abonnement Unibet Coolblue
pi_36660181
quote:
Op 1 december 1954 10:00 schreef Rosa Parks het volgende:
The white man is keeping us down.
Overal worden we achtergesteld. Waarom zouden zwarte mensen minder zijn dan blanken.

Ik ga straks met de bus en weiger mijn zitplaats af te staan aan zo'n wit monster, lekker puh.
Dat zal ze leren.

Blanken
  woensdag 5 april 2006 @ 00:04:02 #77
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36660269
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef Herald het volgende:

[..]
pi_36660385
quote:
Op dinsdag 28 janurai 1966 12:20 schreef Mao_Z het volgende:

#%$$#!#%$!^%^&%!#@!@##

Arrrgh ik heb het helemaal gehad met die bureaucratie in dit land!!!!1!!!!1!!111!!!!11111!!!1 : r

Het wordt tijd voor een revolutie, het moet wel. Na de lunchpauze ga ik wat studenten en arbeiders vragen of ze het ook net zo beu zijn als ik. Wie weet kunnen we een clubje oprichten en pamfletten gaan uitdelen ofzo.
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_36660495
quote:
Op woensdag 5 april 8000Bc schreef Ystijdmeis het volgende:

Godver

kunnen de modjes nu eindelijk eens voor zorgen dat er geen links naar die Zip met rotsschilderingen van mij gepost worden
Ik hat ze gemaakt voor m'n ex vriendje (de kanker zak ) en het is dus niet de bedoeling meer dat heel nederland ze te zien krijgt
pi_36660750
quote:
Op 25 December 2004 schreef [user] het volgende:

Verdomme, wat wordt het morgen weer koud kloteweer, zat ik maar in Thailand of zo.
pi_36660930
quote:
Op dinsdag 5 april 1994 21:50 schreef grungeboy het volgende:

Damn wat ben ik fucked up van die heroïne. M'n hysterische wijf is gelukkig pleite en dat jankende kind heeft ze meegenomen. Damn wat ben ik fucked up. Ik ga zo maar eens met m'n geweer spelen want hier in Seattle is ook geen ruk te doen.



WTF toevallig vandaag precies 12 jaar geleden!
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_36662231
quote:
Gloeiendekuthoeren, die teringarabieren hebben ook altijd wat, kocht ik vorige week mijn nieuwe Opel City 1.3 voor het godgloeiende bedrag van 2300.-

Is er verdomme geen enkel tankstation meer dat ook maar een druppel benzine heeft ZONDER ER 2!! UUR VOOR IN DE RIJ TE STAAN, MOET IK DAN MET DE FIETS OVER DE A16 OFZO?
pi_36663899
quote:
Op 18 februari 1969 19:58 schreef Jan-peter het volgende:

Nondeverdomme

Ik ben vandaag alweer gepest op school, het wordt een serie hier in het klaagforum heb ik zo het idee
Vandaag hebben ze mijn fiets alweer in een boom gehangen.
Ach, dat ben ik wel gewend
Maar wat ze vandaag nog meer gedaan hadden: ze hebben van m'n brilletje een fiets gemaakt.
ze vertelden me ( ) dat ik daar beter op kon fietsen dan die vooroorlogs fiets die ik had.
en die heb ik notabene voor mijn twaafde verjaardag gekregen!!!

Gajes is het.
Ik post trouwens zo laat omdat ze me ook nog op hadden gesloten in het concierge-hok.
##%#$%#$%@42 (ik zal deze vloek maar in houden, omdat mijn ouders meelezen en ze me anders billenkoek geven).

Die kinderen moeten wat meer normen en waarden leren zegt mijn vader nu tegen me.
Groeten..


[ Bericht 1% gewijzigd door Gitanki op 05-04-2006 08:32:22 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 5 april 2006 @ 08:43:05 #84
3767 Herald
Come get some
pi_36664086
quote:
Op 16 augustus 1977 11:13 schrijft The_King het volgende:
Bah ik voel me misselijk, ga dadelijk maar naar het toilet, misschien lucht dat wel op.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_36664209
quote:
Op donderdag 21 november 1963 19:54 schreef JFKee het volgende:

Mên ik heb juist iets briljants bedacht. Ik kan er nog niet veel over vertellen maar het heeft met het afschaffen van de Federal Reserve te maken. Damn! Geen woekerrente's meer door de internationale bankiers, moe je nagaan hoeveel meer iedereen te besteden zal hebben. [14.gif]

En ik heb Israel gezegd dat ze hun kernwapens moeten ontmantelen. Als we daar ooit vrede willen is een nucleair MO wel het laatste wat kunnen gebruiken. Die stijfkoppen zulllen wel weer gaan mokken maar ik ga mijn poot stijfhouden.

I'm on a roll!

Later een uitgebreidere reactie want ik moet nu weg. Ik ga met Jackie Dalles ( ) bezoeken. Comes with the job alas. Beetje rondrijden en zwaaien. Moest van mijn adviseurs, nou vooruit dan maar.

We gaan nu echt een betere wereld maken!

See Ya Later!
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
pi_36664402
quote:
Op 10 november 1938 10:47 schreef Proud_jew het volgende:

Ik ben benieuwd of ik dit wel mag posten, jullie Nederlanders zijn toch niet tegen ons hoop ik:

GVD, vannacht hebben ze m'n winkelruiten ingegooid en m'n winkel leeggeplunderd
Nie normaal, klootzakken, ik zal kijken of ik naar jullie land kan vluchten.

Die klote SA en NSDAP, we mogen dadelijk helemaal niets meer

Bericht 45% gecensureerd door DE_FUHRER op 11 mei 1940
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 5 april 2006 @ 09:14:56 #87
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_36664541
quote:
Op maandag 4 oktober 1999 19:54 schreef Kees het volgende:

het is inmiddels alweer oktober en de winter staat weer voor de deur, dus ik dacht bij mijzelf: laat ik een nieuwe kachel aanschaffen, want die auwe is er ook doorheen.
ik dus vanmiddag naar mij vriendje gegaan voor een nieuwe kachel (hij verkoopt allerlei soort dingen voor heel goedkoop, schijnt dat ze van een vrachtwagen af zijn gevallen ofzo)
nou hij kon mij dus een mooie kachel aanbieden voor een paar tientje. dus eenmaal thuis aangekomen ging ik dat ding dus installeren. gewoon ff checken of hij het doet.
toen begon de ellende. ik kreeg hem met moeite aan, als hij aan was stonk hij naar verrotte ratten. ik was dus duidelijk genaaid!
maar ja mijn bonnetje had ik al weggegooid dus kon ik het geld ook niet terugkrijgen. shit wat een kut dag! genaaid om een kachel.
maar gelukkig ga ik vanavond lekker dat mijn filippijnse hoertje. die zal ik eens lekker naaien
pi_36664566
Goed topic!
pi_36664711
quote:
Op 9 april 1609 schreef Piet het volgende:

Ik hoorde op het nieuws over een twaalfjarig bestand, kan ik het GVD niet op Kazaa vinden.
en 1 april is al geweest
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 5 april 2006 @ 09:39:04 #90
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_36664926
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:25 schreef Gitanki het volgende:

Bericht 45% gecensureerd door DE_FUHRER op 11 mei 1940
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:07 schreef Gitanki het volgende:

[..]
!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_36665218
Leuke topix...
Just say hi!
pi_36665831
quote:
Op 16 december 1903 15:09 schreef Metbeidebenenopdegrond het volgende

Hey, mensen, ik heb weer een stel kandidaten voor de Darwin-awards!
Een paar wause gasten in de buurt hebben bedacht dat ze morgen met een of ander raar ding willen gaan vliegen, WTF !

Ik gok.. dat ze niet eens een millimeter omhoog gaan en dan nog, dadelijk storten ze neer op mijn huisje

Als jullie willen komen kijken, kom morgen maar naar Kitty Hawk, kunnen we lachen en de foto's naar rotten.com sturen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 5 april 2006 @ 10:24:29 #93
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_36665912
quote:
op 4 april 1865 schreef Hansje Brinker het volgende:

Dus ik loop daarnet te chillen door haarlem-city weetjetoch, check ik ineens een gat in de dijk waar allemaal water uit spuit. Dus ik denk mótherfuckers! Dus ik steek zo mijn vinger in die dijkje, ik denk ze komen zo wel helpen toch, je weet. Heb ik de hele nacht bij die dijk moeten staan in de kankerkoud totdat er iemand kwam
Kankerdijk
"Schijten? 5e verdieping!"
  woensdag 5 april 2006 @ 10:32:00 #94
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_36666077
quote:
Op woensdag 18 september 1944 21:57 schreef Adolf88 het volgende:
Lachen mên.. die maffe Britten dachten zeker dat we die brug in Arnhem zomaar zouden opgeven wat een idioten
Nu alleen nog even mijn geheime wapen op tijd af krijgen en de overwinning kan me niet meer ontgaan
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_36666249
quote:
Op 23 juli -490 19:47 schreef Pheidippides het volgende:

Hoi medeburgers, ik wil mijn beklag doen.
Niet zozeer over vandaag maar over het algemeen.
Vandaag bijvoorbeeld heb ik 42 fucking kilometers gerend om aan de koning te melden dat we de oorlog gewonnen hebben, goed nieuws dus.

Maar door die klote SBS en hun Hart van Griekenland kan ik nu GVD ook gaan rennen als iemand een katje vermist
Wat een brutaliteit, mogen deze mensen in den kokende olie geworpen worden
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_36666260
quote:
Op donderdag 24 oktober 1929 17:54 schreef AMERICAN PIMP het volgende:

Godverdomme! Daar gaat al mijn doekoe!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 5 april 2006 @ 10:54:08 #97
3767 Herald
Come get some
pi_36666592
quote:
Op 28 februari 1997 23:01 schrijft Monica het volgende:
Godverdomme, mijn mooie blauwe jurk is geruïneerd Zit een grote vlek op en het gaat er met water niet uit.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_36666676
quote:
Op 23 februari 1349 13:10 schreef bolusje het volgende:

MG, wat een pokkeweer vandaag.
En op school zaten ze me te pesten en ik had een buil huiswerk.
Mot nie erger worden
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 5 april 2006 @ 10:58:41 #99
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_36666696
quote:
Op maandag 9 juli 1584 10:39 schreef Balthazar_Gerardsmcyodogg het volgende:
Ongelofelijk dat die Willem nog steeds door mag gaan met zijn hetze tegen Koning Phillips. Hoog tijd dat iemand die nietszeggende man het zwijgen oplegt, deze pest van de gehele Christelijkheid en vijand van het menselijk geslacht
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 5 april 2006 @ 10:58:56 #100
3767 Herald
Come get some
pi_36666701
quote:
Op 30 april 1999 22:46 schrijft --MaRiANnUhH-- het volgende:
Ik ben het zo zat om maagd te zijn, ik ga vanavond neuken al is het het laatste wat ik doe!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')