Hij sprong inderdaad flink hoog!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:56 schreef Peter83 het volgende:
2.70 hoog kwam hij met zijn hoofd, aldus de Gazzetta Dello Sport en 1.20 van de grond af.
Het is ook een topper.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Hij maakte ook zowat geen enkele overtreding, als je zonder vooroordelen naar hem gekeken hebt, zou je niet eens weten dat ie af en toe eeen flinke tik kan uitdelen zo braaf was ie gisteren.
Feijenoord.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:03 schreef DeVinger het volgende:
Waar gaat hij volgend jaar spelen eigenlijk, is dat al duidelijk?
Ja dat heeft in het verleden geholpenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
Ik stem voor. Jammer dat we geen gebruik meer kunnen maken Gullits Italiaanse netwerk
Niet gefrustreerd ofzo. Gewoon constateren dat ie em liet opnaaien en toen zich afreageerde door met 2 benen in te komen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef Cart_man het volgende:
Nou nou, wat een gefrustreerde mensen hier opeens. Wat heeft Materazzi jullie misdaan.
Wel apart dan Zambrotta bleef staan. Je zou toch verwachten datie minstens verzorging nodig zou hebben. . .quote:Op maandag 26 juni 2006 22:02 schreef Suijk het volgende:
Terwijl het eigenlijk op zijn eigen medespeler was.
Inderdaad, Zambrotta wordt geraakt, maar blijft staan en Bresciano wordt nauwelijks geraakt en valt, da's dus geel....voor Bresciano!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wel apart dan Zambrotta bleef staan. Je zou toch verwachten datie minstens verzorging nodig zou hebben. . .
Materazzi2quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:01 schreef egoTRON het volgende:
Ik neem aan dat Marco vanavond gewoon van de partij is?
Yup, die speeltquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:01 schreef egoTRON het volgende:
Ik neem aan dat Marco vanavond gewoon van de partij is?
Helemaal eens. Waarom toch af en toe zo door het lint gaan, als je zonder tot de beste verdedigers ter wereld behoort..... ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Als hij de duels maar normaal aangaat is er niks aan de hand, dan is het een wereldspeler.
En niet keer zeurenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef egoTRON het volgende:
Vond dat hij gister trouwens verdacht vaak geraakt werd door anderen ipv andersom....
En daar dus geheel niet op reageerde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef egoTRON het volgende:
Tja, die wazige blik van 'm, echt zo van: "waar ben ik?"
Vond dat hij gister trouwens verdacht vaak geraakt werd door anderen ipv andersom....
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Speelde geweldig. Volgens mij zei iemand ergens in dit topic dat je met Materazzi geen wereldkampioen kan worden....
Deze post van mij leidde tot een eindeloze trieste discussie met Jimjim83.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef ErikT het volgende:
Met zulke spelers word je wereldkampioen. Niet met baardhaarloze jochies die hun hockeystick vergeten zijn (Kromkamp).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |