Jij bent stoer. Er was al iets geknakt toen je op die scooter stapte. Je hebt blijkbaar de sociale vaardigheden van een druppel water. Je kent alleen agressie en geweld. Maar dat hebben alle scooterjongeren, dus je bent niet alleen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:12 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ze hebben mij van eens van de scooter geslagen, zelf ben ik geen aso figuur maar toen is er bij mij iets geknapt, ik heb flink wat rake tikken uitgedeelt met mijn helm, en later toen ze me zagen met mijn neef(en da's geen kleine kerel) zeiden ze niks, hoewel, eentje vond dat ik een mooie brommer had en vond me wel tof,
Eentje had er geloof ik een hersenschudding aan over gehouden
Zo doe je dat
Kon het niet beter verwoorden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:17 schreef kikoooooo het volgende:
Jij komt uit 1989 TS, maar je zit zeker de hele dag achter je PCtje. Vrienden heb je dan vast ook niet?
Uit 1989 komen en zeiken over hangjeugdje lijkt godverdomme wel een opa
Boehoehoe, hij slaat mensen die hem van een scooter afslaanquote:Op woensdag 5 april 2006 16:17 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Jij bent stoer. Er was al iets geknakt toen je op die scooter stapte. Je hebt blijkbaar de sociale vaardigheden van een druppel water. Je kent alleen agressie en geweld. Maar dat hebben alle scooterjongeren, dus je bent niet alleen.
Wat had jij dan gedaan? De dialoog opgezocht en de misverstanden besproken onder het genot van een kopje zoethout thee?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:17 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Jij bent stoer. Er was al iets geknakt toen je op die scooter stapte. Je hebt blijkbaar de sociale vaardigheden van een druppel water. Je kent alleen agressie en geweld. Maar dat hebben alle scooterjongeren, dus je bent niet alleen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat had jij dan gedaan? De dialoog opgezocht en de misverstanden besproken onder het genot van een kopje zoethout thee?
Ik heb geen pet,geen oorbel maar wel een scooter.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:03 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Drie maal raden: pet, oorbel, scooter en geen normaal thuisleven? Het moet haast wel. Je rookt joints. Blijkbaar interesseert het je ouders verder ook geen hol wat je uitspookt. Kansloos. Ga van de straat af en probeer wat van je leven te maken!
Beter binnen zitten als buiten de Breezah uithangenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef thunderice het volgende:
[..]
Ik heb geen pet,geen oorbel maar wel een scooter.
En hoezo zou ik iets van m'n leven moeten maken als jij op dit tijdstip op je luie flikker zit te Fokken en schijnbaar ook geen reet doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |