Hij sprong inderdaad flink hoog!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:56 schreef Peter83 het volgende:
2.70 hoog kwam hij met zijn hoofd, aldus de Gazzetta Dello Sport en 1.20 van de grond af.
Het is ook een topper.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Hij maakte ook zowat geen enkele overtreding, als je zonder vooroordelen naar hem gekeken hebt, zou je niet eens weten dat ie af en toe eeen flinke tik kan uitdelen zo braaf was ie gisteren.
Feijenoord.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Waar gaat hij volgend jaar spelen eigenlijk, is dat al duidelijk?
Ja dat heeft in het verleden geholpenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
Ik stem voor. Jammer dat we geen gebruik meer kunnen maken Gullits Italiaanse netwerk
Niet gefrustreerd ofzo. Gewoon constateren dat ie em liet opnaaien en toen zich afreageerde door met 2 benen in te komen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef Cart_man het volgende:
Nou nou, wat een gefrustreerde mensen hier opeens. Wat heeft Materazzi jullie misdaan.
Wel apart dan Zambrotta bleef staan. Je zou toch verwachten datie minstens verzorging nodig zou hebben. . .quote:Op maandag 26 juni 2006 22:02 schreef Suijk het volgende:
Terwijl het eigenlijk op zijn eigen medespeler was.
Inderdaad, Zambrotta wordt geraakt, maar blijft staan en Bresciano wordt nauwelijks geraakt en valt, da's dus geel....voor Bresciano!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wel apart dan Zambrotta bleef staan. Je zou toch verwachten datie minstens verzorging nodig zou hebben. . .
Materazzi2quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:01 schreef egoTRON het volgende:
Ik neem aan dat Marco vanavond gewoon van de partij is?
Yup, die speeltquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:01 schreef egoTRON het volgende:
Ik neem aan dat Marco vanavond gewoon van de partij is?
Helemaal eens. Waarom toch af en toe zo door het lint gaan, als je zonder tot de beste verdedigers ter wereld behoort..... ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Als hij de duels maar normaal aangaat is er niks aan de hand, dan is het een wereldspeler.
En niet keer zeurenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef egoTRON het volgende:
Vond dat hij gister trouwens verdacht vaak geraakt werd door anderen ipv andersom....
En daar dus geheel niet op reageerde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef egoTRON het volgende:
Tja, die wazige blik van 'm, echt zo van: "waar ben ik?"
Vond dat hij gister trouwens verdacht vaak geraakt werd door anderen ipv andersom....
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Speelde geweldig. Volgens mij zei iemand ergens in dit topic dat je met Materazzi geen wereldkampioen kan worden....
Deze post van mij leidde tot een eindeloze trieste discussie met Jimjim83.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef ErikT het volgende:
Met zulke spelers word je wereldkampioen. Niet met baardhaarloze jochies die hun hockeystick vergeten zijn (Kromkamp).
Dat zullen wij morgen zien, want hij staat in de basis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Speelde geweldig. Volgens mij zei iemand ergens in dit topic dat je met Materazzi geen wereldkampioen kan worden....
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zullen wij morgen zien, want hij staat in de basis.
Mooiste zou zijn als Marco weet te scoren.
Na 1 jaar moest hij terug naar Perugia...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:52 schreef One_conundrum het volgende:
"Everton can't believe he's playing here"
yeah rightquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef savelkoul het volgende:
En Zidane uit de wedstrijd gewerkt
wat een lul
Ja je kon het niet echt goed zien, maar het leek in ieder geval niet veel op het moment supreme.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Materazzi had Zidane een paar keer goed te pakken.
Zidane kon dat niet hebben
Een kans die hij heeft gegrepen en goed heeft uitgepakt.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:17 schreef Dos37 het volgende:
Hij had mazzel dat Nesta zolang geblesseerd was.
Dom gespeculeer van youri iddquote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef cultheld het volgende:
Wat goedkoop van Mulder en Mulder zeg: "Materazzi zal wel iets racistisch hebben gezegd"
Marco is geen prater en Zidane heeft vaker van dit soort fratsenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef DeVinger het volgende:
Zidane doet zoiets echt niet voor niets, marco zal heus wel wat gezegd hebben
(wat bij het spelletje hoort, had zidane zich zeker niet in deze wedstrijd door moeten laten afleiden)
Inderdaad, dat was tekenend voor het commentaar tijdens dit WK en overigens daarvoor al. Die gast kende Marco Materazzi zeker nog niet toen hij bij Perugia speelde?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
NOS commentator ook nog dat hij geen reputatie heeft met penals
Nou nou...
Dan help ik wel ff volposten.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
kruisje
Marco Materazzi topic #3: Wereldkampioen !
Gaat de volgende worden
Italia1 had vannacht nog ff wat beelden van Zizou, o.a. tegen HSV in 2001 en tegen Saudie Arabie op het WK 1998, tegen Espanol etc. Zidane was ook een gemene speler, kort lontje die dan rustig een doodschop of kopstoot uitdeelde.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef DeVinger het volgende:
Zidane doet zoiets echt niet voor niets, marco zal heus wel wat gezegd hebben
(wat bij het spelletje hoort, had zidane zich zeker niet in deze wedstrijd door moeten laten afleiden)
En toen in 1 seizoen 3 keer rood opliepquote:Op maandag 10 juli 2006 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste weten niet eens dat hij voor Everton heeft gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |