Ja, ik had hem doorgebladerd, ik geef het toe, maar niet voor de 'coverstory'. Die liet ik links liggen. Ik vind die 'wat dragen zij'?-pagina's altijd wel geinig en dat soort pagina's zijn de reden dat ik die tijdschriften wekelijks even doorblader.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef milagro het volgende:
ja, en jij bladert hem ook door, toch, al koop je hem niet.
blijkbaar menseigen om toch bepaalde details te willen weten c.q. zien.
Idd en dat mogen we ook wel verafschuwen aan onszelf. Laat echter onverlet dat we het zelf ook doen, hoe hard we het ook ontkennen. Eén der onhebbelijkheden van de mens, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Laten we wel wezen: het merendeel van de mensen is toch benieuwd wat er nu precies gebeurd is.
Ja het is wel een teken dat het ons niet koud laat, maar het getuigt tegelijkertijd ook van weinig respect voor de familie dat wij ons 'verlekkeren' (al gebruik ik dat woord liever niet) bij het zien van al die treurige gezichten. Dat verkoopt en dat weten de bladen dondersgoed.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Maar Viking, dat hoeft toch niet per definitie slecht/onhebbelijk te zijn? Het is toch ook een vorm van betrokkenheid en een teken dat het ons niet koud laat?
ilona-scuderia, dat is precies mijn gedachte. Kan je nagaan hoe moeilijk de mensen in haar directe omgeving het nu hebben.....quote:Op vrijdag 14 april 2006 05:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
En het leven gaat gewoon keihard door hè, in principe is ze alweer vergeten toch...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 05:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
En het leven gaat gewoon keihard door hè, in principe is ze alweer vergeten toch...
Ik geniet echt van het programma, juist omdat ze zo levenslustig is. Het is echt een goede zaak dat je d'r nog in zo'n staat kan en mag zien.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb gisteren met een heel raar gevoel naar WIDM zitten kijken. De levenslust en het plezier straalde er vanaf. Het is niet te bevatten dat ze er niet meer is.
Ik geniet er ook van, maar ik vind het zo onvoorstelbaar en oneerlijk. Ik vind het gewoon niet te bevatten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geniet echt van het programma, juist omdat ze zo levenslustig is. Het is echt een goede zaak dat je d'r nog in zo'n staat kan en mag zien.
Ik hoop het haast van niet. Het lijkt me vreselijk om in die wetenschap te moeten leven. Ik hoop dat ze onbezorgd van het leven heeft kunnen genieten en de tweede kans vol heeft proberen te benutten.quote:Op zondag 16 april 2006 19:28 schreef countergirl het volgende:
Maar wat ik mij nu afvraag, een hele tijd terug meen ik gehoord te hebben bij RTL Boulevard dat er definitief geen 4de seizoen van de Meiden van de Wit gemaakt zou worden. Zou ze het toen al geweten hebben dat de ziekte terug was en daarom heeft gedacht: Carpe Diem, ik ga nu doen wat ik wil en wat ik leuk vind. Dat ze haar naaste familie en vrienden hiervan op de hoogte gebracht heeft. In Villa Felderhof zei ze ook zoiets dat ze voor haar gevoel ook niet uit de narcose had hoeven komen, ze had geen gevoel van blijdschap dat de ziekte/tumor weg was.
quote:Op maandag 17 april 2006 20:26 schreef PaulOnlineNL het volgende:
Helaas heb ik haar nooit mogen ontmoeten. Jammer want dat had me erg leuk geleken
Heb haar wel min of meer gevolgd. Zeker toen ik hoorde dat ze ziek was. Het bericht dat ze in het ziekenhuis lag, voorspelde al weinig goeds. Haar overlijden is ook bij mij keihard aangekomen :-(
Ja..Qua media-nieuws is het allemaal weer wat rustiger geworden omtrent het overlijden van Frédérique Huydts. Maar toch hoor....Persoonlijk vergeet ik zoiets niet snel..Ook al kende ik haar niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 05:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Iedereen mag zeggen wattie wil.quote:Op maandag 17 april 2006 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]sorry hoor, maar ik begin me een beetje aan je te ergeren. Je roept te pas en te onpas dat haar overlijden hard is aangekomen. Dat weten we nu wel. Je kende haar niet eens. Als je nu nog steeds met haar beeld in je kop rondloopt, mag je wel eens een psychiater opzoeken.
Tuurlijk vergeet niemand haar, maar het ebt weg, het wordt gewoon. En je hoeft het niet iedere keer te zeggen om haar levend te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |