Moah, VH1 is in ieder geval 10 x beter dan TMF en The Box. En vooral de 60's uren met Monkees, Beatles etc. zijn tof. Daar ik de meeste clips van die tijd nog nooit gezien had/heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
heb diue VH1 ook blijkbaar op de digitale TV. Is dat bijzonder, want daarnet was het gewoon James Blunt.
Geniale opmerking.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:54 schreef mitt het volgende:
Naar muziek moet je niet kijken.
Het is niet altijd gemakkelijk twee uur je plas op te houden.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef XL het volgende:
Heb je de Belgische zenders ook nog pfap, die zenden zometeen een film uit die goed zou moeten zijn en de Belgen doen dat zonder reclame![]()
Wat sta jij daar druk te zwaaien, word er dadelijk nog zenuwachtig vanquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat sta jij daar druk te zwaaien, word er dadelijk nog zenuwachtig van
hou vanaf eind augustus de KNSB site in de gaten.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef snellejelle het volgende:
Iemand enig idee (of ervaring met) wanneer de verkoop voor het WK allround gaat beginnen?
Ik wil er echt dolgraag heen
waar is dat danquote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef snellejelle het volgende:
Iemand enig idee (of ervaring met) wanneer de verkoop voor het WK allround gaat beginnen?
Ik wil er echt dolgraag heen
kun je niet reserveren per fax/e-mail/internet dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hou vanaf eind augustus de KNSB site in de gaten.Zodra je kan bestellen, de eerste dag meteen formulier op de bus!
aha, ik doe het wel via de fax van de zaak dan, met ontvangstbevestigingquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef MiLalaa het volgende:
ja fax kan ook geloof ik. Maar dat vertrouw ik dan weer nooit zo![]()
Kan ook komen door onze aftandse fax hier..
Gunstig, utrecht is toch weer een stuk dichterbij dan heerenveenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent ook al een amateur-schaatsfan![]()
nee, 't is in Utrecht dit jaar
Ja, hallo zeg. Ik heb niet de hele schaatskalender al in mijn hoofd zitten. Daar zit de wielerkalender al inquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent ook al een amateur-schaatsfan![]()
nee, 't is in Utrecht dit jaar
Ook leuk met de wind en regenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gunstig, utrecht is toch weer een stuk dichterbij dan heerenveen![]()
Daar hebben ze het veldrijden voor uitgevonden.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef Wombcat het volgende:
Dat is belangrijk, dat schaatsen is maar een beetje afleiding in de winter.
enzoquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ook leuk met de wind en regen enzo
Ja, maar daar winnen de belgen alles. Bij schaatsen doen de nederlanders nog een beetje mee. Soms als import-belg.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
Daar hebben ze het veldrijden voor uitgevonden.
Ik denk dat 'ie je enzo noemt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
enzo
Wat moet je nou weer met een Ferrari Enzo op de schaatsbaan ?
je hebt gelijk, aangepastquote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
enzo
Wat moet je nou weer met een Ferrari Enzo op de schaatsbaan ?
Ik vond de F2005 (?) ook wel aardig. Of was het al de nieuwe?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je hebt gelijk, aangepast
die enzo hadden we best met de opening van de OWS kunnen zien btw
een hint van de buurman misschien?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Lekker, een hondenlijk in de tuin vinden.
Maurice?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Bewaren voor de tennismeet, dan kan hij op de (indoor-)BBQ.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef zjroentje het volgende:
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef XL het volgende:
[..]
Bewaren voor de tennismeet, dan kan hij op de (indoor-)BBQ.
Ik zou hem wel even invriezen
Het kan erger hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Weeral!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef mitt het volgende:
komt de bar weer eens in een positief daglicht.
gecondoleerd, BSquote:Op donderdag 13 april 2006 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het kan erger hoor
[afbeelding]
Dat zal trouwens wel geen goed Nederlands woord zijn, even opnieuw dus:quote:
Ik ga straks pas naar de kapper.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:35 schreef mitt het volgende:
Vandaar dat die BS zo verknipt is.
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga straks pas naar de kapper.
Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn boodschappen doen. Daarna na de Albert Heijn om geknipt te worden.
Wat dacht jij dan?
Je zou je boodschappenlijstje nog even kunnen plaatsen.quote:
Kipfilet, appels, twee flessen sinas, een pak appelsap. 2 stokbroden. Jonge kaas. Koffiepads. Appelmoes. Creme fraiche.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:38 schreef XL het volgende:
[..]
Je zou je boodschappenlijstje nog even kunnen plaatsen.
Ik zou zelf oude kaas nemen en creme fraiche heb ik nog.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kipfilet, appels, twee flessen sinas, een pak appelsap. 2 stokbroden. Jonge kaas. Koffiepads. Appelmoes. Creme fraiche.
Denk ik. Waarschijnlijk vergeet ik nog iets.
Oude kaas?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:43 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou zelf oude kaas nemen en creme fraiche heb ik nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |