Dat jij je nou met een minderheid ergert aan dingen die andere mensen niet storen wil niet zeggen dat het een kutprogramma is. Dat wil zeggen dat jij een nerd bent.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:13 schreef pelleke het volgende:
[..]
... zegt de Fok!ker om 12:15...![]()
Programmeer je toch ff een convertertje?
Non-argument, nooit gezegd willen zeggen dat Word kwalitatief gezien zuigt.
En ja, ik lees pas net dat ik je verkeerd begrijp.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat jij je nou met een minderheid ergert aan dingen die andere mensen niet storen wil niet zeggen dat het een kutprogramma is. Dat wil zeggen dat jij een nerd bent.![]()
Weer kort door de bocht.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat jij je nou met een minderheid ergert aan dingen die andere mensen niet storen wil niet zeggen dat het een kutprogramma is. Dat wil zeggen dat jij een nerd bent.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
Hier heb je de utlieme tekstverwerker:
[afbeelding]
[LOL-modus]Goed lezen is ook belangrijk. Een goeie webbrowser is net zoiets als een goeie writer[/LOL-modus]quote:Op donderdag 6 april 2006 12:15 schreef Biels het volgende:
[..]
En ja, ik lees pas net dat ik je verkeerd begrijp..
Zoiets noemt men een 'de facto standaard'.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:28 schreef faberic het volgende:
Eindelijk een goede reactie. In theorie is word formaat geen standaard. Maar in de praktijk wel. Dat is m'n punt eigenlijk.
Nerds zijn mensen die een bepaalde keuze maken? Wat voor keuze? Programmeren in je vrije uurtjes? Real-life contact schuwen? Een sexloos leven leiden?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef pelleke het volgende:
[..]
Weer kort door de bocht.
Nerd = iemand die een bepaalde keus maakt. (* pelleke included)
Irritante kutmongool = een wanabe-nerd die zich wel ergert aan de andere groep mensen en de programma's die ze gebruiken.
Wederom nooit gezegd dat Word kut is, en dat ik me erger aan haar gebruikers.. Verder volkomen gelijk. meningsverschil != ergernis
Ait. Hier wijken onze definities van Nerds duidelijk uit elkaar; ik heb niks tegen Word, of wat voor andere commerciele fijn werkende programma's dan ook, als veel mensen ze fijn vinden, heb ik ze geprobeerd. Ook heb ik niks tegen de mensen die mij voor gek verklaren als ik mezelf geen nerd noem. (En ja, 1 enkel voorbeeld is geen kloppend bewijs, maar ik vind mensen die zich openlijk en serieus ergeren aan de kwalitatieve inhoud van software van o.a. microsoft inderdaad een stel kutmongolen.)quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Nerds zijn voor míj mensen die er zo heilig van overtuigd zijn dat het programma dat zij gebruiken ongeveer 435 keer zo goed is als het programma dat de mainstream gebruikt.
En dat zal het ook best zijn trouwens, want er zijn altijd wel programma's die precies doen wat jij nodig hebt. Dat de programma's van Microsoft nou precies doen wat de rest van de wereld nodig heeft, daar gaan we maar even aan voorbij.
En dan noem je míj kort door de bocht?
quote:Van Dale woordenboek
huˇmor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt
nuff said.quote:
TRU is beter denk ik, daar gaat het altijd nergens overquote:Op donderdag 6 april 2006 12:49 schreef Cosworth het volgende:
Mensen die zo dom zijn als TS, en zulke grote oogkleppen ophebben, zouden eigenlijk alleen maar toegang mogen hebben tot ONZ...
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:44 schreef pelleke het volgende:
[..]
maar ik vind mensen die zich openlijk en serieus ergeren aan de kwalitatieve inhoud van software van o.a. microsoft inderdaad een stel kutmongolen.)
Slotje.quote:Mijn standpunt: Microsoft heeft veel ruk-software
Tussen uitgelachen worden of humoristisch zijn zit een verschil. Misschien weet jij dat niet, maar sommige dingen (interpretatie) kun je nou eenmaal niet in de Van Dale, maar alleen buiten vinden.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:48 schreef pelleke het volgende:
nuff said.
* pelleke schreef:quote:Op donderdag 6 april 2006 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Microsoft een stelletje kutmongolen.
Ja hoor, je verdient in deze wereld natuurlijk miljard na miljard als je een kutmongool bent..
Ga eens naar buiten ofzo..
Noemt zich een mod; ga eens posts lezenquote:maar ik vind mensen die zich openlijk en serieus ergeren aan de kwalitatieve inhoud van software van o.a. microsoft inderdaad een stel kutmongolen
MIjn forum niet, ik ben hier gewoon userquote:Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef pelleke het volgende:
[..]
* pelleke schreef:
[..]
Noemt zich een mod; ga eens posts lezen
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
TRU is beter denk ik, daar gaat het altijd nergens over.
Op elk ander forum zien (bij mijn weten) de posts er ongeveer hetzelfde uit hoor...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn forum niet, ik ben hier gewoon user.
Anders kunnen die makers van het tijdschrift niet in Publisher plaatsen natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef nietzman het volgende:
Mensen bij een tijdschrift die alleen met word en wordperfectbestanden om kunnen gaan!![]()
![]()
.
Koester dan haat tegen die amateurs, prutz0r.
* pelleke joins. Tabee makkers.quote:
Jij moet niet denken dat je dingen weet. Je moet gewoon lekker achter je PC blijven zitten en je druk maken over de grote boze buitenwereld.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef pelleke het volgende:
[..]
Op elk ander forum zien (bij mijn weten) de posts er ongeveer hetzelfde uit hoor...
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:54 schreef pelleke het volgende:
(En ik vind Word best OK.)
quote:Hoe kan je nou alleen word accepteren als bekend tijdschrift? Dat is toch het meest onhandelbare formaat?
quote:ik heb me voorgenomen nooit meer ook maar iets in de vorm van .doc te accepteren
quote:De monopolie van Word zit me eigenlijk nog veel meer dwars dan van Windows zelf.
Dus ik lees 1 post van je verkeerd, de rest was ook gewoon domme bagger hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef pelleke het volgende:
[..]
Op elk ander forum zien (bij mijn weten) de posts er ongeveer hetzelfde uit hoor...
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TRU is beter denk ik, daar gaat het altijd nergens over.
Ja, dat zag ik later ook. Maar ik ben te lam om het te wijzigen.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef pelleke het volgende:
[..]
Jah, maar dat waren niet mijn kwoots! Gij vlegel!
Als er iemand is die zich niet aan standaarden houdt dan is het ms wel.. Kijk maar naar IE! Kom op zeg, standaardenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, leuk dat je alternatief wil zijn, maar dan moet je dus ook niet miepen op mensen die standaarden wel handig vinden.
Zal best, maar ze hebben 95% van de browsermarkt in handen, ik zou me voor die 5% alternatievelingen ook niet echt druk maken of mijn site wel werktquote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als er iemand is die zich niet aan standaarden houdt dan is het ms wel.. Kijk maar naar IE! Kom op zeg, standaarden![]()
Dat is een heel andere discussie, maar echt netjes vind ik het niet..quote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, maar ze hebben 95% van de browsermarkt in handen, ik zou me voor die 5% alternatievelingen ook niet echt druk maken of mijn site wel werkt.
Toch wel: MS had ook hun standaard kunnen publishen zodat andere browsers zich daar netjes aan houden.quote:KWOOT: Op donderdag 6 april 2006 17:01 schreef stFz het volgende:
Wat ben jij nou voor computer pauper? Toch niet MS zn schuld dat een ander bedrijf vraag om een document in hun formaat
Tevreden devvers.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef pelleke het volgende:
[..]
waarover devvers tevreden kunnen werken
En dus zwijgen we 'm maar dood?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:34 schreef faberic het volgende:
Mm dit topic is weer nieuw leven in geblazen.
[,,,] ... hebben geen recht van spreken ... [...]
klaar.
Er is geen enkele fatsoenlijke webdesigner die Dreamweaver gebruikt. Een website die W3C-complient is, is namelijk niet de enige standaard voor een goede website, vooral als het op optimalisatie en laadtijden aankomt.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:24 schreef pelleke het volgende:
Hmm... ouwe koeien uit de spreekwoordelijke zure sloot. Maargoed, ik probeer even een neutral-mind te pakken.
Misschien heb je gelijk. Dreamweaver is een noemenswaardige standaard? Dan heb je gelijk: het is fantastische software, met genoeg zeik-users die zeiken over feiten die teweeg worden gebracht door de populariteit. Maar dreamweaver houdt zich dan ook meestal netjes aan de W3C-standaard, especially voor users die het programma een beetje kennen is het niet moeilijk om een W3C-complient-website in elkaar te flanzen.
Mijn kritiek is dat Microsoft zich geroepen zou moeten voelen om met een heldere en duidlijke standaard te komen waarmee men hun software moet interpreteren (lees: websites bouwen.). Okee, er bestaat een DOM van microsoft (die is ook vrij populair) maar daar is het meeste ook wel mee gezegd. Grote problemen worden nu opgelost met technieken die onverantwoord zijn en die bovendien d.m.v. trial and error zijn uitgevogeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |