abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36550859
Sterke aflevering weer. Ik had verwacht dat Ana-Lucia uit het leger kwam, maar ze was dus bij de politie. Ik denk dat het nog een hele strijd zal worden tussen Jack en Ana-Lucia. Ze hadden allebei de leiding van de verschillende groepen.

pi_36551589
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 08:11 schreef Maja-de-bij het volgende:
Op een gegeven moment zat Locke een kruiswoordpuzzel te maken. Heeft iemand daar opgelet? Want Lost kennende zat daar vast wel weer een aanwijzing o.i.d. in.
Hij vulde als antwoord 'Gilgamesh' in. Hier vroeg men zich ook af wat dat betekent en wat de relatie met Lost is en staan een paar theorieën.

De link wijst weliswaar naar het USA-topic, maar als je niet verder leest dan de posts op woensdag kom je geen spoilers tegen.
pi_36556688
nou ik vond het weer een topaflevering
en inderdaad de ontmoeting tussen mr eko en locke was leuk: hello, hello
hahahaha
nu maar eens afwachten wat voor plotwendingen er nu weer plaats gaan vinden
what you see, is what you get!
pi_36557269
thanks voor de time line die hier geplaatst is, ben ikw eer een beetje bij, gisteren niet gezien.
:-(
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_36563612
Ik kwam deze net tegen in het USA topic, MaGuyver in lost!

pi_36565360
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 00:06 schreef Merkie het volgende:
Abrams doet dit seizoen niet mee met Lost vanwege Mission Impossible 3.
Hij zal wel de grote lijnen hebben voorgeschoteld. De scriptschrijvers vullen de scenes/dialogen dan 'gewoon' in.
Het was iets met groen.
pi_36570385
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij vulde als antwoord 'Gilgamesh' in. Hier vroeg men zich ook af wat dat betekent en wat de relatie met Lost is en staan een paar theorieën.

De link wijst weliswaar naar het USA-topic, maar als je niet verder leest dan de posts op woensdag kom je geen spoilers tegen.
Gilgamesh geeft op Wikipedia onder andere de volgende informatie:
quote:
# Gilgamesh is de grootse koning op aarde, twee derde god, een derde mens en de sterkste held ooit. Zijn volk echter vindt hem te hardvochtig en daarom schept de hemelgod Anu de wildeman Enkidu die door de tempelhoer Shamhat getemd wordt.
# Enkidu vecht met Gilgamesh maar verliest, zij worden grote vrienden. Gilgamesh stelt voor op avontuur te gaan in het cederwoud.
# Voorbereidingen voor de tocht naar het cederwoud; velen steunen de helden, onder anderen de zonnegod Shamash.
# De tocht naar het cederwoud.
# Gilgamesh en Enkidu doden Humbaba, de demonische beschermer van het woud met hulp van Shamash. Zij hakken de bomen om en bouwen een vlot, waarop zij naar Uruk terugdrijven.
Wie nu precies Gilgamesh moet zijn en wie Enkidu weet ik niet, maar ik zie hier Jack en Ana-Lucia in. Misschien gaan die twee het bos wel in.
Of misschien zijn het John en Mr Eko. Lijkt me eigenlijknog wel beter passen dan Jack en A-L.
Locke als Gilgamesh en Eko als Enkidu. We weten tenslotte nog niet veel van Eko.

Aan de ene kant is het misschien wat vergezocht, maar aan de andere kant zou het me niet verbazen als er zo over is nagedacht bij het bedenken van het verhaal....
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_36570746
Ik zag gister Ana Lucia nog in een of andere boxfilm ofzo. Ze gedroeg zich netzo als in Lost
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_36570874
En 'The Others' als demonische beschermheren van het woud? En het terugdrijven met een vlot als einde van de serie??

Hmmm misschien inderdaad vergezocht, maar wel leuk om er over te speculeren
You gotta learn to live
and live and learn
pi_36571291
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:24 schreef Lethe het volgende:
En 'The Others' als demonische beschermheren van het woud? En het terugdrijven met een vlot als einde van de serie??

Hmmm misschien inderdaad vergezocht, maar wel leuk om er over te speculeren
Ja, bijvoorbeeld. Al kan ik het terugdrijven met het vlot eerder zien als levend en wel terugkeren naar de rest van de overlevende. Misschien 'verslaan' ze The Others, misschien maken ze er vrede mee ofzo. In ieder geval een soort van einde.

Vergezocht is het zeker, maar aangezien tot nu toe zelfs hele kleine details niet onbelangrijk zijn gebleken, en al helemaal niet willekeurig waren, lijkt me dat er wel een betekenis aan die puzzel van Locke zit. Of deze speculatie de juiste is, dat moet alleen nog blijken.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 2 april 2006 @ 14:01:27 #286
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36576020
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:05 schreef dewitteparel het volgende:

[afbeelding]

this shit is wack!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 2 april 2006 @ 14:14:10 #287
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36576422
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:05 schreef dewitteparel het volgende:

[afbeelding]

ik kwam em hier tegen : [LOST-NL] #4 Everything lost gets found
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 3 april 2006 @ 17:17:44 #288
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36613075
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef Laniboekje het volgende:
Ook leuk is dat Ana-Lucia op rij no. 42 zat en Jack op rij no. 23. Die 2 getallen komen ook voor in de o zo inmiddels bekende reeks getallen.

Kan merken dan we in de buurt komen. De afleveringen in Seizoen 1, waarin ze erg in gaan op die reeks getallen, hebben steenz en ik net gezien. We komen er wel. Nog een paar en we zijn ook bij seizoen twee
(Un)masking for the greater good.
pi_36615644
quote:
Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik kwam em hier tegen : [LOST-NL] #4 Everything lost gets found
pi_36621057
Mr Echo in Bourne Identy!!
  maandag 3 april 2006 @ 21:08:00 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36621102
Eko, niet Echo .
2000 light years from home
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:47:53 #292
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36632613
haha en zondag Boone in Smallville en Michael komt deze week in die film over dat dagboek op tv
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36634103
En Ana-Lucia is pas geleden in een film op tv gespot.. net zo irritant als in Lost
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:15:17 #294
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36634429
Ana lucia is misschien wel de meest bekende actrice die erin zit, samen met Locke.

Michelle Rodriguez ofzo heet ze

http://www.imdb.com/name/nm0735442/
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:28:55 #295
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36634871
Michael is anders ook best bekend hoor
Hij heeft vijf seizoenen in OZ gezeten [Augustus Hill, rolstoel] en hij heeft in de Matrix-vervolgen gespeeld.
pi_36636339
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:28 schreef Xurk het volgende:
Michael is anders ook best bekend hoor
[..]en hij heeft in de Matrix-vervolgen gespeeld.
Als hij nou in deel 1 had gespeeld, dan was-ie bekend geweest
Wat is OZ?

Ik moest wel lachten toen ik Eko herkende in die Wombalosi (of hoe die ook maar heet).
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:04:06 #298
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36637564
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:03 schreef Laniboekje het volgende:
En Ana-Lucia is pas geleden in een film op tv gespot.. net zo irritant als in Lost
in elke film waarin ze speelt heeft ze dezelfde rol.
Ze kan niet anders volgens mij, alleen de naam is steeds anders

hehe ik zit zo te imdben , zie ik dit staan bij locke :
quote:
"The Twilight Zone"
- Wordplay/Dreams for Sale/Chameleon (1985) TV Episode (as Terrance O'Quinn) .... Dr. Curt Lockridge (segment "Chameleon")
heheh ze zitten gewoon in the twilight zone!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_36638348
Daniel Dae Kim speelt ook hier en daar een rolletje, zo zat hij een keer in Star Trek: Voyager:

Een paar keer in ST:Enterprise, en enige malen in '24' en 'Angel' (daar ken ik hem ook van)
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:31:48 #300
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_36638474
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:21 schreef Arjan het volgende:
Als hij nou in deel 1 had gespeeld, dan was-ie bekend geweest
Wat is OZ?

Ik moest wel lachten toen ik Eko herkende in die Wombalosi (of hoe die ook maar heet).
Check die links die boneyard heeft gegeven! OZ is één van mijn favoriete series ooit

En ik zal je nog iets zeggen: Mr. Eko heeft ook vier siezoenen in OZ gespeeld [Simon Adebisi ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')