Welke dan? Er zal vast wel weer een verband mee zijn. De namen zijn vast ook niet lukraak gekozen in Lostquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Eveli het volgende:
Laatst hadden we het met geschiedenis nog over John Locke (en dan neit die van Lost).
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:30 schreef Arjan het volgende:
[..]
Welke dan? Er zal vast wel weer een verband mee zijn. De namen zijn vast ook niet lukraak gekozen in Lost
Ja ik zag m! Maar hij ging wel dood..quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:51 schreef dewitteparel het volgende:Ok, mr Eko in bourne identity dan!!
Dus we kunnen van Locke nog een keer een 'Civil Society' verwachten (in seizoen 6 ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De Engelse filosoof van de vroege verlichting.
Ik zal strax wel ff wat in elkander flanzen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:39 schreef DJKoster het volgende:
een andere/betere versie van het openingspostplaatje![]()
Who's next?![]()
En Libby en Bernard dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:45 schreef Arjan het volgende:
[..]
Ik zal strax wel ff wat in elkander flanzen.
Met Eko en Ana-Lucia erbij.
Zet ik meteen een startpost klaar om te copy pasten.
Edit: Foto bij deze gedaan.
Edit 2: En de startpost ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:02 schreef Xurk het volgende:
Om het in het nieuwe topic ook maar te melden:
Michael en Mr. Eko zijn bekenden van elkaar, ze speelden namelijk allebei in OZ [respectievelijk 5 en 4 seizoenen]
Ik zag trouwens net de Medium / Lost reclame op Net5...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:02 schreef Xurk het volgende:
Ik zag trouwens net de Medium / Lost reclame op Net5...dat zag ik al een paar keer ja, erg benieuwd hoe dat verder gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de DVD van Lost zeiden de makers dat die naam ook met opzet gekozen is. Net als Rousseau (Danielle) ook een filosoof. Maar ik heb me er nog niet in verdiept eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Eveli het volgende:
Laatst hadden we het met geschiedenis nog over John Locke (en dan neit die van Lost).
Denk 't niet, aangezien hij meerdere malen heeft gezegd dat hij nooit meer zou martelen.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef DJKoster het volgende:
Hmmm.. Sayid gaat evil worden?![]()
Levend villen enzo![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:28 schreef Xurk het volgende:
Michael is anders ook best bekend hoor
Hij heeft vijf seizoenen in OZ gezeten [Augustus Hill, rolstoel]
Dáár ken ik ze natuurlijk van. Het is vast niet geheel toevallig dat Adewale Akinnuoye-Agbaje van die stille, maar alleszeggende karakters speelt. Daar heeft ie echt de uitstraling voor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Xurk het volgende:
En ik zal je nog iets zeggen: Mr. Eko heeft ook vier siezoenen in OZ gespeeld[Simon Adebisi
]
helemaal geen moeite mee, of ik nu elke week wacht op een aflevering in nederland of op een uit amerika boeit niet echt.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Zijn er nog zo veel mensen die netjes de TV serie volgen? Ik doe dat wel met 24, maar om de één of andere reden is Lost zo spannend, dat ik gelijk de allernieuwste moet zien
ik volg de USA lost en geloof mij maar als ik zeg dat ik het scherper op mijn PC kijk dan op TV.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef Lethe het volgende:
Ja inderdaad. Ik vind Lost trouwens echt zo'n serie die je op de bank met goeie beeldkwaliteit moet bekijken (toch anders als je hem op de computer kijkt met mindere kwaliteit vind ik).
Whae?!?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef Lethe het volgende:
Ja inderdaad. Ik vind Lost trouwens echt zo'n serie die je op de bank met goeie beeldkwaliteit moet bekijken (toch anders als je hem op de computer kijkt met mindere kwaliteit vind ik).
33. What Kate Did .... (season 2)quote:Op donderdag 6 april 2006 07:05 schreef Trancelocator het volgende:
Grappig, ik ben nog nooit in het NL-topic geweest. Voor mij is dit een stap terug in het verleden.
Hoever is de serie hier ondertussen?
Waar stonden deze cijfers? Iets van de laatste aflevering?quote:Op donderdag 6 april 2006 06:30 schreef aloa het volgende:
[afbeelding] Ik ga zeker weer kijken morgen![]()
Op het luik toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Waar stonden deze cijfers? Iets van de laatste aflevering?
ik kijk ze gewoon via mediacenter op mijn TV, dan is er al helemaal geen verschil meer tussen het op de tv volgen of via internetquote:Op donderdag 6 april 2006 02:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
Whae?!?
Ik kijk de NL-afleveringen puur en alleen om ze samen met mijn vrouw te kunnen kijken vanwege de NL ondertiteling, omdat ze slechthorend is. Om de beeldkwaliteit zou ik het niet laten om de geripte torrents te kijken. Als ik een aflevering mis (en dat gebeurt nogal eens vanwege plichtplegingen op de vrijdagavond) kijk ik dan ook mijn gedownloade bestanden.
De 'HDTV-lol' bestanden zijn nog altijd beter dan wat je van Net-5 krijgt. Breedbeeld en superieur!
Desalniettemin vind ik het sowieso gezelliger om op de bank via de Sat naar Lost te kijken dan via de monitor (op zolder).
eerder het tegenovergestelde zul je bedoelen..quote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef Lethe het volgende:
Ik vind dat je dat vrijdag al goed merkte, dat er een bepaalde sfeer tussen hen gecreeerd wordt, en dat ze iets gaan krijgen samen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef Molline het volgende:
Zie je wel!!! Dus toch .....![]()
X hier stond een foto van Ana-Lucia en Sayid samen (link doet het niet meer)
of lijkt het alleen maar zo? Vind ze wel bijelkaar passen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |