quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hangjeugd is tof.
Dat hebben ze hier ook gedaan. Dat was de eerste keer wel lachen. Hadden ze net voor het donker hekken neergezet en hangjeugd vlucht voor de politie op scooters en knallen vast tegen dat hek aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:17 schreef Patje1987 het volgende:
bij ons zit ook wel wat hangjeugd, toevallig in mijn wijk wat minder als in de andere wijken. maar die in de andere wijk die halen nix anders als rotzooi uit volgens mij want daar rijd de politie regelmatig rond. ook hebben ze hekken tussen de dammen tussen de huizen gezet. dat waren bekende vluchtroute's
Eensquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hangjeugd![]()
wat moeten we ermee? in de trein zetten en afvoeren naar kazachstan?
Dagenlang achter de computer? Ja ja me stage is bijna voorbijquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:31 schreef Ballicious het volgende:
Niet iedere jongere die hangt is zo'n vandaal als dat jij jezelf voorsteld. Het gaat om sociale contacten. En dat jij er dan een paar ziet hoeft niet te betekenen dat ze allemaal zo zijn. Daar komt ook bij dat het niet echt gezond is dat jij hele dagen achter je computer zit en je ogen vierkant kijkt omdat je wil gamen.
Aangezien jij hele dagen je computer verkiest boven de gezonde buitenlucht zie ik je als een contactgestoorde gek.
Tabee ole ole
En waar vind dat chillen plaats? of je dit nu ergens binnen of buiten doet. Je bent in allebei de gevallen ook een hangjongerequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Dagenlang achter de computer? Ja ja me stage is bijna voorbij
Ik zit thuis bijna nooit achter de computer, meestal chill ik met vrienden of vriendin
dan krijg je weer hang-bejaardenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:34 schreef Willaaam het volgende:
Gewoon keihard klassieke muziek draaien als je ze weg wilt hebben.
Ik vind op de bank zitten met een kopje koffie en/of biertje/frisdrank geen profiel van een hangjongenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En waar vind dat chillen plaats? of je dit nu ergens binnen of buiten doet. Je bent in allebei de gevallen ook een hangjongere
Pas op! Ik bel de politiequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:32 schreef THeeF het volgende:
Ik was / ben ook hang jongeren...
Als het zomer is, wat is er dan fijner dan buiten staan in de zon, btje voetballen (10-en), btje zuipen en blowen..
En nee, wij slopen niks..
Wat doe jij ? Op je slaapkamer w88 op de Ps3....
IDD vaak zijn het grote huilies!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:47 schreef Aurelianus het volgende:
De 'dreiging' van hangjongeren vind ik altijd een beetje overtrokken. Je wordt zogenaamd uitgescholden als je er even langsloopt of fietst. Dat heb ik zelf nog niet vaak meegemaakt. Het is mijns inziens voornamelijk jeugd dat behoefte heeft aan sociaal contact en dat vinden ze op straat.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik geloof dat je verschillende soorten hangjeugd hebt.
De goede en de slechte
Wat een conclusie weer, zelf geen ervaring mee maar gewoon concluderen aan het feit dat de politie er regelmatig rondrijd en er hekken geplaatst zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:17 schreef Patje1987 het volgende:
bij ons zit ook wel wat hangjeugd, toevallig in mijn wijk wat minder als in de andere wijken. maar die in de andere wijk die halen nix anders als rotzooi uit volgens mij want daar rijd de politie regelmatig rond. ook hebben ze hekken tussen de dammen tussen de huizen gezet. dat waren bekende vluchtroute's
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef Koewam het volgende:
[..]?
Maar goei. TS Noemt zichzelf ook student terwijl hij MBO doet
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef OpenDeur het volgende:
Geef ze een oranje hesje en een hark, dan kunnen ze er ook geld mee verdienen.
Hmm argumenten uit mijn postgeschiedenis kloppen niet geheel. Ik denk dat je de situatie verkeerd bekijkt. Als je sociaal wil zijn kun je toch ook gewoon bij iemand thuis met z'n allen afspreken. Je hoeft toch niet buiten te gaan staan in de kouquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dat bestudeer je zowaar vanachter je pctje?
Klagen over hangjeugd, wat moet je dan doen op je 16-19 de?
Bij je ouders op de bank hangen? hele dag achter je pc zitten?
Wat ben je eigenlijk een triest verwend rotjochie, eerst klagen dattie geen PSP mag van z'n ouders omdat ie al een ps2, DS en weet ik wat heeft en nu huilen over jongens die buiten staan te socializen.
Get a live Kevin en ga naar buiten hangen met je leeftijdsgenoten, daar is weinig mis mee hoor.
[..]
Wat een conclusie weer, zelf geen ervaring mee maar gewoon concluderen aan het feit dat de politie er regelmatig rondrijd en er hekken geplaatst zijn.
Als iedereen toch op deze manier z'n conclusie's zou trekken.
Toen ik 16 was had ik geen behoeft om met vrienden bij m'n ouders op de bank te gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:55 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Hmm argumenten uit mijn postgeschiedenis kloppen niet geheel. Ik denk dat je de situatie verkeerd bekijkt. Als je sociaal wil zijn kun je toch ook gewoon bij iemand thuis met z'n allen afspreken. Je hoeft toch niet buiten te gaan staan in de kou![]()
I never liked you![]()
Ken je me? Nee dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:56 schreef tonks het volgende:
TS, heeft geen vrienden
Tot z'n 30ste wonend bij z'n oudersquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Zelf vraag ik me af hoe de TS er later uit zal gaan zien
Zou hij ooit andere hobbies krijgen dan internet en gamen?
Zou hij ooit een baan krijgen met zijn lullige mbo-studie?
Of verblijft hij een groot deel van zijn leven 'chillend' thuis op de bank?
Jij wel dan? Of beschouw je fok ook als een vriend?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:56 schreef tonks het volgende:
TS, heeft geen vrienden
Duhquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij wel dan? Of beschouw je fok ook als een vriend?
ik ben een vriend van Tonks!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij wel dan? Of beschouw je fok ook als een vriend?
Tonks, was jij afgelopen zaterdag in de Bart Smit.quote:
Er hangen ook spiegels daar hequote:Op dinsdag 4 april 2006 12:12 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Tonks, was jij afgelopen zaterdag in de Bart Smit.
Ik zag een lelijke jongen met lang haar
Kevin, was jij afgelopen zaterdag in de Bart Smit?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:12 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Tonks, was jij afgelopen zaterdag in de Bart Smit.
Ik zag een lelijke jongen met lang haar
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Waar maak je je druk om zeg,
Ik mag mezelf dan misschien ook wel hangjeugd noemen,
het is toch gewoon leuk om (vooral in de zomer, nu is het wat saaier buiten) buiten te staan met wat vrienden, beetje slap ouwehoeren, balletje trappen, blowtje erbij
Dat doe ik liever 's avonds als het lekker weer is dan binnen achter de computer te zitten![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Kevin, was jij afgelopen zaterdag in de Bart Smit?
Ik zag een jongen van 16-17 zeuren bij z'n vader voor een spelletje voor de PSP
Tip om dan te gaan doen: snelwandel-voetbalquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:18 schreef Genjuro het volgende:
[..]
![]()
zoiets alleen voor dat balletje trappen zijn we meestal te ver heen, ons enigste sport is dan 20 meter verder naar de 24uren-shop om goedkope drank gaan
Meestal is het ook midden in de stad om 8-9 uur savonds tot in de vroege uurtjes, dus voetballen is dan niet aan de orde, plus een bal meenemen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tip om dan te gaan doen: snelwandel-voetbal![]()
Plezier gegarandeerd![]()
Een grap veranderen in je eigen voordeel. hmm ik kan er niet om lachenquote:
het nieuwe topic is: Vind je iemand die gameconsoles in zijn nicks zet, 16 is en die dan gaat klage over "hangjongeren van tegenwoordig die het probleem van deze maatschappij zijn" niet kansloos?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:27 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Een grap veranderen in je eigen voordeel. hmm ik kan er niet om lachen![]()
A.U.B. nu weer ontopic verder![]()
Ik zeg ontopic graagquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:33 schreef Genjuro het volgende:
[..]
het nieuwe topic is: Vind je iemand die gameconsoles in zijn nicks zet, 16 is en die dan gaat klage over "hangjongeren van tegenwoordig die het probleem van deze maatschappij zijn" niet kansloos?
Ik zeg: ja!
Schelden met Baklap.quote:
Hey niet zo'n grote bek opzetten of ik ga eens bij je lokale gamestore hangen...quote:
Wat jij binnen achter de geraniums doet, doen zij buiten op een bankje. Het enige verschil is dat wanneer je binnen zit een kleinere kans hebt iemand lastig te vallen dan wanneer je buiten zit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:00 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Ik vind op de bank zitten met een kopje koffie en/of biertje/frisdrank geen profiel van een hangjongen
Hou eens op fatsoens rakker wannabee. Jij doet nu hetzelfde als de TS: je kijkt neer op mensen die anders zijn dan jezelf.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Zou hij ooit een baan krijgen met zijn lullige mbo-studie?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:55 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Hou eens op fatsoens rakker wannabee. Jij doet nu hetzelfde als de TS: je kijkt neer op mensen die anders zijn dan jezelf.![]()
Aangezien jij de TS bent kom je er ook niet goed van af hoor..quote:
maakt me niksquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Aangezien jij de TS bent kom je er ook niet goed van af hoor..![]()
And that's the way the cookie crumblesquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:00 schreef Marruk het volgende:
Men, hangjeugd stinkt![]()
Zogenaamd stoer doen en mij van de fiets afpleuren, kinderachtig ijsballen gooien, uitschelden om niks, mijn moeder erbij betrekken, dan het onderspit delven en gaan lopen janken![]()
Fucking mietjes zijn het welke je het best moet negeren, die klotemongooltjes zijn je tijd niet waard.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:31 schreef Ballicious het volgende:
Niet iedere jongere die hangt is zo'n vandaal als dat jij jezelf voorsteld. Het gaat om sociale contacten. En dat jij er dan een paar ziet hoeft niet te betekenen dat ze allemaal zo zijn. Daar komt ook bij dat het niet echt gezond is dat jij hele dagen achter je computer zit en je ogen vierkant kijkt omdat je wil gamen.
Aangezien jij hele dagen je computer verkiest boven de gezonde buitenlucht zie ik je als een contactgestoorde gek.
Tabee ole ole
Ja, want ze benne allemaal eksakt utzellufduhquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:00 schreef Marruk het volgende:
Zogenaamd stoer doen en mij van de fiets afpleuren, kinderachtig ijsballen gooien, uitschelden om niks, mijn moeder erbij betrekken, dan het onderspit delven en gaan lopen janken![]()
Fucking mietjes zijn het welke je het best moet negeren, die klotemongooltjes zijn je tijd niet waard.
Ze gooiden alleen ijsballen op je , omdat ze je moeder niet leuk vondenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:00 schreef Marruk het volgende:
Alleen dat stukje beviel me, de rest is onzinquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze gooiden alleen ijsballen op je , omdat ze je moeder niet leuk vonden![]()
Boeiend dat je je stoord aan hangjeugd, loop er heen schiet ze neer, snij je daarna zelf 5 maand lang in je armen, verf je haar zwart, word gothic tot je word opgepakt voor de moord, have save sex in jail kom eruit , en word zelf zo'n harde jongen dat de hangjeugd voortaan wel zn mond houdt voordat ze iets uitkramen tegen je
Dat is te algemeen vind ik, er zijn genoeg hangende jongeren die niks slopen..quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Alleen dat stukje beviel me, de rest is onzin
Ik denk er af en toe serieus aan om er heen te lopen met een muts op ofzo en ze allemaal af te knallen die klootzakken. Zulk soort mensen die alleen maar dingen kapot lopen te maken en iedereen uitschelden mogen van mij de hel gaan verkennen
Ja mensen, gelukkig zijn potentiele psychopaatjes als Kevin_VS_Ps3 een stuk beter voor de omgeving dan een stel jongeren die een biertje drinken op een bankje!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Ik denk er af en toe serieus aan om er heen te lopen met een muts op ofzo en ze allemaal af te knallen die klootzakken. Zulk soort mensen die alleen maar dingen kapot lopen te maken en iedereen uitschelden mogen van mij de hel gaan verkennen
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:48 schreef Computerleek het volgende:
Hangjongeren zijn in de samenleving de knakworstjes tussen de biefstukken. En ze hebben een IQ dat lager is dan hun schoenmaat. Hun intellectuele parachute is helaas nooit uitgeklapt en dat zal ook wel nooit gebeuren.
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:22 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Je moet hangjeugd gewoon aankijken met een blik van: doe 1x je mond open en ik sla je zo hard op je ribbenkast dat je een klaplong oploopt. 99 van de 100x durven ze dan niks te zeggen.
Het is natuurlijk heerlijk om met 35 graden met je bontkraagjas bij de lokale supermarkt buiten te staan om basaalcelcarcinoom op te lopen en mensen lastig te vallen die boodschappen komen doen. Deze jongeren zijn meestal blank van buiten, maar roet en roetzwart van binnen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:48 schreef Computerleek het volgende:
Hangjongeren zijn in de samenleving de knakworstjes tussen de biefstukken. En ze hebben een IQ dat lager is dan hun schoenmaat. Hun intellectuele parachute is helaas nooit uitgeklapt en dat zal ook wel nooit gebeuren.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef thunderice het volgende:
Ikzelf ben ook iedere avond buiten met kameraden.
Even een jointje roken,voetballen,ouwehoeren enz
Ik snap trouwens niet waarom er zoveel gezeik over is.
De een hangt savonds ergens buiten rond en de ander zit op z'n luie flikker zonder enige contacten te fokken.
Jij behoord dan tot de goede denkquote:Op woensdag 5 april 2006 13:50 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Goed hangjeugd: Wil sociale contacten onderhouden en zoekt de gezelligheid buitens huis.
Slechte hangjeugd: Wannabe gangsters die alles kapot willen maken en doen wat ze willen en thuis geen leven hebben.
Ik heb alleen ervaring met de slechte hangjeugd. Maar sommige mensen in dit topic juist weer met goede.
tot zover mijn opheldering
Drie maal raden: pet, oorbel, scooter en geen normaal thuisleven? Het moet haast wel. Je rookt joints. Blijkbaar interesseert het je ouders verder ook geen hol wat je uitspookt. Kansloos. Ga van de straat af en probeer wat van je leven te maken!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef thunderice het volgende:
Ikzelf ben ook iedere avond buiten met kameraden.
Even een jointje roken,voetballen,ouwehoeren enz
Ik snap trouwens niet waarom er zoveel gezeik over is.
De een hangt savonds ergens buiten rond en de ander zit op z'n luie flikker zonder enige contacten te fokken.
Schande!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:03 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Het moet haast wel. Je rookt joints.
Het wordt echt met iedere post ook erger.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een vriendenloze computerkneuzen in dit topic, echt niet te geloven
En die kevin_vs_ps3 heeft nog steeds niet door dat ie zichzelf kenkerhard voor lul zet
Jij bent stoer. Er was al iets geknakt toen je op die scooter stapte. Je hebt blijkbaar de sociale vaardigheden van een druppel water. Je kent alleen agressie en geweld. Maar dat hebben alle scooterjongeren, dus je bent niet alleen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:12 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ze hebben mij van eens van de scooter geslagen, zelf ben ik geen aso figuur maar toen is er bij mij iets geknapt, ik heb flink wat rake tikken uitgedeelt met mijn helm, en later toen ze me zagen met mijn neef(en da's geen kleine kerel) zeiden ze niks, hoewel, eentje vond dat ik een mooie brommer had en vond me wel tof,
Eentje had er geloof ik een hersenschudding aan over gehouden
Zo doe je dat
Kon het niet beter verwoorden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
Jij komt uit 1989 TS, maar je zit zeker de hele dag achter je PCtje. Vrienden heb je dan vast ook niet?
Uit 1989 komen en zeiken over hangjeugdje lijkt godverdomme wel een opa
Boehoehoe, hij slaat mensen die hem van een scooter afslaanquote:Op woensdag 5 april 2006 16:17 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Jij bent stoer. Er was al iets geknakt toen je op die scooter stapte. Je hebt blijkbaar de sociale vaardigheden van een druppel water. Je kent alleen agressie en geweld. Maar dat hebben alle scooterjongeren, dus je bent niet alleen.
Wat had jij dan gedaan? De dialoog opgezocht en de misverstanden besproken onder het genot van een kopje zoethout thee?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:17 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Jij bent stoer. Er was al iets geknakt toen je op die scooter stapte. Je hebt blijkbaar de sociale vaardigheden van een druppel water. Je kent alleen agressie en geweld. Maar dat hebben alle scooterjongeren, dus je bent niet alleen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat had jij dan gedaan? De dialoog opgezocht en de misverstanden besproken onder het genot van een kopje zoethout thee?
Ik heb geen pet,geen oorbel maar wel een scooter.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:03 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Drie maal raden: pet, oorbel, scooter en geen normaal thuisleven? Het moet haast wel. Je rookt joints. Blijkbaar interesseert het je ouders verder ook geen hol wat je uitspookt. Kansloos. Ga van de straat af en probeer wat van je leven te maken!
Beter binnen zitten als buiten de Breezah uithangenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef thunderice het volgende:
[..]
Ik heb geen pet,geen oorbel maar wel een scooter.
En hoezo zou ik iets van m'n leven moeten maken als jij op dit tijdstip op je luie flikker zit te Fokken en schijnbaar ook geen reet doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |