Geweldige film! De laatste film die ik heb gezien is euh....Flightplan. Geweldig, hele nieuwe home theater zooi aangeschaft om vervolgens ongeveer 1 film per 2 maanden te kijken. Ik lig echt grandioos achterquote:Op maandag 24 april 2006 09:48 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
geregisseerd door John Hughes
met Judd Nelson, Emilio Estevez en Molly Ringwald
Een club studenten moet 's ochtends nablijven. Niemand heeft een vriend aan een ander, en ieder zit er om verschillende redenen. De opdracht die ze krijgen is het schrijven van een opstel, onder doodse stilte en zonder van plaats te veranderen. Aan het begin van de ochtend doen ze dat nog maar al snel maken ze er een puinhoop van. De film was de doorbraak voor een grote groep acteurs (de zogenaamde "Brat Pack").
het is een oudje, maar ik kan echt geen genoeg krijgen van die film. Ik heb hem eindelijk op de kop kunnen tikken op een rommelmarkt (nog ingeseald in plastic)
?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:45 schreef RuneRose het volgende:
Oh, en natuurlijk nog die Godsvergeten Marcia Gay Harden!!![]()
Ik vind het gewoon een vreselijk wijf.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:12 schreef Doff het volgende:
[..]
?
Is zij echt zo bagger? In Millers Crossing vond ik haar perfect gecast. Maar moet eerlijk bekennen dat er verder niet zoveel is bijgebleven van andere rollen die ze heeft gespeeld.
Het is al ff geleden dat ik hem gezien heb, maar je bedoelt hiermee de spoof op The Fifth Element?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
G.O.R.A.
het is best een fijne film met hier en daar een geslaagde parodie [...] het blokje hout).
Ja. Erg onnozel, maar met zoveel overtuiging gebracht dat het leuk werdquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:13 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het is al ff geleden dat ik hem gezien heb, maar je bedoelt hiermee de spoof op The Fifth Element?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Hij is nog bezig hoor.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 19:53 schreef Sokolsky het volgende:Maandlijstjes!
Deze maand veel films herkeken, dus slechts 37 nieuwe.
quote:Flop-10:
10. Napoleon Dynamite (2004)
Ik had daar eerst Terminator 3 staan, en bedacht mij toen "Maar als ik Napoleon Dynamite daar neer zet krijg ik een reactie van Lonewolf", dus heb ik het maar gewijzigd. Het hoogtepunt van ND vond ik trouwens de begincredits, daarna ging het hard bergafwaarts. Ik kon geen antwoord vinden op de vraag waarom ik naar deze mensen zou moeten kijken en wat daar überhaupt leuk aan zou kunnen zijn.quote:
Het valt me op dat er soms films met minder sterren boven films met meer sterren staan? Is dat je persoonlijke rating of die van Moviemeter?quote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
Deze maand "slechts" 15 films gezien, in mei maar eens verandering in brengen
Totaal dit jaar 67 films( zie ook link in me sig)
1. Sommersturm (2004) [afbeelding]
2. Lonesome Jim (2005) [afbeelding]
3. The River (1951) [afbeelding]
4. Whirlpool (1949) [afbeelding]
5. Trois Couleurs: Blue (1993) [afbeelding]
6. Trois Couleurs: Blanc (1993) [afbeelding]
7. Trois Couleurs: Rouge (1994) [afbeelding]
8. North Country (2005) [afbeelding]
9. Welcome to Dongmakgol (2005) [afbeelding]
10. Lord of War (2005) [afbeelding]
11. Le Samouraï (1967) [afbeelding]
12. House of Flying Daggers (2004) [afbeelding]
13. The Royal Tenenbaums (2001) [afbeelding]
14. Ondskan (Evil) (2003) [afbeelding]
15. Call Northside 777 (1948) [afbeelding]
Dat zou het goed kunnen verklaren en lijkt ook te kloppen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk dat 'ie het chronologisch heeft neergezet.
volgorde van kijkenquote:Op zondag 30 april 2006 21:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het valt me op dat er soms films met minder sterren boven films met meer sterren staan? Is dat je persoonlijke rating of die van Moviemeter?
Ik wens dit aan te passen in:quote:Op zondag 30 april 2006 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De shit 5 met uiteraard op 1:
1. Hostel
2. L'Éventreur de Notre-Dame
3. Legally Blonde 2: Red, White & Blonde
4. Doom
5. D.E.B.S.
Terminator had daar gerust mogen staan. ... naar mijn is het een nutteloos vervolg. Gewoon bij de 2 moeten laten.quote:Op zondag 30 april 2006 20:24 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik had daar eerst Terminator 3 staan, en bedacht mij toen "Maar als ik Napoleon Dynamite daar neer zet krijg ik een reactie van Lonewolf", dus heb ik het maar gewijzigd. Het hoogtepunt van ND vond ik trouwens de begincredits, daarna ging het hard bergafwaarts. Ik kon geen antwoord vinden op de vraag waarom ik naar deze mensen zou moeten kijken en wat daar überhaupt leuk aan zou kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die nerd uit de film met z'n geweldige moonboots is een hunk voor de vrouwen. De film is nu al een cultklassieker. En adje van Paul de Leeuw is er op gebaseerd.
Ik vind Napeleon Dynamite een verademing. En dat vind volgens my ook de gemiddelde voter op Imdb.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 01-05-2006 16:42:03 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dus je hebt Mad Max er gewoon voor de gein tussen gezet.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:52 schreef Nepthys het volgende:
en 5 films waar ik helemaal niks aan vond:
The Relic (1997) - 3
Die Unendliche Geschichte - 4
Cruel Intentions 2 (2000) - 5
Mad Max (1979) - 5
Men in Black II (2002) - 5
Deuce Bigalow: Male Gigolo (1999) - 5
nee, ik kan gewoon niet tellenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dus je hebt Mad Max er gewoon voor de gein tussen gezet.
6,5.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond 'm wel okay. Paar leuk gevonden.. ehm.. hulpmiddelen. Jammer dat de eerste helft echt belachelijk kut is. Besteed aandacht aan de gore of aan het verhaal, maar probeer ze niet allebei voldoende genoeg te behandelen, want dat lukt toch niet. Niets speciaals verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |