quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5142970568688502787&q=materazzi&pl=true
ze zijn bang voor hem, dat is geen machtquote:Op maandag 10 april 2006 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geweldig die gozer
![]()
Hij straalt gewoon macht uit. Niemand op wie hij een overtreding gaat durft naar hem toe te lopen om er wat van te zeggen gewoon![]()
Als een tegenstander bang voor je is sta je persoonlijk al 1-0 voor.quote:Op maandag 10 april 2006 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze zijn bang voor hem, dat is geen macht![]()
eens.quote:Op maandag 10 april 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als een tegenstander bang voor je is sta je persoonlijk al 1-0 voor.
En wanneer ik met een kettingzaag Armstrongs benen eraf zaag ben ik ook eerder over de finish dan hij.quote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef cultheld het volgende:
Welke aanvaller is opgewassen tegen een opgefokte Materazzi? Jan Koller, Jan Vennegoor of Hesselink, Adriano en De Tuinman, maar die laatste 2 zijn teamgenoten van hem. Verder kan ik me zo geen spitsen bedenken die fysiek kunnen wedijveren met Materazzi.
Materazzi begint gewoon altijd met een 1-0 voorsprong.quote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef cultheld het volgende:
Welke aanvaller is opgewassen tegen een opgefokte Materazzi? Jan Koller, Jan Vennegoor of Hesselink, Adriano en De Tuinman, maar die laatste 2 zijn teamgenoten van hem. Verder kan ik me zo geen spitsen bedenken die fysiek kunnen wedijveren met Materazzi.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Materazzi begint gewoon altijd met een 1-0 voorsprong.
Jammer dat ze dit bij Inter niet altijd zien.
Zet hem dan in een gesticht ofzo dan komt hij nog tot zijn recht.
Sorin had rood moeten krijgen wegens het uitdelen van een kopstoot aan de elleboog van Materazziquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:52 schreef Corksterr het volgende:
[..]
de elleboog tegen Sorin zeggen genoeg
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Sorin had rood moeten krijgen wegens het uitdelen van een kopstoot aan de elleboog van Materazzi
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja uit een kopbal door een corner of vrije trap. dat is iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |