Daar hebben ze het veldrijden voor uitgevonden.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef Wombcat het volgende:
Dat is belangrijk, dat schaatsen is maar een beetje afleiding in de winter.
enzoquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ook leuk met de wind en regen enzo
Ja, maar daar winnen de belgen alles. Bij schaatsen doen de nederlanders nog een beetje mee. Soms als import-belg.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
Daar hebben ze het veldrijden voor uitgevonden.
Ik denk dat 'ie je enzo noemt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
enzo
Wat moet je nou weer met een Ferrari Enzo op de schaatsbaan ?
je hebt gelijk, aangepastquote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
enzo
Wat moet je nou weer met een Ferrari Enzo op de schaatsbaan ?
Ik vond de F2005 (?) ook wel aardig. Of was het al de nieuwe?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je hebt gelijk, aangepast
die enzo hadden we best met de opening van de OWS kunnen zien btw
een hint van de buurman misschien?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Lekker, een hondenlijk in de tuin vinden.
Maurice?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Bewaren voor de tennismeet, dan kan hij op de (indoor-)BBQ.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef zjroentje het volgende:
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef XL het volgende:
[..]
Bewaren voor de tennismeet, dan kan hij op de (indoor-)BBQ.
Ik zou hem wel even invriezen
Het kan erger hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Weeral!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef mitt het volgende:
komt de bar weer eens in een positief daglicht.
gecondoleerd, BSquote:Op donderdag 13 april 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het kan erger hoor
[afbeelding]
Dat zal trouwens wel geen goed Nederlands woord zijn, even opnieuw dus:quote:
Ik ga straks pas naar de kapper.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:35 schreef mitt het volgende:
Vandaar dat die BS zo verknipt is.
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga straks pas naar de kapper.
Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn boodschappen doen. Daarna na de Albert Heijn om geknipt te worden.
Wat dacht jij dan?
Je zou je boodschappenlijstje nog even kunnen plaatsen.quote:
Kipfilet, appels, twee flessen sinas, een pak appelsap. 2 stokbroden. Jonge kaas. Koffiepads. Appelmoes. Creme fraiche.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:38 schreef XL het volgende:
[..]
Je zou je boodschappenlijstje nog even kunnen plaatsen.
Ik zou zelf oude kaas nemen en creme fraiche heb ik nog.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kipfilet, appels, twee flessen sinas, een pak appelsap. 2 stokbroden. Jonge kaas. Koffiepads. Appelmoes. Creme fraiche.
Denk ik. Waarschijnlijk vergeet ik nog iets.
Oude kaas?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:43 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou zelf oude kaas nemen en creme fraiche heb ik nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |