abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2006 @ 12:14:26 #121
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_36703489
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:13 schreef pelleke het volgende:

[..]
... zegt de Fok!ker om 12:15...

Programmeer je toch ff een convertertje?

Non-argument, nooit gezegd willen zeggen dat Word kwalitatief gezien zuigt.
Dat jij je nou met een minderheid ergert aan dingen die andere mensen niet storen wil niet zeggen dat het een kutprogramma is. Dat wil zeggen dat jij een nerd bent.

En ja, ik Fok! om 12.15. Ach, je moet toch wat he, als je een dagje vrij hebt van je opleiding. Betekent dit dat ik geen vrienden heb? Non. .

[ Bericht 22% gewijzigd door Biels op 06-04-2006 12:20:06 ]
  donderdag 6 april 2006 @ 12:15:21 #122
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_36703515
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:14 schreef Biels het volgende:

[..]

Dat jij je nou met een minderheid ergert aan dingen die andere mensen niet storen wil niet zeggen dat het een kutprogramma is. Dat wil zeggen dat jij een nerd bent.
En ja, ik lees pas net dat ik je verkeerd begrijp. .
pi_36703584
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:14 schreef Biels het volgende:

[..]

Weer kort door de bocht.

Nerd = iemand die een bepaalde keus maakt. (* pelleke included)
Irritante kutmongool = een wanabe-nerd die zich wel ergert aan de andere groep mensen en de programma's die ze gebruiken.

Wederom nooit gezegd dat Word kut is, en dat ik me erger aan haar gebruikers.. Verder volkomen gelijk. meningsverschil != ergernis

//edit
Je hebt dus volkomen gelijk.

//edit2
Beffe! Biels, je was me net voor!
Aut viam inveniam aut faciam
  donderdag 6 april 2006 @ 12:20:12 #124
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_36703665
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
Hier heb je de utlieme tekstverwerker:

[afbeelding]

vie-aai is veul beterder, tenminste als je even een paar week besteedt om de volkomen intuitieve toetsencombinaties uit je hoofd te leren.

// einde-linux-nerd-imiteer modus
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_36703677
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:15 schreef Biels het volgende:

[..]

En ja, ik lees pas net dat ik je verkeerd begrijp. .
[LOL-modus]Goed lezen is ook belangrijk. Een goeie webbrowser is net zoiets als een goeie writer[/LOL-modus]

btw: was grapje, geen flamebait.

[ Bericht 4% gewijzigd door pelleke op 06-04-2006 12:23:02 (Waarom vreet dit ding mijn size-tags niet!??!?) ]
  donderdag 6 april 2006 @ 12:21:32 #126
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_36703706
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:28 schreef faberic het volgende:

Eindelijk een goede reactie. In theorie is word formaat geen standaard. Maar in de praktijk wel. Dat is m'n punt eigenlijk.
Zoiets noemt men een 'de facto standaard'.
N00b
Signature:
Maximaal
4
regels
  donderdag 6 april 2006 @ 12:30:23 #127
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_36704015
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef pelleke het volgende:

[..]

Weer kort door de bocht.

Nerd = iemand die een bepaalde keus maakt. (* pelleke included)
Irritante kutmongool = een wanabe-nerd die zich wel ergert aan de andere groep mensen en de programma's die ze gebruiken.

Wederom nooit gezegd dat Word kut is, en dat ik me erger aan haar gebruikers.. Verder volkomen gelijk. meningsverschil != ergernis
Nerds zijn mensen die een bepaalde keuze maken? Wat voor keuze? Programmeren in je vrije uurtjes? Real-life contact schuwen? Een sexloos leven leiden?
Nerds zijn voor míj mensen die er zo heilig van overtuigd zijn dat het programma dat zij gebruiken ongeveer 435 keer zo goed is als het programma dat de mainstream gebruikt.
En dat zal het ook best zijn trouwens, want er zijn altijd wel programma's die precies doen wat jij nodig hebt. Dat de programma's van Microsoft nou precies doen wat de rest van de wereld nodig heeft, daar gaan we maar even aan voorbij.
En dan noem je míj kort door de bocht?

Oja, en for the love of god, stop eens met dat [modus aan] [modus uit]. Het laat je er niet echt intelligenter c.q. geloofwaardiger uitzien.
pi_36704477
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef Biels het volgende:

[..]

Nerds zijn voor míj mensen die er zo heilig van overtuigd zijn dat het programma dat zij gebruiken ongeveer 435 keer zo goed is als het programma dat de mainstream gebruikt.
En dat zal het ook best zijn trouwens, want er zijn altijd wel programma's die precies doen wat jij nodig hebt. Dat de programma's van Microsoft nou precies doen wat de rest van de wereld nodig heeft, daar gaan we maar even aan voorbij.
En dan noem je míj kort door de bocht?
Ait. Hier wijken onze definities van Nerds duidelijk uit elkaar; ik heb niks tegen Word, of wat voor andere commerciele fijn werkende programma's dan ook, als veel mensen ze fijn vinden, heb ik ze geprobeerd. Ook heb ik niks tegen de mensen die mij voor gek verklaren als ik mezelf geen nerd noem. (En ja, 1 enkel voorbeeld is geen kloppend bewijs, maar ik vind mensen die zich openlijk en serieus ergeren aan de kwalitatieve inhoud van software van o.a. microsoft inderdaad een stel kutmongolen.)

En the of god is altijd welkom hier, vergeeft je vast je ergernis aan het feit dat jij nou eenmaal niet geraakt wordt door mijn humor. (En btw: jouw fijne omschrijving van een steekproefsgewijs gekozen nerd-extremist maakt jou ook bepaald niet intelligenter hoor)
pi_36704530
quote:
humor
Humor? Jij?

HAHA!
  donderdag 6 april 2006 @ 12:48:24 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36704589
Microsoft een stelletje kutmongolen .

Ja hoor, je verdient in deze wereld natuurlijk miljard na miljard als je een kutmongool bent..

Ga eens naar buiten ofzo..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36704596
quote:
Van Dale woordenboek

huˇmor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:46 schreef Cosworth het volgende:
HAHA!
nuff said.
pi_36704628
Mensen die zo dom zijn als TS, en zulke grote oogkleppen ophebben, zouden eigenlijk alleen maar toegang mogen hebben tot ONZ...
  donderdag 6 april 2006 @ 12:50:11 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36704646
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:49 schreef Cosworth het volgende:
Mensen die zo dom zijn als TS, en zulke grote oogkleppen ophebben, zouden eigenlijk alleen maar toegang mogen hebben tot ONZ...
TRU is beter denk ik, daar gaat het altijd nergens over .
Get woke, go broke!
  donderdag 6 april 2006 @ 12:50:17 #134
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_36704649
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:44 schreef pelleke het volgende:

[..]
maar ik vind mensen die zich openlijk en serieus ergeren aan de kwalitatieve inhoud van software van o.a. microsoft inderdaad een stel kutmongolen.)
quote:
Mijn standpunt: Microsoft heeft veel ruk-software
Slotje.
En nu ga ik eten.
pi_36704663
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:48 schreef pelleke het volgende:
nuff said.
Tussen uitgelachen worden of humoristisch zijn zit een verschil. Misschien weet jij dat niet, maar sommige dingen (interpretatie) kun je nou eenmaal niet in de Van Dale, maar alleen buiten vinden.
pi_36704669
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Microsoft een stelletje kutmongolen .

Ja hoor, je verdient in deze wereld natuurlijk miljard na miljard als je een kutmongool bent..

Ga eens naar buiten ofzo..
* pelleke schreef:
quote:
maar ik vind mensen die zich openlijk en serieus ergeren aan de kwalitatieve inhoud van software van o.a. microsoft inderdaad een stel kutmongolen
Noemt zich een mod; ga eens posts lezen
//edit sorry: kutmod. niet gezien.
  donderdag 6 april 2006 @ 12:51:15 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36704686
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef pelleke het volgende:

[..]

* pelleke schreef:
[..]

Noemt zich een mod; ga eens posts lezen
MIjn forum niet, ik ben hier gewoon user .
Get woke, go broke!
pi_36704701
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
pi_36704740
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

MIjn forum niet, ik ben hier gewoon user .
Op elk ander forum zien (bij mijn weten) de posts er ongeveer hetzelfde uit hoor...
pi_36704743
Altijd wat met die gothics..... ze willen er gewoon niet bij horen.
pi_36704769
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef nietzman het volgende:
Mensen bij een tijdschrift die alleen met word en wordperfectbestanden om kunnen gaan! .

Koester dan haat tegen die amateurs, prutz0r.
Anders kunnen die makers van het tijdschrift niet in Publisher plaatsen natuurlijk
pi_36704782
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef Biels het volgende:

[..]

[..]

Slotje.
En nu ga ik eten.
* pelleke joins. Tabee makkers.

En mijn standpunt staat al eerder in dit topic. (En ik vind Word best OK.)
pi_36704785
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef pelleke het volgende:

[..]

Op elk ander forum zien (bij mijn weten) de posts er ongeveer hetzelfde uit hoor...
Jij moet niet denken dat je dingen weet. Je moet gewoon lekker achter je PC blijven zitten en je druk maken over de grote boze buitenwereld.
pi_36704824
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:54 schreef pelleke het volgende:
(En ik vind Word best OK.)
quote:
Hoe kan je nou alleen word accepteren als bekend tijdschrift? Dat is toch het meest onhandelbare formaat?
quote:
ik heb me voorgenomen nooit meer ook maar iets in de vorm van .doc te accepteren
quote:
De monopolie van Word zit me eigenlijk nog veel meer dwars dan van Windows zelf.
  donderdag 6 april 2006 @ 12:55:49 #145
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_36704829
KLB -> PUB
Vampire Romance O+
  donderdag 6 april 2006 @ 12:56:00 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36704834
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:52 schreef pelleke het volgende:

[..]

Dus ik lees 1 post van je verkeerd, de rest was ook gewoon domme bagger hoor .
Get woke, go broke!
  donderdag 6 april 2006 @ 13:03:22 #147
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36705023
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

wij zijn teminste nog gezellig
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36712075
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:55 schreef Cosworth het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Jah, maar dat waren niet mijn kwoots! Gij vlegel!
pi_36712124
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef pelleke het volgende:

[..]

Jah, maar dat waren niet mijn kwoots! Gij vlegel!
Ja, dat zag ik later ook. Maar ik ben te lam om het te wijzigen.
pi_36712425
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, leuk dat je alternatief wil zijn, maar dan moet je dus ook niet miepen op mensen die standaarden wel handig vinden .
Als er iemand is die zich niet aan standaarden houdt dan is het ms wel.. Kijk maar naar IE! Kom op zeg, standaarden
  donderdag 6 april 2006 @ 16:56:14 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36712577
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Als er iemand is die zich niet aan standaarden houdt dan is het ms wel.. Kijk maar naar IE! Kom op zeg, standaarden
Zal best, maar ze hebben 95% van de browsermarkt in handen, ik zou me voor die 5% alternatievelingen ook niet echt druk maken of mijn site wel werkt .
Get woke, go broke!
pi_36712667
Dan hebben ze 't slecht geregeld; 95% (overigens maar 60) van hun browsers, en een of andere andere organisatie die de standaard heeft bedacht! Maf hoor...

Ik ben trouwens benieuwd hoe veel contact Microsoft en W3C hebben over dit soort zaken...
pi_36712758
Wat ben jij nou voor computer pauper? Toch niet MS zn schuld dat een ander bedrijf vraag om een document in hun formaat
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  donderdag 6 april 2006 @ 17:03:20 #154
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_36712817
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zal best, maar ze hebben 95% van de browsermarkt in handen, ik zou me voor die 5% alternatievelingen ook niet echt druk maken of mijn site wel werkt .
Dat is een heel andere discussie, maar echt netjes vind ik het niet..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_36712846
quote:
KWOOT: Op donderdag 6 april 2006 17:01 schreef stFz het volgende:
Wat ben jij nou voor computer pauper? Toch niet MS zn schuld dat een ander bedrijf vraag om een document in hun formaat
Toch wel: MS had ook hun standaard kunnen publishen zodat andere browsers zich daar netjes aan houden.

Als een organisatie 90% van de browsermarkt heeft, dan zouden ze een product moeten kunnen leveren waarover devvers tevreden kunnen werken naar een standaard die door Microsoft is vrijgegeven. Nu wordt de W3C standaard gebruikt, met wat CSS-hacks om ook in IE eenzelfde uitstraling te krijgen.

Met zo'n groot marktaandeel had MS er gewoon voor moeten zorgen dat zij de belangrijkste internetstandaarden zouden zetten.

[ Bericht 29% gewijzigd door pelleke op 06-04-2006 17:05:18 (Kwoot erbij) ]
  donderdag 6 april 2006 @ 17:17:06 #156
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_36713301
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef pelleke het volgende:

[..]

waarover devvers tevreden kunnen werken
Tevreden devvers. . Die zijn alleen tevreden als ze programmatuur gebruiken die níet door iedereen gebruikt wordt. Zodra UNIX de standaard wordt vinden zij weer wat nieuws wat véél beter is.
pi_36713573
Hmm... ouwe koeien uit de spreekwoordelijke zure sloot. Maargoed, ik probeer even een neutral-mind te pakken.

Misschien heb je gelijk. Dreamweaver is een noemenswaardige standaard? Dan heb je gelijk: het is fantastische software, met genoeg zeik-users die zeiken over feiten die teweeg worden gebracht door de populariteit. Maar dreamweaver houdt zich dan ook meestal netjes aan de W3C-standaard, especially voor users die het programma een beetje kennen is het niet moeilijk om een W3C-complient-website in elkaar te flanzen.

Mijn kritiek is dat Microsoft zich geroepen zou moeten voelen om met een heldere en duidlijke standaard te komen waarmee men hun software moet interpreteren (lees: websites bouwen.). Okee, er bestaat een DOM van microsoft (die is ook vrij populair) maar daar is het meeste ook wel mee gezegd. Grote problemen worden nu opgelost met technieken die onverantwoord zijn en die bovendien d.m.v. trial and error zijn uitgevogeld.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:34:50 #158
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36713923
Mm dit topic is weer nieuw leven in geblazen.
Ik zal even reageren op de meest voorkomende reacties, dat ik gewoon mee moet doen met iedereen. Nou, Word en Windows kosten bij elkaar bakken vol geld, en als ik met linux veel meer mogelijkheden heb en dat prima werkt, waarom zou ik dan honderden euro's neertellen? "Illegaal downloaden" zullen de meesten hier wel doen. Ook de meeste kutreacties hier van die aard zullen wel van mensen zijn die illegaal downloaden. Dat heb je in feite geen recht van spreken dus mag je die reacties voor je houden. Mensen die wel een weloverwogen keuze hebben gemaakt het programma Word aan te schaffen: geen problemen mee. Iedereen mag doen wat hij wil, dus ik ook. Waar het mij om ging is dat de integratie van Word zo erg is dat een aantal mensen zich eraan ergeren, waaronder ik. Daarom staat dit in KLB.

klaar.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_36713977
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:34 schreef faberic het volgende:
Mm dit topic is weer nieuw leven in geblazen.
[,,,] ... hebben geen recht van spreken ... [...]
klaar.
En dus zwijgen we 'm maar dood?
  donderdag 6 april 2006 @ 17:36:56 #160
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_36713980
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:24 schreef pelleke het volgende:
Hmm... ouwe koeien uit de spreekwoordelijke zure sloot. Maargoed, ik probeer even een neutral-mind te pakken.

Misschien heb je gelijk. Dreamweaver is een noemenswaardige standaard? Dan heb je gelijk: het is fantastische software, met genoeg zeik-users die zeiken over feiten die teweeg worden gebracht door de populariteit. Maar dreamweaver houdt zich dan ook meestal netjes aan de W3C-standaard, especially voor users die het programma een beetje kennen is het niet moeilijk om een W3C-complient-website in elkaar te flanzen.

Mijn kritiek is dat Microsoft zich geroepen zou moeten voelen om met een heldere en duidlijke standaard te komen waarmee men hun software moet interpreteren (lees: websites bouwen.). Okee, er bestaat een DOM van microsoft (die is ook vrij populair) maar daar is het meeste ook wel mee gezegd. Grote problemen worden nu opgelost met technieken die onverantwoord zijn en die bovendien d.m.v. trial and error zijn uitgevogeld.
Er is geen enkele fatsoenlijke webdesigner die Dreamweaver gebruikt. Een website die W3C-complient is, is namelijk niet de enige standaard voor een goede website, vooral als het op optimalisatie en laadtijden aankomt.

Bovendien hoeft Microsoft zich nergens toe geroepen te voelen. Ik bedoel, als ik een stuk software zou hebben, en 90% van de computergebruikers zou het gebruiken, dan zou ik me ook niet bezig houden met een of andere standaard. Het wordt immers toch al gebruikt, wat kunnen mij die nerds die hameren op de correctheid nou weer schelen.

Oja, en trial en error . Noem jij eens één programma dat in 1 keer goed geschreven is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')