quote:Op woensdag 5 april 2006 17:20 schreef Miriampje het volgende:
BIj mij is het niet zo dat ik het helemaal afzweer.
Soms heb ik ook wel eens erge zin uit mezelf(niet vaak)
en dan wil ik wel seks!!
Het is niet zo dat ik seks verschrikkelijk vind en dat ik het nooit meer wil
Dat vind ik uberhaupt vroeg om dat nu al te zeggen.
Ik heb de laatste tijd gewoon geen zin.
En ik zorg ervoor dat we het minimaal 1x per week doen
Als dat niet is gebeurt dan gooi ik mezelf maar ff over die drempel heen...
Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.quote:
Jij hier? Ik heb niet last van elk meisje, maar dan moeten ze geen scapino trainingsbroek dragen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:21 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Nee, jij hebt last van meisjes die voor je kluisje staan.![]()
Buk maar, ik kom er zo aanquote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb momenteel erg veel zin![]()
Maar er is niemand binnen handbereik![]()
*loopt naar de autoquote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
* doet fotoboek checken
hell yeah!
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebbenmaar die mededeling is in het verkeerde topic
Zooo dan. Wat ga jij morgen doen?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
haha gelukkig zijn er nog mensen die wel zin hebbenmaar die mededeling is in het verkeerde topic
Checkt fotoboek en denkt Jammiequote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Miriampje het volgende:
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 08:31 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Checkt fotoboek en denkt Jammie
hahaquote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben![]()
Het gaat langzaam aan beter!!
Ik hou gewoon rekening met mijn vriend.
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
Heb ik ook een tijdje gedaan maar bij mij werkt dat alleen maar omgekeerd.. Wanneer ik het idee heb dat ik moet sexen om het sexen krijg ik die knop al helemaal niet om en is het genot ver te zoeken..quote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik mijn vriend er niet van kan overtuigen om nooit meer seks te hebben![]()
Het gaat langzaam aan beter!!
Ik hou gewoon rekening met mijn vriend.
als ik al een paar keer nee heb gezegt, dan schop ik mezelf maar een keer over die drempel.
Daar heb je toch buddy's voor?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik heb momenteel erg veel zin![]()
Maar er is niemand binnen handbereik![]()
*uitlacht. Ik zie mn vent over 4 uurquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Nu ik dit lees, begin ik er ook wel weer aardig zin in te krijgen. Zie mijn vriendin morgen pas weer...
Ik val niet in jouw catagorie,maar ik hoop dat ik toch mag reagerenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef extreme het volgende:
vraagje voor de dames die structureel geen zin hebben,
stel dat je wel een hoog nivo van intimiteit met je vriend hebt, maar dus geen sex. Kan je dan leven met het idee dat ie (puur uit lust zeg maar) z´n sexuele bevrediging ergens anders haalt, b.v bij een scharreltje of een prostituee?
of is dat dan weer ondenkbaar?
Das ondenkbaar iddquote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef extreme het volgende:
stel dat je wel een hoog nivo van intimiteit met je vriend hebt, maar dus geen sex. Kan je dan leven met het idee dat ie (puur uit lust zeg maar) z´n sexuele bevrediging ergens anders haalt, b.v bij een scharreltje of een prostituee?
ik zeg nergens stiekum he, gewoon in overleg en in alle openheid. Is het dan mogelijk dat zo´n jongen ergens anders datgene haalt wat jullie ´m niet willen of kunnen geven?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Das ondenkbaar iddIk vind dat je het dan allebei eens moet zijn met die beslissing. Wanneer de jongen die behoeftes bij iemand anders moet zoeken kan ik me dat voorstellen, maar is natuurlijk niet geheel eerlijk tegenover zijn vriendin. In dat geval moet ie het gewoon uitmaken vind ik.
Opzich heb je best een puntquote:Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef extreme het volgende:
[..]
ik zeg nergens stiekum he, gewoon in overleg en in alle openheid. Is het dan mogelijk dat zo´n jongen ergens anders datgene haalt wat jullie ´m niet willen of kunnen geven?
als je als vrouw geen waarde hecht aan sex lijkt het me toch geen reden voor jaloezie als je vent dat dan ergens anders haalt, toch?
wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef Ladylicious het volgende:
Opzich heb je best een puntMaar geen waarde hechten aan sex is denk ik niet de juiste verwoording.. Tuurlijk is sex wel fijn, maar op de 1 of andere manier hebben wij er minder vaak zin in dan 'normale' mensen.
Sterk.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef extreme het volgende:
[..]
wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoormaar het is ook absoluut niet zo dat als ik aan sex denk op een moment dat ik geen zin heb, dat het idee me dan vierkant tegenstaat. Wat wel zo is, als ik op regelmatige basis geen zin zou hebben in sex met mijn vaste vriendin, dan gaat ze ook echt de deur uit, dan zit er namelijk iets goed mis met de ondelinge fysieke aantrekkingskracht.
Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:07 schreef extreme het volgende:
[..]
wij 'normale' mensen hebben ook niet doorlopend zin in sex hoormaar het is ook absoluut niet zo dat als ik aan sex denk op een moment dat ik geen zin heb, dat het idee me dan vierkant tegenstaat. Wat wel zo is, als ik op regelmatige basis geen zin zou hebben in sex met mijn vaste vriendin, dan gaat ze ook echt de deur uit, dan zit er namelijk iets goed mis met de ondelinge fysieke aantrekkingskracht.
Dit is precies hoe ik er ook over denk... Veel mensen vergeten dit!!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemen)
ik denk dat het heel makkelijk is om de schuld te geven aan iets ongrijpbaars, aan iets ondefinieerbaars zoals een 'kronkel in je hoofd'quote:Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Denk je echt dat het 'geen zin hebben' aan het aangetrokken voelen tot je partner ligt dan? Ipv misschien 1 of andere kronkel in je hoofd? (Om het maar even zo te noemen)
Nu nog trots worden op je libidoquote:Op woensdag 5 april 2006 20:08 schreef Miriampje het volgende:
Ik ben toch wel trots op mijn druk bezochte topic![]()
Ik vraag het vaak juist aan hem, of hij dat niet zou willen... Maar dat wil hij zelf niet. Dus Mja. Dan maar eens in de zoveel tijd de knop omzetten en doen...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef extreme het volgende:
Dan leg je het niet goed uit aan ´m,quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vraag het vaak juist aan hem, of hij dat niet zou willen... Maar dat wil hij zelf niet. Dus Mja. Dan maar eens in de zoveel tijd de knop omzetten en doen...
is je vriendje een beetje fatsoenlijk in bed? snapt ie hoe een vrouw werkt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:39 schreef Miriampje het volgende:
Ik vind ook dat je NOOIT iets tegen je zin doen.
Als ik het ook ECHT niet wil... dan gebeurt het ook niet.
Maar soms ben ik niet geil (dus geen zin in seks)
Normaal zou ik zeggen... "schat ik heb geen zin, vandaag niet"
Maar nu laat ik 'm proberen me goed op te geilen.
Vaak lukt dat nog niet goed... maar dan heb ik nog gewoon seks met hem
Het is niet geen zin
Maar meer geen geiligheid
Dit is mijn tweede sekspartner.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef extreme het volgende:
[..]
is je vriendje een beetje fatsoenlijk in bed? snapt ie hoe een vrouw werkt?
En kan je dat ergens mee vergelijken? (eerdere minnaar met gouden handjes, een tong als lassie, etc..) of is het je eerste vriendje / was de rest ook niet zo handig?
en als je het zelf doet? kan je jezelf in de stemming brengen? of vind je het niet fijn om met jezelf te spelen?
Vreselijke uitdrukkingquote:
maar klinkt alsof het verre van geweldig is, je laat hem een beetje aanklooien met je, terwijl hij geen idee heeft wat ie aan het doen is, en jij hem niet kan helpen omdat je het ook niet weet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:30 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede sekspartner.
Vergeleken met de eerste is deze wel beter.
de eerste wist niet eens dat ik niet kon klaarkomen![]()
Voor mijn doen is mijn huidige vriend goed in bed.
Maar zoveel vergelijking heb ik niet.
ik zou zeggen rook eens een jointje om wat te ontspannen (kopje rooibosbosthee voor de niet rokers..), en koop een boekje kamasutra (of iets van die strekking) om eens te kijken op welke plaatsen de juiste 'knopjes' zitten.. sommige mensen starten wat moeilijk op, maar als het motortje eenmaal draait werkt het voor nagenoeg iedereen hetzelfde.quote:En ik kan mezelf ook niet in de stemming brengen.
Ik heb het vaker geprobeerd.
Maar nu begin ik er niet meer aan
Het levert nix op![]()
idd, maar je snapt wèl meteen wat ik bedoel.quote:
Maar uiteindelijk blijft het alles behalve lollig...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:37 schreef extreme het volgende:
Als je er daadwerkelijk lol aan beleeft is sex al een stuk leuker.
ik heb het hele eerste topic niet gelezenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk blijft het alles behalve lollig...
Apart dat ze zondag al kan zeggen, dat ze maandagavond zin in sex gaat krijgen.quote:Op zondag 9 april 2006 09:53 schreef maniack28 het volgende:
WoeiMn vriendin had gisterenavond zomaar wel zin
En het was al heel laat en ze was niet eens moe
En ze wil maandagavond weer (=> beloftes geloof ik niet in
).
Nee niet echt... daarom geloof ik het ook nietquote:Op zondag 9 april 2006 13:44 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Apart dat ze zondag al kan zeggen, dat ze maandagavond zin in sex gaat krijgen.
Kan ook aan mij liggen.
Tsja, vriendinlief kan hem natuurlijk ook een vrijbrief geven om met anderen te rommelen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef hannelore het volgende:
dus je vindt het niet erg dat ze alleen met je neukt om je een plezier te doen? tssst. daar kan ik niet bij!
Wat denk je dat ik al geprobeerd heb? Niks, maar dan ook niks suggereren, ook niet met de handjes, wat in de richting van sex gaat. Helpt niks... alsof ik iedere dag alleen maar aan sex denk. Maar 1x per twee weken vind ik toch wel normaal zeg...quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef hannelore het volgende:
Gee zin om te knuffelen? Dat is net zoiets als geen zin om op te staan! Sex hebben tegen je zin is wel even wat anders dan knuffelen tegen je zin! En tuurlijk heb ik in het verleden ook vaak zat 'zin gemaakt' maar denk maar niet dat mijn man daar zo blij mee was, hij wil dat ik ECHT zin heb. Toevallig lukt dat het best als hij niet de hele tijd AANDRINGT op sex. Misschien moet je je vriendin eens een tijdje met rust laten?
Op zich kan ik me voorstellen dat iemand weinig plezier beleeft aan seks als zijn partner er niet ook van geniet, dat is natuurlijk een heel nobel idee. Maar dat zeggen de meeste mensen dan wel vanuit de luxe positie van iemand die regelmatig seks heeft, en er regelmatig wél met zijn tweeën van geniet. Dan is het niet zo erg om er een keertje vanaf te zien als je partner even geen zin heeft, en dan mag je dat als vrouw ook best van je man verwachten vind ik.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef hannelore het volgende:
dus je vindt het niet erg dat ze alleen met je neukt om je een plezier te doen? tssst. daar kan ik niet bij!
Je moet er geen logische verklaring voor zoeken want die is er niet. Dat heb ik ook geprobeerd, maar het is nou eenmaal niet logisch.quote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je geniet![]()
Dat zeg ik in de vorige posting -> ze is moe van het harde werken (drukke periode achter de rug). Maar ja, als je dat nu al bent.. laat staan dat je dan straks zin hebt in sex als je kinderen hebt. Voor de rest gaat onze relatie beter dan ooit. We doen veel leuke dingen, gaan vaak weg. Zien elkaar best vaak (2x doordeweeks en in het weekend). We hebben nooit supervaak sex gehad, omdat we daar niet de kans voor hadden -> zagen elkaar alleen in het weekend. Maar toen wilde ze wel altijd (en had ze het ook nog niet druk). Dus misschien dat het toch ligt aan het feit dat ze moe is.... *hoopt maar dat het zo isquote:Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef hannelore het volgende:
Nog steeds aan maniack28:
En ja eens in de 2 weken vind ik ook niet meer dan normaal. Jouw vriendin is ook nog jong toch? Is er misschien iets anders aan de hand? Is het altijd zo geweest in jullie relatie of is het iets van de laatste tijd?
Wij neukten ons in het begin helemaal suf namelijk maar nu met al die kinderen de hele dag is dat wel anders... Geen puf meer gewoon denk ik ook.
Kortom: vrouwen zijn onbegrijpbaarquote:Op zondag 9 april 2006 16:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je moet er geen logische verklaring voor zoeken want die is er niet. Dat heb ik ook geprobeerd, maar het is nou eenmaal niet logisch.
Daar heb je dan waarschijnlijk toch weinig tijd of gelegenheid meer voor.quote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik in de vorige posting -> ze is moe van het harde werken (drukke periode achter de rug). Maar ja, als je dat nu al bent.. laat staan dat je dan straks zin hebt in sex als je kinderen hebt.
Kortom, ik neem geen kinderen want dan moet ik genoegen nemen met 1x per jaarquote:Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb je dan waarschijnlijk toch weinig tijd of gelegenheid meer voor.
Ik vind het ook niet horen 'zin maken' maar aangezien ik mijn vriend niet altijd wil teleurstellen maak ik ook wel eens zin, ja natuurlijk. Maar liever zou ik spontaan beregeil worden!quote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Ik snap je niet meer... eerst zeg je dat het niet hoort dat je zin maakt en nu zeg je dat je zin maakt
Anyway.. ja ik wil dat ook, een beter sexleven. Mijn vriendin beweert dat het komt omdat ze lang hard gewerkt heeft en nu eindelijk rust heeft. Dat is ook wel zo, maar die lang werken periode werd steeds langer en nu is ie voorbij en wordt de rustperiode ook weer langer. m.a.w. ik heb het idee dat ze me beloofd dat ze vaker zin gaat krijgen (of minder moe is en daardoor wel haar zin kan vervullen) maar dat ze het steeds maar verder voor zich uitschuift.
Is de sex bij jou wel goed? Want als wij sex hebben dan vliegen de vonken er vanaf... ze komt altijd (van het penetreren) dus ik snap ook niet helemaal waarom je dan geen zin hebt of moe bent. Je kan dan juist iets doen waarvan je genietMaar goed.. het zal hopelijk snel weer wat vaker worden.. want eens in de twee weken is voor mij toch wat weinig..
Naar alle waarschijnlijkheid zijn jouw hormonen tegen die tijd ook wel wat meer bedaard.quote:Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kortom, ik neem geen kinderen want dan moet ik genoegen nemen met 1x per jaar
quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op zich kan ik me voorstellen dat iemand weinig plezier beleeft aan seks als zijn partner er niet ook van geniet, dat is natuurlijk een heel nobel idee. Maar dat zeggen de meeste mensen dan wel vanuit de luxe positie van iemand die regelmatig seks heeft, en er regelmatig wél met zijn tweeën van geniet. Dan is het niet zo erg om er een keertje vanaf te zien als je partner even geen zin heeft, en dan mag je dat als vrouw ook best van je man verwachten vind ik.
Seks waar de twee partners niet evenveel van genieten is natuurlijk niet ideaal, maar als je eenmaal in de situatie zit dat je vriendin heel erg vaak geen zin heeft en je toch al weinig seks hebt, is je perspectief wel even anders. Dan ga je op gegeven moment wel met het minder ideale genoegen nemen en ben je allang blij als je een keer seks krijgt. In zo'n situatie wordt het minder een vereiste dat zij er ook van geniet, want als je daar op moest wachten zou je helemaal geen seks overhouden en dat is voor mensen met een gezonde sexdrive natuurlijk (terecht!) nog minder wenselijk. Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.
Je hebt gelijk, vandaar dat ik toch af en toe zin maak.. Maar dit weekend is weer gebleken dat als hij me maar lang gneog links laat liggen, ik vanzelf wel weer zin krijg...
Nee, dat is een verplicht nummertje.. kan ik moeilijk sex noemen.quote:Seks met iemand die er niet zo van geniet, is tenminste nog seks.s
Goeie tip... zal mn vriendin zeggen dat ze het initiatief moet nemen, anders wordt ze lui omdat ik haar toch wel verwenquote:Op zondag 9 april 2006 16:52 schreef hannelore het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet horen 'zin maken' maar aangezien ik mijn vriend niet altijd wil teleurstellen maak ik ook wel eens zin, ja natuurlijk. Maar liever zou ik spontaan beregeil worden!
Wat wel werkt, merk ik, is er niet te veel tegenzin tegen te kweken, als je denkt bah sex, ik heb geen zin en krijg ook geen zin, dan kun je net zo goed ophouden. Uiteindelijk krijg ik meestal WEL zin omdat mijn partner heel erg zijn best doet het mij naar de zin te maken. Maar het werkt wel beter als IK het initiatief neemAls ik er totaal geen moeite voor hoef te doen, dan windt me dat kennelijk niet op!
En ja we hebben altijd goeie sex gehad maar sinds de geboorte van de kinderen is dat gewoon erg veel minder geworden, al is het nog steeds wel goeie sex te noemen![]()
Maar wat als die achterliggende reden iets is waar je allebei geen invloed op hebt, wat niets met jou te maken heeft maar wel iets wat maandenlang niet weggaat? Zou je dan al die tijd geen seks hoeven? Ik wil jou nog wel eens spreken als je een paar maanden droogstaat.quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Wouske het volgende:
[..]
Nee, dat is een verplicht nummertje.. kan ik moeilijk sex noemen.
Ik zou mezelf niet meer in de ogen durven kijken als ik van mijn vriendin zou verwachten
tegen haar zin in sex te hebben met mij.. Dat heeft niets met nobele ideeen te maken maar
met wederzijds respect. Als iemand geen zin heeft in sex dat heeft dat een achterliggende
reden. Het laatste wat je je partner dan toewenst is om zich druk te maken over het hebben
van sex. Dat iemand zich dan wegcijfert ten faveure van haar man kan ik niet als iets positiefs
zien..
Nou spreek me dan maar. Heb namelijk maanden in die situatie gezeten.quote:Op zondag 9 april 2006 17:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens spreken als je een paar maanden droogstaat.
Okee sorry, dan neem ik het terug. Er zijn hier gewoon al heel wat mensen voorbij gekomen die dat soort dingen riepen (wel vooral vrouwen) terwijl ze zelf nooit in zo'n situatie hebben gezeten en dan is het wel erg makkelijk praten. Ik dacht dat jij er ook weer zo eentje was, sorry.quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Wouske het volgende:
[..]
Nou spreek me dan maar. Heb namelijk maanden in die situatie gezeten.
Ik vraag me af waaruit jij opmaakt dat ik niet in een dergelijke situatie gezeten zou hebben.
Rare soort van arogantie die jij hier ten tonele brengt..
Precies, dat vindt mijn vriend dus ook. En als ik zelf het initiatief neem is dat behalve fijn voor mij ook fijn voor hem omdat hij dan zeker weet dat ik echt wil en het niet alleen voor hem doe.quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Wouske het volgende:
[..]
Nee, dat is een verplicht nummertje.. kan ik moeilijk sex noemen.
Ik zou mezelf niet meer in de ogen durven kijken als ik van mijn vriendin zou verwachten
tegen haar zin in sex te hebben met mij.. Dat heeft niets met nobele ideeen te maken maar
met wederzijds respect. Als iemand geen zin heeft in sex dat heeft dat een achterliggende
reden. Het laatste wat je je partner dan toewenst is om zich druk te maken over het hebben
van sex. Dat iemand zich dan wegcijfert ten faveure van haar man kan ik niet als iets positiefs
zien..
Helemaal waar.quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, mijn vriend en ik zijn in elk geval meer van de compromissen. Ik maak zin, en hij neemt er genoegen mee dat ik niet altijd even enthousiast ben en weinig initiatief neem.
Ik lijd er in elk geval niet onder dat ik soms zin maak. Soms geniet ik er uiteindelijk toch wel van, ook dankzij bepaalde speeltjes(al wordt het nooit echt zoals vroeger), soms ook niet maar dan zie ik het maar als een soort knuffelen en iets waarmee ik hem een plezier doe.
Ieder zijn eigen oplossing.
Klopt ook, maar is niet ideaal. Daar wil dus juist verandering in brengen. Sex is tenslotte niet bedoeld als 'niet verschrikkelijk' maar als fijn en lekker.quote:Op zondag 9 april 2006 17:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Er is een verschil tussen iets per se niet willen, en er gewoon zelf niet zo'n zin in hebben.
Als ik het echt per se niet wil, zullen wij ook nooit seks hebben, dat wil mijn vriend dan ook niet. Maar er zijn ook van die momenten dat ik zelf niet het initiatief zou nemen, omdat het voor mij niet echt hoeft, maar dat ik het ook niet heel erg vind om mee te doen als hij het wel graag wil. Net zoals boodschappen doen zeg maar, je hebt er niet echt zin in maar zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet dus je doet het om een ander plezier te doen.
Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.quote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef hannelore het volgende:
[..]
Klopt ook, maar is niet ideaal. Daar wil dus juist verandering in brengen. Sex is tenslotte niet bedoeld als 'niet verschrikkelijk' maar als fijn en lekker.![]()
![]()
Ik snap het en het gaat me natuurlijk niets aan, maar WAAROM is het dan niet leuk meer? iets van tijdelijke aard?quote:Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.
Neemt niet weg dat je manieren moet blijven zoeken om het wel weer fijn en lekker te maken, natuurlijk.
Ben je niet bang door dit te vaak te doen je er gewoonte van gaat maken ?quote:Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, maar aangenomen dat het voor mij op dit moment toch even niet fijn en lekker is, maakt het niet meer uit of ik nou geen seks heb of wel seks heb om hem een plezier te doen. Beide opties zijn voor mij even (weinig) fijn en lekker.
Neemt niet weg dat je manieren moet blijven zoeken om het wel weer fijn en lekker te maken, natuurlijk.
Ja, het is zeker iets van tijdelijke aard dat helemaal niets met mijn vriend te maken heeft. Stress, zowel op school als in de familie, vervelende gebeurtenissen die zich opstapelen en meer 'chronische' problemen van mensen die dicht bij me staan. Lang verhaal, maar al met al is het gewoon een aanslag op je geestelijke gezondheid. Uiteindelijk ben/was ik vooral gewoon geestelijk moe, weinig motivatie om dingen te ondernemen terwijl er zoveel dingen zijn die moeten en zoveel mensen voor wie je er wilt zijn, daarnaast concentratieproblemen, tics, stemmingswisselingen, paniekaanvallen. Verminderde seksdrive is dan gewoon één van de vele manieren waarop zoiets zich uit.quote:Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef hannelore het volgende:
[..]
Ik snap het en het gaat me natuurlijk niets aan, maar WAAROM is het dan niet leuk meer? iets van tijdelijke aard?
Nou, uiteindelijk is het natuurlijk veel fijner als je er wél van kunt genieten en daar blijf je natuurlijk naar streven. Zoals ik net zei, komt dat ook steeds meer terug. Maar in de tussentijd vond ik het ook niet eerlijk voor hem om hem de seks totaal te ontnemen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef Wouske het volgende:
[..]
Ben je niet bang door dit te vaak te doen je er gewoonte van gaat maken ?
Lange periodes van nooit of zelden zin in seks hebben, zijn gewoon niet natuurlijk. Zoiets gebeurt normaal gesproken niet echt zonder reden, zeker bij mensen die ooit wel een hogere sexdrive gehad hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom moet geen zin hebben altijd een oorzaak hebben?
vind dat maar raar hoor dat ze zegt ..dat ze maandag weer wiltquote:Op zondag 9 april 2006 09:53 schreef maniack28 het volgende:
WoeiMn vriendin had gisterenavond zomaar wel zin
En het was al heel laat en ze was niet eens moe
En ze wil maandagavond weer (=> beloftes geloof ik niet in
).
Geen idee! Heet dit topic niet 'gewoon geen zin'? Heb ik ook vaak dus. maar denk toch dat er een onderligende reden is. Vandaar dit gezwam natuurlijk...quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom moet geen zin hebben altijd een oorzaak hebben?
Heb je wel eens onderzoeken bekeken of gedaan? Wie zegt dat dat niet natuurlijk is? Waarom kan het gewoon niet zo zijn dat iemand nooit zin heeft?quote:Op zondag 9 april 2006 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lange periodes van nooit of zelden zin in seks hebben, zijn gewoon niet natuurlijk. Zoiets gebeurt normaal gesproken niet echt zonder reden, zeker bij mensen die ooit wel een hogere sexdrive gehad hebben.
Ik denk dat er best wel iets natuurlijks inzit. Waarom heeft zin in seks heel veel met testosteron te maken... Dat is een hormoon waar jij zelf nix mee te maken hebt. Als je nou toevallig door de natuur een laag testosteron gehalte hebt gekregen.. heb je ook minder zin in seks!!quote:Op maandag 10 april 2006 09:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb je wel eens onderzoeken bekeken of gedaan? Wie zegt dat dat niet natuurlijk is? Waarom kan het gewoon niet zo zijn dat iemand nooit zin heeft?
(deze post heeft trouwens niet direct betrekking op mijzelf, meer algemeen)
Ik ook nietquote:Op maandag 10 april 2006 10:42 schreef hannelore het volgende:
Dat je NOOIT zin hebt lijkt me vreemd hoor, dat heb IK zelfs niet![]()
Dus je zit 'gewoon' niet lekker in je vel. Lijkt me logisch dat je dan geen zin in sex hebt. Met mij is het niet zo ernstig geloof ik maar ik heb wel veel stress (vindt mijn werk niet leuk, kinderen srontvervelend, altijd ontzettend druk, alles regelen etc) en dat werkt niet mee om lekker zin in sex te krijgen iddquote:Op zondag 9 april 2006 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, het is zeker iets van tijdelijke aard dat helemaal niets met mijn vriend te maken heeft. Stress, zowel op school als in de familie, vervelende gebeurtenissen die zich opstapelen en meer 'chronische' problemen van mensen die dicht bij me staan. Lang verhaal, maar al met al is het gewoon een aanslag op je geestelijke gezondheid. Uiteindelijk ben/was ik vooral gewoon geestelijk moe, weinig motivatie om dingen te ondernemen terwijl er zoveel dingen zijn die moeten en zoveel mensen voor wie je er wilt zijn, daarnaast concentratieproblemen, tics, stemmingswisselingen, paniekaanvallen. Verminderde seksdrive is dan gewoon één van de vele manieren waarop zoiets zich uit.
Het gaat de laatste tijd ook al weer de goede kant op qua seks bij ons, maar ik kan me nog steeds goed verplaatsen in vrouwen die écht geen zin hebben omdat ik dat zelf ook een tijd lang heb meegemaakt.
Maar het bestaat wel, en het is ongelooflijk stom dat dat door iedereen ontkent wordt...quote:Op maandag 10 april 2006 10:42 schreef hannelore het volgende:
Dat je NOOIT zin hebt lijkt me vreemd hoor, dat heb IK zelfs niet![]()
Klopt, dat kan. Maar zoals ik al zei: het gaat hier voornamelijk om mensen die zeggen dat ze eerder wel veel zin hadden, dus dan moet er toch iets zijn dat de verandering veroorzaakt heeft.quote:Op maandag 10 april 2006 10:41 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Als je nou toevallig door de natuur een laag testosteron gehalte hebt gekregen.. heb je ook minder zin in seks!!
Bij mij de kids, de sleur van het dagelijks leven, de leeftijd en de stress, en bij jou?quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klopt, dat kan. Maar zoals ik al zei: het gaat hier voornamelijk om mensen die zeggen dat ze eerder wel veel zin hadden, dus dan moet er toch iets zijn dat de verandering veroorzaakt heeft.
Heb jij dan nooit zin gehad? Dat heet toch A-sexualiteit? Even een hokje ervoor gevonden, sorryquote:Op maandag 10 april 2006 10:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Maar het bestaat wel, en het is ongelooflijk stom dat dat door iedereen ontkent wordt...
Ik zeg niet dat het betrekking heeft op mij. Maar inderdaad, aseksualiteit bestaat gewoon. Het is net zoiets als homoseksualiteit, je hebt het of je hebt het niet, het is aangeboren.quote:Op maandag 10 april 2006 10:50 schreef hannelore het volgende:
Heb jij dan nooit zin gehad?
Onzin hoor, kinderen maken het best wel wat moeilijker, vooral in het begin met nachtvoedingen enzo, dan denk je dat je nooit meer lekker uitgerust zal zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb je dan waarschijnlijk toch weinig tijd of gelegenheid meer voor.
Als ik stop met de pil (nuvaring dan in mijn geval) krijg ik heftige koortsaanvallen tijdens mijn menstruatie, heb ik dus twee dagen koorts, diarree, overgeven en gruwelijke buikpijn, plus ik moet ieder uur een schone tampon in. Stoppen is dus voor mij niet echt een optie.quote:Op maandag 10 april 2006 11:55 schreef As_33 het volgende:
Mijn advies is dus om het ten eerste eens te proberen zonder de pil als je die slikt en ten tweede om tijd en rust te maken en alle eventuele stress die meespeelt even helemaal weg te zetten. En eventueel dus een paar glaasjes wijn
Misschien wel.quote:Op maandag 10 april 2006 13:16 schreef As_33 het volgende:
[quote]Op maandag 10 april 2006 13:15 schreef Jaytonism het volgende:
Het blijft toch typisch dat mannen op 1 of andere manier meer sex willen. Je ziet hier weinig mannen die zeggen dat ze zin moeten maken voor hun vriendin wekelijks.
Blijft apart.
[/quote
Misschien dat het anders zou zijn als jullie massaal de pil zouden slikken![]()
Inderdaad, ik heb dus een paar maanden lang echt totaal geen zin gehad, en daar zat ik zelf ook heel erg mee, omdat ik de aanwezigheid van die vorm van intimiteit wél heel belangrijk vind. Is een beetje dubbel, maar je kunt er dus waarde aan hechten en toch geen zin hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 13:18 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Misschien wel.
Toch heb ik ergens een x gelezen vrouwen over het algemeen nog meer waarde aan hechten aan sex. Maar goed, dat zegt natuurlijk niets over de frequentie van het geheel.
Lijkt inderdaad dubbel.quote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef As_33 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dus een paar maanden lang echt totaal geen zin gehad, en daar zat ik zelf ook heel erg mee, omdat ik de aanwezigheid van die vorm van intimiteit wél heel belangrijk vind. Is een beetje dubbel, maar je kunt er dus waarde aan hechten en toch geen zin hebben.
Mirena spiraal, extreem weinig hormomen, genoeg om ellende van menstruatie te verkomen, genoeg om onvruchtbaar te zijn, maar te weinig om er verder last van te hebben...quote:Op maandag 10 april 2006 12:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als ik stop met de pil (nuvaring dan in mijn geval) krijg ik heftige koortsaanvallen tijdens mijn menstruatie, heb ik dus twee dagen koorts, diarree, overgeven en gruwelijke buikpijn, plus ik moet ieder uur een schone tampon in. Stoppen is dus voor mij niet echt een optie.
Stress is geen sprake van in mijn geval, dus rust maken is niet nodig.
En ik kan niet tegen wijn, krijg ik migraine van, althans, zodra ik meer dan 1 glas alcohol drink.
Andere tips nog?
In het begin zat hij er niet zo mee, hij zei dat ie ook heel goed zonder seks kon, maar na een tijdje begon hij het toch wel te missen: niet de seks, maar de intimiteit er om heen. We hebben toen heel veel gepraat en uiteindelijk samen besloten dat ik met de pil zou stoppen. Ik denk dat het voor hem op zich niet zo lastig was, omdat we vrijwel zeker wisten dat het aan de pil lag en dat we er dus zelf iets aan konden doen: hij wist dat het een tijdelijke situatie was. Ik kan me voorstellen dat het in een dergelijke situatie makkelijker voor een man is om het zonder seks te moeten doen als hij weet dat het op een gegeven moment wel weer magquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad dubbel.
Hoe ging je vriend daarmee om dan?
Ik herken veel van je verhaal.quote:Op maandag 10 april 2006 13:28 schreef As_33 het volgende:
[..]
In het begin zat hij er niet zo mee, hij zei dat ie ook heel goed zonder seks kon, maar na een tijdje begon hij het toch wel te missen: niet de seks, maar de intimiteit er om heen. We hebben toen heel veel gepraat en uiteindelijk samen besloten dat ik met de pil zou stoppen. Ik denk dat het voor hem op zich niet zo lastig was, omdat we vrijwel zeker wisten dat het aan de pil lag en dat we er dus zelf iets aan konden doen: hij wist dat het een tijdelijke situatie was. Ik kan me voorstellen dat het in een dergelijke situatie makkelijker voor een man is om het zonder seks te moeten doen als hij weet dat het op een gegeven moment wel weer magEn héél veel praten dus, nooit doodzwijgen
Dat is dus idd precies als bij ons, en ik zie seks dan ook heel ruim: het gaan om de intimiteit, niet om het neuken zelf ja. Mijn vriend heeft trouwens op een gegeven moment wel kenbaar gemaakt dat hij een beetje twijfels begon te krijgen over ons, of niet gewoon de aantrekkingskracht van mijn kant weg was, dat was voor mij dus ook het laatste duwtje dat ik nodig had om met de pil te stoppen. Wat hebben jullie al allemaal geprobeerd om die zin weer te creeëren? Want ik ben dus niet alleen met de pil gestopt, we zijn ook meteen iets gaan doen aan de sleur waar we een beetje in zaten (we wonen samen) en de studiestress waar we mee te maken hadden. Geef vooral niet op voordat je alles, maar dan ook echt alles er aan gedaan hebt.quote:Op maandag 10 april 2006 13:36 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik herken veel van je verhaal.
Ik en mijn vriendin hebben ook een best open relatie, wordt wel veel in gepraat. Zij had op een gegeven moment ook geen zin meer, en in het begin had ik er inderdaad niet zo veel moeite mee. Maar, het ging een beetje verder. Zoenen deden we ook (bijna) niet meer, waardoor ik me toch aardig onzeker voelde. Verder deed het me ook gewoon pijn, omdat ik wist dat we het vroeger wel gewoon met regelmaat deden en toen er nooit problemen waren. Wij zijn al jaren beste vriend en vriendin, maar sinds een jaar hebben we verkering. Ik was en ben soms gewoon nog spaansbenauwd dat zij het langzamerhand als de oude vriendschap weer terugziet, en niet als háár vriend.. En je kan zeggen wat je wil, sex (écht niet alleen in de vorm van "neuken") is de ultieme vorm van onderscheid maken tussen een gewone vriendschap en een liefdesrelatie. Sex is bij mij dan een heel ruim begrip.
Dat durf ik dus absoluut niet, lees er teveel negatieve verhalen over...quote:Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Mirena spiraal, extreem weinig hormomen, genoeg om ellende van menstruatie te verkomen, genoeg om onvruchtbaar te zijn, maar te weinig om er verder last van te hebben...
Ik zal ook niet opgeven vanwege de sex, weet sowieso wel dat ik met deze dame oud word.quote:Op maandag 10 april 2006 13:46 schreef As_33 het volgende:
[..]
Dat is dus idd precies als bij ons, en ik zie seks dan ook heel ruim: het gaan om de intimiteit, niet om het neuken zelf ja. Mijn vriend heeft trouwens op een gegeven moment wel kenbaar gemaakt dat hij een beetje twijfels begon te krijgen over ons, of niet gewoon de aantrekkingskracht van mijn kant weg was, dat was voor mij dus ook het laatste duwtje dat ik nodig had om met de pil te stoppen. Wat hebben jullie al allemaal geprobeerd om die zin weer te creeëren? Want ik ben dus niet alleen met de pil gestopt, we zijn ook meteen iets gaan doen aan de sleur waar we een beetje in zaten (we wonen samen) en de studiestress waar we mee te maken hadden. Geef vooral niet op voordat je alles, maar dan ook echt alles er aan gedaan hebt.
Van de mirena spiraal????quote:Op maandag 10 april 2006 13:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat durf ik dus absoluut niet, lees er teveel negatieve verhalen over...
Sex is all in the mind. Weet zeker dat 80% van sex met je hoofd te maken heeft, 20% maar fysiek. Misschien nog wel minder.quote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef erodome het volgende:
Zetten is niet een blijde gebeurtenis nee, maar hij kan er zo weer 1 2 3 uit hoor, het uithalen doet namelijk gek genoeg geen pijn, is zo gebeurt.
Heb een paar maanden koperspiraal gehad, maar omdat tussentijdse bloedingen bleven aanhouden heb ik gebeld naar de arts, zodra de mirena binnen was weer langsgegaan en 10 minuten later stond ik buiten met een nieuw spiraal...
Wat de pil betrefd, uit onderzoeken blijkt dat maar 5% van de gebruiksters last heeft van libodovermindering door de pil zelf, bij de rest heeft het met andere zaken te maken...
Het is dus iets te makkelijk om het zo maar op de pil af te schuiven, voor velen is dat gewoon niet zo idd...
Het grootste seksorgaan zit idd niet tussen je benen, maar tussen je oren...quote:Op maandag 10 april 2006 16:16 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Sex is all in the mind. Weet zeker dat 80% van sex met je hoofd te maken heeft, 20% maar fysiek. Misschien nog wel minder.
Is allemaal waar maar waar niemand het ooit over heeft is dat kinderen een enorme inbreuk zijn op je privacy.... Je bent nooit meer met z'n twee-en behalve s'nachts en hoe ouder ze worden, hoe langer ze opblijven dus je avond samen ben je dan ook nog kwijt. Die van ons zijn nog klein en zij zijn uiteraard niet de oorzaak van ons verminderde sexleven maar ze werken er ook niet bepaald aan mee... Je wordt gewoon moe van kinderen en ze geven kopzorgen, waardoor je wel eens minder zin in sex kan krijgen. En dan nog de onzekerheid verwekkende hangtieten, vetkussens etc niet meegerekend die de gemiddelde vrouw overhoudt na een bevalling!quote:Op maandag 10 april 2006 12:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Onzin hoor, kinderen maken het best wel wat moeilijker, vooral in het begin met nachtvoedingen enzo, dan denk je dat je nooit meer lekker uitgerust zal zijn.
Maar daarna wordt het weer makkelijker, in dat begin heb je lekkere middagslaapjes, ze gaan optijd naar bed 's avonds, er is genoeg tijd om ook nog aan elkaar te besteden.
Maar ook als de kinderen er zijn, een stiekume opmerking als de kids even in de andere kamer zijn, een veelbetekende blik, knuffelen en doen, het onschuldige verleiden en doen zeg maar, als je dat doet, lekker lol maakt, lekker stoeien, lekker knuffelen, misschien een kleine aanraking als de kinderen er niet direct bij zijn, dan heb je een heel groot deel van dat opwindingstraject allang binnen.
Je moet ervoor hoeden dat je niet alleen vader en moeder wordt, je moet vrienden en minnaars blijven van elkaar.
Het enige wat met kinderen echt niet meer kan is altijd en overal wat spontaan kunnen doen, dat gaat niet meer, je kan niet meer zeggen zo nu duiken we tussen de lakens, want de kinderen zijn er, dus dan moet je die spanning maar gewoon een klein beetje vast houden en later het alsnog doen.
Juist daarom moet je wegen vinden om intimiteit te behouden met de kids erbij, soms best lastig hoor, dat is waar...quote:Op maandag 10 april 2006 16:36 schreef hannelore het volgende:
[..]
Is allemaal waar maar waar niemand het ooit over heeft is dat kinderen een enorme inbreuk zijn op je privacy.... Je bent nooit meer met z'n twee-en behalve s'nachts en hoe ouder ze worden, hoe langer ze opblijven dus je avond samen ben je dan ook nog kwijt. Die van ons zijn nog klein en zij zijn uiteraard niet de oorzaak van ons verminderde sexleven maar ze werken er ook niet bepaald aan mee... Je wordt gewoon moe van kinderen en ze geven kopzorgen, waardoor je wel eens minder zin in sex kan krijgen. En dan nog de onzekerheid verwekkende hangtieten, vetkussens etc niet meegerekend die de gemiddelde vrouw overhoudt na een bevalling!
Dan moet je het onderwerp van pijn er tussenuit halen, serieus...quote:Op maandag 10 april 2006 16:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar als het pijn doet, dan is het moeilijk om er naar uit te kijken....
jAAAH DAT KEN IK, DIE VAN ONS HEBBEN BEIDEN EEN FASE GEHAD DAT ZE MET IEDEREEN PROBEERDEN TE TONGEN ALS ZE OM EEN ZOENTJE VROEGEN... DACHTEN ZE DAT dat NORMAAL WAS, TJA! o shit, caps lock aan, was niet de bedoeling. Ik weet wel dat het KAN hoor met kinderen en we doen ons best maar toch heeft mijn vriend nog steeds vaker zin dan ik en als ie dat te duidelijk laat blijken/ik hem te vaak weiger, krijg ik 'tegenzin' en hij wordt heel afstandelijk en dan doen we het helemaal niet meer waardoor de relatie ERG onaangenaam wordt. De kinderen krijgen dan ook een grauw en een snauw en dat is natuurlijk heleMAAL niet de bedoeling. Dan krijg je dus dat je het gaat doen tegen je zin en DAT staat me echt heel erg tegen. Ik vind het wel prettig hier op zo'n forum open over te kunnen kleppen want het is toch niet iets dat ik zo aan mijn vrienden vertel, vooral omdat ze mijn vriend ook goed kennen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist daarom moet je wegen vinden om intimiteit te behouden met de kids erbij, soms best lastig hoor, dat is waar...
Zo stonden we laatst wat inniger te zoenen, barst er ineens een gelach los van mijn zoontje, jullie doen zoenen met de tongen, ahhhhhhh, dat is wel een genant moment, maar ook een mooi leermoment, als mensen veel van elkaar houden zoenen ze, knuffelen ze e.d., voor hem is het verder zo normaal dat hij weleens bij een vriendje gevraagd heeft waarom zijn papa en mama elkaar niet zoende en knuffelde toen de man in kwestie thuis kwam, houden ze dan niet van elkaar was zijn vraag...
, je zal ze alleen maar meegeven dat liefde tonen een goed iets is, dat papa en mama van elkaar houden en dat voelt goed voor een kind, heel erg goed zelfs!
Ik vrees dat de pil er ook mee te maken heeft. (Ik slik 'm ook sinds de geboorte van de laatste). Schijnt wel te schelen welk merk je gebruikt. Misschien eens een andere proberen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:25 schreef Miriampje het volgende:
Voor mij is het moeilijk te zeggen of het door de pil komt.
Ik ben begonnen met de pil toen ik begon met seks
Ik heb dus nooit een vergelijking gehad met voor of na
Tipje, bestel breast gro, je krijgt er geen oppomptieten van ofzo, ze zijn niet gelijk weer zoals ze waren toen je 16 was, maar het hele erge gaat wel weg, echt, ik spreek uit ervaring...quote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef hannelore het volgende:
Oja en dan nog de 'blubberborstjes' Mijn vriend neemt er ook genoegen mee maar zelf vind ik ze wel heel erg lelijkVerder ben ik heel erg slank maar die dingen zien er echt NIET uit waardoor ik me wel onzeker voel.
Dat doet de sex ook geen goed hoor.
Dank voor de tip. Zal het eens proberen.quote:Op maandag 10 april 2006 17:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Tipje, bestel breast gro, je krijgt er geen oppomptieten van ofzo, ze zijn niet gelijk weer zoals ze waren toen je 16 was, maar het hele erge gaat wel weg, echt, ik spreek uit ervaring...
Samen met smeerseltje van de kruidvat gewoon voor borsten om de huid mooi soepel te krijgen en houden en de blubberborstjes zien er een stuk beter uit, echt...
Toen ik net helemaal van zogen afwas was het echt zwaar hoe mijn borsten eruit zagen, manlief moest me echt uit shirtjes pellen want ikzelf wilde het niet uit, te hangerig naar mijn mening, maar het is grotendeels weer ok, zo worden nooit geweldig meer, eerlijk is eerlijk, maar ik durf ze weer te laten zien gewoon...
Vrijen zonder penetratie... Dat gebeurt hier uberhaupt amper dus dan blijft er niks over...quote:Op maandag 10 april 2006 17:01 schreef erodome het volgende:
Fikse tijd vrijen zonder penetratie, in de tussentijd eens zien of je een oplossing kan vinden om pijn te verkomen.
Dat terwijl er zoveel is wat je kan doen zonder penetratie...quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Vrijen zonder penetratie... Dat gebeurt hier uberhaupt amper dus dan blijft er niks over...
En dat is dus het probleem, daar heb ik al helemáál geen zin in... Vind het echt niet fijn, al dat gefriemel... Maar ik vind het uberhaupt allemaal niet zo geweldig boeiend en spetterend, voor mij hoeft het gewoon niet, dus als het gebeurt, doe het dan gewoon en draai er niet omheen, dan hebben we dat weer gehad...quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou zo zeggen, praat er eens over samen dat een seksleven spannender er leuker is als je wat meer doet als alleen maar neuken
Dat doe ik maar hij houdt teveel van me om het daarom uit te maken. Intussen blijft er wel bij mij constant een schuldgevoel omdat ik hem niet geef wat hij verdient, zodat het toch maar zo nu en dan gebeurt... Anders gaat het helemaal fout. Maar als hij er niet over begint dan vergeet ik het steeds...quote:Op maandag 10 april 2006 21:25 schreef erodome het volgende:
Het lijkt mij dan zaak om eens te gaan zoeken naar iets wat je WEL opwindt, dat wil zeggen, als je wel met seks bezig wil blijven, wil je dat niet dan moet je dat ook maar zo tegen je partner zeggen en deze de keuze bieden te blijven of weg te gaan binnen die omstandigheden.
altijd...quote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef Miriampje het volgende:
en heb je daar altijd al last van gehad
Of is dat alleen de laatste tijd?
Misschien ben je wel a-seksueel, heb je je daar weleens over geinformeerd om te zien of je daar iets in herkent?quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef birdydontfly het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook gewoon echt geen zin meer. Maar dat is vooral omdat dingen me heel erg laten afknappen. Bleh.
En als je dan geen aandacht krijgt, denk je ook van flikker maar op met de seks?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:52 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Nja, stomme dingen als geen aandacht krijgen enzo
Kan ik inkomen.Als hij de hele dag met bijvoorbeeld andere kutdingen bezig is,en zij krijgt geen aandacht,enkel pas op het moment dat hij er ff op wil zou ik ook zeggen dattie de boom inkan. Kom op zeg. Hij wel zn aandacht,en zij niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:59 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En als je dan geen aandacht krijgt, denk je ook van flikker maar op met de seks?
Dus, een beetje straf voor iets dat jij niet krijgt?
je slaat de spijker op zn kopquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Kan ik inkomen.Als hij de hele dag met bijvoorbeeld andere kutdingen bezig is,en zij krijgt geen aandacht,enkel pas op het moment dat hij er ff op wil zou ik ook zeggen dattie de boom inkan. Kom op zeg. Hij wel zn aandacht,en zij niet.
Het is geen wederdienst.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Kan ik inkomen.Als hij de hele dag met bijvoorbeeld andere kutdingen bezig is,en zij krijgt geen aandacht,enkel pas op het moment dat hij er ff op wil zou ik ook zeggen dattie de boom inkan. Kom op zeg. Hij wel zn aandacht,en zij niet.
Jij vindt knuffelen een tijdrovend en verstompend karwei? Dat maak ik iig aan je zin op.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:42 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is geen wederdienst.
Het is iets moois samen.
Kunnen wij helpen dat jullie aandacht geven zulks een verstompend en tijdrovend karwei is ?
Zulks een nutteloze bezigheid.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:43 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Jij vindt knuffelen een tijdrovend en verstompend karwei? Dat maak ik iig aan je zin op.
Die vrouwen worden complex van het milieu heden ten dage.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zulks een nutteloze bezigheid.
Uren bij elkander in de armen liggen ?
Ga ik liever samen hardlopen of lekker zwemmen.
Zijn veel betere vormen van aandacht.
Dat ze bij mij in de armen wil liggen tijdens een film ? oké
Geheel jouw mening.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
OK,quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die vrouwen worden complex van het milieu heden ten dage.
Ik snap ook niet dat vrouwen niet beu worden van hun complexe dingen altijd.
Het is een feit dat we andere aandachts vormen blieven maar vroeger kon je ook 3 kippen kopen met 1 geit.
Snap niet dat er zo dramatisch over gedaan wordt.
De bijlmer babes pakken het goed aan met hun beltegoed.
Je uiteindelijke punt ontgaat me echt volkomen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat vrouwen niet beu worden van hun complexe dingen altijd.
Het is een feit dat we andere aandachts vormen blieven maar vroeger kon je ook 3 kippen kopen met 1 geit.
Snap niet dat er zo dramatisch over gedaan wordt.
De bijlmer babes pakken het goed aan met hun beltegoed.
Genegenheid is ook wel primaquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Geheel jouw mening.
Maar snap je ook niet dat sommige mensen wel een stukje genegenheid nodig hebben in een relatie?
Komt omdat ik het verkeerde stukje uit men note pad copy pastequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:50 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je uiteindelijke punt ontgaat me echt volkomen..![]()
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar omdat hij de hele dag te druk is om te knuffelen dit te ''bestraffen'' met sex?
Dit slaat gewoonweg nergens op.
Wat ik wou zeggen is dat wanneer je zegt dat het van 2 kanten moet komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:50 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je uiteindelijke punt ontgaat me echt volkomen..![]()
Offtopic:quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wat ik wou zeggen is dat wanneer je zegt dat het van 2 kanten moet komen.
Aandacht geven dan krijg je ook seks ,ben je niet minder dan een bijlmerbreezah die het voor beltegoed doet.
Ze is misschien wel slimmer van voor aandacht koop ik niks.
Seks heb je omdat het lekker is en je hebt een leuk vriendje/vriendinnetje.
Ik denk dat ik een beetje door begin te krijgen wat je bedoeltquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wat ik wou zeggen is dat wanneer je zegt dat het van 2 kanten moet komen.
Aandacht geven dan krijg je ook seks ,ben je niet minder dan een bijlmerbreezah die het voor beltegoed doet.
Ze is misschien wel slimmer van voor aandacht koop ik niks.
Seks heb je omdat het lekker is en je hebt een leuk vriendje/vriendinnetje.
Nee ik drink bier uit België...quote:
Dat keur ik ook af.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:03 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje door begin te krijgen wat je bedoelt
En om het geen aandacht krijgen nou te 'bestraffen' met geen sex hebben gaat misschien wat ver jah.. Maar ik kan me goed voorstellen dat een meisje geen sex wil met een jongen die haar eigenlijk de rest van de dag links laat liggen, en eigenlijk alleen dr bovenop wil als het hem uitkomt.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:06 schreef erodome het volgende:
Tja bendeleider, maar om een beetje geil te worden heeft een vrouw meestal wel wat meer nodig dan een avondje bankhangen om daarna op elkaar te rollen...
Zou ik ook niet aan meedoen idd..:)quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef birdydontfly het volgende:
Ik bedoelde het ook niet met 'bestraffen' hoor, ik bedoel alleen dat als ik compleet genegeerd word, en hij in ene denkt dat hij op me kan springen omdat hij daaar in ene wel tijd voor heeft, hoeft het voor mij niet.
+Volgens mij snap jij niet veel van vrouwen Bendeleider
Porno ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:06 schreef erodome het volgende:
Tja bendeleider, maar om een beetje geil te worden heeft een vrouw meestal wel wat meer nodig dan een avondje bankhangen om daarna op elkaar te rollen...
haaaahahahaha jij snapt het gewoon ècht niet hèquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Porno ?
En wij moeten maar altijd klaar staan veur seks?
Als jij knuffels wil van mij erodome zul je ook in een spannend pakje en boter geil benderleiderke op mutte wachten hé !
Ik ben niet vies van romantiek,genegenheid en voorspel.
Maar seks als chantage gebruiken puur en alleen van aandacht is vragen om overspel.
Volgens mij gaat het hier om de vrouwen die klaar moeten staan voor de seks..quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik snap het juist heel prima.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haaaahahahaha jij snapt het gewoon ècht niet hè![]()
(hoopte het eerste deel van het gesprek maar gewoon dat je een grapje maakte, maar toch blijkbaar niet)
Nouja als ze echt niet willen is dit te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier om de vrouwen die klaar moeten staan voor de seks..
Ik gebruik seks nooit als chantage en de moeite die jij noemt vind ik ook normaal om te doen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Porno ?
Als jij knuffels wil van mij erodome zul je ook in een spannend pakje en boter geil benderleiderke op mutte wachten hé !
Maar seks als chantage gebruiken puur en alleen van aandacht is vragen om overspel.
quote:Nee ik drink bier uit België...
Wieso ?
Need I say more?quote:boter geil benderleiderke op mutte wachten hé
Kunnen wij helpen dat jullie aandacht geven zulks een verstompend en tijdrovend karwei is ?
Vrettn kloar en de flamous nat anders kuj deruut !
Nee schat je snapt er geen kont van. Waarschijnlijk om de simpele reden dat je een lul hebt. Mja goed, je snapt het dus niet, en je zal het ook nooit snappen (ook om de lul reden waarschijnlijk) dus hou er maar gewoon over op want je hebt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:19 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik snap het juist heel prima.
Jij bent gewoon in de waan van al je dinsdag avond net 5 shows.
De hypocriete draai die de emancipatie heeft aangenomen is om te janken.
Vrettn kloar en de flamous nat anders kuj deruut !!...
Je gaf aan dat als je vent de hele dag druk is dat je hem dan ook geen seks geeft omdat jij geen aandacht hebt gekregen ?
Lekker volwassen ....
En seks is ook aandacht voor jou en als je dat niet zo vindt zoek dan een die wel goed kan sexen !
(sex is ook voorspel en ook massages etc).
Ik ben geboren in Twente en woon er nog altied !quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar hij hoeft niet te verwachten dat ik al soppend voor hem klaarlig na een avondje genegeerd worden, dan mag hij toch echt even eerst wat tijd uittrekken voor wat gewone aandacht.
Kan best een keertje voorkomen dat door alle drukte de aandacht even wat minder is, maar het moet geen gewoonte gaan worden, echt niet, dan komt hij er echt niet meer op, ben geen opblaaspop die dan ook nog warm is.
jij snapt hetquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik gebruik seks nooit als chantage en de moeite die jij noemt vind ik ook normaal om te doen...
Dus hij geeft mij aandacht, ik sta zomaar 's avonds ineens in een niemendalletje voor zijn neus te wiegen.
Maar hij hoeft niet te verwachten dat ik al soppend voor hem klaarlig na een avondje genegeerd worden, dan mag hij toch echt even eerst wat tijd uittrekken voor wat gewone aandacht.
Kan best een keertje voorkomen dat door alle drukte de aandacht even wat minder is, maar het moet geen gewoonte gaan worden, echt niet, dan komt hij er echt niet meer op, ben geen opblaaspop die dan ook nog warm is.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Nee schat je snapt er geen kont van. Waarschijnlijk om de simpele reden dat je een lul hebt.
offtopique;quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Twente en woon er nog altied !
Ga teveel met BrauN om denk ik
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef erodome het volgende:
Ik moest stiekem lachen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Nee schat je snapt er geen kont van. Waarschijnlijk om de simpele reden dat je een lul hebt.
Maar zie dan ook in dat jij ook kunt denken dat je die vorm van aandacht wil als je hem de hele dag niet hebt gezien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik gebruik seks nooit als chantage en de moeite die jij noemt vind ik ook normaal om te doen...
Dus hij geeft mij aandacht, ik sta zomaar 's avonds ineens in een niemendalletje voor zijn neus te wiegen.
Welja ! Je koopt maar een sybian.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Nee schat je snapt er geen kont van. Waarschijnlijk om de simpele reden dat je een lul hebt. Mja goed, je snapt het dus niet, en je zal het ook nooit snappen (ook om de lul reden waarschijnlijk) dus hou er maar gewoon over op want je hebt geen flauw idee waar je het over hebt![]()
Om welke reden is knuffelen nutteloos en sex niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar ik heb iets tegen lang en nutteloos knuffelen op een bank.
Hij geeft mij toch ook niet wat ik wil, waarom zou ik hem wel geven wat hij wil.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Welja ! Je koopt maar een sybian.
En als jij je vriend pas ''seks'' geeft als hij z'n trucje heeft gedaan dan snap jij een aantal dingen niet.
Tuurlijk hoort het bij een relatie maar om het zo vanzelfsprekend te vinden dat je eerst aandacht wil hebben en dan pas seks terwijl seks een vorm van aandacht is.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Om welke reden is knuffelen nutteloos en sex niet?
Het draagt enkel in verliefdheid bij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ja maar als je dat nou ook niet hebt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het draagt enkel in verliefdheid bij.
Af en toe is goed en mooi.
Maar elke dag tegen elkaar aanliggen en dromen ipv samen jullie leven leiden.
Als je later oud ben en de liefde heeft het wel gezien.
Dan moet je gewoon goed met elkander kunnen vinden.
Betekend andere vormen van aandacht.
Ik noem ..samen dag uit ,samen tv kijken,samen wandelen,samen kaarten.
(simpele dingen).
Dit zijn toch ook vormen van aandacht ? of is het alleen goed als je mooie dingen krijgt ingefluisterd en je bad met rozenblaadjes klaar staat ?
Ge kijkt teveel onzin op je tv.
Ik vind het niet vervelend maar wel nuttiger dan knuffelen als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet waar dit over gaat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:37 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik vind het niet vervelend maar wel nuttiger dan knuffelen als ik eerlijk ben.
En seks ? ik noem het de liefde bedrijven en alles wat daarbij hoort.
Jullie laten het blijken alsof je vent thuiskomt na zijn werk.
En je als een noorman op bed smijt en zich leeg neukt in je mousdepoes.
Welnee ... van stoeien naar likken tot massage naar samen komen.
Is dát niet veel beter dan tegen elkaar aan gedrukt op de bank hangen ?
Tuurlijk is het leuk om samen andere dingen te gaan doen. Ik zeg ook echt niet dat je de hele dag alleen maar aan elkaar moet hangen ofzo.. Ik snap alleen niet waarom je die vorm van intimiteit afkeurt en sex niet..quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
(simpele dingen).
Dit zijn toch ook vormen van aandacht ? of is het alleen goed als je mooie dingen krijgt ingefluisterd en je bad met rozenblaadjes klaar staat ?
Dán heb jij nooit zin ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:35 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Ja maar als je dat nou ook niet hebt?![]()
Als mijn vent de hele dag met zn muziekjes bezig is,geen oog of weinig oog voor mij heeft,heb ik geen zin om moeite voor hem in bed te gaan doen. Waarom zou ik. Op het moment dat ik aandacht wil hebben heeft ie geen tijd/zin,en als hij aandacht wil hebben moet ik maar tijd/zin maken? Dikke doeiquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:41 schreef Jaytonism het volgende:
Hierboven wordt het: "Voor wat, hoort wat" aangekaart, maar als ik me het goed herinner, was ergens in het vorige topique ook en gedeelte waarin een man zei: "Als ik haar knuffel en aandacht geef, verwacht ik daarop ook wat terug", maar daar heeft ze geen zin in, dus hoeft ze het niet te geven.
Ik ben het wel met jullie eens hoor, maar ben benieuwd of jullie dat ook niet een beetje dubbel vinden.
De sex in the city vrouwen hede tendage doel ik op.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:38 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Tuurlijk is het leuk om samen andere dingen te gaan doen. Ik zeg ook echt niet dat je de hele dag alleen maar aan elkaar moet hangen ofzo.. Ik snap alleen niet waarom je die vorm van intimiteit afkeurt en sex niet..
En mijn tv heeft hier vrij weinig mee te maken dacht ik zo?
Moeite voor jezelf in bed dan ? Alleen heb je hier hem bij nodig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als mijn vent de hele dag met zn muziekjes bezig is,geen oog of weinig oog voor mij heeft,heb ik geen zin om moeite voor hem in bed te gaan doen. Waarom zou ik. Op het moment dat ik aandacht wil hebben heeft ie geen tijd/zin,en als hij aandacht wil hebben moet ik maar tijd/zin maken? Dikke doei
Kijk,bovenstaande : Stel ik zou sporadisch geen zin in sex hebben. Dan zou ik niet verwachten dat mijn vriend me zou knuffelen. Ik bedoel,tuulk,ff een knuffel ala,maar echt knuffelen niet. Kan het niet echt uitleggenik heb zoiets van,als hij geen aandacht van mij krijgt,hoeft hij het ook niet te geven. En vice versa
ben voor de helft met je eens. Ik hoef niet 27/7 te knuffen. Maar als je ook geen aandacht krijgt in de vorm van "samen iets leuks doen" dagjes weg oid,waarom zouden wij hem dan wél aandacht geven.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Er zijn momenten hier waar ik niet om geknuffel moet vragen, dan heeft hij teveel aan zijn hoofd en zegt hij, ero, laat me gewoon maar even, we gaan een film kijken ofzo, verwacht even niet teveel van me, ik wil even tot rust komen in mijn hoofd en ook dat moet kunnen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar zie dan ook in dat jij ook kunt denken dat je die vorm van aandacht wil als je hem de hele dag niet hebt gezien.
Dan zou hij eens nee moeten zeggen
Draaamaaa.
Maar ik ben wel iemand die een massage geeft en rustige opbouw heeft met zoenen.
Maar ik heb iets tegen lang en nutteloos knuffelen op een bank.
Ga ik liever samen in de stad iets drinken.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als mijn vent de hele dag met zn muziekjes bezig is,geen oog of weinig oog voor mij heeft,heb ik geen zin om moeite voor hem in bed te gaan doen. Waarom zou ik. Op het moment dat ik aandacht wil hebben heeft ie geen tijd/zin,en als hij aandacht wil hebben moet ik maar tijd/zin maken? Dikke doei
Kijk,bovenstaande : Stel ik zou sporadisch geen zin in sex hebben. Dan zou ik niet verwachten dat mijn vriend me zou knuffelen. Ik bedoel,tuulk,ff een knuffel ala,maar echt knuffelen niet. Kan het niet echt uitleggenik heb zoiets van,als hij geen aandacht van mij krijgt,hoeft hij het ook niet te geven. En vice versa
Dan daalt mijn zin zwaar ja. Oh als hij zin heeft in seks, dan komtie maar hoor. Maar dan moet hij niet mekkeren dat ik geen initiatief neem wat seks betreft.quote:
Nouja ik knuffel zowieso mijn meisje af en toe omdat ik voel dat ik haar duidelijk wil maken dat ik van der hou.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse 4x per dag hoor. Dus stel,ik ben jouw vriendin.. Ik zit achter mn computer,ik doe bv niks anders dan gamen,gamen,gamen. Jij vraagt wat,ik hoor het niet,omdat ik zo druk bezig ben. Je komt langs voor een kusje,je krijgt een vlugge kus,wat eigelijk betekent dat je op moet rotten,want ik ben bezig. Zo gaat het de hele dag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Moeite voor jezelf in bed dan ? Alleen heb je hier hem bij nodig.
Als mijn meisje de hele dag bezig was met zijn muziek en ze wou daarna seks had ik ook men trotse gevoel opzij gezet hoor!
Hey,ik heb het niet over werken. Tuurlijk,kom op zeg. Als jij thuis komt van je werk,jullie hebben elkaar ff niet gezien,oke. Maar als jij de hele dag thuis zit,en zij geen enkele normale vorm van aandacht krijgt...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nouja ik knuffel zowieso mijn meisje af en toe omdat ik voel dat ik haar duidelijk wil maken dat ik van der hou.
Maar ik zou het gek vinden dat als ik na een dag hard werken geen seks zou krijgen omdat ik geen aandacht heb geschonken aan haar.
Dan heb ik zoiets van wtf hier geniet jij ook van.
Tis geen zuurkool!
Heeeeelemaaaaaal precies wat ik wou zeggen maar ik de woorden niet voor kon vinden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn momenten hier waar ik niet om geknuffel moet vragen, dan heeft hij teveel aan zijn hoofd en zegt hij, ero, laat me gewoon maar even, we gaan een film kijken ofzo, verwacht even niet teveel van me, ik wil even tot rust komen in mijn hoofd en ook dat moet kunnen.
Geen drama dus, gewoon rekening houden met elkaar, dan neem ik gewoon genoegen met lekker naast hem zitten en samen een filmpje kijken, hoor ik zijn dingen aan als dat nodig is en zorg ik voor hem, hoeft hij niet van zijn kont af te komen en zorg ik dat hij zijn natje en droogje krijgt en ben ik ook bereid vanuit mijn kant de moeite te doen te verleiden/seksuele aandacht te geven, leg ik hem eens op zijn rug om hem te verwennen bv.
Zo verwacht ik ook van hem dat als ik echt mijn dag niet heb dat er een arm om me heen geslagen wordt en dat er bv eens niet om seks gevraagd wordt, dat hij er dan gewoon even echt voor mij is.
Dat ik zeg, liefje, ik voel me echt heel erg snert en dat er dan begrepen wordt dat ik wat koestering nodig heb.
En naar de stad gaan om samen wat te drinken is toch ook aandacht, lekker kletsen en doen, dat is net zo goed als een lekkere knuffel op z'n tijd.
Maar geloof mij, als er iets irritant is dan is het een man die nooit lief aan je kan zitten zonder in je broekje te willen.
Er moet een evenwicht zijn, dat hij je begeert, dat hij je dolgraag wil, helemaal geweldig, niet veranderen, maar het is ook onmisbaar dat hij ook gewoon soms dichtbij je wil zijn, zomaar, zonder dat er wat aan vast zit.
Volg ik niet, en is ook niet echt van belang heb ik het ideequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:40 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
De sex in the city vrouwen hede tendage doel ik op.
Overgeemancipeerd.
Ik ben niet tegen intimiteit maar jullie doen net alsof sex iets is wat enkel de man wil en dat hij hier voor een kunstje moet doen.
Als je blijft knuffen en veel lol met elkaar hebt dan dooft die passie, die liefde niet hoor, kan ik je vertellen na 14 jaar samen zijn bijna, nog heeeeeeeel even...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
(simpele dingen).
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn momenten hier waar ik niet om geknuffel moet vragen, dan heeft hij teveel aan zijn hoofd en zegt hij, ero, laat me gewoon maar even, we gaan een film kijken ofzo, verwacht even niet teveel van me, ik wil even tot rust komen in mijn hoofd en ook dat moet kunnen.
Geen drama dus, gewoon rekening houden met elkaar, dan neem ik gewoon genoegen met lekker naast hem zitten en samen een filmpje kijken, hoor ik zijn dingen aan als dat nodig is en zorg ik voor hem, hoeft hij niet van zijn kont af te komen en zorg ik dat hij zijn natje en droogje krijgt en ben ik ook bereid vanuit mijn kant de moeite te doen te verleiden/seksuele aandacht te geven, leg ik hem eens op zijn rug om hem te verwennen bv.
Zo verwacht ik ook van hem dat als ik echt mijn dag niet heb dat er een arm om me heen geslagen wordt en dat er bv eens niet om seks gevraagd wordt, dat hij er dan gewoon even echt voor mij is.
Dat ik zeg, liefje, ik voel me echt heel erg snert en dat er dan begrepen wordt dat ik wat koestering nodig heb.
En naar de stad gaan om samen wat te drinken is toch ook aandacht, lekker kletsen en doen, dat is net zo goed als een lekkere knuffel op z'n tijd.
Maar geloof mij, als er iets irritant is dan is het een man die nooit lief aan je kan zitten zonder in je broekje te willen.
Er moet een evenwicht zijn, dat hij je begeert, dat hij je dolgraag wil, helemaal geweldig, niet veranderen, maar het is ook onmisbaar dat hij ook gewoon soms dichtbij je wil zijn, zomaar, zonder dat er wat aan vast zit.
Hierin kan ik mij ook vinden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom niet je zorgt maar dat het dubbel zo lekker is voor jou.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse 4x per dag hoor. Dus stel,ik ben jouw vriendin.. Ik zit achter mn computer,ik doe bv niks anders dan gamen,gamen,gamen. Jij vraagt wat,ik hoor het niet,omdat ik zo druk bezig ben. Je komt langs voor een kusje,je krijgt een vlugge kus,wat eigelijk betekent dat je op moet rotten,want ik ben bezig. Zo gaat het de hele dag.
Als ik flauw van het gamen ben,kom ik bij je,en wil ik sex. Dan ga jij doodleuk neuken?![]()
Sorry,ikke niet
Zoals ik al zei, je snapt het niet. Want dat is helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hierin kan ik mij ook vinden.
Maar vind het raar dat jullie seks meer als een beloning zien van jullie trouwe lobbes.
Dus als hij bv te druk is met tv kijken,en hijs eindelijk klaar,dan moeten wij hem maar wel aandacht geven? kom op zeg. Nogmaals aandacht komt van 2 kantenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Genegenheid is ook wel prima
Maar omdat hij de hele dag te druk is om te knuffelen dit te ''bestraffen'' met sex?
Dit slaat gewoonweg nergens op.
Als jij verdomme 3 uur in de trein in hebt gezeten heb je ook behoeft aan een knuffel en dan juist sta je voor elkaar klaar is het niet ?
Het is toch ook voor jezelf ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dus als hij bv te druk is met tv kijken,en hijs eindelijk klaar,dan moeten wij hem maar wel aandacht geven? kom op zeg. Nogmaals aandacht komt van 2 kanten
En als hij dit altijd doet moet hij zowieso een schop onder zijn hol.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is toch ook voor jezelf ?
Je doet het niet alleen voor hem is het wel ?
Ik had heel toevallige deze discussie met mijn vriend. Wat is er nou chantage aan dan. Dát snap ik dus niet. is het nou werkelijk zo enorm raar,dat wanneer een meid de godganze dag vrijwel geen of amper aandacht (of wanneer het hem uitkomt) krijgt van haar vriend,ze zoiets heeft van : Nou,ik hoef dan even geen sex meer. Het is toch enkel wanneer het jouw uitkomt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Porno ?
Seks is geen beloning, het is het inzien dat seks niet vanzelfsprekend is, dat er wat moeite nodig is om een vrouw warm te krijgen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar vind het raar dat jullie seks meer als een beloning zien van jullie trouwe lobbes.
Een dildo gebruik je zodra jij er zin in hebt. Die springt niet op je vanachter de pcquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En als hij dit altijd doet moet hij zowieso een schop onder zijn hol.
Ik ben niet iemand die na het gamen z'n meid omrolt.
En ben het met jullie kippen eens dat het van 2 kanten moet komen
Maar snap niet dat jullie het niet voor jezelf lekker vinden ookal gaf hij je daarvoor geen aandacht.
Doet een dildo ook niet toch ?
Als ik het wél zou doen,zou ik het alleen voor hemzelf doen. Namelijk op het moment dat hij me links laat liggen,en 2 uur laten langs komt om bv te wippen, heb ik geen libido meer. Dan heb ik gewoon geen zin meer. Dan is het niet zo van "nananana jij mag niet in mn poesje!" maar meer van : ik heb er geen zin inquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is toch ook voor jezelf ?
Je doet het niet alleen voor hem is het wel ?
Ik zie seks niet als een beloningquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
pointquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:55 schreef erodome het volgende:
Ik verbaas me er juist over dat zoveel mannen vrouwen zien als leuke warme opblaaspoppen die altijd maar geil moeten zijn.
Hey,mijn vent doet het zelden tot nooitquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En als hij dit altijd doet moet hij zowieso een schop onder zijn hol.
Ik ben niet iemand die na het gamen z'n meid omrolt.
En ben het met jullie kippen eens dat het van 2 kanten moet komen
Maar snap niet dat jullie het niet voor jezelf lekker vinden ookal gaf hij je daarvoor geen aandacht.
Doet een dildo ook niet toch ?
Dus wanneer jij zin hebt maar je man heeft je geen aandacht gegeven ga je het uit principe niet doen ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:55 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Een dildo gebruik je zodra jij er zin in hebt. Die springt niet op je vanachter de pc
ooh nee,dan isser echt geen drama bende leiderquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dus wanneer jij zin hebt maar je man heeft je geen aandacht gegeven ga je het uit principe niet doen ?
Dit is mijn punt.
Als wij jullie proberen op te warmen maar je hebt geen zin komt het er ook niet van ?
Maar als jullie ons op die enkele dag proberen op te warmen en we hebben geen zin is er drama !
Daar ligt het probleemquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dus wanneer jij zin hebt maar je man heeft je geen aandacht gegeven ga je het uit principe niet doen ?
Dit is mijn punt.
Als wij jullie proberen op te warmen maar je hebt geen zin komt het er ook niet van ?
Maar als jullie ons op die enkele dag proberen op te warmen en we hebben geen zin is er drama !
en voordat je nou gaat zeggen bendeleider dat je op het sex moment wél aandacht krijgt...das gewoon niet hetzelfdequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem
je krijgt geen zin...
omdat je ook geen aandacht krijgt
Oh jawel hoor, maar dan heb ik geen zinquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:00 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie gewoon stuk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem
je krijgt geen zin...
omdat je ook geen aandacht krijgt
Het ligt aan het feit dat je een lul hebt. Zei ik toch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie gewoon stuk.
Ik krijg altijd wel zin![]()
Ga maar snel dat radiostation runnen, voordat je gestenigd wordt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:06 schreef Bendeleider het volgende:
Maar vind jullie nog wel lief !!!
echt echt echt echt altijd? daar geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ben 19 hea !quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
echt echt echt echt altijd? daar geloof ik niks van
Weetje wat ik denk, ik denk dat jij gewoon nog nooit een relatie hebt gehad langer dan 3 maandenquote:
dan nogquote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Weetje wat ik denk, ik denk dat jij gewoon nog nooit een relatie hebt gehad langer dan 3 maanden(en dat bedoel ik niet lullig nee)
Omdat je een man bent, vrouwen hebben een ander opwindingspatroon, echt...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Al bijna 2 jaar nu.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Weetje wat ik denk, ik denk dat jij gewoon nog nooit een relatie hebt gehad langer dan 3 maanden(en dat bedoel ik niet lullig nee)
precies! zo zat ik laatst heel erg over mn hond in,en had totaal geen zin. Het duurde even,maar de zin werdt gemaakt,en er kwam lekkere sex uit voortquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat je een man bent, vrouwen hebben een ander opwindingspatroon, echt...
Ik heb gewoon geen zin na genegeerd worden en heb dan geen zin meer in zin maken, dan mag hij dat niet proberen.
Op andere momenten waar ik zelf met mijn hoofd bij andere zaken zit waardoor ik op dat moment geen zin heb wil ik wel zin maken en dan laat ik lekker even mijn rug kriebelen ofzo en dan heb ik binnen no time zin.
Die kans zit er dik in inderdaadquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Nouja niet in de extremen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dan nogdus als jij ziek bent heb je zin,en als je stomdronken bent heb je zin,en als je 100x alles vol hebt gekotst heb je zin,en als je onder een auto bent gekomen heb je zin
Sue me,but I don't believe a shit from what you're saying
ja.jij mij ook.Mits ik een beetje aandacht heb gehadquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:15 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nouja niet in de extremen.
Maar je zou me midden op de dag wakker kunnen maken voor seks.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
En is ze bij je omdat ze gelukkig is of doodsbang?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Vrouwen bij 30 jaar pas hé.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ik ben 17, zou dat betekenen dat ik nog meer zin heb![]()
Hoe jonger hoe geiler...
Als ik die foto in je fotoboek zie weet ik het antwoord al, laat maarquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
haahahahahaquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als ik die foto in je fotoboek zie weet ik het antwoord al, laat maar
Ze is dolgelukkig met mij.quote:
Dan ben je op je hoogtepunt!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:20 schreef Miriampje het volgende:
[..]
oww dan had ik dit topic niet eens mogen starten...
Ik word pas geil als ik 30 ben
Neen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:25 schreef birdydontfly het volgende:
Omg dude je blijft dezelfde domme dingen zeggen
Heul niet waar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
Hou nou op ik pis in mn broek van het lachen
anders ik welquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
Hou nou op ik pis in mn broek van het lachen
heul wel waarquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:32 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heul niet waar.
Je ziet mijn punt gewoon niet.
Ik snap jullie wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
heul wel waar
je snapt ons echt niet,of je wilt het niet snappen
hahahaah het gaat er om, dat je bij je vriend bent, maar hij je dan geen blik waardig gunt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel.
Alleen niet dat je geen zin meer hebt omdat je vriend je geen aandacht geeft.
Als ik mijn meisje de hele dag nog niet gezien heb omdat ze met vriendinnen winkelen is kan ik nogsteeds onwijs geil zijn hoor!
Dat deel heb je dus gemistquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel.
Als ik mijn meisje de hele dag nog niet gezien heb omdat ze met vriendinnen winkelen is kan ik nogsteeds onwijs geil zijn hoor!
same herequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:37 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
hahahaah het gaat er om, dat je bij je vriend bent, maar hij je dan geen blik waardig gunt.
dude ik zie mijn vriend alleen in de weekenden, dacht je dat ik dan geen zin had in de weekenden ofzo? omdat ik em door de week niet gezien had?
Hoe kun jij ons allemaal snappen als je al 2 jaar lang dezelfde vriendin hebt? Je maakt mij niet wijs dat je dan op die leeftijd met voldoende type vrouwen ervaring hebt om zoiets te kunnen zeggen....quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel.
Ja maar het probleem is juist dat sommige mensen niet eens geil worden als hun vriend er wél is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:36 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoe kun jij ons allemaal snappen als je al 2 jaar lang dezelfde vriendin hebt? Je maakt mij niet wijs dat je dan op die leeftijd met voldoende type vrouwen ervaring hebt om zoiets te kunnen zeggen....![]()
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Ja maar jij hebt je vriendin niet nodig om geil te worden.
Als je toch al weinig sexdrive hebt, word je nauwelijks uit jezelf geil, en heb je daar wel iemand voor nodig. Het kan zijn dat je alleen geil wordt als iemand (dus je vriend) er moeite voor doet om dat bij je op te wekken. Als je vriend dat dan niet doet, of de rest van de tijd zo afstandelijk is dat je geen zin in hem hebt, blijven er geen dingen meer over om geil van te worden.
Beetje technisch uitgelegd, maar het is ongeveer wat ik wil zeggen.
zoals erodome al zei : jij hebt een pik,daar ligt het aanquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
Maar vanuit mijzelf uitgaande is die heel raar.
Ik kan ook geil worden als het zonnete al lekker op men gezicht schijnt.
Hoef ik nog niet eens op mijn rug gerkiebeld te worden.
Jullie hebben er geen,daar ligt het aan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:56 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zoals erodome al zei : jij hebt een pik,daar ligt het aan
Dat kan ik ook, maar als er de hele avond iemand me zit te negeren dan ben ik tegen het eind van die tijd niet zo heel erg vrolijk meer zeg maar....quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
godzijdank niet. Dan zou ik de hele dag bezig zijn om mn pik achter na te lopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jullie hebben er geen,daar ligt het aan.![]()
Het ongecompliceerd geil zijn...heerlijk !
Ge kijkt te veel films !quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
godzijdank niet. Dan zou ik de hele dag bezig zijn om mn pik achter na te lopen![]()
Heerlijke sex met aandacht en romantiek,heerlijk
dream onquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:05 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ge kijkt te veel films !![]()
Wanneer is de eerste parenclub meet ?
Dan kom ik ook
Maar wij zijn jou niet hè? Wij kunnen dat dus niet, daar gaat nou juist het hele topic over.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar wij zijn jou niet hè? Wij kunnen dat dus niet, daar gaat nou juist het hele topic over.
Ik word nog steeds helemaal opgefokt, terwijl het probleem bij mij eigenlijk al een stuk minder erg is geworden.
Als dat zo was misschien wel ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
![]()
Dat was nimmer mijn bedoeling,.
Ik voeld me aangevallen als man.
Het feit dat ik als man jullie probeer te snappen en open sta voor discussie ookal gaat dit niet voortvarend zou je juist een goed gevoel moeten geven heur !.
Oh, dat maakt dan wel weer wat goed.quote:Als je er erg diep gekwetst bent door mij trakteer ik op een wit bier !
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als dat zo was misschien wel ja.
[..]
Oh, dat maakt dan wel weer wat goed.
Ik ben zeer diep in mn hart geraaktquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
![]()
Dat was nimmer mijn bedoeling,.
Ik voeld me aangevallen als man.
Het feit dat ik als man jullie probeer te snappen en open sta voor discussie ookal gaat dit niet voortvarend zou je juist een goed gevoel moeten geven heur !.
Er is nog hoop voor 19 jaar oude etters wie ich !
Als je er erg diep gekwetst bent door mij trakteer ik op een wit bier !
Amen to that.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Miriampje het volgende:
Help liever de mensen die wel een probleem hebben
Dan de hele wereld te laten weten dat jij nergens last van hebt
En dat je vrouwen niet snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |