Jij was.... eeeeehmmmmm.,,, schoonmakenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Oh, als ze een apart concert geven in NLD ben ik er zéker bij! Die festivals weet ik nog niet.
Heel Erg Gelukkigquote:
Ja ja ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij was.... eeeeehmmmmm.,,, schoonmaken.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, als ze een apart concert geven in NLD ben ik er zéker bij! Die festivals weet ik nog niet.
quote:
IK heb ze op pinkpop gezien, was erg vet moet ik zeggenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ook![]()
De 1e en laatste keer dat ik ze zag was in Ahoy, en dat is ook al weer 2 jaar geleden en het was zooo mooi![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik heb ze in 2003 in de Ahoy gezien en in 2004 op Pinkpop. Was twee keer heel erg goed.. Ik was zo blij dat ze op Pinkpop
. Ruled By Secrecy.
. speelden, dat is zo mooi live!
Ik heb ze dus NOG NOOIT gezien livequote:Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ook![]()
De 1e en laatste keer dat ik ze zag was in Ahoy, en dat is ook al weer 2 jaar geleden en het was zooo mooi![]()
Duh, dat is hét állérmóóísté nummer!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef rena het volgende:
Ik vond vooral Citizen Erased helemaal geweldig liveEen van mijn favoriete nummers van
Muse
![]()
Agossiequote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ze dus NOG NOOIT gezien live
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In Ahoy vond ik Sing For Absolution het hoogtepunt, toen had ik echt kippenvel..
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zitplaatsen zijn voor opaatjes.
Oeh, die is toch ook uit Monster?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Mee spamt met mooie vrouwen.
Christina Ricciquote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, die is toch ook uit Monster?
Charlize Theron.
[afbeelding]
Houd je mond, vuile feeks.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef rena het volgende:
Wat ziet Charlize er apart uit, ErikLekker ding zeg
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd je mond, vuile feeks.
Ze is gewoon mooi.
[afbeelding]
Op jouw leeftijd is dat nog wel een lekker jong ding jaquote:
Whoeah, daar lijkt ze opquote:Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je mond, vuile feeks.
Ze is gewoon mooi.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Op jouw leeftijd is dat nog wel een lekker jong ding ja.
quote:
Luister naar zijn versie van My Funny Valentine en ook jij zult Chet in je hart sluitenquote:
MILFquote:
Ik ken alleen de Ella FItzgerald versiequote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Luister naar zijn versie van My Funny Valentine en ook jij zult Chet in je hart sluiten.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe dan z'n zus Maggie. Geen doorsnee beauty, wel een beauty!
[afbeelding]
Ik geloof je, maar op jouw foto kijkt ie wel een beetje dopey hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 15:16 schreef rena het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwenEn Jake is gewoon geil. Punt.
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef MissBliss het volgende:
Oh, in dát geval
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hier mag je wel slowchatten enquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |