Jaquote:Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef Funnie het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar kan iemand www.pogo.com bereiken?
Beetje saaie en kale site inderdaad. Maar hij werkt wel.quote:
Het gisteren door jou beschreven probleem is er inderdaad nog, en dat gaat vrees ik nog wel even duren...net als met het routeringsprobleem tussen KPN en Level3quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beetje saaie en kale site inderdaad. Maar hij werkt wel.
Het gister door mij beschreven probleem bestaat nog steeds overigens.
Enig idee wat er loos is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Het gisteren door jou beschreven probleem is er inderdaad nog, en dat gaat vrees ik nog wel even duren...net als met het routeringsprobleem tussen KPN en Level3![]()
Voor zover ik het heb begrepen is er een soort van interne ruzie tussen KPN en Level3, Level3 routeert nu nogal vaak verkeer vanaf KPN via New York naar de uiteindelijke bestemming in Nederlandquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Enig idee wat er loos is?
Euronet komt niet verder dan "KPN is het netwerk aan het uitbreiden, en het lijkt erop dat ze af en toe wat nieuwe routers in het netwerk bijvoegen, waar vooral VPN last van heeft". Maar ook zij weten er het fijne niet vanaf.
Jep, ADSL van Wanadoo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:58 schreef RonaldV het volgende:
Bij mij doet hij het ook niet. Lijkt te maken te hebben met het probleem dat ik hierboven al beschreef. NoizEkick, ben je ADSL gebruiker, en toevalllig ook nog bij Wanadoo/Euronet? Er staat iets over op de storingspaginas
Storingsmeldingquote:
Nee.quote:
Jep, www.discogs.com en www.mac.com doen het hier weer gewoonquote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee.
En het netwerkprobleem bij Euronet/Wanadoo lijkt opgelost.
Dan heb ik eenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:19 schreef donald_dick het volgende:
bij mij wel
Mooi kruisje?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:13 schreef wlsandman het volgende:
Hier doet [afbeelding] het al heel lang niet![]()
Best kut, want nu werkt me supersearch ook niet![]()
@home zelfquote:Op donderdag 13 april 2006 16:58 schreef Palomar het volgende:
@Home Groningen is hier de hele dag al downZit nu via mn GSM met bluetoothmodem te internetten @ 9K6
Iemand een idee wanneer het weer gefixt is?
Same here...quote:
Ja die onzin van MSN moet je nooit geloven. Ik zit nou weer op msn na 20 pogingen maar zie dat er nog massa's mensen opeens op offline staan (die er dus net nog wel waren).quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Status service vermeld vrolijk up and running.![]()
quote:404 Not Found
The resource requested could not be found on this server.
Je hebt geen vriendenquote:Op maandag 17 april 2006 16:27 schreef koenimex het volgende:
Al mijn vrienden gaan offline, maar ik ben er nog. Dit kan 2 dingen betekenen...
Enjoy itquote:Op maandag 17 april 2006 16:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
MSN werkt prima!
Je kan hier toch ook leuk pratenquote:Op maandag 17 april 2006 17:21 schreef Jett het volgende:
Neekut msn, net als ik leuk aan t praten ben
Ik heb ook zoiets, met m'n domeinaccount kan het niet, maar wel met m'n andere (@home-adres) accountquote:Op maandag 17 april 2006 17:57 schreef Trebweb het volgende:
Ik kan niet met me hotmail account inloggen op msn, wel met het account van me eigen domein. Gaat lekker zo :p
Ach je bent niet de enige gouwenaar met problemenquote:Op maandag 17 april 2006 18:32 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nu al 2 uur bezig met inloggenWat lult dat schijtmsn nou met "alle systemen zijn stabiel"
Uit ellende heb ik Skype geďnstalleerd maar ik snap dat niet en ik kan niemand toevoegen![]()
Hier ook.quote:Op maandag 17 april 2006 19:04 schreef Mathijz het volgende:
Mijn zusje kan wel inloggen maar ik niet![]()
pwndquote:Op maandag 17 april 2006 19:04 schreef Mathijz het volgende:
Mijn zusje kan wel inloggen maar ik niet![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 19:46 schreef Valid het volgende:
Hier doet het hoofdaccount (gmail) hotmail het ook weer.
ff geduld hebbenquote:Op maandag 17 april 2006 20:51 schreef pekel het volgende:
Bij mij is ie nu 2 minuten bezig met aanmelden
www.e-messenger.netquote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef OG-Loco het volgende:
A'foort MSN down al sinds 16.30 ofzo![]()
en ik heb nú intens veel zin in msn!!!
TPGPost werkt inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:47 schreef Quincy5 het volgende:
tpgpost werkt hier wel, anyhow niet
Duurt al meer dan een dag! Klotenzooi.quote:Account Temporarily Unavailable
We apologize, but your account is temporarily unavailable. This delay does not affect the entire site or result from any problem specific with your account however the server that holds your account information is temporarily unavailable. We do not expect this delay to last much longer, so please continue to check our site for your account status.
We will do our best to make your account available as quickly as possible. We appreciate your support, and sincerely apologize for the inconvenience.
© 2006 Microsoft TERMS OF USE Advertise TRUSTe Approved Privacy Statement GetNetWise Anti-Spam Policy
hotmail doet hier prima..quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:57 schreef achterop23 het volgende:
hotmail.com
[..]
Duurt al meer dan een dag! Klotenzooi.
en www.buildtolearn.net
En mijn mail en mijn site offline.
Yep, hier ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ligt de website van Planet een beetje plat... inclusief de member homepages.
Ja idd. www.vi.nl ook volgens mij ook een onderdeel van planet.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ligt de website van Planet een beetje plat... inclusief de member homepages.
'quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef jna het volgende:
ben ik de enige bij wie msn het niet doet?
De FTP is niet down, schijnbaar zit er een firewall oid te knoeien aan hun kant. Je krijgt namelijk geen poortje toegewezen om data te kunnen ontvangen, en om de list (de mappen op de FTP) te zien.. (in shockwave's geval, macromedia kom ik niet op anonymusquote:Op vrijdag 28 april 2006 04:45 schreef Crashcat het volgende:
Macromedia Flash and shockwave ftp is al geruime tijd down..
Zelfs de tech base weet van niks![]()
Geen last hier hoor, +/- 700kB/squote:Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef GewoneMan het volgende:
waarom is tweaknews traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag als stront door een trechter![]()
Hier ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:19 schreef Geqxon het volgende:
newsreader46.eweka.nl geeft timeouts?
die doet het hier wel.. gtalk daarentegen niet....quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Maggie het volgende:
gmail?
Ik kom tot aan het inlogscherm... daarna krijg ik foutmeldingen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef Maggie het volgende:
gmail?
Flikkert er steeds uit!quote:
Is MSN je zo belangrijk?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Flikkert er steeds uit!
Ik word bijna achterdochtig en ga mijn wachtwoord wijzigen
Het is een beetje kut dat als het zo was, men mijn wachtwoord weet.quote:
als je er www.abnamro.nl dan doet hij het welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
abnamro.nl
Idd, niet alle sites ondersteunen dat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:53 schreef tactic_to het volgende:
[..]
als je er www.abnamro.nl dan doet hij het wel
www.gmail.comquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:18 schreef ryan_atwood het volgende:
hotmail is er al een tijdje uit....of ligt het aan mij??
Doet het hier ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef tsjsieb het volgende:
http://www.tinypic.com/ Bij jullie ook niet bereikbaar, of hebben ze me geblockt als veelgebruiker
Bij mij ligt die er er ook uit....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef tsjsieb het volgende:
http://www.tinypic.com/ Bij jullie ook niet bereikbaar, of hebben ze me geblockt als veelgebruiker
Ik kan nu wel weer op de site komen, maar 't lijkt wel of alle afbeeldingen verloren zijn geraakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Bij mij ligt die er er ook uit...., toch maar weer eens mijn avatar zelf hosten!
quote:Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'tp_user'@'10.2.4.158' (using password: YES) in /apache/htdocs/Objects.php on line 531
cannot myConnect to database
Ja dat had ik dus ook, want ik wou die afbeeldingen gaan bekijken want de site zelf is wel online, alleen er kwam dus geen enkele afbeelding, alleen die error bovenaan!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:12 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik kan nu wel weer op de site komen, maar 't lijkt wel of alle afbeeldingen verloren zijn geraakt.
'k kreeg net ook een paar error's bij ze, ze lopen dus nog niet helemaal soepel
[..]
Gelukkig doet xs.to het nog:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook, want ik wou die afbeeldingen gaan bekijken want de site zelf is wel online, alleen er kwam dus geen enkele afbeelding, alleen die error bovenaan!
Bedankt, * download en op eigen host zet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:19 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Gelukkig doet xs.to het nog:
[afbeelding]
ja in me hol ja.. pfffquote:Netwerkstatus
De netwerkservices zijn beschikbaar. Er zijn op dit moment geen netwerkproblemen bekend.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Netwerkstatus
De netwerkservices zijn beschikbaar. Er zijn op dit moment geen netwerkproblemen bekend.
jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:06 schreef kievit19 het volgende:
[..]was ook het eerste wat ik keek
was al bang dat het aan mijn verbinding lag ofzo
maar hij ligt er dus nog steeds uit (msn"?)
same here..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef kievit19 het volgende:
ik krijg foutmelding: 81000314
zijn er.... boeiende.. dingen op tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef T1andonly het volgende:
MSN is overleden gelukkig is er nog een boeiend debat op TV
same here, ik online, vriendin kan er niet meer opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:06 schreef Vava het volgende:
Hier geen problemenmaar merkte wel dat anderen er last van hadden.
Dat is AGP.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef mrkanarie het volgende:
AGR, is dat nu hetzelfde als PCI-E ofwat?
ja dacht ik ook, maar op zo'n site hadden ze het over AGR.quote:
al de hele ochtend...quote:The server at www.belcompany.nl is taking too long to respond.
Me 2.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef Woessssj het volgende:
Welke foutmelding krijgen jullie bij msn? ik de 81000314
Idem.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:48 schreef Draaim0len het volgende:
Ik kom er ook niet op, 81000314 -_-'
Dan heb je geluk dat je aangemeld was. Want ik had me even afgemeld en kan me nu niet meer aanmelden.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:59 schreef Zwaffel het volgende:
ist weer zover met msn? ik heb (nog) nergens last van...
Daar klopt niks vanquote:Op maandag 22 mei 2006 18:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
.NET Messenger Service Alle systemen zijn stabiel en draaien.![]()
Maar hier dus niet...![]()
Ik word zo sachereinig van die kut 'pling' alstie die foutmelding geeftquote:Op maandag 22 mei 2006 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Amsterdam hier. Best grappig, die ergernis om zo'n klein kutprogramma.
Ik krijg dan nogsteeds een foutmeldingquote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef Orealo het volgende:
Aanmelden op offline weergeven, kwam er in 1x in![]()
Ja ik ook, was een grapje.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik krijg dan nogsteeds een foutmelding.
Grapje zeker...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |