quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:08 schreef Polen het volgende:
Ballen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef Polen het volgende:
Je voelt je aangesproken?
Uiteraard. Fok! is tenslotte een jongerensite.quote:
weet je hoe leuk die dingen zijn!quote:
In het badquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Polen het volgende:
Ballen.
bruisballen!!quote:
Fijn. Ben je weg, wordt er weer onder een andere naam ingelogdquote:
hehoi pinguinettequote:
Daar is ook elk vrouwbeest blij mee te maken!quote:
Niet dusquote:
ontdek je vrouwelijke kant Phenoquote:
Dat krijg je als relationele.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fijn. Ben je weg, wordt er weer onder een andere naam ingelogd
Gelukkig, nog iemand die verstandig isquote:
Die heb ik nietquote:
google?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ergens tussen 1000+ cds zit een fotocd die ik zoek. Kut.
wattequote:
geef je me er dan ook een bad bijquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar is ook elk vrouwbeest blij mee te maken!![]()
En hoe was het met de pannekoeken?
Dat krijg je als je de mac niet aansluit op het netwerk bedoel jequote:
Nee, dat gaat niet lukken. Nou ja, er zit niets anders op dan uberdj te spelenquote:
Mijn shampoo ruikt naar shampoo en dat is okay.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef Polen het volgende:
Mijn shampoo ruikt naar drop en dat is okay.
ik heb chocolade en zwitsal en kauwgomballen en lavendel en natuurlijk gewoon shampooquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mijn shampoo ruikt naar shampoo en dat is okay.
Je wast je haar heel grondigquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb chocolade en zwitsal en kauwgomballen en lavendel en natuurlijk gewoon shampoo
kauwgom in je haar geeft toch klitten? staat zo kut op je hoofdquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb chocolade en zwitsal en kauwgomballen en lavendel en natuurlijk gewoon shampoo
De gootsteen in de keuken laten vollopen, daar past vast wel een stukje Liefie in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geef je me er dan ook een bad bijheb ik niet in mn studentenhuisje
nou aangezien jij geen pannekoeken voor me gemaakt hebt en magnetronpannekoeken zijn niks
geurtje kip! naja hij is ook roze dat is mooi mee genomen!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
kauwgom in je haar geeft toch klitten? staat zo kut op je hoofd
Ja maar heee, helemaal gaan googlen, daar vraag je wel veel van me hoor!quote:
whaha klein stukje liefie danquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
De gootsteen in de keuken laten vollopen, daar past vast wel een stukje Liefie in.
U leidt nog steeds honger? Ocharme,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |