abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37969027
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

nee dat is ook niet wenselijk natuurlijk !

Maar hoezo vanaf de andere kant ?
Bij het geval hierboven zijn beide kanten gelijktijdig geband.
Heb die discussie niet gevolgd, maar quotes leken me vooral van toepassing als beledigingen richting 'believers'. Xcuse mijn vooroordeel
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:44:09 #177
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_38000192
--huishoudelijke mededeling--
Ik heb contact gehebt mit Dreamenvunger. He has had a ban..and has had enough of this forum.
In other words: he will not come back!
--einde huishoudelijke mededeling--
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:53:50 #178
34156 Mirage
Smile !!!
pi_38003799
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef displission het volgende:
--huishoudelijke mededeling--
Ik heb contact gehebt mit Dreamenvunger. He has had a ban..and has had enough of this forum.
In other words: he will not come back!
--einde huishoudelijke mededeling--
Dat vind ik ontzettend jammer.
Ik hoop dat hij nog weer eens langs komt.

Doet hij dit niet, dan wens ik hem het allerbeste en hoop dat hij "zijn plekje" ergens anders zal vinden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_38003952
Ik ben wel blij om te horen dat ie zich even gemeld heeft.
Maakte me stiekem toch een beetje zorgen om hem.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 20 mei 2006 @ 10:41:18 #180
19194 Oversight
◢◤
pi_38011517
goeiemorgen.....
◢◤
  zaterdag 20 mei 2006 @ 10:41:37 #181
19194 Oversight
◢◤
pi_38011522
Dit is ouwehoer helemaal niet.....
◢◤
  zaterdag 20 mei 2006 @ 10:41:48 #182
19194 Oversight
◢◤
pi_38011528
Sorry.
◢◤
  maandag 22 mei 2006 @ 22:46:40 #183
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38104351
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:41 schreef Oversight het volgende:
Sorry.
ik klikte hier ook al op met het voornemen een hoi post te maken whehe
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 10:51:26 #184
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_38115208
Volgens mij heb ik wat gemist. Waarom heeft Dromenvanger een ban gekregen?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:35:54 #185
34156 Mirage
Smile !!!
pi_38116646
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist. Waarom heeft Dromenvanger een ban gekregen?
Hahaha, ik geloof dat jij een paar weken achterloopt.

Bans worden niet besproken remember

Dromenvanger weet zelf waar hij de ban voor heeft,
daarnaast denk ik dat als je zelf terugkijkt naar de periode waarin de ban gezet is er ook wel een lampje gaat branden.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 12:36:18 #186
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_38118733
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hahaha, ik geloof dat jij een paar weken achterloopt.

Bans worden niet besproken remember

Dromenvanger weet zelf waar hij de ban voor heeft,
daarnaast denk ik dat als je zelf terugkijkt naar de periode waarin de ban gezet is er ook wel een lampje gaat branden.

Ow het viel me gewoon op dat hier ineens voorbij kwam dat ie een ban had. Het laatste wat ik me van Dromenvanger herinner in de afgelopen periode is dat ie HEEL uitgebreide en lange posts plaatste met -voor mij- hele wazige verhalen, net alsof ie alle remmen had los gegooid.

Boeit me verder ook niet zoveel dat ik 't nou per se wil weten hoor. Hij is geband en geeft aan niet meer terug te willen komen. Nou ja, prima.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_38164711
[9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeert

Ik doe het liever hier, aangezien het geen directe betekenis heeft voor de te voeren discussie; maar ''media'' is toch echt het meervoud van ''medium''. ''De media negeert'' is dan ook niet correct. Kan iemand er iets aan doen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:42:36 #188
34156 Mirage
Smile !!!
pi_38165364
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:28 schreef Apropos het volgende:
[9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren

Ik doe het liever hier, aangezien het geen directe betekenis heeft voor de te voeren discussie; maar ''media'' is toch echt het meervoud van ''medium''. ''De media negeert'' is dan ook niet correct. Kan iemand er iets aan doen?
Imo heb jij gelijk, alhoewel ik mij de vervoeging heel goed voor kan stellen.
Het "klinkt" goed.
Sir Winston Churchill
pi_38243144
Hoi, ik heb even een vraagje. Wanneer wordt een user als troll beschouwd hier in Tru? Kan iemand even hier naar kijken:

bewustzijn...

Iemand die zo stelselmatig vragen negeert en zichzelf zo tegenspreekt binnen zo korte tijd, kan toch niet serieus bezig zijn? Ik snap dat Tru bedoelt is voor mensen die wat ruimer van geest zijn dan in WFL, maar of het dan ook de bedoeling is om mensen zo voor de gek te houden, dat lijkt me sterk Als ik nu een topic hier in Tru open over dat bananen sinaasappels zijn, en ik negeer alle vragen die ik erover krijg, wordt mijn topic dan gesloten? Ik heb er zelf natuurlijk geen enkele baat bij dat Rudeonline zijn topic hier wordt gesloten, van mijn part blijft hij hier posten tot hij 80 is en maakt hij nog veel meer van die mooie topics, maar ik ben gewoon even benieuwd. Dank bij voorbaat
pi_38243302
Die discussie heb ik hier al eens gevoerd. Z'n topics zijn in wezen nutteloos omdat je constant in hetzelfde kringetje blijft redeneren. Erg frustrerend. Uiteindelijk werd z'n reeks toen wel gesloten. Maar ruudje is erg volhoudend wat z'n gedachtekronkels betreft.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_38243903
Ja, hij's volhardend Ik heb de laatste 2 dagen weer in zijn topic gepost, en niet met de bedoeling hem te overtuigen. Maar om hem te laten zien hoe de RT inmekaar steekt. Als hij dan met dergelijke antwoorden komt, dan kun je mij niet wijs maken dat hij nog serieus bezig is. Nou heb ik niks te zeggen over of ie door mag gaan met zijn topics, en eerlijk gezegd kan het me weinig schelen. Hij heeft ook recht op zijn vermaak. Maar waar ligt de grens hier dan? Zoals ik zei, ik kan hier een topic openen als "zwart is wit", een verhaal op gaan hangen met allemaal innerlijke inconsistenties, om de 3 posts van mening wisselen, en iedereen gewoonweg negeren. Dan ben ik erg benieuwd hoe lang dat open blijft

Om een voorbeeldje te nemen:
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef rudeonline het volgende:
zo zo, en wat is de snelheid van tijd dan wel? Jij zij immers dat tijd geen snelheid had..
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:32 schreef rudeonline het volgende:
Ik haal uit de posts dat de snelheid van tijd gelijk is aan de lichtsnelheid. Exact wat ik probeer te bewijzen.
Hier ziet hij niet eens wie hij aan het quoten is:
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Wat nou.. beter lezen?
Je zegt zelf letterlijk dat tijd met de lichtsnelheid gaat. En als wetenschchap zo exact is, wat bedoel je dan met losjes?
Let daarnaast even op de dikgedrukte zinnen van mijn posts in dit topic, vergelijk dat met Ruud zijn bovenste 2 posts, en je kunt denk ik alleen maar concluderen dat onze Ruud heel erg vreemd bezig is. Let wel, het ging er hier niet om wat hij vond of ik vond, ik legde hem puur en alleen maar de relativiteitstheorie uit. Daar kwam geen mening bij te pas!
pi_38264270
Ik zou zeggen, als je mijn posts zo'n onzin vindt, wat zoek je hier dan? Ik vraag je niet om te reageren, dat doe je zelf. En sorry dat ik Haushover en Tuinhek soms door elkaar haal, is dat een reden om meteen vragen te stellen in feedback?
pi_38265548
We moeten de posts van Ruud idd als "leuk amusement" zien, ...... met "wetenschap" heeft het iig niet te maken....
pi_38270209
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:49 schreef rudeonline het volgende:
Ik zou zeggen, als je mijn posts zo'n onzin vindt, wat zoek je hier dan? Ik vraag je niet om te reageren, dat doe je zelf. En sorry dat ik Haushover en Tuinhek soms door elkaar haal, is dat een reden om meteen vragen te stellen in feedback?
Nee, de reden dat ik dit opmerk is omdat het van je posts afspat dat jij niet de moeite neemt om de andere kant es te bekijken. Wat doe je dan op een discussieforum? Het gaat er niet eens om of je het er mee eens bent, je begrijpt het gewoonweg niet. Of je bent echt te dom ervoor, of je bent te laks om het te willen begrijpen. In het eerste geval zou ik dan maar wat minder pretentieus doen, in het tweede geval snap ik niet waarom je dan net doet alsof je een discussie aan het voeren bent.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:46:06 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38270529
mja nou wat is nu de aanzet om erop te blijven reageren want je maakt rude echt niks duidelijk, of jullie nu gelijk hebben of niet, let it be.
pi_38270832
Ja, dat is inderdaad een goeie Hoop zelf altijd dat er maar wat mensen meelezen, en dat die er wel wat van opsteken. Daar kun je Rudeonline zijn topics wel leuk voor gebruiken. Maar daar zijn ze natuurlijk niet voor bedoelt.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:59:01 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38270885
ik ben het op dit onderwerp wel met jullie eens for a change, maar het lost niks op op deze manier.
pi_38270943
Nee, t lost niks op. De reden waarom ik er maar weer es zo op reageer is denk ik ook omdat ik het zo jammer vind dat Rudeonline zich zo achterlijk opstelt. Hij mist een heleboel zo, en maakt zichzelf grenzenloos belachelijk. Maar dat is niet mijn zaak, dus je hebt gelijk:

let it be.
pi_38276286
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Haushofer het volgende:
Ja, dat is inderdaad een goeie Hoop zelf altijd dat er maar wat mensen meelezen, en dat die er wel wat van opsteken.
Zeker! Je posts zijn een goede opfrisser van oude kennis. IK heb zelf mijn dictaten RT+AT er weer bijgepakt! Metrische tensor, Ricci tensor, Chrisoffel symbolen etc..... wat een nostalgie!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:05:32 #200
34156 Mirage
Smile !!!
pi_38277167
Ik denk dat we simpelweg overeen moeten komen dat "we" het niet eens zijn.

Maar om daar nou een enkel topic voor op slot te doen zie ik niet zitten.
Er wordt niemand mee beledigd, de policy wordt niet overschreden..... ik zie geen geldige reden het topic te sluiten.
Op basis van "hij begrijpt het niet" of "we redeneren in een cirkel" kan ik geen topic sluiten, dat doen namelijk de users die er in posten dan.
En als je dat niet meer wil, dan moet je daarmee stoppen
Lekker weg laten zakken dus !
(wie weet komt er ooit iemand die het licht ziet zoals rude dat ziet en het "ons" ook uit kan leggen )

Wel petje af voor de heldere uitleg, want ook voor een leek is hetgeen er beschreven wordt goed begrijpbaar.

En wanneer een user als troll wordt beschouwd ?
Als duidelijk is dat de motivatie/intentie rellen is.

Tot zover ben ik er van overtuigd dat rude daadwerkelijk achter zijn theorie staat.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')