Ja jaquote:Op maandag 3 april 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
Het is Frédérique.
Frederique Huydts (38) overledenquote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef floopzz het volgende:
linkje naar eerste topic misschien?
Zo leer je het leven wel te waarderen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef E.T. het volgende:
TT aangepast.
Dem, ze was maar iets ouder dan ik..
moet je even naar het eerste topic kijken, linkje staat hierbovenquote:Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zo leer je het leven wel te waarderen.
Sjemig. Maar ik heb helemaal gemist dat ze overleden was.
Hoe Wat Waar Wanneer?
Heel raar om te zien, ze is wel heel wijs vind ik, echt heel zielig dat het zo gegaan isquote:Op maandag 3 april 2006 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
echt raar om haar op villa felderhof te zien....
Correctie: wásquote:Op maandag 3 april 2006 23:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Heel raar om te zien, ze is wel heel wijs vind ik, echt heel zielig dat het zo gegaan is![]()
Ook voor haar ouders, 2 kinderen verliezen![]()
![]()
quote:
quote:Daarnaast voltooide Huydts onlangs de opnames voor het Avro-programma Wie is de Mol?
Op verzoek van Huydts gaat de uitzending van deze serie gewoon door.
Jaquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef Viking84 het volgende:
Ja, indrukwekkend interview bij Felderhof. En wat mij ook al te binnen was geschoten: hoe erg het is voor haar ouders dat ze twee kinderen overleven
Hey hobje; nog gefeliciteerd enzoquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef MissHobje het volgende:
Mooi stukje om weer even te zien dat van Villa Felderhof...
Echt zo;n mooi persoon was Frederique Huydts.
Mee eens, was mooi om te zien, maar wel vreemd dat ze niet meer isquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef MissHobje het volgende:
Mooi stukje om weer even te zien dat van Villa Felderhof...
Echt zo;n mooi persoon was Frederique Huydts.
Hee rukker, spring voor een trein ofzo.quote:
Komt misschien nog?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
waarom is die Felderhof aflevering nou weer niet op uitzendinggemist te zien?
Ja ik hoop het. Meestal zijn ze vrij snel eigenlijk. Had de aflevering uberhaupt gemist. Dus nu nog wel even zien zou leuk zijn.quote:
Ja ik zou het wel even in de gaten houden, de aflevering was wel de moeite waard. Ik kijk morgen iig ook nog wel even, als het er op staat post ik het hier wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik hoop het. Meestal zijn ze vrij snel eigenlijk. Had de aflevering uberhaupt gemist. Dus nu nog wel even zien zou leuk zijn.
Ja, donaties doe ik wel, en bloeddonor was ik ook tot ik een nierprobleem kreegquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:15 schreef Vitalogy het volgende:
Het klinkt misschien een beetje als zieltjes winnen, zo is het ook bedoelt maar goed excuses als men daar aanstoot aan neemt.
Wil je echt wat tegen deze vreselijke ziekte doen dan wordt alsjeblieft donateur van het Koningin Wilhelmina fonds of meld je aan als donateur bij Sanquin bloedbank.
www.sanquin.nl
www.kankerbestrijding.nl
Nu lijkt het alsof je een nierprobleem hebt gekregen doordat je donateur was. Dat lijkt me toch niet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, donaties doe ik wel, en bloeddonor was ik ook tot ik een nierprobleem kreeg![]()
Villa Felderhof is gewoonlijk niet beschikbaar via uitzendinggemist.nl.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel even in de gaten houden, de aflevering was wel de moeite waard. Ik kijk morgen iig ook nog wel even, als het er op staat post ik het hier wel.
Neeej dat was niet zo hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:21 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof je een nierprobleem hebt gekregen doordat je donateur was. Dat lijkt me toch niet?
o okay...quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:23 schreef Riparius het volgende:
[..]
Villa Felderhof is gewoonlijk niet beschikbaar via uitzendinggemist.nl.
Uitermate irritantquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:23 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ow, was ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:23 schreef Riparius het volgende:
[..]
tevergeefs dus... net als ik ook tevergeefs aan het zoeken was.quote:
bronquote:FRÉDÉRIQUE HUYDTS was genezen. Ze richtte zich op de toekomst, deed mee aan Wie is… de Mol? en had een eigen reisprogramma, tot de kanker twee weken geleden keihard terugkwam. In haar nieren. Een mokerslag. Zo veel om voor te leven: een nieuwe liefde, een mooie toneelrol in het verschiet... Alles weg. Ze kon alleen nog maar wachten op haar zekere dood…
Levenslustige actrice (38) ingehaald door kanker
Haar ouders verloren eerder hun zoon
Zo DAPPER was FRÉDÉRIQUE…
Frédérique dacht vlak voor dood alleen nog aan anderen
Een week geleden kon de actrice/presentatrice opeens niet meer plassen. De tumor had gewonnen. In het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis in Amsterdam zei ze zelf: „Het is afgelopen. Dit gevecht kan ik niet winnen." Het tekent Frédérique. Drie dagen voor haar dood nam ze een bandje op met een afscheidsboodschap voor haar collega’s van Wie is…de Mol?, het programma waar de levenslustige actrice zo van had genoten. De reisgenoten zaten gistermiddag kapot van verdriet bij elkaar. Cabaretier Richard Groenendijk: "We hebben een vriendin verloren, die we nog veel langer hadden willen meemaken. We zijn lamgeslagen van verdriet...
Richard vervolgt: "Frédérique was dapperder dan wij. Ze reageerde heel praktisch toen ze de diagnose hoorde. Ze had zelfs troostende woorden voor ons. Verder wilde ze het stilhouden. Ze had geen zin om in het openbaar ziek te zijn. Het is voor ons allemaal heel moeilijk te geloven dat ze er niet meer is."
Frédérique had er zelf ook niet op gerekend dat ze opnieuw ziek zou worden. Ze zei het drie weken geleden zelfs nog in deze krant. Opgetogen vertelde ze over het nieuwe reisprogramma Dreamtravel dat haar was gegund: "Ik was zó kwaad toen ik darmkanker kreeg. Maar ik heb gewonnen. Die ziekte had het verkeerde lijf gekozen.” De jonge actrice stond na twee zware operaties en ultrazware chemokuren weer vrolijk en opgetogen in het leven.
Zelf zei Frédérique altijd dat zij de clown wilde zijn in het gezin. Haar ouders verloren toen zij op de toneelacademie zat haar broertje van eenentwintig. Hij was manisch-depressief en pleegde zelfmoord. "Mijn taak is vrolijk zijn. Ik wil de blije dochter zijn", vertelde Frédérique over haar eerste reactie op de twee jaar geleden geconstateerde darmkanker. "Die ziekte was dus een indringer. Hij paste niet in de taak die ik mezelf in het leven heb toegedeeld. Het is maar goed dat ik weer beter ben. Ik ben er weer helemaal."
Een week na het betreffende interview over het reisprogramma hoorde Frédérique in het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis echter de keiharde diagnose: "We kunnen niks meer voor je doen. De kanker is terug." Frédérique reageerde verbazingwekkend sterk. Net zoals destijds Guusje Nederhorst ging ze niet bij de pakken neerzitten, maar maakte zich vervolgens alleen maar zorgen om de anderen. Hoe haar ouders, die allebei hun kinderen hadden overleefd, zouden overblijven, zouden reageren en hoe haar nieuwe prille liefde het zou verwerken. Frédérique was daar tot de dag voor haar sterven mee bezig. Vrijdag vroeg ze een bandrecorder om voor iedereen boodschappen in te spreken. Het weekend nam ze afscheid van haar ouders, haar geliefde en beste vrienden.
Haye van der Heyden was een van de weinigen die haar zaterdag nog zag. "Frédérique is altijd heel boos op haar kanker geweest. Dat gaf haar ook de kracht om ertegen te strijden. Maar die ziekte is een sluipmoordenaar."
Verraderlijk
Geëmotioneerd: "Afgelopen zaterdag zijn mijn vrouw Veronique en ik nog bij haar geweest. Veronique en Frédérique waren hechte vriendinnen. Zo zei ze eerlijk tegen ons: "Ik heb het wel gehad… Om niet alleen over haar ziekte te praten, zijn we oude herinneringen gaan ophalen over de rollen die zij in mijn stukken heeft gespeeld. Haar ogen begonnen weer te stralen en ze lachte. Maar na tien minuten was ze zo moe, dat ze weer een paar uur moest slapen." Haye: "We zijn vrienden sinds 1997, toen we voor het eerst samenwerkten aan Mussen & Zwanen. Vorig jaar zou zij in mijn stuk Hemelen spelen, maar toen had ze die verraderlijke darmkanker en moest haar rol worden overgenomen door haar goede vriendin Irma Hartog."
"Frédérique was een uniek talent. Zij ging met heel veel respect met haar teksten om. Door de manier waarop ze die uitsprak, kregen die zoveel inhoud en werd het zo geloofwaardig. Zij was verreweg de gemakkelijkste actrice met wie ik ooit werkte. Ze zeurde nooit, zei nooit ’ik begrijp het niet’, totaal geen sterallures, was nooit lastig."
Dit is voor Haye de tweede vriendin die hij aan kanker verliest. In 2001 verloor hij al Sylvia Millecam. "Ik heb van de week Frédérique haar ouders een paar keer gebeld en we hebben heel prettig contact. Ik merk dat het helpt om er zo over te kunnen praten. Het is zo oneerlijk, zo erg dat dit is gebeurd. Ik blijf hen ook steunen." Het merkwaardige is ook, vindt hij, dat Frédérique vrede leek te hebben met haar aanstaande dood. "Ze zag er prachtig uit toen ik haar voor het laatst zag. Niet als iemand die ziek is."
Meer collega's reageren verbijsterd:
"Het is zo abrupt gegaan", zegt Reinout Oerlemans die met haar in Goede Tijden, Slechte Tijden zat. "Ik ben er helemaal stuk van. Dat iemand die zo van het leven genoot dit moet treffen. Ik had nog altijd contact met haar. Wij hadden een enorme band opgebouwd toen we samen begonnen in GTST. Ze wilde zo graag actrice worden. Dat is haar gelukt. Echt verschrikkelijk dat ze maar zo kort heeft mogen genieten."![]()
Frédérique vroeg toen ze in het ziekenhuis lag een bandrecorder om voor iedereen een boodschap te kunnen inspreken.
Een stralende Frédérique in 2001, samen met haar vader in haar geboorteplaats Den Haag.
Frédérique in 2005 in Zuid-Frankrijk, tijdens de opnamen van het NCRV-programma Villa Felderhof. Met links zanger Jan Keizer en rechts gastheer Rik Felderhof. "Waarom kan ik hier niet gewoon blijven?" aldus Frédérique na afloop in het gastenboek. Voor de actrice voelde de villa die paar dagen "als een veilige haven".
Rick Engelkes slikt: "Ik zit nu naar een foto van ons samen te kijken. Uit het toneelstuk Gek van Liefde, waarin we samen speelden. Die hangt al jaren boven mijn bureau en ik heb me net voorgenomen dat hij daar ook nooit meer weg mag. Een prachtige, optimistisch vrouw is gestorven. We gaan haar allemaal missen."
Jan Keizer zat samen met Frédérique in een aflevering van Villa Felderhof. De zanger vierde gisteren zijn 57e verjaardag: "Ik schrik ervan. Je overvalt me ermee. Ik vond Frédérique een bijzonder leuke dame en heb in de Villa een mooie tijd met haar gehad. Laatst zat ik bij AZ-PSV en toen kwam haar vriend speciaal naar mij toe lopen om de groeten van haar over te brengen." Aangeslagen vervolgt Jan: "Ik vond haar een enorm talent. Niet alleen in haar vak maar ook als mens. Toen we samen in het programma zaten hebben we ook over haar ziekte gesproken. Ik hoopte zó dat ze ervan af was. Maar met die vreselijke ziekte weet je het nooit. Ze vertelde dat ze nog heel veel wilde doen. Daarom dacht ik: als ze nog al die plannen heeft dan komt het vast allemaal wel goed."
Actrice Liz Snoyink, hevig geemotioneerd: "Frédérique had vlak voor haar overlijden een geluidsband opgenomen, met een persoonlijke boodschap. Ze zei dat ik altijd een vertrouwde aanwezigheid was. Zo lief." De Meiden van De Wit-collega's leefden erg met de zieke actrice mee. "De eerste keer dat ze ziek was hebben we haar vóór de operatie opgezocht, we hadden kleine cadeautjes voor haar meegebracht. Ze was nog zo sterk."
Afgelopen seizoen zaten de twee actrices samen in het programma Wie is ... de Mol? "Na dat avontuur zijn we weer bij elkaar gekomen. Frédérique had een verschrikkelijke strijd gevoerd. Maar het was klaar. Ze zat vol levenslust. Ze was zo blij met het leven. Ze leek net een kwispelend hondje… Helaas heeft ze dit gevecht niet kunnen winnen."
Isa Hoes en Frédérique kenden elkaar van Goede Tijden, Slechte Tijden. De laatste anderhalve jaar hebben ze alleen telefonisch contact. Een verslagen Isa: "Ja wat moet ik zeggen. Het is verschrikkelijk. Aan de ene kant is dit het leven, maar het is ook zo oneerlijk. Ze was nog zo jong."
Isa's neefje Geert Hoes, die Frédérique in Argentinië meemaakte tijdens de opnames van Wie is… de Mol?, is helemaal kapot van het verschrikkelijke bericht. Hij huilt en kan geen woord uitbrengen. "Ik hoop dat je begrijpt dat ik er nog niet over kan praten. Ik ben er kapot van."
John van de Rest en zijn vrouw actrice Josine van Dalsum, die zelf leeft met twee hersentumoren, zijn diep geschokt. John: "Frédérique was altijd zo positief. We hadden veel contact. Maar op het laatst geloofde ze er zelf niet meer in. Ze had zich bij de dood neergelegd. Deze ziekte heeft zo veel onrechtvaardigheid. Jos is er helemaal kapot van. Het ging zó goed met Frédérique en plotseling is het afgelopen. Josine is nu schoon, maar krijgt binnenkort nieuwe onderzoeken. We beseffen dat dit met Jos ook kan gebeuren."
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:57 schreef Duiveltja het volgende:
Check het condoleance register van Frédérique: KLIK
En kijk dan vooral even naar de banner rechts
Nou dat vind ik dus niet kunnen hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]De één z'n dood is de ander z'n brood hè
ja, in hoeverre ligt het aan Bol.com? Condoleance register zit net zo fout. Die nemen advertenties van Bol.com aan om hun site mee te financierenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:28 schreef tim2308 het volgende:
Reden om nooit meer wat te kopen bij BOL.com
quote:De reden dat wij het werk van bekende Nederlanders plaatsen is dat de gebruikers van condoleance.nl daarom vragen. Ze willen graag zien welke dingen een overledene in zijn of haar leven heeft gedaan. We beseffen ook dat dit ervaren kan worden als onsmakelijk, dus daarom leggen we het graag uit.
Probleem is dat wij niet zomaar plaatjes van internet kunnen halen en deze plaatsen, want een site als condoleance.nl wordt door iedereen in
de gaten gehouden, en we hebben dan binnen de kortste keren gezeur
over rechten op plaatjes. Echter, als we het via Bol.Com doen, mogen
we de plaatjes wel gewoon gebruiken... de eis is dan wel dat er gelinkt
wordt naar Bol.com zoals dat nu gebeurt.
Overigens wordt er nauwelijks verkocht via dat soort links. Het afgelopen jaar hebben we slechts 70 euro van Bol.Com ontvangen; voor 1 enkel register zal het hooguit om een paar euro gaan, dus daar is het ons niet om te doen.
Voordat u er nu nog schande van spreekt dat we smakeloos handelen en proberen geld te verdienen aan een overledene moet u zich misschien even afvragen waar een uitvaartondernemer, kistenbouwer, grafdelver etc van leeft.
Dat vind ik ook vreemd dat die dvd-boxen erbij staanquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Maar ik neem aan dat je de dvdboxen bedoeld. Vind ik ook béétje jammer..
en gelijk korting op die productenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd dat die dvd-boxen erbij staanbij de site
![]()
Idd. Ze proberen het goed te praten, maar daar slagen ze niet echt in.quote:
'Die ziekte had het verkeerde lijf gekozen.” De jonge actrice stond na twee zware operaties en ultrazware chemokuren weer vrolijk en opgetogen in het leven'.quote:
Gaarne! Als je ruimte nodig hebt om het neer te plempen, dan moet je maar even roepen en een email neergooienquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:29 schreef haagse_elfje het volgende:
ik had de aflv gisteren voor een vriendin opgenomen op mijn dvd-recorder, ik kan maybe wel ff ergens online zetten...
2 seconden google:quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:55 schreef massy het volgende:
Heeft iemand de online aflevering van Villa Felderhof al gevonden ?
Wil m eigenlijk toch wel graag zien, was gister niet in de gelegenheid.
Hier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:00 schreef bofkont het volgende:
2 seconden google:
http://www.ncrv.nl/ncrv/home?nav=gxlpKsHtGATUGaaBtZ
[/quote
Hij doet het niet bij mij..]
Bij mij doetie het wel hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:09 schreef bofkont het volgende:
[..]
Die doet het ook niet.. is precies hetzelfde..![]()
Die link stond er vanochtend nog niet wijsneusquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
2 seconden google:
http://www.ncrv.nl/ncrv/home?nav=gxlpKsHtGATUGaaBtZ
quote:
Heb je soms nog Windows 98?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef bofkont het volgende:
[..]
Nou, ik snap er niks van bij mij staat er;
Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.
Is er iemand die mij kan helpen.. Er is nu niemand bij mij in de buurt die er verstand van heeft..![]()
![]()
Dit filmpje is gemaakt met een oudere codec (WMV7) terwijl meestal versie 8 of 9 wordt gebruikt. Kennelijk ontbreekt versie 7 op jouw systeem (of deze is beschadigd geraakt). Dat verklaart waarom de meeste filmpjes wel werken maar deze niet. Laat iemand die er verstand van heeft je computer nakijken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef bofkont het volgende:
nee gewoon xp.. en kan normaal wel altijd filmpjes bekijken van uitzendinggemist enzo..
ok, Dankje Ripariusquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:34 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dit filmpje is gemaakt met een oudere codec (WMV7) terwijl meestal versie 8 of 9 wordt gebruikt. Kennelijk ontbreekt versie 7 op jouw systeem (of deze is beschadigd geraakt). Dat verklaart waarom de meeste filmpjes wel werken maar deze niet. Laat iemand die er verstand van heeft je computer nakijken.
Wijsneus jezelf ff.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef massy het volgende:
[..]
Die link stond er vanochtend nog niet wijsneus![]()
Tja, ik word er intens verdrietig van als ik het haar zelf zie vertellen bij Felderhof.quote:Op woensdag 5 april 2006 03:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe kan je zoveel pech hebben als ouders, dit kan niet
Rain van José Feliciano (uit 1969). Gieten is trouwens 'to pour'.quote:Weet iemand hoe dat nummer heet aan het einde (44:35 min.)
"Listen to the pooring rain listen to it poor, hang with every drop of rain you know I love you more"
Ik zal het je vertellen: ik ben op die pagina geweest en toen stond ie er nietquote:Op woensdag 5 april 2006 01:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wijsneus jezelf ff.
Toen stond ie er wel, dus post ik hier de link, is het weer niet goed?
Wat hij zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 08:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal het je vertellen: ik ben op die pagina geweest en toen stond ie er niet. Ik heb de NCRV vervolgens een mailtje gestuurd of ze het online konden zetten. Blijkbaar was ik niet de enige (of ze moeten zich van één berichtje wat aantrekken
)
netjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:44 schreef MrManiak het volgende:
Dat mag hoor, ieder zijn mening.
Maar met het verdienen valt het wel mee. In totaal hebben we via bol.com Eur
70 verdiend, gemeten over alle registers en sinds we meedoen.
Om je gerust te stellen zullen we dat doneren aan het KWF Kankerfonds.
Vriendelijke groet,
Condoleance.nl
-----Original Message-----
From: René [mailto:*****@hotmail.com]
Sent: dinsdag 4 april 2006 14:32
To: beheerder@condoleance.nl
Subject: Formulier Condoleance.nl
Onbeschoft... Het is gewoon onbeschoft om bij
http://www.condoleance.nl/registers/register_6336.html \"gewoon\"
advertenties neer te zetten van DVD\'s waarin Frédérique in mee heeft
gespeeld. Schamen jullie je er niet voor? Heb respect... Alstjullieblieft...
En nee, het stukje in de F.A.Q. maakt het zeker niet goed, ik vind dit (en
ik ben zeker niet de enigste; http://forum.fok.nl/topic/839661/2/50#36637366
) echt niet kunnen.
graag!quote:Op woensdag 5 april 2006 09:22 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Zag in de telegraaf online een hele rits advertenties. Hartverwarmend. Iemand een copy-paste?
Kun je de link hier zetten ?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:22 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Zag in de telegraaf online een hele rits advertenties. Hartverwarmend. Iemand een copy-paste?
lukt mij niet, mn code is niet meer geldigquote:
Graag. Frederique en ik liepen gelijktijdig in het AvL voor onze chemotherapie. Mag ik ook een copietje?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:22 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Op welke bladzijde staan die overlijdens-advertentie online ?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef massy het volgende:
[..]
lukt mij niet, mn code is niet meer geldig![]()
Kan een modje deze post verwijderen ??
Die staat een stukje naar boven.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:50 schreef Diorchanel het volgende:
Bedankt voor het posten. Geen advertentie van de ouders?
natuurlijk wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:50 schreef Diorchanel het volgende:
Bedankt voor het posten. Geen advertentie van de ouders?
Die staat er ook als eerste.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:52 schreef milagro het volgende:
natuurlijk wel.
de halve pagina staat vol met advertenties van verschillende vrienden, bekenden.
maar idd , je zou denken dat je dan die van de ouders als eerste hier neerplempt.
hoezo te commercieel?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:57 schreef MrManiak het volgende:
Mooie advertenties... (alhoewel ik sommige nét iets te commercieel vind, maar het gaat toch om het mooie gebaar)
Guusje was dan ook wat recenter nog qua rol, Frédérique speelde al zolang niet meer in GTST..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben ze er bij GTST eigenlijk wel bij stilgestaan? Ik heb alleen het beginv an GTST gezien, en toen was het er niet, bij Guusje deden ze dit wel.
Kan je dat ook online kijken ?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen op AT5 een interview bij Frank Awick...
de zusjes De Witquote:
Komt dat ook online.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op AT5, interview, terugblik en gesprekken met vrienden en collega's...
Bedankt, mooi nummerquote:
Tja, ik keek eigenlijk nooit naar 'wie is de mol' maar ga nu misschien toch maar kijken. Ik bedacht me ook dat het vandaag op de kop af 10 jaar geleden was dat mijn geliefde zangeres Nadieh veel te vroeg overleed op 37-jarige leeftijd. Ook kanker. Hoe lang moet dat nog zo doorgaan? In tegenstelling tot bij het overlijden van Guusje Nederhorst heb ik nu eigenlijk niets gehoord van het KWF. Maar kankerbestrijding is van levensbelang, voor ons allemaal.quote:Op donderdag 6 april 2006 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Bedankt, mooi nummer
Heel onwerkelijk om vrijdag naar wie is de mol te kijken, wetende dat ze zaterdag naar haar laatste rustplaats wordt gebracht...
Tegenwoordig wordt 60% van alle kankergevallen met succes behandeld. Dat is al aardig wat maar zeke voor verbetering vatbaar.quote:Op donderdag 6 april 2006 04:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, ze geven wel miljarden uit aan oorlogen en overbodige ruimtereizen (Nederland heeft iets van 20 miljoen euro betaalt om André Kuipers de ruimte in te schieten)
Terwijl dat geld juist aan onderzoek en bestrijding van ernstige ziektes besteedt had moeten worden, met alle techniek en wetenschap van tegenwoordig had er toch allang een medicijn tegen deze ziektes moeten zijn, maar dat geld wordt dus aan nutteloze doelen zoals ruimtereizen en oorlog besteed, raar maar waar...
Daarom is het ook belangrijk je huisarts bij de kraag te grijpen als je je langere tijd niet goed voelt of iets geks hebt.quote:Op donderdag 6 april 2006 04:37 schreef Nembrionic het volgende:
Het vervelende in dit geval is eigenlijk gewoon dat het te laat is opgemerkt![]()
Uit de Telegraafquote:Frédérique zaterdag gecremeerd
Actrice Frédérique Huydts wordt zaterdag in het Noord-Hollandse Driehuis gecremeerd. In liefde en harmonie hebben wij afscheid genomen van onze dochter en mijn liefje, laten de ouders van Frédérique en haar vriend Daniël in een aangrijpend overlijdensbericht weten. De verwachting is dat vele collega’s de dappere Frédérique de laatste eer zullen bewijzen. Zij heeft in de showbizz een grote leegte achtergelaten.
De 38-jarige Frédérique overleed maandag na een zwaar ziekbed aan de gevolgen van kanker. Ze werd twee jaar geleden voor het eerst geconfronteerd met de vreselijke ziekte. Maar leek de darmkanker medio 2005 te hebben overwonnen. De actrice stond weer midden in het leven. Vertrok afgelopen herfst voor Wie is… de Mol? naar Argentinië en ging op reis voor het programma Dreamtravel. Toen ze twee weken geleden opeens niet meer kon plassen, bleek de ziekte terug te zijn. Er zat een enorme tumor in haar nieren. De brunette moest zich deze keer gewonnen geven.
Frédérique zou gaan spelen in het toneelstuk Nacht, Moeder, naast Linda van Dyck. In dat stuk zou zij een dochter spelen die haar moeder vertelt dat ze zelfmoord wil plegen. De repetities zouden in september van start gaan. Producent Hans Cornelissen: „We hebben uit respect besloten even te wachten met verdere beslissingen. Eerst is zaterdag de crematie. We moeten dit grote verlies verwerken, in de geest van Frédérique. Gesprekken komen later, maar we zullen, zoals zij ook gewild zou hebben, vermoedelijk wel met de productie doorgaan.”
Liefde
Frédérique was in de tijd voor haar overlijden ook weer gelukkig in de liefde. Toen ze in 2004 met kanker werd geconfronteerd, werd ze verlaten door haar vriend Jeroen.
Hij zou het niet aankunnen. In Daniël vond ze de laatste twee maanden van haar leven een grote steun en toeverlaat. Met elkaar hebben we de kern van de liefde ontdekt. Onze liefde zal altijd blijven, luidt zijn hartverscheurende afscheidsboodschap.
Voor de ouders van de actrice zal zaterdag een loodzware dag worden. Jaren geleden begroeven ze hun zoon Bobbie, die zelfmoord pleegde toen hij 21 jaar was. Ze zullen, gesteund door de vele lieve vrienden die Frédérique gedurende haar leven om zich heen had verzameld, afscheid moeten nemen van hun prachtige dochter.
quote:’Kankerpatiënt moet chemo-ellende uiten’
Campagne: bijwerking is te verhelpen
door René Steenhorst
AMSTERDAM/SNEEK, donderdag
Veel kankerpatiënten durven tegen hun behandelaars niet te klagen over de bijwerkingen die ze ondervinden van hun chemokuur. De Vereniging van Oncologie Verpleegkundigen (VvOV) start daarom deze week de campagne ’Spreek je uit’.
Bijna driekwart van de Nederlanders met juist ontdekte kanker vreest misselijkheid, braken en haaruitval door chemotherapie. Helaas blijkt de realiteit zelfs heftiger dan de angst vooraf: 86 procent ondervindt deze bijwerkingen van de behandeling ook daadwerkelijk.
Dat blijkt uit een enquête van het bureau voor marktonderzoek TNS NIPO onder kankerpatiënten die chemo hadden ondergaan. Elk jaar krijgen zeker 40.000 Nederlanders (vaak meerdere) chemokuren. Bijna 20 procent van de mensen die met één of meer van de neveneffecten kampt, heeft zelfs serieus overwogen het vervolg van de behandeling te staken.
„Maar uiteindelijk beëindigt bijna niemand om díe reden de chemokuren. Meestal blijkt de wens om te genezen sterker dan alle ellende door de behandeling,” zegt Rob van Boxtel, voorzitter van de VvOV.
De campagne Spreek je uit, voor zowel patiënten als verpleegkundigen, is dringend gewenst, stelt Van Boxtel. „Veel met chemo behandelde kankerpatiënten verdringen hun klachten over misselijkheid en vermoeidheid ten opzichte van hun behandelaars. Sommigen zijn bang dat de dosis chemo wordt verlaagd, wanneer zij kenbaar maken dat het eigenlijk niet zo goed gaat. Ze vrezen dan dat de behandeling minder goed aanslaat en hun kans op genezing afneemt. Verpleegkundigen moeten daar doorheen kunnen prikken.”
Van Boxtel, als gespecialiseerd kankerverpleegkundige werkzaam in de thuiszorg in Sneek: „De invloed van bijwerkingen als misselijkheid en braken, maar ook haarverlies en vermoeidheid, is groot. Mensen die na de derde of de vierde chemokuur oververmoeid en bijna al hun energie kwijt zijn door het braken en de diarree. Daarom is het belangrijk dat patiënten en verpleegkundigen deze problemen bespreken en dat patiënten weten dat er behandeling mogelijk is om het risico op misselijkheid en braken te verminderen.”
In 2005 werd er bij ruim 74.500 mensen in Nederland kanker vastgesteld, bij 37.500 mannen en 37.000 bij vrouwen. In 10 procent van de gevallen was er al eerder sprake van een vorm van kanker.
ja, dat begrijp ik, logisch dat je alles aangrijpt, duh, maar het zet me toch aan het denken.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je, als je ziek wordt, elke gelegenheid aangrijpt om beter te worden. Toevallig stond daar ook een stukje over in de Telegraaf, even zoeken...
[..]
chemo heeft zijn voordelen maar ook hele grote nadelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:34 schreef milagro het volgende:
Je vraagt je af, hè, nu heeft ze een half jaar (!!) chemo gehad, zich in die tijd vreselijk rot gevoeld, leek dankzij de chemo genezen om dan binnen 4 dagen ineens tóch dood te gaan, de kanker weer full blown terug blijkbaar.
Ik ga me afvragen of ik nog wel chemo zou willen, je hoort om je heen mij te vaak, dat ondanks dat mensen toch dood gaan, alleen hebben ze in de laatste maanden zich vooral zwaar ziek gevoeld door die verrotte chemo
En dat snap ik dus weer niet. Als je deze ziekte gehad hebt, blijf je toch wel onder controle staan?quote:Op donderdag 6 april 2006 04:37 schreef Nembrionic het volgende:
Het vervelende in dit geval is eigenlijk gewoon dat het te laat is opgemerkt![]()
Dat zou ik zeker voor mezelf wel doen denk ik? Maar misschien wil je op den duur ook je niet ziek voelen zeker niet als alles weer voor de wind gaat.....en dat was bij frederique het geval denk ik.....maar het is wel vreemd dat je je zo beroerd voelt na chemokuren ....daar moet toch wel is een alternatief voor zijn pffffffff.....dat ze daar van de regering is meer geld in staken ipv andere nutteloze dingen......zoals afghanistan!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Molline het volgende:
[..]
En dat snap ik dus weer niet. Als je deze ziekte gehad hebt, blijf je toch wel onder controle staan?
Oeiquote:Op donderdag 6 april 2006 10:44 schreef kluivie het volgende:
[..]
.... dat ze daar van de regering is meer geld in staken ipv andere nutteloze dingen......zoals afghanistan!!!
Eh ja. Maar zo'n controle vindt niet elke week plaats.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Molline het volgende:
[..]
En dat snap ik dus weer niet. Als je deze ziekte gehad hebt, blijf je toch wel onder controle staan?
Wat ik ervan begrepen heb is dat dus niet het geval geweest (dat tijdje niet goed voelen).quote:Op donderdag 6 april 2006 08:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Daarom is het ook belangrijk je huisarts bij de kraag te grijpen als je je langere tijd niet goed voelt of iets geks hebt.
Als je die verhalen soms hoort van hoe het gelopen is.
'Jan had al een tijdje last van....'
Brrrrr![]()
ik stoorde me er ook al aan, 't is weer 's zo'n een typisch telegraafstuk ["de brunette, blablabla]quote:Op donderdag 6 april 2006 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Erger me wel een beetje aan het toontje van dat stukje in de Telegraaf
Ik wil dit bovenstaande graag even nuanceren,ondanks dat het een beetje off-topic is. Ik ben, net als Frederique, 38 jaar en heb borstkanker. Dat chemotherapie niet bij elke soort kanker werkt, is al jaren bekend, maar het vervelende is dat je dat pas achteraf weet. Als je jaren verder bent. Omdat als het gezwel weg is er weinig te meten valt, het niet te checken is of de chemo invloed heeft gehad, of het geslonken is.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ik las laatst een artikel ergens over chemo, waarin gesteld wordt dat er soms te snel naar chemo wordt gegrepen terwijl er ook alternatieven zijn (en dan dus niet van de Jomanda soort ).
er was een groep vrouwen gevolgd, met borstkanker, waarvan degene met chemo per saldo niet langer leefden of weinig langer dan degene die enkel met hormoonpillen en bestraling was behandeld, de overlevingskansen verschilden 3% van elkaar...
maar natuurlijk, in je wanhoop grijp je ws toch ook die kans.
Zo'n tumor groeit toch niet in één week?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh ja. Maar zo'n controle vindt niet elke week plaats.
*zucht*quote:Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef Molline het volgende:
[..]
Zo'n tumor groeit toch niet in één week?![]()
Dat lijkt me ook niet nee, maar volgens mij moet je na je "genezing" elke maand of twee maanden op controle, en als het een hele agressieve vorm is dan kan dat helaas al te laat zijn...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef Molline het volgende:
[..]
Zo'n tumor groeit toch niet in één week?![]()
Ze kon niet meer plassen, dat zou dan betekenen dat er met beide nieren wat mis was..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nee, maar volgens mij moet je na je "genezing" elke maand of twee maanden op controle, en als het een hele agressieve vorm is dan kan dat helaas al te laat zijn...
maar het zal ook wel verder uitgezaaid zijn geweest want in principe zou je zo'n nier ook kunnen verwijderen, het is heftig maar er leven meer mensen met slechts één nier....
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:52 schreef Dwaashaas het volgende:
Maar of dit nou gesprekstof is voor in dit topic ....Ik denk het niet.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 04:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze wordt straks begraven op Driehuis, heel onwerkelijk...
Waarom zou ons dat niets aan gaan? Het gaat hier niet specifiek over Frédérique. Het zou ook over jezelf kunnen gaan. Daar mag je toch best over nadenken? En het toedienen van steeds hogere doses morfine is inderdaad ook een vorm van euthanasie. Zo is één van mijn tantes ook overleden. Heb het afgelopen jaar twee tantes verloren aan kanker. Eentje was er binnen een half jaar geweest en de ander heeft het zo'n twee jaar uitgehouden (die had een zeldzame vorm). En nu heeft een andere tante van me een bloedziekte. Toch geen leukemie mag ik hopenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:56 schreef Here2Stay het volgende:
Je stoot mij niet voor het hoofd... maar vind hoe iemand sterft dusdanig persoonlijk, dat dit ons echt niets aangaat. Een van de redenen waarom ik daar niet teveel over nadenken wil. Ergens ben ik ook wel 'benieuwd' maar het voelt alsof ik een privacyregel overschrijd oid..
Maar dat ben ik. Iedereen is daar verder vrij in.
je morfineverhaal klopt overigens..
Voordat WIDM begon, kwam Karel in beeld met een ingetogen en mooi afscheidswoord voor Frédérique, waarbij hij ook vertelde dat het haar nadrukkelijke wens was de afleveringen zoals ze al gemaakt waren, uit te blijven zenden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:55 schreef massy het volgende:
Is er gister nog iets gedaan bij "Wie is de mol?"?
De aflevering die nu bij uitzending gemist staat is volgens mij van vorige week.
dat is inderdaad heel persoonlijk, want ik vind het wel degelijk interessante materie. De dood is een fascinerend fenomeen en ik vind het boeiend om erover na te denken wat dat met mensen doet. Niets om voor weg te rennen in ieder geval en dat lijken veel mensen wel te doen. Ooit moet je er ook zelf aan geloven. Het zal mij in ieder geval (hoop ik nu!) niet overvallen als een dief in de nacht.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:35 schreef Copycat het volgende:
Persoonlijk vind ik die filering van haar laatste uren trouwens een beetje morbide. Wat doet het er ook toe?
Je bent de "m" vergeten bij crematie, en nu ontstaat er een aparte typoquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Inmiddels is de creatie geweest volgens De Telegraaf.. onder grote belangstelling, zonder publiek en pers.... mooi laatste eerbetoon aan een prachtige vrouw...
bedankt voor de tip, is aangepastquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent de "m" vergeten bij crematie, en nu ontstaat er een aparte typo.
Hoe weten jullie dat?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Inmiddels is de crematie geweest volgens De Telegraaf.. onder grote belangstelling, zonder publiek en pers.... mooi laatste eerbetoon aan een prachtige vrouw...
Ik heb Albert ook gezien, was idd, netjes de eerbetoon.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:24 schreef kluivie het volgende:
Jammer gemist
Zeker is het triest, zo jong !quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:30 schreef mrsj het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij ...zo ongeloofelijk triest en zo jong..
Awick wordt vandaag herhaald om 13:00 uur en om 22:30 uur (buiten de regio Amsterdam is AT5 digitaal te ontvangen via de meeste kabelnetten).quote:Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen op AT5 een interview bij Frank Awick...
Waarom kan ik het juist dan nét weer niet zienquote:Op zondag 9 april 2006 07:02 schreef Riparius het volgende:
[..]
Awick wordt vandaag herhaald om 13:00 uur en om 22:30 uur (buiten de regio Amsterdam is AT5 digitaal te ontvangen via de meeste kabelnetten).
Ja ik zat vanmiddag ook naar AT5 te kijken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:42 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Ik heb het programma op AT5 gezien. Haye van der Heyden was aan het woord. Daarnaast veel beelden van Frederique.........
:-(
eenschquote:Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind dit ook altijd gemeen van de pers.
Ze gaan gewoon ergens in de struiken liggen.
Om een glimp van de rouwende mensen te ontdekken en dan foto's schieten.![]()
Ik vind dat heel erg voor de familie,privacy is ze niet gegunt.
Bah. vreselijk zulk volk [afbeelding]
Mee eensquote:Op zondag 9 april 2006 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind dit ook altijd gemeen van de pers.
Ze gaan gewoon ergens in de struiken liggen.
Om een glimp van de rouwende mensen te ontdekken en dan foto's schieten.![]()
Ik vind dat heel erg voor de familie,privacy is ze niet gegunt.
Bah. vreselijk zulk volk [afbeelding]
"De één z'n dood is de ander z'n brood"quote:Op maandag 10 april 2006 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat te denken van het verhaal op de site van de Telegraaf dat ze eindelijk het bewijs hebben dat Frank Wisse het met Esmee de la Bretoniere doet... bewijsstuk: foto dat ze gearmd naar buiten komen na de crematie van Frederique
Walgelijke roddeljournalistiektotaal respectloos
Op zich mee eens, des te vreemder dat ik hierboven iemand zie schrijven "ik had best beelden willen zien". Waarom in vredesnaam? Mag iemand alsjeblieft in de dood nog een beetje privacy hebben?quote:Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef PaulOnlineNL het volgende:
dit wil ik niet eens journalistiek noemen. Dit is gewoon respectloos.
Ja, ik had hem doorgebladerd, ik geef het toe, maar niet voor de 'coverstory'. Die liet ik links liggen. Ik vind die 'wat dragen zij'?-pagina's altijd wel geinig en dat soort pagina's zijn de reden dat ik die tijdschriften wekelijks even doorblader.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef milagro het volgende:
ja, en jij bladert hem ook door, toch, al koop je hem niet.
blijkbaar menseigen om toch bepaalde details te willen weten c.q. zien.
Idd en dat mogen we ook wel verafschuwen aan onszelf. Laat echter onverlet dat we het zelf ook doen, hoe hard we het ook ontkennen. Eén der onhebbelijkheden van de mens, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Laten we wel wezen: het merendeel van de mensen is toch benieuwd wat er nu precies gebeurd is.
Ja het is wel een teken dat het ons niet koud laat, maar het getuigt tegelijkertijd ook van weinig respect voor de familie dat wij ons 'verlekkeren' (al gebruik ik dat woord liever niet) bij het zien van al die treurige gezichten. Dat verkoopt en dat weten de bladen dondersgoed.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Maar Viking, dat hoeft toch niet per definitie slecht/onhebbelijk te zijn? Het is toch ook een vorm van betrokkenheid en een teken dat het ons niet koud laat?
ilona-scuderia, dat is precies mijn gedachte. Kan je nagaan hoe moeilijk de mensen in haar directe omgeving het nu hebben.....quote:Op vrijdag 14 april 2006 05:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
En het leven gaat gewoon keihard door hè, in principe is ze alweer vergeten toch...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 05:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
En het leven gaat gewoon keihard door hè, in principe is ze alweer vergeten toch...
Ik geniet echt van het programma, juist omdat ze zo levenslustig is. Het is echt een goede zaak dat je d'r nog in zo'n staat kan en mag zien.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb gisteren met een heel raar gevoel naar WIDM zitten kijken. De levenslust en het plezier straalde er vanaf. Het is niet te bevatten dat ze er niet meer is.
Ik geniet er ook van, maar ik vind het zo onvoorstelbaar en oneerlijk. Ik vind het gewoon niet te bevatten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geniet echt van het programma, juist omdat ze zo levenslustig is. Het is echt een goede zaak dat je d'r nog in zo'n staat kan en mag zien.
Ik hoop het haast van niet. Het lijkt me vreselijk om in die wetenschap te moeten leven. Ik hoop dat ze onbezorgd van het leven heeft kunnen genieten en de tweede kans vol heeft proberen te benutten.quote:Op zondag 16 april 2006 19:28 schreef countergirl het volgende:
Maar wat ik mij nu afvraag, een hele tijd terug meen ik gehoord te hebben bij RTL Boulevard dat er definitief geen 4de seizoen van de Meiden van de Wit gemaakt zou worden. Zou ze het toen al geweten hebben dat de ziekte terug was en daarom heeft gedacht: Carpe Diem, ik ga nu doen wat ik wil en wat ik leuk vind. Dat ze haar naaste familie en vrienden hiervan op de hoogte gebracht heeft. In Villa Felderhof zei ze ook zoiets dat ze voor haar gevoel ook niet uit de narcose had hoeven komen, ze had geen gevoel van blijdschap dat de ziekte/tumor weg was.
quote:Op maandag 17 april 2006 20:26 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Helaas heb ik haar nooit mogen ontmoeten. Jammer want dat had me erg leuk geleken
Heb haar wel min of meer gevolgd. Zeker toen ik hoorde dat ze ziek was. Het bericht dat ze in het ziekenhuis lag, voorspelde al weinig goeds. Haar overlijden is ook bij mij keihard aangekomen :-(
Ja..Qua media-nieuws is het allemaal weer wat rustiger geworden omtrent het overlijden van Frédérique Huydts. Maar toch hoor....Persoonlijk vergeet ik zoiets niet snel..Ook al kende ik haar niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 05:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Iedereen mag zeggen wattie wil.quote:Op maandag 17 april 2006 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]sorry hoor, maar ik begin me een beetje aan je te ergeren. Je roept te pas en te onpas dat haar overlijden hard is aangekomen. Dat weten we nu wel. Je kende haar niet eens. Als je nu nog steeds met haar beeld in je kop rondloopt, mag je wel eens een psychiater opzoeken.
Tuurlijk vergeet niemand haar, maar het ebt weg, het wordt gewoon. En je hoeft het niet iedere keer te zeggen om haar levend te houden.
Sorry Viking, misschien heb je gelijk. Ik zal je er niet meer mee lastigvallen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]sorry hoor, maar ik begin me een beetje aan je te ergeren. Je roept te pas en te onpas dat haar overlijden hard is aangekomen. Dat weten we nu wel. Je kende haar niet eens. Als je nu nog steeds met haar beeld in je kop rondloopt, mag je wel eens een psychiater opzoeken.
Tuurlijk vergeet niemand haar, maar het ebt weg, het wordt gewoon. En je hoeft het niet iedere keer te zeggen om haar levend te houden.
Ja ik snap je wel, hoor. Eigenlijk ben ik wel de laatste om je op de vingers te tikken, want ik praatte de eerste week na haar overlijden ook nergens anders over. Maar ik werd er op een gegeven moment zo moe en verward van en heb toen één en ander opgeschreven en ik merkte 's avonds dat het me opluchtte en m'n hoofd leeg maakte. Misschien zou jij dat ook kunnen proberen? Je gevoelens en gedachten op papier schrijven en ergens wegstoppen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:38 schreef PaulOnlineNL het volgende:
[..]
Sorry Viking, misschien heb je gelijk. Ik zal je er niet meer mee lastigvallen.
Wel wil ik zeggen dat het mij om persoonlijke redenen meer doet dan menig ander. Maar goed, daar heb jij niets mee en ik kan me voorstellen dat dat misschien vreemd overkomt.
Je hebt gelijk Viking. Vind het ook heel herkenbaar wat je schrijft. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik snap je wel, hoor. Eigenlijk ben ik wel de laatste om je op de vingers te tikken, want ik praatte de eerste week na haar overlijden ook nergens anders over. Maar ik werd er op een gegeven moment zo moe en verward van en heb toen één en ander opgeschreven en ik merkte 's avonds dat het me opluchtte en m'n hoofd leeg maakte. Misschien zou jij dat ook kunnen proberen? Je gevoelens en gedachten op papier schrijven en ergens wegstoppen?
yep [hoewel officieel Annette van Thijn]quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Frédérique speelde toch de rol van Annette Dekker ? Ik heb dat zeker gekeken destijds.
Maar de naam Christine zegt me niks![]()
![]()
owquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
ze stond inderdaad als Christine Brands op de aftiteling van gtst, om de kijkers aan het twijfelen te maken of Rebecca Duvalier nu wel of niet Annette was..... niet dat er ook maar iemand was die erin trapte
Kwijt in de jungle was Arnie toch?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep [hoewel officieel Annette van Thijn]
maar een jaar of wat na haar exit [ze raakte kwijt in de jungle] dook Rebecca op, zeg maar de dubbelganger van Annette... en die werd dus ook door Frédérique gespeeld [onder een valse naam dus]
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:15 schreef Silvermaiden het volgende:
Ik heb geen linken voor je... Ik kan wel zeggen dat er mooie berichten stonden. Ik heb ze wel gezien, want ik kende haar persoonlijk dus vandaar.. Oh en ff een correctie.. ik was behoorlijk in de war nog op dat moment vandaar dat ik t nu ff hier neerzet.. Ik ha er neergezet dat ik dr 2 keer ontmoet heb maar dat was tijdens haar ziekte.. heb dr namelijk veel vaker gesproken omdat ik dr al wat jaartjes ken.. is verder niet heel boeiend denk ik, maar goed dit is even meer voor mezelf, omdat anders een paar opmerkingen over haar een beetje raar overkomen..
Ik denk dat ik nu maar ff weer stop
![]()
dat weet zij (hij?) niet, want de kandidaten mogen zelfs aan naaste familieleden niets loslaten over hun deelname aan het programma. Ja Frédérique heeft vast op haar sterfbed verteld dat ze de mol isquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef massy het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Dus frederique is de mol ??
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat weet zij (hij?) niet, want de kandidaten mogen zelfs aan naaste familieleden niets loslaten over hun deelname aan het programma. Ja Frédérique heeft vast op haar sterfbed verteld dat ze de mol is
quote:Frédérique Huydts te horen in ‘Cars’
door onze redactie Privé
AMSTERDAM - De stem van de vorige maand overleden Frédérique Huydts is eind juni te horen in de Nederlande versie van de animatiefilm ‘Cars’.
Drie weken voor haar dood sprak de actrice nog de stem in van hoofdpersoon Sally, een blauwe Porsche. Omdat ze zo’n plezier heeft beleefd aan het inspreken, vindt haar familie het goed dat haar stem erin blijft. Op de Nederlandse première van de Disneyfilm, 21 juni, zal Frédérique op een bijzondere manier worden herdacht. Hoe dat gebeurt is nog geheim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |