quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:08 schreef Polen het volgende:
Ballen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef Polen het volgende:
Je voelt je aangesproken?
Uiteraard. Fok! is tenslotte een jongerensite.quote:
weet je hoe leuk die dingen zijn!quote:
In het badquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Polen het volgende:
Ballen.
bruisballen!!quote:
Fijn. Ben je weg, wordt er weer onder een andere naam ingelogdquote:
hehoi pinguinettequote:
Daar is ook elk vrouwbeest blij mee te maken!quote:
Niet dusquote:
ontdek je vrouwelijke kant Phenoquote:
Dat krijg je als relationele.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fijn. Ben je weg, wordt er weer onder een andere naam ingelogd
Gelukkig, nog iemand die verstandig isquote:
Die heb ik nietquote:
google?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ergens tussen 1000+ cds zit een fotocd die ik zoek. Kut.
wattequote:
geef je me er dan ook een bad bijquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar is ook elk vrouwbeest blij mee te maken!![]()
En hoe was het met de pannekoeken?
Dat krijg je als je de mac niet aansluit op het netwerk bedoel jequote:
Nee, dat gaat niet lukken. Nou ja, er zit niets anders op dan uberdj te spelenquote:
Mijn shampoo ruikt naar shampoo en dat is okay.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef Polen het volgende:
Mijn shampoo ruikt naar drop en dat is okay.
ik heb chocolade en zwitsal en kauwgomballen en lavendel en natuurlijk gewoon shampooquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mijn shampoo ruikt naar shampoo en dat is okay.
Je wast je haar heel grondigquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb chocolade en zwitsal en kauwgomballen en lavendel en natuurlijk gewoon shampoo
kauwgom in je haar geeft toch klitten? staat zo kut op je hoofdquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb chocolade en zwitsal en kauwgomballen en lavendel en natuurlijk gewoon shampoo
De gootsteen in de keuken laten vollopen, daar past vast wel een stukje Liefie in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geef je me er dan ook een bad bijheb ik niet in mn studentenhuisje
nou aangezien jij geen pannekoeken voor me gemaakt hebt en magnetronpannekoeken zijn niks
geurtje kip! naja hij is ook roze dat is mooi mee genomen!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
kauwgom in je haar geeft toch klitten? staat zo kut op je hoofd
Ja maar heee, helemaal gaan googlen, daar vraag je wel veel van me hoor!quote:
whaha klein stukje liefie danquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
De gootsteen in de keuken laten vollopen, daar past vast wel een stukje Liefie in.
U leidt nog steeds honger? Ocharme,.
Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Oe, kunnen we het dan nu weer over meidendingen gaan hebben?
gaarne... ik hoop dat je ook vind dat lush stom is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Oe, kunnen we het dan nu weer over meidendingen gaan hebben?
Ik vrees dat dat vanavond niet meer gaat lukken hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja wacht nog steeds op mn taart als toetje
De shampoo ervaringen stoer met elkander delend.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:31 schreef Polen het volgende:
Dan zijn we allemaal blij met onze shampoo.
Echt mannen onder elkaar.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geurtje kip! naja hij is ook roze dat is mooi mee genomen!!
whoei de girly liefie is terug!!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha klein stukje liefie dan
ik heb soep op! was erg lekker en ik zit prop vol
naja wacht nog steeds op mn taart als toetje
Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit geprobeerd. In mijn huis zit zo'n crappy douche, dat ik geen cent meer uitgeef aan doucheproducten dan nodig. Ik wil daar toch geen seconde langer doorbrengen dan strikt noodzakelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gaarne... ik hoop dat je ook vind dat lush stom is?
Birte, ben jij het?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit geprobeerd. In mijn huis zit zo'n crappy douche, dat ik geen cent meer uitgeef aan doucheproducten dan nodig. Ik wil daar toch geen seconde langer doorbrengen dan strikt noodzakelijk.
Niks mis met Fiona. Zeker niet in de Criminal videoquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:36 schreef Polen het volgende:
Bioslock En ik hoor Fiona Apple
mvdlubbe Welk een burgerlijkheid.
Bioslock Waarom heb ik Fiona Apple.
mvdlubbe Omdat je een pedo bent.,
ugh ze lijken niet eens op echte pannekoeken!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat vanavond niet meer gaat lukken hoor.
Magnetronpannenkoeken heb ik trouwens wel in huis. Mijn eh, significant other houdt van die dingen.
Ik begin nu een beetje te twijfelen aan de geestesgesteldheid van je significante andere. Die dingen zijn niet te vreten!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Magnetronpannenkoeken heb ik trouwens wel in huis. Mijn eh, significant other houdt van die dingen.
het is ook nooit goedquote:
euhquote:
vroeger, toen de foto's nog gewoon op papier werden afgedrukt en in een mapje gestopt werden...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik denk, nerd dat ik ben, te weten in welk hoesje ik dat gestopt heb. Ik heb maar 300 hoesjes liggen, maar die springt eruitNu nog het desbetreffende hoesje vinden, dan ben ik een heel eind. Jammer genoeg liggen die op zolder en de zin is weg om daar te gaan rommelen
![]()
kom maar bij mij douchen danquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het nog nooit geprobeerd. In mijn huis zit zo'n crappy douche, dat ik geen cent meer uitgeef aan doucheproducten dan nodig. Ik wil daar toch geen seconde langer doorbrengen dan strikt noodzakelijk.
Heb je het al gehoord, van die pinguin??quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ga offline, roddel lekker verder
Nee, dat niet. Maar dat moet je er, ondanks de misleidende naam, ook niet van verwachten. Ik vind ze koud nog wel te eten, maar na opwarmen in de magnetron is het helemaal niks meer. De ironie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ugh ze lijken niet eens op echte pannekoeken!
En de zolder vol lag met 300 mapjes...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
vroeger, toen de foto's nog gewoon op papier werden afgedrukt en in een mapje gestopt werden...
I thought you'd never ask.quote:
Jij vent!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef liefie_ het volgende:
he verdorie daar ga ik weer
jij bent al net zo'n sletquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I thought you'd never ask.
Hm, ik kan het ook niet laten.
ja maar ze lokt me uit!!!quote:
Ik ben natuurlijk een echte vent maar, ehm, waar was liefie_ subtiel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien is dat wel het verschil tussen mannen en vrouwen, dat vrouwen subtieler kunnen zijn.
Het sleutelwoord uit bovenstaande zin. Uiteraard wil deze analyse niet zeggen dat ik het verder met die zin eens ben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
kunnen
met nadruk op het woord kunnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien is dat wel het verschil tussen mannen en vrouwen, dat vrouwen subtieler kunnen zijn.
Het ging om het uitlokken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:50 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een echte vent maar, ehm, waar was liefie_ subtiel?
Als ze de foto's hier plaatsen zou ik voor de 14.gif gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef nixxx het volgende:
ik twijfelde tussen twee PI's
[afbeelding]of[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de zolder vol lag met 300 mapjes....
UTFSquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ze de foto's hier plaatsen zou ik voor de 14.gif gaan.
ik zou ook echt nooit!! een man willen zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon the best of both worlds.
Naief zijn, dat achteraf subtiel noemen en er nog mee wegkomen ook?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon the best of both worlds.
Use The Fucking Searchquote:
'Een beetje nooit.'quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou ook echt nooit!! een man willen zijn
naja misschien voor een dagje
Daar loopt een topic over in SEX. Ik zou het best willen, voor een dagje.quote:
quote:
moet je ook de Fok!search gebruikenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
. And I quote:
"Uw zoekbewerking - liefie_ Mini_rulez douche - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden."
Waar hebben we die eerder gehoord.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Polen het volgende:
"Mijn douche is kut"
"Dan douche je toch bij mij"
Al met al een typisch vrouwen antwoord.quote:
puur omdat ze me zo aardig lijkt bied ik haar mijn douche aan terwijl ik natuurlijk in mijn kamer gewoon naar de muur ga starenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Polen het volgende:
"Mijn douche is kut"
"Dan douche je toch bij mij"
"Wat subtiel"
Niet gehinderd door enige conventionele logica. Toch knap.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Al met al een typisch vrouwen antwoord.
Je bedoelt die geweldig goede search, die net toevallig nu een paar dagen niet werkt?quote:
Waar hebben we die eerder gehoord?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
puur omdat ze me zo aardig lijkt bied ik haar mijn douche aan terwijl ik natuurlijk in mijn kamer gewoon naar de muur ga staren
Hey. Vrouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet gehinderd door enige conventionele logica. Toch knap.
zou best van mij kunnen zijn gezien het feit dat ik gewoon echt zo braaf ben!!!quote:
ja die ja... maar er wordt aan gewerkt, dus dat moet volgende week wel klaar zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bedoelt die geweldig goede search, die net toevallig nu een paar dagen niet werkt?
Ik gebruik shampoo voor gekleurd haar en cremespoelingquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:31 schreef Polen het volgende:
Dan zijn we allemaal blij met onze shampoo.
Echt mannen onder elkaar.
Roodhaar!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:04 schreef _Cara_ het volgende:
' n Avond..
is hier nog iets leuks voordat ik ga slapen..?
trouwens "ballen"? wat een TT .. en nee ik lees niet terug om het antwoord te vinden..![]()
Niks mis met mijn line.quote:
Vaak genoeg onvrijwillig gebruikt als shampoo, maar niet mijn voorkeur. Als gel daarentegen werkt het heel aardig.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bier!
Balboekjes.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Roodhaar!![]()
Ik heb werkelijk geen idee waar die ballen vandaan komen.
Heilig-schennis!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vaak genoeg onvrijwillig gebruikt als shampoo, maar niet mijn voorkeur. Als gel daarentegen werkt het heel aardig.
Niks mis mee maar te subtiel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niks mis met mijn line.
Wel met die over die douche, trouwens.
Ja, dat las ik net ook al!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Polen het volgende:
Ballen.
krijg je stink haar... vind ik mn chocoladegeur shampoo toch een stuk beterquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vaak genoeg onvrijwillig gebruikt als shampoo, maar niet mijn voorkeur. Als gel daarentegen werkt het heel aardig.
hmmm.. leuke ontvangst..quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Roodhaar!![]()
Ik heb werkelijk geen idee waar die ballen vandaan komen.
Duh. Welk gedeelte van 'onvrijwillig' was niet duidelijk?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
krijg je stink haar... vind ik mn chocoladegeur shampoo toch een stuk beter
Om vrouwen mee te lokken?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me... vreemd ruiken, in je haar, dat is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Astu.quote:
nou sommige mensen gebruiken het omdat t goed schijnt te zijn voor je haar... glans of zo geloof ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Welk gedeelte van 'onvrijwillig' was niet duidelijk?.
Vroeger probeerden mensen bier om van vet haar af te komen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou sommige mensen gebruiken het omdat t goed schijnt te zijn voor je haar... glans of zo geloof ik
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van een man had ik ook niks anders verwacht.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In mijn huis zit zo'n crappy douche, [...] Ik wil daar toch geen seconde langer doorbrengen dan strikt noodzakelijk.
hmmm leuke ontvangst..quote:
joey opgezocht?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi!
* Anthraxx is weer terug uit Maastricht
is dat echt lekker? ..nou dan toch maar liever lush...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ging over Lush! Net als dat van liefie_ trouwens!quote:
stinkzooiquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
is dat echt lekker? ..nou dan toch maar liever lush...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |