abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36774945
Het is wat mij betreft zo klaar als een klontje:
- 4 vliegtuigen die worden gekaapt op 9/11 met 3 'treffers': Twin Towers en Pentagon
- 3 verschillende scenario's worden door het leger en de top van de regering uitgewerkt op 9/11; o.a. scenario's met een vliegtuigkaping en impact in het Pentagon en de Twin Towers

Het is al vaker gezegd, maar die oefeningen zijn de reden van het succes. Zonder die oefeningen geen verwarring en dus geen mogelijkheid de vliegtuigen 'ongezien' hun doel te kunnen laten bereiken..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_36775166
Wat echt veel zegt zijn de commentaren van Senator Dayton , die compleet verbaast is over hoe de beveiliging zo kon falen ,er werden jagers de verkeerde kant opgestuurd zegt hij ook . Ook noemt hij een hele reeks leugens die in het rapport staan . Ik zal kijken of ik daar een filmpje van kan vinden .
dit soort info hebben we veel aan vind ik omat het nooit als conspiracy onzin betiteld kan worden omdat het gewoon beelden zijn van een US official tijdens een of andere vergadering.
pi_36775229
Ke topper atmosphere1! Alle extra (officiële) informatie die het officiële verhaal tegenspreken zijn welkom. Ook alle informatie die het verhaal bevestigen natuurlijk (maar daar staat dan al wel $1.000.000 op )
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:51:50 #254
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36775630
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:31 schreef Boswachtertje het volgende:
Het is wat mij betreft zo klaar als een klontje:
- 4 vliegtuigen die worden gekaapt op 9/11 met 3 'treffers': Twin Towers en Pentagon
- 3 verschillende scenario's worden door het leger en de top van de regering uitgewerkt op 9/11; o.a. scenario's met een vliegtuigkaping en impact in het Pentagon en de Twin Towers

Het is al vaker gezegd, maar die oefeningen zijn de reden van het succes. Zonder die oefeningen geen verwarring en dus geen mogelijkheid de vliegtuigen 'ongezien' hun doel te kunnen laten bereiken..
ben met je eens dat het cruciale punt die oefeningen was.
zonder zou het niet gelukt zijn.

dat moet haast wel bij de" kapers " bekend zijn geweest, anders ga je geen vliegtuigen kapen om ergens in te vliegen, als je weet dat je wordt neergeschoten.

dat w
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_36776690
Het gaat dus niet alleen om incompetentie maar ook om verwarring die door de oefening van de luchtmacht toevallig op dat moment plaatsvond . Ze oefenden precies zo'n soort scenario al sdat er op dat moment in werkelijkheid plaatsvond .
pi_36777383
In de main stream media zijn ook duidelijke signalen te zien die aangeven dat er iets goed mis is ;
Bekijk eens het volgende interview uitbuitenhof waarin Paul witteman een hoogleraar/politicoloog interviewd over de VS . De hoogleraar/schrijver genaamt Karel van Wolferen zet haarscherp uiteen wat er nu precies in de VS aan de hand is. Hij heeft zeker geen reputatie als zijnde anti-amerikaans ,des te opmerkelijker is zijn verhaal .
Deze man is bekend geworden door een bestseller over Japan waarmee hij heeft bewezen een realistisch analyticus te zijn .

http://www.vpro.nl/progra(...)3375/items/24311294/
pi_36778166
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:14 schreef Wombcat het volgende:
Die terroristen hadden anders allemaal wel vliegervaring op Boeings.
http://www.911myths.com/html/flight_school_dropouts.html
Op Simulators toch?
quote:
En ik denk dat het ondenkbaar was voor 9/11 dat een gekaapt vliegtuig zou worden neergeschoten. Stel je de discussie voor als dat gebeurd was.
Wat denk je dat er met vlucht 93 gebeurd is dan?
http://911research.wtc7.net/planes/attack/flight93.html#course

The crash site comprised a central debris field and several smaller debris fields some distance away. One of the engines was found over half a mile away from the main field. 6 Other debris fields were found 2, 3, and 8 miles away. 7 8 This evidence is virtually impossible to reconcile with the official story.
http://911review.com/attack/flights/f93.html

Ondenkbaar was het zeker niet, anders heb je er geen procedures voor.

Zo worden er wel meer discussies uit de weg gegaan.

Rumsfeld Buries Admission of Missing 2+ Trillion Dollars in 9/10/01 Press Conference

On September 10, 2001, Secretary of Defense Donald Rumsfeld held a press conference to disclose that over $2,000,000,000,000 in Pentagon funds could not be accounted for. Rumsfeld stated: "According to some estimates we cannot track $2.3 trillion in transactions."
The Comptroller of the Pentagon at the time of the attack was Dov Zakheim, who was appointed in May of 2001, Zakheim is a member of the Project for a New American Century.
Goh.. wat n toeval weer.
http://911research.wtc7.net/sept11/trillions.html
Ach ja, het bewijs zal wel in rook zijn opgegaan.

Weet iemand trouwens hoe dit is afgelopen?

Computer systems in the World Trade Center processed an unusual volume of credit card transactions in the minutes before the planes crashed into the towers on 9/11/01. The computer systems were destroyed in the subsequent collapses of the towers. Although details of the surge remain unknown, reports speculate that the transactions may have amounted to more than $100 million in value, with both the volume and sizes of transactions surging.
http://911research.wtc7.net/sept11/transactions.html

Geinig Nummer

Peter Henschel, director of Convar, called the extent of the transactions "extraordinarily high."

Oh the places You go when you follow the money.
http://www.911citizenswatch.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=454

[ Bericht 10% gewijzigd door Resonancer op 09-04-2006 02:10:18 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 9 april 2006 @ 00:54:53 #258
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36782530
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef atmosphere1 het volgende:
Het gaat dus niet alleen om incompetentie maar ook om verwarring die door de oefening van de luchtmacht toevallig op dat moment plaatsvond . Ze oefenden precies zo'n soort scenario al sdat er op dat moment in werkelijkheid plaatsvond .
Ja, zeer toevallig, en tijdens de aanslagen in Londen was er notabene een zelfde soort toevalligheid, ook iets met oefeningen betreffende het scenario wat op dat moment in werkelijkheid plaatsvond, right?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_36782640
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:11 schreef YuckFou het volgende:
Beetje vaag verhaal vind ik, veel van de kapers zijn door de vlieginstructeurs van de vliegscholen die ze bezocht hebben, uitgemaakt voor 'dumbass' en erger, een Cesna zouden ze nog niet eens weten te landen, maar 't transponder knopje konden ze kennelijk feilloos vinden...hoe? Door MS flightsimulator?
Anders, doe me een lol en wijs 't transponderuitzetknopje even voor me aan hieronder:

[afbeelding]
De transponder kunnen bedienen lijkt mij nu niet echt iets waarvoor je 20 jaar moet hebben gestudeerd in transponderologie.
Ze hebben toch in die simulators gevlogen? En transponders aan/uitzetten zit dacht ik gewoon in de standaard procedure bij opstijgen of landen (al dacht ik dat ze het na 9/11 verplicht hebben dat dit automatisch zou gebeuren). Zie hier bv.
Verder kun je dit ongetwijfeld vinden in boeken/internet.
Na 1(!) zoekopdracht in google vond ik dit al:
http://www.meriweather.com/767/767-fd.html
De ATC transponder staat er netjes aangegeven.
pi_36784648
Ik durf ervan uit te gaan dat het bestuurs/zenuw centrum van 's werelds grootste militaire macht een log passagiers vliegtuig tijdig ziet aankomen , want zo'n vliegtuig is alles behalve een staaltje stealth techniek.
En reken maar dat men een gekaapte jet zou neerhalen wanneer men weet dat het toestel het Witte huis of het Pentagon als doelwit heeft. Het is immers ook nog mogelijk dat er springstof of andere gein aan boord is .
  † In Memoriam † zondag 9 april 2006 @ 07:08:05 #261
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36785115
quote:
Op zondag 9 april 2006 00:54 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ja, zeer toevallig, en tijdens de aanslagen in Londen was er notabene een zelfde soort toevalligheid, ook iets met oefeningen betreffende het scenario wat op dat moment in werkelijkheid plaatsvond, right?
Daar heb ik nog een heel mooi voorbeeld van gevonden. Oefeningen die samenvallen met 'the real thing'. Eentje die je amper gelooft zo bizar. Met goeie bronnen. Zal er misschien binnenkort een TRU blogje over schrijven.
pi_36785532
quote:
Op zondag 9 april 2006 07:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Daar heb ik nog een heel mooi voorbeeld van gevonden.
Daar heb je gelijk de kern van de zaak: Als je op het WWW maar lang genoeg zoekt kun je de 'waarheid' vinden die je het meeste aanstaat.
  zondag 9 april 2006 @ 09:37:27 #263
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36785555
quote:
Op zondag 9 april 2006 07:08 schreef NorthernStar het volgende:

Daar heb ik nog een heel mooi voorbeeld van gevonden. Oefeningen die samenvallen met 'the real thing'. Eentje die je amper gelooft zo bizar. Met goeie bronnen. Zal er misschien binnenkort een TRU blogje over schrijven.
Please do, en 't feit dat er een oefening is op hetzelfde moment, dat heeft te maken met verdoezelen, mocht het echte werk fout gaan, o.i.d., m.a.w., a backup strategy?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_36786331
weet niet of deze sites al voorbij gekomen zijn ;

http://www.vkmag.com/zapruder
http://www.911eyewitness.com/

Blijf het zo onwaarschijnlijk vinden dat hier een heel complot achter zou zitten maar door dit soort sites ga je soms toch wel hevig twijfelen aan jezelf.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 9 april 2006 @ 12:19:27 #265
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36788197
http://video.google.com/videoplay?docid=6207186902872177470&q=pentagon

dit is een video fragment van cnn bij het pentagon waarbij de verslaggever zich verbaast over het feit dat niks lijkt op een vliegtuig crash.

dit is eenmalig uitgezonden door cnn, om daarna nooit meer te worden herhaald.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_36788316
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:19 schreef huupia34 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6207186902872177470&q=pentagon

dit is een video fragment van cnn bij het pentagon waarbij de verslaggever zich verbaast over het feit dat niks lijkt op een vliegtuig crash.

dit is eenmalig uitgezonden door cnn, om daarna nooit meer te worden herhaald.
Er zijn talloze vliegtuigcrashes geweest waarbij er op de plek van de niks meer op een vliegtuig leek. Het zegt helemaal niks over de crash zelf. Op discovery was een poos geleden een passagiersvliegtuig wat door windsheer midden in een stad in een park tussen flats (dacht atlanta) neergestort was. Mensen die direct na de crash op de plek kwamen dachten dat het om een 2 persoon vliegtuigje ging. Het bleek om een volledige passagiersvliegtuig te gaan. Dat mensen op de plek niet kunnen geloven dat het om een passagiersvliegtuig gaat is niet raar. Het zegt helemaal niks over de crash zelf.
geen
  zondag 9 april 2006 @ 14:28:02 #267
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_36791461
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:24 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Er zijn talloze vliegtuigcrashes geweest waarbij er op de plek van de niks meer op een vliegtuig leek. Het zegt helemaal niks over de crash zelf. Op discovery was een poos geleden een passagiersvliegtuig wat door windsheer midden in een stad in een park tussen flats (dacht atlanta) neergestort was. Mensen die direct na de crash op de plek kwamen dachten dat het om een 2 persoon vliegtuigje ging. Het bleek om een volledige passagiersvliegtuig te gaan. Dat mensen op de plek niet kunnen geloven dat het om een passagiersvliegtuig gaat is niet raar. Het zegt helemaal niks over de crash zelf.
En waar blijft dat vliegtuig dan?
En waar blijven de mensen uit dat vliegtuig dan, en de bagage?
Verdampt door de hitte is de officiele verklaring, en laat dat nou ontzettend ongeloofwaardig zjin.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_36791553
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:28 schreef mazaru het volgende:

En waar blijft dat vliegtuig dan?
En waar blijven de mensen uit dat vliegtuig dan, en de bagage?
Er zijn brokstukken teruggevonden van flight 93. Flight data recorder oa ook.

Maar goed, je ziet aan de foto's van andere crashes, er blijft soms heel erg weinig over van het vliegtuig + inhoud na een crash.
quote:
Verdampt door de hitte is de officiele verklaring, en laat dat nou ontzettend ongeloofwaardig zjin.
Heb je het over het pentagon nu?
geen
  zondag 9 april 2006 @ 18:10:35 #269
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36798640
tv tip : vanavond 21.10 ned 3 tegenlicht over bush en de neocons
Benjamin Franklin
pi_36800650
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef huupia34 het volgende:
tv tip : vanavond 21.10 ned 3 tegenlicht over bush en de neocons
Aha dan zit ik waarschijnlijk net nog in de trein...

Hier iig nav Huupia's post de programmabeschrijving:
quote:
In de reeks Opinie en Gesprek spreekt VPRO-programmamaker Chris Kijne met opinieleiders uit binnen- en buitenland. De reeks, een samenwerking tussen de VPRO en NRC-Handelsblad, is maandelijks te zien op het digitale documentairekanaal Holland Doc en nu ook voor het eerst in VPRO's Tegenlicht. Naar aanleiding van het verschijnen van het nieuwste boek van Francis Fukuyama, waarvan in NRC op zaterdag 8 april voorpublicatie verschijnt, praat Chris Kijne met de Amerikaanse politieke denker . Eens een belangrijk boegbeeld van het Amerikaanse neoconservatisme, maar nu fel criticaster van de draai die Bush cs. aan het neoconservatieve gedachtegoed hebben gegeven.
"Het neoconservatisme als politiek symbool en ideeëngoed, is geëvolueerd tot iets dat ik niet langer kan steunen", is de opmerkelijkste zin uit het nieuwe boek van de politiek econoom Francis Fukuyama: 'America at the Crossroads. Democracy, Power, and the Neoconservative Legacy'.

Sinds zijn doorbraak begin jaren negentig met 'The End of History and the Last Man' geldt hij immers als één van de boegbeelden van deze dominante stroming in de Amerikaanse politiek. In dat boek stelt hij dat met de val van de muur het politieke systeem van de liberale, kapitalistische democratie nu wereldwijd definitief het pleit gewonnen had.

Ook voor het neoconservatisme zijn liberale democratie en markteconomie de centrale waarden. Niet in de laatste plaats onder invloed van Fukuyama organiseerde zich eind jaren negentig een groep denkers en politieke activisten die een Amerikaans buitenlands beleid bepleitten waarbij het de taak van Amerika was deze westerse democratie over de wereld te verspreiden.

Van de invulling die dit neoconservatisme sinds de aanslagen van 11 september onder de regering Bush heeft gekregen, neemt Fukuyama nu in niet mis te verstane bewoordingen afstand. Het buitenlandse beleid van de regering Bush en de oorlog in Irak zijn uitgelopen op een debacle, omdat de neoconservatieve ideeën zijn gekaapt door militaristen en leninistische maakbaarheidsdenkers, aldus Fukuyama.

Zijn boek, dat net in Amerika is verschenen en op 21 april in Nederlandse vertaling verschijnt bij Uitgeverij Contact, heeft in Amerika al tot heftig debat geleid. En het heeft Fukuyama het verwijt opgeleverd dat zijn nieuwe standpunt niet zozeer voortkomt uit analyse als wel uit een niet gering opportunisme
bron

Ga ik zeker zien, al is het in de herkansing! THNX voor de tip
pi_36801389
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:31 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Er zijn brokstukken teruggevonden van flight 93. Flight data recorder oa ook.

Maar goed, je ziet aan de foto's van andere crashes, er blijft soms heel erg weinig over van het vliegtuig + inhoud na een crash.
[..]

Heb je het over het pentagon nu?
normaal gesproken zie toch dat ze vliegtuigen na een crash volledig proberen te reconstrueren,ook als de schade eraan super groot is .
  zondag 9 april 2006 @ 21:39:17 #272
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_36805142
Michael Chossudovsky, proffesor in de economie, ontmaskerd het officiele 9/11 verhaal.

Michael Chossudovsky bespeekt de geoplitieke strategy van de VS, het belang van het Euro-Azie continent, de monetaire strategy mbt Euro/Dollar, de rol van het industrieel militair complex, wie en wat is Osama Bin Laden, wat is Al Qaeda en welke rol speelt de Pakistaanse ISI en veel meer.

Deze 2 uur durende uiteenzetting bestaat uit 2 delen. Het eerste deel is de presentatie zelf, geen spectaculaire documentaire, maar een aulapresentatie.

Het tweede deel, vragen en antwoorden en interactie met het publiek.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

War and Globilization

by Michael Chossudovsky

1 hour 56 min 30 sec (Click to see video)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Graag zou ik mijn dankbaarheid willen tonen, op de eerste plaats, Google video, voor het ter beschikking stellen van deze presentatie.

Verder wil ik de mensen danken, de mensen die de tijd nemen deze informatie te bekijken.

Laat me eindigen met een wijze noot en een knipoog naar sommige in dit topic.

"Read not to contradict and confute…nor to find talk and discourse, but to weigh and consider."

Sir Francis Bacon

† In Memoriam † zondag 9 april 2006 @ 21:49:40 #273
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36805560
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef francorex het volgende:

[...]
Die heb ik gezien. Aanrader idd.
pi_36806157
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 22:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Op Simulators toch?
[..]
Ja, en? Als je een Boeing in een simulator kunt vliegen, kun je het ook in het echt (we hebben het niet over MS Flightsimulator hier).
Die simulators gebruiken ze ook om allerlei noodsituaties te testen bij piloten, dus dat is echt wel echt genoeg.
pi_36806315
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
Ja, en? Als je een Boeing in een simulator kunt vliegen, kun je het ook in het echt (we hebben het niet over MS Flightsimulator hier).
Die simulators gebruiken ze ook om allerlei noodsituaties te testen bij piloten, dus dat is echt wel echt genoeg.
Maar wat moeten we dan met opmerkingen van ervaren piloten die over de vlucht naar het Pentagon berichten, dat de uitgevoerde manoevres (net voor de crash) zo goed als onmogelijk zijn uit te voeren, zeker niet door onervaren piloten?

Ik geloof niet dat ik een vliegtuig kan bedienen, als ik les heb gehad in een simulator. Maar daar ze tegenwoordig al met die dingen oefenen, zal ik het op dit punt wel mis hebben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')