quote:
Ik baal er zelf ook heel erg van
![]()
quote:
Nu mag je toch niet zelf meer meedoen?
Hoe het daar precies mee zit weet ik niet, we wachten nog steeds op contact met een FA
![]()
, maar navraag bij de modjes heeft dit opgeleverd:
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef RonaldV het volgende:Crew is uitgesloten van Fok!-wedstrijden omdat de wedstrijden van Fok! niet zo transparant verlopen als de maandelijkse "wedstrijd om de eer" hier. Dat kan ook niet anders, want het aantal reacties van alle Fok!-users ligt veel hoger dan de maximaal 50 FOT-ers die hier een puntentel-topic "vullen".
Hier maak ik uit op dat de crew wel met de wedstrijden in FOT mee mag doen, niet met de rest. (
zolang er niets te winnen valt in ieder geval.) In het verleden zijn er meerdere moderators geweest die mee hebben gedaan met de wedstrijd, daar zijn ook nooit problemen mee geweest.
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:20 schreef Subhuman het volgende:Als er een prijs te winnen valt bij een wedstrijd die vanuit Fok georganiseerd wordt mag de crew eigenlijk niet meedoen omdat anders misschien wel eens de suggestie gewekt kan worden dat wij de wedstrijd kunnen beïnvloeden en zo de prijs in de wacht kunnen slepen.
Dit vind ik wel een redelijk argument, maar in dit geval is het net iets anders wellicht omdat de prijs niet door Fok, maar door mijzelf geregeld wordt. Als ik meedoe is dat dan natuurlijk voor spek en bonen.
Ik weet niet of hier ooit nog duidelijkheid over komt
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-