Deze heb je niet voor 1500 of minder.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:31 schreef DeTolk het volgende:
Ik zou gaan voor de scorpio ( in 1995 gekozen tot zakenauto van het jaar meen ik , dus toeters en bellen zat)
Dit model dan:
[afbeelding]
T is wat je er aan uit wil geven. Je rijd wele en hele gave luxe en degelijke bak voor een lage aanschafprijs. Als je zelf wat klust af en toe hoeft het echt niet schreeuwend duur te zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze zijn alleen wel allebei loeizwaar dus duur in de wegenbelasting. En verzekering zal ook niet misselijk zijn. En het verbruik is ook niet mals. Onderdelen voor Ford zijn berucht duur (en bij de 25 berucht vaak nodig). Misschien een goeie tweedehands Audi 80 / A4 een betere optie?
in zo een ben ik wel eens meegereden. maar dat rijd echt als een amerikaan. heel comfortabel, lekkere ruime stoelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:31 schreef DeTolk het volgende:
Ik zou gaan voor de scorpio ( in 1995 gekozen tot zakenauto van het jaar meen ik , dus toeters en bellen zat)
Dit model dan:
[afbeelding]
inderdaad, koop dan zon volvo. Zijn een stuk betrouwbaarder en dan heb je ook zo'n grote sloepquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:12 schreef Mr. Orange het volgende:
Een volvo 740/940?
Audi 80 uitstraling ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:24 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik heb een Audi 80 voor 1100 ballen met al 347 op de teller en rijdt nog steeds heerlijk zonder problemen. En heeft wat meer uitstraling dan die lompe wagens.
daar zou ik voor gaan. In de Pullman-uitvoering. Heeft bakken meer uitstraling dan de ford , renault , of een audi80 zeg maarquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:33 schreef One_conundrum het volgende:
Of Citroën XM?
Die "grap" heb ik 2 posts boven de uwe al gemaakt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:33 schreef One_conundrum het volgende:
Of Citroën XM?
Als zijnde volvo rijder valt dat enorm mee, het olie verbruikquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Yorout het volgende:
Wat een onzin, over dat olie drinken en volvo's!
Dit model is lelijk, gewoon het model van de openingspost pakkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:31 schreef DeTolk het volgende:
Ik zou gaan voor de scorpio ( in 1995 gekozen tot zakenauto van het jaar meen ik , dus toeters en bellen zat)
Dit model dan:
[afbeelding]
Ik ben altijd al bij centraal beheer verzekerd geweest. Heb nu 4 jaar mijn rijbewijs (in juni 23) maar heb nooit doorlopend een auto gehad dus heb ik niet meer dan 1 schadevrij jaar opgebouwd. Ik heb de rekenmodule op de site gebruikt van centraal beheer omdat die na unive de goedkoopste is (unive accepteerd de combinatie van mijn leeftijd en de motorinhoud niet) en die kwam tot nu toe altijd exact overeen met de werkelijke premie die ik tot nu toe heb betaald.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe kom je aan die berekeningen? 140 Euri benzine? En hoe oud ben je? Dan zou de verzekering namelijk wel eens duurder kunnen uitvallen dan jij nu denkt.
Dan moeten ze je maar eens fatsoenlijk gaan betalen/benzine vergoeden!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef Casperrrr het volgende:
... Ben altijd al de taxi van de familie geweest aangezien ik één van de enige met een rijbewijs ben.
Haha ja dat gebeurt ook wel hoor. Als mijn pa bv naar het ziekenhuis in amsterdam moet dan tanken we altijd even. En ritjes schiphol gaan gewoon op de meterquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan moeten ze je maar eens fatsoenlijk gaan betalen/benzine vergoeden!![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef renkie het volgende:
1000km per maand.... dan kun je al naar een diesel kijken...
Ik heb een kennis en die heeft zelf lpg ingebouwd maar het niet officieel. Moet altijd tanken met zijn achterklep openquote:
Ja, zou ik zeker ook doen. Lekker illegaal LPG inbouwen. Zo'n bak als jij zoekt zijn vaak ex zakenauto's en dus best wel te vinden op LPG of diesel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Ik heb een kennis en die heeft zelf lpg ingebouwd maar het niet officieel. Moet altijd tanken met zijn achterklep open![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Ik heb een kennis en die heeft zelf lpg ingebouwd maar het niet officieel. Moet altijd tanken met zijn achterklep open![]()
mijn pappie heeft een XM 2,5 TD, dan rijd je echt als een god.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die "grap" heb ik 2 posts boven de uwe al gemaakt!![]()
Dat risico loop je nogal eens als je voor 1500 euro een grote slee wilt kopen. Is met een XM niet anders als elke andere oude auto die je voor dat geld kunt kopen. En een XM rijdt wel beter dan alle tot nu toe genoemde alternatieven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
Ik vind dat je iemand geen XM aan moet raden. Het kan best goed gaan, maar het gaat ook nogal eens fout.
Kijk, want dat is al een probleem als je het over auto's hebt van de leeftijd waar we het hier over hebben. De kans dat je een roestvrije XM vindt is aardig groter dan dat je een roestvrije Scorpio vindt.quote:Een roestvrije Ford lijkt mij een goed begin.
Of een Honda Legend, dan heb je ook echte luxequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef Sloper het volgende:
Honda Accord 2.0s pwnt deze bolides big time
Eh, ik heb dus een Scorpio 2.9 uit 91, met 250000 km op de klokquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:40 schreef Metro2005 het volgende:
Zou ook even kijken naar wat de auto's wegen ivm je houderschapsbelasting.
Volgens mij is de scorpio vrij zwaar namelijk.
Wat ik van beide merken denk:
Renault : Frans -> rammelt, en slechte versnellingsbakken maar blijven wel rijden.
Ford: duits / amerikaans -> rammelt en vaker dan gemiddeld motorische problemen.
Offtopicquote:Op donderdag 6 april 2006 03:08 schreef jochem8 het volgende:
Ik had een Scorpio uit 1988, ongeveer dat model wat jij noemt, maar wel de 2.4 ltr V6. Een dijk van een auto, zo betrouwbaar als wat. Heb er nooit of te nimmer ernstige problemen mee gehad. 1x was de uitlaat door (stukkie lassen) en 1x de accu leeg (vorige eigenaar had er een te zwakke accu in gezet). Heeft me ruim een jaar trouwe dienst geleverd. Eigenlijk heb ik nog steeds spijt dat ik hem weg heb gedaan.
Ik rijd nu een Mitsubishi Sigma 3.0 V6 maar dat is toch andere koek. Die Scorpio dat was....tsja, een heel apart gevoel voor mij.
Als ik mocht kiezen dan wist ik het wel!
quote:Op woensdag 5 april 2006 07:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kan het niet laten:
[afbeelding]
Honda Legend Coupé 2.7i V6
Nog steeds.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Offtopic
Nog steeds in Malaga???
Offtopic
Die zijn helaas alleen heel moeilijk te vinden...quote:Op woensdag 5 april 2006 07:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kan het niet laten:
[afbeelding]
Honda Legend Coupé 2.7i V6
Op marktplaats ofzo staan ze nog wel eens..., alleen niet voor rond ¤1500quote:Op donderdag 6 april 2006 10:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Die zijn helaas alleen heel moeilijk te vinden...
Ook liefhebber??quote:
max. vermogen 107 kW (146 pk) bij 5500tpmquote:Op donderdag 6 april 2006 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan die motor, dat geeft al snel 200+ pk.
En dat klopt weer wel.quote:Het zuipt aardig, 1 op 8.
In het land der blinden wel, jahquote:Op donderdag 6 april 2006 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
je bent de koning van de weg met een Scorpio....
Dat wil zeggen dat ze te gierig waren voor een fatsoenlijke autoquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:24 schreef jochem8 het volgende:
Het koningshuis reed ook altijd Scorpio, wil wat zeggen
Die plaatjes zijn maar voorbeeldenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:54 schreef jochem8 het volgende:
Die Scorpio was voor mij geen zuipbak, het is hoe je ermee omgaat en of je de 2.4 of 2.9 V6 hebt. Als je de 2.0 koopt zul je daar geen last van hebben. En roesten deed die van mij al helemaal niet. Geen spatje roest te vinden en dat voor een uit 1988. Ik zou toch echt voor de Scorpio gaan.
Die Fiat zou ik helemaal niet doen. Die Opel ziet er nogal gaar uit wat mij betreft, beetje Sjonniebak. Daihatsu is volgens mij wel een betrouwbaar merk.
Koop dan een Lancia Dedra ofzo, dan heb je ook wat obscuurs/goedkoops, maar dat ziet er tenminste nog een beetje normaal uit. Deze drie zijn wel totaal andere auto's dan die Renaul en Scorpio.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:43 schreef Casperrrr het volgende:
Oke de renault is afgevallen maar er zijn weer een aantal opties bijgekomen:
Daar jullie allemaal zeggen dat de scorpio een enorme zuiplap en roestebak is zonder status ben ik eens verder gaan kijken en vond deze auto's:
De fiat tempra 2.0 ie met: stuurbekrachteging, electrische ramen en centrale portiervergrendeling.
[afbeelding]
De daihatsu applause 1.6 16v Xi met electrische ramen, stuurbekrachteging en centrale portiervergrendeling:
[afbeelding]
Commentaar?
En de opel vectra 1.8 i met exact dezelfde opties als hierboven
[afbeelding]
Das een goeie tip! Mooie wagens die dedra's! En idd betaalbaar!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Koop dan een Lancia Dedra ofzo, dan heb je ook wat obscuurs/goedkoops, maar dat ziet er tenminste nog een beetje normaal uit. Deze drie zijn wel totaal andere auto's dan die Renaul en Scorpio.![]()
Van onderen is het wel een FIAT. Maar dat is niet zo slecht als het klinkt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:07 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Das een goeie tip! Mooie wagens die dedra's! En idd betaalbaar!
Italiaans en techniek (electronica) gaat gewoon niet samen. Niet doen dus.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:58 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn maar voorbeelden
Waarom die fiat niet? Vind het wel stoer zo'n digitaal dashboard![]()
Zijn ze technisch niet ok ofzo?
LOL! 'Alfa' en 'degelijk en goed' in één zin!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom niet een alfa 164! erg goedkoop 2e hands en erg degelijke en goede auto's! en de v6 isveel sterker en zuiniger dan die ford v6.
Tering, over die ventilatieroosters...quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom niet een alfa 164! erg goedkoop 2e hands en erg degelijke en goede auto's! en de v6 isveel sterker en zuiniger dan die ford v6.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |