abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 20:41:55 #221
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37356993
dr zit wel een vakantie tussen he?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 april 2006 @ 20:42:46 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37357023
Goh Jessie, daar vind je het echt noooooooooooooit!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 27 april 2006 @ 20:43:39 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37357051
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
dr zit wel een vakantie tussen he?
Ow dat wist ik niet joh! Eva doet niet mee met reguliere vakanties dus...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37357097
Ze hebben inderdaad 2 weken vakantie.
En morgen krijgt ze nog heel veel werkjes mee. Een beetje verdeeld dus met vandaag en morgen.
Jans heeft overgens maar 1 week vakantie.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 27 april 2006 @ 20:46:23 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37357146
2 weken? Wow!
Eva heeft alleen 5 mei vrij
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37357217
Gek eigenlijk dat de vakantie's tussen reguliere scholen en speciaal onderwijs zo verschillen. Of is dit juist expres zo voor de regelmaat enzo?
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 27 april 2006 @ 20:51:34 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37357324
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:48 schreef jessie het volgende:
Gek eigenlijk dat de vakantie's tussen reguliere scholen en speciaal onderwijs zo verschillen. Of is dit juist expres zo voor de regelmaat enzo?
Eva kan in principe 1 t/m 5 mei vrij. Er is ons echter aangeraden om haar op te geven voor vakantieopvang, dat is gewoon op school, in haar eigen klas met dezelfde kindjes, maar alleen niet altijd met dezelfde leidsters. Dat hebben we ook gedaan, zeker als we kijken naar hoe moeilijk ze het weekend al vind. Op zaterdag is ze altijd erg moeilijk, onhandelbaar bijna omdat het ritme verstoord is. Op zondag valt dat alweer een stuk mee en dan wil ze op maandag niet meer naar school. Ze moet dan echt het busje ingebracht worden terwijl ze de andere dagen zo naar binnen huppelt. Verder hebben ze om diezelfde reden maar 3 weken zomervakantie (waarin geen vakantie-opvang beschikbaar is maar dat willen we dan ook niet), 1 week herfst en 1 week kerstvakantie.
Het kan gewoon niet met dit soort kindjes, die trekken al die dingen echt niet.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37357676
Ja ik dacht inderdaad al zoiets.
Kan me goed voorstellen dat dit dan zo geregeld is.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 27 april 2006 @ 21:06:00 #229
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37357799
Jasper heeft vanaf gisteren vrij, tot volgende week vrijdag. Tom is al vanaf maandag vrij

Jasper heeft vanmiddag een stuk van 3 kilometer gefietst, naast me op het fietspad. Het ging supergoed en hij luisterde heel goed. We hebben meteen een helm gekocht en zijn van plan nog veel meer kilometers te maken de komende tijd
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_37358156
Jasper wat goed

Djen heeft 1t/m5 mei vakantie en 22 t/m 26 mei. Hier lopen alle scholen in de buurt anders en dat is flink balen want mijn ahternichtje zou komen logeren bij Djen. Maar door die vakanties die zo verschillend lopen is het flink puzzelen
  Jubileum moderator donderdag 27 april 2006 @ 21:24:06 #231
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37358355
Coolbabe wat leuk en wat een eind!
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 april 2006 @ 22:00:59 #232
13151 crew  Rewimo
pi_37359588
Jasper, fietsen is leuk!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel donderdag 27 april 2006 @ 22:04:36 #233
2628 Karin
pi_37359737
Coolbabe wat ontzettend leuk! Dat iljkt me zo gezellig!

Hahahaha die Bo! Mij benieuwen of ze het zo lang geheim kan houden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 april 2006 @ 22:12:37 #234
13151 crew  Rewimo
pi_37360041
Christan heeft komende week vakantie (morgen gaan we weg) en ook nog de eerste week van juni.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:55:15 #235
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_37379317
Twan heeft alleen de komende week vrij....

Twan zit nu ook op zwemles en dat gaat ook erg goed zo schattig om te zien....
Make love, not war ☮
pi_37382733
Hier hebben ze een week vrij, van vanmiddag tot maandag 8 mei

Wat fijn trouwens dat er vakantieopvang is ! Dat zal voor haar erg fijn zijn, geen verstoord ritme !
Super dat ze zo meedenken bij jullie !

Wow....................ging schoenen kopen, sandalen voor de zomer (waar ie blijft weet ik trouwens niet ...)

Merijn heeft nu maat 35, hij is 6,5 ! Waar gaat dit in hemelsnaam heen ? Papa heeft maat 46 (krap)....
pi_37396905
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:51 schreef Lois het volgende:

[..]

Eva kan in principe 1 t/m 5 mei vrij. Er is ons echter aangeraden om haar op te geven voor vakantieopvang, dat is gewoon op school, in haar eigen klas met dezelfde kindjes, maar alleen niet altijd met dezelfde leidsters. Dat hebben we ook gedaan, zeker als we kijken naar hoe moeilijk ze het weekend al vind. Op zaterdag is ze altijd erg moeilijk, onhandelbaar bijna omdat het ritme verstoord is. Op zondag valt dat alweer een stuk mee en dan wil ze op maandag niet meer naar school. Ze moet dan echt het busje ingebracht worden terwijl ze de andere dagen zo naar binnen huppelt. Verder hebben ze om diezelfde reden maar 3 weken zomervakantie (waarin geen vakantie-opvang beschikbaar is maar dat willen we dan ook niet), 1 week herfst en 1 week kerstvakantie.
Het kan gewoon niet met dit soort kindjes, die trekken al die dingen echt niet.
Dochterlief zit ook op speciaal onderwijs (ZMLK) en heeft gewoon de volle 2 weken vakantie nu, zag er stiekum wel een beetje tegenop, maar de eerste week zijn we heerlijk relaxed doorgekomen. Alleen al het feit dat er geen wekker gezet hoeft te worden
pi_37397032
Eén klein incidentje gehad wel.
Ze was lekker buiten op de galerij aan het spelen met de buurkindjes van 4 deuren verderop.
Op een gegeven moment gooide ze haar pop naar beneden ter hoogte van die buren, ik er boos naar toe, buuf komt kijken wat er aan de hand is, en terwijl wij naar de pop 6 verdiepingen lager zitten te kijken, glipt Milou bij de buren naar binnen en sluit ons dus gewoon buiten.
Gelukkig lag de jongste een baby van 6 maanden in een kamertje wat op slot zat, aangezien zijn zusje van 3 jaar nogal eens wild met haar broertje wil spelen.
Helaas deed Milou de voordeur niet meer open en ging lekker spelen binnen, de buuf haar zus gebeld die er met een kwartiertje was met de reservesleutel....
pi_37397081
Zal me hier ook even voorstellen, heb ook wel gepost in dreumes/peutertopic omdat Milou door haar chromosoompje extra ook nog wel peutergedrag vertoont;-). Ben dus de mama van Milou, ze is 5 en een half en heeft dus het Syndroom van Down.
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 19:26:35 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_37432929
Mijn dochter is voor het eerst uit logeren en ik roep wel eens dat ze maar een nieuwe moeder moet gaan zoeken als ze me zat is, maar ik voel me alles behalve prettig
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37433085
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:26 schreef moussy het volgende:
Mijn dochter is voor het eerst uit logeren en ik roep wel eens dat ze maar een nieuwe moeder moet gaan zoeken als ze me zat is, maar ik voel me alles behalve prettig
Hoeveel nachtjes is ze logeren dan? Toch wel lekker vertrouwd bij opa en oma?
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 19:39:53 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_37433328
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:31 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Hoeveel nachtjes is ze logeren dan? Toch wel lekker vertrouwd bij opa en oma?
Tot ze niet meer wil En ja bij opa en oma, waar ze 1x noodgedwongen geslapen heeft omdat ik even moest bevallen, maar dat ging niet zonder problemen. Het nadeel is alleen dat er ongeveer 120 km afstand tussen ons zit.

Wij gingen zelfs niet op vakantie omdat madam dat niet trok.
pi_37433456
Ohhhhh erg spannend dan! Hopelijk gaat alles goed. Is ook niet verkeerd denk ik voor een kind (en de ouders) dat 't af en toe uit logeren gaat.

Bij mij gaat Milou komende woensdag bij opa en oma logeren. Ik krijg altijd van die doemscenario's dan Ze is ook nog niet zo vaak wezen logeren daar.
pi_37435197
spannend zeg moussy !
Hier gaan ze ongeveer elke vakantie bij oma en opa logeren, ze hebben daar net zo veel vriendjes als hier inmiddels
  Jubileum moderator zondag 30 april 2006 @ 20:50:36 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37435824
Wat spannend logeren
Wij hebben vroeger wat afgelogeerd, heerlijk vond ik dat.

Ik ben zo trots op Eva. Eva heeft weinig besef van haar lijfje en zindelijk worden zit er dus nog echt niet in. Vanmorgen tijdens het ontbijt zegt ze ineens "mama we gaan niet spugen" dus ik nog heel verbaasd "nee hoor Eva niet spugen" want zo zegt ze wel vaker dingen die ogenschijnlijk nergens op slaan.
Na een kwartier komt ze ineens in mijn armen gekropen en moest ze toch vreselijk spugen. Dat is echt hartstikke zielig maar ik vind het zo onwijs knap dat ze het wel kon aangeven.
Ik was helemaal gloeiend trots
Ze moest echt vrij vaak spugen ,echt 20 keer is niet overdreven en elke keer zei ze met zo'n klein schor stemmetje "Eva vind dit echt niet leuk mama!"
Na een uurtje ofzo deed ze ineens haar oogjes open, ze lag steeds voor jaffa in mijn armen (waardoor ik dus heel erg vaak heb moeten verkleden) en zei ze "Eva weer beter, Eva niet meer spugen" en wilde gelijk een chocolade-ei. (zo'n kindersurprise geval)
Daarna heeft ze gewoon weer gegeten en gedronken
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 april 2006 @ 21:31:03 #246
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_37437165
Twan heeft de waterpokken, hoorde ik vandaag van mn ex. Ik vind het erg sneu voor ze... al die rode vlekken...
Make love, not war ☮
  zondag 30 april 2006 @ 21:45:27 #247
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37437668
Eva wat knap dat je dat aan voelde komen zeg!

Jasper heeft vanavond met papa een goed gesprek gehad over 'vroeger'. Wat we deden voor hij er was. Ze hebben foto`s gekeken van toen papa nog een kleine jongen was, en dat mama nog een klein meisje was. Jasperj vond het zo leuk, en zou dat het liefst elke week wel een keer willen doen zei hij
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Moderator zondag 30 april 2006 @ 21:46:02 #248
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37437686
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:36 schreef Stout het volgende:
Wow....................ging schoenen kopen, sandalen voor de zomer (waar ie blijft weet ik trouwens niet ...)

Merijn heeft nu maat 35, hij is 6,5 ! Waar gaat dit in hemelsnaam heen ? Papa heeft maat 46 (krap)....
Jeetje, joey is 8 en heeft maatje 33
Nou weet ik eigenlijk niet wat gemiddeld is hoor.

Jemig moussy, Ik begrijp wel precies wat je bedoeld.
Vorig jaar ging joey voor het eerst echt weg met scoutingkamp, een hele week.
Ze hadden ook liever dat je niet belde die week, wel stonden er bijna elke dag updates op de website met foto's en een beschrijving van de dag, en we stuurden ook veel kaartjes.
Je mocht ook de akela wel bellen om te vragen hoe het ging maar ze hadden liever niet dat je het kind sprak, de ervaring leerde dat het horen van de stem van moeders de heimwee aanwakkerde.
Ik was echt heel erg blij dat hij weer thuis was, hij had overgens wel een superweek.(en was te vies om aan te pakken)
Bij oma en familie wil hij wel eens een nachtje slapen, gaat eigenlijk ook pas sinds een anderhalf jaar echt goed, daarvoor konden we hem meestal om half elf weer ophalen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Hoofdredactie Fotografie zondag 30 april 2006 @ 22:09:56 #249
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37438517
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:50 schreef Lois het volgende:

Dat is echt hartstikke zielig maar ik vind het zo onwijs knap dat ze het wel kon aangeven.
Ik was helemaal gloeiend trots
Wat zielig dat Eva zo moest spugen, maar wat goed dat ze het aan voelde komen! Da's toch weer een stapje voorwaarts ook lijkt me!

Eva
  zondag 30 april 2006 @ 22:23:03 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_37439032
Wat zielig voor Eefje En ook heel knap idd en ook fijn dat je haar mocht opvangen
stormy waters...
sailin'
pi_37445064
Wat onwijs naar datze zo moest spugen maar super dat ze het aangaf en dat je haar zo mocht troosten !!

Hier hebben ze ook wel eens dat ze echt niet lekker zijn en 2 uur later weer lopen te rennen en springen als een dolle.
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 10:04:05 #252
7074 moussy
kuttekop
pi_37446620
Gister rolde er 2 foto's van een prinses op de erwt binnen, ze heeft het vreselijk naar dr zin bij opa en oma en is lief gaan slapen rond 23 uur

Ik moest vooral lachen om de troepjes op het tafeltje naast bed, een labello, zakje chippies, iets van een snoepje, die komt zwaar verwend weer terug
pi_37451164
Heerlijk zeg !
en om 23.00 al......... valt toch best mee ????

Hier gaan ze morgen, tot zaterdag.

sterkte met Peet zijn pootje
pi_37557845
Even een vraagje tussendoor.... Damien is inmiddels bijna 6 en nog niet echt aant wisselen. Nu kunnen sommige van jullie je misschien nog herrineren dat er twee kiezen getrokken zijn bij hem een tijd geleden omdat ze verrot waren.... daardoor heeft hij een hele tijd met een extra grote ruimte achter in zijn mond ( onder) gelopen... Hij klaagde van de week over kiespijn en tot mijn grote verbazing zijn er twee (naar mijn idee) grote "volwassen" kiezen aan het doorkomen. Rechts achter is al voor de helft door en links achter een klein puntje.
Kan dit nu al of zie ik weer spoken? en zijn het dus gewoon nog melkkiezen...
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2006 @ 21:53:09 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_37558047
Ik heb geen idee, volgens mij zou het wel kunnen. Hobbel er anders eens mee naar de tandarts

René is trouwens nog steeds bij mijn ouders Maar dat kan ook haast niet anders als je iedere dag gaat shoppen Ze is echt schandalig verwend, maar mijn moeder vindt dat het risico van het oppassen dus ik moet niet zeuren
  Jubileum moderator donderdag 4 mei 2006 @ 21:57:54 #256
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37558231
Wat goed zeg mous, ze houdt het echt lang vol! Knap hoor!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2006 @ 22:03:16 #257
7074 moussy
kuttekop
pi_37558453
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:57 schreef Lois het volgende:
Wat goed zeg mous, ze houdt het echt lang vol! Knap hoor!
Ja echt, ik vind het zo stoer! Maar ze wordt echt tot in dr haarvaatjes verwend en zelfs de buurvrouw van mn moeder doet er aan mee Die zag René dinsdag en toen ze bij H&M liep zag ze 2 leuke zonnetopjes/hemdjes. Toen dacht ze schijt, ik neem ze mee! Zelfs heeft ze een knulletje van 3, dus woensdag heeft ze die 2 koters meegenomen met de tram naar de mac. Daar hebben ze beide een happy meal gehad en een disney beker, na een rondje speelgoedwinkel zijn ze weer terug gegaan.

Inmiddels is de garderobe van René aangevuld met 2 shirten, onderbroekies met snoopy er op, 3 paar sokken, een nachtpon, 2 broeken, een broekrokdingetje, 2 paar slippers en een paar schoenen, end an die hemdjes, verder kreeg ze nog een barbie met baby en een barbieboek
pi_37572084
Milou is ook logeren bij opa en oma sinds woensdag....wat een rust hier in huis .
Gelukkig weet moeders zich prima te vermaken.
Woensdagmiddag met een vriend afgesproken en heel de middag op terrasje gezeten, daarna met vriendlief lekker hapje gegeten buiten op het terras van de Griek. Gisteravond tot een uur of elf heerlijk aan het strand gezeten. Wat een luxe!

Milou is inmiddels ookal weer wat kledingsetjes rijker en 2 paar gympen. Vooral dat laatste ben ik erg blij mee, want dat vindt ik altijd zo'n drama:schoenen kopen.
Vandaag zijn ze naar het Land van Ooit. Kan niet wachten op de foto's...
  † In Memoriam † vrijdag 5 mei 2006 @ 12:25:18 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_37572509
René komt vandaag weer lekker thuis Maar het is inderdaad ff lekker. Cas heeft ons nu ook weer lang genoeg uitgeprobeert
pi_37595399
Die kiezen kloppen hoor, dat is een teken dat het gebit bezig is met wisselen, dus over niet al te lange tijd gan ze vast roegelen.
Vorig jaar feb was Merijn ruim 5 en kreeg ie die volwassen kiezen ook (4 totaal) en nu heeft ie inmiddels 8 tanden eruit (en weer terug)
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:24:24 #261
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_37602332
Hoe gaat het met Merijn (op school)?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 mei 2006 @ 18:26:10 #262
13151 crew  Rewimo
pi_37634342
Hallo

Hier zijn ook als eerste twee kiezen doorgekomen, dat schijnt gebruikelijk te zijn, wist ik ook niet

Schoenmaat hier is 33 (meneer is 5,6).

En het grote nieuws

Christan duimt niet meer In de vakantie is hij er (achteraf door een sneetje in zijn duim) helemaal vanaf gekomen. Hij kwam op een gegeven moment zelf melden: Mama, ik duim niet meer want mijn duim smaakt niet meer lekker

Ik had het al gemerkt natuurlijk, maar niets gezegd om hem niet op ideeën te brengen
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2006 @ 19:56:25 #263
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37637650
schoenmaat is hier onveranderd 29, alleen de berg schoenen die op hem liggen te wachten wordt steeds groter
is het nou echt zo dat kinderen in 3 maanden tijd uit hun schoenen kunnen groeien? het klinkt mij zo ongeloofwaardig in de oren.

en het vervelende is dat meneer geen andere dan zijn huidige filaatjes aan wil.
ik kreeg een paar bijna nieuwe naturino's maat 29 en meneer verdomt het om ze aan te doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 mei 2006 @ 20:10:06 #264
13151 crew  Rewimo
pi_37638287
Christan heeft al twee keer een maat overgeslagen
  Jubileum moderator zondag 7 mei 2006 @ 20:51:06 #265
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37639935
Mous heb je René al helemaal platgeknuffeld?

Christan die niet meer duimen wil, wat ontzettend goed Rewimo!!
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 7 mei 2006 @ 22:53:23 #266
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37644091
lady ik had nieuwe schoenen gehad als klein frutje 2 weken later waren mijn voeten 2 maten gegroeid dus ja het kan
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 7 mei 2006 @ 22:55:04 #267
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37644156
Jasper is in een jaar tijd van 26 naar 30 gegaan. Ik dacht zijn gympen van vorig jaar nog wel te kunnen gebruiken voor dit jaar
  zondag 7 mei 2006 @ 23:38:49 #268
1139 bixister
moeist!
pi_37645416
wow jasper maat 30 al! die gympen passen tom binnenkort nog wel neem ik aan. [offtopic](piet zit al tijden in 27 ). [/ot]
pi_37648351
Grijs, met merijn gaat het op zich goed op school, hij verveelt zich alleen te pletter. Ze juf heeft het te druk met de 'probleem' kinderen in de klas. Timo (bijna 5) verveelt zich ook maar dan omdat hij groep 1/2 wel gehad heeft maar niet naar 3 kan (sociaal emotioneel nog niet aan toe) Gelukkig pakt die juf het beter op door hem wel groep 3 materiaal aan te bieden. Hij kan nu dus aardig lezen en schrijven
pi_37654303
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Hallo

Hier zijn ook als eerste twee kiezen doorgekomen, dat schijnt gebruikelijk te zijn, wist ik ook niet

Schoenmaat hier is 33 (meneer is 5,6).

En het grote nieuws

Christan duimt niet meer In de vakantie is hij er (achteraf door een sneetje in zijn duim) helemaal vanaf gekomen. Hij kwam op een gegeven moment zelf melden: Mama, ik duim niet meer want mijn duim smaakt niet meer lekker

Ik had het al gemerkt natuurlijk, maar niets gezegd om hem niet op ideeën te brengen
Belana wat een grote voeten heeft Christian. Milou is ook 5 en een half en heeft maatje 26

Goed zeg dat hij uit zichzelf is gestopt met duimen. Kan hij Milou niet vertellen dat zij eens die vreselijke speen moet lozen
pi_37654438
Zaterdag de meest vreselijke 20 minuten van mijn leven meegemaakt (op Beverwijk na dan).
We waren op de camping bij een vriendin van me.
En Milou was dus weggelopen. Iedereen meezoeken, zelfs vreemde mensen die we tegenkwamen en waar we aan hadden gevraagd of ze een klein meisje in blauwe bikini met down hadden gezien.
Uiteindelijk naar de receptie aan het einde van de camping gegaan, die hadden haar ook niet gezien.
Vriendin zei nog, dat kan toch niet is veels te ver. Maar Milou is zo vlug en vol energie.
De camping afgelopen , straat overgestoken richting bezoekersparkeerplaats, puur op gevoel.

En daar zat madameke, in een vreemde auto achter het stuur.

Ik moest eigenlijk erg hard huilen van opluchting, maarja dat zou niet erg veel indruk hebben gemaakt op Milou. Waar ik het vandaan haalde weet ik niet, maar ik ben dus koel op haar afgelopen, haar door het open raam van de auto getild en boos op haar geworden.

Onderweg kwamen we vele mensen tegen die hadden meegeholpen te zoeken, iedereen helemaal blij dat ze weer terecht was. En tegen Milou: 'zo ben jij dus Milou'. En Milou: Ou (zo noemt ze zichzelf) tout (stout dus), mama boos....

Terug bij de caravan moest ze voor straf 10 minuten op de bank binnen zitten, kon ik even bijkomen en uithuilen bij vriendlief. Daarna geprobeert haar duidelijk te maken dat ze gewoon bij mama moest blijven.

En nog zo iets, ik belde de vader van Milou en zeg tegen hem: Heb net de meest vreselijke 20 minuten meegemaakt. Hij gelijk: maar je hebt haar dus weer teruggevonden;-).

Het enge was ook dus dat er open water was daar naast het speeltuintje, een paar jaar geleden is een vriendinnetje van Milou verdronken;-(. Al die rampscenario's die er door je heengaan dan. Milou loopt ook met iedereen mee, alles wat grijze haren heeft is steevast opa en oma bijv.
Kijken bij oversteken doet ze ookal niet aan en ga zo maar verder;-(.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 13:07:09 #272
13151 crew  Rewimo
pi_37654820
Dat is echt doodeng als je je kind kwijt bent Helemaal als je weet dat ze zomaar met iemand mee zou kunnen gaan.

Collega vertelde net ook over een kindje dat zoek was geraakt op zijn vakantieadres. Jochie was in slaap gevallen bij het verstoppertje spelen (zo bleek achteraf) maar zat dus zo goed verstopt dat ze met 50 man meer dan een uur hebben lopen zoeken... En er tientallen keren vlak langs zijn gelopen
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 13:08:42 #273
7074 moussy
kuttekop
pi_37654858
René zit in maat 32, soms 33 en dat moet dan nog 7 worden Nog ff en dan kan ze mijn schoenen aan
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 13:33:02 #274
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37655535
moussy, wat doe je tegen een kip die dr eigen kuiken om zeep helpt?
ik heb dr nu nog een die aan het uitkomen is; hoe voorkom ik dat ze die ook het hoekie om helpt?

(sorry, offtopic)
pi_37655616
SeaOFLove wat een schrik Gelukkig heb je haar gevonden

Rewimo wat goed dat Christn van het duimen af is
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 13:39:10 #276
13151 crew  Rewimo
pi_37655718
Nou zeker, ik zag het echt niet meer zitten hoor. Je kunt het blijven verbieden maar dat ding verdween elke keer weer in zijn mond. En nu is hij ineens zelf gestopt
  maandag 8 mei 2006 @ 13:40:45 #277
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37655765
Christan van het duimen af, goed zo!
Bix, ik kan die gympen nog wel 2 jaar wegleggen voor Tom denk ik, meneer draagt nu net maatje 22

Gelukkig heb je haar weer terug gevonden SoL, al die rampscenarios over wat er had kunnen gebeuren kun je beter maar niet gaan bedenken.
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 13:46:12 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_37655902
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
moussy, wat doe je tegen een kip die dr eigen kuiken om zeep helpt?
ik heb dr nu nog een die aan het uitkomen is; hoe voorkom ik dat ze die ook het hoekie om helpt?

(sorry, offtopic)
bij de moeder weghalen en onder een lamp leggen.
  Jubileum moderator maandag 8 mei 2006 @ 20:42:12 #279
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37669548
Vanmorgen vroeg, zo rond half 7 had ik eerst een gevalletje babykrokodil met Iris
Daarna wilde ik even rustig Eva aankleden voor ik de deur uit moest racen voor de trein. Eva had voor het eerst haar nieuwe K3 pyama aan en die wilde ze toch niet graag uit. Toen ik aan het uitleggen was dat ze toch echt haar gewone t-shirt aan moest naar school en echt niet in haar pyama kon werd ze heel erg boos. Ze begon het t-shirt door de kamer te gooien, en kalmeerde daarna vrijwel gelijk weer. Ze pakt het t-shirt op en ineens zie ik Eva naar de voordeur lopen, hoor ik hem opengaan, en zie ik zo haar gewone t-shirt de tuin in vliegen. Deur weer dicht en ze kwam binnen " zooo, k3 pyama aan naar school"
Ik moest echt heel erg mijn best doen om niet verschrikkelijk te gaan lachen en rustig uit te leggen dat dat natuurlijk niet kan. Ze was vol berouw later en ging zelf naar Jeroen toe om te vertellen "Eva shirt in de tuin gegooid, mag niet, sorry papa".
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 8 mei 2006 @ 22:17:53 #280
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_37673525
quote:
Op maandag 8 mei 2006 06:11 schreef Stout het volgende:
Grijs, met merijn gaat het op zich goed op school, hij verveelt zich alleen te pletter. Ze juf heeft het te druk met de 'probleem' kinderen in de klas. Timo (bijna 5) verveelt zich ook maar dan omdat hij groep 1/2 wel gehad heeft maar niet naar 3 kan (sociaal emotioneel nog niet aan toe) Gelukkig pakt die juf het beter op door hem wel groep 3 materiaal aan te bieden. Hij kan nu dus aardig lezen en schrijven
Gaat Timo volgend schooljaar wel naar groep 3? Lijkt me wel teveel als hij nog een jaar moet kleuteren als hij groep 3 materiaal doet...
Daan gaat volgend schooljaar iig wel naar groep 3, hoewel ik het best spannend vind hoe dat zal gaan. Iets nieuws zal hij er niet leren, alleen het schrijven. Motorisch is hij gewoon een kind van 5.
Is Timo op soc. em. vlak niet verder dan zijn klasgenootjes? Vaak kunnen ze dan niet goed overweg met de klasgenootjes en bestempelen de leerkrachten dat als sociaal-emotioneel zwak, terwijl ze juist verder zijn...
Dat zie ik bijvoorbeeld heel duidelijk bij Daan. Hij dacht dat hij door een jongetje bij hem in de klas geplaagd werd, terwijl dat jongetje met hem wilde spelen. Dat liet dat jongetje aan Daan merken door aan hem te gaan trekken en weg te rennen (Daan moest hem pakken). Terwijl Daan dat soort dingen gewoon vraagt. Ik stond erbij en zag het gebeuren (ik had pleinwacht) en heb zo aan Daan uitgelegd dat sommige kinderen beginnen te spelen en niet eerst vragen of hij mee wil doen.
Is er voor Merijn geen verrijkingsmateriaal aanwezig waar hij zich (zelfstandig) mee kan vermaken? Of is dat niet voldoende? Wel fijn dat het op zich wel goed met hem gaat.

@SeaOfLove: wat verschrikkelijk eng zeg! Gelukkig was er niets gebeurd...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_37680988
Grijs, je hebt mail
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:53:33 #282
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_37785048
Over de kleuterschool gesproken, heeft Christan zijn toets al gemaakt? Wanneer weet je iets meer over zijn derde jaar kleuteren of niet kleuteren, Rewimo?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 mei 2006 @ 21:03:05 #283
13151 crew  Rewimo
pi_37797978
Ik heb maandag een gesprek met zijn juf, livelink. De toets is voor zover ik weet in juni, dus ik ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen maandag.
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 21:55:35 #284
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37799424
ik had afgelopen week een gesprek.
conclusie: t ging best goed en met lezen zit hij op avi-3
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 22:00:08 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37799566
voor een keertje dan een foto van oudste zoon.

zaterdag 13 mei 2006 @ 22:13:03 #286
37150 livelink
pi_37799945
Ik vind hem erg op Luca lijken. Je hebt twee mooie jongens, Lady-wrb

En al die AVI's zeggen mij nog helemaal niks, maar AVI-3 is wel goed, dus?
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 22:20:34 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37800205
hij moet AVI-4 hebben om over te gaan.
dat komt wel goed als hij in dit tempo doorgaat met lezen
  zaterdag 13 mei 2006 @ 22:24:02 #288
37150 livelink
pi_37800307
Dat zijn dus goede berichten. Rewimo, ik ben benieuwd naar het gesprek van maandag.
pi_37829780
Lady-wrb wat lijkt hij op Luca

Livelink hoe gaat het met Katja op school en op de buitenschoolse opvang?

Bo dr vakantie zit er weer op. Toch blijft ze morgen liever thuis zei ze vanavond Ik ben benieuwd morgen.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 14 mei 2006 @ 23:10:46 #290
37150 livelink
pi_37831128
Tja, over Katja valt weinig nieuws te vertellen. Ze heeft pas geleden haar1e verjaardagsfeestje gehad, ze was uitgenodigd bij de buurjongen. Het feestje was van 11.00 tot 13.00, maar nadat ze de taart had gehad, had ze het feestje wel weer gezien en kwam ze naar huis.

En ze heeft vorige week haar eerste zwemles gehad en ze vond het helemaal niet leuk
Ze is me nu al de hele week aan het vertellen dat ze niet meer gaat. Gelukkig is het op woensdag en dat is John's dag, dus hij mag dit zien op te lossen.

Ik vond zwemles zelf ook vreselijk, dus ik leef stiekem helemaal met Katja mee.
pi_37831700
Zwemles schijnt 't makkelijkst te gaan als je 6 bent Alleen is dat voor de ouders een paar jaar langer eng.

Leuke foto Lady-wrb
  zondag 14 mei 2006 @ 23:29:06 #292
37150 livelink
pi_37831819
Ja, ik vind haar ook nog erg jong, maar er zou een hele lange wachtlijst zijn. En nu hebben ze ineens extra groepen opgestart en was ze toch redelijk snel aan de beurt.
Aan de andere kant wonen wij pal naast een sloot, dus het zou wel een prettig idee zijn als ze kan zwemmen.
pi_37836730
Vanmorgen ging Bo zonder miepen naar school. Ze was vrolijk en zelfs op tijd klaar met dr boterham. Voor de klas gaf ze me een kus en zei "dag mama". Echt ik ben zo trots

Bo wil ook absluut niet op zwemmen. Ik wil haar binnenkort ook op de wachtlijst zetten zodat ze er met 5 jaar ongeveer op kan. Ik zelf ga nu niet echt vaak zwemmen en dat moet ik wel vaker gaan doen om haar het minder eng te laten ervaren. (maar ik heb dan weer angst om met die dikke reet t water in te gaan )

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 15-05-2006 10:46:15 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 09:58:34 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37837171
goed zo bo, school is best leuk hoor !

die wachtlijst is zo lang dat bo nog heel lang de tijd heeft om aan het idee te wennen dat ze moet zwemmen. en mocht ze tegen die tijd nog niet durven/willen, dan zie je dan toch wel weer?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 10:09:36 #295
13151 crew  Rewimo
pi_37837425
Welja Jessie, ze heeft nog de tijd. Fijn dat ze zo lekker naar school ging vanmorgen

Christan is trouwens naar het tweede bad bevorderd De gevorderdenclub. Over een paar maanden dus misschien afzwemmen
  maandag 15 mei 2006 @ 10:11:58 #296
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37837467
Ik ben ook pas later met Jasper gaan zwemmen, hij is nu 5,5 en de oudste van zijn groepje. Zijn grove motoriek was/is niet zo geweldig, en hij vind dingen erg snel spannend. Nu is de aansluiting met zijn groepje gewoon goed, en dan gaan we om de zondag nog extra met hem zwemmen om het makkelijker voor hem te maken. Gelukkig vind hij het erg leuk, daar was ik van te voren best bang voor want als hij op zijn vader én z`n moeder zou lijken was hij na de eerste les alweer gestopt

Fijn dat Bo zonder miepen naar school ging vandaag!
Lady-wrb wat lijkt hij op Luca zeg! Mooie knul
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 18:54:08 #297
13151 crew  Rewimo
pi_37852308
Christan blijft nog een jaar kleuteren. Hij is bekeken door het hele team en ze vinden hem erg jong voor zijn leeftijd, hij maakt zijn taakjes niet af (hij speelt liever - kan ik hem niet kwalijk nemen maar ja, er moet ook gewerkt worden) en hij is sociaal-emotioneel nog niet op het niveau van de oudste kleuters. Ik vind het jammer maar ja, ik ga ervan uit dat ze het beste met hem voorhebben. Heb het er ook met mijn vader over gehad (41 jaar ervaring in het onderwijs) en die kan zich er wel in vinden, dat het sociaal-emotionele aspect een grote rol speelt.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:01:32 #298
37150 livelink
pi_37852535
Ja, alles heeft zijn voor en zijn tegens. En het klinkt als een weloverwogen beslissing. Ik kan me voorstellen dat je het zelf wat minder leuk vindt. Wat dat betreft heeft hij ook wel een hele ongelukkige geboortedatum. Ik ga er vanuit dat Katja en Job (januari en november) ook wel die extra tijd gaan kleuteren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 19:09:00 #299
13151 crew  Rewimo
pi_37852744
Om eerlijk te zijn baal ik wel van die 6 weken ja... 4 september begint het schooljaar, 19 oktober wordt hij 6.
pi_37852945
Maar waarom baal je er dan van Rewimo?
Eerlijk gezegd begrijp ik dat niet zo goed. Het is toch geen falen.
Ik zou zeggen wees blij. Kan hij nog heerlijk wat meer kind zijn. Hij kan nog lang genoeg echt leren enzo.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 19:27:25 #301
13151 crew  Rewimo
pi_37853357
Jessie, als hij 6 weken ouder was, was er helemaal geen sprake van nog een jaar kleuteren. Dàt is wat me dwars zit. Officieel is die grens van 1 oktober afgeschaft, maar in de praktijk blijkt hij nog gewoon te bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')