quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:08 schreef Polen het volgende:
Ballen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef Polen het volgende:
Je voelt je aangesproken?
Uiteraard. Fok! is tenslotte een jongerensite.quote:
weet je hoe leuk die dingen zijn!quote:
In het badquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Polen het volgende:
Ballen.
bruisballen!!quote:
Fijn. Ben je weg, wordt er weer onder een andere naam ingelogdquote:
hehoi pinguinettequote:
Daar is ook elk vrouwbeest blij mee te maken!quote:
Niet dusquote:
ontdek je vrouwelijke kant Phenoquote:
Dat krijg je als relationele.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fijn. Ben je weg, wordt er weer onder een andere naam ingelogd
Gelukkig, nog iemand die verstandig isquote:
Die heb ik nietquote:
google?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ergens tussen 1000+ cds zit een fotocd die ik zoek. Kut.
wattequote:
geef je me er dan ook een bad bijquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar is ook elk vrouwbeest blij mee te maken!![]()
En hoe was het met de pannekoeken?
Dat krijg je als je de mac niet aansluit op het netwerk bedoel jequote:
Nee, dat gaat niet lukken. Nou ja, er zit niets anders op dan uberdj te spelenquote:
Mijn shampoo ruikt naar shampoo en dat is okay.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef Polen het volgende:
Mijn shampoo ruikt naar drop en dat is okay.
ik heb chocolade en zwitsal en kauwgomballen en lavendel en natuurlijk gewoon shampooquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mijn shampoo ruikt naar shampoo en dat is okay.
Je wast je haar heel grondigquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb chocolade en zwitsal en kauwgomballen en lavendel en natuurlijk gewoon shampoo
kauwgom in je haar geeft toch klitten? staat zo kut op je hoofdquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb chocolade en zwitsal en kauwgomballen en lavendel en natuurlijk gewoon shampoo
De gootsteen in de keuken laten vollopen, daar past vast wel een stukje Liefie in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geef je me er dan ook een bad bijheb ik niet in mn studentenhuisje
nou aangezien jij geen pannekoeken voor me gemaakt hebt en magnetronpannekoeken zijn niks
geurtje kip! naja hij is ook roze dat is mooi mee genomen!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
kauwgom in je haar geeft toch klitten? staat zo kut op je hoofd
Ja maar heee, helemaal gaan googlen, daar vraag je wel veel van me hoor!quote:
whaha klein stukje liefie danquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
De gootsteen in de keuken laten vollopen, daar past vast wel een stukje Liefie in.
U leidt nog steeds honger? Ocharme,.
Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Oe, kunnen we het dan nu weer over meidendingen gaan hebben?
gaarne... ik hoop dat je ook vind dat lush stom is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Oe, kunnen we het dan nu weer over meidendingen gaan hebben?
Ik vrees dat dat vanavond niet meer gaat lukken hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja wacht nog steeds op mn taart als toetje
De shampoo ervaringen stoer met elkander delend.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:31 schreef Polen het volgende:
Dan zijn we allemaal blij met onze shampoo.
Echt mannen onder elkaar.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geurtje kip! naja hij is ook roze dat is mooi mee genomen!!
whoei de girly liefie is terug!!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha klein stukje liefie dan
ik heb soep op! was erg lekker en ik zit prop vol
naja wacht nog steeds op mn taart als toetje
Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit geprobeerd. In mijn huis zit zo'n crappy douche, dat ik geen cent meer uitgeef aan doucheproducten dan nodig. Ik wil daar toch geen seconde langer doorbrengen dan strikt noodzakelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gaarne... ik hoop dat je ook vind dat lush stom is?
Birte, ben jij het?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit geprobeerd. In mijn huis zit zo'n crappy douche, dat ik geen cent meer uitgeef aan doucheproducten dan nodig. Ik wil daar toch geen seconde langer doorbrengen dan strikt noodzakelijk.
Niks mis met Fiona. Zeker niet in de Criminal videoquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:36 schreef Polen het volgende:
Bioslock En ik hoor Fiona Apple
mvdlubbe Welk een burgerlijkheid.
Bioslock Waarom heb ik Fiona Apple.
mvdlubbe Omdat je een pedo bent.,
ugh ze lijken niet eens op echte pannekoeken!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat vanavond niet meer gaat lukken hoor.
Magnetronpannenkoeken heb ik trouwens wel in huis. Mijn eh, significant other houdt van die dingen.
Ik begin nu een beetje te twijfelen aan de geestesgesteldheid van je significante andere. Die dingen zijn niet te vreten!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Magnetronpannenkoeken heb ik trouwens wel in huis. Mijn eh, significant other houdt van die dingen.
het is ook nooit goedquote:
euhquote:
vroeger, toen de foto's nog gewoon op papier werden afgedrukt en in een mapje gestopt werden...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik denk, nerd dat ik ben, te weten in welk hoesje ik dat gestopt heb. Ik heb maar 300 hoesjes liggen, maar die springt eruitNu nog het desbetreffende hoesje vinden, dan ben ik een heel eind. Jammer genoeg liggen die op zolder en de zin is weg om daar te gaan rommelen
![]()
kom maar bij mij douchen danquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit geprobeerd. In mijn huis zit zo'n crappy douche, dat ik geen cent meer uitgeef aan doucheproducten dan nodig. Ik wil daar toch geen seconde langer doorbrengen dan strikt noodzakelijk.
Heb je het al gehoord, van die pinguin??quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ga offline, roddel lekker verder
Nee, dat niet. Maar dat moet je er, ondanks de misleidende naam, ook niet van verwachten. Ik vind ze koud nog wel te eten, maar na opwarmen in de magnetron is het helemaal niks meer. De ironie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ugh ze lijken niet eens op echte pannekoeken!
En de zolder vol lag met 300 mapjes...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
vroeger, toen de foto's nog gewoon op papier werden afgedrukt en in een mapje gestopt werden...
I thought you'd never ask.quote:
Jij vent!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef liefie_ het volgende:
he verdorie daar ga ik weer
jij bent al net zo'n sletquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I thought you'd never ask.
Hm, ik kan het ook niet laten.
ja maar ze lokt me uit!!!quote:
Ik ben natuurlijk een echte vent maar, ehm, waar was liefie_ subtiel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien is dat wel het verschil tussen mannen en vrouwen, dat vrouwen subtieler kunnen zijn.
Het sleutelwoord uit bovenstaande zin. Uiteraard wil deze analyse niet zeggen dat ik het verder met die zin eens ben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
kunnen
met nadruk op het woord kunnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien is dat wel het verschil tussen mannen en vrouwen, dat vrouwen subtieler kunnen zijn.
Het ging om het uitlokken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:50 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een echte vent maar, ehm, waar was liefie_ subtiel?
Als ze de foto's hier plaatsen zou ik voor de 14.gif gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef nixxx het volgende:
ik twijfelde tussen twee PI's
[afbeelding]of[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de zolder vol lag met 300 mapjes....
UTFSquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze de foto's hier plaatsen zou ik voor de 14.gif gaan.
ik zou ook echt nooit!! een man willen zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon the best of both worlds.
Naief zijn, dat achteraf subtiel noemen en er nog mee wegkomen ook?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon the best of both worlds.
Use The Fucking Searchquote:
'Een beetje nooit.'quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou ook echt nooit!! een man willen zijn
naja misschien voor een dagje
Daar loopt een topic over in SEX. Ik zou het best willen, voor een dagje.quote:
quote:
moet je ook de Fok!search gebruikenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
. And I quote:
"Uw zoekbewerking - liefie_ Mini_rulez douche - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden."
Waar hebben we die eerder gehoord.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Polen het volgende:
"Mijn douche is kut"
"Dan douche je toch bij mij"
Al met al een typisch vrouwen antwoord.quote:
puur omdat ze me zo aardig lijkt bied ik haar mijn douche aan terwijl ik natuurlijk in mijn kamer gewoon naar de muur ga starenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Polen het volgende:
"Mijn douche is kut"
"Dan douche je toch bij mij"
"Wat subtiel"
Niet gehinderd door enige conventionele logica. Toch knap.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Al met al een typisch vrouwen antwoord.
Je bedoelt die geweldig goede search, die net toevallig nu een paar dagen niet werkt?quote:
Waar hebben we die eerder gehoord?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
puur omdat ze me zo aardig lijkt bied ik haar mijn douche aan terwijl ik natuurlijk in mijn kamer gewoon naar de muur ga staren
Hey. Vrouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet gehinderd door enige conventionele logica. Toch knap.
zou best van mij kunnen zijn gezien het feit dat ik gewoon echt zo braaf ben!!!quote:
ja die ja... maar er wordt aan gewerkt, dus dat moet volgende week wel klaar zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bedoelt die geweldig goede search, die net toevallig nu een paar dagen niet werkt?
Ik gebruik shampoo voor gekleurd haar en cremespoelingquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:31 schreef Polen het volgende:
Dan zijn we allemaal blij met onze shampoo.
Echt mannen onder elkaar.
Roodhaar!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:04 schreef _Cara_ het volgende:
' n Avond..
is hier nog iets leuks voordat ik ga slapen..?
trouwens "ballen"? wat een TT .. en nee ik lees niet terug om het antwoord te vinden..![]()
Niks mis met mijn line.quote:
Vaak genoeg onvrijwillig gebruikt als shampoo, maar niet mijn voorkeur. Als gel daarentegen werkt het heel aardig.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bier!
Balboekjes.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Roodhaar!![]()
Ik heb werkelijk geen idee waar die ballen vandaan komen.
Heilig-schennis!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vaak genoeg onvrijwillig gebruikt als shampoo, maar niet mijn voorkeur. Als gel daarentegen werkt het heel aardig.
Niks mis mee maar te subtiel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niks mis met mijn line.
Wel met die over die douche, trouwens.
Ja, dat las ik net ook al!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Polen het volgende:
Ballen.
krijg je stink haar... vind ik mn chocoladegeur shampoo toch een stuk beterquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vaak genoeg onvrijwillig gebruikt als shampoo, maar niet mijn voorkeur. Als gel daarentegen werkt het heel aardig.
hmmm.. leuke ontvangst..quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Roodhaar!![]()
Ik heb werkelijk geen idee waar die ballen vandaan komen.
Duh. Welk gedeelte van 'onvrijwillig' was niet duidelijk?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
krijg je stink haar... vind ik mn chocoladegeur shampoo toch een stuk beter
Om vrouwen mee te lokken?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me... vreemd ruiken, in je haar, dat is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Astu.quote:
nou sommige mensen gebruiken het omdat t goed schijnt te zijn voor je haar... glans of zo geloof ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Welk gedeelte van 'onvrijwillig' was niet duidelijk?.
Vroeger probeerden mensen bier om van vet haar af te komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou sommige mensen gebruiken het omdat t goed schijnt te zijn voor je haar... glans of zo geloof ik
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van een man had ik ook niks anders verwacht.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In mijn huis zit zo'n crappy douche, [...] Ik wil daar toch geen seconde langer doorbrengen dan strikt noodzakelijk.
hmmm leuke ontvangst..quote:
joey opgezocht?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi!
* Anthraxx is weer terug uit Maastricht
is dat echt lekker? ..nou dan toch maar liever lush...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ging over Lush! Net als dat van liefie_ trouwens!quote:
stinkzooiquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
is dat echt lekker? ..nou dan toch maar liever lush...![]()
Je hebt Cara gemeet!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi!
* Anthraxx is weer terug uit Maastricht
Ja, Annie is eindelijk ontmaagdquote:
probeer je eens aardig te doen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ging over Lush! Net als dat van liefie_ trouwens!
Bovendien, ik ben niet degene die mensen een betere douche aanbiedt.
nee kannie.quote:
quote:
Dat ging niet over jou.quote:
*Aai over de bol geeft.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee kannie..Cara ligt met buikkrampjes op de bank.. nou .. nu zit ik met een kruik op de stoel..
![]()
ga dan slapen mutsquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee kannie..Cara ligt met buikkrampjes op de bank.. nou .. nu zit ik met een kruik op de stoel..
![]()
Liefie! En daar heeft ze ons helegaar niks over mede gedeeld,quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb lingerie geshopt met iemand uit Tilburg
Er wonen meer vrouwen in Tilburg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Liefie! En daar heeft ze ons helegaar niks over mede gedeeld,.
Alleen kun je het vast niet zo goed als een echte vrouw.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef Polen het volgende:
Nou, liefie_, ik wil ook wel aan je tieten friemelen en net doen of ik niet kan penetreren zonder voorbinddildo terwijl ik allerlei voordehandliggende vrouwenzaken in je oor 'fluister'.
Daar kan ik me trouwens ook nog een discussie over herinneren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef Polen het volgende:
of ik niet kan penetreren zonder voorbinddildo
Tilburgquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb lingerie geshopt met iemand uit Tilburg
Ja maar die ken ik niet.quote:
was ook helemaal niet oneerbaar bedoeldquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ging niet over jou.
Van vrouwen klinkt zo'n voorstel al gelijk een stuk minder oneerbaar.
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was ook helemaal niet oneerbaar bedoeld![]()
ja.. ik ga nu ook...quote:
je mist dan toch wat essentiele onderdelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef Polen het volgende:
Nou, liefie_, ik wil ook wel aan je tieten friemelen en net doen of ik niet kan penetreren zonder voorbinddildo terwijl ik allerlei voordehandliggende vrouwenzaken in je oor 'fluister'.
*knuf* trusten!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja.. ik ga nu ook...
Trusten iedereen...![]()
![]()
thxs..quote:
ik hou niet van lingerie shoppenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Liefie! En daar heeft ze ons helegaar niks over mede gedeeld,.
Geen idee, die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alleen kun je het vast niet zo goed als een echte vrouw.
Laat het Moks maar niet horen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef Polen het volgende:
[..]
Geen idee, die ben ik nog niet tegengekomen.
Nu maar hopen dat ze niet terugleest! Anders kan ik gaan uitleggen dat het in het belang van de discusie was, enzo.quote:
Goedenacht, harde werker.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:19 schreef Frezer het volgende:
Ik ga richting bedstee, ter voorbereiding op een dag noeste arbeid.
* nixxx net op send gedrukt heeftquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:20 schreef Polen het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet terugleest! Anders kan ik gaan uitleggen dat het in het belang van de discusie was, enzo.
Ach, je had ook gewoon kunnen zeggen dat jij weer "kwaliteiten" hebt die vrouwen niet hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:20 schreef Polen het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet terugleest! Anders kan ik gaan uitleggen dat het in het belang van de discusie was, enzo.
Het leek me niet nodig dat soort overduidelijkheden aan te halen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, je had ook gewoon kunnen zeggen dat jij weer "kwaliteiten" hebt die vrouwen niet hebben.
Of zoiets.
Misschien overschat je ons/liefie_'s beeld van jou een beetje?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef Polen het volgende:
[..]
Het leek me niet nodig dat soort overduidelijkheden aan te halen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:31 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez neuriet AC/DC - Big Balls.
Je zou wel willen dat ze met je mee ging.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
zijn de meeste mensen nu al naar bed?
gelukkig ben ik morgen vrij
ohquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:39 schreef Polen het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat ze met je mee ging..
ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben... scheelt weer stookkostenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:39 schreef Polen het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat ze met je mee ging..
Oh ja. Ik bedoelde het dus niet oneerbaar he!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben... scheelt weer stookkosten
natuurlijk!quote:
Ik kijk even in je fotoboek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
natuurlijk!je dacht toch niet dat ik tot oneerbare handelingen over zou gaan
gaat uw gangquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
natuurlijk!je dacht toch niet dat ik tot oneerbare handelingen over zou gaan
knus noemen ze dat... nederland is knus, niet volquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maareh, dat bed wordt onderhand wel wat erg vol hè.
Goedzo. Dat klinkt al lekker links.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
knus noemen ze dat... nederland is knus, niet vol
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef Polen het volgende:
bijna
ow.. PI vergetenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goedzo. Dat klinkt al lekker links.
Kusje erop?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
gvd
nu heb ik allebij mn kleine teentjes zeer gedaan!
nee joh dat wil je niet!quote:
Oeh! Weg met subtiliteit!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geef dat kusje maar op een leukere plek
jij doet t!quote:
Okee, daar heb je gelijk in. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij doet t!
hij was gewoon te makkelijk om in te koppen!
En jij zit zeker op een totaal ander niveau van bewustzijn ofzo?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:01 schreef Polen het volgende:
Uw banaliteit maakt me treurig.
jepquote:Op woensdag 5 april 2006 00:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En jij zit zeker op een totaal ander niveau van bewustzijn ofzo?![]()
Webern.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Polen is de banaliteiten ver voorbijquote:Op woensdag 5 april 2006 00:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
de laatste trein naar tilburg?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moet zo eens gaan.
ik zei toch minder snuivenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef nixxx het volgende:
wondjes in je neus zijn niet fijn
Sorry maar daar kan ik echt niks dubbelzinnigs van maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef nixxx het volgende:
wondjes in je neus zijn niet fijn
amateurquote:Op woensdag 5 april 2006 00:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sorry maar daar kan ik echt niks dubbelzinnigs van maken.
joh je was toch vrij morgen?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar goed, alvast welterusten allemaal.
ja zal zo maar ff onder een koude douche gaan staan of zoquote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef Polen het volgende:
Tot zover je droom van stomende vrouwenlichamen, liefie_..
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef Polen het volgende:
Tot zover je droom van stomende vrouwenlichamen, liefie_..
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Het één sluit het ander niet uit.
Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:11 schreef Polen het volgende:
Wordt het toch weer gewoon een broodje unox, zogezegd.
Nou, daar maak je geen grapjes over! Ik had vanochtend alleen maar koud!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zal zo maar ff onder een koude douche gaan staan of zo![]()
Daar sta je dan met je fijne douche.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef Polen het volgende:
[..]
Nou, daar maak je geen grapjes over! Ik had vanochtend alleen maar koud!
Had de TT nog niet eens gezien van t vorige topic... Geweldige film! Veel traantjes om gelatenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, die film heb ik te vaak gezien... Zwelgje de zwelbast...
[afbeelding]
[afbeelding]
het is stiekum wel een heel goed plan natuurlijk om nog ff lekker onder de douche te springen...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je fijne douche.
truste!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef nixxx het volgende:
ik ga ook maar eens dromen van stomende vrouwenlichamen
Trusten!
Zolang het maar niet die van Polen is.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is stiekum wel een heel goed plan natuurlijk om nog ff lekker onder de douche te springen...
zonder lush natuurlijk...
Goedenacht.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef nixxx het volgende:
Trusten!
Oeh, mogen wij erin figureren?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef nixxx het volgende:
Trusten!
helaas mn eigen eenzame douche...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die van Polen is.
jammer genoeg moet ze misschien weg binnekortquote:Op woensdag 5 april 2006 00:17 schreef Polen het volgende:
Huu. Mensen met 'schoonmaaksters'.. Kapitalistenzwijnen!
Anti-feyenoord SC wel te verstaanquote:Op woensdag 5 april 2006 00:18 schreef Duimstok het volgende:
ah nog zo een SC
Die hebben wij niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
helaas mn eigen eenzame douche...
gelukkig is de schoonmaakster vandaag wel geweest
God, ja, je zou je eigen douche eens schoon moeten maken!quote:Op woensdag 5 april 2006 00:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jammer genoeg moet ze misschien weg binnekort
de helft van mn huisgenoten beginnen te steigeren
naja het blijft een studentendouche hier hoor dus ja...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die hebben wij niet.Onze douche heeft dan ook écht zijn beste tijd gehad.
Je werkt niet, maar je woont wel op kamers en hebt een schoonmaakster in dienstquote:Op woensdag 5 april 2006 00:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja het blijft een studentendouche hier hoor dus ja...
maar iig op dinsdag op zn schoonst
we hebben een schoonmaaksterquote:Op woensdag 5 april 2006 00:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je werkt niet, maar je woont wel op kamers en hebt een schoonmaakster in dienst![]()
Papa betaalt je huur?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
we hebben een schoonmaakster
met zn 7en
je bent te laat, die discussie is al honderd keer gevoert en ga m niet over doenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Papa betaalt je huur?Damn ik vind mezelf lui, maar jij slaat echt alles
![]()
jep en nog een aardige ookquote:Op woensdag 5 april 2006 00:24 schreef Polen het volgende:
Discussie of niet, het blijft eenschoonmaakster
.
Laat me raden... Ouders gescheiden, vader drukke baan, compenseert door dochter veel te geven...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bent te laat, die discussie is al honderd keer gevoert en ga m niet over doen
lees maar terug
bijnaquote:Op woensdag 5 april 2006 00:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat me raden... Ouders gescheiden, vader drukke baan, compenseert door dochter veel te geven...
Dat deed hij in het verleden ook? Voor wat compenseert hij dan als het niet de drukke baan is? Stiefmoeder?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijna
papa werkt partime
2 en halve dag per week
En waarschijnlijk enigs kindquote:Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijna
papa werkt partime
2 en halve dag per week
wie zegt dat ie compenseerd?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat deed hij in het verleden ook? Voor wat compenseert hij dan als het niet de drukke baan is? Stiefmoeder?
een echte zus, een stiefzusje en 2 bijna stiefzusjesquote:
nee ik zeg dat hij compenseert, met een Tquote:Op woensdag 5 april 2006 00:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat ie compenseerd?
maja ga maar iemand anders psycho analyseren
Slechte stiefmoeder?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een echte zus, een stiefzusje en 2 bijna stiefzusjes
HBOquote:Op woensdag 5 april 2006 00:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nee ik zeg dat hij compenseert, met een T
Maar ik begrijp iets niet. Je werkt niet, je doet geen universitaire opleiding denk ik gezien je spellingsfouten... Wat doe je dan wel?
Vooralsnog vind ik je resultaten wat tegenvallen, Joey.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maja ga maar iemand anders psycho analyseren
Dat zegt al genoeg idd...quote:
Mijn psycholoog stelt ook al dit soort vragen... We komen stapje voor stapje verderquote:Op woensdag 5 april 2006 00:31 schreef Polen het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik je resultaten wat tegenvallen, Joey..
joh ik dacht dat je al weg was!quote:
Ach, hij doet toch heel vermakelijk zijn best.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:31 schreef Polen het volgende:
Vooralsnog vind ik je resultaten wat tegenvallen, Joey..
Ziek melden.quote:Op woensdag 5 april 2006 06:58 schreef Q. het volgende:
Ik wil niet werken.
Jij bent toch ook al op kantoor?quote:Op woensdag 5 april 2006 07:52 schreef Ynske het volgende:
Wat een bedrijvigheid. iedereen is al op kantoorzijn die helemaal van de pot gerukt
Ja. Iemand heeft mijn wekker een uur vooruit gezet. [Diegene] zal boeten! Boeten zal diegene.quote:Op woensdag 5 april 2006 07:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
..en weer een ochtend...
eerst maar es koffie en dan de rest van de dag..
Iemand wakker hier ?(of gewoon al uit bed?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |