Deze heb je niet voor 1500 of minder.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:31 schreef DeTolk het volgende:
Ik zou gaan voor de scorpio ( in 1995 gekozen tot zakenauto van het jaar meen ik , dus toeters en bellen zat)
Dit model dan:
[afbeelding]
T is wat je er aan uit wil geven. Je rijd wele en hele gave luxe en degelijke bak voor een lage aanschafprijs. Als je zelf wat klust af en toe hoeft het echt niet schreeuwend duur te zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze zijn alleen wel allebei loeizwaar dus duur in de wegenbelasting. En verzekering zal ook niet misselijk zijn. En het verbruik is ook niet mals. Onderdelen voor Ford zijn berucht duur (en bij de 25 berucht vaak nodig). Misschien een goeie tweedehands Audi 80 / A4 een betere optie?
in zo een ben ik wel eens meegereden. maar dat rijd echt als een amerikaan. heel comfortabel, lekkere ruime stoelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:31 schreef DeTolk het volgende:
Ik zou gaan voor de scorpio ( in 1995 gekozen tot zakenauto van het jaar meen ik , dus toeters en bellen zat)
Dit model dan:
[afbeelding]
inderdaad, koop dan zon volvo. Zijn een stuk betrouwbaarder en dan heb je ook zo'n grote sloepquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:12 schreef Mr. Orange het volgende:
Een volvo 740/940?
Audi 80 uitstraling ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:24 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik heb een Audi 80 voor 1100 ballen met al 347 op de teller en rijdt nog steeds heerlijk zonder problemen. En heeft wat meer uitstraling dan die lompe wagens.
daar zou ik voor gaan. In de Pullman-uitvoering. Heeft bakken meer uitstraling dan de ford , renault , of een audi80 zeg maarquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:33 schreef One_conundrum het volgende:
Of Citroën XM?
Die "grap" heb ik 2 posts boven de uwe al gemaakt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:33 schreef One_conundrum het volgende:
Of Citroën XM?
Als zijnde volvo rijder valt dat enorm mee, het olie verbruikquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Yorout het volgende:
Wat een onzin, over dat olie drinken en volvo's!
Dit model is lelijk, gewoon het model van de openingspost pakkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:31 schreef DeTolk het volgende:
Dit model dan:
[afbeelding]
Ik ben altijd al bij centraal beheer verzekerd geweest. Heb nu 4 jaar mijn rijbewijs (in juni 23) maar heb nooit doorlopend een auto gehad dus heb ik niet meer dan 1 schadevrij jaar opgebouwd. Ik heb de rekenmodule op de site gebruikt van centraal beheer omdat die na unive de goedkoopste is (unive accepteerd de combinatie van mijn leeftijd en de motorinhoud niet) en die kwam tot nu toe altijd exact overeen met de werkelijke premie die ik tot nu toe heb betaald.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe kom je aan die berekeningen? 140 Euri benzine? En hoe oud ben je? Dan zou de verzekering namelijk wel eens duurder kunnen uitvallen dan jij nu denkt.
Dan moeten ze je maar eens fatsoenlijk gaan betalen/benzine vergoeden!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef Casperrrr het volgende:
... Ben altijd al de taxi van de familie geweest aangezien ik één van de enige met een rijbewijs ben.
Haha ja dat gebeurt ook wel hoor. Als mijn pa bv naar het ziekenhuis in amsterdam moet dan tanken we altijd even. En ritjes schiphol gaan gewoon op de meterquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan moeten ze je maar eens fatsoenlijk gaan betalen/benzine vergoeden!![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef renkie het volgende:
1000km per maand.... dan kun je al naar een diesel kijken...
Ik heb een kennis en die heeft zelf lpg ingebouwd maar het niet officieel. Moet altijd tanken met zijn achterklep openquote:
Ja, zou ik zeker ook doen. Lekker illegaal LPG inbouwen. Zo'n bak als jij zoekt zijn vaak ex zakenauto's en dus best wel te vinden op LPG of diesel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Ik heb een kennis en die heeft zelf lpg ingebouwd maar het niet officieel. Moet altijd tanken met zijn achterklep open![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Ik heb een kennis en die heeft zelf lpg ingebouwd maar het niet officieel. Moet altijd tanken met zijn achterklep open![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |