abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 mei 2006 @ 13:39:10 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37655718
Nou zeker, ik zag het echt niet meer zitten hoor. Je kunt het blijven verbieden maar dat ding verdween elke keer weer in zijn mond. En nu is hij ineens zelf gestopt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 mei 2006 @ 13:40:45 #277
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37655765
Christan van het duimen af, goed zo!
Bix, ik kan die gympen nog wel 2 jaar wegleggen voor Tom denk ik, meneer draagt nu net maatje 22

Gelukkig heb je haar weer terug gevonden SoL, al die rampscenarios over wat er had kunnen gebeuren kun je beter maar niet gaan bedenken.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 13:46:12 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_37655902
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:33 schreef lady-wrb het volgende:
moussy, wat doe je tegen een kip die dr eigen kuiken om zeep helpt?
ik heb dr nu nog een die aan het uitkomen is; hoe voorkom ik dat ze die ook het hoekie om helpt?

(sorry, offtopic)
bij de moeder weghalen en onder een lamp leggen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator maandag 8 mei 2006 @ 20:42:12 #279
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37669548
Vanmorgen vroeg, zo rond half 7 had ik eerst een gevalletje babykrokodil met Iris
Daarna wilde ik even rustig Eva aankleden voor ik de deur uit moest racen voor de trein. Eva had voor het eerst haar nieuwe K3 pyama aan en die wilde ze toch niet graag uit. Toen ik aan het uitleggen was dat ze toch echt haar gewone t-shirt aan moest naar school en echt niet in haar pyama kon werd ze heel erg boos. Ze begon het t-shirt door de kamer te gooien, en kalmeerde daarna vrijwel gelijk weer. Ze pakt het t-shirt op en ineens zie ik Eva naar de voordeur lopen, hoor ik hem opengaan, en zie ik zo haar gewone t-shirt de tuin in vliegen. Deur weer dicht en ze kwam binnen " zooo, k3 pyama aan naar school"
Ik moest echt heel erg mijn best doen om niet verschrikkelijk te gaan lachen en rustig uit te leggen dat dat natuurlijk niet kan. Ze was vol berouw later en ging zelf naar Jeroen toe om te vertellen "Eva shirt in de tuin gegooid, mag niet, sorry papa".
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 8 mei 2006 @ 22:17:53 #280
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_37673525
quote:
Op maandag 8 mei 2006 06:11 schreef Stout het volgende:
Grijs, met merijn gaat het op zich goed op school, hij verveelt zich alleen te pletter. Ze juf heeft het te druk met de 'probleem' kinderen in de klas. Timo (bijna 5) verveelt zich ook maar dan omdat hij groep 1/2 wel gehad heeft maar niet naar 3 kan (sociaal emotioneel nog niet aan toe) Gelukkig pakt die juf het beter op door hem wel groep 3 materiaal aan te bieden. Hij kan nu dus aardig lezen en schrijven
Gaat Timo volgend schooljaar wel naar groep 3? Lijkt me wel teveel als hij nog een jaar moet kleuteren als hij groep 3 materiaal doet...
Daan gaat volgend schooljaar iig wel naar groep 3, hoewel ik het best spannend vind hoe dat zal gaan. Iets nieuws zal hij er niet leren, alleen het schrijven. Motorisch is hij gewoon een kind van 5.
Is Timo op soc. em. vlak niet verder dan zijn klasgenootjes? Vaak kunnen ze dan niet goed overweg met de klasgenootjes en bestempelen de leerkrachten dat als sociaal-emotioneel zwak, terwijl ze juist verder zijn...
Dat zie ik bijvoorbeeld heel duidelijk bij Daan. Hij dacht dat hij door een jongetje bij hem in de klas geplaagd werd, terwijl dat jongetje met hem wilde spelen. Dat liet dat jongetje aan Daan merken door aan hem te gaan trekken en weg te rennen (Daan moest hem pakken). Terwijl Daan dat soort dingen gewoon vraagt. Ik stond erbij en zag het gebeuren (ik had pleinwacht) en heb zo aan Daan uitgelegd dat sommige kinderen beginnen te spelen en niet eerst vragen of hij mee wil doen.
Is er voor Merijn geen verrijkingsmateriaal aanwezig waar hij zich (zelfstandig) mee kan vermaken? Of is dat niet voldoende? Wel fijn dat het op zich wel goed met hem gaat.

@SeaOfLove: wat verschrikkelijk eng zeg! Gelukkig was er niets gebeurd...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_37680988
Grijs, je hebt mail
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:53:33 #282
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_37785048
Over de kleuterschool gesproken, heeft Christan zijn toets al gemaakt? Wanneer weet je iets meer over zijn derde jaar kleuteren of niet kleuteren, Rewimo?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 mei 2006 @ 21:03:05 #283
13151 crew  Rewimo
pi_37797978
Ik heb maandag een gesprek met zijn juf, livelink. De toets is voor zover ik weet in juni, dus ik ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen maandag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 21:55:35 #284
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37799424
ik had afgelopen week een gesprek.
conclusie: t ging best goed en met lezen zit hij op avi-3
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 22:00:08 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37799566
voor een keertje dan een foto van oudste zoon.

zaterdag 13 mei 2006 @ 22:13:03 #286
37150 livelink
pi_37799945
Ik vind hem erg op Luca lijken. Je hebt twee mooie jongens, Lady-wrb

En al die AVI's zeggen mij nog helemaal niks, maar AVI-3 is wel goed, dus?
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 22:20:34 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37800205
hij moet AVI-4 hebben om over te gaan.
dat komt wel goed als hij in dit tempo doorgaat met lezen
  zaterdag 13 mei 2006 @ 22:24:02 #288
37150 livelink
pi_37800307
Dat zijn dus goede berichten. Rewimo, ik ben benieuwd naar het gesprek van maandag.
pi_37829780
Lady-wrb wat lijkt hij op Luca

Livelink hoe gaat het met Katja op school en op de buitenschoolse opvang?

Bo dr vakantie zit er weer op. Toch blijft ze morgen liever thuis zei ze vanavond Ik ben benieuwd morgen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 14 mei 2006 @ 23:10:46 #290
37150 livelink
pi_37831128
Tja, over Katja valt weinig nieuws te vertellen. Ze heeft pas geleden haar1e verjaardagsfeestje gehad, ze was uitgenodigd bij de buurjongen. Het feestje was van 11.00 tot 13.00, maar nadat ze de taart had gehad, had ze het feestje wel weer gezien en kwam ze naar huis.

En ze heeft vorige week haar eerste zwemles gehad en ze vond het helemaal niet leuk
Ze is me nu al de hele week aan het vertellen dat ze niet meer gaat. Gelukkig is het op woensdag en dat is John's dag, dus hij mag dit zien op te lossen.

Ik vond zwemles zelf ook vreselijk, dus ik leef stiekem helemaal met Katja mee.
pi_37831700
Zwemles schijnt 't makkelijkst te gaan als je 6 bent Alleen is dat voor de ouders een paar jaar langer eng.

Leuke foto Lady-wrb
  zondag 14 mei 2006 @ 23:29:06 #292
37150 livelink
pi_37831819
Ja, ik vind haar ook nog erg jong, maar er zou een hele lange wachtlijst zijn. En nu hebben ze ineens extra groepen opgestart en was ze toch redelijk snel aan de beurt.
Aan de andere kant wonen wij pal naast een sloot, dus het zou wel een prettig idee zijn als ze kan zwemmen.
pi_37836730
Vanmorgen ging Bo zonder miepen naar school. Ze was vrolijk en zelfs op tijd klaar met dr boterham. Voor de klas gaf ze me een kus en zei "dag mama". Echt ik ben zo trots

Bo wil ook absluut niet op zwemmen. Ik wil haar binnenkort ook op de wachtlijst zetten zodat ze er met 5 jaar ongeveer op kan. Ik zelf ga nu niet echt vaak zwemmen en dat moet ik wel vaker gaan doen om haar het minder eng te laten ervaren. (maar ik heb dan weer angst om met die dikke reet t water in te gaan )

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 15-05-2006 10:46:15 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 09:58:34 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37837171
goed zo bo, school is best leuk hoor !

die wachtlijst is zo lang dat bo nog heel lang de tijd heeft om aan het idee te wennen dat ze moet zwemmen. en mocht ze tegen die tijd nog niet durven/willen, dan zie je dan toch wel weer?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 10:09:36 #295
13151 crew  Rewimo
pi_37837425
Welja Jessie, ze heeft nog de tijd. Fijn dat ze zo lekker naar school ging vanmorgen

Christan is trouwens naar het tweede bad bevorderd De gevorderdenclub. Over een paar maanden dus misschien afzwemmen
  maandag 15 mei 2006 @ 10:11:58 #296
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37837467
Ik ben ook pas later met Jasper gaan zwemmen, hij is nu 5,5 en de oudste van zijn groepje. Zijn grove motoriek was/is niet zo geweldig, en hij vind dingen erg snel spannend. Nu is de aansluiting met zijn groepje gewoon goed, en dan gaan we om de zondag nog extra met hem zwemmen om het makkelijker voor hem te maken. Gelukkig vind hij het erg leuk, daar was ik van te voren best bang voor want als hij op zijn vader én z`n moeder zou lijken was hij na de eerste les alweer gestopt

Fijn dat Bo zonder miepen naar school ging vandaag!
Lady-wrb wat lijkt hij op Luca zeg! Mooie knul
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 18:54:08 #297
13151 crew  Rewimo
pi_37852308
Christan blijft nog een jaar kleuteren. Hij is bekeken door het hele team en ze vinden hem erg jong voor zijn leeftijd, hij maakt zijn taakjes niet af (hij speelt liever - kan ik hem niet kwalijk nemen maar ja, er moet ook gewerkt worden) en hij is sociaal-emotioneel nog niet op het niveau van de oudste kleuters. Ik vind het jammer maar ja, ik ga ervan uit dat ze het beste met hem voorhebben. Heb het er ook met mijn vader over gehad (41 jaar ervaring in het onderwijs) en die kan zich er wel in vinden, dat het sociaal-emotionele aspect een grote rol speelt.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:01:32 #298
37150 livelink
pi_37852535
Ja, alles heeft zijn voor en zijn tegens. En het klinkt als een weloverwogen beslissing. Ik kan me voorstellen dat je het zelf wat minder leuk vindt. Wat dat betreft heeft hij ook wel een hele ongelukkige geboortedatum. Ik ga er vanuit dat Katja en Job (januari en november) ook wel die extra tijd gaan kleuteren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 mei 2006 @ 19:09:00 #299
13151 crew  Rewimo
pi_37852744
Om eerlijk te zijn baal ik wel van die 6 weken ja... 4 september begint het schooljaar, 19 oktober wordt hij 6.
pi_37852945
Maar waarom baal je er dan van Rewimo?
Eerlijk gezegd begrijp ik dat niet zo goed. Het is toch geen falen.
Ik zou zeggen wees blij. Kan hij nog heerlijk wat meer kind zijn. Hij kan nog lang genoeg echt leren enzo.
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')