nee dat ham topic van jou. wie eet er nou peperham. dikke dwaasquote:Op woensdag 5 april 2006 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
Je moet ook niet uit het pak drinken jong :/ weetje hoe n00b dat is ?
Juist, Totally n00b
jonge ik ben geen jood. je houd het pak toch schuin dwaas, dan komt die verdomde pin in je neus!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ik zie het al!
Je neus is veeeel te groot!
dan moet ik helemaal naar beneden in de kast een glas pakkenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:32 schreef Salsagirl het volgende:
Vind ik dan weer wazig
Je klaagt over dat het pijn doet ,drinken uit de pak door dat lipje
Maar dan niet de moeite nemen om er een glas bij te pakken..![]()
Stel je voor dat je wat mist in je leven...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
dan moet ik helemaal naar beneden in de kast een glas pakken
Nee serieus! Je neus is te groot.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
jonge ik ben geen jood. je houd het pak toch schuin dwaas, dan komt die verdomde pin in je neus!
en met je hadnen weghouden drinkt echt kut
dat scheelt wel 1,25 min FOK!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Das me hendig lang ( mijn excuses voor het typen van de S )quote:
Stel je voor dat je moe wordt!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Glas is onhandig, af en toe wil je gewoon snel wat drinken en dan ga je niet helemaal een glas pakken.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:02 schreef Nega het volgende:
Best nutteloos pinnetje idd, pak een glas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |