quote:Wat is je favoriete Idols-kandidaat van de afgelopen twee series van Idols?
"HIND!!"
Whehe, daar had ik 'em ook uitquote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
Ik krijg een Henny Huisman- "Met z'n allen, met z'n allen" - gevoel bij deze TT
Ik denk dat er ook wel speciale bloemen voor Floor(a) (quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Smart-Einstein het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen: Die rozen waren Raffaela's.. speciaal over laten komen uit Equador.. DUS DE UITSLAG WAS AL BEKEND
*conspiracytheory.... gnagna...*
ik dacht dat ze een geintje maaktequote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Smart-Einstein het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen: Die rozen waren Raffaela's.. speciaal over laten komen uit Equador.. DUS DE UITSLAG WAS AL BEKEND
*conspiracytheory.... gnagna...*
Denk ik ookquote:Op maandag 13 maart 2006 22:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel speciale bloemen voor Floor(a) (.
.
.) waren.
@Planet:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef BVO het volgende:Raffaëla krijgt 38% van de telefoonstemmen. Dat is 4% minder dan Floortje in de eerste workshopronde, maar toch maakt de donkere dame uit Emmen meer indruk. Wanneer eindigt de zegetocht van Raffaëla? Pas als ze op de eerste plaats staat? Planet.
Haha, geweldig! Dat is zó niet-Floortje.quote:"Is winnen voor jou het belangrijkst?"
"Anders deed ik niet mee"
Ik ben dus niet de enige.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ook!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
Whaha is precies hetzelfde of niet danquote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef faculty het volgende:
-warez-
het is precies hetzelfdequote:Op maandag 13 maart 2006 23:40 schreef DuranK het volgende:
[..]
Whaha is precies hetzelfde of niet dan? Tenminste, het lijkt heel erg en de 1e 2 zinnen zijn precies hetzelfde
![]()
Wel een kwaliteitsverschil waar je U tegen zegt natuurlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef faculty het volgende:
in 2005 won Agnes Carlsson de zweedse idols. Dit was haar single:
-warez-
Wat mij opvalt is dat het nummer van Rafaella wel HEEEL erg veel op die van Agnes lijkt:
-warez-
Ik bedoel, luister eens hoe die Agnes die geweldige uithaal van Raffa doet.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel een kwaliteitsverschil waar je U tegen zegt natuurlijk.
Nou nee, het blijft warez dus verboden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel, luister eens hoe die Agnes die geweldige uithaal van Raffa doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |