Maggiequote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe dan z'n zus Maggie. Geen doorsnee beauty, wel een beauty!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar hier mag je wel slowchatten ensmilies posten
.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar op jouw foto kijkt ie wel een beetje dopey hoor.
En hier is Roel_jewel geen mod geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Maar hier mag je wel slowchatten ensmilies posten
.
Heb je The Secretary ook gezien? Met Maggie als SM-queen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Maggie.
In Mona Lisa smile was ze wel.
Gelukkig niet zeg, dan is je forum verdoemdquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En hier is Roel_jewel geen mod geweest.
Ik heb twee films met haar gezien; Mona Lisa smile en Adaptation (kleine bijrol).quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je The Secretary ook gezien? Met Maggie als SM-queen..
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig niet zeg, dan is je forum verdoemd.
Bij mij was het heeel lang 4 per dag, en nadat ik (te) fanatiek werd in IDO was het opeens 11, en nu 12quote:Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef rena het volgende:
7754 (gemiddeld 8 per dag)
Hoe lang duurt het wel niet voor dat het gemiddeld 9 per dag is? Ik doe een poging maar het lukt nog steeds niet![]()
Je hebt bijna 7777 postsquote:
quote:
Die is mooi jaquote:
hier wel, maar je mist (uiteraard) weer eens niets...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Je ENORM grote plaatje laadt niet in bij mij, pberends
1024 groot, wat ben je toch ook een eiquote:Op woensdag 5 april 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Je ENORM grote plaatje laadt niet in bij mij, pberends
57796 (gemiddeld 65 per dag)quote:Op woensdag 5 april 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit bijna op 50000.
get a life, en het erge is, dat heb ik OOK nog.
Ik heb SHO-chat pas net echt ontdektquote:
ShowChat en een druk forum modden (ál die slotjes)....dat tikt wel aan, ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb SHO-chat pas net echt ontdekt.
quote:Aantal posts: 9193 (gemiddeld 12 per dag)
Precies, dat is goed voor je no-life status volgens sommigenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat en een druk forum modden (ál die slotjes)....dat tikt wel aan, ja.
Niet heel lang terug stonden wij nog gelijkquote:
Het was na de eerste keer ook wel duidelijk dat je een leven hebt, hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, dat is goed voor je no-life status volgens sommigen.
Ze moesten eens weten, ik wou dat ik de laatste weken wat minder life had, das gezonder en goedkoper.
Klopt, ja!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet heel lang terug stonden wij nog gelijk!
Och, over dat eerste maak ik me echt niet druk.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, dat is goed voor je no-life status volgens sommigen.
Ze moesten eens weten, ik wou dat ik de laatste weken wat minder life had, das gezonder en goedkoper.
Inderdaad. Maar ik had eigenlijk tegen MB moeten zeggen: Ga je er soms de politie bijhalen?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef HeatWave het volgende:
1024 is slechts de pixel breedte, groot licht. Ding is 96kb groot. En nee, dat is niet zo heel groot.
Bemoei je er niet meequote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was na de eerste keer ook wel duidelijk dat je een leven hebt, hoor.
Hij kan het niet váák genoeg benadrukken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was na de eerste keer ook wel duidelijk dat je een leven hebt, hoor.
Ik had er toen al bij moeten zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef BVO het volgende:
[..]
ShowChat-nostalgie!
ShowChat #4: Forca Nelly!
Ja zoiets iddquote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij kan het niet váák genoeg benadrukken.
Dat is net als met verslaafden die maar blíjven benadrukken dat ze niet verslaafd zijn...
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef pberends het volgende:
Ik zit sinds een paar dagen ook al over de 50k.
Of MissBliss met dr Internet troublequote:
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:16 schreef PeRi het volgende:
Oehoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |