Dat is te algemeen vind ik, er zijn genoeg hangende jongeren die niks slopen..quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Alleen dat stukje beviel me, de rest is onzin
Ik denk er af en toe serieus aan om er heen te lopen met een muts op ofzo en ze allemaal af te knallen die klootzakken. Zulk soort mensen die alleen maar dingen kapot lopen te maken en iedereen uitschelden mogen van mij de hel gaan verkennen
Ja mensen, gelukkig zijn potentiele psychopaatjes als Kevin_VS_Ps3 een stuk beter voor de omgeving dan een stel jongeren die een biertje drinken op een bankje!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Ik denk er af en toe serieus aan om er heen te lopen met een muts op ofzo en ze allemaal af te knallen die klootzakken. Zulk soort mensen die alleen maar dingen kapot lopen te maken en iedereen uitschelden mogen van mij de hel gaan verkennen
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:48 schreef Computerleek het volgende:
Hangjongeren zijn in de samenleving de knakworstjes tussen de biefstukken. En ze hebben een IQ dat lager is dan hun schoenmaat. Hun intellectuele parachute is helaas nooit uitgeklapt en dat zal ook wel nooit gebeuren.
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:22 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Je moet hangjeugd gewoon aankijken met een blik van: doe 1x je mond open en ik sla je zo hard op je ribbenkast dat je een klaplong oploopt. 99 van de 100x durven ze dan niks te zeggen.
Het is natuurlijk heerlijk om met 35 graden met je bontkraagjas bij de lokale supermarkt buiten te staan om basaalcelcarcinoom op te lopen en mensen lastig te vallen die boodschappen komen doen. Deze jongeren zijn meestal blank van buiten, maar roet en roetzwart van binnen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:48 schreef Computerleek het volgende:
Hangjongeren zijn in de samenleving de knakworstjes tussen de biefstukken. En ze hebben een IQ dat lager is dan hun schoenmaat. Hun intellectuele parachute is helaas nooit uitgeklapt en dat zal ook wel nooit gebeuren.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef thunderice het volgende:
Ikzelf ben ook iedere avond buiten met kameraden.
Even een jointje roken,voetballen,ouwehoeren enz
Ik snap trouwens niet waarom er zoveel gezeik over is.
De een hangt savonds ergens buiten rond en de ander zit op z'n luie flikker zonder enige contacten te fokken.
Jij behoord dan tot de goede denkquote:Op woensdag 5 april 2006 13:50 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Goed hangjeugd: Wil sociale contacten onderhouden en zoekt de gezelligheid buitens huis.
Slechte hangjeugd: Wannabe gangsters die alles kapot willen maken en doen wat ze willen en thuis geen leven hebben.
Ik heb alleen ervaring met de slechte hangjeugd. Maar sommige mensen in dit topic juist weer met goede.
tot zover mijn opheldering
Drie maal raden: pet, oorbel, scooter en geen normaal thuisleven? Het moet haast wel. Je rookt joints. Blijkbaar interesseert het je ouders verder ook geen hol wat je uitspookt. Kansloos. Ga van de straat af en probeer wat van je leven te maken!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef thunderice het volgende:
Ikzelf ben ook iedere avond buiten met kameraden.
Even een jointje roken,voetballen,ouwehoeren enz
Ik snap trouwens niet waarom er zoveel gezeik over is.
De een hangt savonds ergens buiten rond en de ander zit op z'n luie flikker zonder enige contacten te fokken.
Schande!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:03 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Het moet haast wel. Je rookt joints.
Het wordt echt met iedere post ook erger.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een vriendenloze computerkneuzen in dit topic, echt niet te geloven
En die kevin_vs_ps3 heeft nog steeds niet door dat ie zichzelf kenkerhard voor lul zet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |