteh, Fokked Up Kids !(Fok!)
Dan zou het FUK! zijn.quote:
SCH ga je eindelijk bevallen?quote:Op donderdag 6 april 2006 08:34 schreef SCH het volgende:
puf
Axeltje lekker voorop, scheelt weer een beetje als het regent, word je zelf niet zo heel natquote:Op donderdag 6 april 2006 10:17 schreef Againzender het volgende:
zo. boosschapjes gedaan en fiets bij de fietsenmaker achter gelaten. medt een beetje mazzel kan ik dan morgen weer fietsen
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Axeltje lekker voorop, scheelt weer een beetje als het regent, word je zelf niet zo heel nat
zondagavond groot feest dusquote:Op donderdag 6 april 2006 10:26 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor net van m'n vader dat mn keuken eindelijk bezorgd is en morgen aangesloten kan worden. Dan heb ik eindelijk een keuken en is m'n woning bijna klaar. Alleen nog schilderen en inrichten en dan is zondag alles klaar
.
ik wacht wel weer tot de laatste waarschuwingenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Bjoro het volgende:
[[url=http://i26.photobucket.com/albums/c131/bjoro/zoekbal39a.jpg]afbeelding][/url]
denk jij te weten waar de bal is....klik dan op de foto
Eerste poging deze week was niet zo best afgelopen, twijfel nog of meedoen we zin heeftquote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Bjoro het volgende:
[[url=http://i26.photobucket.com/albums/c131/bjoro/zoekbal39a.jpg]afbeelding][/url]
lekkerquote:Op donderdag 6 april 2006 10:55 schreef Againzender het volgende:
Weer een mooi stukje beleid: mijn vrouw (en de hele afdeling) leest zojuist op het intranet aan welke partij ze ge-outsourced worden. Lekkere manier om met je personeel om te gaan
brrrrrrrrrr sterktequote:Op donderdag 6 april 2006 11:00 schreef clauwheee het volgende:
Hoi...Ik moet morgen naar de tandarts
Het kan echt niet meer.
Ik heb nu al zweet in m'n handen.
oei...ik zal voor je duimen ! sterktequote:Op donderdag 6 april 2006 11:00 schreef clauwheee het volgende:
Het kan echt niet meer.
Voor wanneer moet deze ronde ingevuld zijn ?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef Bjoro het volgende:
matig, sterkte!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:00 schreef clauwheee het volgende:
Het kan echt niet meer.
lezen lieverdquote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor wanneer moet deze ronde ingevuld zijn ?
Sorry, ik ben net wakker en ik was nog niet in dat topic geweest om het te lezenquote:
kun je in ieder geval (zsm) het (nieuwe stijl) in de titel ff verwijderen aangezien we 'old school' verder gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik wacht wel weer tot de laatste waarschuwingen
zoiets dusquote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je in ieder geval (zsm) het (nieuwe stijl) in de titel ff verwijderen aangezien we 'old school' verder gaan
jeetje...die is mooi zegquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:23 schreef clauwheee het volgende:
Maar wel stoer dat ik gebeld heb he! Precies 2 jaar geleden voor het laatst geweest...
niet te vroeg juichen inderdaad....ze is nog niet geweest !quote:
ik las kapperquote:
je was niet de enigequote:
zou wel een uitkomst zijn, dan hoeft ze daarna nooit meerquote:
Dat vraag ik me iedere keer af na zo'n bericht van R_ON....quote:
Hij wil ook iets medisch bijdragen en toont z'n kunnen na 3 flessen hoestdrank.quote:
Jammer voor jou. Doei.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat vraag ik me iedere keer af na zo'n bericht van R_ON....
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef TerroRobbie het volgende:
RON flikker eens op met dat blije gedoe van je...
Wat is die reden dan ?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het staat hier niet zonder reden!
geduld, dat komt nog als de tijd er rijp voor is.quote:
ik ga het denk ik pas zien als ik het doorheb.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geduld, dat komt nog als de tijd er rijp voor is.
maar dat is logischquote:Op donderdag 6 april 2006 12:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga het denk ik pas zien als ik het doorheb.
Appeltje Blauw Codewoord Paarse Komkommer?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef R_ON het volgende:
Beste Rudy,
Het is niet te geloven, he? Ik hoorde het van Chantal; het is over met je vriendin. Laat haar maar lekker in de...je weet wel..
Ik begrijp best hoe je je voelt. Die Thomas en Leonie waren ook zo vervelend, maar dit slaat Alles! Als je de mogelijkheid had gehad had je ze aan de hoogste boom gehangen. Helaas liet je situatie dat niet echt toe. Je moet er natuurlijk ook niet te veel gezeik mee hebben. Dat zijn ze niet waard.
Veel sterkte de komende tijd.
Als altijd,
R_ON.
PS. Kom je deze week de sleutel teruggeven?
En een kater waarschijnlijk...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij heeft toch gelijk?
Ik ben in een slecht gehumeurde bui vandaag konijnquote:
kijk, dat is klare taalquote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Rondje van mij!
Echo was prima!
* Dylan Dog is erg opgelucht!
![]()
![]()
Ei_landen,quote:Op donderdag 6 april 2006 12:59 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro,
Jammer van die wandelstok van je. Doordat je door de wasstraat reed, liep de koffie over en moesten we noodgedwongen aan de boom schudden. Maar ja, je kan niet alles hebben.
E_ilanden
B_joro,quote:Op donderdag 6 april 2006 13:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ei_landen,
De grijze sweater stond slecht bij die blauwe broek. Mijn advies kaugum van Sportlife en een plakje natte cake. Nog een arend zien vliegen ?
B_joro
inderdaad, rijmt niet en slaat nergens op.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:31 schreef VoreG het volgende:
Lijken wel Blof teksten!
Het is gewoon pokke gezeikquote:Op donderdag 6 april 2006 13:31 schreef VoreG het volgende:
Lijken wel Blof teksten!
Niks mis met Blof hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou nou nou...
dat zegt hij tochquote:
Ei_landen,quote:Op donderdag 6 april 2006 13:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
B_joro,
Het grijze haar loopt parmantig de parkeerplaats af. De muziek raakt de groene boom nauwelijks. Per seconde wijzer?
E_ilanden![]()
je staat wel dik aan kop hoor.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De Wielermanager Sandman, wanneer ga jij pieken?
Kane en muziek in één zin, dat klopt nietquote:
Een kenner.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:59 schreef Bjoro het volgende:
ik denk dat -Vaduz- ook de langste adem heeft
zag het meteen toen ik je voor het eerst zag, ik dacht nog.....zooooooooo die heeft een lange......ademquote:
Hmmmm, helemaal vergeten om daar mee te doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De Wielermanager Sandman, wanneer ga jij pieken?
Maar Vadoes haalt het uit zijn oren volgens mijquote:Op donderdag 6 april 2006 14:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zag het meteen toen ik je voor het eerst zag, ik dacht nog.....zooooooooo die heeft een lange......adem
Valt wel mee, ben zelf ook erg verbaasd de tot nu toe behaalde resultaten.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Bruce is echt zo'n pronoman, goede concurrentie.
G_olfer,quote:Op donderdag 6 april 2006 14:22 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Ik heb nog niet alle verborgen boodschappen in de kryptische stukjes hier in Hools door, maar de grote lijn is mij wel duidelijk: de wereld zal binnenkort vergaan.
Was de auto al rood voor de mus er op landde?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De huismus is op de rode auto geland!
quote:
vooral woensdag ging het goedquote:Op donderdag 6 april 2006 14:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmmm, helemaal vergeten om daar mee te doen.![]()
Daarentegen gaat het in de wielerprono wel de goede kant op.![]()
De wereld vergaat toch op 21 december 2012.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:22 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Ik heb nog niet alle verborgen boodschappen in de kryptische stukjes hier in Hools door, maar de grote lijn is mij wel duidelijk: de wereld zal binnenkort vergaan.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De wereld vergaat toch op 21 december 2012.
Dank je.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef R_ON het volgende:
Beste Rudy,
Het is niet te geloven, he? Ik hoorde het van Chantal; het is over met je vriendin. Laat haar maar lekker in de...je weet wel..
Ik begrijp best hoe je je voelt. Die Thomas en Leonie waren ook zo vervelend, maar dit slaat Alles! Als je de mogelijkheid had gehad had je ze aan de hoogste boom gehangen. Helaas liet je situatie dat niet echt toe. Je moet er natuurlijk ook niet te veel gezeik mee hebben. Dat zijn ze niet waard.
Als altijd,
R_ON.
Hahah ja dat was wel gezellig geweest op mn kamer... hadden ze me mooi kunnen helpen met mn opdrachtquote:Op donderdag 6 april 2006 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden jou een dag moeten volgen Gollem, niet Spidey.
hebben we last van stalkers?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden jou een dag moeten volgen Gollem, niet Spidey.
nee die enge man is gewoon SCHquote:
zie je wel................ daar is iequote:
Goede matras is inderdaad zo belangrijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef DeTolk het volgende:
Zojuist een nieuwe matras besteld. Over 2 weken geen last meer van rugklachten
leuk he, pokerquote:
De sleutel ligt bij de ex van jasper onder de deurmat.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef R_ON het volgende:
Beste Rudy,
Als altijd,
R_ON.
waar speel jij?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
ik heb vandaag een paar keer mazzel gehad op de river
helaas speel ik wel alleen gratis
Bloem, neem jij die even mee dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De sleutel ligt bij de ex van jasper onder de deurmat.
Ach, ik ook nog wel een paar keer... Maar deze drie keer achter elkaar waren niet relax...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
ik heb vandaag een paar keer mazzel gehad op de river
helaas speel ik wel alleen gratis
De strijkbout stroomt als een blonde vrouw. De huisraad van Thomas is niet zeewaardig. Appels en meloenen vergelijken zich niet als een rabarber.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ps, de huisrat van Chantal heeft al in 3 dagen niets gegeten, Thomas zou daar nog naar kijken, of
heb je die nog niet gebeld?
Ik spreek je later, denk wel om de sinaasappelschil oke.
Groetjes,
Venom.
![]()
Werkt perfect en vrijwel geruisloos.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:14 schreef Eilanden het volgende:
Hoe werkt de vaatwasser Golfer? Doet 'ie het goed?
Bloesie zeker ook wel blij dat je haar niet meer naar de keuken hoeft te sturen om de vaat te doen?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Werkt perfect en vrijwel geruisloos.![]()
Ik deed de vaat meestal zelf, dus ik ben voornamelijk blij met deze electronische afwashulp.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bloesie zeker ook wel blij dat je haar niet meer naar de keuken hoeft te sturen om de vaat te doen?
* Eilanden doet meestal de vaatquote:Op donderdag 6 april 2006 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik deed de vaat meestal zelf, dus ik ben voornamelijk blij met deze electronische afwashulp.
Peren, appels en koelkasten zwemmen als een rode fietsbel door de wateren van Belgrado. Zoalsquote:Op donderdag 6 april 2006 16:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De strijkbout stroomt als een blonde vrouw. De huisraad van Thomas is niet zeewaardig. Appels en meloenen vergelijken zich niet als een rabarber.
Eila_nden![]()
Alle tijd de AH xl is tot 22.00 openquote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman komt er net achter dat ie niet eens eten meer in huis heeft
Venom,quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef venomsnake het volgende:
ps, de huisrat van Chantal heeft al in 3 dagen niets gegeten, Thomas zou daar nog naar kijken, of
heb je die nog niet gebeld?
Ik spreek je later, denk wel om de sinaasappelschil oke.
Groetjes,
Venom.
![]()
Dan heb je ook nog even om zin te makenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg ik zit in West he... Die is maar tot 20.00 open, maar ik heb gewoonweg geen zin
Oooh Bjoro, can't you seequote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Venom,
The buzzer always rings twice.
But if the nack struggles for a life in the past, pine-apples grow high in the sky.
Never thought you see all the mapple-leafs
Oant Moarn![]()
holdempokerquote:
http://www.absolutepoker.com/quote:Op donderdag 6 april 2006 16:36 schreef borisz het volgende:
[..]
holdempoker
om 5 uur is dr een fast freeroll dus iedere 3 min gaat het lvl omhoog
* Bjoro ookquote:
Lullig om onze posts als onzin te betitelenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een onzin hier zeg, lullig om Rudy zo in de zeik te zetten.
quote:
Hoi Clau!quote:
We schrijven toch geen Swahili of wel?quote:
Als ik dan alweer kan etenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoi Clau!
De lokken hangen schuin over het venster terwijl de rekenmachine zich een weg door de greppel boetseert. Morgen toch maar een chipolatapuddinkje doen?
Eiland_en
dat je nu eindelijk eens iets uitvoerd?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Waarom zit ik zoveel op de uni dit trimester?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat je nu eindelijk eens iets uitvoerd?
Ach, quasi irrationele draagvlak heeft het niet onder de feestverzwinders.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lullig om onze posts als onzin te betitelen
m'n peer vanmiddag was wel rijpquote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef clauwheee het volgende:
Ook als je er wel bent snap je er geen drol van hoor Boez
'Als de tijd rijp is'
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Ja ik vind de posts ook vreemd, Maar Rubber heeft gezegd dat we, zodra de tijd rijp is, de reden achter deze posts te horen krijgen.
Als de digitale wereld er aan toe is.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef clauwheee het volgende:
Ook als je er wel bent snap je er geen drol van hoor Boez
'Als de tijd rijp is'
mmmmmmquote:Op donderdag 6 april 2006 18:34 schreef dndiek het volgende:
steak de boeuf
AH XL naast de deur is best makkelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 18:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
mmmmmm![]()
dat hebben ze nooit bij mn Jumbo...
Thuus, doar is ut pluus met ut et'n van ut fornuusquote:Op donderdag 6 april 2006 16:53 schreef Eilanden het volgende:
Bluus gaot naor huus want de koei'n staon op spring'n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |