Spreek 'late' eens op z'n engels uit?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:53 schreef Jorwol het volgende:
De Late Vermaakshow? Ik snap 'm ook niet![]()
Vroeger dacht ik altijd (ik keek in de tvgids) dat de Champions League een of andere programma over champions (paddestoelen) was.
Nou niet dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:40 schreef ymme het volgende:
Toen ik een jaar of 6 was, zij mijn tante eens tegen mij: Ymme, de appel valt niet ver de boom, zo moeder zo dochter.
Dit heb ik echt nooit begrepen, totdat we op de basisschool spreekwoorden kregen.
Maar voordat ik het begreep, bleef ik bij elke boom staan, mama deze boom heeft ookal geen appels. Bij mij moesten dus elke bomen appels hebben.
Ja vroeger was ik dus blond.
Dacht al dat het zoiets was, maar toen kwam ik er nog niet uit... Maar goed, ik snap 'm ondertussen al..quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Spreek 'late' eens op z'n engels uit?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je nu pas begrijpt dat static een vrouw is, dan doe je toch wat verkeerd hoor![]()
Ik ben geschokt. Ik wist het ook echt niet.quote:
Wanneer gebruik je die woorden? Ik heb er nog nooit van gehoord....quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Dat Static een vrouw is en Adelante een man.
dat is toch ook vaak het geval?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef Mindspin85 het volgende:
(Toen ik een jaar of 9/10 was.)
Bij Klokhuis was ooit een keer een aflevering over het maken van Klokhuis zelf. Toen vertelden ze dat het het beeld en geluid op verschillende banden stond en dat het los van elkaar werd opgenomen. Ik dacht toen dus dat ze eerst de film opnamen zonder geluid en dat daarna de stemmen werden ingesprokenSoort van nasynchronisatie idee dus.
Weet nog wel dat ik toen op zat te letten of de bewegingen van de mond wel klopten met het geluid![]()
kijk...heb je weer wat geleerdquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:32 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Wanneer gebruik je die woorden? Ik heb er nog nooit van gehoord....
Ik kan je het ook verzekeren. Anders liep ze de verkeerde WC binnen en had ze wel erg vreemde kledingsmaak (en die adamsappel was ook een dead giveaway)quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:09 schreef Aventura het volgende:
Static is geen vrouw, kan ik je verzekeren.
Snap je zelf wat je schrijft?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:48 schreef DRNKnHGH het volgende:
Dat "Junkiesietze" een user is die waarschijnlijk sietze heet, en een junk is.
Dus Djunkie - Sietze ipv junkesietse wat ik altijd dacht
Hehe nu snap ik hem ook.. leedvermaakquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Vroeger wist ik niet dat NS voor Nederlandse Spoorwegen stond, en hier in Groningen hebben we een noordestation, dus ik dacht altijd dat NS voor Noordestation station stond, vond het altijd heel raar dan als ik naar Amsterdam of zo ,ik vaak NS las , en dacht kennen al die mensen dan het noorderstation? Raarrrr![]()
En vandaag kwam ik erachter dat het geen Noordestation is , maar Noorderstation![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |