abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36625965
Vervolg van: Frederique Huydts (38) overleden

Huydts werd geboren op 19 augustus 1967 in Den Haag. Ze volgde de Maastrichtse Toneelacademie, waar ze in 1989 afstudeerde. Het grote publiek leerde Huydts in 1990 kennen als Annet in de soap Goede Tijden, Slechte Tijden.

Ze speelde in veel series zoals de dramaserie In naam der Koningin, de comedy In de clinch en de dramaserie Meiden van De Wit van Net5. Vorig jaar was ze te gast in het programma Villa Felderhof, ze sprak daar over haar strijd tegen kanker.

Update: 23:01 nu op Nederland 1 Villa Felderhof herhaling.

[ Bericht 7% gewijzigd door Duiveltja op 03-04-2006 23:23:22 (link naar vorig topic) ]
  maandag 3 april 2006 @ 23:01:28 #2
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_36625992
Ja. Kut.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  maandag 3 april 2006 @ 23:02:02 #3
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36626022
echt raar om haar op villa felderhof te zien....

she shall be missed..... ze had altijd zo een uitstraling op tv vond ik, ze was een zeer mooie vrouw om te zien....
don't give me that fucking bullshit
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 april 2006 @ 23:05:33 #4
862 Arcee
Look closer
pi_36626158
Innemende vrouw. Mooie vrouw.

* Arcee kijkt ook naar Felderhof.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36626198
Het is Frédérique.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_36626208
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
Het is Frédérique.
Ja ja
Kan een modje het even aanpassen? bedankt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 april 2006 @ 23:07:42 #7
862 Arcee
Look closer
pi_36626255
Jan Keizer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36626302
Het leven is niet eerlijk ...... grrrr ...rust zacht frederique ... en nu even wat anders
  maandag 3 april 2006 @ 23:09:23 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36626316
TT aangepast.

Dem, ze was maar iets ouder dan ik..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 3 april 2006 @ 23:14:56 #10
77511 floopzz
feeling a bit floopy
pi_36626553
linkje naar eerste topic misschien?
*snucks*
  maandag 3 april 2006 @ 23:15:38 #11
88233 Steve
Still the best.
pi_36626586
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef floopzz het volgende:
linkje naar eerste topic misschien?
Frederique Huydts (38) overleden
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 3 april 2006 @ 23:15:44 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 3 april 2006 @ 23:16:33 #13
77511 floopzz
feeling a bit floopy
pi_36626631
dank!
*snucks*
  maandag 3 april 2006 @ 23:17:04 #14
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36626649
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef E.T. het volgende:
TT aangepast.

Dem, ze was maar iets ouder dan ik..
Zo leer je het leven wel te waarderen.

Sjemig. Maar ik heb helemaal gemist dat ze overleden was.
Hoe Wat Waar Wanneer?
  maandag 3 april 2006 @ 23:18:23 #15
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36626707
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zo leer je het leven wel te waarderen.

Sjemig. Maar ik heb helemaal gemist dat ze overleden was.
Hoe Wat Waar Wanneer?
moet je even naar het eerste topic kijken, linkje staat hierboven
pi_36626719
Echt zonde van zo'n mooie vrouw.
pi_36627452
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
echt raar om haar op villa felderhof te zien....
Heel raar om te zien, ze is wel heel wijs vind ik, echt heel zielig dat het zo gegaan is

Ook voor haar ouders, 2 kinderen verliezen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36627483
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:38 schreef Vava het volgende:

[..]

Heel raar om te zien, ze is wel heel wijs vind ik, echt heel zielig dat het zo gegaan is

Ook voor haar ouders, 2 kinderen verliezen
Correctie: wás
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_36627501
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Correctie: wás
ja was idd, komt, ik zat naar Vila Felderhof te kijken en daar kwam ze zo wijs over
Let's plant a tree
  maandag 3 april 2006 @ 23:41:08 #20
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_36627522
Mooi stukje om weer even te zien dat van Villa Felderhof...
Echt zo;n mooi persoon was Frederique Huydts.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_36627529
Op de vraag of Wie is de Mol verder uitgezonden wordt heeft Frédérique zelf antwoord gegeven volgens nu.nl
quote:
Daarnaast voltooide Huydts onlangs de opnames voor het Avro-programma Wie is de Mol?
Op verzoek van Huydts gaat de uitzending van deze serie gewoon door.
  maandag 3 april 2006 @ 23:41:26 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36627539
Ja, indrukwekkend interview bij Felderhof. En wat mij ook al te binnen was geschoten: hoe erg het is voor haar ouders dat ze twee kinderen overleven
Niet meer actief op Fok!
pi_36627570
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef Viking84 het volgende:
Ja, indrukwekkend interview bij Felderhof. En wat mij ook al te binnen was geschoten: hoe erg het is voor haar ouders dat ze twee kinderen overleven
Ja hoe moeten die ouders zich nu voelen
Let's plant a tree
pi_36627582
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef MissHobje het volgende:
Hey hobje; nog gefeliciteerd enzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 3 april 2006 @ 23:44:47 #25
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36627631
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef MissHobje het volgende:
Mee eens, was mooi om te zien, maar wel vreemd dat ze niet meer is
pi_36628441
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Hey hobje; nog gefeliciteerd enzo
Hee rukker, spring voor een trein ofzo.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_36628467
Vreselijk...ik schrok best toen ik het hoorde. Vroeger toen ze nog in GTST speelde, wilde ik altijd ''Annette'' zijn (haar personage) en haar mooie haar hebben... Mooie wijze vrouw... zonde dat het zo moest gaan.
Back in business.
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:12:59 #28
88233 Steve
Still the best.
pi_36628568
Verslagenheid na overlijden Frédérique

punaise
3 april 2006 - Collega's hebben ontzet gereageerd op het overlijden van Frédérique Huydts. De actrice stierf op 38-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker.

Ontdaan
"Het is vreselijk. Ik ben behoorlijk ontdaan", aldus Rick Engelkes. De acteur en producent werkte meerdere malen samen met Frédérique Huydts. Hij hoorde afgelopen vrijdag dat de actrice stervende was. "Ik wist dat het ging gebeuren, maar het blijft onwerkelijk."

Lief
Engelkes leerde Huydts kennen op de set van de soap Goede Tijden Slechte Tijden, waarin hun personages een relatie hadden en uiteindelijk gingen trouwen. Later speelden de acteurs nog samen in het toneelstuk Gek van liefde. "Ik deelde tijdens GTST een kleedkamer met Frédérique en we hebben toen veel gelachen. Ze had veel humor en was lief."

Bijzonder
De acteur denkt met een warm gevoel terug aan zijn collega. "Het was een bijzondere vrouw, die een speciaal plekje had in mijn leven. Ze heeft veel indruk op me gemaakt en ik heb veel mooie en fijne herinneringen aan de periode die ik met haar heb gedeeld."

Zielsgelukkig
In het programma RTL Boulevard reageerde actrice Liz Snoyink op het overlijden van haar collega. Afgelopen zomer waren ze nog samen in Argentinië voor de opnamen van Wie is de mol? "Ze was zielsgelukkig en vol levenslust. Ze trok gekke bekken en maakte vreugdedansjes. Ze was ervan overtuigd dat ze haar ziekte had overwonnen."

Afgepakt
"Ze stond zo krachtig in het leven", zegt Milouska Meulens, presentatrice van het Jeugdjournaal en Wie is de mol-collega. "Dat beeld van haar zag ik in Argentinië bevestigd. Maar alles wat ze had gepakt is haar weer afgepakt. Het is moeilijk te geloven."

Niet te bevatten
Cabaretier Richard Groenendijk vindt het overlijden van zijn goede vriendin 'niet te bevatten'. "Drie weken terug kwam ze nog bij mijn theatervoorstelling kijken. Ruim een week geleden belde ik haar op en toen lag ze in het ziekenhuis. De kanker heeft haar als een dief in de nacht overvallen. Ik ben er echt kapot van."

Volle teugen
Groenendijk kende Huydts eveneens van Wie is de mol?. "Ze was als een kwispelende puppy. Overal sprong ze in. Ze was echt één van de meest levenslustige, positieve mensen die ik ken. Frédérique heeft me geleerd met volle teugen te genieten."

(Bron: RTL Nieuws)

Liz: ‘Ze zou de strijd gewonnen hebben’
3 april 2006 - Actrice Liz Snoyink is geschokt door het overlijden van Frédérique Huydts. "Ik hoorde het verschrikkelijke nieuws een uur nadat ze was overleden."

"Frédérique had vlak voor haar overlijden een geluidsband opgenomen. Met voor iedereen een persoonlijke boodschap. Ze zei dat ik altijd een bekende vertrouwde aanwezigheid was. Zo lief", vertelt een hevig geëmotioneerde Snoyink, die samen met Frédérique in de dramaserie Meiden van De Wit heeft gespeeld.

De 'Meiden van De Wit' leefden erg met de zieke actrice mee. "Voor de operatie hebben we haar opgezocht, we hadden kleine cadeautjes voor haar meegebracht. Ze was nog zo sterk."

De twee actrices zijn momenteel samen op tv te zien in eerder opgenomen afleveringen van Wie is ... de Mol? Afgelopen zomer waren ze nog samen in Argentinië voor de opnamens. "Na het Mol-avontuur zijn we bij elkaar gekomen. Frédérique had een verschrikkelijke strijd gevoerd. Maar het was klaar. Ze was ervan overtuigd dat ze haar ziekte had overwonnen. Ze was zielsgelukkig en vol levenslust. Ze trok gekke bekken en maakte vreugdedansjes. Ze was zo blij met het leven. Ze leek net een kwispelend hondje."

"Vanaf het begin af aan had ze het gevoel: 'Ik ga dit winnen," vertelt Snoyink. Het heeft niet zo mogen zijn.

(Bron: Telegraaf)
widm.com
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:34:24 #29
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36628980
vind de opening op wieisdemol.nl erg indrukwekkend. Bij WIDM zag ik pas welk een mooie vrouw het was en welk een energie ze uitstraalde.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_36628998
Echt heel erg zeg, ze was zo mooi. Wordt heel raar om nu WIDM te blijven volgen. Echt kut.
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:43:45 #31
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36629132
Ik heb ook naar Felderhof gekeken...erg emotioneel. Vooral toen ze vertelde hoe erg ze het vond voor haar ouders, als zij 2 kinderen zouden moeten verliezen
I wish I were you, so I can be friends with me...
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:56:31 #32
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36629360
waarom is die Felderhof aflevering nou weer niet op uitzendinggemist te zien?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_36629396
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
waarom is die Felderhof aflevering nou weer niet op uitzendinggemist te zien?
Komt misschien nog?
Let's plant a tree
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:59:20 #34
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36629414
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:58 schreef Vava het volgende:

[..]

Komt misschien nog?
Ja ik hoop het. Meestal zijn ze vrij snel eigenlijk. Had de aflevering uberhaupt gemist. Dus nu nog wel even zien zou leuk zijn.
pi_36629487
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja ik hoop het. Meestal zijn ze vrij snel eigenlijk. Had de aflevering uberhaupt gemist. Dus nu nog wel even zien zou leuk zijn.
Ja ik zou het wel even in de gaten houden, de aflevering was wel de moeite waard. Ik kijk morgen iig ook nog wel even, als het er op staat post ik het hier wel.
Let's plant a tree
pi_36629646
Het klinkt misschien een beetje als zieltjes winnen, zo is het ook bedoelt maar goed excuses als men daar aanstoot aan neemt.

Wil je echt wat tegen deze vreselijke ziekte doen dan wordt alsjeblieft donateur van het Koningin Wilhelmina fonds of meld je aan als donateur bij Sanquin bloedbank.

www.sanquin.nl
www.kankerbestrijding.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Vitalogy op 04-04-2006 01:16:54 (verdomme) ]
pi_36629662
Ik ben nog steeds een beetje in shock. Wat vreselijk.
pi_36629696
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:15 schreef Vitalogy het volgende:
Het klinkt misschien een beetje als zieltjes winnen, zo is het ook bedoelt maar goed excuses als men daar aanstoot aan neemt.

Wil je echt wat tegen deze vreselijke ziekte doen dan wordt alsjeblieft donateur van het Koningin Wilhelmina fonds of meld je aan als donateur bij Sanquin bloedbank.

www.sanquin.nl
www.kankerbestrijding.nl
Ja, donaties doe ik wel, en bloeddonor was ik ook tot ik een nierprobleem kreeg
Let's plant a tree
pi_36629737
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:18 schreef Vava het volgende:

[..]

Ja, donaties doe ik wel, en bloeddonor was ik ook tot ik een nierprobleem kreeg
Nu lijkt het alsof je een nierprobleem hebt gekregen doordat je donateur was. Dat lijkt me toch niet?
pi_36629762
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:03 schreef Vava het volgende:

[..]

Ja ik zou het wel even in de gaten houden, de aflevering was wel de moeite waard. Ik kijk morgen iig ook nog wel even, als het er op staat post ik het hier wel.
Villa Felderhof is gewoonlijk niet beschikbaar via uitzendinggemist.nl.
pi_36629779
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:21 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Nu lijkt het alsof je een nierprobleem hebt gekregen doordat je donateur was. Dat lijkt me toch niet?
Neeej dat was niet zo hoor

Alleen sinds dat nierprobleem mag ik geen bloeddonor meer zijn
Let's plant a tree
pi_36629818
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:23 schreef Riparius het volgende:

[..]

o okay...
Let's plant a tree
  dinsdag 4 april 2006 @ 01:28:44 #43
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36629836
quote:

[..]

Uitermate irritant
pi_36629845
quote:

[..]

Ow, was ook al aan het zoeken
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
pi_36629846
@Vava
Goed, sterkte ermee.
pi_36630044
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:29 schreef Vitalogy het volgende:
@Vava
Goed, sterkte ermee.
aaa merci maar komt wel goed hoor
Let's plant a tree
pi_36630056
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 01:29 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Ow, was ook al aan het zoeken
tevergeefs dus... net als ik ook tevergeefs aan het zoeken was.
Let's plant a tree
pi_36630918
Ik zal haar gaan missen!
Nothing takes the past away like the future!
  dinsdag 4 april 2006 @ 07:29:01 #49
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36631103
ik had de aflv gisteren voor een vriendin opgenomen op mijn dvd-recorder, ik kan maybe wel ff ergens online zetten...

vond de aflv wel indrukwekkend had hem nog nooit eerder gezien, als je zag hoe sterk ze daar was, hoe wijs ook... tis echt zonde

kanker is een ziekte die pakt zovelen, 1 op de 6 mensen overlijd eraan.... ik vind het echt helemaal sneu voor haar ouders, om twee kinderen te overleven...
pi_36631745
Heeft iemand de online aflevering van Villa Felderhof al gevonden ?
Wil m eigenlijk toch wel graag zien, was gister niet in de gelegenheid.
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:00:29 #51
16715 Mylene
*schatje*
pi_36631799
quote:
FRÉDÉRIQUE HUYDTS was genezen. Ze richtte zich op de toekomst, deed mee aan Wie is… de Mol? en had een eigen reisprogramma, tot de kanker twee weken geleden keihard terugkwam. In haar nieren. Een mokerslag. Zo veel om voor te leven: een nieuwe liefde, een mooie toneelrol in het verschiet... Alles weg. Ze kon alleen nog maar wachten op haar zekere dood…

Levenslustige actrice (38) ingehaald door kanker

Haar ouders verloren eerder hun zoon

Zo DAPPER was FRÉDÉRIQUE…

Frédérique dacht vlak voor dood alleen nog aan anderen

Een week geleden kon de actrice/presentatrice opeens niet meer plassen. De tumor had gewonnen. In het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis in Amsterdam zei ze zelf: „Het is afgelopen. Dit gevecht kan ik niet winnen." Het tekent Frédérique. Drie dagen voor haar dood nam ze een bandje op met een afscheidsboodschap voor haar collega’s van Wie is…de Mol?, het programma waar de levenslustige actrice zo van had genoten. De reisgenoten zaten gistermiddag kapot van verdriet bij elkaar. Cabaretier Richard Groenendijk: "We hebben een vriendin verloren, die we nog veel langer hadden willen meemaken. We zijn lamgeslagen van verdriet...

Richard vervolgt: "Frédérique was dapperder dan wij. Ze reageerde heel praktisch toen ze de diagnose hoorde. Ze had zelfs troostende woorden voor ons. Verder wilde ze het stilhouden. Ze had geen zin om in het openbaar ziek te zijn. Het is voor ons allemaal heel moeilijk te geloven dat ze er niet meer is."
Frédérique had er zelf ook niet op gerekend dat ze opnieuw ziek zou worden. Ze zei het drie weken geleden zelfs nog in deze krant. Opgetogen vertelde ze over het nieuwe reisprogramma Dreamtravel dat haar was gegund: "Ik was zó kwaad toen ik darmkanker kreeg. Maar ik heb gewonnen. Die ziekte had het verkeerde lijf gekozen.” De jonge actrice stond na twee zware operaties en ultrazware chemokuren weer vrolijk en opgetogen in het leven.
Zelf zei Frédérique altijd dat zij de clown wilde zijn in het gezin. Haar ouders verloren toen zij op de toneelacademie zat haar broertje van eenentwintig. Hij was manisch-depressief en pleegde zelfmoord. "Mijn taak is vrolijk zijn. Ik wil de blije dochter zijn", vertelde Frédérique over haar eerste reactie op de twee jaar geleden geconstateerde darmkanker. "Die ziekte was dus een indringer. Hij paste niet in de taak die ik mezelf in het leven heb toegedeeld. Het is maar goed dat ik weer beter ben. Ik ben er weer helemaal."
Een week na het betreffende interview over het reisprogramma hoorde Frédérique in het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis echter de keiharde diagnose: "We kunnen niks meer voor je doen. De kanker is terug." Frédérique reageerde verbazingwekkend sterk. Net zoals destijds Guusje Nederhorst ging ze niet bij de pakken neerzitten, maar maakte zich vervolgens alleen maar zorgen om de anderen. Hoe haar ouders, die allebei hun kinderen hadden overleefd, zouden overblijven, zouden reageren en hoe haar nieuwe prille liefde het zou verwerken. Frédérique was daar tot de dag voor haar sterven mee bezig. Vrijdag vroeg ze een bandrecorder om voor iedereen boodschappen in te spreken. Het weekend nam ze afscheid van haar ouders, haar geliefde en beste vrienden.
Haye van der Heyden was een van de weinigen die haar zaterdag nog zag. "Frédérique is altijd heel boos op haar kanker geweest. Dat gaf haar ook de kracht om ertegen te strijden. Maar die ziekte is een sluipmoordenaar."

Verraderlijk
Geëmotioneerd: "Afgelopen zaterdag zijn mijn vrouw Veronique en ik nog bij haar geweest. Veronique en Frédérique waren hechte vriendinnen. Zo zei ze eerlijk tegen ons: "Ik heb het wel gehad… Om niet alleen over haar ziekte te praten, zijn we oude herinneringen gaan ophalen over de rollen die zij in mijn stukken heeft gespeeld. Haar ogen begonnen weer te stralen en ze lachte. Maar na tien minuten was ze zo moe, dat ze weer een paar uur moest slapen." Haye: "We zijn vrienden sinds 1997, toen we voor het eerst samenwerkten aan Mussen & Zwanen. Vorig jaar zou zij in mijn stuk Hemelen spelen, maar toen had ze die verraderlijke darmkanker en moest haar rol worden overgenomen door haar goede vriendin Irma Hartog."

"Frédérique was een uniek talent. Zij ging met heel veel respect met haar teksten om. Door de manier waarop ze die uitsprak, kregen die zoveel inhoud en werd het zo geloofwaardig. Zij was verreweg de gemakkelijkste actrice met wie ik ooit werkte. Ze zeurde nooit, zei nooit ’ik begrijp het niet’, totaal geen sterallures, was nooit lastig."
Dit is voor Haye de tweede vriendin die hij aan kanker verliest. In 2001 verloor hij al Sylvia Millecam. "Ik heb van de week Frédérique haar ouders een paar keer gebeld en we hebben heel prettig contact. Ik merk dat het helpt om er zo over te kunnen praten. Het is zo oneerlijk, zo erg dat dit is gebeurd. Ik blijf hen ook steunen." Het merkwaardige is ook, vindt hij, dat Frédérique vrede leek te hebben met haar aanstaande dood. "Ze zag er prachtig uit toen ik haar voor het laatst zag. Niet als iemand die ziek is."

Meer collega's reageren verbijsterd:

"Het is zo abrupt gegaan", zegt Reinout Oerlemans die met haar in Goede Tijden, Slechte Tijden zat. "Ik ben er helemaal stuk van. Dat iemand die zo van het leven genoot dit moet treffen. Ik had nog altijd contact met haar. Wij hadden een enorme band opgebouwd toen we samen begonnen in GTST. Ze wilde zo graag actrice worden. Dat is haar gelukt. Echt verschrikkelijk dat ze maar zo kort heeft mogen genieten."

Frédérique vroeg toen ze in het ziekenhuis lag een bandrecorder om voor iedereen een boodschap te kunnen inspreken.

Een stralende Frédérique in 2001, samen met haar vader in haar geboorteplaats Den Haag.

Frédérique in 2005 in Zuid-Frankrijk, tijdens de opnamen van het NCRV-programma Villa Felderhof. Met links zanger Jan Keizer en rechts gastheer Rik Felderhof. "Waarom kan ik hier niet gewoon blijven?" aldus Frédérique na afloop in het gastenboek. Voor de actrice voelde de villa die paar dagen "als een veilige haven".

Rick Engelkes slikt: "Ik zit nu naar een foto van ons samen te kijken. Uit het toneelstuk Gek van Liefde, waarin we samen speelden. Die hangt al jaren boven mijn bureau en ik heb me net voorgenomen dat hij daar ook nooit meer weg mag. Een prachtige, optimistisch vrouw is gestorven. We gaan haar allemaal missen."
Jan Keizer zat samen met Frédérique in een aflevering van Villa Felderhof. De zanger vierde gisteren zijn 57e verjaardag: "Ik schrik ervan. Je overvalt me ermee. Ik vond Frédérique een bijzonder leuke dame en heb in de Villa een mooie tijd met haar gehad. Laatst zat ik bij AZ-PSV en toen kwam haar vriend speciaal naar mij toe lopen om de groeten van haar over te brengen." Aangeslagen vervolgt Jan: "Ik vond haar een enorm talent. Niet alleen in haar vak maar ook als mens. Toen we samen in het programma zaten hebben we ook over haar ziekte gesproken. Ik hoopte zó dat ze ervan af was. Maar met die vreselijke ziekte weet je het nooit. Ze vertelde dat ze nog heel veel wilde doen. Daarom dacht ik: als ze nog al die plannen heeft dan komt het vast allemaal wel goed."
Actrice Liz Snoyink, hevig geemotioneerd: "Frédérique had vlak voor haar overlijden een geluidsband opgenomen, met een persoonlijke boodschap. Ze zei dat ik altijd een vertrouwde aanwezigheid was. Zo lief." De Meiden van De Wit-collega's leefden erg met de zieke actrice mee. "De eerste keer dat ze ziek was hebben we haar vóór de operatie opgezocht, we hadden kleine cadeautjes voor haar meegebracht. Ze was nog zo sterk."
Afgelopen seizoen zaten de twee actrices samen in het programma Wie is ... de Mol? "Na dat avontuur zijn we weer bij elkaar gekomen. Frédérique had een verschrikkelijke strijd gevoerd. Maar het was klaar. Ze zat vol levenslust. Ze was zo blij met het leven. Ze leek net een kwispelend hondje… Helaas heeft ze dit gevecht niet kunnen winnen."
Isa Hoes en Frédérique kenden elkaar van Goede Tijden, Slechte Tijden. De laatste anderhalve jaar hebben ze alleen telefonisch contact. Een verslagen Isa: "Ja wat moet ik zeggen. Het is verschrikkelijk. Aan de ene kant is dit het leven, maar het is ook zo oneerlijk. Ze was nog zo jong."
Isa's neefje Geert Hoes, die Frédérique in Argentinië meemaakte tijdens de opnames van Wie is… de Mol?, is helemaal kapot van het verschrikkelijke bericht. Hij huilt en kan geen woord uitbrengen. "Ik hoop dat je begrijpt dat ik er nog niet over kan praten. Ik ben er kapot van."
John van de Rest en zijn vrouw actrice Josine van Dalsum, die zelf leeft met twee hersentumoren, zijn diep geschokt. John: "Frédérique was altijd zo positief. We hadden veel contact. Maar op het laatst geloofde ze er zelf niet meer in. Ze had zich bij de dood neergelegd. Deze ziekte heeft zo veel onrechtvaardigheid. Jos is er helemaal kapot van. Het ging zó goed met Frédérique en plotseling is het afgelopen. Josine is nu schoon, maar krijgt binnenkort nieuwe onderzoeken. We beseffen dat dit met Jos ook kan gebeuren."
bron
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:05:29 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36631856
Ik heb de NCRV even een mailtje gestuurd om te vragen of ze de aflevering nog online gaan zetten. Ze streven ernaar binnen 3 werkdagen te reageren. Als ik een reactie heb, post ik die hier wel

-edit- overigens kun je de aflevering ook op dvd of vhs nabestellen, maar dat is misschien een beetje overdreven.
Niet meer actief op Fok!
pi_36636913
Ik dacht dat ze de strijd tegen kanker had overwonnen, totdat gisteravond Nos Teletekst het overlijdensbericht vermelde. Ik ken Frederique nog uit GTST, waarin ze het eerste anderhalf jaar Annet speelde. Van Mv/dW heb ik alleen een paar afleveringen uit het eerste seizoen gezien.
pi_36637366
Check het condoleance register van Frédérique: KLIK

En kijk dan vooral even naar de banner rechts
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:01:14 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36637479
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:57 schreef Duiveltja het volgende:
Check het condoleance register van Frédérique: KLIK

En kijk dan vooral even naar de banner rechts
De één z'n dood is de ander z'n brood hè
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:02:57 #56
88233 Steve
Still the best.
pi_36637529
.

Maar ik neem aan dat je de dvdboxen bedoeld. Vind ik ook béétje jammer. .

[ Bericht 22% gewijzigd door Steve op 04-04-2006 15:33:03 ]
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:10:31 #57
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_36637753
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De één z'n dood is de ander z'n brood hè
Nou dat vind ik dus niet kunnen hoor
From feudal serf to spender.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:23:27 #58
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36638159
RIP
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:24:35 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36638210
Ja, ik ga een klacht indienen bij Bol.com. Stijlloos
Niet meer actief op Fok!
pi_36638334
Reden om nooit meer wat te kopen bij BOL.com
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:28:53 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36638361
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:28 schreef tim2308 het volgende:
Reden om nooit meer wat te kopen bij BOL.com
ja, in hoeverre ligt het aan Bol.com? Condoleance register zit net zo fout. Die nemen advertenties van Bol.com aan om hun site mee te financieren
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:35:06 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36638585
Op site van condoleance.nl:
quote:
De reden dat wij het werk van bekende Nederlanders plaatsen is dat de gebruikers van condoleance.nl daarom vragen. Ze willen graag zien welke dingen een overledene in zijn of haar leven heeft gedaan. We beseffen ook dat dit ervaren kan worden als onsmakelijk, dus daarom leggen we het graag uit.

Probleem is dat wij niet zomaar plaatjes van internet kunnen halen en deze plaatsen, want een site als condoleance.nl wordt door iedereen in
de gaten gehouden, en we hebben dan binnen de kortste keren gezeur
over rechten op plaatjes. Echter, als we het via Bol.Com doen, mogen
we de plaatjes wel gewoon gebruiken... de eis is dan wel dat er gelinkt
wordt naar Bol.com zoals dat nu gebeurt.
Overigens wordt er nauwelijks verkocht via dat soort links. Het afgelopen jaar hebben we slechts 70 euro van Bol.Com ontvangen; voor 1 enkel register zal het hooguit om een paar euro gaan, dus daar is het ons niet om te doen.

Voordat u er nu nog schande van spreekt dat we smakeloos handelen en proberen geld te verdienen aan een overledene moet u zich misschien even afvragen waar een uitvaartondernemer, kistenbouwer, grafdelver etc van leeft.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:35:24 #63
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36638595
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]

Maar ik neem aan dat je de dvdboxen bedoeld. Vind ik ook béétje jammer. .
Dat vind ik ook vreemd dat die dvd-boxen erbij staan bij de site
pi_36638722
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]

Wat een onproffesioneel stukje tekst .
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:41:45 #65
139407 jorienvdherik
pi_36638790
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat vind ik ook vreemd dat die dvd-boxen erbij staan bij de site
en gelijk korting op die producten
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:44:35 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36638883
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Nouk het volgende:

[..]

Wat een onproffesioneel stukje tekst .
Idd. Ze proberen het goed te praten, maar daar slagen ze niet echt in.
En dan wijzen op kistenbouwers en begrafenisondernemers. Uhum, deze mensen doen iets respectvols voor de overledene. Je betaalt er wat voor, maar krijgt er ook wat voor terug. Hier strijkt Bol.com alle centen van op
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:46:03 #67
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_36638938
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]

From feudal serf to spender.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:54:42 #68
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_36639205
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:00 schreef schatje het volgende:
[b]
[..]

bron
'Die ziekte had het verkeerde lijf gekozen.” De jonge actrice stond na twee zware operaties en ultrazware chemokuren weer vrolijk en opgetogen in het leven'.

Die nieren hebben een behoorlijke klap gehad van die zware chemokuren..

[ Bericht 2% gewijzigd door Noax op 04-04-2006 14:08:40 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:44:00 #69
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_36640679
Dat mag hoor, ieder zijn mening.

Maar met het verdienen valt het wel mee. In totaal hebben we via bol.com Eur
70 verdiend, gemeten over alle registers en sinds we meedoen.
Om je gerust te stellen zullen we dat doneren aan het KWF Kankerfonds.

Vriendelijke groet,
Condoleance.nl

-----Original Message-----
From: René [mailto:*****@hotmail.com]
Sent: dinsdag 4 april 2006 14:32
To: beheerder@condoleance.nl
Subject: Formulier Condoleance.nl

Onbeschoft... Het is gewoon onbeschoft om bij
http://www.condoleance.nl/registers/register_6336.html \"gewoon\"
advertenties neer te zetten van DVD\'s waarin Frédérique in mee heeft
gespeeld. Schamen jullie je er niet voor? Heb respect... Alstjullieblieft...
En nee, het stukje in de F.A.Q. maakt het zeker niet goed, ik vind dit (en
ik ben zeker niet de enigste; http://forum.fok.nl/topic/839661/2/50#36637366
) echt niet kunnen.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:31:43 #70
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36642177
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 07:29 schreef haagse_elfje het volgende:
ik had de aflv gisteren voor een vriendin opgenomen op mijn dvd-recorder, ik kan maybe wel ff ergens online zetten...
Gaarne! Als je ruimte nodig hebt om het neer te plempen, dan moet je maar even roepen en een email neergooien

[ Bericht 1% gewijzigd door Nembrionic op 04-04-2006 15:49:54 ]
pi_36642468
Verschrikkelijk nieuws.

R.I.P
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 april 2006 @ 15:53:41 #72
22592 crew  Ole
pi_36642902
Heel erg...
Ik scheel maar 2 jaar met haar
Ze kwam in een café waar ik ook kwam. ze was echt heel aardig en vrolijk, Lieve uitstraling!
Sterkte voor haar ouders!
Gister nog mijn schoonzusje aan de telefoon. Zij had precies een jaar geleden haar tweelingbroer (35) voor het laatst gezien (die is daarna verongelukt). Het is gewoon niet eerlijk als mensen zo jong overlijkden!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:48:27 #73
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36648445
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:55 schreef massy het volgende:
Heeft iemand de online aflevering van Villa Felderhof al gevonden ?
Wil m eigenlijk toch wel graag zien, was gister niet in de gelegenheid.
2 seconden google:

http://www.ncrv.nl/ncrv/home?nav=gxlpKsHtGATUGaaBtZ
pi_36648530
Het is inderdaad niet eerlijk.... blijf het onbegrijpelijk triest vinden... zoals je haar gisteren hoorde praten bij Villa Felderhof zijn sommige uitspraken nu ineens heel erg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36648864
2 seconden google:

[/quote

Hij doet het niet bij mij..]
Wie niet weg is, is gezien
pi_36649100
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:00 schreef bofkont het volgende:

2 seconden google:

[/quote

Hij doet het niet bij mij..]
Hier.
pi_36649146
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:08 schreef Riparius het volgende:

[..]

Hier.
Die doet het ook niet.. is precies hetzelfde..
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:13:02 #78
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36649263
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:09 schreef bofkont het volgende:

[..]

Die doet het ook niet.. is precies hetzelfde..
Bij mij doetie het wel hoor.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_36649337
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:48 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

2 seconden google:

Die link stond er vanochtend nog niet wijsneus
pi_36649511
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef Urnie het volgende:

[..]

Nou, ik snap er niks van bij mij staat er;
Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.

Is er iemand die mij kan helpen.. Er is nu niemand bij mij in de buurt die er verstand van heeft..
pi_36649707
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef bofkont het volgende:

[..]

Nou, ik snap er niks van bij mij staat er;
Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.

Is er iemand die mij kan helpen.. Er is nu niemand bij mij in de buurt die er verstand van heeft..
Heb je soms nog Windows 98?
pi_36649738
nee gewoon xp.. en kan normaal wel altijd filmpjes bekijken van uitzendinggemist enzo..
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:30:23 #83
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36649877
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef Urnie het volgende:

[..]

Bij mij ook
pi_36650016
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef bofkont het volgende:
nee gewoon xp.. en kan normaal wel altijd filmpjes bekijken van uitzendinggemist enzo..
Dit filmpje is gemaakt met een oudere codec (WMV7) terwijl meestal versie 8 of 9 wordt gebruikt. Kennelijk ontbreekt versie 7 op jouw systeem (of deze is beschadigd geraakt). Dat verklaart waarom de meeste filmpjes wel werken maar deze niet. Laat iemand die er verstand van heeft je computer nakijken.
pi_36650109
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:34 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dit filmpje is gemaakt met een oudere codec (WMV7) terwijl meestal versie 8 of 9 wordt gebruikt. Kennelijk ontbreekt versie 7 op jouw systeem (of deze is beschadigd geraakt). Dat verklaart waarom de meeste filmpjes wel werken maar deze niet. Laat iemand die er verstand van heeft je computer nakijken.
ok, Dankje Riparius
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:49:28 #86
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36650487
link werkt hier wel....
  woensdag 5 april 2006 @ 01:00:51 #87
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36661682
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef massy het volgende:

[..]

Die link stond er vanochtend nog niet wijsneus
Wijsneus jezelf ff.

Toen stond ie er wel, dus post ik hier de link, is het weer niet goed?
  woensdag 5 april 2006 @ 01:01:40 #88
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36663079
Hoe kan je zoveel pech hebben als ouders, dit kan niet
Weet iemand hoe dat nummer heet aan het einde (44:35 min.)
"Listen to the pooring rain listen to it poor, hang with every drop of rain you know I love you more"

[ Bericht 20% gewijzigd door ilona-scuderia op 05-04-2006 03:54:25 ]
pi_36663419
quote:
Op woensdag 5 april 2006 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe kan je zoveel pech hebben als ouders, dit kan niet
Tja, ik word er intens verdrietig van als ik het haar zelf zie vertellen bij Felderhof.
quote:
Weet iemand hoe dat nummer heet aan het einde (44:35 min.)
"Listen to the pooring rain listen to it poor, hang with every drop of rain you know I love you more"
Rain van José Feliciano (uit 1969). Gieten is trouwens 'to pour'.
  woensdag 5 april 2006 @ 08:22:09 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36663849
quote:
Op woensdag 5 april 2006 01:00 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wijsneus jezelf ff.

Toen stond ie er wel, dus post ik hier de link, is het weer niet goed?
Ik zal het je vertellen: ik ben op die pagina geweest en toen stond ie er niet . Ik heb de NCRV vervolgens een mailtje gestuurd of ze het online konden zetten. Blijkbaar was ik niet de enige (of ze moeten zich van één berichtje wat aantrekken )
Niet meer actief op Fok!
pi_36664295
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zal het je vertellen: ik ben op die pagina geweest en toen stond ie er niet . Ik heb de NCRV vervolgens een mailtje gestuurd of ze het online konden zetten. Blijkbaar was ik niet de enige (of ze moeten zich van één berichtje wat aantrekken )
Wat hij zegt

wijsneus
  woensdag 5 april 2006 @ 09:01:38 #93
139407 jorienvdherik
pi_36664313
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:44 schreef MrManiak het volgende:
Dat mag hoor, ieder zijn mening.

Maar met het verdienen valt het wel mee. In totaal hebben we via bol.com Eur
70 verdiend, gemeten over alle registers en sinds we meedoen.
Om je gerust te stellen zullen we dat doneren aan het KWF Kankerfonds.

Vriendelijke groet,
Condoleance.nl

-----Original Message-----
From: René [mailto:*****@hotmail.com]
Sent: dinsdag 4 april 2006 14:32
To: beheerder@condoleance.nl
Subject: Formulier Condoleance.nl

Onbeschoft... Het is gewoon onbeschoft om bij
http://www.condoleance.nl/registers/register_6336.html \"gewoon\"
advertenties neer te zetten van DVD\'s waarin Frédérique in mee heeft
gespeeld. Schamen jullie je er niet voor? Heb respect... Alstjullieblieft...
En nee, het stukje in de F.A.Q. maakt het zeker niet goed, ik vind dit (en
ik ben zeker niet de enigste; http://forum.fok.nl/topic/839661/2/50#36637366
) echt niet kunnen.
netjes
wat staat er eigenlijk in de FAQ
pi_36664661
Zag in de telegraaf online een hele rits advertenties. Hartverwarmend. Iemand een copy-paste?
  woensdag 5 april 2006 @ 09:31:55 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36664797
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:22 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Zag in de telegraaf online een hele rits advertenties. Hartverwarmend. Iemand een copy-paste?
graag!
Niet meer actief op Fok!
pi_36667989
quote:
Kun je de link hier zetten ?
pi_36668269
Hoi,
Ik heb de link niet, kan zelf nl niet inloggen op de site. Hoopte dat iemand anders het wel kon en kan copy-pasten.
pi_36668512
Op de Privé pagina van een dinsdag:? Daar staat alleen een kleine advertentie van Rembrandt The Musical.
pi_36668627
Nee, de familiepagina (overlijdensberichten)
pi_36668746
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:48 schreef massy het volgende:

[..]

Kun je de link hier zetten ?
lukt mij niet, mn code is niet meer geldig
Kan een modje deze post verwijderen ??

[ Bericht 14% gewijzigd door massy op 05-04-2006 12:27:29 ]
pi_36669016
quote:
Graag. Frederique en ik liepen gelijktijdig in het AvL voor onze chemotherapie. Mag ik ook een copietje?

woensdag 5 april 2006 @ 12:54:38 #102
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36670116
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef massy het volgende:

[..]

lukt mij niet, mn code is niet meer geldig
Kan een modje deze post verwijderen ??
Op welke bladzijde staan die overlijdens-advertentie online ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 12:57:01 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36670209
Weet niet of ik kan linken?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 april 2006 @ 12:58:15 #104
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_36670247
Ik verbaas me nog over het feit....

2 weken geleden stond ze nog in de Televizier. Ik dacht...die is 25....ze zag er zo supergoed uit voor een vrouw van 38...en nu al overleden.....*snik*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 5 april 2006 @ 12:59:42 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36670298
Ik heb de advertentie's gevonden maar kan ze niet ophalen omdat ik geen lid bent van ''De Telegraaf''
pi_36670365
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Weet niet of ik kan linken?

[afbeelding]
Kun je ze allemaal hier zetten ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:18:17 #107
13151 crew  Rewimo
pi_36670894
Op zich wel, maar ik weet niet of dat zomaar mag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 5 april 2006 @ 13:20:06 #108
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36670945

[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 05-04-2006 13:20:28 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:22:50 #109
13151 crew  Rewimo
pi_36671044
In het topic over Wie is de Mol staat die van het programma. Voor ik nog andere plaats wil ik eerst weten of dat mag.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:26:21 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36671157
Van mij mag het wel hoor .
Zou niet weten waarom niet, eigenlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:39:17 #111
13151 crew  Rewimo
pi_36671640
Okee, dan ga ik ze kopiëren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:39:53 #112
13151 crew  Rewimo
pi_36671660
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:40:31 #113
13151 crew  Rewimo
pi_36671687
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:40:59 #114
13151 crew  Rewimo
pi_36671706
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:41:28 #115
13151 crew  Rewimo
pi_36671726
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:41:54 #116
13151 crew  Rewimo
pi_36671744
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:42:19 #117
13151 crew  Rewimo
pi_36671759
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:42:49 #118
13151 crew  Rewimo
pi_36671777
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:43:14 #119
13151 crew  Rewimo
pi_36671786
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:43:48 #120
13151 crew  Rewimo
pi_36671802
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:44:22 #121
13151 crew  Rewimo
pi_36671818
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:44:46 #122
13151 crew  Rewimo
pi_36671836
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:45:11 #123
13151 crew  Rewimo
pi_36671851
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:45:44 #124
13151 crew  Rewimo
pi_36671876
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:46:10 #125
13151 crew  Rewimo
pi_36671889
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:46:40 #126
13151 crew  Rewimo
pi_36671910
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:47:17 #127
13151 crew  Rewimo
pi_36671930
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:47:44 #128
13151 crew  Rewimo
pi_36671947
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:48:10 #129
13151 crew  Rewimo
pi_36671957
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:48:34 #130
13151 crew  Rewimo
pi_36671974
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:48:54 #131
13151 crew  Rewimo
pi_36671990
Dat zijn ze...
  woensdag 5 april 2006 @ 13:49:48 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36672022
Mooie in memoria.
pi_36672066
Bedankt voor het posten. Geen advertentie van de ouders?
  woensdag 5 april 2006 @ 13:51:42 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36672098
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:50 schreef Diorchanel het volgende:
Die staat een stukje naar boven.
pi_36672119
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:50 schreef Diorchanel het volgende:
natuurlijk wel.

de halve pagina staat vol met advertenties van verschillende vrienden, bekenden.

maar idd , je zou denken dat je dan die van de ouders als eerste hier neerplempt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:54:34 #136
13151 crew  Rewimo
pi_36672206
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:52 schreef milagro het volgende:
natuurlijk wel.

de halve pagina staat vol met advertenties van verschillende vrienden, bekenden.

maar idd , je zou denken dat je dan die van de ouders als eerste hier neerplempt.
Die staat er ook als eerste.
pi_36672254
Okay, ik had niet door dat die uit de Telegraaf kwam. Heb zo het idee dat ze wel heel erg sterk was. Als je toch opeens onverwachts binnen een week overlijdt en dan nog zoveel afscheid kan nemen en de afleveringen van De Mol kan terugzien... Moedig ben je dan.
pi_36672293
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

ik zie het nu, excuses.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:57:05 #139
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36672313
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die van haar ouders staan bovenaan en dan van haar vriend.
Rewimo bedankt voor het plaatsen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 13:57:28 #140
13151 crew  Rewimo
pi_36672326
Graag gedaan
  woensdag 5 april 2006 @ 13:57:59 #141
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_36672344
Mooie advertenties... (alhoewel ik sommige nét iets te commercieel vind, maar het gaat toch om het mooie gebaar)

Edit: Rewimo, ik wil je ook bedanken voor de ads...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_36672463
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:57 schreef MrManiak het volgende:
Mooie advertenties... (alhoewel ik sommige nét iets te commercieel vind, maar het gaat toch om het mooie gebaar)
hoezo te commercieel?

ze noemen de programma's waarin ze speelde, en waardoor ze haar kennen, doet ieder bedrijf toch? alleen hier gaat het toevallig om tv/toneel.
het is niet alsof ze er nog een slaatje uit kunnen slaan of zo.
pi_36672579
Ook mooi is de advertentie van Angela Schijf en Eva Duivesteijn
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
pi_36672939
"Fredje"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 14:17:49 #145
13151 crew  Rewimo
pi_36673100
Ik vind de advertentie van RTL zo afstandelijk, de andere zijn veel persoonlijker...
  woensdag 5 april 2006 @ 14:22:28 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36673331
Hebben ze er bij GTST eigenlijk wel bij stilgestaan? Ik heb alleen het beginv an GTST gezien, en toen was het er niet, bij Guusje deden ze dit wel.
pi_36673825
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben ze er bij GTST eigenlijk wel bij stilgestaan? Ik heb alleen het beginv an GTST gezien, en toen was het er niet, bij Guusje deden ze dit wel.
Guusje was dan ook wat recenter nog qua rol, Frédérique speelde al zolang niet meer in GTST..

ik denk dat dat het is.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:40:13 #149
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36673954
Ze hebben wel een advertentie geplaatst !
En een overlijdensbericht van Frédérique staat op de site van GTST !
  woensdag 5 april 2006 @ 15:09:49 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36675200
Brrrr, krijg er rillingen van
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_36675820
Bedankt rewimo
  woensdag 5 april 2006 @ 16:59:44 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36679814
, bedankt Rewimo! Was mooi om ze te lezen.
Niet meer actief op Fok!
pi_36681990
Mooie advertenties, erg ontroerend, natuurlijk die van de ouders en vriend maar ook die van Eva Duijvesteijn en Angela Schijf en het team van WIDM... maar ze zijn allemaal ontroerend
  woensdag 5 april 2006 @ 18:04:45 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36682081
Mooie berichten. Word er wel een beetje narig van.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:30:21 #155
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36682706
thanks rewimo!

vond het heel mooi om te lezen, kreeg er wel de rillingen van een btje brrrr...
pi_36685762
Vooral van de advertentie van het Wie is de Mol?-team kreeg ik tranen m'n ogen.
Kan me voorstellen dat ze tijdens de opnames toch een hechte band met elkaar gekregen hebben...
pi_36686613
Mooie advertentie inderdaad. Hoe groot moet de schok niet geweest zijn voor de overige Mol-kandidaten (en natuurlijk andere vrienden en familie)?
pi_36692614
Zometeen op AT5 een interview bij Frank Awick...
  woensdag 5 april 2006 @ 22:59:13 #159
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36692792
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kan je dat ook online kijken ?
  woensdag 5 april 2006 @ 23:03:57 #160
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_36692975
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef Rewimo het volgende:
de zusjes De Wit

Mooie woorden van [zo te zien] vooral heel veel collega's. Dank voor het posten....
pi_36692989
Nu op AT5, interview, terugblik en gesprekken met vrienden en collega's...
  woensdag 5 april 2006 @ 23:10:50 #162
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36693229
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op AT5, interview, terugblik en gesprekken met vrienden en collega's...
Komt dat ook online.
pi_36693254
Alweer?
pi_36693275
Geef anders straks even een samenvatting.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:19:43 #165
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36693498
Beetje laat... maar goed...

Dit soort dingen raken me altijd enorm... Net als toen met Guusje Nederhorst... 38 is nog erg jong... Echt ongelovelijk KUT. Moet er niet aan denken ooit hetzelfde te moeten ondergaan.

Kijk haast nooit TV dus wist zo snel ook niet wie het was eigenlijk. Erg mooie vrouw met ongelovelijk veel uitstraling.

Jammer... maarja. Dood is de enige zekerheid enzo.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 5 april 2006 @ 23:20:37 #166
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36693529
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:11 schreef Molline het volgende:
Alweer?
Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag
pi_36694801
Pfff..kippenvel krijg ik ervan na het lezen van de advertenties.
pi_36696553
Toen ik maandag Boulevard zag schrok ik ervan. Net als toen met Silvia Millecam en Guusje Nederhorst. Bij Villa Felderhof zag ik hoe sterk ze was toen ze over haar ziekte praatte, haar ouders en over haar broer die ze zo lief "mijn broertje" noemde. Ik hoop dat ze een fijne tijd heeft gehad bij DreamTravel en bij WIDM.

Dit is echt een rot ziekte. Dus als je zo'n potje van de kankerbestrijding ziet stop er iets in. Maakt niet uit hoeveel, al is het maar een cent.
vet shitt...
pi_36697277
quote:
Op woensdag 5 april 2006 06:45 schreef Riparius het volgende:

[..]

Rain van José Feliciano (uit 1969)
Bedankt, mooi nummer
Heel onwerkelijk om vrijdag naar wie is de mol te kijken, wetende dat ze zaterdag naar haar laatste rustplaats wordt gebracht...
pi_36697379
quote:
Op donderdag 6 april 2006 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Bedankt, mooi nummer
Heel onwerkelijk om vrijdag naar wie is de mol te kijken, wetende dat ze zaterdag naar haar laatste rustplaats wordt gebracht...
Tja, ik keek eigenlijk nooit naar 'wie is de mol' maar ga nu misschien toch maar kijken. Ik bedacht me ook dat het vandaag op de kop af 10 jaar geleden was dat mijn geliefde zangeres Nadieh veel te vroeg overleed op 37-jarige leeftijd. Ook kanker. Hoe lang moet dat nog zo doorgaan? In tegenstelling tot bij het overlijden van Guusje Nederhorst heb ik nu eigenlijk niets gehoord van het KWF. Maar kankerbestrijding is van levensbelang, voor ons allemaal.
pi_36697440
Ja, ze geven wel miljarden uit aan oorlogen en overbodige ruimtereizen (Nederland heeft iets van 20 miljoen euro betaalt om André Kuipers de ruimte in te schieten )
Terwijl dat geld juist aan onderzoek en bestrijding van ernstige ziektes besteedt had moeten worden, met alle techniek en wetenschap van tegenwoordig had er toch allang een medicijn tegen deze ziektes moeten zijn, maar dat geld wordt dus aan nutteloze doelen zoals ruimtereizen en oorlog besteed, raar maar waar...
  donderdag 6 april 2006 @ 04:37:06 #172
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36697454
quote:
Op donderdag 6 april 2006 04:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, ze geven wel miljarden uit aan oorlogen en overbodige ruimtereizen (Nederland heeft iets van 20 miljoen euro betaalt om André Kuipers de ruimte in te schieten )
Terwijl dat geld juist aan onderzoek en bestrijding van ernstige ziektes besteedt had moeten worden, met alle techniek en wetenschap van tegenwoordig had er toch allang een medicijn tegen deze ziektes moeten zijn, maar dat geld wordt dus aan nutteloze doelen zoals ruimtereizen en oorlog besteed, raar maar waar...
Tegenwoordig wordt 60% van alle kankergevallen met succes behandeld. Dat is al aardig wat maar zeke voor verbetering vatbaar.

Het vervelende in dit geval is eigenlijk gewoon dat het te laat is opgemerkt
pi_36697881
Ook vandaag weer advertenties in de telegraaf. Het laat diepe indruk achter....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 08:05:23 #174
13151 crew  Rewimo
pi_36697910
Dan zet ik ze weer hier neer...

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 08:05:53 #175
13151 crew  Rewimo
pi_36697913
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 08:06:33 #176
13151 crew  Rewimo
pi_36697918
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 08:07:08 #177
13151 crew  Rewimo
pi_36697921
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 08:07:40 #178
13151 crew  Rewimo
pi_36697929
  donderdag 6 april 2006 @ 08:16:22 #179
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36698006
quote:
Op donderdag 6 april 2006 04:37 schreef Nembrionic het volgende:

Daarom is het ook belangrijk je huisarts bij de kraag te grijpen als je je langere tijd niet goed voelt of iets geks hebt.

Als je die verhalen soms hoort van hoe het gelopen is.

'Jan had al een tijdje last van....'

Brrrrr
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 08:28:57 #180
13151 crew  Rewimo
pi_36698109
quote:
Frédérique zaterdag gecremeerd

Actrice Frédérique Huydts wordt zaterdag in het Noord-Hollandse Driehuis gecremeerd. In liefde en harmonie hebben wij afscheid genomen van onze dochter en mijn liefje, laten de ouders van Frédérique en haar vriend Daniël in een aangrijpend overlijdensbericht weten. De verwachting is dat vele collega’s de dappere Frédérique de laatste eer zullen bewijzen. Zij heeft in de showbizz een grote leegte achtergelaten.
De 38-jarige Frédérique overleed maandag na een zwaar ziekbed aan de gevolgen van kanker. Ze werd twee jaar geleden voor het eerst geconfronteerd met de vreselijke ziekte. Maar leek de darmkanker medio 2005 te hebben overwonnen. De actrice stond weer midden in het leven. Vertrok afgelopen herfst voor Wie is… de Mol? naar Argentinië en ging op reis voor het programma Dreamtravel. Toen ze twee weken geleden opeens niet meer kon plassen, bleek de ziekte terug te zijn. Er zat een enorme tumor in haar nieren. De brunette moest zich deze keer gewonnen geven.
Frédérique zou gaan spelen in het toneelstuk Nacht, Moeder, naast Linda van Dyck. In dat stuk zou zij een dochter spelen die haar moeder vertelt dat ze zelfmoord wil plegen. De repetities zouden in september van start gaan. Producent Hans Cornelissen: „We hebben uit respect besloten even te wachten met verdere beslissingen. Eerst is zaterdag de crematie. We moeten dit grote verlies verwerken, in de geest van Frédérique. Gesprekken komen later, maar we zullen, zoals zij ook gewild zou hebben, vermoedelijk wel met de productie doorgaan.”

Liefde
Frédérique was in de tijd voor haar overlijden ook weer gelukkig in de liefde. Toen ze in 2004 met kanker werd geconfronteerd, werd ze verlaten door haar vriend Jeroen.
Hij zou het niet aankunnen. In Daniël vond ze de laatste twee maanden van haar leven een grote steun en toeverlaat. Met elkaar hebben we de kern van de liefde ontdekt. Onze liefde zal altijd blijven, luidt zijn hartverscheurende afscheidsboodschap.
Voor de ouders van de actrice zal zaterdag een loodzware dag worden. Jaren geleden begroeven ze hun zoon Bobbie, die zelfmoord pleegde toen hij 21 jaar was. Ze zullen, gesteund door de vele lieve vrienden die Frédérique gedurende haar leven om zich heen had verzameld, afscheid moeten nemen van hun prachtige dochter.
Uit de Telegraaf
pi_36698160
Je vraagt je af, hè, nu heeft ze een half jaar (!!) chemo gehad, zich in die tijd vreselijk rot gevoeld, leek dankzij de chemo genezen om dan binnen 4 dagen ineens tóch dood te gaan, de kanker weer full blown terug blijkbaar.
Ik ga me afvragen of ik nog wel chemo zou willen, je hoort om je heen mij te vaak, dat ondanks dat mensen toch dood gaan, alleen hebben ze in de laatste maanden zich vooral zwaar ziek gevoeld door die verrotte chemo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 april 2006 @ 08:40:38 #182
13151 crew  Rewimo
pi_36698223
Ik denk dat je, als je ziek wordt, elke gelegenheid aangrijpt om beter te worden. Toevallig stond daar ook een stukje over in de Telegraaf, even zoeken...
quote:
’Kankerpatiënt moet chemo-ellende uiten’

Campagne: bijwerking is te verhelpen

door René Steenhorst

AMSTERDAM/SNEEK, donderdag
Veel kankerpatiënten durven tegen hun behandelaars niet te klagen over de bijwerkingen die ze ondervinden van hun chemokuur. De Vereniging van Oncologie Verpleegkundigen (VvOV) start daarom deze week de campagne ’Spreek je uit’.
Bijna driekwart van de Nederlanders met juist ontdekte kanker vreest misselijkheid, braken en haaruitval door chemotherapie. Helaas blijkt de realiteit zelfs heftiger dan de angst vooraf: 86 procent ondervindt deze bijwerkingen van de behandeling ook daadwerkelijk.
Dat blijkt uit een enquête van het bureau voor marktonderzoek TNS NIPO onder kankerpatiënten die chemo hadden ondergaan. Elk jaar krijgen zeker 40.000 Nederlanders (vaak meerdere) chemokuren. Bijna 20 procent van de mensen die met één of meer van de neveneffecten kampt, heeft zelfs serieus overwogen het vervolg van de behandeling te staken.
„Maar uiteindelijk beëindigt bijna niemand om díe reden de chemokuren. Meestal blijkt de wens om te genezen sterker dan alle ellende door de behandeling,” zegt Rob van Boxtel, voorzitter van de VvOV.
De campagne Spreek je uit, voor zowel patiënten als verpleegkundigen, is dringend gewenst, stelt Van Boxtel. „Veel met chemo behandelde kankerpatiënten verdringen hun klachten over misselijkheid en vermoeidheid ten opzichte van hun behandelaars. Sommigen zijn bang dat de dosis chemo wordt verlaagd, wanneer zij kenbaar maken dat het eigenlijk niet zo goed gaat. Ze vrezen dan dat de behandeling minder goed aanslaat en hun kans op genezing afneemt. Verpleegkundigen moeten daar doorheen kunnen prikken.”

Van Boxtel, als gespecialiseerd kankerverpleegkundige werkzaam in de thuiszorg in Sneek: „De invloed van bijwerkingen als misselijkheid en braken, maar ook haarverlies en vermoeidheid, is groot. Mensen die na de derde of de vierde chemokuur oververmoeid en bijna al hun energie kwijt zijn door het braken en de diarree. Daarom is het belangrijk dat patiënten en verpleegkundigen deze problemen bespreken en dat patiënten weten dat er behandeling mogelijk is om het risico op misselijkheid en braken te verminderen.”
In 2005 werd er bij ruim 74.500 mensen in Nederland kanker vastgesteld, bij 37.500 mannen en 37.000 bij vrouwen. In 10 procent van de gevallen was er al eerder sprake van een vorm van kanker.
pi_36698395
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je, als je ziek wordt, elke gelegenheid aangrijpt om beter te worden. Toevallig stond daar ook een stukje over in de Telegraaf, even zoeken...
[..]
ja, dat begrijp ik, logisch dat je alles aangrijpt, duh, maar het zet me toch aan het denken.
chemo verlengt in bepaalde gevallen slechts, en de verlenging is nu niet bepaald kwalitatief beter, ik denk ook aan Johan Stekelenburg, chemo na chemo gehad, hondsberoerd ervan geworden, genezen verklaard en een maand later zat de kanker ineens overal.

ik las laatst een artikel ergens over chemo, waarin gesteld wordt dat er soms te snel naar chemo wordt gegrepen terwijl er ook alternatieven zijn (en dan dus niet van de Jomanda soort ).
er was een groep vrouwen gevolgd, met borstkanker, waarvan degene met chemo per saldo niet langer leefden of weinig langer dan degene die enkel met hormoonpillen en bestraling was behandeld, de overlevingskansen verschilden 3% van elkaar...

maar natuurlijk, in je wanhoop grijp je ws toch ook die kans.
  donderdag 6 april 2006 @ 09:05:22 #184
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36698572
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:34 schreef milagro het volgende:
Je vraagt je af, hè, nu heeft ze een half jaar (!!) chemo gehad, zich in die tijd vreselijk rot gevoeld, leek dankzij de chemo genezen om dan binnen 4 dagen ineens tóch dood te gaan, de kanker weer full blown terug blijkbaar.
Ik ga me afvragen of ik nog wel chemo zou willen, je hoort om je heen mij te vaak, dat ondanks dat mensen toch dood gaan, alleen hebben ze in de laatste maanden zich vooral zwaar ziek gevoeld door die verrotte chemo
chemo heeft zijn voordelen maar ook hele grote nadelen.
ze maken alle cellen kapot niet alleen de kanker cellen maar ook je gezonde cellen, waardoor je heel vatbaar ben voor allerlei andere ziektes, waardoor je lage imuun systeem hebt.

chemo sloopt je, wat waar is waar, je hebt veel succes verhalen. Darmkanker is een vorm van kanker wat zo risky is.
pi_36700465
quote:
Op donderdag 6 april 2006 04:37 schreef Nembrionic het volgende:

En dat snap ik dus weer niet. Als je deze ziekte gehad hebt, blijf je toch wel onder controle staan?
pi_36700849
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Molline het volgende:

[..]

En dat snap ik dus weer niet. Als je deze ziekte gehad hebt, blijf je toch wel onder controle staan?
Dat zou ik zeker voor mezelf wel doen denk ik? Maar misschien wil je op den duur ook je niet ziek voelen zeker niet als alles weer voor de wind gaat.....en dat was bij frederique het geval denk ik.....maar het is wel vreemd dat je je zo beroerd voelt na chemokuren ....daar moet toch wel is een alternatief voor zijn pffffffff.....dat ze daar van de regering is meer geld in staken ipv andere nutteloze dingen......zoals afghanistan!!!
pi_36701007
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef kluivie het volgende:

[..]

.... dat ze daar van de regering is meer geld in staken ipv andere nutteloze dingen......zoals afghanistan!!!
Oei
pi_36712736
-edit-
  donderdag 6 april 2006 @ 17:03:50 #189
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36712833
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Molline het volgende:

[..]

Eh ja. Maar zo'n controle vindt niet elke week plaats.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:05:41 #190
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36712908
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:16 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Daarom is het ook belangrijk je huisarts bij de kraag te grijpen als je je langere tijd niet goed voelt of iets geks hebt.

Als je die verhalen soms hoort van hoe het gelopen is.

'Jan had al een tijdje last van....'

Brrrrr
Wat ik ervan begrepen heb is dat dus niet het geval geweest (dat tijdje niet goed voelen).
Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
pi_36717253
Erger me wel een beetje aan het toontje van dat stukje in de Telegraaf met termen als "aangrijpend overlijdensbericht" en "hartverscheurende afscheidsboodschap" om het allemaal nog even een extra sentimentele waarde mee te geven. Het is al verschrikkelijk genoeg, daar hoeft de Telegraaf niet nog eens een extra schepje bovenop te doen wat mij betreft...

De overlijdensadvertenties zijn weer om te zo mooi en integer
  donderdag 6 april 2006 @ 20:50:10 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_36720038
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Erger me wel een beetje aan het toontje van dat stukje in de Telegraaf
ik stoorde me er ook al aan, 't is weer 's zo'n een typisch telegraafstuk ["de brunette, blablabla]
dramaqueen gedoen
pi_36720319
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:53 schreef milagro het volgende:

[..]

ik las laatst een artikel ergens over chemo, waarin gesteld wordt dat er soms te snel naar chemo wordt gegrepen terwijl er ook alternatieven zijn (en dan dus niet van de Jomanda soort ).
er was een groep vrouwen gevolgd, met borstkanker, waarvan degene met chemo per saldo niet langer leefden of weinig langer dan degene die enkel met hormoonpillen en bestraling was behandeld, de overlevingskansen verschilden 3% van elkaar...

maar natuurlijk, in je wanhoop grijp je ws toch ook die kans.
Ik wil dit bovenstaande graag even nuanceren,ondanks dat het een beetje off-topic is. Ik ben, net als Frederique, 38 jaar en heb borstkanker. Dat chemotherapie niet bij elke soort kanker werkt, is al jaren bekend, maar het vervelende is dat je dat pas achteraf weet. Als je jaren verder bent. Omdat als het gezwel weg is er weinig te meten valt, het niet te checken is of de chemo invloed heeft gehad, of het geslonken is.
Ik heb neoadjuvante chemo gehad. Dus eerst chemo, daarna restant opereren. Omdat de tumor en nog zat tijdens de therapie, was halverwege al goed vast te stellen dat de chemo aansloeg. Dus: kankervrij. Met garantie tot de achterdeur, zullen we maar zeggen...
Drie procent is toch echt te weinig, terwijl 60% (dat iets hoger stond) ook weer iets te hoog is. Kanker is en blijft een kutziekte.

Maar ik ben blij dat ik in een land leef waar je chemotherapie kunt krijgen, zodat ik zolang mogelijk bij mijn twee kindjes kan zijn...
pi_36720561
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Eh ja. Maar zo'n controle vindt niet elke week plaats.
Zo'n tumor groeit toch niet in één week?
  donderdag 6 april 2006 @ 21:07:44 #195
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36720731
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef Molline het volgende:

[..]

*zucht*
Nee, inderdaad maar het kan wel in een paar maanden! En typische controles vinden volgens mij 'slechts' elk half jaar of jaar plaats.

Als ik ernaast zit hoor ik het graag.
pi_36720760
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef Molline het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook niet nee, maar volgens mij moet je na je "genezing" elke maand of twee maanden op controle, en als het een hele agressieve vorm is dan kan dat helaas al te laat zijn...

maar het zal ook wel verder uitgezaaid zijn geweest want in principe zou je zo'n nier ook kunnen verwijderen, het is heftig maar er leven meer mensen met slechts één nier....
pi_36727800
controle is het eerste jaar om de drie maanden, dan om de vier. Daarna tot het 5e jaar 2 keer per jaar.
En het vervelende van die cellen is dat ze zo klein zijn, dat ze niet te zien zijn. Als ze dan zichtbaar zijn, dan is het vaak al te laat. Of je zo elke maand een scan moeten krijgen,maar dat betaald geen enkele ziektekostenverzekering. Bovendien: uitzaaiingen worden niet meer curatief (= om te genezen) behandeld, maar palliatief (rekkend en pijnbestrijdend, maar ongeneeslijk).
pi_36736905
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook niet nee, maar volgens mij moet je na je "genezing" elke maand of twee maanden op controle, en als het een hele agressieve vorm is dan kan dat helaas al te laat zijn...

maar het zal ook wel verder uitgezaaid zijn geweest want in principe zou je zo'n nier ook kunnen verwijderen, het is heftig maar er leven meer mensen met slechts één nier....
Ze kon niet meer plassen, dat zou dan betekenen dat er met beide nieren wat mis was..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 april 2006 @ 14:02:15 #199
13151 crew  Rewimo
pi_36737636
pi_36743281
Het is mss heel luguber van me, om me dit af te vragen...Maar hóe is ze overleden? En dan bedoel ik letterlijk?
Ik hoorde toen bij Boulevard dat op ze op zaterdag nog de afleveringen van WIDM had gekeken met de producenten...Ik bedoel..Hoe hélder was ze? Realiseren dat je binnen een paar uur sterft....dat kan toch niet????? Was de hoop toen echt al opgegeven?
Ik bedoel dus....Ze werd toch niet maandagochtend wakker beseffend dat ze eind die middag zal gaan sterven?????

Ik vind het zo ongelovelijk tragisch dit.
Voor Frederique, voor ieder die dit meemaakt in zijn/haar naaste omgeving.
Walgelijke ziekte.
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:04:21 #201
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36753912
In de zin van: je vermoedt euthanasie?
Sorry, vind het inderdaad te luguber daar te veel over na te denken.. deze 2 minuten waren genoeg..

Zeer tragisch dat zo'n mooie vrouw is overleden.
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:08:42 #202
70004 niksan
net een beetje meer
pi_36754009
Ze was vorige week toch al opgenomen?
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:14:05 #203
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36754113
24 maart dacht ik.
pi_36754746
Ik hoorde vandaag bij het programma Albert, dat Frederique dus idd zaterdag al stervende was.
Haye van der Heije ( heetie zo?) vertelde dat ze er zaterdag prachtig uit zag. Hij omschreef haar als een Avant Gardner, met mooie glanzende ogen. Maar dat er dus idd die dag voorgoed afscheid is genomen.

Maar...Jee......Een mens is tot alles in staat blijkbaar. Je zou denken dat iemand toch lichtelijk in paniek raakt om zo bewust te beseffen dat je gaat sterven binnen enkele dagen...
Op sterven liggen zou in mijn oren klinken dat je zoveel pijn hebt, en zoveel morfine toegediend krijgt, dat de dood haast een verlossing voor je wordt. En je niet daadwerkelijk bewust bent van het naderende einde.
(Dat laatste heb ik 1 keer van nabij meegemaakt, en 1x gehoord...Waarbij morfine in steeds hogere dosis werdt toegediend, waarbij je uiteindelijk niet meer wakker wordt dus. Het is een vorm van euthanasie eigenlijk....in tegenstelling dat hierbij niks wordt ondertekend of er echt bij bewust-zijn voor wordt gekozen. De patient kán niet meer..de dosis wordt verhoogd...en verhoogd...En dan weet iedereen dat je na een aantal uren overlijdt..zonder dat er ook maar 1 verklaring om de hoek komt kijken.

Ooh..sorry, ik zie dat het wel erg medisch wordt. Maar het gekke is....Ik vind het zo tragisch, zo verdrietig etc...Ik-kan-er-met-de-kop-niet-bij-gevoel....Als ik zo per toeval details hoor over haar dood...Kweet niet, geeft me een duidelijker beeld. Wat overigens niks van het ongeloof afdoet.

Je hebt mensen die juist niet té veel willen weten, want mss *eng*
Ik vind juist *minder* weten...heel eng.
Mijn God, ik stel me drama-toestanden voor....

Nou...dit moest me ff van het hart.

( Exuses als ik mensen tegen het hoofd stoot, maar ieder zo zijn ding zeg maar.)
pi_36754954
De grootste klap zal zijn dat je hoort dat je kanker hebt. Vanaf dat moment 'leef je naar het sterven toe'. Je weet dat chemo 'misschien' een kans voor je is, maar je houdt altijd in gedachten dat de kans dat je snel sterft aanwezig is. Op die manier bereidt je je, al dan niet bewust, voor op wat er komen gaat. Ik denk dat je daarom minder snel in paniek raakt dan wanneer je nu direct zou horen da je nog maar 3 uur te gaan hebt.

Maar of dit nou gesprekstof is voor in dit topic .... Ik denk het niet.
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:56:16 #206
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36755060
Je stoot mij niet voor het hoofd... maar vind hoe iemand sterft dusdanig persoonlijk, dat dit ons echt niets aangaat. Een van de redenen waarom ik daar niet teveel over nadenken wil. Ergens ben ik ook wel 'benieuwd' maar het voelt alsof ik een privacyregel overschrijd oid..
Maar dat ben ik. Iedereen is daar verder vrij in.

je morfineverhaal klopt overigens..
pi_36755213
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Dwaashaas het volgende:

Maar of dit nou gesprekstof is voor in dit topic .... Ik denk het niet.
Je hebt gelijk.

(Iig bedankt voor je antwoord, want daar kan ik me wat bij voorstellen.)

Ontopic.

*Rust zacht, Frédérique*
pi_36758383
Ze wordt straks begraven op Driehuis, heel onwerkelijk...
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:33:33 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36759134
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 04:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze wordt straks begraven op Driehuis, heel onwerkelijk...
Ze wordt gecremeerd. En de urn zal wel bij haar ouders op de schoorsteenmantel komen te staan.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:35:50 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36759161
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:56 schreef Here2Stay het volgende:
Je stoot mij niet voor het hoofd... maar vind hoe iemand sterft dusdanig persoonlijk, dat dit ons echt niets aangaat. Een van de redenen waarom ik daar niet teveel over nadenken wil. Ergens ben ik ook wel 'benieuwd' maar het voelt alsof ik een privacyregel overschrijd oid..
Maar dat ben ik. Iedereen is daar verder vrij in.

je morfineverhaal klopt overigens..
Waarom zou ons dat niets aan gaan? Het gaat hier niet specifiek over Frédérique. Het zou ook over jezelf kunnen gaan. Daar mag je toch best over nadenken? En het toedienen van steeds hogere doses morfine is inderdaad ook een vorm van euthanasie. Zo is één van mijn tantes ook overleden. Heb het afgelopen jaar twee tantes verloren aan kanker. Eentje was er binnen een half jaar geweest en de ander heeft het zo'n twee jaar uitgehouden (die had een zeldzame vorm). En nu heeft een andere tante van me een bloedziekte. Toch geen leukemie mag ik hopen Bij mij op school zat ook een jongen die ongeveer net zo oud was als ik. Die is inmiddels ook aan kanker overleden. Een erg rare gedachte. Zo zie je hem nog rondlopen, rondspringen en doen en dan is 'ie ineens dood...

Ik vraag me wel af of Frédérique nou ook echt bewust euthanasie heeft gepleegd. Denk het niet, aangezien ze zaterdag al stervende was. Kan me het ook niet goed voorstellen van zo'n vechter. Maar aan de andere kant kan ze gedacht hebben: Nee, ik kan dit alles niet nog eens aan. Het is voorbij.
Niet meer actief op Fok!
pi_36759328
Is er gister nog iets gedaan bij "Wie is de mol?"?
De aflevering die nu bij uitzending gemist staat is volgens mij van vorige week.
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:35:32 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36759844
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 09:55 schreef massy het volgende:
Is er gister nog iets gedaan bij "Wie is de mol?"?
De aflevering die nu bij uitzending gemist staat is volgens mij van vorige week.
Voordat WIDM begon, kwam Karel in beeld met een ingetogen en mooi afscheidswoord voor Frédérique, waarbij hij ook vertelde dat het haar nadrukkelijke wens was de afleveringen zoals ze al gemaakt waren, uit te blijven zenden.

Persoonlijk vind ik die filering van haar laatste uren trouwens een beetje morbide. Wat doet het er ook toe?
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:44:22 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36760010
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:35 schreef Copycat het volgende:
Persoonlijk vind ik die filering van haar laatste uren trouwens een beetje morbide. Wat doet het er ook toe?
dat is inderdaad heel persoonlijk, want ik vind het wel degelijk interessante materie. De dood is een fascinerend fenomeen en ik vind het boeiend om erover na te denken wat dat met mensen doet. Niets om voor weg te rennen in ieder geval en dat lijken veel mensen wel te doen. Ooit moet je er ook zelf aan geloven. Het zal mij in ieder geval (hoop ik nu!) niet overvallen als een dief in de nacht.
Niet meer actief op Fok!
pi_36765509
Inmiddels is de crematie geweest volgens De Telegraaf.. onder grote belangstelling, zonder publiek en pers.... mooi laatste eerbetoon aan een prachtige vrouw...
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:25:59 #216
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36765568
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Inmiddels is de creatie geweest volgens De Telegraaf.. onder grote belangstelling, zonder publiek en pers.... mooi laatste eerbetoon aan een prachtige vrouw...
Je bent de "m" vergeten bij crematie, en nu ontstaat er een aparte typo .

Maar ik ben blij dat ze het rustig en klein hebben gehouden. Niet alles hoeft een mediaspectakel te zijn.

-edit-
Aangepast.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36765593
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je bent de "m" vergeten bij crematie, en nu ontstaat er een aparte typo .
bedankt voor de tip, is aangepast
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:08:41 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36767805
Ja toch weer een gek idee. Nu is ze er pas echt niet meer.
Lag Pim Fortuyn niet ook tijdelijk in Driehuis begraven? En heeft de keuze voor crematie wellicht ook te maken met het feit dat de overledene geen zin heeft in publiek aan het graf? zomaar een hersenspinsel hoor
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:49:09 #219
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36768863
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Inmiddels is de crematie geweest volgens De Telegraaf.. onder grote belangstelling, zonder publiek en pers.... mooi laatste eerbetoon aan een prachtige vrouw...
Hoe weten jullie dat?
-edit- Ik zie het nu ook in de Telegraaf staan..Sorrie.
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:57:17 #220
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36769085
Ze hebben gelijk zonder publiek en zeker de pers.
pi_36769598
Was gisteren bij Albert toch nog een klein beetje eerbetoon aan Frederique
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:22:49 #222
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36769838
Bij Reinout oerlemans ook - In de TV-show !
Reinout had een mooie eerbetoon aan Frederique
pi_36769871
Jammer gemist
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:28:13 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36769973
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:24 schreef kluivie het volgende:
Jammer gemist
Ik heb Albert ook gezien, was idd, netjes de eerbetoon.
Reinout had ik later op video gekeken. Zowel Albert en Reinout waren om 21.30 op tv te zien !
pi_36773259
Ik kan er nog steeds niet bij ...zo ongeloofelijk triest en zo jong..
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:42:37 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36773610
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:30 schreef mrsj het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij ...zo ongeloofelijk triest en zo jong..
Zeker is het triest, zo jong !
pi_36775472
Non posts weg.
pi_36785049
Ik had toch wel wat beelden willen zien maar helaas, rust zacht Frédérique...
pi_36785110
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Awick wordt vandaag herhaald om 13:00 uur en om 22:30 uur (buiten de regio Amsterdam is AT5 digitaal te ontvangen via de meeste kabelnetten).
pi_36785437
Vandaag op de voorpagina telegraaf. Iemand een copy-paste?
pi_36785519
Laatste afscheid van Frédérique

Reinout Oerlemans, vergezeld door zijn vrouw Daniëlle Overgaag, kreeg het gisteren na de crematie van de slechts 38 jaar geworden actrice Frédérique Huydts even te kwaad. Oerlemans, Frédériques vroegere soapcollega uit GTST: ?Soms ontgaat je de rechtvaardigheid. Als er iemand verdiende te leven was zij het wel. Ik kende geen sprankelender mens. Het is heel zwaar, vooral voor haar ouders, die eerder hun zoon verloren. Zij gaan echt helemaal alleen weg uit het crematorium.?
Het lichaam van de actrice, in een met bloemen overladen kist, werd met een witte rouwauto naar begraafplaats en crematorium Westerveld in Driehuis vervoerd. De uitvaart speelde zich af in volledige privacy.
In de aula van het crematorium waar de levenslustige Frédérique werd herdacht waren haar ouders, Frédériques vriend Daniël, naaste familieleden en goede vrienden en vriendinnen uit het vak. Onder de genodigden bevonden zich Wendy van Dijk en Chris Zegers (zie foto), Rick Engelkes, Isa Hoes, Victor Reinier, Angela Schijf en Haye van der Heyden. Hij en zijn vrouw zagen Frédérique nog twee dagen voor zij, na darmkanker te hebben overwonnen, aan een niertumor overleed.

zondag 9 april 2006 @ 10:14:32 #232
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_36785787
quote:
Op zondag 9 april 2006 07:02 schreef Riparius het volgende:

[..]

Awick wordt vandaag herhaald om 13:00 uur en om 22:30 uur (buiten de regio Amsterdam is AT5 digitaal te ontvangen via de meeste kabelnetten).
Waarom kan ik het juist dan nét weer niet zien
slechte site ook van at5, een uitzending gemist functie zou niet mistaan...
  zondag 9 april 2006 @ 10:16:28 #233
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36785799
-edit-

[ Bericht 47% gewijzigd door Haaibaaike op 09-04-2006 10:27:05 ]
pi_36793792
Ik heb het programma op AT5 gezien. Haye van der Heyden was aan het woord. Daarnaast veel beelden van Frederique.........

:-(
  zondag 9 april 2006 @ 18:26:36 #235
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36799077
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:42 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Ik heb het programma op AT5 gezien. Haye van der Heyden was aan het woord. Daarnaast veel beelden van Frederique.........

:-(
Ja ik zat vanmiddag ook naar AT5 te kijken.
'k vond het boeiend de beelden van Frédérique.
pi_36799214
Ze zou in stilte gecremeerd worden, zonder pers. En wat schetst mijn verbazing, toch weer loeigrote foto's van rouwende nabestaanden die bij de crematie aanwezig waren. De achtergrond op die foto's is heel wazig, wat betekent dat de foto's vanaf grote afstand met een telelens zijn gemaakt. Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan die persfotografen.
pi_36799336
Mee eens Floddertje, en heel opvallend in de telegraaf nog wel (.....)
Maar ja, de mensen willen het zien, het wordt verkocht....
  zondag 9 april 2006 @ 18:38:22 #238
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36799385
Ik vind dit ook altijd gemeen van de pers.
Ze gaan gewoon ergens in de struiken liggen.
Om een glimp van de rouwende mensen te ontdekken en dan foto's schieten.

Ik vind dat heel erg voor de familie,privacy is ze niet gegunt.
Bah. vreselijk zulk volk
pi_36799628
Nu zal het in de 'pers' nog wel meevallen. Ben benieuwd wat de prive/story/weekend ervan maken...
  zondag 9 april 2006 @ 19:02:30 #240
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36800063
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:

Bah. vreselijk zulk volk [afbeelding]
eensch
  zondag 9 april 2006 @ 22:33:51 #241
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36807184
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:

Bah. vreselijk zulk volk [afbeelding]
Mee eens .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_36813355
Vreselijk als je zelfs op dit soort momenten wordt lastig gevallen.
Moeilijkste tijd zal nu beginnen. Wat een ongelovelijk gat vallen ze in....

[ Bericht 0% gewijzigd door PaulOnlineNL op 10-04-2006 10:03:20 ]
pi_36830227
Wat te denken van het verhaal op de site van de Telegraaf dat ze eindelijk het bewijs hebben dat Frank Wisse het met Esmee de la Bretoniere doet... bewijsstuk: foto dat ze gearmd naar buiten komen na de crematie van Frederique

Walgelijke roddeljournalistiek totaal respectloos
  maandag 10 april 2006 @ 18:41:59 #244
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36830423
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat te denken van het verhaal op de site van de Telegraaf dat ze eindelijk het bewijs hebben dat Frank Wisse het met Esmee de la Bretoniere doet... bewijsstuk: foto dat ze gearmd naar buiten komen na de crematie van Frederique

Walgelijke roddeljournalistiek totaal respectloos
"De één z'n dood is de ander z'n brood"
pi_36832922
dit wil ik niet eens journalistiek noemen. Dit is gewoon respectloos.
  dinsdag 11 april 2006 @ 07:28:45 #246
55900 GM
vind ik dan toch
pi_36846089
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef PaulOnlineNL het volgende:
dit wil ik niet eens journalistiek noemen. Dit is gewoon respectloos.
Op zich mee eens, des te vreemder dat ik hierboven iemand zie schrijven "ik had best beelden willen zien". Waarom in vredesnaam? Mag iemand alsjeblieft in de dood nog een beetje privacy hebben?
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_36846278
En zo houdt het elkaar in stand. Als er geen markt voor is gebeurt het niet. Overigens wil ik het niet perse als slecht bestempelen. De betrokkenheid van mensen kan ook best oprecht zijn. De wijze waarop is vervolgens een tweede....
Persoonlijk heeft het mij ook erg aangegrepen.
pi_36846727
De een zijn dood is de ander zijn brood.

Ik wilde de Privé verleden week eventjes doorbladeren in de kiosk (de editie waar Frederique Huydts voorop stond), en na slechts één dag bleek er nog slechts een over. Gewoonlijk raken ze ze aan de straatstenen niet kwijt.

De Privé heeft er vast goud geld aan verdiend. Wrang.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2006 08:55:08 ]
pi_36846792
ja, en jij bladert hem ook door, toch, al koop je hem niet.

blijkbaar menseigen om toch bepaalde details te willen weten c.q. zien.
pi_36846828
Ik denk dat mensen verbijsterd zijn over hoe dit zo snel heeft kunnen gebeuren (en dus de bladen erbij pakken).
pi_36846934
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef milagro het volgende:
ja, en jij bladert hem ook door, toch, al koop je hem niet.

blijkbaar menseigen om toch bepaalde details te willen weten c.q. zien.
Ja, ik had hem doorgebladerd, ik geef het toe, maar niet voor de 'coverstory'. Die liet ik links liggen. Ik vind die 'wat dragen zij'?-pagina's altijd wel geinig en dat soort pagina's zijn de reden dat ik die tijdschriften wekelijks even doorblader.

(niet dat iemand me gelooft...)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2006 09:08:11 ]
pi_36846999
Laten we wel wezen: het merendeel van de mensen is toch benieuwd wat er nu precies gebeurd is.
  dinsdag 11 april 2006 @ 09:17:58 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36847110
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Laten we wel wezen: het merendeel van de mensen is toch benieuwd wat er nu precies gebeurd is.
Idd en dat mogen we ook wel verafschuwen aan onszelf. Laat echter onverlet dat we het zelf ook doen, hoe hard we het ook ontkennen. Eén der onhebbelijkheden van de mens, zal ik maar zeggen.
Niet meer actief op Fok!
pi_36847277
Maar Viking, dat hoeft toch niet per definitie slecht/onhebbelijk te zijn? Het is toch ook een vorm van betrokkenheid en een teken dat het ons niet koud laat?
pi_36847881
Maar misschien is dat ook een beetje naief van mij....
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:32:01 #256
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36848555
Op zich is het niet slecht dat wij nieuwsgierig zijn naar hoe het allemaal verlopen is, en het is ook niet slecht dat de bladen een verhaal maken van zo'n gebeurtenis, maar de manier waarop vind ik wel erg vals.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:32:43 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36848575
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Maar Viking, dat hoeft toch niet per definitie slecht/onhebbelijk te zijn? Het is toch ook een vorm van betrokkenheid en een teken dat het ons niet koud laat?
Ja het is wel een teken dat het ons niet koud laat, maar het getuigt tegelijkertijd ook van weinig respect voor de familie dat wij ons 'verlekkeren' (al gebruik ik dat woord liever niet) bij het zien van al die treurige gezichten. Dat verkoopt en dat weten de bladen dondersgoed.
Niet meer actief op Fok!
pi_36848780
Denk dat we het helemaal eens zijn!
pi_36849894
Overigens moet ik zeggen dat ik het me nog steeds niet kan voorstellen. Vrijdag met een heel raar gevoel naar WIDM zitten kijken. Kan er met m'n pet niet bij. Zo vreselijk triest.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:38:47 #260
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_36864561
Reactie van Angela Schijf op haar website:

Het is stil in mijn hoofd. En tegelijkertijd razen mijn gedachten voort. Mijn dierbare vriendin en collega Frédérique Huydts is maandagmiddag aan de gevolgen van kanker overleden. Na een zwaar ziekbed waarin zij twee operaties en verschillende chemokuren overwon, krabbelde ze medio 2005 omhoog als nooit tevoren. Frédérique was de meest levenslustige, krachtige vrouw die ik ken. Hoe hard en o zo oneerlijk is het als die kloteziekte dan opeens weer opduikt en binnen no time één van de mooiste mensen uit ons midden haalt. Mijn hart en gedachten zijn bij haar lieve ouders en vriend en hartsvriendinnen. Ik koester de prachtige momenten die ik, zowel in Meiden Van De Wit als privé, met haar beleefd heb en leen graag haar motto: Carpe Diem!
Angela
pi_36943977
En het leven gaat gewoon keihard door hè, in principe is ze alweer vergeten toch...
pi_36944254
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 05:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
En het leven gaat gewoon keihard door hè, in principe is ze alweer vergeten toch...
ilona-scuderia, dat is precies mijn gedachte. Kan je nagaan hoe moeilijk de mensen in haar directe omgeving het nu hebben.....
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:48:31 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36946817
quote:
nog niet door mij. Maar dat is een kwestie van tijd
Niet meer actief op Fok!
pi_36948414
Vermoed dat de roddelbladen van deze week(/weken) ook nog wel vol zullen staan. Hoop dat het een beetje netjes is...
pi_36982478
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb gisteren met een heel raar gevoel naar WIDM zitten kijken. De levenslust en het plezier straalde er vanaf. Het is niet te bevatten dat ze er niet meer is.
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:09:18 #266
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36982541
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb gisteren met een heel raar gevoel naar WIDM zitten kijken. De levenslust en het plezier straalde er vanaf. Het is niet te bevatten dat ze er niet meer is.
Ik geniet echt van het programma, juist omdat ze zo levenslustig is. Het is echt een goede zaak dat je d'r nog in zo'n staat kan en mag zien.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36983595
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik geniet echt van het programma, juist omdat ze zo levenslustig is. Het is echt een goede zaak dat je d'r nog in zo'n staat kan en mag zien.
Ik geniet er ook van, maar ik vind het zo onvoorstelbaar en oneerlijk. Ik vind het gewoon niet te bevatten.
pi_37013612
Maar wat ik mij nu afvraag, een hele tijd terug meen ik gehoord te hebben bij RTL Boulevard dat er definitief geen 4de seizoen van de Meiden van de Wit gemaakt zou worden. Zou ze het toen al geweten hebben dat de ziekte terug was en daarom heeft gedacht: Carpe Diem, ik ga nu doen wat ik wil en wat ik leuk vind. Dat ze haar naaste familie en vrienden hiervan op de hoogte gebracht heeft. In Villa Felderhof zei ze ook zoiets dat ze voor haar gevoel ook niet uit de narcose had hoeven komen, ze had geen gevoel van blijdschap dat de ziekte/tumor weg was.
vet shitt...
pi_37018291
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:28 schreef countergirl het volgende:
Maar wat ik mij nu afvraag, een hele tijd terug meen ik gehoord te hebben bij RTL Boulevard dat er definitief geen 4de seizoen van de Meiden van de Wit gemaakt zou worden. Zou ze het toen al geweten hebben dat de ziekte terug was en daarom heeft gedacht: Carpe Diem, ik ga nu doen wat ik wil en wat ik leuk vind. Dat ze haar naaste familie en vrienden hiervan op de hoogte gebracht heeft. In Villa Felderhof zei ze ook zoiets dat ze voor haar gevoel ook niet uit de narcose had hoeven komen, ze had geen gevoel van blijdschap dat de ziekte/tumor weg was.
Ik hoop het haast van niet. Het lijkt me vreselijk om in die wetenschap te moeten leven. Ik hoop dat ze onbezorgd van het leven heeft kunnen genieten en de tweede kans vol heeft proberen te benutten.
  maandag 17 april 2006 @ 17:17:56 #270
146941 Silvermaiden
Frédérique is de mol..
pi_37036452
Ik heb dat ook idd gehoord, maar dat is wel al een hele tijd geleden hoor. Dat was volgens mij toen ze nog niet zo heel lang wist dat ze zo ziek was.

Ik heb 2 keer de kans mogen hebben om haar te ontmoeten en het was echt een hele lieve vrouw en ze was ook een geweldige actrice. Heb haar ook een paar keer in die theaterstukken gezien.

Ik was erg geschrokken toen ik hoorde dat ze weer in het ziekenhuis lag en toen ik hoorde dat ze was overleden kwam dat niet helemaal als een verrassing maar ik voelde me wel down, maar goed ik zal jullie daar verder niet mee vervelen .
pi_37041622
Helaas heb ik haar nooit mogen ontmoeten. Jammer want dat had me erg leuk geleken
Heb haar wel min of meer gevolgd. Zeker toen ik hoorde dat ze ziek was. Het bericht dat ze in het ziekenhuis lag, voorspelde al weinig goeds. Haar overlijden is ook bij mij keihard aangekomen :-(
  maandag 17 april 2006 @ 21:53:08 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37045196
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:26 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Helaas heb ik haar nooit mogen ontmoeten. Jammer want dat had me erg leuk geleken
Heb haar wel min of meer gevolgd. Zeker toen ik hoorde dat ze ziek was. Het bericht dat ze in het ziekenhuis lag, voorspelde al weinig goeds. Haar overlijden is ook bij mij keihard aangekomen :-(
sorry hoor, maar ik begin me een beetje aan je te ergeren. Je roept te pas en te onpas dat haar overlijden hard is aangekomen. Dat weten we nu wel. Je kende haar niet eens. Als je nu nog steeds met haar beeld in je kop rondloopt, mag je wel eens een psychiater opzoeken.
Tuurlijk vergeet niemand haar, maar het ebt weg, het wordt gewoon. En je hoeft het niet iedere keer te zeggen om haar levend te houden.
Niet meer actief op Fok!
pi_37045926
quote:
Ja..Qua media-nieuws is het allemaal weer wat rustiger geworden omtrent het overlijden van Frédérique Huydts. Maar toch hoor....Persoonlijk vergeet ik zoiets niet snel..Ook al kende ik haar niet.
Net zoals met de dood van Guusje Nederhorst...op 29 januari 2004 dus..Ik weet het gewoon nog..
En soms denk ik wel eens aan dr zoontje, die aankomende juni 3 wordt. Zo schrijnend allemaal.

Ik vond het ook erg mooi dat qua media er veel aandacht is besteed aan de dood van Frédérique. Zowel op journaals, bij de TV-show van Reinout, bij Albert, Villa Felderhof, verschillende showbiz-programma's, Karel de Graaff die een mooi woord sprak voor de uitzending van WIDM.
Ik vind zoiets goed.
pi_37045965
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik begin me een beetje aan je te ergeren. Je roept te pas en te onpas dat haar overlijden hard is aangekomen. Dat weten we nu wel. Je kende haar niet eens. Als je nu nog steeds met haar beeld in je kop rondloopt, mag je wel eens een psychiater opzoeken.
Tuurlijk vergeet niemand haar, maar het ebt weg, het wordt gewoon. En je hoeft het niet iedere keer te zeggen om haar levend te houden.
Iedereen mag zeggen wattie wil.
  maandag 17 april 2006 @ 23:39:31 #275
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37049293
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef fleur22 het volgende:

[..]

Iedereen mag zeggen wattie wil.
Dat vind ik ook hoor Je mag best over Frédérique praten of aan haar denken.
pi_37053694
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sorry Viking, misschien heb je gelijk. Ik zal je er niet meer mee lastigvallen.
Wel wil ik zeggen dat het mij om persoonlijke redenen meer doet dan menig ander. Maar goed, daar heb jij niets mee en ik kan me voorstellen dat dat misschien vreemd overkomt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:51:14 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37053852
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:38 schreef PaulOnlineNL het volgende:

[..]

Sorry Viking, misschien heb je gelijk. Ik zal je er niet meer mee lastigvallen.
Wel wil ik zeggen dat het mij om persoonlijke redenen meer doet dan menig ander. Maar goed, daar heb jij niets mee en ik kan me voorstellen dat dat misschien vreemd overkomt.
Ja ik snap je wel, hoor. Eigenlijk ben ik wel de laatste om je op de vingers te tikken, want ik praatte de eerste week na haar overlijden ook nergens anders over. Maar ik werd er op een gegeven moment zo moe en verward van en heb toen één en ander opgeschreven en ik merkte 's avonds dat het me opluchtte en m'n hoofd leeg maakte. Misschien zou jij dat ook kunnen proberen? Je gevoelens en gedachten op papier schrijven en ergens wegstoppen?
Niet meer actief op Fok!
pi_37054009
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 08:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja ik snap je wel, hoor. Eigenlijk ben ik wel de laatste om je op de vingers te tikken, want ik praatte de eerste week na haar overlijden ook nergens anders over. Maar ik werd er op een gegeven moment zo moe en verward van en heb toen één en ander opgeschreven en ik merkte 's avonds dat het me opluchtte en m'n hoofd leeg maakte. Misschien zou jij dat ook kunnen proberen? Je gevoelens en gedachten op papier schrijven en ergens wegstoppen?
Je hebt gelijk Viking. Vind het ook heel herkenbaar wat je schrijft. Bedankt voor de tip.
Denk dat we het hier maar bij moeten laten (Ik vind het forum niet de plaats om het hier publiekelijk verder over te hebben)
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:00:12 #279
146941 Silvermaiden
Frédérique is de mol..
pi_37056004
Nee dat vind ik ook, daarom had ik ook dat laatste zinnetje er bij gezet. Ik heb ook bepaalde dingen opgeschreven en dat helpt me om het een plek te geven.

Dus bij deze zeg ik topic gesloten.. ( wat dit betreft)
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:28:46 #280
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_37056672
Vraag ik me nog iets heel anders af... las pas ergens dat Frederique ook wel eens de naam Christine Brands (oid) gebruikte.. iemand enig idee waarom?
pi_37067661
Goh...die naam kan ik mij nog herinneren!! Frédérique speelde ooit een rol in GTS maar dan níet die van Annette.. En bij de aftiteling stond toen destijds díe naam!
( 'brands' weet ik ook niet helemaal meer zeker, maar wel in die buurt)
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:03:55 #282
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37068071
ze stond inderdaad als Christine Brands op de aftiteling van gtst, om de kijkers aan het twijfelen te maken of Rebecca Duvalier nu wel of niet Annette was..... niet dat er ook maar iemand was die erin trapte
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:12:47 #283
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_37068356
Aha... laat ik me daar nou helemaal niets meer van herinneren.. maar was toen zeker niet zo'n trouwe GTST-kijker..
Wel grappig geprobeerd.
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:49:58 #284
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37077026
Frédérique speelde toch de rol van Annette Dekker ? Ik heb dat zeker gekeken destijds.
Maar de naam Christine zegt me niks
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:52:54 #285
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37077158
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Frédérique speelde toch de rol van Annette Dekker ? Ik heb dat zeker gekeken destijds.
Maar de naam Christine zegt me niks
yep [hoewel officieel Annette van Thijn]

maar een jaar of wat na haar exit [ze raakte kwijt in de jungle] dook Rebecca op, zeg maar de dubbelganger van Annette... en die werd dus ook door Frédérique gespeeld [onder een valse naam dus]
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:58:07 #286
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37077400
Yep Annette van Thijn... Nu weet ik het weer..
Goed geheugen heb jij.
Aha, nee dat weet ik niks meer vanaf.
  woensdag 19 april 2006 @ 00:22:56 #287
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_37083535
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
ze stond inderdaad als Christine Brands op de aftiteling van gtst, om de kijkers aan het twijfelen te maken of Rebecca Duvalier nu wel of niet Annette was..... niet dat er ook maar iemand was die erin trapte
ow ik wel
....in de donkere nacht.
  woensdag 19 april 2006 @ 00:39:42 #288
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37083848
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:22 schreef Magics het volgende:

[..]

ow ik wel
Ik weet dat echt niet meer
  woensdag 19 april 2006 @ 01:07:27 #289
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_37084309
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef babette21 het volgende:

[..]

yep [hoewel officieel Annette van Thijn]

maar een jaar of wat na haar exit [ze raakte kwijt in de jungle] dook Rebecca op, zeg maar de dubbelganger van Annette... en die werd dus ook door Frédérique gespeeld [onder een valse naam dus]
Kwijt in de jungle was Arnie toch?
pi_37084738
Volgens mij verdween Annette in Birma? En waren ze daar overvallen? Was iets tragisch.
pi_37367999
Iemand nog de linkjes naar die overlijdensadvertenties? ik weet het beetje laat maar zou ze nog wel ff willen zien
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:15:14 #292
146941 Silvermaiden
Frédérique is de mol..
pi_37368337
Ik heb geen linken voor je... Ik kan wel zeggen dat er mooie berichten stonden. Ik heb ze wel gezien, want ik kende haar persoonlijk dus vandaar.. Oh en ff een correctie.. ik was behoorlijk in de war nog op dat moment vandaar dat ik t nu ff hier neerzet .. Ik ha er neergezet dat ik dr 2 keer ontmoet heb maar dat was tijdens haar ziekte.. heb dr namelijk veel vaker gesproken omdat ik dr al wat jaartjes ken.. is verder niet heel boeiend denk ik, maar goed dit is even meer voor mezelf, omdat anders een paar opmerkingen over haar een beetje raar overkomen.. Ik denk dat ik nu maar ff weer stop
pi_37374777
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 09:15 schreef Silvermaiden het volgende:
Ik heb geen linken voor je... Ik kan wel zeggen dat er mooie berichten stonden. Ik heb ze wel gezien, want ik kende haar persoonlijk dus vandaar.. Oh en ff een correctie.. ik was behoorlijk in de war nog op dat moment vandaar dat ik t nu ff hier neerzet .. Ik ha er neergezet dat ik dr 2 keer ontmoet heb maar dat was tijdens haar ziekte.. heb dr namelijk veel vaker gesproken omdat ik dr al wat jaartjes ken.. is verder niet heel boeiend denk ik, maar goed dit is even meer voor mezelf, omdat anders een paar opmerkingen over haar een beetje raar overkomen.. Ik denk dat ik nu maar ff weer stop
Gecondoleerd.

Dus frederique is de mol ??
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:34:03 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37374855
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef massy het volgende:

[..]

Gecondoleerd.

Dus frederique is de mol ??
dat weet zij (hij?) niet, want de kandidaten mogen zelfs aan naaste familieleden niets loslaten over hun deelname aan het programma. Ja Frédérique heeft vast op haar sterfbed verteld dat ze de mol is
Niet meer actief op Fok!
pi_37378396
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat weet zij (hij?) niet, want de kandidaten mogen zelfs aan naaste familieleden niets loslaten over hun deelname aan het programma. Ja Frédérique heeft vast op haar sterfbed verteld dat ze de mol is
  dinsdag 2 mei 2006 @ 01:16:35 #296
122357 www.marjol3in.com
UIt de telegraaf:
quote:
Frédérique Huydts te horen in ‘Cars’
door onze redactie Privé
AMSTERDAM - De stem van de vorige maand overleden Frédérique Huydts is eind juni te horen in de Nederlande versie van de animatiefilm ‘Cars’.
Drie weken voor haar dood sprak de actrice nog de stem in van hoofdpersoon Sally, een blauwe Porsche. Omdat ze zo’n plezier heeft beleefd aan het inspreken, vindt haar familie het goed dat haar stem erin blijft. Op de Nederlandse première van de Disneyfilm, 21 juni, zal Frédérique op een bijzondere manier worden herdacht. Hoe dat gebeurt is nog geheim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')