Geweldige foto!! goeie compositie en wie zegt dat dat meisje scherp moet zijn? Ik zou hem insturen!quote:Op zondag 9 april 2006 18:24 schreef Offy het volgende:
Wat hij zegt!quote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Geweldige foto!! goeie compositie en wie zegt dat dat meisje scherp moet zijn? Ik zou hem insturen!
Met de EXIF-viewer voor IE van Opandaquote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe kan je ergens dan EXIF vanaf lezen?
sneller dan het licht he?quote:Op maandag 10 april 2006 14:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met de EXIF-viewer voor IE van Opanda
http://www.opanda.com/en/iexif/index.html
Oh ja de rest van de foto's tot nog toe vind ik nietsquote:Op maandag 10 april 2006 14:13 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
(@fr.oosje: Denk je wel aan je reputatie als zeiksnor?)
Ik doe het nog lekker analoog.quote:Op maandag 10 april 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het erg jammer dat van sommige foto's de EXIF niet te lezen is. Als jullie de foto opslaan, doen jullie dan 'save for web' of gewoon 'save as'?
bij 'save for web' verdwijnt geloof ik de EXIF info, en dat vind ik bij deze wedstrijd toch wel handig als je die af kan lezen.
Weet je dat ik gewoon echt misselijk wordt als ik lang naar die foto kijk? Normaal is dat niet echt complimenteus, maar hier wel. Dat het meisje niet scherp is, is op zich wel jammer, maar het doet niets af aan de kracht van het beeld. Ook met onscherp meisje is dit een goede plaat.quote:Op zondag 9 april 2006 18:24 schreef Offy het volgende:
Normaal gesproken krijg je mij niet snel een zweefmolen in, maar ik kreeg een leuk ideetje voor lange belichtingstijd toen ik er voorbij liep en ben toch maar ingestapt, camera 3x om mijn pols gewikkeld.Het idee was leuk, het resultaat iets minder
Ik vind de kleurtjes en de strepen wel leuk, maar ik kreeg het meisje met geen mogelijkheid mooi scherp:
[afbeelding]
Ik ook, en ik heb eindelijk een idee voor de wedstrijd. Het wordt tijd om weer eens wat oertechniek uit de kast te trekken.quote:
En dan ga je die foto voor de monitor houden opdat wij maar moeten zien hoe leuk die is???quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb eindelijk een idee voor de wedstrijd. Het wordt tijd om weer eens wat oertechniek uit de kast te trekken.![]()
Heb net geprobeerd maar dat is geen succesquote:Op maandag 10 april 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
@Prup, heb je dit al geprobeerd met een witte achtergrond? Lijkt me dat de kleurtjes dan lekkerder uitkomen.
Hey, dat is handig, heb meteen zo'n ding voor Firefix geinstalleerd! Ik zie nu wel dat de exif info in mijn foto's niet bewaard wordt als ik ze opslaquote:Op maandag 10 april 2006 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Met de EXIF-viewer voor IE van Opanda
http://www.opanda.com/en/iexif/index.html
quote:Op maandag 10 april 2006 21:19 schreef Vliegvrager het volgende:
Weet je dat ik gewoon echt misselijk wordt als ik lang naar die foto kijk?
quote:Normaal is dat niet echt complimenteus, maar hier wel. Dat het meisje niet scherp is, is op zich wel jammer, maar het doet niets af aan de kracht van het beeld. Ook met onscherp meisje is dit een goede plaat.
Thanks! Misschien dat ik deze maand nog een keertje terugkom, dan kan ik hem eens opnieuw proberen te maken met een iets kortere sluitertijd. En anders hou ik het denk ik ook op dezequote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef fr.oosje het volgende:
Geweldige foto!! goeie compositie en wie zegt dat dat meisje scherp moet zijn? Ik zou hem insturen!
Neejh joh gekkie, voor de wepkam naruurlijk anders zien jullie toch niets?quote:Op maandag 10 april 2006 21:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan ga je die foto voor de monitor houden opdat wij maar moeten zien hoe leuk die is???![]()
Tof..quote:
FOT heeft geen stream mogelijkhedenquote:Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Neejh joh gekkie, voor de wepkam naruurlijk anders zien jullie toch niets?
fot-radio wel.quote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
FOT heeft geen stream mogelijkheden![]()
Tsjah, wie het kleine niet eert...quote:
Hij is wel erg donker prupke (op mijn scherm), ik vind je vorige bellenfoto toch iets mooier. Misschien een iets fellere lamp erop?quote:
Als de wedstrijd over is mag je me uitleggen hoe je dit gemaakt hebt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:38 schreef Ymke het volgende:
Ben vanavond ook bezig geweest , stuk of tig fotos gemaakt en deze 3zijn de beste , ik geloof allemaal met een sluitertijd van een seconde of 13
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
3#
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |