abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36680732
En hier weer verder.
Vervolg op Gewoon geen zin

Laatste reactie:
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:20 schreef Miriampje het volgende:
BIj mij is het niet zo dat ik het helemaal afzweer.
Soms heb ik ook wel eens erge zin uit mezelf(niet vaak)
en dan wil ik wel seks!!

Het is niet zo dat ik seks verschrikkelijk vind en dat ik het nooit meer wil
Dat vind ik uberhaupt vroeg om dat nu al te zeggen.
Ik heb de laatste tijd gewoon geen zin.
En ik zorg ervoor dat we het minimaal 1x per week doen
Als dat niet is gebeurt dan gooi ik mezelf maar ff over die drempel heen...

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2006 19:26:52 ]
pi_36680879
sorru=y had niet gezien dat part II al begonnen was door iemand anders!
En tja, ik had dat eerst ok en dan deden we het dus 1 of soms 2 keer per week maar sonds ons laatste 'goeie gesprek' wil ik helemaal niet meer omdat het zo BELADEN is. De spontaniteit is geheel verdwenen!
  woensdag 5 april 2006 @ 18:10:11 #3
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36682223
TVP op stormlooptopic
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:39:38 #4
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36682985
TVP
  woensdag 5 april 2006 @ 20:08:31 #5
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36686054
Ik ben toch wel trots op mijn druk bezochte topic
  woensdag 5 april 2006 @ 20:20:01 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36686485
Daar heb ik geen last van.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_36686547
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:20 schreef LasTeR het volgende:
Daar heb ik geen last van.
Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2006 20:22:32 ]
  woensdag 5 april 2006 @ 20:24:02 #8
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36686641
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:21 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.
Jij hier? Ik heb niet last van elk meisje, maar dan moeten ze geen scapino trainingsbroek dragen.
pi_36687933
Ik heb momenteel erg veel zin
Maar er is niemand binnen handbereik
pi_36688040
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Buk maar, ik kom er zo aan
pi_36688143
* doet fotoboek checken

hell yeah!
pi_36688389
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
* doet fotoboek checken

hell yeah!
*loopt naar de auto
  woensdag 5 april 2006 @ 21:12:38 #13
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36688647
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebben maar die mededeling is in het verkeerde topic
pi_36688678
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebben maar die mededeling is in het verkeerde topic
Sorry , vanaf nu zal ik braaf ontopic doen
  woensdag 5 april 2006 @ 21:13:37 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36688683
quote:
Zooo dan. Wat ga jij morgen doen?
pi_36698134
quote:
Checkt fotoboek en denkt Jammie
TheWhiteTiger
pi_36699878
Nu ik dit lees, begin ik er ook wel weer aardig zin in te krijgen. Zie mijn vriendin morgen pas weer...
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36704802
Ik heb (bijna) altijd wel zin.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:16:31 #19
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36707444
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:31 schreef TheWhiteTiger het volgende:

[..]

Checkt fotoboek en denkt Jammie
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben
Het gaat langzaam aan beter!!
Ik hou gewoon rekening met mijn vriend.
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
pi_36708104
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
haha
pi_36708622
Tja, die van mij weeeet inmiddels dat ik echt niet wil. Dus als im dan WEL wil, denkt ie nog dat ik net echt zin heb....
pi_36708638
en zo valt de spontaniteit dus nergens meer te bekennen.
  donderdag 6 april 2006 @ 15:28:53 #23
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36709670
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Heb ik ook een tijdje gedaan maar bij mij werkt dat alleen maar omgekeerd.. Wanneer ik het idee heb dat ik moet sexen om het sexen krijg ik die knop al helemaal niet om en is het genot ver te zoeken..
  donderdag 6 april 2006 @ 15:56:03 #24
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36710467
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Daar heb je toch buddy's voor?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:05:29 #25
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_36710742
Ik doe niet aan 'geen zin'.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_36711492
kep bijna altijd wel zin.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 6 april 2006 @ 16:30:55 #27
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36711597
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Nu ik dit lees, begin ik er ook wel weer aardig zin in te krijgen. Zie mijn vriendin morgen pas weer...
*uitlacht. Ik zie mn vent over 4 uur
  donderdag 6 april 2006 @ 16:31:55 #28
17075 extreme
-wannahave-
pi_36711633
vraagje voor de dames die structureel geen zin hebben,

stel dat je wel een hoog nivo van intimiteit met je vriend hebt, maar dus geen sex. Kan je dan leven met het idee dat ie (puur uit lust zeg maar) z´n sexuele bevrediging ergens anders haalt, b.v bij een scharreltje of een prostituee?

of is dat dan weer ondenkbaar?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_36711841
Ik zie mijn vriendin ergens dinsdag of woensdag pas. straks als k thuis kom snel spullen pakken, en ff met de guys weekend weg!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 6 april 2006 @ 16:38:00 #30
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36711844
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef extreme het volgende:

stel dat je wel een hoog nivo van intimiteit met je vriend hebt, maar dus geen sex. Kan je dan leven met het idee dat ie (puur uit lust zeg maar) z´n sexuele bevrediging ergens anders haalt, b.v bij een scharreltje of een prostituee?

Ik val niet in jouw catagorie,maar ik hoop dat ik toch mag reageren

Als ik geen zin zou hebben,maar wel enorm veel van mn vriend zou houden...zou ik er natuurlijk heel goed overna moeten denken. Kijk,het kan voorkomen dat je 3x geen zin hebt,maar 3x per week is wel erg veel...

Ik zou op het moment van de relatie kijken hoeveel ik van hem zou houden. Of ik zonder hem zou kunnen,waar we mee bezig zijn e.d.

En n.a.v dat allemaal,een keuze maken. Al denk ik eerlijk gezegd dat ik er best wel problemen mee zou hebben
  donderdag 6 april 2006 @ 16:41:10 #31
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36711970
quote:

Das ondenkbaar idd Ik vind dat je het dan allebei eens moet zijn met die beslissing. Wanneer de jongen die behoeftes bij iemand anders moet zoeken kan ik me dat voorstellen, maar is natuurlijk niet geheel eerlijk tegenover zijn vriendin. In dat geval moet ie het gewoon uitmaken vind ik.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:45:03 #32
17075 extreme
-wannahave-
pi_36712143
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Das ondenkbaar idd Ik vind dat je het dan allebei eens moet zijn met die beslissing. Wanneer de jongen die behoeftes bij iemand anders moet zoeken kan ik me dat voorstellen, maar is natuurlijk niet geheel eerlijk tegenover zijn vriendin. In dat geval moet ie het gewoon uitmaken vind ik.
ik zeg nergens stiekum he, gewoon in overleg en in alle openheid. Is het dan mogelijk dat zo´n jongen ergens anders datgene haalt wat jullie ´m niet willen of kunnen geven?

als je als vrouw geen waarde hecht aan sex lijkt het me toch geen reden voor jaloezie als je vent dat dan ergens anders haalt, toch?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:50:15 #33
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36712344
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef extreme het volgende:

[..]

ik zeg nergens stiekum he, gewoon in overleg en in alle openheid. Is het dan mogelijk dat zo´n jongen ergens anders datgene haalt wat jullie ´m niet willen of kunnen geven?

als je als vrouw geen waarde hecht aan sex lijkt het me toch geen reden voor jaloezie als je vent dat dan ergens anders haalt, toch?
Opzich heb je best een punt Maar geen waarde hechten aan sex is denk ik niet de juiste verwoording.. Tuurlijk is sex wel fijn, maar op de 1 of andere manier hebben wij er minder vaak zin in dan 'normale' mensen.
Mijn vriend moet gewoon wat geduld hebben, probeer er zelf ook wel aan te werken. En nu heb ik het echt niet over jaaaren hoor, kan mezelf ook geen sexloos leven voorstellen
Maar het heeft gewoon wat tijd nodig.. En als hij mij dat niet kan geven, dan mag ie zn behoeftes best buiten de deur bevredigen, maar dan wel als vrijgezel
  donderdag 6 april 2006 @ 18:07:34 #34
17075 extreme
-wannahave-
pi_36714756
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef Ladylicious het volgende:
Opzich heb je best een punt Maar geen waarde hechten aan sex is denk ik niet de juiste verwoording.. Tuurlijk is sex wel fijn, maar op de 1 of andere manier hebben wij er minder vaak zin in dan 'normale' mensen.
wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoor maar het is ook absoluut niet zo dat als ik aan sex denk op een moment dat ik geen zin heb, dat het idee me dan vierkant tegenstaat. Wat wel zo is, als ik op regelmatige basis geen zin zou hebben in sex met mijn vaste vriendin, dan gaat ze ook echt de deur uit, dan zit er namelijk iets goed mis met de ondelinge fysieke aantrekkingskracht.
pi_36714866
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef extreme het volgende:

[..]

wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoor maar het is ook absoluut niet zo dat als ik aan sex denk op een moment dat ik geen zin heb, dat het idee me dan vierkant tegenstaat. Wat wel zo is, als ik op regelmatige basis geen zin zou hebben in sex met mijn vaste vriendin, dan gaat ze ook echt de deur uit, dan zit er namelijk iets goed mis met de ondelinge fysieke aantrekkingskracht.
Sterk.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:01:23 #36
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36720510
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef extreme het volgende:

[..]

Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemen )
  donderdag 6 april 2006 @ 23:08:26 #37
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36725045
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemen )
Dit is precies hoe ik er ook over denk... Veel mensen vergeten dit!!
Vergeten stress, onzekerheid, moeheid en verzin maar..
Die gooien het meteen op een probleem met je partner..
vind ik kortzichtig
Het kan er natuurlijk wel aan liggen.. maar er zijn 1000-en andere oorzaken.
  donderdag 6 april 2006 @ 23:28:12 #38
17075 extreme
-wannahave-
pi_36725621
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

ik denk dat het heel makkelijk is om de schuld te geven aan iets ongrijpbaars, aan iets ondefinieerbaars zoals een 'kronkel in je hoofd'

tenzij de oorzaak van 'geen zin' van psychische aard is (b.v sexueel misbruik in het verleden) of aantoonbaar lichamelijk (pijn tijdens de sex, etc) werkt het instinctieve gedeelte van fysieke aantrekkingskracht van de mens idd op reuk, zicht en gevoel. Als de afwezigheid van zin in sex niet terug te voeren is op aantoonbaar psychisch of lichamelijk dan kan het best zijn dat je je 'niet meer op die manier' aangetrokken voelt tot je partner. (ik heb die dipjes ook wel eens gehad in lange vaste relaties) dan verschuift het zwaartepunt van de relatie richting vriendschap en is het niet eens zozeer een kwestie van geen zin, maar 'die' interesse is gewoon (tijdelijk of permanent) verdwenen.

Volgens mij is dat wel eenvoudig te testen, maar dan moet je wel open staan voor eventuele sexuele spanning met een andere vent, net zo goed als je kan testen of het afvlakking is door de pil, gewoon een tijdje stoppen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:13:40 #39
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_36730187
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef Miriampje het volgende:
Ik ben toch wel trots op mijn druk bezochte topic
Nu nog trots worden op je libido
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_36730613
quote:

Ik vraag het vaak juist aan hem, of hij dat niet zou willen... Maar dat wil hij zelf niet. Dus Mja. Dan maar eens in de zoveel tijd de knop omzetten en doen...
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:18:46 #41
17075 extreme
-wannahave-
pi_36731607
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:33 schreef zoeperzazke het volgende:

Ik vraag het vaak juist aan hem, of hij dat niet zou willen... Maar dat wil hij zelf niet. Dus Mja. Dan maar eens in de zoveel tijd de knop omzetten en doen...
Dan leg je het niet goed uit aan ´m,

Ik begrijp hieruit dat sex voor jou ècht niet hoeft, en dat je er geen bezwaar tegen hebt als ie dat buiten de deur zou doen (vooropgesteld dat dat dan puur om de sex is, en verder geen betekenis voor ´m heeft) Hij denkt waarschijnlijk (vanuit z´n eigen standpunt geredeneerd) dat als ie dat doet, het een vorm van ontrouw is, en je daar stiekum toch mee zou zitten, terwijl ie jou daar eigenlijk een dienst mee zou bewijzen, omdat je dan iets kan laten wat je tegen je zin in voor hem doet.

Als ie je echt zou begrijpen en toch aan z´n principes vast zou willen houden zou ie alleen aan zelfbevrediging doen en absoluut dingen vermijden die jij tegen je zin doet.

Ik heb vroeger een vriendinnetje gehad wat in een relatie voor mij ernstig sexueel misbruikt was, en daarom grote moeite had met sex. Toen ik doorhad dat ze zich over dingen heenzette omdat ze vond dat ze dat voor mij moest doen hoefde het voor mij ook niet meer zo nodig. (simpelweg omdat een van mijn principes is dat je NOOIT iets tegen je zin moet doen op sexgebied, ik kan er niet van genieten als zij er niet van geniet)

gek genoeg maakt dat geen verschil voor een relatie of de gevoelens die je voor elkaar hebt, je leert heel snel om te gaan met dat soort beperkingen (als je het al zo wilt noemen) en compenseert dat op andere gebieden, en sex en initimiteit zijn nog steeds twee heel verschillende dingen, waarbij sex trouwens dusdanig breed is dat er nog steeds heel veel overblijft. Alleen richt je je wat minder op de primaire dierlijke aspecten van de sex, en wat meer richting tantra, knuffels etc.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:39:27 #42
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36732106
Ik vind ook dat je NOOIT iets tegen je zin doen.
Als ik het ook ECHT niet wil... dan gebeurt het ook niet.
Maar soms ben ik niet geil (dus geen zin in seks)
Normaal zou ik zeggen... "schat ik heb geen zin, vandaag niet"
Maar nu laat ik 'm proberen me goed op te geilen.
Vaak lukt dat nog niet goed... maar dan heb ik nog gewoon seks met hem

Het is niet geen zin
Maar meer geen geiligheid
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:02:59 #43
17075 extreme
-wannahave-
pi_36737655
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:39 schreef Miriampje het volgende:
Ik vind ook dat je NOOIT iets tegen je zin doen.
Als ik het ook ECHT niet wil... dan gebeurt het ook niet.
Maar soms ben ik niet geil (dus geen zin in seks)
Normaal zou ik zeggen... "schat ik heb geen zin, vandaag niet"
Maar nu laat ik 'm proberen me goed op te geilen.
Vaak lukt dat nog niet goed... maar dan heb ik nog gewoon seks met hem

Het is niet geen zin
Maar meer geen geiligheid
is je vriendje een beetje fatsoenlijk in bed? snapt ie hoe een vrouw werkt?

En kan je dat ergens mee vergelijken? (eerdere minnaar met gouden handjes, een tong als lassie, etc..) of is het je eerste vriendje / was de rest ook niet zo handig?

en als je het zelf doet? kan je jezelf in de stemming brengen? of vind je het niet fijn om met jezelf te spelen?
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:30:03 #44
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36738506
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef extreme het volgende:

[..]

is je vriendje een beetje fatsoenlijk in bed? snapt ie hoe een vrouw werkt?

En kan je dat ergens mee vergelijken? (eerdere minnaar met gouden handjes, een tong als lassie, etc..) of is het je eerste vriendje / was de rest ook niet zo handig?

en als je het zelf doet? kan je jezelf in de stemming brengen? of vind je het niet fijn om met jezelf te spelen?
Dit is mijn tweede sekspartner.
Vergeleken met de eerste is deze wel beter.
De eerste wist niet eens dat ik niet kon klaarkomen
Voor mijn doen is mijn huidige vriend goed in bed.
Maar zoveel vergelijking heb ik niet.

En ik kan mezelf ook niet in de stemming brengen.
Ik heb het vaker geprobeerd.
Maar nu begin ik er niet meer aan
Het levert nix op
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 14:32:21 #45
5428 crew  miss_sly
pi_36738554
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef extreme het volgende:

[..]

een tong als lassie,
Vreselijke uitdrukking
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:37:54 #46
17075 extreme
-wannahave-
pi_36740674
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:30 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Dit is mijn tweede sekspartner.
Vergeleken met de eerste is deze wel beter.
de eerste wist niet eens dat ik niet kon klaarkomen
Voor mijn doen is mijn huidige vriend goed in bed.
Maar zoveel vergelijking heb ik niet.
maar klinkt alsof het verre van geweldig is, je laat hem een beetje aanklooien met je, terwijl hij geen idee heeft wat ie aan het doen is, en jij hem niet kan helpen omdat je het ook niet weet.
quote:
En ik kan mezelf ook niet in de stemming brengen.
Ik heb het vaker geprobeerd.
Maar nu begin ik er niet meer aan
Het levert nix op
ik zou zeggen rook eens een jointje om wat te ontspannen (kopje rooibosbosthee voor de niet rokers..), en koop een boekje kamasutra (of iets van die strekking) om eens te kijken op welke plaatsen de juiste 'knopjes' zitten.. sommige mensen starten wat moeilijk op, maar als het motortje eenmaal draait werkt het voor nagenoeg iedereen hetzelfde.

Als je er daadwerkelijk lol aan beleeft is sex al een stuk leuker.
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:41:51 #47
17075 extreme
-wannahave-
pi_36740820
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vreselijke uitdrukking
idd, maar je snapt wèl meteen wat ik bedoel.
pi_36742737
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:37 schreef extreme het volgende:
Als je er daadwerkelijk lol aan beleeft is sex al een stuk leuker.
Maar uiteindelijk blijft het alles behalve lollig...
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:26:59 #49
17075 extreme
-wannahave-
pi_36744293
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk blijft het alles behalve lollig...
ik heb het hele eerste topic niet gelezen heb je ergens een reden gegeven waarom het bij jou niet wil lukken? of weet je dat ook niet?
  zondag 9 april 2006 @ 09:53:44 #50
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36785665
Woei Mn vriendin had gisterenavond zomaar wel zin En het was al heel laat en ze was niet eens moe En ze wil maandagavond weer (=> beloftes geloof ik niet in ).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36790443
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:53 schreef maniack28 het volgende:
Woei Mn vriendin had gisterenavond zomaar wel zin En het was al heel laat en ze was niet eens moe En ze wil maandagavond weer (=> beloftes geloof ik niet in ).
Apart dat ze zondag al kan zeggen, dat ze maandagavond zin in sex gaat krijgen.

Kan ook aan mij liggen.
  zondag 9 april 2006 @ 14:14:54 #52
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36791173
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:44 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Apart dat ze zondag al kan zeggen, dat ze maandagavond zin in sex gaat krijgen.

Kan ook aan mij liggen.
Nee niet echt... daarom geloof ik het ook niet
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36794060
Ik vind het wel vreemd dat al die dames keer op keer 'de knop omzetten' om hun vent een plezier te doen en dat hun mannen dat maar goed vinden. Ik bedoel, ze moeten toch merken dat vrouwlief 't alleen doet om hun een plezier te doen en niet omdat ze nou zo waanzinnig geil zijn? Voelen ze zich dan niet zielig en opdringerig? Zovan ik moet zo nodig dus dat mijn vriendin geen zin heeft doet er verder niet toe. Misschien ben ik ouderwets hoor, maar sex is iets voor TWEE mensen (of 3 of 4 OK daar hebben we het nu niet over) maar als er 1 niet meedoet is het toch een stuk minder lijkt me!
  zondag 9 april 2006 @ 15:58:50 #54
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36794281
Sex hoort bij een relatie en binnen een relatie moet je geven en nemen. Als er maar 1 iemand is die geeft (=> liefde omdat de vrouw graag gewoon wil knuffelen) en er nooit een tegengeefreactie van de vrouwt komt (=> sex, omdat de man graag sex wil), dan loopt de relatie uiteindelijk spaak. Ik vind het zeer egoistisch als een vrouw wel van een man verwacht dat hij met haar knuffelt, maar als de man dan van de vrouw verwacht dat ze sex hebben dat dat opeens weer niet kan. Tuurlijk zitten er mindere periodes tussen, maar het te bont wordt dan ben ik zelf ook weg.... een relatie bestaat namelijk niet alleen maar uit geven.
pi_36794894
dus je vindt het niet erg dat ze alleen met je neukt om je een plezier te doen? tssst. daar kan ik niet bij!
  zondag 9 april 2006 @ 16:15:25 #56
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36794987
tssssst.. ik kan er niet bij dat je niks voor elkaar overhebt. En ze neukt me niet alleen om me een plezier te doen, ze heeft gewoon niet heel vaak zin. Soms maakt ze zin (net als topicstarter van deel 1).

Als een man geen zin heeft om te knuffelen, dan doet hij dat toch ook om jou een plezier te doen. Vind je dat wel ok dan?
  zondag 9 april 2006 @ 16:24:56 #57
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_36795370
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef hannelore het volgende:
dus je vindt het niet erg dat ze alleen met je neukt om je een plezier te doen? tssst. daar kan ik niet bij!
Tsja, vriendinlief kan hem natuurlijk ook een vrijbrief geven om met anderen te rommelen.

De zin verdwijnt toch niet dus dan moet je het of:
1) het "tegen" je zin in doen.
2) je partner vrij laten om zijn lusten bij een ander te bevredigen.

Je partner sex ontzeggen is IMHO redelijk egoistisch en zal niet lang goed gaan vrees ik.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_36795421
Gee zin om te knuffelen? Dat is net zoiets als geen zin om op te staan! Sex hebben tegen je zin is wel even wat anders dan knuffelen tegen je zin! En tuurlijk heb ik in het verleden ook vaak zat 'zin gemaakt' maar denk maar niet dat mijn man daar zo blij mee was, hij wil dat ik ECHT zin heb. Toevallig lukt dat het best als hij niet de hele tijd AANDRINGT op sex. Misschien moet je je vriendin eens een tijdje met rust laten?
  zondag 9 april 2006 @ 16:32:06 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36795609
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef hannelore het volgende:
Gee zin om te knuffelen? Dat is net zoiets als geen zin om op te staan! Sex hebben tegen je zin is wel even wat anders dan knuffelen tegen je zin! En tuurlijk heb ik in het verleden ook vaak zat 'zin gemaakt' maar denk maar niet dat mijn man daar zo blij mee was, hij wil dat ik ECHT zin heb. Toevallig lukt dat het best als hij niet de hele tijd AANDRINGT op sex. Misschien moet je je vriendin eens een tijdje met rust laten?
Wat denk je dat ik al geprobeerd heb? Niks, maar dan ook niks suggereren, ook niet met de handjes, wat in de richting van sex gaat. Helpt niks... alsof ik iedere dag alleen maar aan sex denk. Maar 1x per twee weken vind ik toch wel normaal zeg...

En sorry, ik vind knuffelen soms niet zo leuk, want van knuffelen krijg ik zin in sex en als er geen sex inzit doe ik iets tegen mijn zin. Dus naar mijn mening is dat hetzelfde als tegen je zin in sex hebben. Je moet iets voor elkaar overhebben. En het is niet zo dat ze zin maakt (bijna nooit eigenlijk), want meestal komt ze vanzelf wel voelen als ze sex wilt. Ik heb niet het idee dat ze het op de momenten dat we het doen alleen voor mij doet (anders kan ze er ook niet zo van genieten ).

Maar laat maar, want wij zullen het toch nooit eens worden over knuffelen en sex. Jij vindt knuffelen belangrijk, hij sex.. en ik vind dat je het dan allebei voor elkaar moet overheben, maar jij schijnbaar niet, dus ik vind jou behoorlijk egoistisch
pi_36795845
nounou zeg, ik egoistisch, tssst, jij bent wel erg snel van oordeel zeg, je kent me niet eens. Ik ben helemaal niet egoistisch, voel me niet aangesproken.
Ik heb juist erg veel over voor mijn man. Ook wat sex betreft. Ik zeg toch dat ik vaak genoeg zin gemaakt heb? Niks te eens in de 2 weken. Wij hebben toch wel iedere week sex (ook als ik geen zin heb en ja ik geniet er uiteindelijk ook wel van, moet alleen dan dus zin 'maken) alleen de afgelopen maand ging het echt zwaar klote vandaar ook mijn uitlatingen op dit forum.
Ik wil gewoon graag dat er verandering in ons sexleven komt. Ik wil dat het beter gaat, spontaner. Jij ook zo te zien dus zijn we het toch nog ergens over eens.
pi_36795935
Nog steeds aan maniack28:

En ja eens in de 2 weken vind ik ook niet meer dan normaal. Jouw vriendin is ook nog jong toch? Is er misschien iets anders aan de hand? Is het altijd zo geweest in jullie relatie of is het iets van de laatste tijd?
Wij neukten ons in het begin helemaal suf namelijk maar nu met al die kinderen de hele dag is dat wel anders... Geen puf meer gewoon denk ik ook.
  zondag 9 april 2006 @ 16:45:22 #62
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796046

Ik snap je niet meer... eerst zeg je dat het niet hoort dat je zin maakt en nu zeg je dat je zin maakt

Anyway.. ja ik wil dat ook, een beter sexleven. Mijn vriendin beweert dat het komt omdat ze lang hard gewerkt heeft en nu eindelijk rust heeft. Dat is ook wel zo, maar die lang werken periode werd steeds langer en nu is ie voorbij en wordt de rustperiode ook weer langer. m.a.w. ik heb het idee dat ze me beloofd dat ze vaker zin gaat krijgen (of minder moe is en daardoor wel haar zin kan vervullen) maar dat ze het steeds maar verder voor zich uitschuift.

Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je geniet Maar goed.. het zal hopelijk snel weer wat vaker worden.. want eens in de twee weken is voor mij toch wat weinig..
pi_36796073
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef hannelore het volgende:
Op zich kan ik me voorstellen dat iemand weinig plezier beleeft aan seks als zijn partner er niet ook van geniet, dat is natuurlijk een heel nobel idee. Maar dat zeggen de meeste mensen dan wel vanuit de luxe positie van iemand die regelmatig seks heeft, en er regelmatig wél met zijn tweeën van geniet. Dan is het niet zo erg om er een keertje vanaf te zien als je partner even geen zin heeft, en dan mag je dat als vrouw ook best van je man verwachten vind ik.
Seks waar de twee partners niet evenveel van genieten is natuurlijk niet ideaal, maar als je eenmaal in de situatie zit dat je vriendin heel erg vaak geen zin heeft en je toch al weinig seks hebt, is je perspectief wel even anders. Dan ga je op gegeven moment wel met het minder ideale genoegen nemen en ben je allang blij als je een keer seks krijgt. In zo'n situatie wordt het minder een vereiste dat zij er ook van geniet, want als je daar op moest wachten zou je helemaal geen seks overhouden en dat is voor mensen met een gezonde sexdrive natuurlijk (terecht!) nog minder wenselijk. Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf de laatste tijd ook weinig zin (vanwege allerlei omstandigheden) en een tijd lang riep ik ook tegen mijn vriend hoe egoïstisch hij was dat hij toch seks wilde terwijl ik er duidelijk weinig plezier aan beleefde. Ik had er simpelweg geen zin in, ik was niet geil en ik zou het ook niet worden. Maar zo simpel is het nou eenmaal niet. Als ik er wél plezier aan beleef doet hij alles om mijn plezier te vergroten en dan geniet hij daar ook echt van, hij is echt geen egoïst op dat gebied. Maar ja, uiteindelijk zorgt de situatie van heel weinig seks en de frustratie van een partner die geen zin meer in hem heeft (ook al ligt dat niet aan hem) er wel voor dat je met minder genoegen gaat nemen. Net zo goed als ik niet van het ene op het andere moment kan zorgen dat ik zin heb in seks, kan hij zijn gezonde behoeftes ook niet uitschakelen en dat kan ik ook niet van hem verwachten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_36796110
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef maniack28 het volgende:

Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je geniet
Je moet er geen logische verklaring voor zoeken want die is er niet. Dat heb ik ook geprobeerd, maar het is nou eenmaal niet logisch.
  zondag 9 april 2006 @ 16:48:13 #65
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796123
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef hannelore het volgende:
Nog steeds aan maniack28:

En ja eens in de 2 weken vind ik ook niet meer dan normaal. Jouw vriendin is ook nog jong toch? Is er misschien iets anders aan de hand? Is het altijd zo geweest in jullie relatie of is het iets van de laatste tijd?
Wij neukten ons in het begin helemaal suf namelijk maar nu met al die kinderen de hele dag is dat wel anders... Geen puf meer gewoon denk ik ook.
Dat zeg ik in de vorige posting -> ze is moe van het harde werken (drukke periode achter de rug). Maar ja, als je dat nu al bent.. laat staan dat je dan straks zin hebt in sex als je kinderen hebt. Voor de rest gaat onze relatie beter dan ooit. We doen veel leuke dingen, gaan vaak weg. Zien elkaar best vaak (2x doordeweeks en in het weekend). We hebben nooit supervaak sex gehad, omdat we daar niet de kans voor hadden -> zagen elkaar alleen in het weekend. Maar toen wilde ze wel altijd (en had ze het ook nog niet druk). Dus misschien dat het toch ligt aan het feit dat ze moe is.... *hoopt maar dat het zo is *

Het is dus wel iets van de laatste tijd, maar er is ook een "verklaring" voor.
  zondag 9 april 2006 @ 16:50:01 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796161
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je moet er geen logische verklaring voor zoeken want die is er niet. Dat heb ik ook geprobeerd, maar het is nou eenmaal niet logisch.
Kortom: vrouwen zijn onbegrijpbaar
pi_36796173
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat zeg ik in de vorige posting -> ze is moe van het harde werken (drukke periode achter de rug). Maar ja, als je dat nu al bent.. laat staan dat je dan straks zin hebt in sex als je kinderen hebt.
Daar heb je dan waarschijnlijk toch weinig tijd of gelegenheid meer voor.
  zondag 9 april 2006 @ 16:50:45 #68
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796183
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Kortom, ik neem geen kinderen want dan moet ik genoegen nemen met 1x per jaar
pi_36796241
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef maniack28 het volgende:

Ik snap je niet meer... eerst zeg je dat het niet hoort dat je zin maakt en nu zeg je dat je zin maakt

Anyway.. ja ik wil dat ook, een beter sexleven. Mijn vriendin beweert dat het komt omdat ze lang hard gewerkt heeft en nu eindelijk rust heeft. Dat is ook wel zo, maar die lang werken periode werd steeds langer en nu is ie voorbij en wordt de rustperiode ook weer langer. m.a.w. ik heb het idee dat ze me beloofd dat ze vaker zin gaat krijgen (of minder moe is en daardoor wel haar zin kan vervullen) maar dat ze het steeds maar verder voor zich uitschuift.

Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je geniet Maar goed.. het zal hopelijk snel weer wat vaker worden.. want eens in de twee weken is voor mij toch wat weinig..
Ik vind het ook niet horen 'zin maken' maar aangezien ik mijn vriend niet altijd wil teleurstellen maak ik ook wel eens zin, ja natuurlijk. Maar liever zou ik spontaan beregeil worden!
Wat wel werkt, merk ik, is er niet te veel tegenzin tegen te kweken, als je denkt bah sex, ik heb geen zin en krijg ook geen zin, dan kun je net zo goed ophouden. Uiteindelijk krijg ik meestal WEL zin omdat mijn partner heel erg zijn best doet het mij naar de zin te maken. Maar het werkt wel beter als IK het initiatief neem Als ik er totaal geen moeite voor hoef te doen, dan windt me dat kennelijk niet op!

En ja we hebben altijd goeie sex gehad maar sinds de geboorte van de kinderen is dat gewoon erg veel minder geworden, al is het nog steeds wel goeie sex te noemen
pi_36796254
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Kortom, ik neem geen kinderen want dan moet ik genoegen nemen met 1x per jaar
Naar alle waarschijnlijkheid zijn jouw hormonen tegen die tijd ook wel wat meer bedaard.

Anyway, vrouwen zijn inderdaad onbegrijpbaar, maar what else is new? Mensen zijn nou eenmaal ingewikkelde wezens, vooral op gebieden waar onze menselijke kant en onze dierlijke kant elkaar wel eens tegenspreken.
pi_36796365
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Op zich kan ik me voorstellen dat iemand weinig plezier beleeft aan seks als zijn partner er niet ook van geniet, dat is natuurlijk een heel nobel idee. Maar dat zeggen de meeste mensen dan wel vanuit de luxe positie van iemand die regelmatig seks heeft, en er regelmatig wél met zijn tweeën van geniet. Dan is het niet zo erg om er een keertje vanaf te zien als je partner even geen zin heeft, en dan mag je dat als vrouw ook best van je man verwachten vind ik.
Seks waar de twee partners niet evenveel van genieten is natuurlijk niet ideaal, maar als je eenmaal in de situatie zit dat je vriendin heel erg vaak geen zin heeft en je toch al weinig seks hebt, is je perspectief wel even anders. Dan ga je op gegeven moment wel met het minder ideale genoegen nemen en ben je allang blij als je een keer seks krijgt. In zo'n situatie wordt het minder een vereiste dat zij er ook van geniet, want als je daar op moest wachten zou je helemaal geen seks overhouden en dat is voor mensen met een gezonde sexdrive natuurlijk (terecht!) nog minder wenselijk. Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.

Je hebt gelijk, vandaar dat ik toch af en toe zin maak.. Maar dit weekend is weer gebleken dat als hij me maar lang gneog links laat liggen, ik vanzelf wel weer zin krijg...
pi_36796388
Je hebt gelijk, vandaar dat ik toch af en toe zin maak.. Maar dit weekend is weer gebleken dat als hij me maar lang gneog links laat liggen, ik vanzelf wel weer zin krijg...

Dat was mijn bericht dus. Ik snap het quoten blijkbaar niet helemaal...
pi_36796408
Je moet je eigen tekst na de [/quote] tag zetten. Maar ik had het al gezien.
pi_36796413
quote:
Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.s
Nee, dat is een verplicht nummertje.. kan ik moeilijk sex noemen.

Ik zou mezelf niet meer in de ogen durven kijken als ik van mijn vriendin zou verwachten
tegen haar zin in sex te hebben met mij.. Dat heeft niets met nobele ideeen te maken maar
met wederzijds respect. Als iemand geen zin heeft in sex dat heeft dat een achterliggende
reden. Het laatste wat je je partner dan toewenst is om zich druk te maken over het hebben
van sex. Dat iemand zich dan wegcijfert ten faveure van haar man kan ik niet als iets positiefs
zien..
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
  zondag 9 april 2006 @ 16:58:42 #75
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36796447
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:52 schreef hannelore het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet horen 'zin maken' maar aangezien ik mijn vriend niet altijd wil teleurstellen maak ik ook wel eens zin, ja natuurlijk. Maar liever zou ik spontaan beregeil worden!
Wat wel werkt, merk ik, is er niet te veel tegenzin tegen te kweken, als je denkt bah sex, ik heb geen zin en krijg ook geen zin, dan kun je net zo goed ophouden. Uiteindelijk krijg ik meestal WEL zin omdat mijn partner heel erg zijn best doet het mij naar de zin te maken. Maar het werkt wel beter als IK het initiatief neem Als ik er totaal geen moeite voor hoef te doen, dan windt me dat kennelijk niet op!

En ja we hebben altijd goeie sex gehad maar sinds de geboorte van de kinderen is dat gewoon erg veel minder geworden, al is het nog steeds wel goeie sex te noemen
Goeie tip... zal mn vriendin zeggen dat ze het initiatief moet nemen, anders wordt ze lui omdat ik haar toch wel verwen
pi_36796495
Er is een verschil tussen iets per se niet willen, en er gewoon zelf niet zo'n zin in hebben.
Als ik het echt per se niet wil, zullen wij ook nooit seks hebben, dat wil mijn vriend dan ook niet. Maar er zijn ook van die momenten dat ik zelf niet het initiatief zou nemen, omdat het voor mij niet echt hoeft, maar dat ik het ook niet heel erg vind om mee te doen als hij het wel graag wil. Net zoals boodschappen doen zeg maar, je hebt er niet echt zin in maar zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet dus je doet het om een ander een plezier te doen.
pi_36796539
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Wouske het volgende:

[..]

Ik zou mezelf niet meer in de ogen durven kijken als ik van mijn vriendin zou verwachten
tegen haar zin in sex te hebben met mij.. Dat heeft niets met nobele ideeen te maken maar
met wederzijds respect. Als iemand geen zin heeft in sex dat heeft dat een achterliggende
reden. Het laatste wat je je partner dan toewenst is om zich druk te maken over het hebben
van sex. Dat iemand zich dan wegcijfert ten faveure van haar man kan ik niet als iets positiefs
zien..
Maar wat als die achterliggende reden iets is waar je allebei geen invloed op hebt, wat niets met jou te maken heeft maar wel iets wat maandenlang niet weggaat? Zou je dan al die tijd geen seks hoeven? Ik wil jou nog wel eens spreken als je een paar maanden droogstaat.
pi_36796697
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik wil jou nog wel eens spreken als je een paar maanden droogstaat.
Nou spreek me dan maar. Heb namelijk maanden in die situatie gezeten.
Ik vraag me af waaruit jij opmaakt dat ik niet in een dergelijke situatie gezeten zou hebben.
Rare soort van arogantie die jij hier ten tonele brengt..
pi_36796787
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Wouske het volgende:

[..]

Nou spreek me dan maar. Heb namelijk maanden in die situatie gezeten.
Ik vraag me af waaruit jij opmaakt dat ik niet in een dergelijke situatie gezeten zou hebben.
Rare soort van arogantie die jij hier ten tonele brengt..
Okee sorry, dan neem ik het terug. Er zijn hier gewoon al heel wat mensen voorbij gekomen die dat soort dingen riepen (wel vooral vrouwen) terwijl ze zelf nooit in zo'n situatie hebben gezeten en dan is het wel erg makkelijk praten. Ik dacht dat jij er ook weer zo eentje was, sorry.
Zeldzaam geval ben jij.
pi_36796840
dat ontken ik niet
pi_36796923
Nouja, mijn vriend en ik zijn in elk geval meer van de compromissen. Ik maak zin, en hij neemt er genoegen mee dat ik niet altijd even enthousiast ben en weinig initiatief neem.
Ik lijd er in elk geval niet onder dat ik soms zin maak. Soms geniet ik er uiteindelijk toch wel van, ook dankzij bepaalde speeltjes (al wordt het nooit echt zoals vroeger), soms ook niet maar dan zie ik het maar als een soort knuffelen en iets waarmee ik hem een plezier doe.

Ieder zijn eigen oplossing.
pi_36797113
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Wouske het volgende:

[..]

zien..
Precies, dat vindt mijn vriend dus ook. En als ik zelf het initiatief neem is dat behalve fijn voor mij ook fijn voor hem omdat hij dan zeker weet dat ik echt wil en het niet alleen voor hem doe.
pi_36797140
en jaaaa maniac 28, moet je idd maar eens tegen je vriendin zeggen, dat ZIJ het initiatief moet nemen. Maakt het vast leuker.
pi_36797190
en dan nog wat. Ik geniet er altijd wel van. Moet alleen soms wel tegen mezelf zeggen dat sex LEKKER is en niet vies ;-) en dat heeft weer te maken met het feit dat je als je vaak geen zin hebt er op een gg moment enorm tegen op gaat zien en dat je dan helemAAl niet meer wil waardoor het allemal nog veel erger wordt..
pi_36797247
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, mijn vriend en ik zijn in elk geval meer van de compromissen. Ik maak zin, en hij neemt er genoegen mee dat ik niet altijd even enthousiast ben en weinig initiatief neem.
Ik lijd er in elk geval niet onder dat ik soms zin maak. Soms geniet ik er uiteindelijk toch wel van, ook dankzij bepaalde speeltjes (al wordt het nooit echt zoals vroeger), soms ook niet maar dan zie ik het maar als een soort knuffelen en iets waarmee ik hem een plezier doe.

Ieder zijn eigen oplossing.
Helemaal waar.
Het zal ook wel iets zijn, denk ik, waar je met zijn tweeen naartoe glijdt / kunt glijden. ipv dat het een
bewuste keuze is die je samen maakt.
Wat dat betreft had ik het *geluk* dat ik eigenlijk zelf ook niet de behoefte had om er druk op te zetten. Misschien had ik zelf ook die maanden wel niet zo'n erge zin meer, wie zal het zeggen.
Uiteindelijk is het toch allemaal prima op zijn pootjes terecht gekomen hoor. Niets is absoluut als het op
sexualiteit aankomt. Dat maakt het ook allemaal zo ongrijpbaar.
pi_36797278
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Er is een verschil tussen iets per se niet willen, en er gewoon zelf niet zo'n zin in hebben.
Als ik het echt per se niet wil, zullen wij ook nooit seks hebben, dat wil mijn vriend dan ook niet. Maar er zijn ook van die momenten dat ik zelf niet het initiatief zou nemen, omdat het voor mij niet echt hoeft, maar dat ik het ook niet heel erg vind om mee te doen als hij het wel graag wil. Net zoals boodschappen doen zeg maar, je hebt er niet echt zin in maar zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet dus je doet het om een ander plezier te doen.
Klopt ook, maar is niet ideaal. Daar wil dus juist verandering in brengen. Sex is tenslotte niet bedoeld als 'niet verschrikkelijk' maar als fijn en lekker.
pi_36797330
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef hannelore het volgende:

[..]

Klopt ook, maar is niet ideaal. Daar wil dus juist verandering in brengen. Sex is tenslotte niet bedoeld als 'niet verschrikkelijk' maar als fijn en lekker.
Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.
Neemt niet weg dat je manieren moet blijven zoeken om het wel weer fijn en lekker te maken, natuurlijk.
pi_36797439
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.
Neemt niet weg dat je manieren moet blijven zoeken om het wel weer fijn en lekker te maken, natuurlijk.
Ik snap het en het gaat me natuurlijk niets aan, maar WAAROM is het dan niet leuk meer? iets van tijdelijke aard?
pi_36797450
Of heb je ook 'gewoon geen zin'?
pi_36797498
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ben je niet bang door dit te vaak te doen je er gewoonte van gaat maken ?
pi_36797742
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef hannelore het volgende:

[..]

Ik snap het en het gaat me natuurlijk niets aan, maar WAAROM is het dan niet leuk meer? iets van tijdelijke aard?
Ja, het is zeker iets van tijdelijke aard dat helemaal niets met mijn vriend te maken heeft. Stress, zowel op school als in de familie, vervelende gebeurtenissen die zich opstapelen en meer 'chronische' problemen van mensen die dicht bij me staan. Lang verhaal, maar al met al is het gewoon een aanslag op je geestelijke gezondheid. Uiteindelijk ben/was ik vooral gewoon geestelijk moe, weinig motivatie om dingen te ondernemen terwijl er zoveel dingen zijn die moeten en zoveel mensen voor wie je er wilt zijn, daarnaast concentratieproblemen, tics, stemmingswisselingen, paniekaanvallen. Verminderde seksdrive is dan gewoon één van de vele manieren waarop zoiets zich uit.
Het gaat de laatste tijd ook al weer de goede kant op qua seks bij ons, maar ik kan me nog steeds goed verplaatsen in vrouwen die écht geen zin hebben omdat ik dat zelf ook een tijd lang heb meegemaakt.
pi_36797782
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef Wouske het volgende:

[..]

Ben je niet bang door dit te vaak te doen je er gewoonte van gaat maken ?
Nou, uiteindelijk is het natuurlijk veel fijner als je er wél van kunt genieten en daar blijf je natuurlijk naar streven. Zoals ik net zei, komt dat ook steeds meer terug. Maar in de tussentijd vond ik het ook niet eerlijk voor hem om hem de seks totaal te ontnemen.
pi_36804516
Waarom moet geen zin hebben altijd een oorzaak hebben?
  zondag 9 april 2006 @ 21:26:56 #94
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36804629
heb altijd zin
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_36804840
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Lange periodes van nooit of zelden zin in seks hebben, zijn gewoon niet natuurlijk. Zoiets gebeurt normaal gesproken niet echt zonder reden, zeker bij mensen die ooit wel een hogere sexdrive gehad hebben.
pi_36804877
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:53 schreef maniack28 het volgende:
vind dat maar raar hoor dat ze zegt ..dat ze maandag weer wilt

Bedoel ik kan nooit zomaar zeggen van owjah dinsdag kan het wel weer

Blij dat mijn vriendje en ik nog graag spontaan zin krijgen en er wat mee doen
En sowieso krijgt hij me toch wel zover
Salsa Española
pi_36813272
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Geen idee! Heet dit topic niet 'gewoon geen zin'? Heb ik ook vaak dus. maar denk toch dat er een onderligende reden is. Vandaar dit gezwam natuurlijk...
pi_36813916
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Lange periodes van nooit of zelden zin in seks hebben, zijn gewoon niet natuurlijk. Zoiets gebeurt normaal gesproken niet echt zonder reden, zeker bij mensen die ooit wel een hogere sexdrive gehad hebben.
Heb je wel eens onderzoeken bekeken of gedaan? Wie zegt dat dat niet natuurlijk is? Waarom kan het gewoon niet zo zijn dat iemand nooit zin heeft?

(deze post heeft trouwens niet direct betrekking op mijzelf, meer algemeen)
  maandag 10 april 2006 @ 10:41:00 #99
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36815423
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:19 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Heb je wel eens onderzoeken bekeken of gedaan? Wie zegt dat dat niet natuurlijk is? Waarom kan het gewoon niet zo zijn dat iemand nooit zin heeft?

(deze post heeft trouwens niet direct betrekking op mijzelf, meer algemeen)
Ik denk dat er best wel iets natuurlijks inzit. Waarom heeft zin in seks heel veel met testosteron te maken... Dat is een hormoon waar jij zelf nix mee te maken hebt. Als je nou toevallig door de natuur een laag testosteron gehalte hebt gekregen.. heb je ook minder zin in seks!!
pi_36815454
Dat je NOOIT zin hebt lijkt me vreemd hoor, dat heb IK zelfs niet
  maandag 10 april 2006 @ 10:45:56 #101
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36815526
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:42 schreef hannelore het volgende:
Ik ook niet
pi_36815529
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, het is zeker iets van tijdelijke aard dat helemaal niets met mijn vriend te maken heeft. Stress, zowel op school als in de familie, vervelende gebeurtenissen die zich opstapelen en meer 'chronische' problemen van mensen die dicht bij me staan. Lang verhaal, maar al met al is het gewoon een aanslag op je geestelijke gezondheid. Uiteindelijk ben/was ik vooral gewoon geestelijk moe, weinig motivatie om dingen te ondernemen terwijl er zoveel dingen zijn die moeten en zoveel mensen voor wie je er wilt zijn, daarnaast concentratieproblemen, tics, stemmingswisselingen, paniekaanvallen. Verminderde seksdrive is dan gewoon één van de vele manieren waarop zoiets zich uit.
Het gaat de laatste tijd ook al weer de goede kant op qua seks bij ons, maar ik kan me nog steeds goed verplaatsen in vrouwen die écht geen zin hebben omdat ik dat zelf ook een tijd lang heb meegemaakt.
Dus je zit 'gewoon' niet lekker in je vel. Lijkt me logisch dat je dan geen zin in sex hebt. Met mij is het niet zo ernstig geloof ik maar ik heb wel veel stress (vindt mijn werk niet leuk, kinderen srontvervelend, altijd ontzettend druk, alles regelen etc) en dat werkt niet mee om lekker zin in sex te krijgen idd
pi_36815543
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:42 schreef hannelore het volgende:
Maar het bestaat wel, en het is ongelooflijk stom dat dat door iedereen ontkent wordt...
pi_36815566
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:41 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Als je nou toevallig door de natuur een laag testosteron gehalte hebt gekregen.. heb je ook minder zin in seks!!
Klopt, dat kan. Maar zoals ik al zei: het gaat hier voornamelijk om mensen die zeggen dat ze eerder wel veel zin hadden, dus dan moet er toch iets zijn dat de verandering veroorzaakt heeft.
pi_36815575
MAARRRR dit weekend ging het heeel redelijk Zou dat toch komen door het geklets op dit forum ? De hele relatie is gelijk weer een stuk opgekrikt omdat mijn vriend heel lief en vrolijk wordt als we weer sex hebben
pi_36815593
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Klopt, dat kan. Maar zoals ik al zei: het gaat hier voornamelijk om mensen die zeggen dat ze eerder wel veel zin hadden, dus dan moet er toch iets zijn dat de verandering veroorzaakt heeft.
Bij mij de kids, de sleur van het dagelijks leven, de leeftijd en de stress, en bij jou?
pi_36815623
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:46 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Maar het bestaat wel, en het is ongelooflijk stom dat dat door iedereen ontkent wordt...
Heb jij dan nooit zin gehad? Dat heet toch A-sexualiteit? Even een hokje ervoor gevonden, sorry
pi_36815890
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:50 schreef hannelore het volgende:
Heb jij dan nooit zin gehad?
Ik zeg niet dat het betrekking heeft op mij. Maar inderdaad, aseksualiteit bestaat gewoon. Het is net zoiets als homoseksualiteit, je hebt het of je hebt het niet, het is aangeboren.
pi_36817371
Ik ben anderhalve maand geleden gestopt met de pil in de hoop mijn libido weer terug te krijgen, aangezien ik vanaf het moment dat ik aan die pil was (had daarvoor een ander waar ik juist extra zin van kreeg ) een steeds grotere tegenzin was gaan ontwikkelen. Ik heb in die periode ook nog een enkele keer geprobeerd om dan maar gewoon zin te maken, maar dat resulteerde in een enorme jankbuien tijdens de seks omdat ik het écht heel erg vond; mijn vriend heeft toen ook gezegd dat het op die manier natuurlij niet hoeft van hem.
Maar goed, ik ben dus gestopt omdat er echt een steeds groter gebrek aan intimiteit binnen onze relatie was en ik moet zeggen, het gaat ondertussen iets beter. Wat ik nu vooral merk is dat er een enorme ontwenning is en daar laat ik mezelf nog steeds een beetje door tegen houden, maar we hebben nu al twee keer een avondje totale rust genomen: heel uitgebreid lekker eten, flesje wijn voor mij erbij (vooral dat is momenteel nog wel belangrijk ) en vervolgens lekker op de bank gaan zitten en heel langzaam beginnen, gewoon lekker eerst een half uurtje alleen maar zoenen en friemelen
Mijn advies is dus om het ten eerste eens te proberen zonder de pil als je die slikt en ten tweede om tijd en rust te maken en alle eventuele stress die meespeelt even helemaal weg te zetten. En eventueel dus een paar glaasjes wijn

en vergeet niet als je gestopt bent met de pil om een condoom te gebruiken, want anders sta je de ochtend daarna een smak geld voor de morning after uit te geven, zoals ik een maandje geleden
Arseen (As), atoomnummer 33
  maandag 10 april 2006 @ 12:56:08 #110
37769 erodome
Zweefteef
pi_36819263
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Onzin hoor, kinderen maken het best wel wat moeilijker, vooral in het begin met nachtvoedingen enzo, dan denk je dat je nooit meer lekker uitgerust zal zijn.
Maar daarna wordt het weer makkelijker, in dat begin heb je lekkere middagslaapjes, ze gaan optijd naar bed 's avonds, er is genoeg tijd om ook nog aan elkaar te besteden.

Maar ook als de kinderen er zijn, een stiekume opmerking als de kids even in de andere kamer zijn, een veelbetekende blik, knuffelen en doen, het onschuldige verleiden en doen zeg maar, als je dat doet, lekker lol maakt, lekker stoeien, lekker knuffelen, misschien een kleine aanraking als de kinderen er niet direct bij zijn, dan heb je een heel groot deel van dat opwindingstraject allang binnen.

Je moet ervoor hoeden dat je niet alleen vader en moeder wordt, je moet vrienden en minnaars blijven van elkaar.

Het enige wat met kinderen echt niet meer kan is altijd en overal wat spontaan kunnen doen, dat gaat niet meer, je kan niet meer zeggen zo nu duiken we tussen de lakens, want de kinderen zijn er, dus dan moet je die spanning maar gewoon een klein beetje vast houden en later het alsnog doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36819284
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:55 schreef As_33 het volgende:
Mijn advies is dus om het ten eerste eens te proberen zonder de pil als je die slikt en ten tweede om tijd en rust te maken en alle eventuele stress die meespeelt even helemaal weg te zetten. En eventueel dus een paar glaasjes wijn
Als ik stop met de pil (nuvaring dan in mijn geval) krijg ik heftige koortsaanvallen tijdens mijn menstruatie, heb ik dus twee dagen koorts, diarree, overgeven en gruwelijke buikpijn, plus ik moet ieder uur een schone tampon in. Stoppen is dus voor mij niet echt een optie.
Stress is geen sprake van in mijn geval, dus rust maken is niet nodig.
En ik kan niet tegen wijn, krijg ik migraine van, althans, zodra ik meer dan 1 glas alcohol drink.

Andere tips nog?
pi_36819807
tja, je bent wel moeilijk maar misschien is rust maken toch wel een goeie optie? IIg tijd nemen voor elkaar, zoals ik mijn vorige post al zei: heel uitgebreid eten, mandje met stokbrood en kruidenboter vooraf enz. muziekje op, kaarsjes aan, heel cliche allemaal.
Ik heb trouwens net mijn eerste non-pil ongesteldheid achter de rug, en dat viel erg tegen (ben indertijd aan de pil gegaan mede omdat ik zo veel last van mijn ongesteldheid had): veel buikpijn, veel meer bloedverlies, langer ongsteld Maar ja, het viel te verwachten, ik was me er ook van bewust dat het kon gebeuren als ik zou stoppen, maar ik wilde het wel proberen, gewoon om zeker te weten dat het niet aan mijn relatie of zo lag, maar echt aan de pil.
pi_36819847
Het blijft toch typisch dat mannen op 1 of andere manier meer sex willen. Je ziet hier weinig mannen die zeggen dat ze zin moeten maken voor hun vriendin wekelijks.

Blijft apart.
pi_36819876
[quote]Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Jaytonism het volgende:
Het blijft toch typisch dat mannen op 1 of andere manier meer sex willen. Je ziet hier weinig mannen die zeggen dat ze zin moeten maken voor hun vriendin wekelijks.

Blijft apart.
[/quote

Misschien dat het anders zou zijn als jullie massaal de pil zouden slikken
pi_36819945
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:16 schreef As_33 het volgende:
[quote]Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Jaytonism het volgende:

Blijft apart.
[/quote

Misschien dat het anders zou zijn als jullie massaal de pil zouden slikken
Misschien wel.

Toch heb ik ergens een x gelezen vrouwen over het algemeen nog meer waarde aan hechten aan sex. Maar goed, dat zegt natuurlijk niets over de frequentie van het geheel.
pi_36820054
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:18 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Misschien wel.

Toch heb ik ergens een x gelezen vrouwen over het algemeen nog meer waarde aan hechten aan sex. Maar goed, dat zegt natuurlijk niets over de frequentie van het geheel.
Inderdaad, ik heb dus een paar maanden lang echt totaal geen zin gehad, en daar zat ik zelf ook heel erg mee, omdat ik de aanwezigheid van die vorm van intimiteit wél heel belangrijk vind. Is een beetje dubbel, maar je kunt er dus waarde aan hechten en toch geen zin hebben.
pi_36820104
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef As_33 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb dus een paar maanden lang echt totaal geen zin gehad, en daar zat ik zelf ook heel erg mee, omdat ik de aanwezigheid van die vorm van intimiteit wél heel belangrijk vind. Is een beetje dubbel, maar je kunt er dus waarde aan hechten en toch geen zin hebben.
Lijkt inderdaad dubbel.
Hoe ging je vriend daarmee om dan?
  maandag 10 april 2006 @ 13:25:17 #118
37769 erodome
Zweefteef
pi_36820151
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:56 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als ik stop met de pil (nuvaring dan in mijn geval) krijg ik heftige koortsaanvallen tijdens mijn menstruatie, heb ik dus twee dagen koorts, diarree, overgeven en gruwelijke buikpijn, plus ik moet ieder uur een schone tampon in. Stoppen is dus voor mij niet echt een optie.
Stress is geen sprake van in mijn geval, dus rust maken is niet nodig.
En ik kan niet tegen wijn, krijg ik migraine van, althans, zodra ik meer dan 1 glas alcohol drink.

Andere tips nog?
Mirena spiraal, extreem weinig hormomen, genoeg om ellende van menstruatie te verkomen, genoeg om onvruchtbaar te zijn, maar te weinig om er verder last van te hebben...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36820263
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Lijkt inderdaad dubbel.
Hoe ging je vriend daarmee om dan?
In het begin zat hij er niet zo mee, hij zei dat ie ook heel goed zonder seks kon, maar na een tijdje begon hij het toch wel te missen: niet de seks, maar de intimiteit er om heen. We hebben toen heel veel gepraat en uiteindelijk samen besloten dat ik met de pil zou stoppen. Ik denk dat het voor hem op zich niet zo lastig was, omdat we vrijwel zeker wisten dat het aan de pil lag en dat we er dus zelf iets aan konden doen: hij wist dat het een tijdelijke situatie was. Ik kan me voorstellen dat het in een dergelijke situatie makkelijker voor een man is om het zonder seks te moeten doen als hij weet dat het op een gegeven moment wel weer mag En héél veel praten dus, nooit doodzwijgen
pi_36820537
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:28 schreef As_33 het volgende:

[..]

In het begin zat hij er niet zo mee, hij zei dat ie ook heel goed zonder seks kon, maar na een tijdje begon hij het toch wel te missen: niet de seks, maar de intimiteit er om heen. We hebben toen heel veel gepraat en uiteindelijk samen besloten dat ik met de pil zou stoppen. Ik denk dat het voor hem op zich niet zo lastig was, omdat we vrijwel zeker wisten dat het aan de pil lag en dat we er dus zelf iets aan konden doen: hij wist dat het een tijdelijke situatie was. Ik kan me voorstellen dat het in een dergelijke situatie makkelijker voor een man is om het zonder seks te moeten doen als hij weet dat het op een gegeven moment wel weer mag En héél veel praten dus, nooit doodzwijgen
Ik herken veel van je verhaal.

Ik en mijn vriendin hebben ook een best open relatie, wordt wel veel in gepraat. Zij had op een gegeven moment ook geen zin meer, en in het begin had ik er inderdaad niet zo veel moeite mee. Maar, het ging een beetje verder. Zoenen deden we ook (bijna) niet meer, waardoor ik me toch aardig onzeker voelde. Verder deed het me ook gewoon pijn, omdat ik wist dat we het vroeger wel gewoon met regelmaat deden en toen er nooit problemen waren. Wij zijn al jaren beste vriend en vriendin, maar sinds een jaar hebben we verkering. Ik was en ben soms gewoon nog spaansbenauwd dat zij het langzamerhand als de oude vriendschap weer terugziet, en niet als háár vriend.. En je kan zeggen wat je wil, sex (écht niet alleen in de vorm van "neuken") is de ultieme vorm van onderscheid maken tussen een gewone vriendschap en een liefdesrelatie. Sex is bij mij dan een heel ruim begrip.
pi_36820841
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:36 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Ik herken veel van je verhaal.

Ik en mijn vriendin hebben ook een best open relatie, wordt wel veel in gepraat. Zij had op een gegeven moment ook geen zin meer, en in het begin had ik er inderdaad niet zo veel moeite mee. Maar, het ging een beetje verder. Zoenen deden we ook (bijna) niet meer, waardoor ik me toch aardig onzeker voelde. Verder deed het me ook gewoon pijn, omdat ik wist dat we het vroeger wel gewoon met regelmaat deden en toen er nooit problemen waren. Wij zijn al jaren beste vriend en vriendin, maar sinds een jaar hebben we verkering. Ik was en ben soms gewoon nog spaansbenauwd dat zij het langzamerhand als de oude vriendschap weer terugziet, en niet als háár vriend.. En je kan zeggen wat je wil, sex (écht niet alleen in de vorm van "neuken") is de ultieme vorm van onderscheid maken tussen een gewone vriendschap en een liefdesrelatie. Sex is bij mij dan een heel ruim begrip.
Dat is dus idd precies als bij ons, en ik zie seks dan ook heel ruim: het gaan om de intimiteit, niet om het neuken zelf ja. Mijn vriend heeft trouwens op een gegeven moment wel kenbaar gemaakt dat hij een beetje twijfels begon te krijgen over ons, of niet gewoon de aantrekkingskracht van mijn kant weg was, dat was voor mij dus ook het laatste duwtje dat ik nodig had om met de pil te stoppen. Wat hebben jullie al allemaal geprobeerd om die zin weer te creeëren? Want ik ben dus niet alleen met de pil gestopt, we zijn ook meteen iets gaan doen aan de sleur waar we een beetje in zaten (we wonen samen) en de studiestress waar we mee te maken hadden. Geef vooral niet op voordat je alles, maar dan ook echt alles er aan gedaan hebt.
pi_36821224
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Mirena spiraal, extreem weinig hormomen, genoeg om ellende van menstruatie te verkomen, genoeg om onvruchtbaar te zijn, maar te weinig om er verder last van te hebben...
Dat durf ik dus absoluut niet, lees er teveel negatieve verhalen over...
pi_36821425
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:46 schreef As_33 het volgende:

[..]

Dat is dus idd precies als bij ons, en ik zie seks dan ook heel ruim: het gaan om de intimiteit, niet om het neuken zelf ja. Mijn vriend heeft trouwens op een gegeven moment wel kenbaar gemaakt dat hij een beetje twijfels begon te krijgen over ons, of niet gewoon de aantrekkingskracht van mijn kant weg was, dat was voor mij dus ook het laatste duwtje dat ik nodig had om met de pil te stoppen. Wat hebben jullie al allemaal geprobeerd om die zin weer te creeëren? Want ik ben dus niet alleen met de pil gestopt, we zijn ook meteen iets gaan doen aan de sleur waar we een beetje in zaten (we wonen samen) en de studiestress waar we mee te maken hadden. Geef vooral niet op voordat je alles, maar dan ook echt alles er aan gedaan hebt.
Ik zal ook niet opgeven vanwege de sex, weet sowieso wel dat ik met deze dame oud word.
Maar goed, we praten er gewoon heel erg vrij over en ze laat me gewoon heel duidelijk weten dat ze niets doet, waar ze niet 100% achter staat (^O^).
Ik heb ook altijd gezegd, sex is iets wat je met z'n 2en wil, en als 1 dat niet wil, moet je d'r gewoon niet aan beginnen.
Maar goed, 3 maand later en nog geen genegenheid, dan knaagt 't wel aan je. Ik heb al het begrip in de wereld voor de situatie waarin me vriendin zit. Ik zal haar nooi (maar dan ook nooit) dwingen tot iets, of geforceerd haar ergens toe willen leiden. Maar goed, ik heb ook gevoelens en dan praat ik alleen over mijn hormoontjes die af en toe ergens uit een uitgang moeten sproeien, maar ik heb soms ook het gevoel nodig dat iemand mij adoreert. Ik wil me soms gewild voelen, ik wil dat superblij is dat zij iets mag wat anderen niet van me mogen hebben.. Stukje genegenheid ofzo. Het was bij ons dan ook niet alleen de sex wat ik soms miste, maar ook dat stukje trots. Mijn hand een x vastpakken als we in de stad rondlopen, mij een x een kus op me voorhoofd geven wanneer ik bij d'r op de bank liggen. Dat soort kleine dingetjes.

Klinkt een beetje raar als ik het zo teruglees, maar daar komt het wel op neer.
  maandag 10 april 2006 @ 14:57:19 #124
37769 erodome
Zweefteef
pi_36822958
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:59 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat durf ik dus absoluut niet, lees er teveel negatieve verhalen over...
Van de mirena spiraal????

Hoor wel veel nare verhalen over koperspiralen, zelf ook niet zo'n successtory gehad ermee(steeds tussentijds bloedverlies), maar wat ik van de mirena weet is dat deze juist voor verreweg de meeste zeer geschikt is...
pi_36823209
Nouja, ik heb er gewoon het lef niet voor... Vind het vreselijk eng om dat te laten doen, ook omdta het plaatsen zoveel pijn schijnt te doen en als het geen succes is kan hij er ook niet zo 1 2 3 even uit... Daarbij bevat de nuvaring ook al veel minder hormonen dan de pil, en ik heb nog steeds hetzelfde libido... en dat had ik ook al voor de pil, dus ook zonder hormonen is er geen enkele zin...
  maandag 10 april 2006 @ 15:45:24 #126
37769 erodome
Zweefteef
pi_36824598
Zetten is niet een blijde gebeurtenis nee, maar hij kan er zo weer 1 2 3 uit hoor, het uithalen doet namelijk gek genoeg geen pijn, is zo gebeurt.

Heb een paar maanden koperspiraal gehad, maar omdat tussentijdse bloedingen bleven aanhouden heb ik gebeld naar de arts, zodra de mirena binnen was weer langsgegaan en 10 minuten later stond ik buiten met een nieuw spiraal...

Wat de pil betrefd, uit onderzoeken blijkt dat maar 5% van de gebruiksters last heeft van libodovermindering door de pil zelf, bij de rest heeft het met andere zaken te maken...
Het is dus iets te makkelijk om het zo maar op de pil af te schuiven, voor velen is dat gewoon niet zo idd...
pi_36825783
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef erodome het volgende:
Zetten is niet een blijde gebeurtenis nee, maar hij kan er zo weer 1 2 3 uit hoor, het uithalen doet namelijk gek genoeg geen pijn, is zo gebeurt.

Heb een paar maanden koperspiraal gehad, maar omdat tussentijdse bloedingen bleven aanhouden heb ik gebeld naar de arts, zodra de mirena binnen was weer langsgegaan en 10 minuten later stond ik buiten met een nieuw spiraal...

Wat de pil betrefd, uit onderzoeken blijkt dat maar 5% van de gebruiksters last heeft van libodovermindering door de pil zelf, bij de rest heeft het met andere zaken te maken...
Het is dus iets te makkelijk om het zo maar op de pil af te schuiven, voor velen is dat gewoon niet zo idd...
Sex is all in the mind. Weet zeker dat 80% van sex met je hoofd te maken heeft, 20% maar fysiek. Misschien nog wel minder.
  maandag 10 april 2006 @ 16:25:25 #128
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36826104
Voor mij is het moeilijk te zeggen of het door de pil komt.
Ik ben begonnen met de pil toen ik begon met seks
Ik heb dus nooit een vergelijking gehad met voor of na
  maandag 10 april 2006 @ 16:25:47 #129
37769 erodome
Zweefteef
pi_36826115
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Sex is all in the mind. Weet zeker dat 80% van sex met je hoofd te maken heeft, 20% maar fysiek. Misschien nog wel minder.
Het grootste seksorgaan zit idd niet tussen je benen, maar tussen je oren...
pi_36826529
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Onzin hoor, kinderen maken het best wel wat moeilijker, vooral in het begin met nachtvoedingen enzo, dan denk je dat je nooit meer lekker uitgerust zal zijn.
Maar daarna wordt het weer makkelijker, in dat begin heb je lekkere middagslaapjes, ze gaan optijd naar bed 's avonds, er is genoeg tijd om ook nog aan elkaar te besteden.

Maar ook als de kinderen er zijn, een stiekume opmerking als de kids even in de andere kamer zijn, een veelbetekende blik, knuffelen en doen, het onschuldige verleiden en doen zeg maar, als je dat doet, lekker lol maakt, lekker stoeien, lekker knuffelen, misschien een kleine aanraking als de kinderen er niet direct bij zijn, dan heb je een heel groot deel van dat opwindingstraject allang binnen.

Je moet ervoor hoeden dat je niet alleen vader en moeder wordt, je moet vrienden en minnaars blijven van elkaar.

Het enige wat met kinderen echt niet meer kan is altijd en overal wat spontaan kunnen doen, dat gaat niet meer, je kan niet meer zeggen zo nu duiken we tussen de lakens, want de kinderen zijn er, dus dan moet je die spanning maar gewoon een klein beetje vast houden en later het alsnog doen.
Is allemaal waar maar waar niemand het ooit over heeft is dat kinderen een enorme inbreuk zijn op je privacy.... Je bent nooit meer met z'n twee-en behalve s'nachts en hoe ouder ze worden, hoe langer ze opblijven dus je avond samen ben je dan ook nog kwijt. Die van ons zijn nog klein en zij zijn uiteraard niet de oorzaak van ons verminderde sexleven maar ze werken er ook niet bepaald aan mee... Je wordt gewoon moe van kinderen en ze geven kopzorgen, waardoor je wel eens minder zin in sex kan krijgen. En dan nog de onzekerheid verwekkende hangtieten, vetkussens etc niet meegerekend die de gemiddelde vrouw overhoudt na een bevalling!
  maandag 10 april 2006 @ 16:47:40 #131
37769 erodome
Zweefteef
pi_36826921
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:36 schreef hannelore het volgende:

[..]

Is allemaal waar maar waar niemand het ooit over heeft is dat kinderen een enorme inbreuk zijn op je privacy.... Je bent nooit meer met z'n twee-en behalve s'nachts en hoe ouder ze worden, hoe langer ze opblijven dus je avond samen ben je dan ook nog kwijt. Die van ons zijn nog klein en zij zijn uiteraard niet de oorzaak van ons verminderde sexleven maar ze werken er ook niet bepaald aan mee... Je wordt gewoon moe van kinderen en ze geven kopzorgen, waardoor je wel eens minder zin in sex kan krijgen. En dan nog de onzekerheid verwekkende hangtieten, vetkussens etc niet meegerekend die de gemiddelde vrouw overhoudt na een bevalling!
Juist daarom moet je wegen vinden om intimiteit te behouden met de kids erbij, soms best lastig hoor, dat is waar...

Zo stonden we laatst wat inniger te zoenen, barst er ineens een gelach los van mijn zoontje, jullie doen zoenen met de tongen, ahhhhhhh, dat is wel een genant moment, maar ook een mooi leermoment, als mensen veel van elkaar houden zoenen ze, knuffelen ze e.d., voor hem is het verder zo normaal dat hij weleens bij een vriendje gevraagd heeft waarom zijn papa en mama elkaar niet zoende en knuffelde toen de man in kwestie thuis kwam, houden ze dan niet van elkaar was zijn vraag...

En ja soms ben je te moe, of geirriteerd omdat de kids een liederige dag hebben gehad, dan heb je het helemaal gehad en dan moet je er voor elkaar zijn, mijn man weet het gelijk als hij thuiskomt als het echt een slechte klierdag is geweest, dan wordt er gezegd, ero, hoppa, jij naar boven, ga maar eens even lekker lang douchen, ik pak die kleine even over en zo kan ik weer helemaal tot mezelf komen en is de klierbui ook over omdat een ander het overneemt die lekker fris eraan begint.

Dat geeft allemaal niet, soms heb je gewoon je dag niet en wil je gewoon wat armen om je heen en in slaap vallen, dat is niet problematisch.

Ach en de hangtieten, hij doet het er maar mee, zo zei ik dit weekend nog, he pas op voor mijn blubberborstje, waarop die lievelijk vastgepakt werd, zoentje kreeg en te horen kreeg, jij bent geen blubberborstje he, jij bent een geweldig borstje, de mantel van liefde bedekt erg veel

Waar het om gaat is hou het spannend, kan dat niet met echt seksgedoe, dan op andere manieren leuk en spannend houden, maak lol samen, stoei, knuffel en doe, er is zoveel wat makkelijk kan met kinderen erbij, je zal ze alleen maar meegeven dat liefde tonen een goed iets is, dat papa en mama van elkaar houden en dat voelt goed voor een kind, heel erg goed zelfs!
pi_36827257
Maar als het pijn doet, dan is het moeilijk om er naar uit te kijken....
  maandag 10 april 2006 @ 17:01:46 #133
37769 erodome
Zweefteef
pi_36827420
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar als het pijn doet, dan is het moeilijk om er naar uit te kijken....
Dan moet je het onderwerp van pijn er tussenuit halen, serieus...

Fikse tijd vrijen zonder penetratie, in de tussentijd eens zien of je een oplossing kan vinden om pijn te verkomen.
Want anders wordt dit een hele nare circel die maar door blijft gaan, erger wordt zelfs, je lichaam reageert al voordat er wat gebeurt waardoor de pijn een zekerheid wordt, waardoor zin alleen nog maar meer afneemt...

Dus zoek hulp met het pijnprobleem, haal er een sexuoloog bij, laat nakijken of er geen lichamelijke reden is, oefen met ontspanning, bekkenbodem en dat soort zaken...
Maar ga vooral niet door de pijn heenbijten en zo op dezelfde voet verder, want dat geeft alleen maar meer ellende...
pi_36827707
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Juist daarom moet je wegen vinden om intimiteit te behouden met de kids erbij, soms best lastig hoor, dat is waar...

Zo stonden we laatst wat inniger te zoenen, barst er ineens een gelach los van mijn zoontje, jullie doen zoenen met de tongen, ahhhhhhh, dat is wel een genant moment, maar ook een mooi leermoment, als mensen veel van elkaar houden zoenen ze, knuffelen ze e.d., voor hem is het verder zo normaal dat hij weleens bij een vriendje gevraagd heeft waarom zijn papa en mama elkaar niet zoende en knuffelde toen de man in kwestie thuis kwam, houden ze dan niet van elkaar was zijn vraag...
, je zal ze alleen maar meegeven dat liefde tonen een goed iets is, dat papa en mama van elkaar houden en dat voelt goed voor een kind, heel erg goed zelfs!
jAAAH DAT KEN IK, DIE VAN ONS HEBBEN BEIDEN EEN FASE GEHAD DAT ZE MET IEDEREEN PROBEERDEN TE TONGEN ALS ZE OM EEN ZOENTJE VROEGEN... DACHTEN ZE DAT dat NORMAAL WAS, TJA! o shit, caps lock aan, was niet de bedoeling. Ik weet wel dat het KAN hoor met kinderen en we doen ons best maar toch heeft mijn vriend nog steeds vaker zin dan ik en als ie dat te duidelijk laat blijken/ik hem te vaak weiger, krijg ik 'tegenzin' en hij wordt heel afstandelijk en dan doen we het helemaal niet meer waardoor de relatie ERG onaangenaam wordt. De kinderen krijgen dan ook een grauw en een snauw en dat is natuurlijk heleMAAL niet de bedoeling. Dan krijg je dus dat je het gaat doen tegen je zin en DAT staat me echt heel erg tegen. Ik vind het wel prettig hier op zo'n forum open over te kunnen kleppen want het is toch niet iets dat ik zo aan mijn vrienden vertel, vooral omdat ze mijn vriend ook goed kennen.
pi_36827848
Oja en dan nog de 'blubberborstjes' Mijn vriend neemt er ook genoegen mee maar zelf vind ik ze wel heel erg lelijk Verder ben ik heel erg slank maar die dingen zien er echt NIET uit waardoor ik me wel onzeker voel. Dat doet de sex ook geen goed hoor.
pi_36828123
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:25 schreef Miriampje het volgende:
Voor mij is het moeilijk te zeggen of het door de pil komt.
Ik ben begonnen met de pil toen ik begon met seks
Ik heb dus nooit een vergelijking gehad met voor of na
Ik vrees dat de pil er ook mee te maken heeft. (Ik slik 'm ook sinds de geboorte van de laatste). Schijnt wel te schelen welk merk je gebruikt. Misschien eens een andere proberen?
  maandag 10 april 2006 @ 17:24:07 #137
37769 erodome
Zweefteef
pi_36828127
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef hannelore het volgende:
Oja en dan nog de 'blubberborstjes' Mijn vriend neemt er ook genoegen mee maar zelf vind ik ze wel heel erg lelijk Verder ben ik heel erg slank maar die dingen zien er echt NIET uit waardoor ik me wel onzeker voel. Dat doet de sex ook geen goed hoor.
Tipje, bestel breast gro, je krijgt er geen oppomptieten van ofzo, ze zijn niet gelijk weer zoals ze waren toen je 16 was, maar het hele erge gaat wel weg, echt, ik spreek uit ervaring...
Samen met smeerseltje van de kruidvat gewoon voor borsten om de huid mooi soepel te krijgen en houden en de blubberborstjes zien er een stuk beter uit, echt...

Toen ik net helemaal van zogen afwas was het echt zwaar hoe mijn borsten eruit zagen, manlief moest me echt uit shirtjes pellen want ikzelf wilde het niet uit, te hangerig naar mijn mening, maar het is grotendeels weer ok, zo worden nooit geweldig meer, eerlijk is eerlijk, maar ik durf ze weer te laten zien gewoon...
pi_36828298
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Tipje, bestel breast gro, je krijgt er geen oppomptieten van ofzo, ze zijn niet gelijk weer zoals ze waren toen je 16 was, maar het hele erge gaat wel weg, echt, ik spreek uit ervaring...
Samen met smeerseltje van de kruidvat gewoon voor borsten om de huid mooi soepel te krijgen en houden en de blubberborstjes zien er een stuk beter uit, echt...

Toen ik net helemaal van zogen afwas was het echt zwaar hoe mijn borsten eruit zagen, manlief moest me echt uit shirtjes pellen want ikzelf wilde het niet uit, te hangerig naar mijn mening, maar het is grotendeels weer ok, zo worden nooit geweldig meer, eerlijk is eerlijk, maar ik durf ze weer te laten zien gewoon...
Dank voor de tip. Zal het eens proberen.
Overigens had ik een jaar na de eerste ook weer eindleijk het lef topless op het strand te lopen maar nu na nummer 4 zijn het echt theezakjes en dan van het soort waar heel weinig thee in zit
pi_36835815
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef erodome het volgende:
Fikse tijd vrijen zonder penetratie, in de tussentijd eens zien of je een oplossing kan vinden om pijn te verkomen.
Vrijen zonder penetratie... Dat gebeurt hier uberhaupt amper dus dan blijft er niks over...
  maandag 10 april 2006 @ 21:11:38 #140
37769 erodome
Zweefteef
pi_36835992
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Vrijen zonder penetratie... Dat gebeurt hier uberhaupt amper dus dan blijft er niks over...
Dat terwijl er zoveel is wat je kan doen zonder penetratie...

Ik zou zo zeggen, praat er eens over samen dat een seksleven spannender er leuker is als je wat meer doet als alleen maar neuken
pi_36836338
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zou zo zeggen, praat er eens over samen dat een seksleven spannender er leuker is als je wat meer doet als alleen maar neuken
En dat is dus het probleem, daar heb ik al helemáál geen zin in... Vind het echt niet fijn, al dat gefriemel... Maar ik vind het uberhaupt allemaal niet zo geweldig boeiend en spetterend, voor mij hoeft het gewoon niet, dus als het gebeurt, doe het dan gewoon en draai er niet omheen, dan hebben we dat weer gehad...
  maandag 10 april 2006 @ 21:25:09 #142
37769 erodome
Zweefteef
pi_36836572
Dan is het niet gek dat het pijn doet he, als je niet opgewonden bent doet dat gewoon pijn, zo simpel is het...

Het lijkt mij dan zaak om eens te gaan zoeken naar iets wat je WEL opwindt, dat wil zeggen, als je wel met seks bezig wil blijven, wil je dat niet dan moet je dat ook maar zo tegen je partner zeggen en deze de keuze bieden te blijven of weg te gaan binnen die omstandigheden.
pi_36836821
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:25 schreef erodome het volgende:
Het lijkt mij dan zaak om eens te gaan zoeken naar iets wat je WEL opwindt, dat wil zeggen, als je wel met seks bezig wil blijven, wil je dat niet dan moet je dat ook maar zo tegen je partner zeggen en deze de keuze bieden te blijven of weg te gaan binnen die omstandigheden.
Dat doe ik maar hij houdt teveel van me om het daarom uit te maken. Intussen blijft er wel bij mij constant een schuldgevoel omdat ik hem niet geef wat hij verdient, zodat het toch maar zo nu en dan gebeurt... Anders gaat het helemaal fout. Maar als hij er niet over begint dan vergeet ik het steeds...
  maandag 10 april 2006 @ 21:42:35 #144
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36837324
en heb je daar altijd al last van gehad
Of is dat alleen de laatste tijd?
  maandag 10 april 2006 @ 22:07:00 #145
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36838382
jezus,wat een gedoe allemaal als ik het zo lees

blij dat ik er geen last van heb.
pi_36847235
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef Miriampje het volgende:
en heb je daar altijd al last van gehad
Of is dat alleen de laatste tijd?
altijd...
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:50:22 #147
37769 erodome
Zweefteef
pi_36850565
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

altijd...
Misschien ben je wel a-seksueel, heb je je daar weleens over geinformeerd om te zien of je daar iets in herkent?
pi_36856743
Hmmm ik las ooit een keer dat ze in China een huwelijksbureau hadden opgericht voor mensen die wel een huwelijk, maar om wat voor reden dan ook geen seks met elkaar willen. Ik vraag me echt af waarom datin Nederland nog niet is.
Want als ik het op forums lees en met mensen chat zijn er zoooo veel mensen die niet tot nauwelijks zin hebben in seks of blaasontstekingen krijgen elke keer dat ze seksen of wat dan ook.
pi_36857823
Ik heb de laatste tijd ook gewoon echt geen zin meer. Maar dat is vooral omdat dingen me heel erg laten afknappen. Bleh.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36858379
Ik heb in principe altijd zin, hoewel ik soms ook wel eventjes over de drempel moet. En dan is het niet zo handig dat mijn vriend altijd accuut zin heeft. Dan moet ik nog even "opgewarmd" worden, en dan lopen onze tempo's 'n beetje uit elkaar.

Wel grappig, in eerdere relaties "moest' ik 9 van de 10 keer initatief nemen, tegenwoordig kom ik niet eens meer aan het initatief nemen toe. Handig en goed voor je ego, maar soms vind ik het ook wel heet als ik eerst een beetje genegeerd word. Maar je hoort mij niet klagen.

Als ik écht geen zin heb - dat komt misschien vier keer per jaar voor -, dan doe ik het ook niet. Simpel. Als je echt geen zin hebt in pizza ga je je ook niet misselijk eten. Maar de "even over de drempel" momenten heb ik wel maandelijks. Bij mij helpt:

- Alcohol (en hoe),
- Een goede porno film,
- Een ander tijdstip, want vaak ligt het eraan dat ik moeiig ben, dan is middag seks, na lekker knuffelen een prima oplossing,
- Een warme douche,
- Samen fantaseren over dingen,
- Een massage.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_36861066
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef birdydontfly het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook gewoon echt geen zin meer. Maar dat is vooral omdat dingen me heel erg laten afknappen. Bleh.
Zoals?
pi_36861230
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:47 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Zoals?
Nja, stomme dingen als geen aandacht krijgen enzo
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36861426
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:52 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

Nja, stomme dingen als geen aandacht krijgen enzo
En als je dan geen aandacht krijgt, denk je ook van flikker maar op met de seks?

Dus, een beetje straf voor iets dat jij niet krijgt?
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:50:02 #154
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36862893
Sex is toch verdomme geen zuurkool?

Het is lekker,het is goed en ook voor je partner.
Waarom zou je het laten ?

Lui?Ernstige depressie,lichamelijke defect (zwangerschap,beenbreuk tot down syndroom) ?

Vrouwen hebben echt een reden nodig en mannen alleen een plaats.
Binnenkort een neusspray die je sexdrive een boost geeft !!
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:23:52 #155
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36864004
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:59 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

En als je dan geen aandacht krijgt, denk je ook van flikker maar op met de seks?

Dus, een beetje straf voor iets dat jij niet krijgt?
Kan ik inkomen.Als hij de hele dag met bijvoorbeeld andere kutdingen bezig is,en zij krijgt geen aandacht,enkel pas op het moment dat hij er ff op wil zou ik ook zeggen dattie de boom inkan. Kom op zeg. Hij wel zn aandacht,en zij niet.
pi_36864397
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Kan ik inkomen.Als hij de hele dag met bijvoorbeeld andere kutdingen bezig is,en zij krijgt geen aandacht,enkel pas op het moment dat hij er ff op wil zou ik ook zeggen dattie de boom inkan. Kom op zeg. Hij wel zn aandacht,en zij niet.
je slaat de spijker op zn kop
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36864675
Hierboven wordt het: "Voor wat, hoort wat" aangekaart, maar als ik me het goed herinner, was ergens in het vorige topique ook en gedeelte waarin een man zei: "Als ik haar knuffel en aandacht geef, verwacht ik daarop ook wat terug", maar daar heeft ze geen zin in, dus hoeft ze het niet te geven.

Ik ben het wel met jullie eens hoor, maar ben benieuwd of jullie dat ook niet een beetje dubbel vinden.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:42:01 #158
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36864692
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Het is geen wederdienst.
Het is iets moois samen.

Kunnen wij helpen dat jullie aandacht geven zulks een verstompend en tijdrovend karwei is ?
pi_36864767
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:42 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Het is geen wederdienst.
Het is iets moois samen.

Kunnen wij helpen dat jullie aandacht geven zulks een verstompend en tijdrovend karwei is ?
Jij vindt knuffelen een tijdrovend en verstompend karwei? Dat maak ik iig aan je zin op.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:43:43 #160
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36864768
Als je het geven van seks voor aandacht normaal vind dan wil ik wel een avondje met je stappen.

Zal je flink in de watten leggen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:44:52 #161
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36864814
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:43 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Jij vindt knuffelen een tijdrovend en verstompend karwei? Dat maak ik iig aan je zin op.
Zulks een nutteloze bezigheid.

Uren bij elkander in de armen liggen ?
Ga ik liever samen hardlopen of lekker zwemmen.

Zijn veel betere vormen van aandacht.
Dat ze bij mij in de armen wil liggen tijdens een film ? oké
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:46:56 #162
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36864885
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Die vrouwen worden complex van het milieu heden ten dage.
Ik snap ook niet dat vrouwen niet beu worden van hun complexe dingen altijd.

Het is een feit dat we andere aandachts vormen blieven maar vroeger kon je ook 3 kippen kopen met 1 geit.
Snap niet dat er zo dramatisch over gedaan wordt.
De bijlmer babes pakken het goed aan met hun beltegoed.
pi_36864943
quote:

[..]

Geheel jouw mening.

Maar snap je ook niet dat sommige mensen wel een stukje genegenheid nodig hebben in een relatie?
pi_36864967
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Het is een feit dat we andere aandachts vormen blieven maar vroeger kon je ook 3 kippen kopen met 1 geit.
OK,

Van het bovenstaande snap ik je hele punt dan weer niet.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:50:17 #165
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36864987
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Je uiteindelijke punt ontgaat me echt volkomen..
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:51:06 #166
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36865011
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Geheel jouw mening.

Maar snap je ook niet dat sommige mensen wel een stukje genegenheid nodig hebben in een relatie?
Genegenheid is ook wel prima
Maar omdat hij de hele dag te druk is om te knuffelen dit te ''bestraffen'' met sex?
Dit slaat gewoonweg nergens op.
Als jij verdomme 3 uur in de trein in hebt gezeten heb je ook behoeft aan een knuffel en dan juist sta je voor elkaar klaar is het niet ?

En then again sex is geen zuurkool.
Ik heb bijv niks aan knuffelen (tis even leuk) maar sex is voor beiden een prima bezigheid.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:51:56 #167
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36865040
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:50 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Komt omdat ik het verkeerde stukje uit men note pad copy paste
pi_36865191
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:51 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Maar omdat hij de hele dag te druk is om te knuffelen dit te ''bestraffen'' met sex?
Daar ben ik het mee eens.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:56:45 #169
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36865214
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:50 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Wat ik wou zeggen is dat wanneer je zegt dat het van 2 kanten moet komen.
Aandacht geven dan krijg je ook seks ,ben je niet minder dan een bijlmerbreezah die het voor beltegoed doet.

Ze is misschien wel slimmer van voor aandacht koop ik niks.

Seks heb je omdat het lekker is en je hebt een leuk vriendje/vriendinnetje.
pi_36865307
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Aandacht geven dan krijg je ook seks ,ben je niet minder dan een bijlmerbreezah die het voor beltegoed doet.

Offtopic:

Kom je uit België?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:03:41 #171
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36865470
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een beetje door begin te krijgen wat je bedoelt
En om het geen aandacht krijgen nou te 'bestraffen' met geen sex hebben gaat misschien wat ver jah.. Maar ik kan me goed voorstellen dat een meisje geen sex wil met een jongen die haar eigenlijk de rest van de dag links laat liggen, en eigenlijk alleen dr bovenop wil als het hem uitkomt.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:04:23 #172
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36865488
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Offtopic:

Kom je uit België?
Nee ik drink bier uit België...
Wieso ?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:05:18 #173
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36865524
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:03 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een beetje door begin te krijgen wat je bedoelt
En om het geen aandacht krijgen nou te 'bestraffen' met geen sex hebben gaat misschien wat ver jah.. Maar ik kan me goed voorstellen dat een meisje geen sex wil met een jongen die haar eigenlijk de rest van de dag links laat liggen, en eigenlijk alleen dr bovenop wil als het hem uitkomt.
Dat keur ik ook af.

Maar hendig sjiek lopen mauwen dat je geen aadacht krijgt en dan maar je poes opslot doet is not done.
Het is ook een vorm van aandacht waar toevallig beide mensen wat aan hebben.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:06:13 #174
37769 erodome
Zweefteef
pi_36865561
Tja bendeleider, maar om een beetje geil te worden heeft een vrouw meestal wel wat meer nodig dan een avondje bankhangen om daarna op elkaar te rollen...
pi_36865622
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:06 schreef erodome het volgende:
Tja bendeleider, maar om een beetje geil te worden heeft een vrouw meestal wel wat meer nodig dan een avondje bankhangen om daarna op elkaar te rollen...
pi_36865629
Ik bedoelde het ook niet met 'bestraffen' hoor, ik bedoel alleen dat als ik compleet genegeerd word, en hij in ene denkt dat hij op me kan springen omdat hij daaar in ene wel tijd voor heeft, hoeft het voor mij niet.

+Volgens mij snap jij niet veel van vrouwen Bendeleider
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:09:58 #177
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36865702
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef birdydontfly het volgende:
Ik bedoelde het ook niet met 'bestraffen' hoor, ik bedoel alleen dat als ik compleet genegeerd word, en hij in ene denkt dat hij op me kan springen omdat hij daaar in ene wel tijd voor heeft, hoeft het voor mij niet.

+Volgens mij snap jij niet veel van vrouwen Bendeleider
Zou ik ook niet aan meedoen idd..:)
pi_36865735
Zie je zie je
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:14:43 #179
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36865870
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:06 schreef erodome het volgende:
Porno ?
En wij moeten maar altijd klaar staan veur seks?
Als jij knuffels wil van mij erodome zul je ook in een spannend pakje en boter geil benderleiderke op mutte wachten hé !

Ik ben niet vies van romantiek,genegenheid en voorspel.
Maar seks als chantage gebruiken puur en alleen van aandacht is vragen om overspel.
pi_36865964
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Porno ?
Als jij knuffels wil van mij erodome zul je ook in een spannend pakje en boter geil benderleiderke op mutte wachten hé !

Maar seks als chantage gebruiken puur en alleen van aandacht is vragen om overspel.
haaaahahahaha jij snapt het gewoon ècht niet hè
(hoopte het eerste deel van het gesprek maar gewoon dat je een grapje maakte, maar toch blijkbaar niet )
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:17:46 #181
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36865990
quote:

[..]

Volgens mij gaat het hier om de vrouwen die klaar moeten staan voor de seks..
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:19:38 #182
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866072
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

haaaahahahaha jij snapt het gewoon ècht niet hè
(hoopte het eerste deel van het gesprek maar gewoon dat je een grapje maakte, maar toch blijkbaar niet )
Ik snap het juist heel prima.
Jij bent gewoon in de waan van al je dinsdag avond net 5 shows.
De hypocriete draai die de emancipatie heeft aangenomen is om te janken.

Vrettn kloar en de flamous nat anders kuj deruut !!...

Je gaf aan dat als je vent de hele dag druk is dat je hem dan ook geen seks geeft omdat jij geen aandacht hebt gekregen ?
Lekker volwassen ....
En seks is ook aandacht voor jou en als je dat niet zo vindt zoek dan een die wel goed kan sexen !

(sex is ook voorspel en ook massages etc).
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:20:28 #183
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866110
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het hier om de vrouwen die klaar moeten staan voor de seks..
Nouja als ze echt niet willen is dit te begrijpen.
Maar seks zien als wisselgeld voor hun aandacht is natuurlijk van de zotte !
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:21:27 #184
37769 erodome
Zweefteef
pi_36866146
quote:

[..]

Porno ?

Ik gebruik seks nooit als chantage en de moeite die jij noemt vind ik ook normaal om te doen...
Dus hij geeft mij aandacht, ik sta zomaar 's avonds ineens in een niemendalletje voor zijn neus te wiegen.

Maar hij hoeft niet te verwachten dat ik al soppend voor hem klaarlig na een avondje genegeerd worden, dan mag hij toch echt even eerst wat tijd uittrekken voor wat gewone aandacht.

Kan best een keertje voorkomen dat door alle drukte de aandacht even wat minder is, maar het moet geen gewoonte gaan worden, echt niet, dan komt hij er echt niet meer op, ben geen opblaaspop die dan ook nog warm is.
pi_36866192
quote:
Nee ik drink bier uit België...
Wieso ?
quote:
boter geil benderleiderke op mutte wachten hé

Vrettn kloar en de flamous nat anders kuj deruut !
Need I say more?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2006 20:23:00 ]
pi_36866215
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:19 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ik snap het juist heel prima.
Jij bent gewoon in de waan van al je dinsdag avond net 5 shows.
De hypocriete draai die de emancipatie heeft aangenomen is om te janken.

Vrettn kloar en de flamous nat anders kuj deruut !!...

Je gaf aan dat als je vent de hele dag druk is dat je hem dan ook geen seks geeft omdat jij geen aandacht hebt gekregen ?
Lekker volwassen ....
En seks is ook aandacht voor jou en als je dat niet zo vindt zoek dan een die wel goed kan sexen !

(sex is ook voorspel en ook massages etc).
Nee schat je snapt er geen kont van. Waarschijnlijk om de simpele reden dat je een lul hebt. Mja goed, je snapt het dus niet, en je zal het ook nooit snappen (ook om de lul reden waarschijnlijk) dus hou er maar gewoon over op want je hebt geen flauw idee waar je het over hebt
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:23:42 #187
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866232
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:22 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

[..]

Need I say more?
Ik ben geboren in Twente en woon er nog altied !
Ga teveel met BrauN om denk ik
pi_36866261
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar hij hoeft niet te verwachten dat ik al soppend voor hem klaarlig na een avondje genegeerd worden, dan mag hij toch echt even eerst wat tijd uittrekken voor wat gewone aandacht.

Kan best een keertje voorkomen dat door alle drukte de aandacht even wat minder is, maar het moet geen gewoonte gaan worden, echt niet, dan komt hij er echt niet meer op, ben geen opblaaspop die dan ook nog warm is.
pi_36866274
quote:

[..]

Ik gebruik seks nooit als chantage en de moeite die jij noemt vind ik ook normaal om te doen...
Dus hij geeft mij aandacht, ik sta zomaar 's avonds ineens in een niemendalletje voor zijn neus te wiegen.

jij snapt het
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36866329
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

Nee schat je snapt er geen kont van. Waarschijnlijk om de simpele reden dat je een lul hebt.
pi_36866364
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ik ben geboren in Twente en woon er nog altied !
Ga teveel met BrauN om denk ik
offtopique;
Haha, die gebaarde dude is gebanned voor een maand he.
pi_36866372
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Met uizonderingen natuurlijk
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36866421
quote:
Erodome, je bent geweldig
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:28:09 #194
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36866432
quote:

[..]

Nee schat je snapt er geen kont van. Waarschijnlijk om de simpele reden dat je een lul hebt.
Ik moest stiekem lachen..
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:28:10 #195
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866434
quote:

[..]

Maar zie dan ook in dat jij ook kunt denken dat je die vorm van aandacht wil als je hem de hele dag niet hebt gezien.
Dan zou hij eens nee moeten zeggen

Draaamaaa.

Maar ik ben wel iemand die een massage geeft en rustige opbouw heeft met zoenen.

Maar ik heb iets tegen lang en nutteloos knuffelen op een bank.
Ga ik liever samen in de stad iets drinken.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:30:22 #196
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866520
quote:

[..]

Nee schat je snapt er geen kont van. Waarschijnlijk om de simpele reden dat je een lul hebt. Mja goed, je snapt het dus niet, en je zal het ook nooit snappen (ook om de lul reden waarschijnlijk) dus hou er maar gewoon over op want je hebt geen flauw idee waar je het over hebt
Welja ! Je koopt maar een sybian.
En als jij je vriend pas ''seks'' geeft als hij z'n trucje heeft gedaan dan snap jij een aantal dingen niet.

Tuurlijk hoort het bij een relatie maar om het zo vanzelfsprekend te vinden dat je eerst aandacht wil hebben en dan pas seks terwijl seks een vorm van aandacht is.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:30:40 #197
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36866541
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Om welke reden is knuffelen nutteloos en sex niet?
pi_36866586
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Welja ! Je koopt maar een sybian.
En als jij je vriend pas ''seks'' geeft als hij z'n trucje heeft gedaan dan snap jij een aantal dingen niet.

Tuurlijk hoort het bij een relatie maar om het zo vanzelfsprekend te vinden dat je eerst aandacht wil hebben en dan pas seks terwijl seks een vorm van aandacht is.
Hij geeft mij toch ook niet wat ik wil, waarom zou ik hem wel geven wat hij wil.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36866644
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:33:48 #200
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866672
quote:

[..]

Het draagt enkel in verliefdheid bij.

Af en toe is goed en mooi.
Maar elke dag tegen elkaar aanliggen en dromen ipv samen jullie leven leiden.

Als je later oud ben en de liefde heeft het wel gezien.
Dan moet je gewoon goed met elkander kunnen vinden.

Betekend andere vormen van aandacht.
Ik noem ..samen dag uit ,samen tv kijken,samen wandelen,samen kaarten.
(simpele dingen).
Dit zijn toch ook vormen van aandacht ? of is het alleen goed als je mooie dingen krijgt ingefluisterd en je bad met rozenblaadjes klaar staat ?

Ge kijkt teveel onzin op je tv.
pi_36866747
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:33 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

(simpele dingen).
Dit zijn toch ook vormen van aandacht ? of is het alleen goed als je mooie dingen krijgt ingefluisterd en je bad met rozenblaadjes klaar staat ?

Ja maar als je dat nou ook niet hebt?
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:37:11 #202
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866796
quote:

[..]

Ik vind het niet vervelend maar wel nuttiger dan knuffelen als ik eerlijk ben.

En seks ? ik noem het de liefde bedrijven en alles wat daarbij hoort.
Jullie laten het blijken alsof je vent thuiskomt na zijn werk.
En je als een noorman op bed smijt en zich leeg neukt in je mousdepoes.

Welnee ... van stoeien naar likken tot massage naar samen komen.
Is dát niet veel beter dan tegen elkaar aan gedrukt op de bank hangen ?
pi_36866849
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:37 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ik vind het niet vervelend maar wel nuttiger dan knuffelen als ik eerlijk ben.

En seks ? ik noem het de liefde bedrijven en alles wat daarbij hoort.
Jullie laten het blijken alsof je vent thuiskomt na zijn werk.
En je als een noorman op bed smijt en zich leeg neukt in je mousdepoes.

Welnee ... van stoeien naar likken tot massage naar samen komen.
Is dát niet veel beter dan tegen elkaar aan gedrukt op de bank hangen ?
Dat is toch helemaal niet waar dit over gaat?
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:38:59 #204
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36866872
quote:

[..]

(simpele dingen).

Tuurlijk is het leuk om samen andere dingen te gaan doen. Ik zeg ook echt niet dat je de hele dag alleen maar aan elkaar moet hangen ofzo.. Ik snap alleen niet waarom je die vorm van intimiteit afkeurt en sex niet..
En mijn tv heeft hier vrij weinig mee te maken dacht ik zo?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:39:27 #205
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866886
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:35 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

Ja maar als je dat nou ook niet hebt?
Dán heb jij nooit zin ?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:39:35 #206
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36866890
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:41 schreef Jaytonism het volgende:
Hierboven wordt het: "Voor wat, hoort wat" aangekaart, maar als ik me het goed herinner, was ergens in het vorige topique ook en gedeelte waarin een man zei: "Als ik haar knuffel en aandacht geef, verwacht ik daarop ook wat terug", maar daar heeft ze geen zin in, dus hoeft ze het niet te geven.

Ik ben het wel met jullie eens hoor, maar ben benieuwd of jullie dat ook niet een beetje dubbel vinden.
Als mijn vent de hele dag met zn muziekjes bezig is,geen oog of weinig oog voor mij heeft,heb ik geen zin om moeite voor hem in bed te gaan doen. Waarom zou ik. Op het moment dat ik aandacht wil hebben heeft ie geen tijd/zin,en als hij aandacht wil hebben moet ik maar tijd/zin maken? Dikke doei

Kijk,bovenstaande : Stel ik zou sporadisch geen zin in sex hebben. Dan zou ik niet verwachten dat mijn vriend me zou knuffelen. Ik bedoel,tuulk,ff een knuffel ala,maar echt knuffelen niet. Kan het niet echt uitleggen ik heb zoiets van,als hij geen aandacht van mij krijgt,hoeft hij het ook niet te geven. En vice versa
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:40:33 #207
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866915
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Tuurlijk is het leuk om samen andere dingen te gaan doen. Ik zeg ook echt niet dat je de hele dag alleen maar aan elkaar moet hangen ofzo.. Ik snap alleen niet waarom je die vorm van intimiteit afkeurt en sex niet..
En mijn tv heeft hier vrij weinig mee te maken dacht ik zo?
De sex in the city vrouwen hede tendage doel ik op.
Overgeemancipeerd.

Ik ben niet tegen intimiteit maar jullie doen net alsof sex iets is wat enkel de man wil en dat hij hier voor een kunstje moet doen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:41:32 #208
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36866953
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:39 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Als mijn vent de hele dag met zn muziekjes bezig is,geen oog of weinig oog voor mij heeft,heb ik geen zin om moeite voor hem in bed te gaan doen. Waarom zou ik. Op het moment dat ik aandacht wil hebben heeft ie geen tijd/zin,en als hij aandacht wil hebben moet ik maar tijd/zin maken? Dikke doei

Kijk,bovenstaande : Stel ik zou sporadisch geen zin in sex hebben. Dan zou ik niet verwachten dat mijn vriend me zou knuffelen. Ik bedoel,tuulk,ff een knuffel ala,maar echt knuffelen niet. Kan het niet echt uitleggen ik heb zoiets van,als hij geen aandacht van mij krijgt,hoeft hij het ook niet te geven. En vice versa
Moeite voor jezelf in bed dan ? Alleen heb je hier hem bij nodig.

Als mijn meisje de hele dag bezig was met zijn muziek en ze wou daarna seks had ik ook men trotse gevoel opzij gezet hoor!
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:41:44 #209
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36866961
quote:

[..]

ben voor de helft met je eens. Ik hoef niet 27/7 te knuffen. Maar als je ook geen aandacht krijgt in de vorm van "samen iets leuks doen" dagjes weg oid,waarom zouden wij hem dan wél aandacht geven.

don't get me wrong,mn vent heeft soms van die nukken,en 9 vd 10x krijgt ie toch wattie wil,maar helemaal fair is het niet wel?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:42:03 #210
37769 erodome
Zweefteef
pi_36866973
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Maar zie dan ook in dat jij ook kunt denken dat je die vorm van aandacht wil als je hem de hele dag niet hebt gezien.
Dan zou hij eens nee moeten zeggen

Draaamaaa.

Maar ik ben wel iemand die een massage geeft en rustige opbouw heeft met zoenen.

Ga ik liever samen in de stad iets drinken.
Er zijn momenten hier waar ik niet om geknuffel moet vragen, dan heeft hij teveel aan zijn hoofd en zegt hij, ero, laat me gewoon maar even, we gaan een film kijken ofzo, verwacht even niet teveel van me, ik wil even tot rust komen in mijn hoofd en ook dat moet kunnen.

Geen drama dus, gewoon rekening houden met elkaar, dan neem ik gewoon genoegen met lekker naast hem zitten en samen een filmpje kijken, hoor ik zijn dingen aan als dat nodig is en zorg ik voor hem, hoeft hij niet van zijn kont af te komen en zorg ik dat hij zijn natje en droogje krijgt en ben ik ook bereid vanuit mijn kant de moeite te doen te verleiden/seksuele aandacht te geven, leg ik hem eens op zijn rug om hem te verwennen bv.

Zo verwacht ik ook van hem dat als ik echt mijn dag niet heb dat er een arm om me heen geslagen wordt en dat er bv eens niet om seks gevraagd wordt, dat hij er dan gewoon even echt voor mij is.
Dat ik zeg, liefje, ik voel me echt heel erg snert en dat er dan begrepen wordt dat ik wat koestering nodig heb.

En naar de stad gaan om samen wat te drinken is toch ook aandacht, lekker kletsen en doen, dat is net zo goed als een lekkere knuffel op z'n tijd.

Maar geloof mij, als er iets irritant is dan is het een man die nooit lief aan je kan zitten zonder in je broekje te willen.
Er moet een evenwicht zijn, dat hij je begeert, dat hij je dolgraag wil, helemaal geweldig, niet veranderen, maar het is ook onmisbaar dat hij ook gewoon soms dichtbij je wil zijn, zomaar, zonder dat er wat aan vast zit.
pi_36867017
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:39 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Dán heb jij nooit zin ?
Dan daalt mijn zin zwaar ja. Oh als hij zin heeft in seks, dan komtie maar hoor. Maar dan moet hij niet mekkeren dat ik geen initiatief neem wat seks betreft.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:43:20 #212
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867027
quote:

[..]

Nouja ik knuffel zowieso mijn meisje af en toe omdat ik voel dat ik haar duidelijk wil maken dat ik van der hou.

Maar ik zou het gek vinden dat als ik na een dag hard werken geen seks zou krijgen omdat ik geen aandacht heb geschonken aan haar.

Dan heb ik zoiets van wtf hier geniet jij ook van.
Tis geen zuurkool!
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:43:26 #213
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867032
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Moeite voor jezelf in bed dan ? Alleen heb je hier hem bij nodig.

Als mijn meisje de hele dag bezig was met zijn muziek en ze wou daarna seks had ik ook men trotse gevoel opzij gezet hoor!
Ik hoef niet perse 4x per dag hoor. Dus stel,ik ben jouw vriendin.. Ik zit achter mn computer,ik doe bv niks anders dan gamen,gamen,gamen. Jij vraagt wat,ik hoor het niet,omdat ik zo druk bezig ben. Je komt langs voor een kusje,je krijgt een vlugge kus,wat eigelijk betekent dat je op moet rotten,want ik ben bezig. Zo gaat het de hele dag.

Als ik flauw van het gamen ben,kom ik bij je,en wil ik sex. Dan ga jij doodleuk neuken?

Sorry,ikke niet
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:44:23 #214
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867069
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Nouja ik knuffel zowieso mijn meisje af en toe omdat ik voel dat ik haar duidelijk wil maken dat ik van der hou.

Maar ik zou het gek vinden dat als ik na een dag hard werken geen seks zou krijgen omdat ik geen aandacht heb geschonken aan haar.

Dan heb ik zoiets van wtf hier geniet jij ook van.
Tis geen zuurkool!
Hey,ik heb het niet over werken. Tuurlijk,kom op zeg. Als jij thuis komt van je werk,jullie hebben elkaar ff niet gezien,oke. Maar als jij de hele dag thuis zit,en zij geen enkele normale vorm van aandacht krijgt...

snap?
pi_36867072
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Er zijn momenten hier waar ik niet om geknuffel moet vragen, dan heeft hij teveel aan zijn hoofd en zegt hij, ero, laat me gewoon maar even, we gaan een film kijken ofzo, verwacht even niet teveel van me, ik wil even tot rust komen in mijn hoofd en ook dat moet kunnen.

Geen drama dus, gewoon rekening houden met elkaar, dan neem ik gewoon genoegen met lekker naast hem zitten en samen een filmpje kijken, hoor ik zijn dingen aan als dat nodig is en zorg ik voor hem, hoeft hij niet van zijn kont af te komen en zorg ik dat hij zijn natje en droogje krijgt en ben ik ook bereid vanuit mijn kant de moeite te doen te verleiden/seksuele aandacht te geven, leg ik hem eens op zijn rug om hem te verwennen bv.

Zo verwacht ik ook van hem dat als ik echt mijn dag niet heb dat er een arm om me heen geslagen wordt en dat er bv eens niet om seks gevraagd wordt, dat hij er dan gewoon even echt voor mij is.
Dat ik zeg, liefje, ik voel me echt heel erg snert en dat er dan begrepen wordt dat ik wat koestering nodig heb.

En naar de stad gaan om samen wat te drinken is toch ook aandacht, lekker kletsen en doen, dat is net zo goed als een lekkere knuffel op z'n tijd.

Maar geloof mij, als er iets irritant is dan is het een man die nooit lief aan je kan zitten zonder in je broekje te willen.
Er moet een evenwicht zijn, dat hij je begeert, dat hij je dolgraag wil, helemaal geweldig, niet veranderen, maar het is ook onmisbaar dat hij ook gewoon soms dichtbij je wil zijn, zomaar, zonder dat er wat aan vast zit.
Heeeeelemaaaaaal precies wat ik wou zeggen maar ik de woorden niet voor kon vinden.

EDIT: en nee dit gaat natuurlijk helemaal niet over werken.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:44:42 #216
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_36867083
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:40 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

De sex in the city vrouwen hede tendage doel ik op.
Overgeemancipeerd.

Ik ben niet tegen intimiteit maar jullie doen net alsof sex iets is wat enkel de man wil en dat hij hier voor een kunstje moet doen.
Volg ik niet, en is ook niet echt van belang heb ik het idee
Sex is echt niet iets wat alleen de man wil. Maar als mijn vent me de hele dag geen blik waardig zou gunnen en ik niet het gevoel heb dat ie enigzins om me geeft of wat dan ook, dan zie ik ook niet in waarom ik hem dan zijn pleziertje zou geven bovenop mij. Eigenlijk precies wat zwaffel ook al aangaf.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:45:05 #217
37769 erodome
Zweefteef
pi_36867104
quote:

[..]

(simpele dingen).

Als je blijft knuffen en veel lol met elkaar hebt dan dooft die passie, die liefde niet hoor, kan ik je vertellen na 14 jaar samen zijn bijna, nog heeeeeeeel even...

Tuurlijk moet je het goed met elkaar kunnen vinden, je moet vrienden zijn, minnaars zijn, geliefden zijn enz enz enz, het is een totaalpakket.

Ik pleit ervoor dat partners minimaal 5 minuten echt zoenen met elkaar op een dag, het is wetenschappelijk bewezen dat dat goed is voor een relatie, serieus...
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:45:54 #218
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867135
quote:

[..]

ik heb hier werkelijk niets meer aan toe te voegen
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:47:05 #219
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867183
ooh,en don't get me wrong,ik heb dus geen afkeer oid van seks. Ik vind het heerlijk zelfs. Maar dan wel als de aandacht van beide kanten komt
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:47:32 #220
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867202
quote:

[..]

Hierin kan ik mij ook vinden.
Maar vind het raar dat jullie seks meer als een beloning zien van jullie trouwe lobbes.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:49:45 #221
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867290
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Ik hoef niet perse 4x per dag hoor. Dus stel,ik ben jouw vriendin.. Ik zit achter mn computer,ik doe bv niks anders dan gamen,gamen,gamen. Jij vraagt wat,ik hoor het niet,omdat ik zo druk bezig ben. Je komt langs voor een kusje,je krijgt een vlugge kus,wat eigelijk betekent dat je op moet rotten,want ik ben bezig. Zo gaat het de hele dag.

Als ik flauw van het gamen ben,kom ik bij je,en wil ik sex. Dan ga jij doodleuk neuken?

Sorry,ikke niet
Waarom niet je zorgt maar dat het dubbel zo lekker is voor jou.
Maar ik zou er geen gewoonte van maken.
Maar zo bedoel ik het ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bendeleider op 11-04-2006 20:51:27 (typo) ]
pi_36867293
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Maar vind het raar dat jullie seks meer als een beloning zien van jullie trouwe lobbes.
Zoals ik al zei, je snapt het niet. Want dat is helemaal niet zo.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:50:15 #223
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867314
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:51 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Genegenheid is ook wel prima
Als jij verdomme 3 uur in de trein in hebt gezeten heb je ook behoeft aan een knuffel en dan juist sta je voor elkaar klaar is het niet ?
Dus als hij bv te druk is met tv kijken,en hijs eindelijk klaar,dan moeten wij hem maar wel aandacht geven? kom op zeg. Nogmaals aandacht komt van 2 kanten
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:51:48 #224
37769 erodome
Zweefteef
pi_36867354
One love, we get to share it, it leaves you baby, if you don't care for it...

Ik hoor hem nu op tv en de waarheid in dat stukje is enorm en erg ontopic
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:53:01 #225
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867397
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:50 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Dus als hij bv te druk is met tv kijken,en hijs eindelijk klaar,dan moeten wij hem maar wel aandacht geven? kom op zeg. Nogmaals aandacht komt van 2 kanten
Het is toch ook voor jezelf ?
Je doet het niet alleen voor hem is het wel ?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:54:26 #226
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867446
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:53 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

En als hij dit altijd doet moet hij zowieso een schop onder zijn hol.

Ik ben niet iemand die na het gamen z'n meid omrolt.
En ben het met jullie kippen eens dat het van 2 kanten moet komen
Maar snap niet dat jullie het niet voor jezelf lekker vinden ookal gaf hij je daarvoor geen aandacht.

Doet een dildo ook niet toch ?
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:54:49 #227
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867458
quote:

[..]

Porno ?

Ik had heel toevallige deze discussie met mijn vriend. Wat is er nou chantage aan dan. Dát snap ik dus niet. is het nou werkelijk zo enorm raar,dat wanneer een meid de godganze dag vrijwel geen of amper aandacht (of wanneer het hem uitkomt) krijgt van haar vriend,ze zoiets heeft van : Nou,ik hoef dan even geen sex meer. Het is toch enkel wanneer het jouw uitkomt.

Ik snap dat serieus niet noem me stom,noem me een bediel,maar ik zie het niet
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:55:04 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_36867469
quote:

[..]

Seks is geen beloning, het is het inzien dat seks niet vanzelfsprekend is, dat er wat moeite nodig is om een vrouw warm te krijgen...

Dit is wat vaak fout gaat bij wat langere relatie's, mensen denken dat dat allemaal wel goed blijft zonder er moeite in te steken, maar om opgewonden te raken is er een opbouw nodig voor vrouwen, zo simpel is het.

Als je de hele dag iemand eigenlijk als lucht behandeld dan wordt dat persoon daar niet geil van en moet je niet vreemd opkijken als iemand geen zin heeft en ook geen zin meer heeft in zin maken die dag.

Ik verbaas me er juist over dat zoveel mannen vrouwen zien als leuke warme opblaaspoppen die altijd maar geil moeten zijn.
pi_36867496
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:54 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Maar snap niet dat jullie het niet voor jezelf lekker vinden ookal gaf hij je daarvoor geen aandacht.

Een dildo gebruik je zodra jij er zin in hebt. Die springt niet op je vanachter de pc
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:56:42 #230
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867529
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:53 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Als ik het wél zou doen,zou ik het alleen voor hemzelf doen. Namelijk op het moment dat hij me links laat liggen,en 2 uur laten langs komt om bv te wippen, heb ik geen libido meer. Dan heb ik gewoon geen zin meer. Dan is het niet zo van "nananana jij mag niet in mn poesje!" maar meer van : ik heb er geen zin in en als ik er geen zin in heb,doe ik het dus niet.

Dat heeft dus niks met het doen voor jezelf te maken.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:57:00 #231
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36867533
quote:

[..]

Ik zie seks niet als een beloning
Ik zie vooral geilheid als een beloning.
Als ik voor mijn gevoel te weinig aandacht heb gehad.. ben ik niet geil te krijgen
Als ik gezellig heb gedaan met mijn vriend
Ergens naar toe ben geweest, gekletst, filmpje gekeken blablabla
Dan ben ik vaak vanuit mezelf al geil
pi_36867534
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:55 schreef erodome het volgende:
Ik verbaas me er juist over dat zoveel mannen vrouwen zien als leuke warme opblaaspoppen die altijd maar geil moeten zijn.
point
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:59:28 #233
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867614
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:54 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Hey,mijn vent doet het zelden tot nooit tis puur hypotetisch.

en idd,wat er gezegd wordt : een dildo gebruik je als jij zin hebt.

edit : ik kan overigens helemaal op zo'n moment helemaal niet genieten van sex zoals jij het beschrijft. Het lijkt dan meer alsof het moet
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:00:48 #234
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867656
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:55 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

Een dildo gebruik je zodra jij er zin in hebt. Die springt niet op je vanachter de pc
Dus wanneer jij zin hebt maar je man heeft je geen aandacht gegeven ga je het uit principe niet doen ?

Dit is mijn punt.
Als wij jullie proberen op te warmen maar je hebt geen zin komt het er ook niet van ?
Maar als jullie ons op die enkele dag proberen op te warmen en we hebben geen zin is er drama !
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:02:19 #235
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867708
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:00 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Dus wanneer jij zin hebt maar je man heeft je geen aandacht gegeven ga je het uit principe niet doen ?

Dit is mijn punt.
Als wij jullie proberen op te warmen maar je hebt geen zin komt het er ook niet van ?
Maar als jullie ons op die enkele dag proberen op te warmen en we hebben geen zin is er drama !
ooh nee,dan isser echt geen drama bende leider als jij geen zin hebt,prima. Klaar. Maar ga dan dus ook niet stom opkijken als wij geen zin hebben

Ik vind dat jij niet veel van vrouwen snapt NOFI
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:02:56 #236
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36867726
quote:

[..]

Dit is mijn punt.
Daar ligt het probleem
je krijgt geen zin...
omdat je ook geen aandacht krijgt
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:03:26 #237
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867744
Ik zal wel nog een jong ventje zijn die altijd geil is...

Ik schei er mee uit en ga een radio station runnen!!
Kusjes !!

p.s. zie mijn sig ..
Je kan altijd meelen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:03:42 #238
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867754
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem
je krijgt geen zin...
en voordat je nou gaat zeggen bendeleider dat je op het sex moment wél aandacht krijgt...das gewoon niet hetzelfde
pi_36867763
quote:

[..]

Oh jawel hoor, maar dan heb ik geen zin Dat is het punt.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:06:08 #240
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867826
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem
je krijgt geen zin...
Misschien zijn jullie gewoon stuk.
Ik krijg altijd wel zin
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:06:39 #241
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867836
Maar vind jullie nog wel lief !!!
pi_36867843
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:06 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ik krijg altijd wel zin
Het ligt aan het feit dat je een lul hebt. Zei ik toch.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36867865
quote:
Maar vind jullie nog wel lief !!!
Ga maar snel dat radiostation runnen, voordat je gestenigd wordt.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:08:44 #244
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36867909
quote:

[..]

Ik krijg altijd wel zin
echt echt echt echt altijd? daar geloof ik niks van
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:10:43 #245
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36867972
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:08 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

echt echt echt echt altijd? daar geloof ik niks van
Ben 19 hea !
pi_36868010
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ben 19 hea !
Weetje wat ik denk, ik denk dat jij gewoon nog nooit een relatie hebt gehad langer dan 3 maanden (en dat bedoel ik niet lullig nee)
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:12:49 #247
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36868046
quote:

[..]

Ben 19 hea !
dan nog dus als jij ziek bent heb je zin,en als je stomdronken bent heb je zin,en als je 100x alles vol hebt gekotst heb je zin,en als je onder een auto bent gekomen heb je zin

Sue me,but I don't believe a shit from what you're saying
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:13:42 #248
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36868081
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

Weetje wat ik denk, ik denk dat jij gewoon nog nooit een relatie hebt gehad langer dan 3 maanden (en dat bedoel ik niet lullig nee)
Dat dacht ik ook En nee,dat was ook niet lullig bedoelt. Het is IMHO gewoon raar dat je zo over aandacht/sex denkt

maar ik vind je nog wel lief heur,bendeleider
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:13:42 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_36868083
quote:

[..]

Ik krijg altijd wel zin
Omdat je een man bent, vrouwen hebben een ander opwindingspatroon, echt...

Ik heb gewoon geen zin na genegeerd worden en heb dan geen zin meer in zin maken, dan mag hij dat niet proberen.
Op andere momenten waar ik zelf met mijn hoofd bij andere zaken zit waardoor ik op dat moment geen zin heb wil ik wel zin maken en dan laat ik lekker even mijn rug kriebelen ofzo en dan heb ik binnen no time zin.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:14:43 #250
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36868120
quote:

[..]

Al bijna 2 jaar nu.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:14:45 #251
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36868126
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat je een man bent, vrouwen hebben een ander opwindingspatroon, echt...

Ik heb gewoon geen zin na genegeerd worden en heb dan geen zin meer in zin maken, dan mag hij dat niet proberen.
Op andere momenten waar ik zelf met mijn hoofd bij andere zaken zit waardoor ik op dat moment geen zin heb wil ik wel zin maken en dan laat ik lekker even mijn rug kriebelen ofzo en dan heb ik binnen no time zin.
precies! zo zat ik laatst heel erg over mn hond in,en had totaal geen zin. Het duurde even,maar de zin werdt gemaakt,en er kwam lekkere sex uit voort
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:14:47 #252
37769 erodome
Zweefteef
pi_36868127
quote:

[..]

Die kans zit er dik in inderdaad
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:15:37 #253
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36868151
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

dan nog dus als jij ziek bent heb je zin,en als je stomdronken bent heb je zin,en als je 100x alles vol hebt gekotst heb je zin,en als je onder een auto bent gekomen heb je zin

Sue me,but I don't believe a shit from what you're saying
Nouja niet in de extremen.
Maar je zou me midden op de dag wakker kunnen maken voor seks.
pi_36868228
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Al bijna 2 jaar nu.
Dan snap ik je probleem al helemaal niet.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:18:10 #255
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36868233
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:15 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Nouja niet in de extremen.
Maar je zou me midden op de dag wakker kunnen maken voor seks.
ja.jij mij ook.Mits ik een beetje aandacht heb gehad
pi_36868236
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Al bijna 2 jaar nu.
En is ze bij je omdat ze gelukkig is of doodsbang?
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:18:30 #257
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36868243
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

trut
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:19:08 #258
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36868260
quote:

[..]

Ben 19 hea !
Ik ben 17, zou dat betekenen dat ik nog meer zin heb
Hoe jonger hoe geiler...
pi_36868270
quote:

[..]

Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:19:50 #260
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36868285
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Ik ben 17, zou dat betekenen dat ik nog meer zin heb
Hoe jonger hoe geiler...
Vrouwen bij 30 jaar pas hé.
pi_36868290
quote:

[..]

Als ik die foto in je fotoboek zie weet ik het antwoord al, laat maar
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:20:32 #262
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36868305
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Vrouwen bij 30 jaar pas hé.
oww dan had ik dit topic niet eens mogen starten...
Ik word pas geil als ik 30 ben
pi_36868403
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:20 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als ik die foto in je fotoboek zie weet ik het antwoord al, laat maar
haahahahaha :D:D:DD:D!!!1!!!!!!111
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:23:46 #264
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36868418
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

Ze is dolgelukkig met mij.

Ik heb in dit topic veelvuldig aangegeven haar voldoende aandacht te geven en ze komt niets te kort en ik ook niet.
Maar ik vind het raar dat wanneer jullie geen aandacht krijgen dan ook automatisch geen zin hebben.
Dan komt het over alsof jullie het enkel en alleen voor hem doen toch ?

En niet voor jezelf ?
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:24:30 #265
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36868443
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:20 schreef Miriampje het volgende:

[..]

oww dan had ik dit topic niet eens mogen starten...
Ik word pas geil als ik 30 ben
Dan ben je op je hoogtepunt!
pi_36868477
Omg dude je blijft dezelfde domme dingen zeggen
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:26:07 #267
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36868494
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:25 schreef birdydontfly het volgende:
Omg dude je blijft dezelfde domme dingen zeggen
Neen.
Snap nou dan toch dat ik aan jullie kant sta maar het niet kan bevatten dat jijzelf niet geil kan zijn als hij je geen aandacht geeft.
pi_36868537
Hou nou op ik pis in mn broek van het lachen
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:32:40 #269
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36868706
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
Heul niet waar.
Je ziet mijn punt gewoon niet.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:33:21 #270
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36868738
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
anders ik wel
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:34:04 #271
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36868754
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:32 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Heul niet waar.
Je ziet mijn punt gewoon niet.
heul wel waar

je snapt ons echt niet,of je wilt het niet snappen
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:35:36 #272
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36868819
we komen van een andere planeet
Hij kan er nix aan doen dat hij er nix van snap

vind het alleen zielig voor zijn vriendin
Daar snapt hij dan waarschijnlijk ook nix van
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:36:14 #273
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36868844
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

heul wel waar

je snapt ons echt niet,of je wilt het niet snappen
Ik snap jullie wel.
Alleen niet dat je geen zin meer hebt omdat je vriend je geen aandacht geeft.

Als ik mijn meisje de hele dag nog niet gezien heb omdat ze met vriendinnen winkelen is kan ik nogsteeds onwijs geil zijn hoor!
pi_36868885
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ik snap jullie wel.

Als ik mijn meisje de hele dag nog niet gezien heb omdat ze met vriendinnen winkelen is kan ik nogsteeds onwijs geil zijn hoor!
hahahaah het gaat er om, dat je bij je vriend bent, maar hij je dan geen blik waardig gunt.
dude ik zie mijn vriend alleen in de weekenden, dacht je dat ik dan geen zin had in de weekenden ofzo? omdat ik em door de week niet gezien had?
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:38:01 #275
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36868904
quote:

[..]

Ik snap jullie wel.

Dat deel heb je dus gemist
Jij denkt dat "geen aandacht" betekent elkaar niet zien
Wij verstaan daar onder... elkaar wel zien maar genegeerd worden
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:38:49 #276
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36868942
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:37 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

hahahaah het gaat er om, dat je bij je vriend bent, maar hij je dan geen blik waardig gunt.
dude ik zie mijn vriend alleen in de weekenden, dacht je dat ik dan geen zin had in de weekenden ofzo? omdat ik em door de week niet gezien had?
same here
pi_36869109
quote:

[..]

Ik snap jullie wel.
Hoe kun jij ons allemaal snappen als je al 2 jaar lang dezelfde vriendin hebt? Je maakt mij niet wijs dat je dan op die leeftijd met voldoende type vrouwen ervaring hebt om zoiets te kunnen zeggen....
pi_36869294
quote:

[..]

Ik snap jullie wel.

Ja maar het probleem is juist dat sommige mensen niet eens geil worden als hun vriend er wél is.
Fysieke aanwezigheid is idd niet altijd hetzelfde als er echt voor elkaar zijn.

Niet dat dat bij mijn vriend en mij het probleem is, maar ik kan het me wel voorstellen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:48:32 #279
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36869321
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:43 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hoe kun jij ons allemaal snappen als je al 2 jaar lang dezelfde vriendin hebt? Je maakt mij niet wijs dat je dan op die leeftijd met voldoende type vrouwen ervaring hebt om zoiets te kunnen zeggen....

Jullie willen mijn punt/vraag niet inzien.

En ter verduidelijking ik ben heel lief en spontaan.
Ben eerder een charmeur dan een glijer.

En als je mijn active topics leest kun je mijn vriendin zelfs spotten.
Vraag het maar of ik lief ben
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:49:49 #280
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36869370
Ik zie jullie wel bij de volgende SEX meet in een neukhol !
Dan zal ik jullie een lekkere massage geven !
pi_36869534
Ja maar jij hebt je vriendin niet nodig om geil te worden.
Als je toch al weinig sexdrive hebt, word je nauwelijks uit jezelf geil, en heb je daar wel iemand voor nodig. Het kan zijn dat je alleen geil wordt als iemand (dus je vriend) er moeite voor doet om dat bij je op te wekken. Als je vriend dat dan niet doet, of de rest van de tijd zo afstandelijk is dat je geen zin in hem hebt, blijven er geen dingen meer over om geil van te worden.

Beetje technisch uitgelegd, maar het is ongeveer wat ik wil zeggen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:56:01 #282
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36869625
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Ja maar jij hebt je vriendin niet nodig om geil te worden.
Als je toch al weinig sexdrive hebt, word je nauwelijks uit jezelf geil, en heb je daar wel iemand voor nodig. Het kan zijn dat je alleen geil wordt als iemand (dus je vriend) er moeite voor doet om dat bij je op te wekken. Als je vriend dat dan niet doet, of de rest van de tijd zo afstandelijk is dat je geen zin in hem hebt, blijven er geen dingen meer over om geil van te worden.

Beetje technisch uitgelegd, maar het is ongeveer wat ik wil zeggen.
Dat snap ik ook wel.
Maar vanuit mijzelf uitgaande is die heel raar.
Ik kan ook geil worden als het zonnete al lekker op men gezicht schijnt.

Hoef ik nog niet eens op mijn rug gerkiebeld te worden.
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:56:48 #283
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36869659
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:56 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel.

zoals erodome al zei : jij hebt een pik,daar ligt het aan
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:58:07 #284
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36869715
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:56 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

zoals erodome al zei : jij hebt een pik,daar ligt het aan
Jullie hebben er geen,daar ligt het aan.
Het ongecompliceerd geil zijn...heerlijk !
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:59:54 #285
37769 erodome
Zweefteef
pi_36869799
quote:

[..]

Dat snap ik ook wel.

Dat kan ik ook, maar als er de hele avond iemand me zit te negeren dan ben ik tegen het eind van die tijd niet zo heel erg vrolijk meer zeg maar....

Dan is de zin weg en kan hij hem gewoon in een boom stoppen wat mij betrefd.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:00:11 #286
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36869806
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Jullie hebben er geen,daar ligt het aan.
Het ongecompliceerd geil zijn...heerlijk !
godzijdank niet. Dan zou ik de hele dag bezig zijn om mn pik achter na te lopen

Heerlijke sex met aandacht en romantiek,heerlijk
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:05:19 #287
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36870026
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

godzijdank niet. Dan zou ik de hele dag bezig zijn om mn pik achter na te lopen

Heerlijke sex met aandacht en romantiek,heerlijk
Ge kijkt te veel films !
Wanneer is de eerste parenclub meet ?
Dan kom ik ook
pi_36870293
Maargoed. Even concluderend. jij komt alleen in dit topic om iedereen zonder zin keihard uit te lachen en nog eens even te benadrukken hoe ziellig en triest je dan wel niet bent? Uiteindelijk ben je namelijk echt alleen jóúw visie aan het verwoorden wat het tegenovergestelde is van dit topic. Open een tweede topic, Gewoon Altijd Zin, Part I...
pi_36870320
Vergeet niet dat hij er nog even lekker inwrijft hoe het is om wél zin te hebben. Ook erg constructief.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:13:57 #290
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36870331
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:05 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Ge kijkt te veel films !
Wanneer is de eerste parenclub meet ?
Dan kom ik ook
dream on je wil het niet snappen. Fine with me,ga maar je station tunen
pi_36870385
quote:

[..]

Dat snap ik ook wel.

Maar wij zijn jou niet hè? Wij kunnen dat dus niet, daar gaat nou juist het hele topic over.
Ik word nog steeds helemaal opgefokt, terwijl het probleem bij mij eigenlijk al een stuk minder erg is geworden.
pi_36870480
Ja echt ey, waar gaat dit topic nou over
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:19:21 #293
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36870572
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar wij zijn jou niet hè? Wij kunnen dat dus niet, daar gaat nou juist het hele topic over.
Ik word nog steeds helemaal opgefokt, terwijl het probleem bij mij eigenlijk al een stuk minder erg is geworden.

Dat was nimmer mijn bedoeling,.
Ik voeld me aangevallen als man.

Het feit dat ik als man jullie probeer te snappen en open sta voor discussie ookal gaat dit niet voortvarend zou je juist een goed gevoel moeten geven heur !.

Er is nog hoop voor 19 jaar oude etters wie ich !
Als je er erg diep gekwetst bent door mij trakteer ik op een wit bier !
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:19:49 #294
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_36870596
Help liever de mensen die wel een probleem hebben
Dan de hele wereld te laten weten dat jij nergens last van hebt
En dat je vrouwen niet snapt
pi_36870653
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_36870673
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Het feit dat ik als man jullie probeer te snappen en open sta voor discussie ookal gaat dit niet voortvarend zou je juist een goed gevoel moeten geven heur !.
Als dat zo was misschien wel ja.
quote:
Oh, dat maakt dan wel weer wat goed.
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:23:16 #297
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36870748
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als dat zo was misschien wel ja.
[..]

Oh, dat maakt dan wel weer wat goed.

Ik ben alleen verbaasd dat vrouwen voor zichzelf niet geil kunnen zijn that's all.
Ben niet boos etc en wellicht ben ik wel raar dat ik op elk tijdstip wel zin heb...

dinsdag 11 april 2006 @ 22:23:28 #298
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36870755
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Er is nog hoop voor 19 jaar oude etters wie ich !
Ik ben zeer diep in mn hart geraakt

das dan 4 witbier
pi_36870756
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Miriampje het volgende:
Help liever de mensen die wel een probleem hebben
Dan de hele wereld te laten weten dat jij nergens last van hebt
En dat je vrouwen niet snapt
Amen to that.
pi_36870777
omg we kunnen heus wel geil voor onszelf zijn
ik begin te denken dat je gewoon dom bent
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  dinsdag 11 april 2006 @ 22:23:56 #301
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36870778
Je kunt ook stellen dat baren de straf van het vrouwelijk orgasme is en dat het vrouwelijk orgasme dus geen enkele zin heeft.

Maar ik zal het wel bij een wit bier laten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')