ow wat leukquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil Mirage niet boos maken nu. Dus dit is het allerlaatste bericht.
Maar dat jij maatschappij-leer studeert
Wilt niet zeggen dat je...vul zelf maar in. Je moet niet denken dat je veel voorstelt met je opleiding.
Maatschappij leer
Succes met die studie
En nu ben ik echt weg
Heb belangrijke dingen te doen dus. Vele belangrijkere dingen. Dit leidt me echt teveel af.
Dit valt onder .....waardeloos bezig zijn.
Ik zeg alleen dat er ooit een nieuwe maatschappij komt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow wat leuk
de persoonlijke aanval... viel die ook niet onder asociaal gedrag?
en je kunt me ook gewoon met rust laten hoor.. maar je komt me telkens opzoeken om me aan te vallendat is pas waardeloos
dat zei je dus niet... je zei namelijk: Je moet niet denken dat je veel voorstelt met je opleiding.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er ooit een nieuwe maatschappij komt.
Mooi dat je dat toch weet danquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik weet idd wie je bent.
Moet eerlijk bekennen (), dat mij dit wel eens gebeurd is met de account van Oversight. Hij logt ook niet standaard uit.
Staat er opeens een post zonder smileys.![]()
Wat het stuk betreft over dat het te vaak voorkomt....
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het daar mee eens ben.
Waar ik soms wat moeite mee heb is dingen 24 uur of later nadat het geplaatst is nog een staartje te laten krijgen. Als wij er bovenop zitten is het een stuk makkelijker dan dat wij het over het hoofd hebben gezien of dat het 2 dagen later pas ontdekt hebben.
Daarnaast is het zo dat bepaalde topics gewoon stormlopen als men eenmaal aan het discussieren is geslagen.
Voordat je in kan grijpen is er dan in 2 uurtjes tijd, dat je afwezig was bv een hele discussie ontstaan met actie-reactie etc etc...
Degene die er op ingaat op dezelfde manier zit imo ook fout.
Tegelijkertijd is het ergens begrijpelijk.
Soms moet je dan een keuze maken tussen geen bans uit te delen, alleen een waarschuwing te plaatsen voor alle betrokkenen en de rest van de gebruikelijke modereer mogelijkheden uit te voeren. Of een jhele serie users tegelijkertijd te bannen.
Omdat ik persoonlijk niet van bans hou probeer ik ze te beperken. Ik zal dus sneller kiezen voor de eerste optie.
Dank je welquote:Op zondag 30 april 2006 18:41 schreef CoolGuy het volgende:
Ticker speelt op de man in Stargate gevonden in Peru? . Lijkt me niet gezond voor het topic?
Idd. Wat betreft mijn wat langere mail hierboven, hoe sta jij daar tegenover?quote:
Ik denk dat ze moet beginnen met posts beantwoorden voor het gedoe van Dromenvanger. Ergens bij mijn post, zo ongeveer.quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Idd. Wat betreft mijn wat langere mail hierboven, hoe sta jij daar tegenover?
Doe normaal zeg, a) je bemoeit je met zaken die je nieteens aangaan, en b) staat JOUW toon me niet aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm. I beg to differ.
[..]
[..]
[.
[..]
En ja, mods horen een voorbeeldfuntie te hebben ja. Zéker een mod met minder posts dan de gemiddelde newbie hier zal zichzelf moeten bewijzen. Jij zegt dat je logischerwijs de site bekeken hebt omdat dat bij je modfunctie hoort, maar ieder weldenkend mens heeft door dat die site opgebouwd is door iemand met het IQ lager dan dat van een tafelpoot. Dat dat jou niet is gelukt is niet het probleem van de users.
We "moeten"dus helemaal niks.quote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moet beginnen met posts beantwoorden voor het gedoe van Dromenvanger. Ergens bij mijn post, zo ongeveer.
Met "moeten" verwees ik naar Mirage's post die zei dat ze de lange posts nog helemaal door moest nemen. Verder beetje jammer dat er niet gewoon ingegaan wordt door de modjes op m'n post terwijl hij toch flink uitgebreid en onderbouwd is. LW verwees me naar FB, ik reageer, weer niet goed. Nou ja, ik weet voldoende.quote:Op zondag 30 april 2006 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
We "moeten"dus helemaal niks.
Verder is het heel simpelzat einde discussie.
Als Mirage zegt dat ze hier nog op terug komt, doet ze dat ook.quote:Op zondag 30 april 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met "moeten" verwees ik naar Mirage's post die zei dat ze de lange posts nog helemaal door moest nemen. Verder beetje jammer dat er niet gewoon ingegaan wordt door de modjes op m'n post terwijl hij toch flink uitgebreid en onderbouwd is. LW verwees me naar FB, ik reageer, weer niet goed. Nou ja, ik weet voldoende.
Invalide? Que?quote:Op zondag 30 april 2006 20:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als Mirage zegt dat ze hier nog op terug komt, doet ze dat ook.
Maar omdat wij, zowel Mirage als ik ( al verwacht men dat blijkbaar niet van een invalide),
Mij maakt het echt niet uit wanneer je reageert, Coolguy was ongeduldig en ik wees hem erop dat jullie flink wat door te lezen hebben. Rustig aan.quote:ook naast Fok! een gezin en een sociaal leven hebben, betekent dat dus dat wij niet gelijk op iedere vingerknip van wie dan ook gelijk kunnen reageren!
Heb gewoon geduld en begin niet gelijk te piepen!
Ow daar hoef je me helemaal niet op te wijzen hoor. Ik opperde een mening in mijn post, en omdat ze wel op mijn aanwijzing over Ticker reageerde, dacht ik, eens even kijken wat ze dan vind van mijn mening in die post. Je bent toch geen klein kind zeker dat ligt te bleren van "ikke eerst! ?quote:Op zondag 30 april 2006 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Invalide? Que?
[..]
Mij maakt het echt niet uit wanneer je reageert, Coolguy was ongeduldig en ik wees hem erop dat jullie flink wat door te lezen hebben. Rustig aan.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 30 april 2006 19:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
even behoorlijk offtopic vraagje: waarom verwijder je die posts eigenlijk niet gewoon, mirage?
is dat meer werk ofzo?
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:05 schreef Mirage het volgende:
Er zijn hier op Truth maar twéé Godinnen en dat zijn Lilith-Wicca en ik![]()
quote:
Het water stroomt door het bos en derhalve zijn allen eenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
k zeg toch niet dat jij er geen bent.
Ik zeg alleen maar dat de God of Godin van het woud zich niet moet bemoeien met de vissen in het water van de Godin van het water.
![]()
Niet in Truthquote:Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het water stroomt door het bos en derhalve zijn allen een![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Niet in Truth![]()
en nou geen tegenspraak meer.![]()
![]()
nou dat wil ik dan wel even recht zetten hoor...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:05 schreef Mirage het volgende:
Nou nou, dat viel reuze mee. Eindelijk heb ik de lange lappen tekst doorgelezen en...
Jemig de pemig.... al die ophef over Dromenvanger's en liefie's posts hierboven is een beetje overdreven.
Het is een volkomen offtopic discussie.. valt helemaal buiten truth.
Er is níets tussen die twee voorgevallen binnen truth, dus actie van mij of Lilith-wicca uit lijkt mij volkomen offlimits.
Blijkbaar is er in een ànder ! subforum iets tussen beide voorgevallen en is liefie Dromenvanger achtervolgt (?) naar truth feedback.
Ik kan namelijk geen enkele andere post behalve hier in truth feedback van liefie binnen truth vinden.
En om iemand nou "aan te pakken" op basis van
Twee termen als "zuiger" en "jij bent een troll" ... terwijl de basis heel ergens anders ligt...
Potjandriedubbeltjes Dromenvanger... fóei !
Trol is geen aardig woord en zuiger ook niet.
Die beide woorden zie ik liever niet meer terug.... anders krijg jij pottedikkie een hele dikke ban aan je broek![]()
![]()
@Dromenvanger en nu ffe serieus;
Wat mij wel opvalt is dat je de laatste tijd de neiging hebt om jezelf neer te zetten als degene die andere mensen (of users om het op het forum te betrekken) "terecht" mag en moet wijzen op een wijze alsof jij jezelf God waant.
Nou vind ik de theorie dat wij allemaal iets Goddelijks in ons hebben een hele mooie.
Ook vind ik het prima als jij idd zou denken dat jíj de personalisering van God (him/herself) bent... het zou immers maarzo kunnen
Maar hou wel in je achterhoofd dat je de mensen "het gepeupel" vriendelijk de weg moet wijzen als ze zich tegen je keren (op een policy overschrijdende manier) en dat je in eerste instantie je probleem ook neer moet leggen in Feedback of via de mail bij de moderators.
Dictatormaniertjes hebben in de geschiedenis voornamelijk ellende veroorzaakt. Pas daar dus mee op.
Er zijn hier op Truth maar twéé Godinnen en dat zijn Lilith-Wicca en ik![]()
Dit is de allereerste post die ik van jou binnen truth tegen ben gekomen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vandaar dat jij me net out of the blue aan begon te vallen
altijd handig om te weten
hallo zeg doe nou niet net alsof ik om aandacht heb gezeurtquote:Op maandag 1 mei 2006 18:39 schreef Mirage het volgende:
Nou hè hè, ik heb eindelijk gevonden waar het over gaat. (groter dan enorm topic )
Gezien, klaar.
Volgende keer niet zo moeilijk doen en in het wilde weg gaan leuteren met z'n allen.
linkjes linkjes linkjes en fatsoendelijk taalgebruik.
En anders gewoon niet miepen als er niets mee gedaan wordt.
en nu allemaal blij zijn
![]()
het wordt vanaf morgen beter weer !
Je doet je onderschrift eer aan.quote:
Dat heb ik toch nergens gezegd ?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hallo zeg doe nou niet net alsof ik om aandacht heb gezeurt
ik heb niet eens aandacht gevraagd voor het gedoe van dromenvanger dat was iemand die helemaal buiten het gedoe stond ik vond gewoon dat ik mezelf wel mocht verdedigen en dat was toevallig in FB ik heb ook honderd keer gezegd dat ie me met rust moet laten en als ie dat dan niet doet moet ik alles maar over me heen laten komen? dacht het niet
tut tut... ik heb een paar keer aangegeven dat ik het begin nèrgens kon vinden.quote:en als je geen zin hebt om op te letten en het teveel moeite vind om dan op te zoeken waar het begonnen is had je niet in moeten gaan op het gedoe of gewoon helemaal geen mod moeten worden
afgezeken ?quote:sorry hoor
ik kom ook een keer in TRU word meteen afgezeken en krijg daarna bijna een mod over me heen
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:06 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Je doet je onderschrift eer aan.
Een wijze damegaf mij eens iets om over na te denken: Zieken om te zieken of
zieken omdat je ziek bent.![]()
aha dat verklaard een hoopquote:Op maandag 1 mei 2006 19:06 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Je doet je onderschrift eer aan.
Een wijze damegaf mij eens iets om over na te denken: Zieken om te zieken of
zieken omdat je ziek bent.![]()
Of DV ziek is in zijn hoofd zou ik niet durven concluderen uit zijn posts. Ik vind het eigenlijkquote:Op maandag 1 mei 2006 19:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha dat verklaard een hoop
dan ga ik er maar vanuit dat DV echt ziek in zn hoofd is zoals zo subtiel verwijderd werd uit dat topic..
gelukkig word ie goed in bescherming genomen door de modjes![]()
quote:als ie dat dan niet doet moet ik alles maar over me heen laten komen? dacht het niet
Dus, ff jouw manier van denken toepassen, ben jij een zeer kort aangebondenquote:Beware if u turn me on ,there is no safety switch
ik hou wel van een goeie discussie maar niet als iemand mij echt op gaat zoeken om lastig te doenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:59 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Of DV ziek is in zijn hoofd zou ik niet durven concluderen uit zijn posts. Ik vind het eigenlijk
wel meevallen.![]()
Jij zegt in jouw posts ook dingen waar ik mijn twijfels over heb:
[..]
[..]
ik hou wel van een goeie discussie maar niet als iemand mij echt op gaat zoeken om lastig te doen
en mijn ondertitel heeft er niks mee te maken want dat Dus, ff jouw manier van denken toepassen, ben jij een zeer kort aangebonden
persoon waar je moeilijk mee kunt discussieren en oh wee als je een boze Lieffie
tegenover je hebt dan is er "no safety switch".![]()
![]()
Lijkt me gezelli met jou.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef Mirage het volgende:
ik ben een vliegtuig
[afbeelding]
edit: en nu weer over tot de orde van de dag
Zonder op het eigenlijke onderwerp in te gaan - de regelgeving bleek heel nuttig die je mij hebt gegeven, mijn dank daarvoor in de eerste plaats. Maar, lees het nog eens goed door voor jezelf, met name onder de kop aanspreken zul je iets interessants aantreffen. Ambtshalve vervolging ook nog eens goed lezen - er is namelijk geen aangifte nodig zelfs voor de politie om zelf een onderzoek in te stellen - maar even terug naar de aangifte -quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:29 schreef Tissik het volgende:
Voor Francis C:
[..]
Beste Francis, dat is bullshit.
"Wie kan een aangifte doen?
De wet zegt dat iedereen die kennis draagt van een strafbaar feit, aangifte kan doen. In de praktijk zal bij seksueel misbruik bijna altijd alleen degene die het feit is overkomen, aangifte doen. Het slachtoffer is degene die kan vertellen wat hem of haar is overkomen en als iemand anders dat zou doen kan er een ander verhaal ontstaan. "
Bron: http://www.seksueelmisdri(...)en%20aangifte%20doen
Iedereen die kennis draagt kan dus aangifte doen, alleen.... het slachtoffer moet dit dan wel bevestigen naderhand. En...
Anyway, zedendelicten hebben een verjaringstermijn. In het ernstigste geval (verkrachting) is die termijn 15 jaar, in het minder ernstige geval (aanranding) is die termijn 12 jaar. Bij minderjarigen gaat die termijn in op het 18e levensjaar (en anders start die termijn op het moment van het delict). Dat betekent, dat de zaak hoe dan ook verjaard is. En hoeveel bewijslast je ook hebt of nog zal kunnen vinden, er zal geen recht over gesproken kunnen worden.
Dus, mag de vraag naar de werkelijke doelstelling best gesteld worden (imho)
Grappig wel, dat ik net ontdekte dat ik (als werkelijk slachtoffer van dit soort praktijken) niets meer mag zeggen. Geinig he? Zo werkt dat dus in Nederland en ook op Fok! (what's new). Daar worden daders slachtoffers, en vice versa.
Ik heb in het juiste subforum geantwoord.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef FrancisC het volgende:
Sorry, heb dit waarschijnlijk wel in de verkeerde feedback gezet maar toe maar ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |