Zeer zeker waar, al snap ik nog steeds niet waarom er na GMAS nooit een tweede videoclip is gekomen als single, er staan meerdere nummers op het album met hitpotentie (Desert of your Heart, I'll Go On, enz.).quote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zegt niks hoor. Ik heb pas nog haar nieuwe CD single Habaytek Besaif gekocht (overigens vreemd dat Habaytek nu met één b wordt gespeld, op het album is dat met dubbel b). Prachtige plaat met als extra's semi-akoustische versies van Ya Willi (nu plotseling met dubbel l terwijl dat eerst met één l was) en Halfway Home. Zo'n single komt niet in de top 40 maar heeft wel een klasse waar de meeste top 40 artiesten nooit aan zullen tippen.
Dan wie?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:36 schreef twetwe het volgende:
Ik hoop voor Raffaëla dat ze wat bekender mag worden dan Jamai en Boris.
quote:Release datum: 24-04-2006
jazeker! Ik vind hem erg mooi.....quote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef Marble het volgende:
Erg leuke foto op die cover.
Ik hoop van niet, en ik denk ook dat deze versie weer een hoop lucht heeft gebracht. Maar dit soort artiesten zul je nog jaren tegenkomen op de braderie van het dorp en andere plekjes.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:36 schreef twetwe het volgende:
Ik hoop voor Raffaëla dat ze wat bekender mag worden dan Jamai en Boris.
Of je leest je in en weet dat het slechts een inleiding is op een eigen CD die later dit jaar volgt...... maar nee, neem die moeite vooral nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:22 schreef Klea het volgende:
Bijna alleen maar covers, triest hoor, en die foto is ook lelijk.
Eigen cd, toe maar weer. Tegen die tijd is iedereen haar toch weer vergeten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Of je leest je in en weet dat het slechts een inleiding is op een eigen CD die later dit jaar volgt...... maar nee, neem die moeite vooral niet.
Topquote:Op woensdag 5 april 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[..]1. All Night Long 2. Right Here Right Now (My Heart Belongs To You) 3. Beautiful Surprise 4. Voor Eeuwig en Altijd 5. Sisters Are Doing It For Themselves (duet met Floortje) 6. Mijn Houten Hart 7. Think 8. If I Ain't Got You 9. Disco Inferno 10. Ik Kan Het Niet Alleen 11. Jouw Ogen 12. Straighten Up And Fly Right -Bonustrack- 13. My Lovin' (You're Never Gonna Get It) -Bonustrack- 14. Right Here Right Now (My Heart Belongs To You) -Video versie-
Misschien nog als 'hidden track'quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
TopIk hoopte al erg op covers van disco inferno en mijn houten hart, alleen back in love had ikook graag gezien...
I second thatquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Disco InfernoDat intro van Think met die synthesizer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |